寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2004 年 5 月 11 日 星期二 【晴】

我寫左36.2響temp record form
F/C 我刪左個C
田田可能淨係睇個數字,變左華氏30几度體溫都得 @@
誰說unit重要的! XD
得閒寫38度先~ XDDD

唔記得帶phy書
尋日執書包果陣擺左本bio書入去 <-今日堂bio轉左中文
econ又冇羅出黎
!@#$%^&*...

響phy lab同oro 朱斤聽下書吹下水~ <-聽書多d @@
進進叫我地得閒約人去海濱睇海浪,解釋physics =.=
oro:「好煞風景呀」
brella問我識唔識寫個"煞"字 @@
區佬(扮女人聲) :「進哥好勁呀」

jeff覺得我尋日diary好激動 @@
我估自己尋日咁嬲既原因係
(我話"估",係因為我唔係絕對記得自己當時係點諗,呢d只係大概)
 覺得kooby唔比其他人有機會高分,好自私
 佢唔應該咁睇唔起d低分既人(講到佢地全部都唔溫書,個個都唔介意自己低分咁樣)
我覺得冇re-test,唔緊要
有re-test,去下無妨
通常 冇適合既匿稱 或者 嬲一個人既時候 我會響人全朵
當然,我有時係純粹玩野既

amaths
豬:「我想問revision exercise 8一題呢...」
我:「咁快?!」
豬:「8咋喎」
我:「仲以為你話9...」
豬:「第13題阿sir做過一次,但係我睇唔明份solution呀」
我:「一見到你羅住份solution guide我即刻唔開心」<-借高軒的對白一用 @@
豬:「即係點呀?」
過左陣,豬可能明我諗咩,就問曉
睇唔明份solution guide仲要黎把鬼咩...=.=
"看得明大部分題解"所以那東西有用嗎?
我倒覺得問人比翻solution方便哩
又要solution又要問人...-o-

嘩...咁多人都分左組準備ST day @@
我問拉登同禮
佢地直情唔知自己同左邊個一組 = =
禮話諗住到deadline至搵人
我覺得咁做法會同左一堆冇人要既人一組 = =
我唯一的要求(能不能達到也成問題)
其餘5,6個組員入面自己至少識一半

中文
周sir講左個"悲劇"既古仔
區佬聽完
「咁好笑?」

肥庭聽f.5講今年中文會考出左一題
比左個situation,話一間公司好唔掂,出現左好多問題
叫人用出師表入面諸葛亮勸劉禪做既野去搞番掂間公司
呢種題目o岩晒bobby...=.=

放學
jacky問邊個要影印amaths book 2 solution guide
我本來有諗住要架
不過再諗清楚
我實力有番咁上下
amaths個課程整得出黎比人讀
我几唔掂都冇理由要下下靠solution guide啦
真係唔識咪問人囉,唔識既唔會佔多數掛

我試過問完人野之後覺得自己好衰
唔鍾意比人問野又走去問人
但係諗深一層,點都係人地問我多過我問人啦
少既我又冇乜所謂呀,多先唔好o者
多少係指人數同份量
次次有hw都有人問我或者同一題有n條友抄我既做法咪叫做"多"囉

who moved my cheese
序都寫左成廿版 =.=

>>May 12, 2004 at 10:04:55 AM GMT+8


2004 年 5 月 10 日 星期一 【晴】

返學見到蔡榮
又試行左邊拍佢右邊膊頭
比佢大聲鬧 @@

英文堂
講尋日mmlc做既野
作几句野出黎描述一個地方叫人估係世界上邊個風景點
肥庭勁慳水慳力,講長城
我講復活島
"a scene of a classical game, Mario Land, uses it as the background picture"
次次玩到3-1就會死兩三次,之後冇心機玩落去熄機算數 = =
brella: "mozart and beethoven xxxx(我聽到係died,但brella又話得mozart係死響果度) there"
音樂人 =.=
kerry講得好細聲
keating聽到就話:"oh~thats too easy"
kerry講既係 "you can take photoes of some cartoon characters" @@

篇"回去了啊"都痴線架
行山睇風景都同d咩歸隱決心,遠離俗世,樂天知命有關 =.=
第二個我想坐時光機去殺既人 -.-

周sir:「見人地高分又話人 "串嘴" 呀, "xx"(唔記得果兩隻exactly係咩字) 喇」
好明顯話緊高軒...@@

leo寫re-test既野響黑板
re-test係optional既
可以自己決定去或者唔去,re-test同之前一次test計高分果次
有人講左兩種自己既意見
1.自己點都唔會去
2.比左低分既人多一個機會,唔公平
算點呀
人人都有咁既機會,做既卷全部一樣
你唔去你既事,唔好響度話唔公平
淨係自己成績好就得,其他人成績冇你咁好就唔駛理佢地?!
leo話三班人一齊投票
有人話b,c兩班人多過a班一定多d人贊成
三班既人都係學生o者
胡潔華
家下你一個人既意見緊要d唔聽你唔得呀?
(以上純為我看別人不爽,不吐不快的個人想法,言論偏激是少不免的了)

amaths
原來normal form唔駛真係將A,B改番做sin几多度同cos几多度架 =.=

蔡榮好得囉
一日比人用同一招玩左3次 @@
其中兩次係響一個小息之內

econ
grace話見到一個之前讀mst,而家響第二間學校repeat既學生返黎考試,同佢講左几句
 「你考几多科呀?」
 「6科」
 「咦?咁你drop左邊科呀?」
 「你果科囉」
果條友就串嘴喇...-.-

放學
jeff問左我d chem既野
我:「我都唔識喎...問田田咯?」
jeff:「好呀」
我:「我諗要比d耐性喇」<-"厚道" XDDD
知我講咩就得啦,你駛唔駛講埋出黎呀...= =
不過今次又唔駛等好耐喎~ ^^

張太(就係講"耶和華見證人"d野果個人)打黎
有本聖經響屋企方便好多
我check過一次佢比我果個網同寶雯send果封email提過有關既聖經章節
有d耶和華見證人提過既章節,我check出黎同個網頁寫果句完全無關
寶雯既email提果d章節就真係睇到同耶和華見證人講既野有分別
下次張太打黎再反駁番佢...@@

>>May 11, 2004 at 10:12:17 AM GMT+8


2004 年 5 月 9 日 星期日 【晴】

返學途中見到豬
係知佢見到我所以企響度等埋佢 @@

mmlc
夏令得番1堂
miniclip~ XD
jacky玩一隻戰機game
我同高軒又開黎玩
上下箭咀控制前後 左右轉逆/順時針 space bar發炮
如果可以直接向左/右行會易玩好多 -o-

張final exam schedule
次序改左即刻唔同晒 -o-
amaths擺最尾一日
maths第二個禮拜既星期四
沒有了"提高士氣"的效果了吧

中文test
第一題...8分...唔明應該點答 = =
"在完璧歸趙一事中,藺相如怎樣運用膽識和智謀,xxx"
將成件事寫晒落去 =.=

test完
我對摺緊份卷
豬:「我一陣可唔可以問你一題amath?」
威催我快d傳出去 @@
「你講咩丫?搞到我分心喇」
我真係想試下答「唔可以」會點架...
因為豬一向的做法都是假設我同意 @@

phy lab
進進寫在黑板的東西
書裡面明明有差不多的字眼
怎么周圍個個都在抄的?! = =
melody仲好笑
佢唔記得帶眼鏡去lab
我逐隻字讀比佢寫
佢就將d字寫響書入面既有關內容側邊 =.=

bio
派test
mc 9題
以為long que唔會好差
16/30 !@#$%^&*

肥庭:「超唔gur,呢題4分我羅零分」
我寫一大段1分
miki一句就2分 =.=

leo果然會強行在final exam前教完book 2 -o-

amaths
kfc都未教normal form
豬就問我做左後面d practice未
「你想對答案呀?」
「係呀」
?!
我成日計錯喎...係對都冇理由搵我對啦...= =

form period
比攝影同核心小組講義兵團d野既
richard播左段片
播到放學
進進問佢仲有几耐
richard話片長超過一個鐘...=.=

釗同我講佢地今日班主任堂玩果個有關香港既問答遊戲
 may chan問踩死人果單野響邊度發生
 apple即刻企起身理直氣壯咁答:「砵蘭街」
釗:「仲以為自己o岩咁喎」
 may chan再問一題:砵蘭街賣咩最出名
 有條友(釗都冇話係邊個)答:「賣淫」
......=.=

返屋企
上mud
hy,klkl,moban三個響度傾今日既maths會考
mc錯3題就冇a
咁我b都唔知得唔得喎...!@#$%^&*
原來moban死蠢記錯左 =.=

>>May 10, 2004 at 8:46:04 AM GMT+8


2004 年 5 月 8 日 星期六 【晴】

勁比蚊咬
4點扎醒左
雙腳痕到訓唔著 >____________<
我皮膚好得滯 -o-

今日死唔認輸
再開過bt,dl全套gundam seed <-"響tvb播之前睇晒"既念頭仲未熄滅 @@
10點几開始dl
3點半左右搞掂
原來未dl晒唔可以開完成左既頭几集黎睇既...-o-
50集一共34xx mb
睇左兩集
如果將呢套野獨立黎睇,唔同其他高達比較既話,就應該几好睇

lily打黎
我唔記得提佢洩漏我電話既事...!@#$%^&*
最後一句最有建設性哩
「我去問張班長啦」

做bio hw同activity book
兩樣都係抄答案搞掂 = =

http://202.101.42.96/bbs/aaao/928280_1079850091.jpg
你看到多少個人?
答案→10個

http://www.haha365.com/tp0/067.gif
定神看10秒以上
如果看完圖你還活著,就証明你"心血多"(心血少的相反~ @@)了 XD

http://www.doverhk.com/discuz/attachments/xW5i_42_4918_jvdh78wMInQc.jpg
自殺都要罰錢呀...@@

http://www.168fun.com/bbs/attachments/55_JdOJqwpG2jOB.jpg
人民解放軍的室內射擊練習場
我記起f.3有一日英文堂發仔講過既野
"if the third world war outbroke, i would join the army and use all my skills learned in red alert,CS,..."
(CS即係counter strike,CS同red alert係電腦既槍戰game,發仔成日玩...)
我send個網址比發仔睇
佢話美國軍方曾經出左隻叫americal army既game黎訓練士兵
不過後來平民化左個個都玩得 @@

>>May 9, 2004 at 11:09:24 PM GMT+8


2004 年 5 月 7 日 星期五 【晴】

9點几差唔多10點至起身~ ^_______________^

阿媽話今日紅色暴雨,問我下晝駛唔駛去科大
睇果個網
佢話下晝既活動以11點既天文台宣佈為準
點知我11點唔記得開電視睇 =.=

brella打黎同我話寶湖公共圖書館出面有人擺左一檔野叫人登記做選民
我想去比人問下架...:P
諗住一比人問即刻話自己登記左睇下佢地咩反應 XD
不過1點先出門,冇時間去嚕~

丫...!@#$%^&*
唔記得問番brella今日係唔係第8次 @@

1點出門
落住毛毛雨
不過兩架巴士仲快過之前
轉91m之後全程半訓狀態...
不過冇坐過站,1:45到左科大

楊淵雩僄篔u網11點更新左
今日果堂唔計出席率,所以其實可以唔返
是但啦~

今次講果d響果份notes冇
阿sir另外派一張handout
嘩...勁複雜
知佢條定理講乜,不過完全睇唔明d証明 =.=

小組導修課
3題例題+1題功課
嘩仲少過上次?! @@
果題功課同上次果兩題一樣
淨係好機械式咁用今日教既方法就搞掂
d例題都識做同聽得明~
淨係步驟麻煩d同埋容易計錯

返去講堂聽通識講座果時
楊淵� 馮夷 佢地走左出去
阿sir好似唔知咁喎...@@

通識講座
原來"高樓故事"係講全世界最高果d建築物既野
我仲以為係講古仔 XD

講果條友話原本既英文標題 "tall stories" 有三個意思,將佢譯做中文冇咁好
1.高建築物既發展史
2."stories"呢個字另一個意思係表示一幢建築物既層數
3."tall stories"呢個phase可以解做"unbelievable"

"陳俊文 香港科技大學土木工程系副教授"
吳鴻志話佢有個同學叫陳俊文
佢細妹有個同學又係同名同姓
佢有個小學同學叫王/黃俊文
我都有個fd叫王俊文 XD
"俊文"真係一個好common既名~ @@

一開始比左幅相我地睇
相入面係兩幢已經成為歷史既建築物
「我唔比呢幢野你睇你唔知果度係紐約呀」

果d野越起越高
講果個話有4個原因
1.人多 2.地貴 3.地少 4.虛榮心
除左最後一個之外全部都適用於香港
而全球top 10最高既建築物有4幢響香港
我一直以為中銀係香港最高果幢
原來 "國際金融中心第二期" (簡稱IFC II)先係
聽都未聽過有幢咁既野喎...
台灣而家起緊一幢什么101 tower...高600几米
吳鴻志非常之肯定起果幢野係為左第4個原因

點解d建築物會越起越高呢?
講果個人比我地諗下再開估
我諗:"technological breakthrough" <-呢句包得晒全部野喎 XD
佢講既兩個原因
1.發明更強的建築材料,例如混凝土/鋼筋混凝土等等 (以前係用磚/石等等)
2.升降機的發明
我一句包晒啦
係空泛過佢好多之嘛 XDDD

最尾講呢d建築物有咩影響
我:「令人有再扔一隻飛機過去既衝動」

聽完個通識講座,我對建築既野勁有興趣...@@

出左個講堂見到馮夷佢地
馮夷(好開心) :「真係冇再點名架?」
我:「係呀」

91->74x
睇roadshow既 iClub手機鈴聲下載榜
找我 第4 <-上次好似冇見到
一拍兩散 第2 <-不跌反升?! 兩個禮拜之前第4架喎
連續左至少6個禮拜喇喎... <-其中兩個禮拜我睇唔到,不過我expect果兩個禮拜佢仲響榜內

希望我唔會唔記得星期一有中文test @@

>>May 8, 2004 at 4:30:03 PM GMT+8


2004 年 5 月 6 日 星期四 【晴】

去大埔體育館打波~
我明明較左鬧鐘6點半個喎...
點會7點至響架?! -o-

次次去都會食波餅 -o-
身體save左一個反射動作
一見到高軒用拍打落個波度我即刻縮低個頭 @@

威,豬本來打緊半個場
我企豬後面打
「我響度係齋企...」
「咁你係咪要企前面丫?」
「好呀」
企前面打左陣
「唔得呀,企後面冇得打既」<-所以說,"易地而處"就可以看到自己有的和別人沒有的 @@
「你企前面喇」
「我又驚比你打中喎」
換左位
「我企前面,你就冇得打喇」<-笑得好開心
左一拍右一拍 -o-

打左陣,豬話過隔離個場打
三個人輪流1vs2 @@
我->威->豬
「danny技術好左喎」
「係咩?」
「以前form 3果陣你連個波都打唔到」
@@

到豬打1vs2
威做石像企響度唔郁 <-佢話自己肚痛喎
次次豬打左個波去(威既)右邊我都以為威會走過去打 <-習慣左嘛 -o-
豬同威吹水多過打波
頂佢兩個唔順
過番去高軒 彤 瑩 suki打緊果個場
不過果4個人好似冇一個發覺我過左去 = =

威好犀利喎 @@
淨係見過豬d屋企人一次就up到咁多形容佢地既野
「你唔係第一次見到我喇,你講d野形容下我,講負面野都唔緊要」
第一次問呢個問題果時
唔知威係冇聽到(仲講緊野)定係唔想答我 -o-
豬同其他人講呢件事
彤:「梗係啦,見家長喎」

夠鐘
有班鄉議局既學生同一個老師黎左
原來佢地book左場上pe @@
HYK TPDSS
個short form除左個D之外全部都估到係咩
HYK=Heung Yi Kuk
TP=Tai Po
SS=Secondary School
豬:「D可能係department」

吹水吹到9點半先走
第2次問威果個問題
威:「我覺得你個人好怕醜,但係icq,日記果d又好開朗喎」
我:「我上網就咩都唔怕講 XD」
威:「同埋你好細路仔囉」
我:「邊方面?」
威:「你好鍾意玩」<-我一直都搞唔清楚佢講既"玩"係指整古人抑或玩遊戲 @@ 我係前者

問左豬 彤 suki 同一個問題:
「brella成日比人問佢登記左做選民未,多數響咩地方?」
suki:「我都比人問左1次」
三個都唔知...
問brella本人好了 @@
我想去果d地方睇下會唔會比人問 XD

suki:「我諗你唔會比人問,你個樣咁細路仔」
我:「我175喎...」<-之前一次pe堂度過176,不過我唔係几信佢
即刻比高軒推左一野 @@
suki:「最鄙視d高既人」
175都唔係好高o者 - -
4a班都至少2個高過我啦
還有18x那個忘了叫什么名字的世外高人 @@

威同豬行前面
彤叫我地同佢地保持距離睇住佢地兩個做d咩
我行行下走埋去想跟住尾聽佢地講乜
瑩瑩以為我想搵枝拍扑落豬個頭度 - -

澄清自己唔係想扑人個頭
再跟一次
好清楚聽到晒佢地講乜
不過玩玩下集中力由 "偷聽" 走左去 "唔比佢地發現我"
所以唔記得晒佢地講過d咩 XD

好野~
hunter ova3 第8集有中文字幕版嚕 ^____________^
(尋日睇左第7集)
明白co點解話新既hunter冇最初果d咁好睇
d人物少左以前果種冷靜分析同埋隨時冇命既氣氛...
多左好多 "回憶" , "情感" 方面既野
(同獵人考試,古拿比加綁架團長之類既野成強烈對比...)

玩左全日rockman zero 3 @@

好似未做資優d功課喎...=.=

>>May 8, 2004 at 2:28:12 AM GMT+8


2004 年 5 月 5 日 星期三 【晴】

今日返學見到關景文 @@

田田好勁喎...
講緊ch.18最尾一截
講講下...無聲無息...以為佢講番ch.18開頭果個實驗可以點improve
原來去到19架喇?! =.=

英文
盡量諗同tourism有關既字
豬提起一個字...唔記得係咩嚕~總之係exiting既相反...xxxxx excitement
婷:"exciting!"
@@
attractive...咁我up埋"inattractive"囉 :P

group discussion
豬真是好厲害的對手丫...
唔好話講英文,我淨係諗d相關既野出黎講都唔掂 = =

kooby話自己未背六國論
我同bobby響度干擾 @@
「六國破滅,非兵不利,戰不善,弊在賂秦...」<-今日背默既係課文既後半
jeff加入干擾
form 1讀過果首同燕子有關既詩

phy
進進傳左舊"魔術毛巾"比我地睇 <-浸落水會發大變成毛巾果d一舊舊既野
問我地果舊野用咩方法整出黎 @@
我 區佬 ceci 三個曾經大聲講過自己認為有可能既方法
抽走晒d水 同埋 抽真空

話longitudernal wave既野好難,past paper又好少出,諗住唔講
d人勁叫佢講 @@
原來不難哩~ <-真的啦...都沒人說自己覺得難...@@

bio lab~
測試肺活量既experiment~
leo叫我出去玩 @@
頭兩次2.5L,2L <-因為唔識用果舊野,吹左d氣出黎
leo:「嘩,有冇咁渣呀,我都3L啦」
成功左果次係4L

leo:「是但嗌個number喇」<-我以為又叫一個人試肺活量...原來係做另一樣野 @@
區佬,philip叫我嗌32(ceci)
ceci反擊...叫我嗌1號(區佬)
leo叫我用number求其嗌一個男仔
但係我記得晒d男仔既class number = =
學進進咁抽一個三位數除44計remainder
832...remainder 40(brella)
咁麻煩架...
「潘煒延,肥庭是但一個出黎啦」<-pe最勁佢兩個 = =
潘煒延:「你想比邊個打丫?」
我想打佢兩個 -.-

leo:「搵個細隻d既啦」
我:「miki細粒(in terms of body volume)過肥庭喎」
潘煒延:「高軒仲細粒啦」
我:「咁好啦,就高軒啦」

睇豬肺
又伸個鼻埋去聞 @@
這是實驗哩
果然,我只會怕聽到或見到跟人類有關的疾病/血腥畫面

leo叫我地每組下堂要準備一個豬心
彭狗叫我
第一個人表示意見之後就會帶起其他人全部表示相同意見 -o-

中文堂
背默
改埋上次默既前半
85 = =
後半錯3個字 91

放學
執櫃筒
locker用左既空間少過一半(我冇必要專登壓縮d野! =.=) ^___________^v

返屋企
食飯食到一半走入房
訓著左覺,4點几至醒
食埋剩番果半碗飯 @@

有把一聽到果時唔知係邊個既人打黎
問amaths -o-
我:「你點知我電話架?!」
alice:「問lily囉」
我:「我要用鎖鏈禁止人洩漏我電話號碼」
(古拿比加尾指既鎖鏈可以綁住人地心臟,強迫對方遵守佢定既規則,對方違反規則就插碎佢心臟)
alice:「唔好啦」
對別人仁慈就是對自己殘忍 -.-"
原來佢響學校猛叫我小心d就係為左呢件事~ @@

>>May 7, 2004 at 3:26:08 AM GMT+8


2004 年 5 月 4 日 星期二 【晴】

出門果時我都冇諗過會遲到
點解會見到宋永平架 = =
行緊條斜路果陣睇錶,7:53
嘩...再慢就遲到喇...衝上去 -o-
拍咭時間 7:53
我早過尋日出門架喎...

grace lo:"cross check the temperature record form with your neighbour"
肥庭見到我今日既體溫係36.8 <-個小數位係用計數機random出黎既
「鬥高丫~」
o下?!
高過36.8都好難架喇喎...
唔通佢想發燒? XD
佢36.0
唔記得random多一個數出黎做聽日既體溫...= =

grace勁鬧共產主義d人
一開始講果個係傻佬
聽果班係唔識野既人
有米既人先會反對共產
不過諗深一層我一定唔贊成架喇 @@
唔係講笑
如果全世界所有人共產 (這當然不是純粹金錢方面的共產,是所有人擁有的"資產"重新平均分配)
我連自己住既地方有冇而家咁充足既水電供應都唔知

3堂amaths @@
兩堂隔左個小息又黎一堂 = =
呢本書至少第2次miss左d題目既答案 ("至少第1次"響book 1既第7課)
豬:「如果考試係咁點算呀?」
我:「可能出題果個唔發現,之後有考生做到呢個答案,搞到做唔到果d錯晒」
豬:「咁我咪好蝕底?」<-得佢一個係咁咩 =.=
kfc:「咪扣1分answer分囉,不過唔緊要既,"find the equation(冇s)",咁搵一個都接受既」
本書上面係咁寫既
"find the equations of the given conditions"

小息
高軒本手冊既個人資料果頁比ck佢地玩到好恐怖 @@
"妻 陳婉蘋"
好耐之前都講過類似既說話: apple仲委屈過高軒啦 XD
brella見到,好冷靜咁講左一句:「o下?做咩事呀?」
我淨係睇架咋 :P

曉問我其中一題
原來我睇錯題目...
係三角形既周界=24,唔係面積=24
不過冇緊要啦
我都係做o岩左個答案~ XDDD

RE
問我地想點死 @@
賢:「生仔之後死」
仲以為佢想做一個女人難產而死...@@
講一大輪,原來佢想響死之前有個仔 -.-
佢希望自己死既方法:訓響張床度(可能想自己訓訓下覺死左掛,冇乜痛苦,几好架喎)
威:「兩公婆訓響床度一齊死左」
philip:「你(望住豬)會幫佢架可?」
我:「philip呀...呢d野無謂講出黎啦」
豬好嬲望住我:「假既野無謂講係咪呀?」
我話「無謂講出黎」都咁嬲呀
佢梗係好想人地成日講喇!

我自己覺得
 死之前唔好受長時間折磨就得
 否則長痛不如短痛
 一針打落去安樂死好過
 反正訓響張病床都係浪費地方

佢講左一堆糖尿病/腎衰竭等等病人既慘況
又黎喇...
果種全身冇晒力既感覺...
>_________________<

英文
compo
我: "it is the fingernail...then...what is the same thing we have...on the toes called?"
keating: "toenail"
我: "ar!..."
keating: "sometimes it's obvious but sometimes it's difficult"

我又一開始數住晒d字數 <-"approximately 300 words"
頭180字都未講自己點受傷 <-就係寫爆腳趾甲果件事
yeah~ ^_____________^v

落堂作唔晒
econ繼續作

grace話之前個選科講座有人叫d家長提出自己對學校既意見,關唔關選科事都講得
有人話:「我覺得而家套校服好肉酸」
呢套校服雖然係七十年代既作品
但係設計果條友其實用緊五,六十年代興著既衫果隻款...?! =.=
「邊個開服裝店敢羅呢個樣d衫黎賣丫?我包保佢即刻執笠」
全班拍晒手 @@

我覺得而家套校服冇乜問題喎
間間學校d校服都係咁既樣架啦
係顏色同個校徽有差別之嘛
而且用新校服又唔合乎經濟原則喎
我既身高應該差唔多到自己既"人生大限"架啦
用新校服咪即係又要買多至少兩套? =.=

今日第一日會考
grace話有d mst人著校服返黎考試 @@
區佬,kooby果班友即刻強烈反對
...hunter個尼特羅會長有一件唔知咩衫
"只有認真的時候才會穿起那件衣服"
都係一個唔錯既選擇~ XD

原來阿媽唔知而家轉左夏令 !@#$%^&*
(其實係我冇同佢講過 @@)
唔怪得個飯煲剩得少少飯啦
不過我4點几都唔覺得肚餓喎...

唔記得帶中文書返屋企溫 -o-
希望精讀篇課文同課本果篇係完全一樣啦...(唔記得邊篇文試過有一兩個字唔同架 @@)

>>May 5, 2004 at 1:13:37 PM GMT+8


2004 年 5 月 3 日 星期一 【晴】

覺得自己會遲到就會見到宋永平...@@
拎住本bio書
「嘩,駛唔駛咁勤力呀」
宋永平勁講leo sir壞話 @@

高軒今日早過我喎~

周sir:「如果你肯付咁大代價(聽唔到test之前d堂既野)黎溫書,咁不如等測驗果堂先返黎喇」

落去換衫上pe
jeff:「我諗住一陣econ唔聽書架喇」

pe
足球...= =
落左陣毛毛雨
冇几耐地下乾左,出去踢
4個人一組
每人輪流將波帶去對面,之後截住對面條友唔比佢過去
輪到bobby截我
茅柴 -o-
用雙手攬實我
鬆開我之後踢個波落佢上五吋下五吋 -.-

落一場好大既雨
入番有蓋操場
學頭鎚 = =
我:「駛唔駛除左眼鏡先呀?」
高軒:「唔駛啦,用前額頂個波咋嘛」
高軒完全冇事
jacky試過撞到眼鏡
我除左眼鏡,撞到左眼 >_______<
不過一陣間就唔痛嚕~

小息完左
leo入黎唔知講左句乜野
問人,原來佢話要背healthy diet果張handout既一句野
"according to the world health organization, health is a state of complete physical,
mental and social-well being, more than only the absense of diseases"

econ
grace:「收埋d bio喇」
jeff坐最前面哩~

政府呢一年黎響物業稅既稅收少左
全部人錯晒 @@
原來係同租金收入有關 -o-
遺產稅多左
不外乎兩個原因o者~
1.03年死既人多過02年
2.03年死既人有米過02年死果d

test
excretory waste?...
放假補課果日有講過架
唔記得左個答案 -o-
不嬲就算唔識做一條mc
我都知有d答案一定錯
呢題...完全唔知有邊個一定錯 = =

開心(唔係happy呀...係open heart @@)手術
心臟入面一定要完全冇血
用個人工肺暫時代替個肺做野
用針吉落心臟周圍其中一條血管截走d血
問要吉落邊條血管
本來寫vena cava <-o岩架 -o-
唔知痴咩線,走去改左做pulmonary artery = =

小息
test時間剩10分鐘
課室出面有一堆人響度嘈
有d人望入個窗睇題目

禮,毛毛問我d題目
諗住作野昆佢地
不過作野作得太耐,呃唔到人
打鐘
我:「其實我之前up果d全部假既」
禮:「我都知架喇」

問周圍d人最尾一題果條血管究竟係乜
多數人話 (inferior) vena cava
我以為得我一個錯啦
釗:「響肺動脈抽血,即係要抽走晒成個身體d血先得?」<-要個心臟冇血丫嘛
同kooby講呢件事
「乜唔係pulmonary artery咩?」
同病相憐~
所以握下手~ <-釗:「佢係唔係驚你隻手有d唔知乜野唔敢同你握手呀?」
我隻手冇野架
唔好聽釗亂up -.-

chem lab
titration
第一次 試下大概要几多既
用左24.8 cm^3
第二次(trial 1) 25.0 <-因為neutralize左仲繼續加野...
第三次(trial 2) 25. =.=
trial 1,2都係因為我疏忽落多左liquid =.=
不過好似24.8左右就得喇喎 @@

amaths
有兩條slope -2同-5既線
搵兩條線夾住果隻acute angle既angle bisector既slope
kfc寫佢既solution響黑板
(-18 + root 520)/14
kfc睇書既答案見到-2.9
再睇番佢自己做出黎個surd form既答案
「我expect個答案係-2.91倒啦」
我禁計數機見到-2.9145xxxx

kfc個腦用電架?!...

放左學
見到becky
見到becky幫前面一個揪住一袋二袋既(老婆婆?)執起一樣跌左既野
唔記得jacky定係ck講:「好好人呀~」
高軒:「danny,搵你個攝錄機錄左佢」
我:「要案件重演喎...」

jacky 釗 ck 我 老屈高軒話去佢屋企
其實唔關我事...我返屋企食lunch架嘛
不過我都係撐佢地 XD

返屋企
好 支力...訓著左
醒既時候5點几
冇食到lunch !@#$%^&*
不過唔知點解又唔覺得肚餓喎

re alice
那你該對"意外"的發生抱有希望~
我不懂得改變自己的肌肉組織,也不懂得用念
看到/聽到血腥的東西會全身乏力
所以別認為我會殺人 @@

>>May 5, 2004 at 8:36:01 AM GMT+8


2004 年 5 月 2 日 星期日 【晴】

夏令時間
返學見到賢
再行一陣見到阿君
拍咭時間 7:50

高軒話佢拍咭時間7:53
睇黎佢今朝食完野冇返入房xx喇~ <-專登留番d聯想空間比大家 XD

chem
"simple chemical cells"
舊電芯入面都唔好simple喎...-o-

phy lab
定左test日期
「而家夏令時間,你地應該多d時間溫書架喇,唔好又re-test完再re-re-test喇」

進進問我地邊個有興趣同佢demonstrate一個experiment
賢拍手,想鼓勵人出去
變左鼓勵自己 XD

響地下玩完一條超長既彈弓,羅條短既響台上面玩
豬拎住彈弓既一邊
進進曾經一度將條彈弓拉到好恆,豬一鬆手個彈弓就會彈到進進隻手
做完實驗
我:「你果陣應該"哎呀~唔小心鬆左手"嘛」

oro帶左舊金屬鎖去lab... <-兩舊特定形狀既金屬鎖埋一齊,用某種好簡單既方法就解得開果d
朱斤羅去亂咁扭,扭扭下就唔覺意拆左出黎 @@
melody試極都唔得
朱斤示範一次 <-佢解出黎果時仲扮唔識 -o-
我試圖用一隻手指解開 <-左手hold住舊野唔郁,淨係用右手一隻手指
用食指果時成日唔小心用埋拇指 = =
淨係試過用拇指 食指 尾指,其中淨係拇指做唔到 :P

amaths
最尾一題classwork...
given two points A(2,3) B(6,6) are two adjacent vertices of a square.
find the other two vertices and the centre of the square
我每頁分"2欄"黎寫都差唔多用左成頁 = =

alice覺得我瞪大對眼個樣好似想殺人 @@

bio
leo話仲想將個test延遲一個cycle -o-
一堆(其實好似得2個咋喎...)唔識考慮團體利益既人又響度嘈,cum晒leo講野既聲 -.-

放左學同 ck bobby 高軒 jacky 釗 去kfc食 <-不是"k f chan"啦...@@
咁神奇既?!
我放左學一路都見到黃慧中響前面
到左kfc,佢反而遲過我地入黎 @@

6個人分成兩半 我+bobby+釗,ck+高軒+jacky 3人食一個全桶
唔知點解食完之後覺得個胃好脹,好辛苦 >________<

返屋企
沖完涼即刻溫書
今日既專注力好好 ^________^v

資優計劃d人工作效率勁高喎! @@
我3點左右check email
佢話根據紀錄我未羅果張學員証 <-同一封email send左比成百人
我覆番佢,話自己之前去科大既第一堂就羅左張証
3點半之前有人再send一封email比之前果成百條友
話如果羅左証既就唔駛理佢封email
6點几再check一次
有個人(肯定係工作人員)又send一封email比我話多謝我既回覆 @@

發現past paper好似唔齊
問豬,原來我冇果d係未派
如果真係人有我冇既話會嚇親喎...= =

5點半之後頂唔順訓著左 -o-

訓醒係6:15之前
仲覺得個胃好脹
搏命谷個喉嚨想將d氣嘔番出黎
嘔出黎d野完全唔覺得酸
即係一定唔係hydrochloric acid
証明有d野食直情冇落過胃啦 = =
最尾終於冇事...

transport in mammals有百几題 !@#$%^&*
4個chapter完全未溫之前
我覺得自己最熟ch.14 d野

post diary果時佢話顯示不到網頁
好彩禁上一頁d字仲響度o者...

http://www.lares.dti.ne.jp/~yugo/storage/monocrafts_ver3/03/index.html
個鐘勁呀~ @@
(佢顯示既時間同你電腦個鐘一樣,所以唔好同我講"同天文台差xx分xx秒"之類既野)

>>May 3, 2004 at 3:29:04 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111765

Design & Scripting by ShowHappy.Net