|
2004 年 6 月 10 日 星期四 【晴】
返學途中見到brella
中四之前我成日見到佢,同埋知佢叫咩名架喇 @@
不過我覺得佢當時應該唔識我囉
實驗結果
細聲響人耳邊講野
未必嚇到人
習慣左既仲唔會
大聲而且對方唔知你響佢附近
一定嚇到人
不過如果對方有d一嚇就死既身體問題例如心臟病既話
我就隨時因為誤殺而坐監 !@#$%^&*
bobby今日響火車站果邊返既?!
問ck d中文notes齊未
佢話覺得影印好煩,唔去影喇 -o-
應承左我喎佢...-.-
問毛毛
「我今日同聽日都要溫書喎,星期一比你啦」
「星期三考喎...你星期一比我,咁我咪星期二先讀得,你星期日呢?」
「星期日打機!」
「咁可唔可以星期日借我?」
「好呀」
「不過你個電話鎖左密碼喎...」
「我打比你啦」
問番禮同一件事
佢話自己果份唔見左一頁 = =
臻話肯借我影印
不過下晝打比佢
直至2點半為止,佢屋企都冇人聽
4點半打去
聽既人話佢出左去唔知几時至返
..............................
雖然我唔係請客心理
不過人地叫我幫手我都肯幫(甚至自己唔好意思拒絕)
我有事叫人幫我,搵到果d又咁o岩全部都離唔開呢兩種人:
1.想幫我但係因為各種條件幫唔到
2.有能力幫但係唔想或者有心拖延
點都覺得有d唔忿氣喎...
如果我命中註定係咁唔好彩我唯有認命囉
bobby:「danny,得些好意須回手喇」
佢上次amaths 98分今次回下手好冇? -.-
今日考econ
paper 1
原來econ都要計effective communication架?!
part A 2分
part B 兩條long que 各有2分communication
其中一條long que同bio果d一樣
4 part之間全部各不相干
第二日依然係衰響英文手上
"what account for the difference in nominal GDP growth rate and real GDP growth rate?"咁上下啦
好彩我知後面果4分要寫d乜
雖然大聲表示自己好執著果2分都應該唔會比人鬧 (因為大把人係咁)
不過如果我真係咁諗就會同時覺得自己係 "叫人愛惜生命既殺人狂"
而且真係好小事,而且我有可能吹中d point
econ唔會好似bio咁恐怖掛...
放一堆導彈打一隻韋基利 -o-
即係咁:
韋基利係macross系列動畫既戰機,迴避力超勁
睇動畫成日見到敵人射几十粒導彈,排到密質質都比佢避開晒既畫面
(我係睇macross7之後開始鍾意玩戰機game架 ^^")
威覺得今次d supply-demand diagram好簡單
簡單到唔似出響final exam既題目
所以佢驚自己畫錯
佢唔講我都唔覺...= =
吳鴻志話想英文考差d入b班,因為a班大壓力...@@
佢地今年既選科制度係咁:
有4個option可以揀:AB C1 C2 DE
AB->中英數phychembio econ amaths (同而家既4a一樣)
C1,C2->AB既amaths換做cit,C1同C2係module唔同
DE->文科班,讀既野照舊
揀AB同DE既究竟入邊班係由學校決定
英文好d既入A(D),差d既入B(E)
mc
d題目好似唔難...
唔sure既就梗係有架啦
!!!...
Superior
Evolutionary
Element
Destined-factor
?!
(響gundam seed既動畫搵左勁耐先搵得番呢個全寫...@@)
究竟kfc同阿bug係響邊度知道imopsc d考生羅几多分架?!
袁澤曦 許子岳 葉力滺
金獎既人入面有一個f.3 !!!
舊年去福州果班人有9個入到培訓
我今年暑假會去既數學活動已經有至少2個 !@#$%^&*
7月14開始放暑假丫嘛
15號上第一堂
而家返緊個course仲有17/7,24/7果兩堂 (已經放棄左飢饉...-o-)
http://www.51lrc.com/51lrc_bbs/UploadFile/20043420271229953.jpg
我...我唔信作篇野果條友冇預先知道題目 =.=
(當然更加唔信真係有個考生作過篇咁既野啦)
http://pkevin.net/non-cgi/usr/12/12_6178.jpg
唔該大家幫我諗下丫...
究竟果幢野係用咩砌出黎架 = =
突然間記起尋晚食飯果時聽到几句電視劇(佘詩曼,郭羨妮做果套呀...唔記得叫咩名喇)既對白
好似話有兩條友叫對方唔好同自己爭一個女仔
甲:「聽講你有老婆架喎?」
乙:「我為左佢咩都肯放棄!」
以為咁就好偉大咩?
放棄得佢老婆,邊個知佢唔會為左 "至少第3個女人" 去放棄 "至少第2個" 呀?
哦,甲和乙都是虛構角色嗎?
那就算在設計對白的人頭上,是他窩囊好了
>>June 11, 2004 at 2:13:00 PM GMT+8
2004 年 6 月 9 日 星期三 【晴】
6點半起左身
睇錯鐘,以為係7點半同埋鬧鐘冇響
睇一次自己之前唔熟既野
算啦
bio都溫左幾日
就算今日讀多一個鐘都冇乜用
反而可能會新記憶"cum"舊記憶搞到唔記得咁d野
聽天由命好了
long que果份
衰響d英文手上 -o-
"distense","distension"
考完問tony
佢同我一樣係估"tension decreased",應該冇錯
不過d解釋又多數錯晒
"fate of glucose during night"
估係"用途"
錯左
"命運" -o-
mc
check答案果時改左成5,6個答案 = =
改果d真係隨時錯3個o岩3個呀 !@#$%^&*
lily:「前面果個係唔係丹尼同學呀?」
我:「好明顯就唔係我啦!」
即係咁:
人地打電話比你
你(親身)同對方話"我唔響屋企"
XDDD
同co 揚 蔡榮 4個一齊行
行到去寶湖,蔡榮話去廁所
等等下
揚上左電梯,同佢側邊個女仔講緊野
co:「哦,唔怪得啦」
以前科科都有d咁既現象
而家得番econ可以咁做:
每次test都係溫一日
exam既範圍好明顯多過test,都係溫一日 @@
>>June 10, 2004 at 12:22:50 PM GMT+8
2004 年 6 月 8 日 星期二 【晴】
全日溫緊bio...
今日夠專心架喇
淨係上晝唔得之嘛
lunch
阿媽煮左烏冬
勁難食 >____________<
好彩有炒飯o者...
瑋: "bkB p170...the blue arrow should be showing the flow of deoxygenated blood rite - -?"
↑係瑋...
果頁d箭咀冇畫錯
係最尾講兩隻箭咀分別代表d咩血既說明錯左o者 =.="""
最熟既野依然係個心臟
(仲要120題mc...唔熟都做到熟啦 = =)
lymph就差好遠嚕~
話時話喇
有d mc我係肯定佢d答案錯架喎...-o-
9點半
完成ch.16
剩番個半鐘
我做得到嗎?
>>June 9, 2004 at 1:37:29 PM GMT+8
2004 年 6 月 7 日 星期一 【晴】
今日咁多堂冇野做既
我做咩唔帶埋bio book 2返去溫喎 -o-
phy
進進講彭狗響intranet send比 全班,進進,leo,校長 果封信
佢講完自己既意見
問我地點睇
進進解釋左一個叫standard deviation既統計方法 <-唔知串得o岩唔o岩
話係用黎處理bio test同re-test既分數
問我明唔明
我話唔明
巫珮瑩:「有冇搞錯danny都唔明?!」
我左手做一個手槍既形狀指住巫珮瑩 <-如果我有變緋紅之眼的能力,大概會在這時候使用吧
之後大聲問:「有冇人有橡筋!」
真係有必要再好似以前咁儲d橡筋響個銀包入面...-.-
原來政府宣傳片譯得唔好 <-唔知係 中文版破壞英文既原意 抑或 英文版破壞中文既原意 啦
中文版叫做 "求學不是求分數"
英文版係 "learning is not only for scoring" <-我既個人意見就係刪除同強調某d字
超
睇英文台既人少過睇中文台既多多聲啦
即係
睇 "learning is not only for scoring" 少過睇 "求學不是求分數" 既多多聲
威好型仔 @@
我:「几多個"即係"呀?」
肥庭伸左5隻手指
我繼續數落去
我問肥庭 直至佢坐低為止 呢段時間講左8個"即係"
豬:「你唔好數啦」
「我知你唔想我數」
難既test/exam先分到高下
果d 800几個人去,30分滿分,多數人羅個位數既考試
就絕對分到高下喇 !@#$%^&*
柳穎璇:「你計策失敗左喇 (問icy)佢有冇成日響你耳邊細聲講野呀?」
icy:「冇喎」
我:「我覺得大聲講野一定會嚇到人架!」
XDDD
amaths*2 自修堂 -o-
bio
leo幫我地溫書
頂唔順訓著左
聽唔到佢講既試題出左d咩
算吧啦
"腕試"(呢兩個字擺埋一齊,響日文係解"挑戰",我將兩個字倒轉次序變成"試腕",即係"測試實力")
訓醒左仲係溫溫燉燉 = =
最尾一堂中文
leo借埋去用 @@
派左打老鼠果篇看圖寫作
呢篇野果然易寫過個辯論員 = =
15.5/2=8
放學
留低羅埋剩番既sorted bio past paper
勁多冇marking scheme既題目
有一份同上學期既"photosynthesis"完全一樣
有2,3份同新課程冇乜關係
好明顯leo係跟舊課程執題目 -o-
早餐
這兩三個星期的空閒時間裡
做任何事的opportunity cost
都不會比溫書更低
所以別想太多了
6點半完成ch.10
今日至少要完全搞掂ch.11! <-即係 textbook+activity book+relevant past paper
首meteor好似提升到我溫書既士氣 @@
終於整左出黎喇 ^_____________^v
簡單常用既html語法表!
>>June 9, 2004 at 7:45:24 AM GMT+8
2004 年 6 月 6 日 星期日 【晴】
7:42出門 @@
全速前進!!! -o-
走到去文娛中心,舊墟小學出面果個十字路口
見到關景文 @@
十字路口沒有行人斑馬線也沒有關係!
7:53拍咭
原來今日英文堂test headset !@#$%^&*
唔記得左帶...
group discussion講中文真係冇乜可能會累晒成組低分架喎
唔介意自己考得差既人成千上萬啦
死都唔出聲累其他人冇左個"turn talking"既分就得
中文
派上次叫人用攝錄機影自己救人果個看圖寫作
15/2=7.5 (滿分 24/2=12)
今日又做三個
周sir猛話打老鼠果個最難寫,辯論者最易
但我做果時係相反 = =
豬:「"合理地加野"呀 ^^ 我寫晒d辯論比賽既日期時間地點,點解請果個人去果d落去」
我:「點解請果個人去就應該唔多關事」
關事喎 -o-
同類既寫作,英文仲難過中文 -.-
英文咩資料都比晒你
根本冇必要同埋唔可以"合理地加野"(一加就irrelevant架啦 =.=)
amaths
kfc比左舊年f.4 final exam份卷我地做
咦?
有locus既題目喎
試下做先 :P
kfc話我響imo prelim有銅獎
我以為佢當時係估我有啦
夜晚 阿bug icq話我知我份卷有10分,入到 training @@!
希望我做amaths可以保持到而家咁小心謹慎啦 ^^"
econ
派test
肥庭:「几多分滿分呀?」
miki:「廿九」
唔係嘛...唔好嚇我喎...= =
原來30先係~
肥庭寫"payed"比人扣左1分 XDDD
grace lo問田田借左堂chem繼續教書 @@
今日教完既野4日後會響exam出現,時間又真係緊迫左d
溫書依然係溫得太慢...
而家(打緊日記既時候)先睇緊photosynthesis既past paper -o-
gundam seed既插曲-meteor
好好聽 ^_____________^
一聽就會諗起kira同阿斯蘭渣部meteor(好明顯係抄GP03D果個idea...)去射爆晒d核彈既畫面
全部核彈響到達目標地點之前爆晒既畫面 <-一個人都冇死到架
超壯觀! ^^
>>June 7, 2004 at 1:37:18 PM GMT+8
2004 年 6 月 5 日 星期六 【晴】
今日imo prelim~
響火車站
行上去月台
一轉身去側面見到吳學銘響我後面 @@
「佢地約左響第1卡喎」
阿bug 黎俊傑
同埋4個唔識既f.6 = =
阿bug:「咩黎架?」
我:「bio既sorted past paper」(classification果課既mc)
黎俊傑好似嘩左一聲...
可能因為佢果時冇呢d野啦
帶入火車一路睇
有一題比4幅圖,問邊隻皮膚有scale
第1幅係海豚 第2幅唔知咩 第3幅係龜 第4幅係一隻好似"蟾蜍"既東東(隻野黑晒架嘛 -o-)
4個答案: A:1 B:2,3 C:1,2,3 D:1,2,3,4
我覺得第4個應該有scale,所以估係D
對答案
B喎
比黎俊傑同阿bug睇幅圖
係囉
既然第1個一定唔係
咁我做咩唔第一時間reject 晒A C D佢 =.=
同佢地講前几日schwimmerrr遇到果件事
阿bug:「呵,講中文咪算小事囉」
阿bug比黎俊傑睇舊年份prelim既suggested solution
黎俊傑每睇一題鬧一次 @@
句句佢都講得勁唔憤氣:
「呢題邊個知要用C(nCr)呀」
「呢題我都諗過要用C架」
「嘩呢題真係邊個諗到呀」
出左火車站
7:4x
見唔到梁sir架車,原來阿sir未到
再等一陣,梁sir同吳鴻志都到左
吳學銘話想爬欄杆出去,但係著住件校服唔好
我以為佢係因為件校服代表佢係學生身份
原來佢意思係件校服令到動作唔靈活 = =
原來阿bug叫吳鴻志做"資優仔"架 @@
點都好聽過高軒佢地嗌佢"小danny"啦 = =
黎俊傑:「呢度4個邊個走呀?」
梁sir:「吳學銘啦,佢同阿何世華打波熟丫嘛」
黎俊傑:「嘩好~~~~野,阿sir」
梁sir比左$20佢地搭的士去喇沙
我 吳鴻志 阿bug 黎俊傑 坐梁sir架車
到左喇沙
見佢地o岩o岩好快過梁sir架車到
我:「黎俊傑同霍栢全頭先勁響度拗$20夠唔夠你地坐的士喎」
吳學銘:「呵~」
我:「咁夠唔夠呀?」
吳學銘:「錶都唔駛跳」<-佢隻手扔起個5蚊銀再接番 @@
見到有洗手機
吳鴻志勁玩部機
伸隻手去比部機sense到你隻手,佢噴洗手液出黎之前縮手
吳學銘:「我地班d人咁玩架」
張開中指同無名指之間既空隙比部機噴d 木見 液落地下 @@
黎俊傑:「嘩你響架火車到而家仲溫緊呢頁呀?」
我:「係呀,頭先問完你地果題之後我再睇多左一題架喇」
阿bug帶左啤牌 @@
聚賭 XDDD
有個f.6叫我地著住校服唔好玩,因為方圓百里都見到我地鋤啤
梁sir響高一層同我地話幫我地登記左喇
叫我地唔好玩果個f.6:「佢地玩緊啤牌呀」
聽唔到梁sir講左句咩
f.6:「(同我地講)聽唔聽到呀,阿sir叫你地唔好玩呀 (同阿sir講)阿sir落唔落黎玩呀?」
有人打比阿bug
「同佢話我地響邊度好呀?」
黎俊傑 :「一把有紅有黃有綠有藍既遮下面」<-大聲到連電話另一邊既人都聽到 @@
阿bug:「我地響一把遮下面鋤緊啤呀係咁啦byebye」
上去個唔知咩考室
我見過果個女人至少3次 = =
舊年12月響科大考果個資優選拔既試
而家上緊果個科大course既第一堂
今日
之前去科大考既試都見過果個人架 @@
不過我唔記得佢叫咩名之嘛 :P
「數學強國你地知唔知係邊個呀?軍事強國大家都知係美國啦
中國響imo比賽裡面既成續一向都係名列前茅既
俄羅斯几年黎都緊貼住中國
仲有越南同埋印度
美國隊都好強架,點解呢?
因為美國隊裡面好多人都係亞裔」
開始做份卷喇
份卷梗係勁難啦
20題30分(有几題1分几題2分同埋最尾2題3分,比大家諗下几多題一分几多題兩分啦 XD)
就算我填左答案果d全部o岩晒都係得17分
反正我冇撞答案既運氣
果d題目又冇乜可能撞得中個答案既
撞唔撞都冇乜意思啦
所以我留空左好多d格仔
(又留比大家估下我答左几多題 XD 3分果兩題我完全冇做過)
做完出黎
阿bug同佢d資優fd去食飯
梁sir比左$40我地分兩批人搭的士,佢渣自己架車走左
4個f.6上左車
吳學銘:「不如我地行番去火車站咯」
4條友企響喇沙個門口對答案
對晒咁多題先肯走 @@
黎俊傑講左几次差唔多意思既野:「霍栢全唔知做到條咩式出黎,我諗佢o岩架」
自修pure maths既f.5果然變態 = =
行到去優才學校既舊址 <-好懷念哩,小六同中一返奧校都係去果度上堂
黎俊傑:「乜原來優才變成咁樣呀?」
我:「我見到棟閘先估到係優才」
黎俊傑:「係囉我都係睇棟閘先認得」
吳鴻志話佢試過一次坐地鐵勁好玩
佢響架地鐵度睇書
坐到去彩虹佢先知過左站
過對面月台上車
又坐過站,去左黃大仙 @@
第3次就冇坐錯喇
吳鴻志跟黎俊傑指既路行去九龍塘火車站
剩番3條友,唔知坐巴士定坐火車返去好
3個都話冇所謂 @@
"冇所謂"到見到一架72x走左
我:「走左一架巴士喇,坐火車啦」
黎俊傑:「唔緊要,仲有一架架嘛」
再"冇所謂"到又走多架271
我:「唉,又走左一架喇,去坐火車囉」
黎俊傑:「企響度等巴士5至10分鐘,行過去又係5至10分鐘,唔係喎,行去一定唔止5分鐘喎」
企響巴士站度等
有架271黎左
不過個司機以為我地唔係坐271既,走左 = =
72x
今次學精左,我同黎俊傑向住架巴士猛揮手 @@
響巴士度傾學校d野
主要都係講d老師壞話...
黎俊傑:「你地3月倒係咪聽到上面好嘈既?」
我:「你地最尾几日呀?」
黎俊傑:「係呀,我地最尾几日咪玩到好癲囉,叫埋劉國田唱歌tim」
黎俊傑好似唔知邊個係leo sir咁
吳學銘:「佢教d野都好似冇乜用,跟書教既」
我:「得d sorted past paper有用」
吳學銘:「係囉,就係得呢樣野有用囉」
吳學銘話出年趙鄧教5a英文,蕭太教埋b班
該有很多人早就知道吧 @@
響大埔中心落車
黎俊傑:「你地出去食定返屋企呀?」
又"冇所謂"左勁耐 @@
吳學銘:「去m囉」
黎俊傑:「你想去果間(指住大埔廣場果邊)呀?」
我:「都好喎,我好似從來冇見過果間滿晒人既」(恕我淺陋 XDDD)
入左去昌運果間m記
黎俊傑:「唔怪得你話去大埔中心果間啦」
一人送一張要自己摺舊野出黎既coupon @@
吳學銘果張係送免費既$2雪糕,不過佢飽得滯食唔落
我同黎俊傑一人抽到一張買超值套餐送蘋果批 -o-
三條友一路食一路講d會考野
「group discussion講中文理論上應該唔會累成組下話
如果唔係有d人考成點都冇所謂既,或者預左要repeat果d咪會害人?」
吳學銘:「得中文同bio有野要溫之嘛」
黎俊傑:「o岩丫」
我:「chem都好似好多野溫喎...」
黎俊傑:「chem唔係唔駛溫,不過少囉」
黎俊傑引述may chan講既野
話econ paper 1大約90分滿分,60几就有a @@
「嘩你兩個食咁快既?! 哦,你(吳學銘)都冇乜講野咁怪唔得知啦」
返屋企
好 支力 ...
溫ecosystem
睇唔夠一半訓著左 -o-
夜晚終於搞掂
剩番3日,仲一日一課就死硬...!@#$%^&*
>>June 9, 2004 at 7:53:53 AM GMT+8
2004 年 6 月 4 日 星期五 【晴】
朝早繼續溫bio
想運用埋巴士時間一來一回既時間
所以帶埋osmosis既mc past paper去~
落左74x
見到有一架91
衝埋去,咁o岩所有排緊隊既乘客上晒車 - -
好彩個司機停低比我上埋~
響巴士上面做完osmosis mc past paper
仲以為自己帶埋d野去溫係唔正常
原來楊淵傘\地個fd都係咁 = =
"講課"果個鐘仲講緊果個咩euclid果本"elements"(幾何原本)
吳鴻志比我睇一本響學校圖書館借既書
"數學的藝術"
又有几頁講elements既漏洞
3個"幾何悖論"
其中一個係咁:
任意畫一個三角形ABC
畫其中一條邊AB既perpendicular bisector同埋C既angle bisector
畫出黎果兩條線相交響一點 E,AB mid-pt係O
由E畫兩條線垂直AC,BC,垂足分別係D,F
之後証明一堆全等三角形,會得到AC=BC <-矛盾在於原本個三角形應該係點畫都得既
我試圖破解個問題
發現係作條題目果個響度捉人sketch得唔準確 =.=
解釋→除非C係等腰三角形既頂角,否則E果點一定響三角形出面
阿sir冇傳簽到果本簿比我地
話等通識講座果時先傳比我地簽
嘿嘿...
楊淵傘\地冇得走嚕~
阿sir話之後skip兩個星期六同埋今次冇比功課我地係因為就我地既學校考試 @@
小組導修
講3條例題
阿sir暫時唔派比我地,因為想我地諗d題目點做
(淨係得例題冇習題,所以淨係印一張solution比我地就得)
剩番1條例題既時候
阿sir講一條其他既題目,問我地有冇見過
「首先畫一個三角形」
我估到佢係講吳鴻志比我睇既題目
估都唔出奇,係佢真係講果條題目先出奇 @@!
「有冇同學之前睇過呢條題目架?」
冇人舉手~
「有冇同學之前冇睇過呢條題目架?」
又冇人舉手 XDDD
吳鴻志:「阿sir應該好似姚潔咁,最尾問番句:『冇舉手既人舉手!』」
通識講座
"紙牌戲法"真係玩啤牌 =.=
變魔術
玩啤牌果個教授show一疊牌比我地睇,叫我地揀一隻,佢唔睇張牌都會知係邊隻
「拿好明顯呢疊牌係做過手腳架啦」
有一個唔知科大既學生定係畢業生做佢既助手
「拿,同大家講句佛偈,本來無一物,下一句係咩呀?何處惹塵埃丫嘛
我隻手就好敏感既,可以sense到d牌上面既靜電,知道邊隻牌比人摸過既」
大家都知呢d野係老作架啦 =.=
返屋企
去剪頭髮
入到理髮店
有個姐姐(20歲左右掛...我冇戴眼鏡睇唔清楚,不過覺得佢應該几靚既)叫我坐響一張凳度
之後佢話幫我洗左頭先剪(我諗佢係見我個頭好油)
「染唔染頭髮呀?」
「唔好啦...」
「點解呀?」
「我同學試過染完頭髮,話染番黑色成日甩番d黑色出黎」
「甩色咁咪好囉」
「我中四...(本來我係想話暑假之後仲要返學)」
「中四咪染囉」
「學校唔比染髮架嘛」
「暑假染囉」
我梗係冇聽佢講啦 = =
洗頭果時我成日"岳"高個頭
「我覺得個頭後面有d頭髮"責"住左洗唔到」
「傻啦」
有一個哥哥同我剪頭髮
「中几呀?」
「form 4」<-我無端端換channel做乜 = =
之後冇傾過偈喇 @@
知道點剪成而家呢個髮型嚕~ ^_____^
「偷短 剪碎 剷青 留"的水"」@@
夜晚
玩mud
打浩劫
samry littlebee 唔夠人搶殺手響度話我唔o岩
大佬呀
我淨係見到一大堆"孤獨你這老不死的東西,敢欺我同門"
連自己禁kill sha shou d message,殺手死亡,賺幾多exp pot 閱歷等等 咩都睇唔到
我點偷你d殺手呀
恃住自己打我贏硬就威脅我唔准再打浩劫 -.-
冇見過d人咁冇品
>>June 5, 2004 at 4:15:57 PM GMT+8
2004 年 6 月 3 日 星期四 【晴】
見到發仔~
好耐冇見過佢嚕...
差少少遲到
打鐘之後先拍咭,不過部機仲係顯示7:54 @@
float mmlc
我諗住帶本mce去mmlc
尋日聽到keating話"bring your mce or photocopy card"架嘛
ck:「我都聽到係mce喎」
winnie:「effective english呀」
唔記得邊個話係paper 3
我又肯定keating話過係paper 3
...原來真係 = =
周sir比我地睇一段文字
叫我地搵入面有d咩邏輯錯誤
完全搵唔到 = =
原來因為自己習慣左咁講野所以唔覺 !@#$%^&*
派番篇香港人情紙般薄
52
我寫議論文擅長過寫其他體裁架...XDDD
做左3個語文運用練習
一個綜合改錯+兩篇應用文,係past paper
綜合改錯臨尾撞個答案"一息尚存",o岩左~ @@
兩篇應用文都同"社會服務團團長"有關
好野~
我識"合理地添加內容"喇~ ^___________^
比著以前,我做捐贈寒衣活動果題係會唔識寫點解要搞個咁既活動架...= =
自己既正常水準
一半多少少
真係要買本有marking scheme既練習黎做下
哇哈哈哈哈...
教左區佬點樣睇d未公開既bio答案(ch.15,16既textbook同activity book)
響度教埋大家啦~ <-本來諗住尋日講,打打下日記唔記得左 = =
首先開任何一個已經公開左既link
例如ch.1 activity book ans
http://dept.mst.edu.hk/biology/mod/resource/view.php?id=7
(佢會叫你login bio department)
之後用檢視->原始檔
搵到 http://dept.mst.edu.hk/biology/file.php?file=/2/ActivityBook/1_ch01e.pdf
將呢個網址打響address bar
將"1_ch01e"改為"2_ch15e",禁enter
就睇到第ch.15既答案架喇~
用同一方法,可以睇埋ch.16既activity book同埋ch.15,16 textbook ans
我呢招work係因為leo一早已經將頭16課既答案擺晒上去,只係唔貼埋條link
(冇3_ch17e架,我試過喇 XDDD)
區佬:「你黑客黎架?!」
我:「同d真正黑客差好遠...」
區佬:「都好有潛質啦」
毛毛問我借左本bio activity book比佢
form period
進進解釋學校收f.6既point 2 system
point 1係以A=5 B=4 C=3 如此類推 既方法計best 6
point 2係計學生揀既AL科目既relevant subjects
(以理科為例,f.6讀phy要睇CE phy,F.6讀pure maths要睇CE amaths)
A=10 B=8 C=6,如此類推,最好果兩個relevant subjects加埋
再加埋英文(A=5 B=4 C=3 etc)
滿分55,收最好果60至66個
「所以language好緊要喇」
我唔覺喎...
如果中英文都唔係best 6既話
中文完全唔駛計,英文就淨係強制計一次
進進:「不嬲5A既市場佔有率都係36至40個倒,即係你地有4至8個要走喇」
區佬:「嘩咁多?」
我:「都唔關你事啦,點會有你份丫」
唔記得搵毛毛羅番bio activity book -o-
溫bio
淨係溫完第2課 =.=
玩mud
見到以下嚇死人既對話
schwimmerrr係mst 5A既梁熙文,唔知大家識唔識,
佢今日考完oral,響group discussion比人陷害
funny就純粹係一個唔識既網友
【新手後輩】威瑪(Schwimmerrr):oral 衰左@@:
【新手後輩】威瑪(Schwimmerrr):><"
【新手後輩】有趣(Funny):...
【新手後輩】威瑪(Schwimmerrr):有個賤人講中文- -
【新手後輩】有趣(Funny):everyone dou said himself die jor
【新手後輩】有趣(Funny):@@
【新手後輩】威瑪(Schwimmerrr):有個人講中文!
【新手後輩】有趣(Funny):咁你咪高分囉
【新手後輩】威瑪(Schwimmerrr):唔會架...
【新手後輩】有趣(Funny):有對比
【新手後輩】威瑪(Schwimmerrr):會成組低分 - -
【新手後輩】威瑪撲通一聲跌倒在有趣身上。
【新手後輩】有趣(Funny):o
【新手後輩】有趣(Funny):係咁既咩?
【新手後輩】有趣(Funny):乜咁九架...
嘩咁恐怖...
組裡面一有人講中文就會累成組低分 -o-
【新手後輩】威瑪(Schwimmerrr):考ORAL真係好講命數
icq同發仔討論sch講既野
07之後既中文會考好似會有group discussion
發:「不過會唔會人地爆粗成組扣分= =」
今日...
至少得完成classification吧 -o-
>>June 4, 2004 at 1:13:56 PM GMT+8
2004 年 6 月 2 日 星期三 【晴】
今日prefect check校服 @@
入校門之前我覺得自己有可能比人捉頭髮過長 <-少少遮到耳仔咁囉...
將兩邊d頭髮撥去耳仔後面
平安無事走過~ :P
英文
debate
到我嚕~
我已經盡力講大聲d架喇...
有d唔知邊度黎既障礙,搞到講野好細聲
group discussion
豬,alice wong講得最多
第一個topic 頭一半時間 oro冇講過野
剩番几秒我仲開新話題 = =
豬:「頭先我諗住你埋尾架啦嘛」
第二個topic 我講得兩句 @@
剩番30秒我走去埋尾 !@#$%^&*
我:「乜咁多人戴呢隻錶既 @@」
至少有 我 賢 alice wong三個係啦
全部唔同顏色之嘛
alice wong:「以前我地班成行連住3個人都戴呢隻錶呀」
amaths
終於派卷喇...
終於冇以前咁唔小心喇...
-1
重拾自信
jacky同ck玩過五關(跟五子棋一樣啦 = =)
ck:「其實我同bobby鬥緊」
bobby出口 jacky出手
bobby次次都響佢自己行20步之內贏到對方
超勁 -o-
一堆ex-3c走黎玩呢個變態遊戲 @@
一人出一隻手握住,另一隻手猜包剪dup
贏果個打一野落對方既手背
我:「同你玩丫?」
蔡ming:「唔好喇,你隻手會比我打到甩皮」
真串 -o-
同bobby玩
輸多贏少
「猜輸果個打喇」
我即刻立於不敗之地 -o-
梁sir話我知星期日imo選拔有關集合時間地點既野
「吳學銘有打波,佢同d f.6可能會熟d,所以佢同4個f.6坐的士,你同其他人就坐我架車去」
「有個網址比你,我諗你可能知架喇,不過真係唔建議你上去囉
因為下個星期大考,我唔想影響你溫書」
float bio
terry:「你又話淨係講過比佢(豬)一個聽既?點解佢(brella)都知架?」<-"綾波麗"果件事呀
我:「我打左響日記度丫嘛」
terry:「又話冇講出黎?你而家同話比全世界知有咩分別呀」
我:「我冇講出黎呀」
我覺得terry當時係想打我...@@
冇experiment做
所以去306上堂
區佬見到d f.2作既文
「而家d f.2 15分鐘要作篇咁既野」
篇短文200字咁上下啦...
中文
看圖作文
話一條友見到有人浸親
羅左個水泡去準備救人
點知羅水泡果個要等人地同佢攝錄先肯扔個水泡落去 -o-
真係有d懷疑個水泡入面係咪裝滿水架 =.=
(即係救唔到人,淨係叫人影佢扔水泡落去果一幕)
報紙成日有d報導講人點樣樂於助人
如果佢張相係影住幫人果幕既呢,就唔好信佢喇 -.-
豬:「你寫"攝錄"呀?唔制呀...我寫左"拍照"呀」
我:「你見佢拎住咁大部機都知唔係相機黎啦」
肥庭:「我寫左"拍攝"喎」
睇黎肥庭寫得最醒哩
無論果個係相機定係攝錄機都可以"拍攝"丫嘛~
放學
同釗玩握手猜包剪dup
佢猜贏左打我手臂
好丫
唔一定要打手背丫嘛
咁我打面囉 -.-
釗:「卑鄙!」
有咩咁卑鄙 -o-
煲imo past paper
平均15題識做5,6題掛...
97年既卷有mc架 @@
>>June 3, 2004 at 2:21:08 PM GMT+8
2004 年 6 月 1 日 星期二 【晴】
econ同bio書都唔記得帶 !@#$%^&*
都唔知自己尋晚點執書包架 = =
尋日diary唔記得講呢件事tim~
今日講番啦 @@
grace話學校d老師都係specialize左專教一科,就教得好好
即刻諗到mst教得差,有同冇specialize既老師各一個 -.-"""
冇specialize:教中四phy,chem果d囉
有specialize:專教一科maths,劣評如潮果個呢
phy textbook
一個細標題:"other wave properties of light"
得兩行字
"later discussed in chapter 11" -o-
進進:「你見個門整到1米闊,其實有計過數架」
diffraction of sound wave =.=
我:「所以呢,將個門整闊d就唔怕d忍者響出面偷聽喇」
豬:「不如直接閂左個門佢啦」
kfc仲唔派test -o-
RE
梁廣煒:「老老實實喇,有d剪紙時裝真係整得好差架,我見過有人無端端整左條鎖鏈咁樣既」
我覺得剪紙時裝同cosplay既鎖鏈有好大分別囉
剪紙時裝係應該自己設計d衫出黎架嘛
整鎖鏈果d就擺明抄襲,卑鄙啦
cosplay既原意就係模仿動漫畫/game裡面既角色
響cosplay扮古拿比加當然冇問題啦
一堂debate一堂group discussion
肥庭今日先知debate係強制要出去講...@@
不過我都唔好得佢几多
我尋日先知佢唔係抽人出去講 !@#$%^&*
richard把聲好陰陽怪氣 = =
好似專登做到唔係自己把聲講既咁 @@
group discussion
終於有一次正常少少既group discussion = =
可能keating唔想次次都係果几個人一組,所以將部分人調左位
肥庭,豬,kooby,鯨魚一組
我,婷,oro,zoe
同差唔多lv既人練會有用d...@@
topic係同學生上堂訓覺有關既...
婷:「呢個topic o岩我呀」
同感呀...^______________^
之前terry講佢果篇debate果時我訓著左
keating叫我地prepare
婷:「我prepare左喇喎」
我都係...@@
其中一個細topic係叫我地諗老師可以點改善
婷話d老師上堂唔應該淨係用powerpoint ("充滿力量的一個點兒" XDD)
我響prepare果時都有諗過講呢樣野
由此可見,leo響我地discuss果時應該狂打hut chi至係
返屋企
媽留低左字條
「家蔚:
我們去稻香飲茶。」
去到稻香
搵唔到阿媽
有個阿嬸(諗唔到更加適合/有禮貌既稱呼呀...)同我話知入面仲有房
叫我入去搵下
真係響入面 @@
媽 婆婆 姨媽
食到勁飽 = =
返屋企
個mud仲未開haojie...^_____________^v
勁恐怖喎
響七宗師齊集果次浩劫
武神會主動挑戰打贏左果個 -o-
勁難打
響dragon度double左內力去打 <-呢招係逍遙先用得既o者,不過好似仲慢過自己打坐 = =
扣左佢半條血
自己越打越辛苦,再double一次去打
咁先贏 = =
今日好似冇溫過書...
>>June 2, 2004 at 1:54:55 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|