寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2004 年 8 月 29 日 星期日 【晴】

9點醒...
想訓多陣,結果10點半後...
都好,橫掂呢几日響屋企都好得閒冇野做

丫...
唔記得左無線而家重播少年包青天2 !@#$%^&*
不過淨係有得睇2集 - -

imo course phase 1 test

等巴士果時開始好肚痛 >_____________<
頂左成程巴士,去到馮漢柱簽完到即刻入廁所解決...

成份卷6條long que

第3題分2 part
前果part勁易所以第一時間寫左先
後果part唔識
基本上響呢個course入面中等或以上難度既題目我都唔會識做,所以唔知邊d係難 XDDD

2,4係geometry
覺得自己可能做到所以畫左果兩幅圖出黎先算
(佢出親geometry題目都唔會比埋幅圖,要自己畫)

第1題functional equation...
find all functions satisfying the followings or show that they do not exist
成個course學咁多個topic,其中一個最唔熟既就係呢樣

第6題一眼睇到以為好易
原來諗錯左野,所以放棄左

有3粒鐘時間
未完場唔比走
做得果半題坐響度勁悶喎
都係研究下果兩條geometry
不過我好唔敬業
諗下第2見唔係好掂又諗下4
同時處理2,3,4,6題 @@

剩番唔夠15分鐘
靈機一觸就做晒第2題! ^____________^v

交左卷
911係phase 2第一堂
去唔去好呢...

等齊5條友商量去唔去phase 2
bug同黎俊傑話肯定唔會去
資優仔話唔想,不過佢爸多數會叫佢去
我同rono唔知去唔去好

黎俊傑識做第1題
原來prove do not exist就得 -o- <-其實我應該搏呢個情況試下架嘛...

bug話有人f.4-5冇讀amaths,f.6升返原校揀pure...
夠勇喎 @@

bug:「黃定康教pure math,佢教得點唔緊要呀,最緊要自由度夠高架咋
 聽人話佢管低form好嚴高form好鬆」
我:「嗌聲佢(rono訓左)問下囉」
差唔多到站,rono醒左 @@
bug:「黃定康自由度高唔高架?例如我上佢堂訓覺有冇問題?」
rono:「冇乜野架,至多話你兩句既o者,之後繼續訓佢唔理你架」
我:「你試過呀?」
rono:「成日架啦」

"冤冤相報何時方了"
遵從這句話和捱打不還手有分別嗎?!
要尋根究底的話,算我錯好了
因為我比rono,bobby,terry等人軟弱,比他們好欺負
因為我讓別人覺得幫助人是必然的,應份做的事
因為我不懂得捱打不該還手的道理
希望係自己估錯

>>September 1, 2004 at 11:35:10 AM GMT+8


2004 年 8 月 28 日 星期六 【晴】

今朝細佬同阿爸捉象棋
細佬提出要賭錢 !@#$%^&*
賭錢已經唔o岩啦
細佬比人將軍抽車仲要賴棋,勁cheap
輸左又要話三盤兩勝
三盤兩勝輸兩鋪又要五盤三勝
總之就係願賭唔服輸 -.-"""

rono問我有冇溫imo
佢話自己f.3 maths test寫f(x)都得 = =!
睇黎佢去完imo course有d類似我以前返奧校既影響 @@

真係無聊得滯...開機戰d黎玩
爆左3周目最尾一關(上次響呢關之前save左)
之後就冇心機玩落去 /_____________\

http://tietu.qq72.com/tietu/pic_img/gx2/263.jpg
好大間網吧 @@

http://www.up-to-u.com/dbc/attachments/0Hby_1.jpg
呢班友好犀利...

http://big5.xinhuanet.com/gate/big5/forum.xinhuanet.com/transfile?id=00981216.002C
人手畫架喎
你地信唔信?

http://home.pchome.com.tw/boy/edwin002002/309_5695.jpg
大抽獎~大家快d去參加啦~ XD

http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/HUMOR/j/e/20030321_jenny1717_170201.jpg
一個生日蛋糕
紅色果d野咩黎架...?

>>September 6, 2004 at 9:07:33 AM GMT+8


2004 年 8 月 27 日 星期五 【晴】

本來今日有imo course
不過要交功課,而且佢地几個都唔去
所以跟大隊嚕~
個test咪由佢囉,預左低分架啦
下年再挑戰!

原來tvb網有得睇棟篤神探另一個結局 @@
好敷衍o者...
訓低左,出晒d回憶片段就話佢返到去
連點起得番身都唔講,劇情好唔銜接喎 -.-

mud
唔係呀嘛?!
隻char又壞一次 -o-
覺得自己26樣skills太少,想學多少少野
第一時間諗到金蛇系列
jinshe-jian唔駛諗
jinshe-zhui 200 lv之後冇得自己練,所以學到一半放棄
jinshe-zhang:個pfm原來係唔扣內力既3連hit,不過出一次要busy 4-5 tick = =
同moban打完覺得liancheng-jian有用,所以要左

夜晚細佬同阿爸捉左好耐棋,不過捉得果3,4鋪
兩個都成日見自己蝕底就悔棋 -.-
最好笑係細佬大大聲講左一次「舉手不回呀下」冇耐之後返轉頭
悔棋果個多數都係細佬,阿爸係見佢咁做自己先有o者

細佬:「阿哥,你得唔得閒呀?」
我:「如果得閒咁又點?」
細佬:「你淨係答我你得唔得閒」
我:「我點知你想點呀,萬一我話自己得閒你迫我做d咩野咁點算 -.-」
細佬:「唔會」
我:「咁你講你想點丫」
細佬:「我想睇棟篤神探結局」
入tvb個網比佢睇囉
我同佢講新結局由莫作棟追個賊講起,直至佢跌低為止都係原本果d野,佢又唔信
睇到莫作動返去影婚紗相果時佢又比阿媽鬧 -.-
佢死佢事呀
阿媽嬲起上黎破壞部電腦就累埋我丫嘛 -.-

http://tbar.xaonline.com/pic/p200403/p10/p22262_587948024.gif
整幅圖果個真係摟打...

>>August 28, 2004 at 4:51:01 PM GMT+8


2004 年 8 月 26 日 星期四 【晴】

搞掂埋最後既chem
由開始到結束,一共9日
暑假剩番4日唔知做咩好 = =

睇天子尋龍
之前睇過呢套劇但唔記得晒
而家睇完重播覺得...
tvb咁都作到出黎,真係冇野好講囉 -.-
高力士比隻妖怪打一野落重要部位所以變左太監 =.=
唐玄宗娶楊玉環為妃係因為夢見碧瑤比左隻玉鐲佢 =.="""

去影學生相
見到屋企樓下$15一打
覺得有第二間會平d,周圍去
超群隔離 $25
大埔廣場地下果間 $20

我認輸 -o-

本來諗住影完學生相返屋企
睇埋遊戲王至出去買本schedule
既然行左咁多路,唔爭在買埋先返屋企
響大眾隔離果間文具鋪買左本
台灣出品,所以最尾几十頁果d鐵路路線,網站等等既資料全部都係台灣先o岩用 = =

遊戲王真係好識拖戲
鬥一場咭可以講3集 !@#$%^&*
(8條友玩淘汰制,而家打緊第4場,即係至少仲有11集先講完決鬥城市)
現實世界玩咭果d人三個字就搞掂一鋪啦 @@

mud開番
勁唔好彩 - -
我個char中左bug連唔到線佢先黎開浩劫 -o-

hunter出左221
第15頁講到明因為外出取材下個禮拜休刊
已經好過唔講明就休刊 -.-"

媽同姨媽傾電話
佢叫我同人補習...
「你同細佬補啦,橫掂都要比人賺架喇」
唔得!
教極都係咁,而且佢又唔受教
賺几多錢都係蝕本生意,咪搞

同是死刑,但斬首比凌遲仁慈多了…

>>August 27, 2004 at 4:27:08 PM GMT+8


2004 年 8 月 25 日 星期三 【晴】

唔包括呢段在內,呢篇日記記述左兩件事係根本冇發生過既
至於係邊兩件就留低大家慢慢估喇~
除非親自問我,否則只有少數人會確定其中一件係假
我會delete晒所有揭穿謎底既留言!
定時定候我自然會開估,你地唔駛咁心急

yeah~
終於搞掂晒所有功課喇! ^___________^v
但係仲未溫晒書 :P

imo

一出左巴士,對眼要望住眼鏡出面既範圍先睇到路 = =
過左天橋對面,眼鏡上面d霧仲未散晒 !@#$%^&*

bug比我地睇資優仔send比佢既msg
kelvin話自己響沙田shopping,已經去緊荃灣喎

今次個topic叫"miscellaneous"
講黎講去都淨係果兩三條imo problem -.-

資優仔到左 <-用呢個稱呼嗌佢真係几過癮 XDDD
佢羅住份n頁既notes,得一條04 imo題目
但係最尾一頁寫住"solution 10"
即係同一題有10個唔同既solution...=.=

bug同黎俊傑話自己下堂唔黎,問其餘三個點
資優仔:「我冇咩所謂架喎」
我:「睇你地丫,過半數人唔返我就唔返」
rono:「下堂要交功課喎」
一致通過後日曠課 XD
rono話自己有諗過唔返個 test...

bug對新學年真係已經準備充足 @@
佢話學校網尋日已經有新學年既timetable
bug:「你地(資優仔果班)真係幸福,梁德明教中文,梁耀宗教maths」
佢仲帶左chem書黎預習同帶埋chem功課黎做...= =
bug:「physics淨係講PV等於一個constant,chem就講多少少野」
我:「新課程冇左gas law呀」

rono又走堂

我見bug玩資優仔部手機隻game玩得咁過癮
睇明白點玩又借左黎
嘩...bug玩得真係好犀利 = =

馮夷佢地4個鋤D
我:「你睇下後面,有人入緊黎呀」
bug:「你連我都呃埋呀 -.-」
呢個故事教訓我
下次玩人要提醒d唔想玩既人
過一陣
「後面冇人入緊黎呀」<-呢次講真架
資優仔:「我聽到你話有人」
佢聽覺有問題唔關我事 XD

之後真係有人入黎捉到馮夷佢地鋤啤 XDDD

臨落堂,條友講左句好奇怪既野
「不過呢d野響imo out syl既」
什么?!
原來imo是一個公開考試嗎?!

羅番本maths暑期作業
唔該晒幫我keep左成個暑假果個人 ^_____________^

見到曉 @@
借左本暑期作業比佢
慢慢抄之前問我果題囉
我已經唔記得晒本野入面d題目架喇
想問我野既人知自己應該點做啦?

睇醫生
呢間診所真係好冷清 @@
上次子建醫務所都話有個阿伯響度等緊睇症丫
省躬草堂隔離果間真係完全冇其他病人 @@

綠色既藥水
又黎喉糖...-o-
d藥一日食三次

阿媽想睇vcd
細佬幫佢整
搞左几分鐘,我行入房果時佢就o岩o岩搞掂左 = =


死纏爛打直至對方答應你的要求,也是強迫的一種
只在為了報復的時候,我才會動手陷害其他人
誰說我不奸詐的

http://hk-tzone.mushy.org/attachments/p7GV_pic25629.jp.
這位仁兄原來是變態的...-.-

>>August 27, 2004 at 9:49:09 AM GMT+8


2004 年 8 月 24 日 星期二 【晴】

happy birthday to 豬~

出鑽石山 @@"

時間預早得滯...= =
8:30出門
k12->火車->地鐵
9:30到左鑽石山

kelvin 9:5x出現左
我響商場既電梯上面望落去見到佢
見佢入左地鐵站
我又跟入去
迎面碰頭佢見唔到我 ^___________^v
JK(王駿昇)第3個到
網上識左直至真人見面為止,相隔最短時間既人應該係佢 @@

kelvin見到一個人提緊款,問果個係唔係miss ma
我走去懷疑係miss ma既人側邊睇下 :P
真係@@!
「d同學咁比面你,鑽石山咁遠都黎同你玩」

上kelvin屋企借球拍~
佢帶我地入佢擺野既房
有本學校圖書館借既"數學的藝術"
唔駛返學既時候遲還書唔計...-o-

落去佢屋企既會所打波 <-有米仔 - -
我明點解個羽毛球場長期冇人用
因為室外,周不時有風,落完雨地下會濕等等

kelvin提議圍一個地方賽跑10圈
我一開始跑果時唔記得左,當100米咁跑...!@#$%^&*
所以跑完2圈果時勁 支力 >____________<

12點走左
唔知響邊層出 車立 先去到個商場
痴左線響3樓(會所果層)出番去
好彩冇几耐就有人入去,如果唔係我會困死響入面...= =

下晝睇戲

原來我夠時間返大埔墟火車站 @@
不過實返唔切屋企食飯

許錦洲到左
發唔知係甩底定係記錯時間/地點 - -

個個都因為補課唔黎得 -o-
本來諗住會有几個人去架
點知得番兩丁友...= =

一人買左支野飲帶入去
背囊真係有用 XD (我)
2:4x
千機變2
i果行剩左9 10 11 12呢4個位
買左10 11
許錦洲:「剩番兩個位實冇人買」

成龍同甄子丹果段101%係為左整一段時間黎比佢地出場 = =
gill vs sa,成龍 vs 甄子丹兩段打交戲都好似打得好精彩
兩鋪都係得一個比人打中几野,另一個冇比人打中過 =.=

果兩條友捉隻兔仔捉得好辛苦->食左隻兔仔都補唔番energy loss (ecology)
比人吉左一劍果個既傷口飛出黎既野->red blood cell (我知道點睇都似花瓣多d)
我諗到呢d野係唔係好唔正常? XD

套戲有d無聊...
主角溝女同拔出神劍打敗魔王(女王)的故事
一句講晒成個故事 -.-

細佬唔做功課比阿媽鬧
媽諗住又剪佢遊戲機線
婆婆提阿媽小心細佬扔佢d舞蹈vcd,點知比阿媽鬧番轉頭
佢講自己曾經比阿媽鬧佢既野,講講下喊
我聽住覺得婆婆好慘,又喊左出黎...><

re 細路女:
尋日唔記得覆你 = =
我每次病左食完一個醫生既藥好番既話
下次再睇果個醫生就一定未好得晒
上次病果時最後食既藥就係子建醫務所既...

re hrzo:
thx~ @@

http://www.freeskychat.com/non-cgi/usr/6_1390.jpg
校風非常之良好喎...XDDD

>>August 25, 2004 at 4:48:47 PM GMT+8


2004 年 8 月 23 日 星期一 【晴】

乜個喉嚨仲痛過尋日既?! >_______________<

imo
inequality
派左一張兩頁既notes
一頁全部都係廢話或者f.4學過晒既野
廢話例如:是但兩個real number a,b只有三個可能:a大過/等於/細過b
一早學過既野例如:ax^2+bx+c=0 b^2-4ac<0既話no real root
另一頁係examples

kelvin問我科大d功課 !@#$%^&*
原來佢咁o岩冇果兩堂功課既solution,冇得抄...

kelvin做完科大功課
bug ko左examples最尾一題
冇見過黎俊傑有做數
呢三個打左好耐機
rono見到科大d野,借左去睇一陣
我教完kelvin就做examples,rono都係做數

響imo training暫時冇再見到教得好既講者
佢寫左一題出黎比我地做
自己一路解
佢做到最尾一個step話搵到minimum of f(x)=x+4/(x^2)就計完
「唔准用differentiation架」<-因為imo唔比用微積分
我試下自己識唔識用d/dx
看來自學成功哩 ^_______________^v
amaths不用怕最後一個月了

10條數
淨係講几多題既話我同rono識做一半左右
好多一定要用f.6先學既野先做到 <-即場教 = =

bug:「頭先用左咁多時間黎講埋晒d無聊野,而家重要既野先飛晒佢」
我:「kfc都係咁...一個term先講到ch.5開頭」
bug:「差好遠,kfc自由度高佢好多,佢放break都唔比我地鋤D」
kelvin:「聽聞佢會特別照顧d勁既學生喎,有冇d咁既事?」
bug:「梗係有特別照顧我啦,上佢堂訓晒覺佢都唔理我既」

kelvin叫我聽日去佢屋企附近打波 @@
「有邊d我識既人會去呀?」
「關景文,王駿昇」
「哦,咁得啦,有一半人我識喇」(除左我之外,計埋kelvin有6個去)

響巴士上面食藥 @@

聽日又會上下晝都唔得閒
上次係全日做正經野,聽日係全日玩 XD

>>August 25, 2004 at 11:04:35 AM GMT+8


2004 年 8 月 22 日 星期日 【晴】

病左
其實尋日已經覺得唔舒服架喇
不過星期日通常冇醫生睇 -o-

朝早去睇醫生
又去高軒介紹我睇果間"子健醫務所"
$100兩日藥

返屋企
阿媽話省躬草堂隔離有間診所仲平
$100三日藥 @@!

又做多一截chem hw
衰左...
同elec-chem cell,redox有關既題目係響acid alkali前面
但我acid alkali溫到一半又走去做redox,acid alkali果d反而冇做 !@#$%^&*

剪頭髮
阿媽比左$50我
我:「會唔會唔夠呀」
媽:「夠架啦,唔夠都唔緊要啦,你帶得50去,細路仔怕咩丫」
...成日話我咁大個人有d野唔應該唔識做 - -

我諗住出街淨係剪個頭髮就返唔帶架啦,所以冇帶銀包
$50就係唔夠
$56
佢叫我返屋企羅番去比佢

返左屋企
阿媽似乎想叫我唔好羅番去
我覺得自己想羅番去係唔多正常 <-有考慮過唔羅番果6蚊去...不過
媽:「你真係擔屎都唔偷食」
嘿,果然是脫離不了那"咒縛"哩

出得去第2次
不如響大埔廣場兜番几圈至返屋企啦 @@

呢個人咁熟口面既...
後面d頭髮冇錯係短左,不過我仲認得係邊個
唔出聲,靜靜雞咁掂行掂過
得左!

兜完大埔廣場返去
試下迎面行埋去睇隱唔隱到身
去到同brella差唔多平排
「danny~」
咁之前一次點解會得架?!
3個可能
1.我既"絕"真係勁左
2.佢當時好專心望住做緊既野所以發現唔到我
3.響佢後面所以唔覺
第一個原因最冇可能

玩mud
打haojie
差15分鐘reboot
終於打得完,我贏左要打wu shen
唔該晒釗救左我兩次~ ^______________^

d喉糖好似食藥丸咁4個鐘要含一粒
到夜晚,成個嘴都係喉糖味 = =

玩mud
【飄渺城】仇兒(Feiya):幫人已無妨害到自己為原則...^_^
一睇到呢句野,即刻覺得成個人清醒晒
main char練緊skills
所以開個dummy入去同佢chat
佢講左好多我覺得好有道理既說話
copy晒出黎比大家睇
【飄渺城】仇兒(Feiya):幫太多..別人習慣之後都會以為是應該的..= =
【飄渺城】仇兒(Feiya):一但不幫..就會覺得你怎麼變的那麼屌..- -..不太想理人
(佢係台灣人,我唔知果個字響台語係唔係粗口)
【飄渺城】仇兒(Feiya):所以乾脆直接衡量自己..可以幫到什麼程度..
【飄渺城】仇兒(Feiya):對放過度要求..就直接挑明說嚕.. <-可能係"對於"打錯
【飄渺城】仇兒(Feiya):例如自己的書都還沒溫完..直接跟對方說嚕..只能教到他哪裡..其他的請他自己念嚕..
【飄渺城】仇兒(Feiya):如果平常都不太來往的..只有考試才會來找的..那這種朋友也可以不要了..= =
我覺得自己會變番做好人
"幫人以不妨礙自己為原則"
我既字典以前從來冇呢句...
以為幫人一定會妨礙到自己,其實冇d咁既事

http://bbs.china.com/images/2004-08-16/1092652700DSC00688.jpg
個爭好高既鞋...
會唔會斷架 = =

http://cutiestar.com/lb5000/usr/8/8_1780.jpg
咁中國人係唔係要搵d米黎扔電腦玩"喊驚"? XDDD

http://forum.tommyswf.com/attachments/12_TzREgf1o7Ved.gif
個軍醫收左人几多錢...-.-"

>>August 24, 2004 at 2:21:27 AM GMT+8


2004 年 8 月 21 日 星期六 【晴】

朝早一開機有個神秘人叫我比佢add我
"3E人,有D數問你呢."
第一個直覺認為係自己響黃慧中個板留言果時填晒email homepage icq三格所以比佢搵到我
肯定唔係關景文,如果係佢既話大可以講明自己係邊個

去柳穎璇個日記
彈廣告頁面->上一頁->廣告again->上一頁->第3次出廣告->上一頁->冇出廣告
不過咁樣唔算好彩,因為中六合彩既probability遠遠細過9/10000 XD

add我果個online喇~
王駿昇
佢問d野好似豬問果d咁,勁需要諗
所以我覺得佢應該係一個勁人(就算f.3仲未勁起上黎,f.4都會冒起)

「o係度既人全部出晒黎!」
我講呢句野出黎果時真係冇諗過有其他人響度架
即係聽到呢句之後出聲果個蠢 XD

惡死,歹毒,粗魯,小器,鹹濕,驕傲等等各種人類既負面性格
我最憎既就係虛偽
所以那念頭一閃即逝…
我不會做這樣的人!

中途兩次有電話入都係搵阿媽既
我冇試過感謝響我用緊電話既時候打黎既人
今次真係有d感激搵阿媽果兩個 @@
「講越耐越好,唔駛比面我」

媽同搵佢既人講完收左線,個電話再響
「同佢話我沖緊涼」(我當時都差唔多沖涼架喇)
媽答左佢收線之後
「再打黎話我食緊飯,再打黎訓緊覺」
唔該阿媽~

如果我唔係咁做會覺得對其他人唔公平
講過好多次架喇
兩個選擇既後果分別係對唔住良心同埋傷害自己
我唔會再係好人得滯既白痴,所以唔想再揀後者!

莫作棟死左 >_______________<
好人黎架喎
死之前都仲追緊個賊...-o-
死人tvb整埋d咁既結局架 -______________-"

icq又有一個人add我
一見到以為又係3e...= =
嚇死喎...原來係林穎瑜

那預見得到的結果越來越清晰了…
哈~
我被耍了嗎?

>>August 23, 2004 at 1:56:24 AM GMT+8


2004 年 8 月 20 日 星期五 【晴】

尋晚唔知點解3點至訓
今朝11:45醒 !@#$%^&*

imo

miss fong今日又入黎追功課
kelvin仲未做
「可唔可以下個星期二先交呀?」<-佢想帶黎做,但係冇帶到答案...
黎俊傑:「個學分可唔可以下世先比你丫」

kelvin話半生緣好好睇
黎俊傑:「o下?乜做完唔知邊套之後做半生緣咩?」
...我清楚知道kelvin講既半生緣係書,黎俊傑講既半生緣係電視劇 = =
唐山大地震...台北人...
睇黎佢preview左高form既野 @@
唐山大地震個序係f.5課文"我和我的唐山"
a-level "中國語文及文化科"要睇一個booklist入面既其中一本書做閱讀報告,計公開試分既
其中一本就係台北人 = =

傾學校派果d reader
kelvin:「我一日睇完一本中文harry potter,英文睇左成個月」
↑d古仔好似越出越長喎,佢係睇完邊本呀?
我記得自己係3日+几段斷開既時間睇晒既
rono:「我兩粒鐘睇晒啦」
我:「邊本呀?」<-竟然以為佢係兩粒鐘睇完一本書 =.=

玩21點~
一開始每人派一張向下一張向上架嘛
rono羅自己果兩張去睇完之後擺番低一張向下一張向上
黎俊傑:「你頭先開果張都唔係呢張...」
XDDD

玩玩下比人發現左...- -
落堂搵佢黎比佢鬧

黎俊傑:「吳鴻志果d就犯賤既」<-其餘4個係prelim入既,得kelvin一個係響資優度報名

去買書 <-得本mce未買咋嘛
寶湖果間冇
去到昌運見到一間好up dup既書店...
佢執左本出黎比我
「呃...都係唔好喇...exercise我唔想用舊書」
「你唔知呢本係exercise黎架咩?」
「唔係呀,我係唔知呢度賣舊書...」
好糯 = =

終於響商務買到

睇奧運
返屋企果時香港已經輸左一場
d旁述話李靜今日打得勁過正常水準
不過我睇佢個樣(我見佢背脊寫住"C Li"之後先知佢係李靜)
覺得佢精神狀態已經輸左 <-睇hunter睇到開始識分析d人既精神同身體狀態...
香港果兩個最尾真係鬼上身 @@
連續2次開波打唔過網失分

睇到neway個唔知咩廣告
cosplay果三個好樣衰 -.-"""
(惡趣味)hermione係高材生,E沙讀小學比人記左32次過,真係勁大對比 XD

>>August 21, 2004 at 5:02:02 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111765

Design & Scripting by ShowHappy.Net