|
2004 年 12 月 7 日 星期二 【晴】
細佬爛訓起唔到身 <-日日都係咁 -.-"
媽要勁大聲嗌醒佢,嗌醒埋我 -o-
↓我應承左brella打呢件事落今日日記
佢影印左bio既misconception,分几袋搵人拎返學校
「諗住比高_軒羅多袋丫嘛」
因為高軒比人恰慣左...?
3點几諗住睇macross7
不過我估細佬放左學就快返,所以唔睇
點知成6點都未返黎 =.=
好後悔...
賢:「頭先去完臻爺屋企」
搞錯呀唔叫埋我 -o-
唔開心喎...
賢:「費事阻住你溫書」
我:「opportunity cost,demand supply駛溫几多野呀?」
乜我比人個印象好勤力咩? =.=
細佬副眼鏡變晒形
媽:「你同人打交黎呀?」
細佬:「唔小心跌左落地下」
無論有冇佢都話冇架啦
我深信郁手先果個係佢 -.-
釗日記講再上一次maths test符國忠出錯題
b班有兩條mc做唔到果份
黃定康同符國忠講
符國忠反而話佢係班主任唔check清楚份卷係佢既責任,唔關自己事
仆_啦符國忠!
我未聽過為人師表可以咁有責任心架 -.-!!!
一次test每班要用唔同既卷
歸根究底都係部份學生造成
冇人通水駛出咁多份卷?
尋日第一次羅張街邊派既傳單返屋企 @@
係昌運間髮絲舍既
因為佢寫住"憑傳單優惠價 洗剪恤$38"
農曆新年用左佢先 XD
終於有一年聖誕有街去喇~ ^__________^
>>December 8, 2004 at 12:56:58 PM GMT+8
2004 年 12 月 6 日 星期一 【晴】
mrs lam將成堂RE變左"通識"~ @@
同肥庭去sac羅報紙
肥庭見份明報好似少左好多野
左執一份右執一份咩都擺晒落去
我:「乜明報有星島教育架咩?」
做得好呀孫樂庭! XDDD
bio
leo無端端話要check activity book
早響啦 -.-"
睇片
講英文我聽唔到又冇字幕,唔想睇
後面几個又話想睇,我咪坐後d比佢地坐前囉
點知原來可以較中文 =.=
睪丸素(male sex hormone...?)多就會無名指長過食指?! @@
朱真係咁~
威:「証明你天生係man d既囉」
我:「你個英文名都講明左呢樣野啦」XD
成堂英文做ws
賢:「頭先果堂都唔係堂黎既」
區佬,philip佢地猛講maths test出錯題既事
話有d人成題16分都唔識,滿分84益左佢地
有一個話老師賤格 <-我肯定有人咁講!
我:「你咁不滿一陣同kfc拗囉」
(好想講:打封intramail比甘sir好冇? 響度嘈盞o徙氣啦)
ceci:「算啦,都係一個test o者」
係丫冇錯丫~
嘿嘿嘿嘿嘿...我想煽風點火等人做場戲比自己睇o者 XD
叫老師用"no solutions"做果題既答案囉
咁樣區佬philip就覺得好公平啦係咪呀?
之但係又輪到d班覺得唔公平喎
響好多人眼中 <-好多o者,唔係全部
"公平" 係 "令自己比其他人有利既處境"
講公平兩個字出黎唔係真係要求平等,而係要比自己騎響人地頭上
你几時聽過有錢人反對政府d對佢地有利既政策丫?
拉登擺左個殘局出黎搵人捉
一定要步步將軍,因為黑色差一步就可以令紅色冇棋
原本既解法要行成18步先贏 = =
臻好似行10步左右搞掂左 @@
我今日至發覺自己次次group discussion都唔識收埋雙手響台底 !@#$%^&*
翠屏間漫畫鋪出面擺左几張seed同gsd既人物,機體咭出黎賣 <-唔係trading card game
athrun,cagali,lacus果3張廿几卅蚊
(女神好野~佢果張最貴,$30)
luna同唔記得邊個gsd既人物 $10
証明新角色既人氣唔夠班舊人鬥 XD
re winnie:
賴瑜話7成學校捉錯既...?
>>December 8, 2004 at 1:52:30 AM GMT+8
2004 年 12 月 5 日 星期日 【晴】
凌晨12點訓落床,最後一次睇鐘3點几 ><
從來未試過響張床度反咁耐先訓得著...
進進問philip點解上個禮拜下晝冇返
「身體不適」
全班為佢致以熱烈既掌聲~ XD
進進:「點解11月25號咁多人身體不適既? 你地今日唔好病喇」
我:「我死左喇」XD
grace冇返...?
肥庭話"bt engine"可以加快下載速度同時保護harddisk
我唔想佢再快喇,不過"保護"就真係好有必要 = =
同佢地講講下楚漢變左講三國無雙 @@
肥庭話用背水護符較高難度玩d難既關
有挑戰性喎
試下先~ (如果我仲記得d人物點出招既話 =.=)
我好白痴!!!
既然一開始諗住lunch請病假
咁做咩仲要訂飯盒丫?!
我可以打比阿媽話今日早放叫佢煮埋我飯架嘛 = =
↑唔記得左自己有手機 !@#$%^&*
釗話佢果班個maths test成條16分cancel左
出錯題真係害人不淺
考生唔知佢出錯題,用左超多時間死做爛做
出完題目應該自己做下先啦 -.-
肥西話之前有叫我地做功課
成班都唔知有件咁既事
「i remember i did」
winnie:「dn't」
賢:「夠薑喎」
結果肥西叫我地堂上做
winnie做得好!!! XDDD
駛乜捂住個口o者~
lui lui冇叉用問我借
「枝叉好似跌過落地下,同唔同佢講好?」
禮:「唔好啦」
最後我等佢食完野先講 XDDD
進進唱歌好大聲~
響我斜後面都"琴"到隔離brella把聲 @@
朱仲以為係粉腸...
校友座談會
其中一個做過headp
我望去後面諗住搵佢個名
點知即刻唔記得左佢叫咩名 = =
>>December 6, 2004 at 3:04:03 PM GMT+8
2004 年 12 月 4 日 星期六 【晴】
我今日先知athrun響gsd著果件褸原來勁短 @@
大約去到腰果個位,入面件~`衫仲長過件褸成截 =.=
athrun響件褸個袋度"搵"隻戒指出黎 <-佢真係插左隻手落去几秒先羅到出黎架!
戴落cagali隻手指
一戴好即刻擰轉面唔敢正面望cagali,塊面紅晒
cagali:「哪有這樣給戒指的?」
athrun:「對不起了」
好好笑 XD
athrun架車:http://forum.hkgolden.com/upload/04120541447-106353.JPG
cyber formula其中一架賽車:http://forum.hkgolden.com/upload/04120541636-106353.JPG
唔怪得我覺得athrun果架咁似賽車啦...
原來抄出黎 -.-"
係播左出街唔夠一日就比人搵到抄襲來源果下先勁 @@
睇番錄左既楚漢驕雄大結局
我死唔信項羽真係咁專一架喇 =.=
你話虞姬係項羽其中一個女人我就信o者~
歷史唔可以改變
tvb亦冇可能將個結局改到劉邦自殺項羽做皇帝
不過我真係為項羽呢類勇武英雄走入末路覺得好可惜
死左都算喇,條屍仲要比人咁樣糟質...
之前有集劉邦手下有d人以"唔殺項羽第日就比佢殺"做理由勸劉邦批准出兵
同肥西話有人響icq係"認為對方講大話所以自己都唔講真話"一樣
先入為主當左人地係衰既,所以自己對左人衰先
自己對人唔好令對方都對自己唔好
性惡論真係害人不淺...
rono講得o岩,"公道自在人心"
大家心裡面知道左咩係o岩咩係錯就夠
細佬睇錄既tvb gundam seed
我見到一幕有隻ms比人射爆
gsd預告入面有段一模一樣既片
連碎片飛出黎既角度都一樣 =.=
怒+哀…
還是我近來太敏感呢?
放心吧,我不會因此干出些什么事的
即使我想自殺,也會因為猶疑用哪個方法好而唯有作罷…
re winnie:
我明...比我玩MO失手都會唔開心啦
聽人話好多人都捉錯mood...
係咪年年都咁多人捉錯丫?
如果得今年係,你都唔怪得晒schwedersky喎,咁多人踩中陷阱
我夠想keating繼續教我地f.5英文啦 -o-
>>December 5, 2004 at 3:13:45 PM GMT+8
2004 年 12 月 3 日 星期五 【晴】
last night i saw ms tong in icq @@!
i chatted with her for a while
sigh...so poor is my english = =
又試一日走4場 !@#$%^&*
朝早賣旗~
有隻蜜蜂飛過黎"褸"住terry
早餐企到老遠都勁驚 @@
駛唔駛咁呀...飲左蜜糖咩? XD
同肥庭,terry,richard同行
響大埔墟可能太多人把守晒各處出入口,賣得勁少 /.\
過左成個鐘一張(每張48個貼紙)都賣唔到 = =
terry第一次賣旗都勁過有一次經驗既我...-o-
響吉之島去寶湖條橋度勁好賣 @@
成日出現 叫人買旗/收錢/貼貼紙 3樣野唔係同一條友做既情況
因為我地根本係以散貼紙為上 :P
肥庭企響同一個地方,好似清左3張几
朱佢地痴線,一人至少5張 !@#$%^&*
4個好似企得好近咋喎...
我:「你賣左几張呀?」
早餐:「(諗左好耐) 6張」
多到唔記得左要諗 =.=
有條友推銷緊一隻神奇毛巾(唔係bobby果條呀 XD)
9點几響度賣,11點几都仲響度 @@
果條毛巾吸水吸油(佢用老抽示範)都好勁
用水沖一沖就乾淨晒,可以用半個月
我深信佢用黎示範既油或者水有問題 -.-
交完錢袋幫襯奶咀買左枝旗~
響英皇見到ceci佢地
咩話?! arthur kho plan a 旺角冇晒位?!
報太子囉...
痴線架,堂堂播帶都咁快爆滿 =.=
winnie:「都話schwedersky唔得架啦,4個冇一個入到呀」
好激動...
要報intensive先有佢份mock paper
即係又唔報唔得啦 =.=
少年團契
廖柏昇成日扯開話題 -.-
夜晚同阿媽去旺角食蛇宴
搵唔到個地方
兜左成大個圈至搵到果條街
個地址係2號,但我地行入條街係8x號 =.=
霓虹廣告燈xxxx同業會
有條友賣一d野,話市面上同一樣野既質素差過佢又貴過佢
保溫樽,涼茶,etc
勁 支力 ...
我一開始打呢篇日記果時預左會好長
點知唔係喎...
re snow:
你果d先變態 =.=
我近排短左好多架喇
唔會打晒所有野落去,淨係留d想打出黎既野
re co:
有夠難明的...
什么社會腐敗什么小事...做咩?
>>December 5, 2004 at 2:02:09 AM GMT+8
2004 年 12 月 2 日 星期四 【晴】
周sir仲病緊,冇返...
一個小息內出現几次了吧…
是真的看不見還是裝作看不到?!…
我沒資格這樣問! 因為自己也曾經做過相同的事…
同賢提起唐寧係孫方中下晝既畢業生 <-我記得吳子雷副校話過佢係第3屆
之後計佢既年齡 @@
用年份推測,我應該係第8屆
但係我自己印象中又好似係第7...
賢勁唔信佢真係得20,21歲咁細個 @@
chem lab整detergent
一開始alkaline,要落acid neutralize佢
acid落到多得濟要加番d alkali
我地都算好彩嚕
其他組呢個step耐過我地好多 @@
點解pH paper好似淨係出紅綠藍 3隻色既?!
唔係仲有黃/紫/etc架咩?
朱攪果兜野好熟手
我:「我響屋企冇做過家務...」
朱:「我夠冇做過咯」
我:「咁我孔乙己過你囉」
曉:「孔乙己係形容詞~」
"咖哩揚州炒飯"
訂飯果時見到個名咁奇怪咪訂呢個囉
禮又係咁 @@
仲以為一兜飯一兜 食送 或者好多液體響入面
原來"咖哩"係d飯既顏料~ XD
捉象棋
我果然好廢...
同鄭向然捉到一半變左3抽1:我+黎亮+拉登vs鄭
準確d講應該係2抽1,冇我份 = =
janet同賢話有d唔知咩野唔駛佢寫
因為得一塊板,得一次機會唔錯得所以用電腦print
賢仲係想寫,同janet拗左一輪
最尾
「咁唔寫囉」
人地一開始咪同佢話唔駛寫囉 =.=
bio
leo一路講野我一路自己睇書既某一頁
我睇果頁之前佢講緊果頁前面既野
我睇完果頁之後佢又講緊果頁後面
肥庭問我leo有冇講過果頁
突然間唔識答佢
印象中leo好似真係冇講...?!
書入面有個family tree (p.215)
每個人label晒性別,眼睛顏色(啡/藍)同編晒號碼
問理科既同學仔一個問題~
14號應該點稱呼2號同3號呢? XDDD
用中文答! 因為英文太簡單
假設同父同母既兄弟姊妹入面number越細年紀越大
黃定康話聽日賣旗著校服會賣得好d
我唔想著住校服去補習喎 - -
careers talk
8萬几個中五會考生最後唔夠20%讀到大學
其他出黎做野/repeat/響其他地方進修
我唔係想眨低任何人
不過如果讀書唔掂仲要死讀爛讀,將公開試成績視為一切
斷自己後路,盲目將升大學當係唯一前途既真係好蠢囉
就算讀到書果十几%既人
都有唔少孔乙己/范進(兩者有少少分別,後者最後都係讀書有成,考到個功名番黎)
黃定康!
鬧人有冇家教
即係鬧埋人老豆老母啦,佢自己有冇家教就真 -.-"""
黃定康鬧完人,leo講野都特別細聲左
好似比人鬧果個係leo唔係學生咁...XDDD
一句說話
我諗起有人笑孔乙己撈唔到半個秀才…
言者無心(是故意說出來,但動機跟那些酒客不同吧)聽者有意…
這回輪到我當"聽者"嗎?!…
lily描述尋日補test果時熊sir見到kfc既舉動
「陳sir,我終於搵到你喇」
lily同alice行左去新達果間唔知咩琴行
一見到alice痴左線個樣我即刻聯想到熊sir尋日係點架喇 @@
上到去英皇
ck:「有咩幫到你呢?」
唔知第日會唔會見到佢響果度打工呢 XD
alice:「如果唔係田田教得咁衰我都唔想補chem」
我:「比個good你...」
我已經嫌自己f.5至去補習遲得滯 = =
富奸2個禮拜前畫225最尾果頁果時寫左句野表示下個禮拜休刊
今個禮拜出左226
估唔到佢真係休1個禮拜 @@
jacky:「不過佢今次又話下個禮拜休刊」
雙週刊(希望係)都好過月刊既...
↑多數其他漫畫既讀者都唔會有呢種諗法 -.-
兩幅兩幅咁睇以下既圖:
1.http://photo.g365.net/photo/albelnox/4798/20041024140826.jpg
2.http://photo.g365.net/photo/albelnox/4798/20041024140850.jpg
3.http://photo.g365.net/photo/albelnox/4798/20041024140740.jpg
4.http://photo.g365.net/photo/albelnox/4798/20041024140802.jpg
5.http://gba.ouroad.org/misc_download/2004/10/664765.gif
6.http://gba.ouroad.org/misc_download/2004/10/664764.gif
話比冇睇gundam seed同gsd既人知
1 3 5係seed既freedom,2 4 6係gsd既同一部渣古
兩部機既姿勢完全一樣既?!
好似連比人射既角度都一樣...
kira(渣freedom果個)同雷(渣白色渣古果個)係咪同一個師父教出黎架? XDDD
sunrise(製作gundam seed同gsd既公司)真係懶 -.-"
仲有呢幅
http://2cha.omoe.net:82/robo/src/1101044335701.jpg
全部出自gsd第6集
我好佩服cap呢几廿幅圖出黎既人 !@#$%^&*
>>December 4, 2004 at 6:40:27 AM GMT+8
2004 年 12 月 1 日 星期三 【晴】
o下?!
原來econ最新果疊past paper最尾一頁有mc既ans架?!
我今日先知喎...= =
不過grace好似話有几題個答案錯左 @@
書店邊樣野係man-made resources
其中一個option係書
全部都唔明點解呢個唔係
kooby出聲問
賢:「唔賣書可以賣書籤既o者」
全班笑爆 XDDD
不過佢講出黎好似唔關事...=.=
kooby:「而家開始,你跟我講野,我係一個蘋果」
賢:「我係一個蘋果」
kooby:「我係一個紅色既蘋果」
賢:「我係一個紅色既蘋果」
...(略)...
kooby:「你輸左喇」
賢:「你輸左喇」
kooby,winnie:「嘩醒喎!」<-我都想講
肥賢好野! @@
賢:「最後10分鐘對答案丫」
我:「好呀」
賢:「不過要做晒先」
結果我同佢最尾10分鐘都未做得晒 @@
f.4開始未試過一次maths test用咁耐時間都未check到卷
畫圖太慢...
老麥lunch
黎錦安渣住個杯蓋飲汽水
搞到倒瀉晒落佢自己同臻度
臭葉好賤
李建同佢捉棋捉到lunch差唔多完
佢行勁慢搏夠鐘和棋 -.-
粉腸,肥庭佢地講bt
我終於明點解d人話bt傷harddisk...
原來dl野快都唔係好事
搵支針刮隻harddisk寫資料落去,dl快即係刮得快
競猜我用呢部電腦頭一年內會唔會hang~
04年4月1號到而家,暫時都未試過
phy lab
朱斤整爛左個塗改液蓋
問philip借塗改液擠落個斷口,又真係比佢黐番好 @@!
咁神奇既?!
不過講還講
↓唔好話我烏鴉口
個位應該會脆弱左好多,唔驚佢唔斷多次
放學搵姚潔
原來有個同普通話有關既day camp
有機會玩下都好~
所以我即刻話去
諗住其他人全部唔去既話我都唔去 :P
又好得閒睇tvb既gundam seed
終於講到genesis試炮嚕~
好似係上一集既事 @@
一野射爆几千萬隻吉姆,仲要串嘴話試射只係用左6成威力...=.=
lacus:「古語有云 冤冤相報何時了」
就憑呢4隻字,突然間覺得佢好有"古仁人之心" XD
女神果然係女神~
lily冇去,問我要搵姚潔做咩事
我唔記得晒主辦機構,目的(呢句冇需要知),有咩活動,etc
佢駁埋比alice
「我見你聽完唔駛5分鐘,阿唔係,唔駛5秒就話去」<-lily都覺得我冇諗過就講
「我有諗過架」
收左線即刻醒起:
死喇,唔記得左12月12號星期六定日tim!!!
星期六咪撞左少年團契?!
好彩係星期日~
如果唔係聽日話唔去咪大檸樂...
(第一個話去又第一個反口話唔去 = =)
咦?
我當時第一樣諗起既係教會,唔係補習...?
re alice:
好似話佢講果d咩山僧野叟咩雞咩鴨係映襯外界社會既人虛偽自私?
唔好理文學家既解釋,我當佢呢d野真係開心
"閒將往事思量過 世態人情經歷多 賢的是他 愚的是我 爭什么"
你解釋下呢几句點開心法...辛苦你嚕~
篇文讀完咁耐,引錄原文如果錯左d唔重要既字你唔好捉我喇 @@
除非我直情記錯左篇文既內容,講呢d野既係另一篇文 XD
>>December 2, 2004 at 3:14:50 PM GMT+8
2004 年 11 月 30 日 星期二 【晴】
又成晚訓唔著...
早d返學校搞個presentation
粉腸未返,打比佢
我係咪公然左少少呢? -.-
衰左...
比人睇d戲入面cap出黎既圖去估響邊套戲搵出黎
本來sort by size,同一套戲既就唔會排晒一齊
不過我衰多手logout左
再login又唔記得左要禁多次sort by size = =
區佬:「嘩,danny做咩事呀?!」
我果時坐響張凳度,dup低個頭
「仲以為你暈左」
諗番又覺得自己果時個posture真係几似...@@
周sir:「d文學家都變態架,人地寫慘事既作品先話係好野喎」
完全同意"文學家變態"呢個觀點!!!
恕我淺陋,我就係數唔出几多篇出名既詩詞歌賦內容係講開心野囉
我:「你估我上到課室果時bobby食完飯未?」
lily:「食完」
中左
變態...好似12:40都冇 !@#$%^&*
bobby次次group discussion都包拗頸o徙時間 -.-"
每組講諗到d咩activity to promote science & technology
tim(好明顯比人逼佢講) :「winning11(ps2既足球game) competition」
肥庭粉腸terry就唔o岩啦~ @@
翻閱記憶 X 近4個月 X 絕對少數
我真係太信得過自己既理智,成日以為自己睇野已經好夠全面
既然我信客觀情況多過人地講
咁今日見到既客觀情況就証明左果樣野的定且確係我既偏見啦
sorry to 我尋晚誤會左既人!
>>December 1, 2004 at 11:46:41 AM GMT+8
2004 年 11 月 29 日 星期一 【晴】
搭11先出門 !@#$%^&*
冇遲到
不過行+跑到勁 支力 = =
下次唔好喇...都係搭10啦 @@
paper 3 test
都几難...
我寫唔切最尾果句,而且肯定係point黎 -o-
bio
睇片
笑爆咀
有個大陸專家講:「要征服SARS...(略)」
下下講 "SARS" 都特別強調 "沙" 個音 XDDD
genetics
我覺得寄宿左青眼白龍果個女仔好似樣樣野都係recessive @@
白色秀髮(一定唔係年紀老果隻"蒼顏白髮")
藍色眼睛
白色皮膚 <-響埃及呢d沙漠地區都白皮膚,好明顯係冇pigment
古拿比加果隻"緋紅之眼"一定係recessive! XD
哼
乜野情懷乜野寫作手法
full of bullshit!
全部都係一d自以為好有文學修養既人
睇完人地篇文就作多篇文作出黎
意圖解釋/評論果篇文
最害人不淺既係老師要跟住考評局既解法去教學生
好記得周sir話"無友不如己者"呢句應該唔係textbook果個解法
但考評局既答案係都要咁解,我地做考生既只好跟佢
借景抒情?
唔比作者係觸景生情架咩?兩樣野好唔同喎
差唔多篇篇文都話有對比有映襯
又會個個作者都特登用對比手法突出一d野既
奶咀同葉佬捉象棋
打左鐘,prefect黎叫人唔好再玩,返去
奶咀話跟住兩堂個老師冇返,可以慢慢捉
仲伸埋隻手出黎想同葉佬握手 XDDD
進進:「不要看輕自己呀,地球用几大力拉住你你都會用番咁大力拉番個地球架」
chem
唔想聽書,訓覺
我f.5 chem既老師係alan cheng,唔係劉國田!
suki想我放學去自修室教佢同fanny maths
我應承左佢
到放學先記起原來粉腸叫我去mmlc整聽日present既野
而且早過suki出聲
fanny話唔去
「suki都好似唔想去」
咁都好d...兩件事唔會撞左
響mmlc冇做過野 =.=
我響屋企果時,聯絡我有3個方法
通常icq好過屋企電話好過手提
因為我成日擺低左部手機就唔理,好多時有人打比我都唔知
粉腸打去我手提果時我又唔響電腦 <-佢icq搵左我好耐,所以我諗佢都打左去我手提好多次
媽發現手機著左燈,同我講
覆番粉腸之後我袋住部手機響衫袋 <-enable左最差既方法
之後阿媽想用電腦黎睇碟,佢又一路講左好耐電話 <-disable晒最好果兩個方法
到11點几睇番電腦,有3個人搵過我
其中2個知我mobile no. !@#$%^&*
我覺得今晚呢几件事真係好奇怪...
>>November 30, 2004 at 3:52:10 PM GMT+8
2004 年 11 月 28 日 星期日 【晴】
尋晚食左勁多二手煙 =.=
姑姐話佢份工每個月咁多日可以遲到120分鐘
到尋日(唔駛返工)為止遲左夾埋唔夠15 mins
所以今日同聽日要遲夠100
「如果唔係蝕左比佢」@@
12點至返屋企...
失眠again ><
我識打呔架
係預唔o岩d長度咋嘛 -o-
kfc上個禮拜提左人帶graph paper
jeff同jacky都係冇帶,問我借
以按金方法解決 <-借左第二日唔還唔駛還喇
mrs lam話有d人中學大學都冇拍拖
我諗起一個讀左3個degree都未拍過拖既人(leo) XDDD
mrs lam:「響地鐵見得好多,有d情侶好親密,好似要專登做場戲比人睇咁」
我諗起資優仔...@@
話說佢響地鐵見過一對情侶kiss到好嘈
佢睥住男果個,情侶即刻冇再係咁
「佢矮我成截先敢」
做得好! XD
brella今日帶左本唔知咩書去bio lab
好學唔學走去學個gay佬白先勇...=.=
「低層次好多架」
咪o岩囉,今日玩microscope都低層次過d咩水利工程呀~
leo話d科學家整緊基因改造人
可能因為聽得太多,今日聽leo講果時我冇乜感覺
一堂4次group discussion = =
肥庭講賢今日group discussion既威水史:
「shoplifting偷mobile phone =.=
how to prevent,裝camera,唔好帶貴重野返學」
好明顯有人以為shoplifting係學校失竊 XDDD
派chem test
失策...
一堆問題我直情睇唔到佢有問過所以冇答 !@#$%^&*
份答案十一成係大鄺sir打架
劉國田邊有咁好心機丫 -o-
派番maths test corr
kfc話過滿分既唔駛交corr,佢會check番邊個冇交既係滿分
賢:「我記得自己唔係滿分架喎,點解我冇既?」<-唔理前面果句既話佢真係串咀到爆 @@
我:「即係你冇交囉 -.-」
賢:「你疊graph paper薄過我果疊咁多既?」
梗係啦,每次人地用一張我都至少用2張 -.-
而家唔驚人有借冇還喇,唔還仲好
英文
眼訓到連自己有冇訓著都唔記得左...
不過就算有都冇比肥西發現 @@
re 神june:
你認為o者~
不宜妄自菲薄
http://baomud.no-ip.com/cgi-bin/mc1.wmv
http://baomud.no-ip.com/cgi-bin/mc2.wmv
http://baomud.no-ip.com/cgi-bin/mc3.wmv
>>November 29, 2004 at 1:05:43 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|