|
2004 年 7 月 10 日 星期六 【晴】
"化不可能為可能"嗎?!
機戰D 三周目
第6關打到第27關 !@#$%^&*
好似6點pm先戴眼鏡 @@
終於加入到哈曼喇 ^_________________^v
下晝訓左兩個鐘仲覺得眼訓,但係訓唔著
好辛苦 >________________<
打機果時諗左好多野 <-諗d野同隻game無關
覺得自己好似電視劇入面果d經歷重大變故之後由好人(或者普通人)變成壞人既角色
我頭上也許曾經有"光圈"
但現在應該沒有人(包括自己)能夠再看得見它了
經歷了中四這一年裡的是非善惡
那個"光圈"漸漸變成背上的"黑翼"
周sir以蠶虫破蛹而出黎比喻17,18歲既成長
雖然我未到果個年紀
但係我覺得自己會係"破蛹破得唔好,變成飛蛾飛返出黎"果種
道德 性格 思想 學習態度 人際關係
我沒有一樣不是向壞的方向成長
雖然沒有染上吸煙酗酒那些不良嗜好
有d人既言行同埋動漫畫既對白
其他人唔係太留意
但影響得我最深既往往係呢d芝麻綠豆
社會公認睇書有助青少年心智發展
我覺得睇漫畫都可以
>>July 11, 2004 at 3:29:13 PM GMT+8
2004 年 7 月 9 日 星期五 【晴】
11點醒 = =
我想晏起身o者...
唔駛咁晏下...
"兩餐併作一餐" = =
遲到
連續几次早過吳鴻志,今日終於遲過佢嚕~ @@
geometry變左計algebra
照住notes果兩頁既公式將d數重寫之後做一堆機械式加減乘除
↓作呢樣野出黎條友係唔係人黎架...
107個計三角形變積既唔同方法 =.=
楊淵�:「你有冇去果個咩數學之星個camp呀?」
我:「冇喎,好似入到既得廿几個」
名額58個,我覺得係等於報名人數既獲接納學員人數係22
吳鴻志:「普通話唔好所以冇報」
反應非常熱烈哩 XD
3題功課
有一題分5 part,不過全部都係機械式工作
剩番兩題都几難下 @@
吳鴻志問我要屋企電話
其實都唔駛啦
我長時間開住個icq既
91m轉74x之後同唔知叫咩名果三個一齊坐
佢地講緊睇戲,我唔o岩channel @@
我:「我冇乜睇戲」
甲,乙:「我都冇乜」
丙:「點解?」
甲:「冇人一齊去,我得閒佢地唔得閒,佢地得閒我又唔得閒」<-同我既情況完全一樣...
丙:「你約個女仔去囉」
乙:「你有試過淨係同一個女仔去咩?」
我:「10男10女一齊去睇戲同10對男女去好大分別喎」
乙:「係囉,雖然10男10女同一男一女既男女比例都係一比一」
我:「你有冇試過單對單約一個女仔去睇戲丫?」
丙:「咁又冇,阿唔係,好少囉」
我,乙:「嘩?!」
乙:「你話冇我都冇乜野,一話好少即刻...」
mud
打塔
比星宿既敵人打斷左把技巧劍
又冇左一把
想講粗口 -.-
原來尋日已經出左hunter ova3既第11,12集 !@#$%^&*
hunter好像過於講求理性分析了 =.=
岡:「為什么元斯魯的手不會被爆炸弄傷?」
比斯姬:「因為他用了比爆炸威力更強的氣來保護自己的手啊」
大家聽童話故事/睇超人片邊有見過噴火怪獸會比自己d火燒傷架丫?
敵人:「真厲害,在一場戰鬥中安排三個圈套」
基路亞:「是嗎?我只知道我剛才的每一個動作都是圈套哩」
↘以下是一段沒有經過刪改的icq對話
黑天使 (23:07) :
可唔可以唔好再用"danny都唔識"黎做判斷數學問題既標準?
巫珮瑩 (23:08) :
~.~..... 比較容易說明抽像概念
玩夠了
因為法律有"謀殺"這條罪所以能夠亂說話不用負責任嗎?
如果大家無法保証自己問過我任何東西後
不會把我回答的告訴名為巫珮瑩(和一切有可能轉述給她)的人
就不要再向我提問
告訴過我應該親自跟別人說出自己的想法的人
你的建議似乎不奏效哩
不過我知道這不是你的錯,是對方的問題
>>July 11, 2004 at 3:47:37 PM GMT+8
2004 年 7 月 8 日 星期四 【晴】
st day
free time過左去b班
唔知佢地睇d咩video...
賢 臻 瑋 達 等人響cr1拍既
行出去見到達匿埋響牆邊
「你唔入去?」
「播緊我點入去呀」
過c班叫瑋去睇 @@
宋永平 瑋 黃安 張宏業 4個鋤緊啤
田田入左黎
佢地暫時放低晒d牌
宋永平即刻執起一張牌扮表演魔術 -.-
教1e
豬果組overrun左,唔記得邊個講唔好意思
李曉杰:「唔緊要~越遲越好」
說得對!
給我們這組越少時間教越好 XD
頭果10分鐘內都冇乜講過野
大家充分發揮出人類謙讓的精神! <-這沒有需要扮出來! XD
班細路好嘈
佢地成日鬧人串人,特別係其中一個男仔
李曉杰叫我講"劉備借荊州 有借無還"個古仔
不過坐最前果d都冇聽我講
有一堆人專登搞對抗
羊群效應
李曉杰:「不如報串」
拉登:「唔好咁衰啦」
姚老師行過
李曉杰出去同佢講
姚老師好似教左佢d應付學生唔合作既方法 @@
唔記得最串果個講左d咩
張宏業就扔佢舊擦膠落地下
過左陣張宏業去執番,大力dup落佢台面
個細路喊喎
車~
唔串得唔好串人啦
摟人打比人打番低就「媽~這個人搶了我的糖糖耶~ ><」
↑不過好無奈,我覺得呢種細路而家越黎越多
李曉杰:「嘩你真係唔好睇小佢地,頭先比d中四做都係識4題,佢地一個人都做得o岩10几題」
我不知道什么是以大欺小
先撩者賤這道理倒是很清楚
見到吳鴻志
「1e勁串喎」
「我頭先都有串人」
「即係總之係e班既就串啦 -.-」
響課室玩啤牌
最初潛烏龜
我出晒最初d牌剩4張
benny抽我一張 我抽oro一張有pair出
剩2張 不過最尾剩一張果個都係我 = =
"24"
4張數字用加減乘除括號計個24出黎
suki同solu勁屈機 @@
6個人圍住副牌得兩個人玩緊
很厲害...
被屈機的全都是a班的理科人 XD
"琴"棉胎
班人好恐怖...
每個人既手指尖都同出左既牌保持5cm以下既距離
philip:「你地咁樣唔係咁好」
kooby旺我呀
有佢響度 我唔係鋪鋪都最慢果個 <-有時尾二都唔係
佢一冇玩我就羅晒成副牌響手 -o-
suki中途加入
我將自己疊牌(超過成副牌既一半)分左一半比佢
結果"小往大來" <-我原先冇呢個目的架 !@#$%^&*
「我羅晒你疊牌,你淨係負責拍喇」
都係慢過佢同區佬 = =
李曉杰login之後lock左部機
有個細路向佢請教左響xp lock機既方法 <-我響側邊睇,學識埋
1c合作過1e好多喎...
張宏業:「覺唔覺得佢(李俊民)好似著褲呀?」
我:「果個係jeff既細佬」
張宏業:「哦~唔怪知得啦」
李曉杰:「嘩~你地丫」<-佢見到畫面右下角有個game既程式自己開左
有人話:「個account係你架喎」
佢地拍住手打拍子,d聲勁齊
「報~串~~報~串~~報~串~~」
返上課室繼續玩啤牌
7個人鋤D
所以有d兩人組有d一個人
我洗牌有問題 = =
頭兩鋪都抽到最大果兩隻2 <-第二鋪仲要4條2 @@!
我咩都冇做過架...
kooby鍊爆左威個氣球
miss ma見我地玩啤牌入左黎
kooby收起左副牌
miss ma走左之後冇再玩
因為剩番一兩分鐘就放lunch @@
......從各人的神情語氣言詞
我明白了一些事
跟自己曾經作過的猜想吻合
雖然這或多或少都和自己過激的言論有關
某些人全都不在課室而且另外某些人(不必全部,但至少兩個)都在的時候
我應該會非自主地不斷打噴嚏才合理
食完lunch返黎
jacky提起要拍咭
全部人拍晒
ceci行到黎話自己張咭響課室
高軒:「你話自己冇出過去咪得囉」
咪係囉
咁lunch之後駛乜拍咭呀 = =
威生日快樂~
小息已經見到有人黑板寫左几隻字圈住 : "祝你有情人終成眷屬"
食完lunch返黎睇番果几隻字先知佢地寫比邊個 @@!
派左一人一張問卷
同下畫d活動有關咁又點
tick晒無意見
我幫brella填埋佢果張問卷 <-寫既野同我果張一樣
佢幫我交埋我果張 XD
進進:「唔駛拎袋落去喇,一陣要上返黎」
又想昆人 -.-
落hall
高廷軒 梁曉盈
究竟當時是哪個叫我 = =
響台上面講野既人話有d topic
"理論與實踐並重" <-我聽到呢句諗起 吳學銘 肥庭 miki 佢地果組
超出老師想像既範圍,例如
屍體保存法
犯罪心理學
考試攻略法
現代足球理論與實戰技巧
播左段GTO既片段
由d老師做聲優(隔左原本既日文聲搵d老師配番相同既對白落去)
婧婧臨尾轉channel講左句"唔好呀"
我最初唔知仲以為係原聲黎 = =
証明tvb響聲優既質素同選擇方面連一間學校都比唔上 -.-
又黎一個話劇
有一個講普通話講得好流利
我:「呢個以前讀孫方中架」<-我識佢佢識我 佢知我叫咩名我唔知佢叫咩名 = =
lily:「上晝班定下晝班?」
我:「下晝」
佢話坐響我講果個隔離既又係之前讀孫方中下晝班既 @@
lily:「孫方中好野~」<-我諗佢當時brella上身
諗起尋日有人教我地返大陸買野點講價
打番響尋日既日記
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677580.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677581.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677582.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677585.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677586.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677587.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677600.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677601.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677602.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677609.jpg
http://home.pchome.com.tw/net/e8909107/677610.jpg
死人富奸又話休刊 -o-
上次仲講到明今個禮拜"外出取材 休刊一周" -.-
>>July 11, 2004 at 3:37:17 PM GMT+8
2004 年 7 月 7 日 星期三 【晴】
原來早過返學時間9個字起身已經唔會遲到 @@
ck:「你一提起椰菜花我就諗起高軒個頭」
高軒好開心望住佢 XD
講果個唔知乜野交流團去過睇過既野
係梁德明講,所以唔會眼訓~ ^____________^
一路玩有獎問答
進進:「點解你地唔舉手既?」
問到一題話老師都可以舉手答
進進又唔做個榜樣~ XD
「圖中果位少女係邊個呢?」
「陳黃麗娟校長」
......=.=
教我地講價 @@
一開始"便宜一點吧"
開一個低過一半少少既價錢
賣果個一定唔肯
之後話唔買佢就會肯賣比你
台上面教講價d人話陳子健用廿几蚊買左個原價二百几蚊既斜"咩"袋
嘩
仲勁過hunter個里昂里奧!
話說hunter講過岡同基路亞去一個城市參加拍賣會
為方便聯絡,要響街度買部手提電話,原價每部40萬尊尼
(唔好問我"尊尼"係一個几大既貨幣單位,我唔知)
里昂里奧幫佢地講價
講到好激,吸引到勁多人圍住睇熱鬧 XDDD
結果以10萬零几千買左,佢話:
「當買家提出唔買既時候,講價既高潮就黎喇」
一人買左一個手提電話之後,岡話:
「呢d人唔會明白拍賣既意義」
↑細佬睇到仲問我呢句點解...=.=
大家不妨諗下丫~白色字就係答案喇→講價鬥平拍賣鬥貴我有冇講錯丫?
我睇到果時真係覺得里昂里奧好勁架...
而家梗係覺得不外如是啦~
搵几個f.1(定係f.2?)做左個話劇
有個肥仔想自殺
跳樓又驚,燒炭又唔識
我覺得如果一個人好堅決要尋死
點灌輸正面思想比佢都係冇用
變佢做zonda怪獸大肆破壞一輪之後淨解變返做人,效果反而好好多 :P
co肚痛...
冇事嘛?
兩題資優功課
第一題好易
第二題...=.=
用左兩張a4紙,死砌爛砌終於搞掂左!
打爆左機戰d既二周目
三周目既廿段改基本上係無敵
我係為左羅埋哈曼同佢隻卡碧尼先繼續打落去咋 -o-
細佬一放學就黎叫我行開比佢玩電腦 -.-
「我都要玩喎」
媽:「你沖涼喇喎」<-叫緊細佬
細佬講左句几冇禮貌既野(我諗唔係粗口掛)
佢句野唔係應阿媽咩?
媽聽日要去細佬既畢業禮
細佬話過佢可以唔去
媽都話唔識其他家長,去到冇野好傾
咁做咩要去...=.=
幫阿媽問發仔既細佬孫方中書院點去
http://img7.exs.cx/img7/9951/7398.jpg
我諗大家知個車主點整出黎掛...
型到爆 XDDD
http://www.hkdreamcast.com/cgi-bin/free/lb/non-cgi/usr/15/15_5160.jpg
他們跟上面的人有什么深仇大恨?!
>>July 10, 2004 at 3:11:35 PM GMT+8
2004 年 7 月 6 日 星期二 【晴】
今日返去準備st day
我:「jeff尋日話你好有黃伊汶feel喎...戒男」
kooby:「jeff好有戒男feel?」
擺明呢條友聽野有問題 @@
可惡...
原來係李曉杰比張宏業同黃安兩個入組架?! -o-
我認為會阻住果兩個冇做過野 <-所以我覺得係好事 @@
bobby帶左本歇後語書返黎
揭住本書一路揀教材一路問其他組員 @@
唔記得bobby講左d咩
李曉杰用中指指住佢 -.-
我:「知唔知中指響手語有意思架?」
拉登:「哦,你send比我果幅唔知咩圖呀?」
我好似沒有響icq send果幅圖個網址比佢喎...
即係原來佢有睇我個日記 @@
有d感動 ~>.<~
拉登:「隻手要"微微升起"架」
李曉杰響黑板寫一堆有關aids既野
十足十自己教緊咁 <-講中文寫英文
正當佢暢所欲言眉飛色舞之際
王玲行過個課室
bobby叫佢停低睇下
不過門窗閂晒所以出面應該冇人聽到喇~
似乎係搞掂晒d野喇
李曉杰同拉登走左
跟埋佢地落去買野食
肥庭,miki佢地練習緊d "現代足球理論與實戰技巧"
我同bobby由低至高逐層搵過晒
到4樓終於見到拉登同李曉杰
嘩...d人響度打機 @@!
原來有不少人跑回自己的課室嘛
cr2滿座...= =
同bobby去左cr1
連得番mud喇喎~
"你的地址在本mud不受歡迎"
我想玩架 -o-
上其他網打機打到11點過少少至走人
下晝依然冇咩野好做
繼續煲機戰d
而家玩緊二周目(用爆左一次機既save重玩)
要睇晒成隻game既野要爆四周目
暑假之前一定打唔爆架喇
不過用黎消磨時間都唔錯~ ^_________________^
細佬夠薑喎
叫我捉象棋唔讓佢...
re hrzo:
講真
seed最重戲份果班女每個都只可以叫做大配角
(0079,z,zz,馬沙之反擊果個布拉度仲慘...做左4套高達都係大配角)
我覺得tvb比隻野講番原聲好d...
反正除左人名同"halo"之外佢都冇講過野
>>July 7, 2004 at 3:52:36 PM GMT+8
2004 年 7 月 5 日 星期一 【晴】
terry本i-file填得勁搞笑 @@
參加左既活動→學生長
我:「我四年黎都係漏空左呢兩頁」
terry:「不嬲架啦」
咁佢又填 @@
成績/得著/體會→很高興
義兵團佢淨係去左第一次活動
感想→很快樂
個人目標
品格修養→不說謊
學業成績同課外活動我唔記得
能達到預期目標的原因→我努力時很努力
不能達到預期目標的原因→我不努力時很不努力
剪紙時裝設計比賽
司儀:「聽到天堂與地獄,大家諗到d咩呢?」
單體破壞力無敵的武器!
hell and heaven
有一組"pure"
richard:「都好pure下喎」
有一組人行到埋台邊,台下有人送左兩束花比佢地
jeff:「嘩有錢!」
無獨有偶,下一組人又收左兩紮花 =.=
阿君果組扮演天使同惡魔既女仔互相瞪住對方
諗起几年前睇數碼暴龍套動畫既一幕
一隻天使同一隻惡魔(兩個都係女既)見到面即刻互摑
兩個女仔(人類)見到即刻勁激動猛咁嗌「打佢啦,打佢啦」同隻天使打氣 @@
有個女仔面貌同身高唔相稱
個樣好細個,但好高(吳鴻志話佢班有個女仔會著10cm既高爭鞋,我諗就係果個)
「你個樣好大個」<-brella
輪到kooby佢地果組
kooby第一個出場
jeff:「好有黃伊汶feel」<-戒男 =.=
我:「大聲嗌丫」
威:「好呀,大聲嗌"kooby~"」
我:「我話大聲嗌jeff果句"好有黃伊汶feel"呀」
oro做model做得好pro @@
陸sir頭頂識反光發光所以最能代表天使 XD
話明剪紙時裝設計比賽
首要前提梗係紙,時裝同埋設計(原創)架啦 <-賴_瑜講既
有人用左勁多唔係紙既野(例如凹個垃圾袋上身果d)
好多人整埋d上得台但唔著得出街既衫(例如背脊有翼或者渣住揪鎖鏈果d)
最佳男模特兒?
好似有3個男model喎
不如分冠亞季軍丫~ XD
最佳女模特兒?
爭崩頭 =.=
死神既特徵係鐮刀同埋神出鬼沒(前者係個人偏見,不過唔係淨係因為"死神高達")
個最佳男巫兩樣都做唔到 -.-
我覺得佢紅色斗蓬黑色衫惡魔形象三樣都好似戰國無雙既"織田信長"
最佳男巫女巫果隊冠軍
我覺得佢地三甲都唔值
打爆g-gen A
機戰D!
總之盡量消粍晒暑假之前既空閒時間佢!
耶和華見証人果個張太話4點半會打黎
較準時間4點半唔聽電話
5點半又有一個電話打黎,驚又係佢所以再唔聽一次
到6點又黎一個,懷疑係佢所以猶疑左一陣考慮聽唔聽
聽左,好彩唔係
聽到tvb既配音嚕~
比起日本原聲當然差好遠,不過以tvb出品黎講都唔差架喇
其實我有少少覺得奇怪
究竟邊個先係女主角架?!
既戲份好似冇咁多喎
集集都見到
但係到第7集先第一次見到出場
死人tvb -.-
cut晒阿斯蘭介紹果几部高達既部分
唱"靜夜"果段冇對白就播快佢
lily話佢靠三寸不爛之舌就可以4人一組
咩咩加d唔熟既人落去會影響效果
本來建議係6-7人一組
我果組肥龍好卑鄙咁走左
所以kfc塞左張宏業同黃安入黎 -o-
我深信加左呢兩條友會令到工作進度同效果慢過得5個人
>>July 6, 2004 at 3:36:43 PM GMT+8
2004 年 7 月 4 日 星期日 【晴】
早得滯起身又訓唔著
8:15返左學校 -o-
高軒8:35入課室,仲有好多人未到
8:40點名
拉番curve,高軒就顯得好早到喇 @@
richard比左份powerpoint既hard copy我
brella:「呢個(bobby)似賣緊風扇多d喎...」
leo話2/8要補課
預左個rough schedule好難fit晒
修改一下就行了
反正還有超過一個星期才到暑假
入左去hall
柳穎璇:「呢句好難讀」
「救世軍大埔區老人服務中心」
柳穎璇瞪住我,佢塊面變成咁→ =.=
之後我用秒錶計過一次時間
講完果句野1.43秒左右(每隻字都講得清楚,不過其他人聽得清唔清楚唔關我事)
reaction time之類既error一定有
但我係知自己講左先禁停佢既,所以1.43一定有多冇少
richard話問過几個人都話個powerpoint冇問題
核心小組名單差左個人...
我:「你梗係成日冇到所以d人唔知你係核心小組啦,咁多次meeting你去左几多次?」
柳穎璇:「全部都有去」
我:「即係你冇乜出聲所以佢地當你冇到囉」XD
我負責控制slide show~
我知自己時快時慢架...
有我份果d相我咪過快d,威飲茶果張大特寫我咪過慢d囉
睇d活動相既時候
婷:「呢個抹緊風扇」
我勁想大聲話「係賣緊風扇」架...
婷:「咦?我地喎」
賢:「呢位同學(肥庭)果日係斷左隻手架,所以佢係帶傷上陣,大家比d掌聲佢啦」
婷:「呢位係當日既義工...歐姑娘」
佢窒左一窒,我覺得係因為比錢偉賢成日講"sexy au"誤導左 = =
見到威幅大特寫果時全場笑爆 XDDD
吳學銘:
「大家都知我唔係咁鐘意細路,由其是係d串既細路,佢居然串我跑得慢喎
我當時好想爆粗鬧佢,不過當時有老師同義工響度睇住個細路所以我唔敢郁佢
如果響足球場佢一定會遭到慘痛既教訓」
宋永平:「大家好,我係冼澤...阿唔係,我係宋永平」
4d勁多人唱歌比d老人家聽 @@
獅子山下 紅日 皆大歡喜 校歌
唔明點解我會昆到個熱誠參與獎...
行山去探訪果次我帶左本蠟筆小新去睇
去高流灣塔門果次我又覺得自己夠羅"不熱誠參與獎"有凸
邊個亂提名既同我死出黎! -.-
作家演講
唔記得條友叫咩名
總之冇一般演講既特徵:長時間
講左半個鐘都冇就走得 ^_____________^
g-gen A 打爆左頭25關
仲有10關至完全爆機...
整理好晒past paper既存貨
有几份marking scheme既封面有句野勁好笑
佢叫d marker要盡自己既能力唔好比學生得到呢份野
有學生問佢地羅marking scheme就應該"義正辭嚴地予以拒絕"
佢仲作左個非常之"所謂義正辭嚴"既理由:
因為CE係考學生既知識同傳意技巧,考評局唔想d學生靠背marking scheme羅高分
講呢句都多餘
如果背marking真係對提高成續毫無幫助就唔駛驚機密外洩啦 -.-
個個marker都係教d會考生既(不論學校抑或補習教師)
全部聽晒考評局話就有鬼 =.=
>>November 3, 2004 at 1:05:14 PM GMT+8
2004 年 7 月 3 日 星期六 【晴】
細佬真係識享受 -.-
我9點几起身熄左冷氣機
11點几佢就話要開番我間房果部 =.=
又同細佬捉象棋
盲棋捉兩鋪佢輸兩鋪
正規象棋捉兩鋪(一鋪讓雙炮一馬 另一鋪雙馬一車)
如果我唔係堅持要剝佢光豬就唔駛玩咁耐 -.-
全日既時間打機佔左第二大果部分 @@
(第一梗係訓覺!)
暫定左一個粗略既暑假溫書schedule
等7月13號知道左几時補課會再改同埋定得再詳細d
14-18/7:econ
19-23/7:phy
24/7-6/8:中文
7-21/8:bio
22-31/8:chem
英文在哪裡呢?
反正沒什么短期且有效的事可以做
只好用來往荃灣的時間看英文書吧
大致是這樣
鑑於溫緊一科既時候比人問另一科既野會嚴重影響我溫習情緒同效率
基於"你死好過我死"既原則
(如果世界上有其他人係咁樣諗而我唔係,我就係一個過份好人既白痴)
等我落實左一個詳細既schedule之後
我希望自己可以嚴格執行以下指令:
溫緊某一科(maths同amaths當同一科處理)既時候
唔會理其他科既野
如果要其他人不知道我的想法…
我無法設定一個"differentially permeable membrane"
(我理想中的membrane是能夠讓某個適當大小的molecule穿過,但比它大或小的全部禁止通行)
只好違反自己的意願…
選用這個差很遠的代替品:
"fully impermeable membrane"
>>July 4, 2004 at 3:44:02 PM GMT+8
2004 年 7 月 2 日 星期五 【晴】
朝早繼續打機...
呢個禮拜之內要打爆g-gen A special mode!
10點起身既關係
兩餐當一餐食 :P
十字路口轉綠燈果時見到有架74x
衝過去...
快過巴士到站 ^___________________^v
響74x有兩個人上車坐響我隔離同我隔離後面(兩個位都隔住中間條通道)
原來係唔肯講自己個名果兩條友 @@
今堂開始講sin,cos,tan
sin同cos竟然係兩個印度人既名誤傳左出黎 @@!
用cosine rule推sine rule !@#$%^&*
小組導修
覺得d功課比之前易左 @@
今次通識講座係講"詭論"
條友講野之前
吳鴻志:「一定有大半班人訓著」
統計數據會誤導左人
咩毛里族人健康過白人(全部人既死亡率低過白人)
但係計番每個age group既死亡率就全部都高過白人
佢越講越似phychembio果d實驗 =.=
set control = =
有個字唔記得左係咩
意思係"安慰劑"
用黎測試一隻疫苗有冇效,就打d同疫苗差唔多顏色既"安慰劑"比要黎做control既人
5:2x都未見到向鑽石山既91同91m
有一架黎左,上車
去到轉車既地方落車即刻見到後面跟住一架去鑽石山既91 -o-
有兩架74x黎左
果3個我唔知佢地叫咩名既fd話唔上前面果架
可能因為多人啦
上左後面果架
嘩...兩架74x好似一直都係保持短距離 @@
差唔多全程巴士都係訓緊
細佬同阿爸捉象棋
我又同細佬捉
佢好似一鋪都冇贏到...
我讓左佢一車一馬一炮喎...-.-
而家用新機開gba模擬器,覺得舊果部慢到離晒譜 = =
>>July 3, 2004 at 5:31:08 PM GMT+8
2004 年 7 月 1 日 星期四 【晴】
唔記得同阿媽講我今日8:40返學
所以佢點就嗌醒我 = =
填i-file同埋一份自學能力什么什么問卷
我因為sort學科評估成績單既關係,遲過人起步
不過開始做之後既速度都同肥庭差唔多
張通告寫11點走
但係進進10點話可以自由活動,只要唔離開校門就得,之後佢離開左課室
過一陣間有人話其他班d人都離開晒學校 -o-
放左學
釗去我屋企借高達w vcd
計劃欠缺周詳
差點兒便會變成"彼此也在捱",還很容易洩密
放棄"必須幫助或陷害人"這目的,反而覺得不夠痛快 @@
這几天還想不到更合適的人選才找他吧
不想我說謊原來是怕雪球越滾越大
還以為是不想我道德敗壞哩
怕自己無法堅持去不做某些事
就只好讓自己"做不到"吧
逃避雖然是消極的方法
但這方法總比完全無法達到目標好一些
如果第時自己失憶
仲有個backup可以睇番 @@
不過首要條件是 "沒有忘記文字" XD
富奸明言hunter休刊一個月之後
變成半草稿雙週刊 -o-
講到明"下週"
hunter 217期有兩段對白我睇完有好深刻既感受
post d翻譯出黎比大家睇下
蟻王o岩o岩殺左某個國家既統治者,死果個一d力量都冇
蟻王:「為什么這種垃圾會有王的頭銜?」
部下:
「在人類的世界這似乎是常有的現象
無才無智的無能之輩只因血統的維繫就可以得到完全不相稱的地位」
蟻王:「真是沒道理,這種導致百害叢生的廢人政權只能說是白痴生物才會有的行為」
死左果個統治者周圍d歌姬好驚,向蟻王求饒
蟻王:
「哈哈哈,果然這群傢伙都是白痴
用你們那微薄的大腦盡最大限度仔細地想想看
你們有聽進去豬牛對你們乞命的喊嗎?」
世上有哪一種靠捕食為生的生物沒有"恃強凌弱"?
不論直接還是間接,總之你我每天都在做這個名為"欺凌弱小"的事!
唔該晒釗send左機戰d同g-gen既gba rom比我
mud down左,但暑假之前都仲有d野可以玩下~ ^____________________^
http://home.pchome.com.tw/my/aaa408/sq01.jpg
http://home.pchome.com.tw/my/aaa408/sq02.jpg
http://home.pchome.com.tw/my/aaa408/sq03.jpg
http://home.pchome.com.tw/my/aaa408/sq04.jpg
懂得把一張鈔票摺成心型並非一件很厲害的事喔
http://home.pchome.com.tw/cool/aoiogrean21/fahrschule.swf
那些是遵守交通規則的後果 XDDD
http://new-kingdom.com/discuz/attachments/month_0405/yfIK_20040226_oqo_194401.jpg
那時代的科技真先進! @@
http://img11.exs.cx/img11/5483/LadyInVanityMirrorOrSkull.jpg
那圖是骷髏頭還是一個女人對著鏡子化裝?! <-我係專登打呢個"裝"字
http://img28.exs.cx/img28/2285/ot102.jpg
http://img28.exs.cx/img28/6888/2530.jpg
婚前婚後的差別
>>July 3, 2004 at 2:40:33 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|