|
2004 年 5 月 31 日 星期一 【晴】
返學途中見到關景文
同佢講吳鴻志尋日同我講既野
佢話有日maths堂發生過一件咁既事
符sir搵唔到本輕微犯校規(關景文引述錯誤哩,符sir既字典邊有"輕微違規"架...)
話唔知邊個收埋左響唔知邊度
但係d學生一搵就搵到 @@
極不容易有一次~
響校門見到高軒 @@
周sir教d女仔點判斷一個男仔好唔好 @@
我:「周sir好似想學王力咁糾正全世界既觀念,不過應該又係冇乜人會記得佢講既野」
豬:「當局者迷呀」
pe
牛仔舞
考試 -o-
每個cycle都會有d動作錯左 = =
多數錯響對腳度
落堂
鄺sir響更衣室見到一堆銀包冇人認領
就打開d銀包大聲嗌銀包入面既人名
「綾波麗」
原來係terry~
佢個銀包入面有張綾波麗(eva淺藍色頭髮果個呀...)既卡
上面寫住綾波麗三隻字
佢羅番個銀包個樣勁瘀...XDDD
econ
繼續講d "天生我材必有用" 既道理
(阿甲做某件事響comparative advantage贏到阿乙既話,佢做另一件事就必然輸比阿乙)
我同肥庭講:「可以用響讀書方面喎」
肥庭:「即係2個鐘頭可以溫一課bio或者3課中文咁呀?」
我在maths,amaths方面...
究竟是comparative advantage還是disadvantage呢?
小息完
float chem lab
我同豬講"綾波麗"件事
去到課室門口我同terry講番d有關既野
豬又問左terry一句唔知咩野
terry好唔gur我咁...
4a 4d既男仔好多都知呢件事啦 @@
我唔講都實會有人會講出去架~
terry:「5,6年前既事嚕,我而家鍾意gundam seed個rakusu」
我:「我都覺得rakusu畫得好靚,佢著几件衫我最鍾意佢做艦長果件囉,好型」
我唔記得左op4入面佢著果件淺綠色既連身裙 @@
果件先係最靚呀...
不過艦長裝都係最型果件 ^__________^ <-套艦長裝有少少似日本封建貴族著果d...
chem lab
對classwork
d chemical係顏料黎架?!
一隻綠色一隻黃色就變左yellowish green...
我覺得yellowish green係以green做主角,yellow做陪襯既寫法
即係應該可以比yellow做主角green做陪襯~
曉,brella,lily,威 響度玩寫其他人既名 @@
曉同brella叫我估邊個名係邊個寫既
lily果然係男既 XD
寫d字勁似牌匾果d
唔係親眼見到仲以為係出自一個男人既手筆 :P
amaths
「我好有興趣睇下solution guide點做tan solution寫既method勁煩 =.=
let x,y 用兩條線既slope夾個tangent出黎 -.-
中間仲有一個step錯左tim
唔知係關打果個定係計果個既事啦下
離開課室之後發現漏左野響課室
返課室途中見過豬
羅番張通告再行,又見到豬
「行得真係慢」
「你呢招失敗左喇」
「你feel到我響度?」
「唔係呀,係你已經嚇唔到我喇」
即係習慣左? @@
溫chem既進展勁慢...=.=!!!
>>June 1, 2004 at 2:40:42 PM GMT+8
2004 年 5 月 30 日 星期日 【晴】
我同周圍d人講自己張temp record form寫左40℃
豬塊面即刻變成咁樣→ -.-
田田check完冇出聲就走左
豬同婷都好驚訝咁望番過黎後面 @@
我:「真係想知比人捉到發燒會點」
婷:「不如就而家咯?」
=.=
上親phy lab堂都有野玩~ ^__________^
進進搵舊唔知咩野一路出d固定聲量同頻率既聲
我地就睇一個機器上面一幅好似心電圖既graph @@
我用喉嚨做番相同既頻率同果舊野鬥 XD
玩玩下覺得心口唔知比d咩野禁住(我企直架)
好辛苦 >____________<
mrs tsang小息響4a課室出面等小息完 @@
我同釗又響課室出面傾緊偈
mrs tsang:「你而家d maths點呀?」
我:「呃...几好咁啦」
「你呢?」
釗:「普通啦」
mrs tsang:「點解唔問下佢呀?」
我:「佢唔需要丫嘛」
kfc同豬解釋正方形果題d野
條題目係咁:
one vertex of a square of side a is the origin.
the inclination of one side is θ.
find the equation of all sides of the square
書得2 set答案,但係我同豬都做到4 set答案
豬:「我想問呢題呢,danny話佢做到m=1代落條式度係錯架」
(就係一題有4 part,錯左三個答案果題 =.=)
我:「信下阿sir得唔得呀...」<-以為佢仲講緊個正方形 @@
我太敏感了吧
kfc見婷訓著左就同佢講野
好溫柔喎~ @@
我(同豬講) :「阿sir好有聊女仔feel~」
英文
繼續debate
仲未抽中我...
剩6組要抽3組 !@#$%^&*
carmen講得好激動
佢講完之後全班拍爛手掌 @@
bio
講reflex action
我借個圓規比oro吉我隻手
我係feel到痛先縮手
唔知正常既reflex action係唔係咁...= =
肥庭用拳頭dup自己膝頭 @@
學左我哩 XD
唔知邊個將一張紙發散比全班既人睇
話leo背脊貼左張tempo紙巾既貼紙
睇唔到真係可惜喇 -o-
周sir話新年d師奶成日響街度鬥推件禮物比對方
我細個果時成日響呢方面輸比d師奶 -o-
放學
吳鴻志話佢今日比符sir捉佢唔聽書
之後符sir捉吳鴻志落教員室鵝左一輪
佢引述呢句左呢句比我聽:
「你響學校d成績唔係咁好,又唔聽書
你知唔知我其實可以反對你出去參加d比賽架」
釗:「損人不利己喎」
我當時認為唔比佢參加比賽對佢黎講係好嚴重既後果
而家諗番其實冇乜野
吳鴻志響f.3既最後一個校外數學比賽(imo選拔)都報左名啦
出年佢應該係a或者b班,冇理由會再比符sir教架喇
而且梁sir響拔尖班教開佢,對佢評價應該好高架
同禮 臻 拉登 釗 宋永平去景福軒食飯
拉登一開始就講明唔同我地share飯,要自己食一碟
搶 食送 @@!!
臻:「學校都唔知做咩架,劉國田,符sir呢d教得差就個個都長約喎,婧婧教得好咁又要走」
keating都係...
d教得好既老師反而要走架 -o-
學校想降低學生d整體會考成績咩 -.-
溫溫下chem頂唔順訓著左 = =
豬打黎
「我想問下呢...」
「我知你問邊題」
「邊題呀?」
「咩tan 「唔係呀,呢題我識做呀,angle in the same segment丫嘛」
判斷正確
「我想問第11題呀」
「你梗係讀左几個月trigo唔記得晒inequality d野 @@」
「本solution整到勁複雜,又話咩let D be (x,y)呀,又distance formula呀,做左一大輪」<-判斷錯誤!
「咁佢做唔做到2/3丫?做唔到就糯喎」
「佢做到呀」
冇要晒成份solution guide果然係明智既決定
部腦好似真係出左d問題 -o-
全機掃描又咩都check唔到喎
唔通係人死左d念仲唔消失?!
【官府通告】通緝犯藍妹子(doll)在大海附近作惡
不如下次話"陸地上"啦 @@
>>May 31, 2004 at 3:30:44 PM GMT+8
2004 年 5 月 29 日 星期六 【晴】
訓到9點
原來我仲可以唔抄答案做bio hw架...= =
中文習作做到有少少吹水feel @@
黃慧中叫我舉d例子比佢做re ws既呢一題
試從廣告電視節目電影歌曲漫畫小說等
指出其中含有性別歧視/性別角色定型(性別標籤)的內容
媽炒左d米粉
幫我畢左一碟
d青椒勁辣 >_____________<
「男人大丈夫」<-性別角色定型? -o-
食左半碟終於頂唔順
個口熱到好似想噴火出黎咁
飲左一杯橙汁 一杯水 再過一陣 個口先冇咁熱 = =
今次d資優功課好易做 ^_______________^
夜晚
有電話打黎
細佬:「阿哥,阿媽叫你聽呀」
媽:「落黎羅野上去丫,你或者細佬是但一個」
我:「細佬,阿媽叫你聽呀」
同細佬合作做左一件成功機率(by random)得 1 / 3^7 既事 @@
我:「包剪dup! 1鋪過,輸果個落去」
連續7鋪打和 @@
第8鋪我輸 -o-
電腦中左毒...
差唔多想熄機先黎 -o-
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=14063
高達系列十大重犯
回覆既人裡面既 "黑天使" 係我
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=13946
大家估到几多個既出處?
我睇到第6個果時唔知係咩
細佬同釗睇到果時都知係gaogaigar
我以為 "鐵錘" 係用鐵鏈綁住個波羅扔出去果d = =
>>May 31, 2004 at 3:25:44 PM GMT+8
2004 年 5 月 28 日 星期五 【晴】
一早出去打波
尋晚唔記得問高軒響邊度打
估係大埔體育館
錯左 -o-
大埔其他體育館裡面最近係太和
所以搏一搏,希望係太和 (諗住唔中就返屋企架喇)
中左...~>.<~
我 高軒 禮 拉登 彤 林文婉 瑩 apple
book得一個場
4個場有2個冇人book
搏大霧過去打
比看場既阿婆鬧 @@
瑩:「郭膏威呢?」
彤:「佢今日要出中環呀」
瑩:「仲以為豬豬唔黎佢就唔黎tim」
肥龍差唔多夠鐘先到 @@
9點夠鐘
當然係繼續打到有人趕為止啦 :P
高軒走左先
將被視為放棄租場的費用 XD
d人數晒全form既靚仔出黎 @@
4a當然一個都冇啦~
佢地講左一堆得我一個唔知係邊個既人 = =
有人問起邊個係區佬
瑩:「高高瘦瘦塊面好多芝麻果個」
我:「我又係高高瘦瘦塊面好多芝麻喎...」
瑩:「你唔夠佢多丫嘛」
而且我又唔係瘦喎
返到屋企
好眼訓 (呢個禮拜每日都係11點後訓 >__________<)
訓到12點先醒
婆婆過黎暫住~ ^^
豬打電話黎
「咦?你未出去架?」
「未呀,我1點先出去架嘛」
如果expect我出左去做咩打黎 = =
是但揀左個位坐
o下?!
原來坐我前面果個係楊淵鳥互[? @@
小組導修
兩題功課都几簡單...
教人搵"tangent to a curve" ?!
吐露港大塞車 -o-
我袋住隻錶
架巴士響吐露港停左一陣,我睇錶
17:5x
直至18:3x佢都未繼續行 -o-
唔記得几點返到屋企 = =
面具…
真是一件萬萬不能用的東西
因為它像眼鏡一樣
戴得久了會漸漸習慣
甚至有可能會變成自己身體無法分離的一部分!
>>May 29, 2004 at 2:53:23 PM GMT+8
2004 年 5 月 27 日 星期四 【晴】
7點之前訓醒
7:02 鬧鐘響,再訓
7:07 訓醒再訓
7:12 訓醒再訓
7:17 訓醒落床
我行得快左?!
3個字都唔駛就到學校
遲d如果可以10分鐘之內到既話就真係唔應該羅車船津貼咯...
(我本身都冇覺得唔應該 @@)
英文堂
辯論
keating響門口果邊果4行揀左兩個->bobby,高軒
剩番4行揀兩個(唔好揀中我唔好揀中我...我冇準備過點講喎 -o-)->瑩,tim
bobby講左兩三句都唔知有冇
肥庭:「7個"er"」
但係bobby講d英文既語氣得喎
4個人講完
又揀多4個 = =
janet,彤,lily,柳穎璇
好彩o者...!@#$%^&*
中文
周sir提起"豆腐西施"呢個 term
叫我地估點解
我第一直覺諗到既係"面白"
再諗下
除左面白之外
仲有可能解"脆弱" (身體容易受傷/短命之類)
點知兩個都唔係 = =
個典故係咁既:
有條女生得好靚,賣豆腐既
好多人幫襯佢,但係d人幫襯佢唔係因為d豆腐好,係因為個女仔靚
d人就叫佢做"豆腐西施"
後來呢4個字就係指d "靠個樣靚令自己上位既女仔"
派maths test
除左錯最尾一題之外冇錯過其他野
我果然係做amaths比maths更加唔小心 =.=
高軒,jacky佢地st day果組個topic有問題,要見甘sir
"國粹介紹" (即係教打麻雀...)
原來之前已經有人試過用"國粹"黎昆人,失敗過一次 XD
我覺得佢地寫錯左個"粹"字,應該係"髓"
問brella
佢覺得係"萃",借左本字典比我查
爆大冷
真係"粹",佢地o岩 !@#$%^&*
econ
頭一堂教書,想分散我地注意力咩 = =
第二堂test
比一個pie chat叫你identify x and y...
一個direct tax,一個indirect tax
唔知邊個係 =.=
撞中左 @@
肥庭:「梗係多d果個係direct tax啦」
對答案,有4個唔一樣 !@#$%^&*
chem
redox equation...
好難 -o-
alice wong叫我同肥庭幫佢收野入locker
又用蠻力塞個裝住件冷衫既膠袋入去個櫃閂門
試下打番開個門睇下個膠袋會唔會跌落黎 <-睇蠟筆小新學番黎 XD
冇事喎~
佢櫃筒仲有一堆書 = =
我:「你唔做中文習作呀?」
alice wong:「唔做架喇~」
用埋locker隔離個櫃既最底果格
擺埋miki裝滿晒成個紙袋既書入去
佢驚比人偷野,搵份報紙遮住d野
駛唔駛呀...= =
唔知點解我今次會用左多過一半既位 @@
今日放學落雨
之前几日唔記得拎走把縮骨遮,今日終於記得 ^__________________^v
brella話佢變化系同具現化系一樣分數
雙屬性?!
隨心情說謊同神經質? @@
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=8235
國內足球評述員語錄
re 柳穎璇:
"念"係hunter裡面講既野...
簡單講就係運用自己體內一種叫做"氣"既力量既能力
強化->將身體部分(或者全身)變強,打人痛d同比人打冇咁痛
變化->改變"氣"既形態,例如變成電流,黏貼劑,線(類似縫衫果d線,不過唔係實物)
具現化->將氣變成一件肉眼睇得見既實物(同變化系有分別)
放出->將氣發射去遠距離,例如以開機關槍既形式將氣由手指尖射出去
操作->顧名思義,咪就係用氣控制其他野囉
特質->所有唔屬於上面既都係特質系,例如占卜,偷人地既念能力,將對方既記憶複製比自己
(你睇你几麻煩丫 -.- 如果你唔係特質系我就唔駛解釋埋其他屬性係咩黎啦)
鍾意睇書既特質系...
好驚喎...= =
(幻影旅團的團長喜歡看書,特質系,他的能力是偷念)
...醫生唔係兩個屬性架咩? @@
>>May 28, 2004 at 2:25:48 PM GMT+8
2004 年 5 月 26 日 星期三 【晴】
mmlc
睇同tourism有關既明珠台節目
本來諗住唔睇字幕,但係有d字聽唔明焗住要睇 -o-
中文
教請客
ha~
西方人成日比中國人同化,但係中國人就冇咁容易西化 @@
bio
「腦筍未生埋就係咁解喇」
leo話有d人用牙籤吉落bb仔既頭度
痴線架...>_________________<"
phy
進進好野~
有班form 3要float黎401上堂
進進趕左佢地走 @@
進進問邊個肯自願出去畫d constructive interference
一開始問有冇人自願
我諗住叫bobby去
進進見過左一陣都冇人出去,就揭書抽一個number
「十一」
我有預知能力架?!
再抽一個畫destructive
ck:「波比畫得咁開心,你(lily)畫少一半,就少左一半咁開心喇」
進進講當年d科學家拗光究竟係particles定係wave
如果係wave既話,光一定要經過一個medium既
但係太陽同地球之間係真空既
「所以particles果d贏過一段時間」
之後唔記得進進講咩,總之係"wave派"提出既理論
「所以後來wave果d又贏左一陣勒」
佢地define一種唔需要medium既wave叫做electromagnetic(EM) wave
「上帝又冇話wave一定要一個medium既」
計我話呢
上帝又冇叫果班癲佬去拗光究竟係particles定係wave =.=
最後愛因斯坦話光同時係particles同埋wave
我同豬講:「唔好煩喇,又唔係particles又唔係wave,係第三樣野,就叫做light」
↑以上僅為我在胡說九道 XDDD
再黎bio
揭書見到有一頁畫一個人比針吉到手臂即刻縮手
我懷疑自己係冇反射動作既
所以將圓規枝針換出黎吉自己 @@
果然冇縮手...
諗住自己吉自己唔會有反應
正如督自己既腰唔會縮開 (豬:「我會架喎」呢d係特殊例子唔好理 @@)
肥庭,豬都唔幫我試 -o-
recess
分別同brella,柳穎璇提過用針吉自己既事
兩個都唔幫我 - -
「你吉我之嘛又唔係我吉你呀!」
婷話ex-3c既人比人拍膊頭係會擰向相反方向
不過我試咁多個人(無論係唔係ex-3c)都係轉被拍果個膊頭果邊 - -
amaths test
有careless係好正常既事
不過我每次覺得唔對路都check下前面做到既野
確定冇錯先敢繼續做落去
可惜都係錯至少兩個同後面既part無關既答案
如果我今次仲係冇90%,就可以斷定自己會考amaths冇得a
form period
進進又響度講會考 = =
佢提到一定要把握暑假既時間溫書
我諗起古拿比加谷勁自己念能力既"誓約制約" @@
古拿比加用鎖鏈綁住自己既心臟
一用中指綑縛鏈打旅團以外既人就會死
之後佢就得到好強大既力量
我打算定比自己既誓約制約:響某段時間內禁止自己用電腦,迫自己溫書
同肥庭講起
本來我諗住剪左電腦用黎上網果條線
之後諗到要搵人上黎整好麻煩,而且我試過玩接龍玩成日
所以再考慮一次,諗住搵個人收起我個keyboard
落堂同豬講起
佢話咁樣治標唔治本,我係應該令自己本身唔再沉迷電腦,而唔係咁做
而且我有必要定期check email,封鎖電腦真係會好大鑊
不過我有古拿比加果種決心! (雖然未至於可以唔要命)
「maths就難勒,錯三四題mc都隨時冇a」
「你地響maths,econ要羅a應該係比較容易既」
咁maths即係難定易丫?!
錶帶終於斷左嚕
返屋企用萬能膠
不過接合果時黐歪左,所以整得唔係几靚 = =
沖涼
見到自己左臂尋晚比蚊咬既地方有一大塊佈滿晒好細既紅點
雖然我尋晚"R"過黎o者...
都未至於咁嚴重下哇 -o-
好專心溫econ溫左兩個鐘頭倒
同大家玩個遊戲丫
順次序做以下每一個步驟
1.響1,2,3,4,5,6,7,8,9裡面任揀一個數字
2.加4
3.乘2
4.減6
5.除2
6.減番你原先揀果個數字
嘿~嘿嘿嘿嘿...
而家,你有几多個心臟呀?
http://ronny.infor.org/html/hunter.html
hunter既念系測驗
我係放出系
>>May 28, 2004 at 7:53:17 AM GMT+8
2004 年 5 月 25 日 星期二 【晴】
朝早溫amaths
p.40 Q19
本廢柴amaths書 -.-
consider the line L: (2m^2+m-3)x+(m^2-m)y-4m+1=0
if L satisfies each of the following conditions, find the respective values of m
(a) the x-intercept is 1 (b) the inclination is 45°
(c) parallel to the x-axis (d) perpendicular to the line 2x-3y+10=0
書入面每part都有兩個possible ans
b,c,d part各有一個答案都係1
但係大家試下代個1落去睇下發生咩事? @@
打電話同豬講
「新版黎架!」<-聽得出佢好不滿
我:「第8課最尾果題做到我死死下」
豬:「我都係呀,做左几廿次都搵唔到個答案」
搞到我有d唔敢再亂黎...
一開始就挑戰最尾果題的確唔係几好 = =
今日發仔生日 @@
賢icq問我去唔去睇戲
我話好,問佢睇咩 去邊 几點
「=.= 真串......唔駛溫書咩你 =.=」
「你提出咁即係你都唔駛溫書啦」
「說得對」
...點知
發要陪佢媽,唔去得 -o-
mud
加左個"殺手世家"
可以用錢買兇幫自己殺一個人,殺手強度睇你出几多錢
cming買左個殺手殺我 (我請殺手打番佢之後佢話用左200 gold)
出黎果隻叫做..."白痴殺手" XDDD
白痴殺手在臨死之前,說出了指使他來的人是施明翰(szemingming)
勁冇專業道德喎 (話明白痴理所當然啦 @@)
我又買一隻2000 gold既比cming
高級殺手在臨死之前,說出了指使他來的人是黑天使(danny)
原來個個都咁冇職業道德 =.=
【論盡江湖】呆呆蜂(Littlebee):好快就死掉的高級殺手 @@
【論盡江湖】施明翰ζszemingmingζ道:「also can't keep secert ,都唔pro gei」
【論盡江湖】特大號的小刀(Knife):專業的殺手也是有沒品的阿
釗又用1000 gold買一個同我玩
不過當時我唔得閒,釗幫我殺左
有點厲害的殺手在臨死之前,說出了指使他來的人是釗(hhhhhrzooo)
好好笑既名...@@
睇左40几集gundam seed (全部50集)
聽玉置成實唱既op4 realize
咦?點解咁似女聲唱既?
我:「玉置成實係女架?」
細佬:「你而家先知呀?」
將bb改造成coordinator既技術真係差左一樣好緊要既野
如果班醫生可以令d coordinator心地善良咪几好囉
起碼唔會有coordinator以natural(自然人,即係"非coordinator")低自己一等為理由去殺晒佢地
我覺得整呢d人出黎真係好冇意思
運動會一類比賽既原意係比人鬥各方面能力既高下,藉競爭得以進步
有左coordinator就冇人會再去努力
所有人既能力都係睇佢出世之前個醫生做成點
因為各種原因(冇錢或者父母希望尊重自然)
冇被改造成coordinator既人會一世比人睇唔起或者有自卑感
http://forum.hkgolden.com/upload/040510099-39367.jpg
阿嬌呀...XDDD
>>May 26, 2004 at 2:06:25 PM GMT+8
2004 年 5 月 24 日 星期一 【晴】
彭狗寫左篇文 @@
係話反對leo以test同re-test高分果次計test分數既
派chem test
每個錯既地方扣1分
reasonable average計錯左,差少少
round off問題,錯埋atomic mass -o-
英文
繼續講議論文
豬問keating野
所以肥庭有得訓覺,婷有得溫書,我...
冇野做唯有練發呆大法 = =
maths test
剩番十零分鐘,覺得最尾一題果兩邊既三角形面積冇理由係整數
check左勁耐先知問題係寫錯左個sin同cos
改唔切,夠鐘果時差3個step
已經好過有題目唔識做或者響早d既step錯左既人
算吧啦...
同釗講起尋日佢同高軒響mud既對話
高軒:here ?
釗:what?
高軒:vicki 無返..你地今日有無交econ
釗:ya.....
釗:she ask you ask me?
高軒:no ar...just ask ask
釗:.......人地0既事又關你事??!!
高軒:..
高軒:回答你:..
高軒:幾多exp now ?
真係喎...
人地既事又關你事?
響bio lab湯牛眼
但係成組冇一個有買到
所以高軒只好以黑市價$15向terry買一隻 -o-
兩隻手各戴一隻手套
不過對手套冇店過牛眼既任何部分,包括"必"出黎既液體 <-我冇講大話
所以成日搵隻手套去店人 XD
睇完彭狗篇野
原來係寫比校長!...@@
覺得佢響時間安排上有d問題囉
leo話有人re-test加左13分之後佢先寫篇野
好易令人誤會佢係不滿有人+13先寫囉 (我唔係咁諗)
離開左lab仲keep住對手套諗住玩下人 XD
「你丟左佢啦...」
高軒講左呢句野勁多次 @@
歸去來辭習作
因為問內容既野少d
所以錯得少d (問內容果題6分羅得4分 =.=)
漏左隻錶響bio lab...@@
上去羅
見到有兩個lab tech響chem lab抹野
「我漏左野響chem lab呀」<-唔知點解會講錯
「呢度咪chem lab囉」
「唔係呀,我講錯左,係bio lab」
羅番
「唔該」
mrs lou:「唔該我啦,係我搵到架」
(唔知點稱呼果個lab tech...係男既) :「仲有人漏左部電話呀」
返落4樓
唔記得邊個問我上去5樓做咩
「我響chem lab漏左隻錶...
好似話有人漏左個電話,叫我問下係邊個叫果個人上去羅番」
彭狗:「chem lab?關咩事呀?」
我:「又up錯左(唔知點解會連續錯兩次 =.=)...係bio lab呀」
alice wong:「丫...係我呀!」<-如果打"alice"可能會有人搞錯以為係柳穎璇
上資優網
見到有關imo選拔賽既野
吳學銘 吳鴻志 我 三個既座位編號分別係 512 513 515
mst派左9個出去
http://dept.mst.edu.hk/mathematics/competitions.htm
期待超過5次既有為青年 ^__________^
(我數過,暫時有3個紀錄保持者)
學校可提名一至六名中四至中六的學生參賽,並可額外提名。
除六名參賽學生外,學校可因應學生的表現
額外提名最多六名其他中四至中六學生參賽
o下?!
吳鴻志呢?...@@
比賽設有個人金獎、銀獎及銅獎。
玩野...
800几條友參賽呀...=.=
做mce果個exercise
真係計個半鐘比自己
做第一個comprehension果時用左3,4分鐘做頭兩題
以為會做唔切
點知...
40分鐘前搞掂
反正唔識既都check唔到
對答案
82/100
平常的水準...= =
【論盡江湖】馬伕(Ma fu):來人啦!古路諾這個老不死的東西想偷馬!
co...-.-
我:「o下?! co有英文名架?」
brella:「係呀,co有英文名架」
我:「唔係叫co呀?」
brella:「唔係叫co呀」
我:「唔係叫coco呀?」
brella:「唔係叫coco呀」
我借左75 silver比佢
【新手後輩】@@(Buggod):你給古路諾一些白銀。
【新手後輩】@@(Buggod):大家幫我算利息...由9:40計起 每1分鐘10%
【新手後輩】黑天使(Danny):原本75 silver
本來想學hunter漫畫果個"上天下地唯我獨損"...
不過唔記得左佢几耐計一次利息,所以定左1分鐘一次(當然係compound interest!)
收平左佢 XD
gundam seed d駕駛員勁好眼 @@
見敵人渣住枝槍,係會第一時間射爆人把槍先既 @@
作者想鼓吹 "以毀滅對方既武器代替殺人" ?!
聽日放假
不過...
要溫econ&amaths...-o-
>>May 27, 2004 at 6:32:56 AM GMT+8
2004 年 5 月 23 日 星期日 【晴】
今日勁 支力 ...>________<
坐響度都覺得背脊好似冇晒力咁
phy 派test
braking force果題全世界錯晒 = =
(進進話a班有一條友o岩左,後來唔知邊個同我話係benny)
「呢3分又係執番黎架喇」
佢解第2,3題果時每講一個小題都話d分係執既
即係成份卷32分可以執到25分?! =.=
RE
梁廣煒講到中國傳統喪禮好不堪咁
佢話d和尚道士同埋整紙紮祭品既人全部都「好專業」@@
有一件事我自己都有親身經歷:
有班哭喪婦,比佢地每人几十蚊就可以幫你響運送遺體去埋葬途中喊足全日,口水鼻涕出晒黎
見到台上面有隻蟻喎~
左手食指,拇指卒左几廿下佢都仲郁緊
伸隻右手食指過去,唔知點樣整到隻生勾勾既蟻上手指上面 @@
手指去到豬既右邊膊頭上面,反轉隻手指
隻蟻就跌左落去喇
豬(唔知呢件事)膊頭郁得好犀利,隻蟻都仲響度 @@
小息
又禁死一隻蟻
比左icy
lily以為我又玩拍人相反方向膊頭
同佢講我做咩果時佢拍左柳穎璇右邊膊頭
柳穎璇以為拍佢膊頭果個係我,所以驚有蟻 XD
英文
keating派左篇羅家堯舊年寫既文比我地睇
講贊成同反對disneyland既
嘩...
如此內容,vocab,文辭,佈局,結構
keating話佢其實應該羅a,但係唔知點解得個c
好變態o者...
bio
leo話有人re-test比test高左13分,問d冇去re-test既人想唔想re
「多數人都高分左,都有d負(低分過原本個test)既,不過當然佔少數啦」
如果果堆人想re-test就唔派住,另外安排一日比佢地
全部反對,所以派卷
豬:「我一定係負左架,我想睇下自己5月3號test完之後冇溫過仲剩番几多」
點知 long que滿分
威:「冇溫過呀...」
我 long que 19.5 (兩邊都係20滿分)
leo傳左張寫晒每人o岩几多條mc既紙叫我地check
我見到自己果欄寫住19 (其實我錯左3題)
leo話"加左13分"果d人大概係我掛...@@
不過我其實錯左3題
肥庭:「都改得几錯下喎」
豬既mc又係改錯左
原本19,改卷機改左18
「一定係負左」-o-
放學同高軒去買牛眼
大埔墟同太和咁多個街市都冇
最後決定聽日唔做實驗 - -
因為預今日個mud會響我玩到既時間出現haojie
(訓緊覺或者人響學校為之"玩唔到既時間")
本來諗住做mce都冇做到 = =
>>May 24, 2004 at 2:13:55 PM GMT+8
2004 年 5 月 22 日 星期六 【晴】
朝早去公共圖書館傾econ漫畫~
本來約左9點
benny:「最遲到要請飲野喎」
terry:「係咩?」
我:「得你(benny)一個早到之嘛,所以你請飲野啦」
響自修室傾同畫野~
oro畫功好好~ ^^
11點前搞掂 <-oro畫完比terry寫野
高效率! ^___________^v
terry,benny對跟住果3個test由難到易既順序:
econ>amaths>maths
嘩...
原來terry都有一本好似肥庭果本咁既"屈機notes" @@
不過肥庭自從下學期開始就冇再寫落去
佢地三個去食野同影印畫好左果幅,我留低看住d野
(唔係驚人偷,係驚d管理員清理 = = 因為佢地仲要返黎)
我訓著左 @@
影印左兩張
一張勁濛,一張仲深色過原本果張
揀左最深色果張要黎交
未寫名 @@
幫阿媽製造左3隻翻版社交舞video @@ <-假設阿媽比我dub果d全部都係正版
5點開始溫econ
好似係7點...總之睇完chapter 6既書同notes,睇緊past paper既時候
訓著左
差唔多9點至醒
又係既
尋晚2點訓,今朝8點起身...
平時成日專心唔到
點解呢個時候…
我反而咁識抑制自己架?!
>>May 23, 2004 at 1:15:37 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|