寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2004 年 12 月 27 日 星期一 【晴】

好...凍...呀...

阿媽請左個補習老師上門同細佬補 <-都好耐架喇 @@
成日鬧我有錢都唔賺要比人賺
根本唔係我唔教既問題,係佢唔肯比我教 -.-"

原來細佬maths要讀polar coordinate架喇?!

上網print左幅地圖唔記得帶 !@#$%^&*

地鐵站出閘果時見到carmen
佢去現代補
唔係去同一個地方都撞到 @@!

「例如你頭先去隔離惠康買支可樂,佢同你講多謝歡迎下次光臨
 (下刪n個人地同你講呢句既例子)
 但係你去到棺材鋪人地同你講多謝歡迎下次光臨就比你打」
我上去之前就響果棟乜鬼野商業大廈隔離間惠康買左支可樂 = =
(個收銀員有冇講果句野我唔記得喇)
餅帶真係好邪 !@#$%^&*

條友仔有兩句口頭禪:「得唔得?ok?」另一句唔記得左喇
朱斤:「不如下次玩個遊戲丫,數下佢講左几多次 "得唔得" 同 "xxxx"」
好主意 XDDD

>>December 28, 2004 at 3:22:10 PM GMT+8


2004 年 12 月 26 日 星期日 【晴】

mud
someone改左扔雪球可以揀扔几多粒出去
本來淨係可以1-3粒
我走去試下負數得唔得
 只見你突然手一揚,以金蛇錐法的獨門手法,將-100個雪球對準大神左馬扔去.......
 恭喜!你得到-100點雪戰積分!
同時身上多左100粒雪球
玩負數果然好恐怖 = =

娛樂大搜查有條友話新城個頒獎禮大家都有獎羅,皆大歡喜
可見佢真係咩都讚得一餐 -.-"""
分豬肉都講得咁好聽 =.=

re owl:
我發現就算有足夠閱歷用晒d錢都有大約10萬gold剩,比你喇
串嘴呀? -.-
你擋無可擋唔扣血
我卸走大半仲即刻死 = =
雖然應付既招式都好有關係 @@

re co:
我知3萬真係小半架 - -
greedland班友勁講啦
shinn學嘉美尤,kira學阿寶 =.=

>>December 27, 2004 at 2:42:49 PM GMT+8


2004 年 12 月 25 日 星期六 【晴】

9點醒,眼訓想訓多陣
10點比鬧鐘嗌醒,冇得再訓喇
因為要去佈道會~

將個心打開比神

志興話佢自己以前係吸毒者
睇而家既佢完全唔覺
聽過好多吸毒者/罪犯之類既人信主之後重獲新生既經歷
我信係真有其事
不過今日知道一個識既人都係咁,震撼力大好多...

gsd
乜奧布d政府高層開會個個都著一模一樣果套衫既?!
白色恤衫+紫紅色西裝褸+褲
淨係全部大臣係咁都唔緊要
連首相都係 @@

cagali真係一個名符其實既figurehead...

yzak見到athrun即刻捉住佢膊頭,「kisama!!!」
好得意 ^^

shinn終於germinate(我發明既term XD)左
不過以前班友唔爆seed都勁過爆左seed既佢

隻烏龜一開左個蜘蛛網即刻咩炮都擋晒
shinn佢地隻艦睇怕就黎冇得撈 XDDD

下集freedom重出江湖!

mud
咩話cut左龍洞?!?!
咁我想練到隻pet樣樣100咪要用pot...

同co打擂台
大神左馬丹田中猛提一口真氣,身子滴溜溜的打了半個圈子,手中玉簫一挺,驀地劍芒突盛,青芒疾刺你左腳!!
你身形巧妙一晃閃過一邊,將大神左馬的力道卸去大半。
結果只聽見你一聲慘嚎,玉簫已在你的左腳對穿而出,鮮血濺得滿地!! (32048)
( 你受傷過重,已經有如風中殘燭,隨時都可能斷氣。 )
道力都卸得好大半下喎...
全滿血2萬6,卸左仲夠秒殺我有凸 = =

winmx dl左一堆歌
個playlist一日至少多左10首 @@

>>December 27, 2004 at 3:45:59 AM GMT+8


2004 年 12 月 24 日 星期五 【晴】

merry christmas呀各位~ <-26號下晝先打既日記 @@

過左一日,去完佈道會又睇完gsd
尋日既野我已經唔記得左好多喇

第一次聖誕有街去 ^________________^
小學同學 4男4女

唱左6個鐘頭k

happy hour d零食好x貴 -.-"
$38碟,擺左5碟響度,唔要都照收你錢

一開始點左好多首我唔識既歌
佢地又好似多數人都識喎
孤陋寡聞 /______________\

首好好戀愛個個都以為甩拍子
原來係個字幕快左 @@

好彩佢地後尾點既歌有多d係我識既o者 ^^"

我知點解自己暑假可以咁快聽到咁多新歌喇!
因為我果排搭巴士搭得好密 = =

許錦洲叫我幫佢hold住部手機響吳沛珊側邊錄人唱歌
我又玩下,之後發現咁樣好易比人發現,又唔夠大聲
擺響個咪箱度錄音就vv gd喇 XDDD

去左食一間日本料理
超貴 =.=
$38既烏冬=響好好(新達有一間)食一個$18-20既麵
仲幼過河粉既烏冬 -.-"""

食完野傾左好耐偈先肯埋單走人
我feel到好多waiter行過都睥住我地 XD

佢地勁有興趣知黃嘉莉同發小學果時鍾意邊個 @@

又影貼紙相喇~
我黐左一張落手機
不過"mit"得唔好,有兩個角位爛左...

有一幅影到我好似戴左"千年眼"咁
一隻眼發光
所以死都揀果張 :P

點几鐘至返到屋企

>>December 26, 2004 at 5:10:18 PM GMT+8


2004 年 12 月 23 日 星期四 【晴】

一日做左2樣功課~ ^________^v
雖然係最少野寫果兩樣 :P
做唔做grammar focus好呢?

CE level既genetics真係好簡單

睇黎hunter漫畫開始出得stable左 @@
雖然4次有3次講明"下話休刊"...

上高登睇到一個講bt既topic
有條友響海關做,今日做左班人既免費網上法律顧問 XD
佢熟網路又熟法律,仲超好口才 <-睇佢講既野都知
海關開會傾點捉bt,有人問佢有咩計佢話no solution比人踢左出黎 XDDD

好多歌/戲/etc 成日響推出(出碟/套戲上畫)果日之前已經有得上網dl
有人話根本唔關d咩內鬼事
冇人會冒險去做呢d對自己冇益處既野
係娛樂公司既宣傳手段之一,專登搵人發佈出去比人dl <-我超同意呢個point!!!
d唱片/電影公司果然好賤 (我第一日知咩 =.=)
絕對係打完齋唔要和尚
果頭利用完bt幫自己宣傳,轉頭又向政府施壓叫海關捉bt

果度d人話捉bt既行政費用一定大過罰款收到既錢
呢d野一定架啦
一雞死一雞鳴咋嘛
d人最早就響網頁比人dl歌
之後就用ftp,再而winmx,bt
海關去拉人只不過係上頭有命令
"上頭"就係d等住響報紙電視也文也武既高官

我得到既結論:
無論用咩software
話之歌又好,戲又好,動漫畫又好
總之你未經版權持有者許可dl版權物品一定係犯法
爭在而家同將來有冇人去捉同埋捉唔捉到你

話時話近排海關好似真係落實去捉 @@
http://hk.news.yahoo.com/041223/60/17vnt.html
呢個係咪同佢互相衝突?!
http://www.computertoday.com.hk/digital.php?gsel=3&commonid=2

阿媽同我話星期日要返鄉下,講明即日去即日返
我話要去教會,佢同我講返少一次半次唔緊要 -.-"

其實我有少少覺得自己咁樣係利用左教會做藉口
聽日有少年團契我咪一樣同小學同學去玩 @@

返鄉下有咩好丫?多二手煙食呀?多蚊咬?過關多人排隊?d野好食?
唔識講唔識聽佢地d語言,果度窮鄉僻壤又冇電腦
去到都係得個人棟響度,為返去而返去有咩意思?
我唔係跟住阿爸一齊去佢地都未必知我係乜水

返教會meaningful過返鄉下几多呀
佈道會喎
呢個假期几歹都唔離開香港呀

聽日播兩集gsd,後日有字幕
梗係要盡快睇架啦

>>December 24, 2004 at 4:30:25 PM GMT+8


2004 年 12 月 22 日 星期三 【晴】

聖誕假第一日
我全日做過d咩呢?...=.=
好似溫左2課bio?

個mud終於有新野玩喇~ ^___________^
扔雪球 @@

同賢上sina捉象棋
成日禁錯掣 = =
一步限時60秒
連輸左5鋪比佢 XDDD

http://photo.sinhk.com/albums/userpics/11961/normal_227.jpg
呢d叫"臨陣磨槍"~ XD

re owl:
你留言之前我都有同佢提過你講既野呀...

re winnie:
算吧啦大家都係玩o者~
如果唔係我聽力差到冇人有我都會聽英文歌...=___________=

re 提子:
尋日3 round,每round 8個人
我玩都冇得玩...= =
不過都有成半班人陪我 :P
睇住人玩都好開心~

re 7day:
唔係溝女更加唔冇需要咁怕醜! XDDD

>>December 23, 2004 at 4:22:25 PM GMT+8


2004 年 12 月 21 日 星期二 【晴】

朝早打比資優仔,提佢今日學校christmas service
佢話已經返緊去
點知我響學校唔記得左搵佢 =.=!

今朝個個都仲佈置緊個課室
bobby:「law of diminishing return呀」
偷懶既藉口...
不過某程度上佢都講得o岩
我走埋去都冇人比野我做
完完全全覺得自己係多餘 = =

個課室好大陣唔知噴漆定係蠟筆既味 @@

ceci同進進提到課室門口有"保護色"既問題
人地行到黎會搵唔到5a個課室
進進:「唔會既」
後來高振翔同我話資優仔比個保護色昆左 !@#$%^&*

李xxx(之前響mst教過書個喎)黎講道
蔡詩偉話一出黎我地會眼前一亮 <-擺明昆我地睇既藉口 @@
我睇身形仲以為佢係男人囉 XDDD

個零鐘勁講佢8月去ghana國際基督徒聚會既野
果度窮成點環境差成點etc
臨尾佢話講完果時一堆人拍手
佢自己講左一次「講道唔駛拍手」
ceci又同我講一次同一句
我拍手係因為佢終於講完,同咩禮貌咩比面佢完全無關

f.5個個班際獎都係5a羅晒
壁報 <-謝月芳好野~!
貼壁報果句slogan(賢寫,好似係brella作)
聖誕課室佈置 <-嘩全班大部分人既功勞~ ^___________^
不過諗真d
我自己響呢3樣野既contribution都係零 =_____________=

蔡詩偉:「5a原來除左讀書,仲有創意」@@

同ceci講左几句
充分証明我真係不擅言辭得好緊要
傳意能力差到爆 /________________\
特別係同人面對面或者聲音對聲音講野 <-咁仲唔夠死咩?!
對住電腦反而咩都講得出

蔡詩偉宣佈
讀兩三個字就"err"一野停一秒再繼續 =.=

同陳尚芸話有親戚30號黎,要去機場接機
rono話要返大陸
「唔去都唔緊要啦」
咪係! 梗係同網友去玩緊要啦~ XD

余海偉無端端走左過黎
賢:「型爆啦,鎖隔離班個門 -.-」
講得好呀肥賢!
冇人歡迎余海偉,佢自己都冇理由唔知架

玩掌門人d game
有個"愛"字既歌名
威答完嗌winnie <-比winnie覺得佢係專登 @@
"權變一權變"是但講首有個"love"既英文歌佢地都會原諒你架 XDDD

搵人幫手影班相
佢揪住n部相機逐部黎 @@
企到全班人勁 支力 = =
高軒係成幅相最高果個喎~
with the aid of a chair XD

同winnie,kooby影相都几好玩~ ^________^
kooby擺個扯我條tie既pose
「點解"mung"唔到既?」
我諗佢"mung"左扯唔到果邊 <-響我右邊就"mung"到喇~
winnie搵個拳頭對住我,我搵2隻手指叉番佢
應該出包? XDDD

返屋企出 車立 果時見到阿媽
佢冇閂實個門...
好彩時間o岩o岩好~

好 支力
不過訓唔夠半粒鐘又精神番喎 @@"

re 許錦洲:
想溝女就直接問人個名啦 XDDD

>>December 23, 2004 at 4:45:17 AM GMT+8


2004 年 12 月 20 日 星期一 【晴】

媽:「食唔食湯圓?」
我o岩o岩至食左個包...
媽:「羅個意思咋嘛」
係喎,04閏年所以21號冬至
舊年冬至果日MO training @@

grace講d有錢人買隻郵艇買棟豪宅就避晒d薪俸稅唔駛交
果然好賤格
「加薪俸稅對有錢人冇影響架,死都係死d中產咋嘛」

grace提到一對情侶
男響女a-level考完UE (當然仲有几科未考)先同佢話分手,勁唔要得
之後女考econ羅到a,超勁
我諗:呢樣係咪叫"germination"? <-原本解種子發芽,我當佢係爆seed既另一個同義詞 XDDD

我覺得自己做past paper白話閱讀理解都几掂
不過篇文言文可以將我兩篇總分拉到低過average /_____________\

梁德明叫janet搵人參加30週年音樂劇選角
janet:「呀,得喇阿sir,錢偉賢想去呀」
梁德明:「得,你羅住張野就係架喇」
我:「去啦,你頭先上緊堂係咁話想去選角既」

陳尚芸搵高軒,jacky,我
1月4號assembly訪問響校外比賽羅過獎既人
30號要返學校做rehearsal
仲諗住聖誕假可以完全唔駛返學校 -o-

響張名單見到仲有rono,關景文,神june,巴金
我:「叫埋吳鴻志黎啦」
陳尚芸:「佢得閒番黎先算啦」
唔公平呀...bug同黎俊傑唔駛既? -o-

大檸樂!!!
30號同co,snow佢地網聚 @@!
聽日去推左陳尚芸佢先~

shit!!!
逢親maths/amaths test/exam前夕
我做得越多數就會錯得越多野 -.-"
唔係迷信,更加唔係串嘴
呢樣野真係次次都應驗響我身上

2nd derivative of parameter...?
我記得本書有一題叫人prove條公式架
條式out syl既,我點記得呀大佬 =.=
2(b)果題就係咁trap左我一堂時間去做

最尾差少少要夾硬"質"個數落去架喇,比我諗到喎
不過冇時間check卷
結果5條long que我有一題半可能完全冇分
題目話隻船埋緊個燈塔
我調轉左黎計,全部錯晒 = =
winnie陪我錯同一樣野 @@
kfc:「你做d野直情唔o岩題意可能會冇分」

最尾果題a part一路都計緊s^2
b part冇左個2次方
預呢兩題會零晒先啦
amaths響校內冇a我都預左
又唔係得我一個冇,我唔會嘈既

bobby響另一題寫錯正負,至少錯大半題
算啦,我仲大煲過佢

影班相擺落30周年校刊

有人話bobby個樣好有大老闆feel
terry:「似非禮女秘書果d boss」
佢自己係d咁既人咋嘛,又燒埋人地果疊 XD

粉腸同肥庭影相個樣好邪惡 @@
粉腸似殺人凶手
有人話肥庭似d做左唔認既強姦犯
我:「唔緊要啦,好多人都係咁」
i mean 好多番揀強都係咁 XDDD

終於睇番第10集gsd
大陸forum d人有樣野講得o岩囉
mia(假冒女神)其實都好可憐
民眾需要既係真果個lacus
不過佢身在地球,當時冇為plant做緊任何野
佢只係安撫民心既工具,女神既代替品
希望議長唔好利用mia做壞事...

shin呢個主角既用途就係得閒無事走出黎打棟牆一鎚 =.=

http://www.cuhkacs.org/~alanlee/aliceblog/archives/images/ass.jpg
lacus同mia既髮夾
好似話日本有得賣喎
200 yen @@

>>December 22, 2004 at 12:00:13 AM GMT+8


2004 年 12 月 19 日 星期日 【晴】

jeff生日
我諗佢應該好唔快樂...
一來今日兩個test
二來上個禮拜五冇返,佢聽日要test多科中文

粉腸聽人話phy書p.114個門鐘有d設計上既錯誤
Q果邊太短,會頂住個plastic tube,令到P撞唔到落metal plate B
所以禁門鐘只有 "ding" sound冇 "dong" sound XDDD

第一堂即刻phy test @@
jeff同我對答案
有一題佢地個個都做到to the left (我都係)
不過我懷疑自己寫左right !@#$%^&*
因為我通常都要諗兩秒先講得出邊面係左邊面係右 :P
唔駛諗即刻講出黎果d通常都係錯 XD

周sir比左中四同中五作文比賽既冠亞軍作品我地睇
我睇林在愔果篇既時候
覺得有少少似高達片既某d片段 (動畫內容同篇文毫無關係)
一個人坐響部ms入面,一路攻擊一路同佢單挑緊果條友各持理據爭辯
例子:克魯澤(vs穆 同埋 vs kira 果兩鋪)
總之篇文好有"氣勢" @@

bio test~
大標題寫住"test 3 V2" @@
我對今次几有信心架 ^___________^

3分open-ended question寫同唔同意cloning human
一開始寫唔同意
之後諗到一個好正既+ve side理據(我唔係真係咁諗) :
the desirable characteristics of an individual can be maintained <-好似當左d人係農作物 XDDD

test完,leo派之前比余海偉洩露左果份卷比我地

kfc開method of bisection
賢:「咁似開口中既?」
tony早佢好多已經講左同一句啦 @@

derek編左影班相果時每個人企既位
張野傳到黎
粉腸,肥庭,賢畫埋d核突野落去 -.-"
我淨係畫左dartz(遊戲王一個中後期角色)既髮型比自己
其他全部唔關我事

lily講左几句野
philip無端端叫我:「記住喇~」
一頭霧水喎,佢叫我記住d咩呀? @@

錢煒易問我diary最近一次提起佢係几時,講d咩
鬼記得咩 -.-
我邊有佢咁好記性呀?
佢可以記得晒所有人做過d咩
呢樣我已經一世都學唔到啦
(由其是佢可以好唔合理咁去睇唔過眼人地既行為+記得清楚,我知道一d實例而家唔講出黎o者)

區永恆再同佢一齊追問多几句
我有少少印象喇,好似係上次phy lab?
佢地夾埋至少問左n+1句:「講好野定講衰野架?」
我答左n句唔記得
好煩呀 -.-!
都話左唔記得仲要死纏爛打繼續問
想知咪自己上網睇囉,又唔係唔比你睇


一個人(甲)如果重視一個朋友(乙)
其他人響甲面前中傷乙
甲應該會唔開心會介意會嬲,甚至為佢平反至o岩
嘿嘿嘿嘿...
我知道有少數人係冇呢種朋友既~
所以佢地唔明白呢樣野我都會體諒

我對住電腦個mon係會大膽過對住人

拉登得閒冇野做,就做原本果份bio test
「余海偉真係太差喇,呢份易過頭先果份几多」
我覺得唔係...

econ轉左phy,冇人記得
進進講個loudspeaker既原理
我:「原來d武林高手講野咁大聲係用magnet...」
賢:「吸星大法果d同人地唔同極所以吸到野」
我:「哦,我明喇,原來內力互相排斥係因為同一個極」
賢:「降龍十八掌識repel架」
我:「不過要對方都有練先得,普通人冇事」
再過一陣,賢:「嘩太極果d仲勁,收同放都得(可攻可守)」
應該唔難既,用electromagnet,轉左current既方向咪會轉埋個pole再轉埋攻/守效果囉
結論:金庸原來physics超勁 XDDD

對quiz
有人問佢點樣點樣寫得唔得
肥西:「ok,it's grammatical~」
即刻有人:「but odd」XDDD

我對英文有番d希望...

我諗寫多d step就會錯少d careless
就算抄錯野都容易check到
一省略得多step就難check

呀係
jk前几日比我睇過一條iq題
大家諗下~
後日開估

係一個島上面, 有一班人, 當中, 有一部份人額頭上面有一個 "死" 字,
而當有個 "死" 字既人知道左自己有個死字之後, 當晚就會死

條件
I. 佢地唔可以問人地自己有無死字, 或者話比人知佢額頭上有個 "死" 字
II. 佢地全部都好聰明 (至少有能夠答到呢條題目既人咁聰明)
III. 個個都好著緊自己有無個 "死" 字
IV. 佢地每一朝早都會見得晒所有人
V. 無得照鏡
VI. 島上至少有一個人有 "死" 字
VII. 無其他條件 (例如佢地可唔可以o係人地眼神中知道自己有無 "死" 字呢類)
VIII. 佢地都知道以上既條件

結果, o係第三晚, 所有有 "死" 字既人全部都死晒(出現 "死" 字果日為之第一日)
問: 究竟第一日有幾多人有 "死" 字?

>>December 21, 2004 at 9:08:11 AM GMT+8


2004 年 12 月 18 日 星期六 【晴】

原來我冬天衫多過夏天衫好多 @@
夏天6件(衫,唔計褲)
著得出街既得果2件綠色t-shirt
不過問題係我冬天出街絕對少過夏天 !@#$%^&*

開住realone player睇gsd第10集
廿几分鐘,我對眼望住screen好似5分鐘都冇 =.=
聽日再睇一次先~

其實果兩個chapter唔難
係reproduction果度多野o者
而某几個chapter多野少野並唔重要
(只要你唔係test果朝早或者前一晚先走去死讀爛讀)
因為每個人CE之前都一定會溫晒成個syllabus

我發覺最新几疊past paper好多typing error...

一兩個月之前有位朋友同我話
某人而家戴住果副面具已經細過以前
唔覺喎,大左就真
至少我觀察到既係咁

re owl:
sor,尋日唔記得左覆 = =
可能記錯左
yauyau一定係游卓銘
yinyin好似係都同一個人,或者後來share account

re 神june:
我知,果日巴金咪同我講過囉

>>December 19, 2004 at 3:42:09 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111765

Design & Scripting by ShowHappy.Net