|
2004 年 6 月 30 日 星期三 【晴】
放假繼續打機!
做暑期作業
暑假冇左好多時間,溫書既schedule會排得好密,所以有好多野要盡量響暑假前做好
所以我一定要盡快搞掂佢
清左成本,肯定有d野錯不過我懶得check
有超過5條難既大題...= =
得想個法子避難
不然暑假的時間又要失掉一些了
幫阿媽dub左几隻碟,佢話係比佢d fd架喎
遲d真係可以做生意 @@
部腦一日中左兩次毒 -o-
>>July 1, 2004 at 3:47:13 PM GMT+8
2004 年 6 月 29 日 星期二 【晴】
lily埋去用電腦,philip o岩o岩用完企起身
有條手巾仔跌左落地
lily執番
我企側邊見到
「仲以為係philip跌左」
philip塊面係笑
我知佢其實一定係唔開心囉...@@
田田派左12頁既chem ws比我地暑假做 = =
大部分都係past paper
乜淨係得89 92 93 94 95 96 97既題目既?!
諗住即刻有几多做几多
再諗下,不如留番暑假最尾先做啦
溫過晒d chem之後用黎測試實力都几好
oral "合格" -o-
肥鄺話我"voice too soft,too nervous"
成日都衰呢兩樣
擺明先天問題啦 -.-
今日係keating既最後兩堂
佢請我地全班食蛋糕,影相,仲有講左d好感動既野
豬,曉佢地幫手切緊蛋糕果時
richard問我要將一個蛋糕切23份大小不拘至少要切几多刀
我用粉筆響黑板畫左4,5筆就畫唔到落去
即係技術上做唔到啦 XD
brella昆我 -o-
又話柳穎璇聽到"有d野你同全世界其他人同動物都食過嘔番出黎好多次"會尖叫既 =.=
(這令人作嘔的東西就是"空氣")
講完全班同keating講果几句之後
我覺得自己有d眼濕濕架...(唔係潘煒延扮出黎果隻! =.=)
可能面對離別我就會咁 @@
孫樂庭 潘煒延 錢偉賢 羅左d切多左出黎既蛋糕去食
三條友分別食左 2,3,3 舊 -.-
phy
繼續解卷
份卷出得唔好
所以有几個地方都有爭拗餘地
不過進進一句"講下一題"就施展出太極功夫...
放學同co,蔡榮一齊行
討論過一個我認為好卑鄙,不過我會照做既idea
成績表響7月13號派,應該會響早一日印定
即係理論上佢記錄唔到你7月13號有冇遲到
唔想聽講道(散學禮有冇架?)既人大可以遲一個鐘左右先返去 XD
打左成個下晝機~!!
>>July 1, 2004 at 12:40:30 AM GMT+8
2004 年 6 月 28 日 星期一 【晴】
嘩7點半先訓醒!
仲見到關景文 @@
覺得自己會遲到就會見到宋永平 = = <-不過佢行得快過我同埋冇見到我
行到北京桌球城出面
我:「咦?黃慧中?我有冇認錯人?」<-因為印象中佢後面條辮冇咁長...所以懷疑自己認錯人 @@
關景文:「冇呀」
拍咭時間 7:55
入左課室
bobby:「danny有冇見到高_軒呀?」
我:「冇呀,o下?佢遲到呀?」
高軒即刻入左黎
唔係遲到都比我開心一陣丫嘛...-o-
econ
grace數晒所有用六四比計完條數之後高過90分既人出黎
「呢個上堂好留心既」
慚愧
我肯定自己試過響econ堂訓著 :P
「呢個我認得呀,成日黎"蟻"我扣佢分架嘛」
串嘴喎...嫌自己高分得滯叫miss扣佢分 =.=
如果豬想講任何野
咁一定係「咁我係錯左丫嘛」之類
所以唔駛多講喇
某程度上我覺得高分左同低分左都唔應該拗
因為會考係冇人會比你拗一兩分屈高一個grade或者嫌自己高分得滯既
不過如果高或者低左好多分既話應該好易睇得出至o岩
所以呢個時候要求調整番就合理
amaths
兩堂講exam一堂教書 @@
bobby 99分 最尾一題計左兩個circle出黎扣1分 <-brella好似講過kfc專登唔比佢滿分之類既說話
我 94+2
general solution真係同我過唔去 -o-
test同exam各有一次
simplify左d野之後同model ans果個唔同樣所以佢叉左扣我2分 =.= <-上面話"+2"就係響呢度黎囉
......我受amaths書話general solution有時要simplify果頁影響 -o-
「會考改卷果d可能改得好機械化就會當你錯」
小息
進進拎左箱野上黎
入面係學科評估d成績同cert (participation都比張cert佢真係有點兒...=.=""")
佢搵人幫手將d野sort晒class by class
「邊個問咩黎就要幫手」
lily,brella,bobby,高軒,豬等等有若干人都問左呢個好critical既問題
不過bobby同高軒唔幫手 -o-
「羅左獎果d都要幫手呀」
陳祉聰同我死出黎!!!
有好多人幫過手sort
包括好多冇問果個問題既人
我一開始係同brella,richard分form 1英文果疊
好快搞掂晒
一check即刻發現之前d野sort錯晒 !@#$%^&*
我:「你見到呢疊野有冇咩野想問?」
suki:「冇喎」
-o-
每人台面都有一本maths暑期作業 <-成個暑假好似得一本 @@
沈皓婷:「你今年仲會唔會去撻答案架?」
......
「如果撻左影印一份比我丫~」
要就唔該自己郁手,唔好下下靠人
做埋d咁既野我真係有少少覺得侮辱左自己 -.-
(我冇几耐之前曾經見過商務有個店員周圍巡邏 @@)
小息完左
我返埋位繼續整果疊野
locus都好似冇乜聽過...= =
RE
睇片
好似係天作之盒...
梁廣煒行埋黎我側邊,唔敢繼續做野 @@"
佢行開左繼續 XD
英文
派卷
keating話paper 3好多人高分,所以97分都b
...94會唔會c架 =.=
胡潔華:「唉呀oral b硬喇」
曬命呀?
几多人c都冇佢響度b硬 -.-
我同bobby陪高軒去還書
之前高軒叫我幫佢上網續借左
原來尋日到期 @@
原來我個暑假得番至多34日係全日得閒咋...
咁返course果15日都要充分利用晒上晝同夜晚既時間?!
the reaction is less than 50% efficient
容易分心既人要的起心肝係辛苦d架喇 -o-
>>July 22, 2004 at 4:54:41 AM GMT+8
2004 年 6 月 27 日 星期日 【晴】
lily:「你几時上鏗鏘集呀?」
嗯,柳穎璇沒多嘴,很好
那我找lily練習"啪的一聲打了對方兩個耳光"好了
派卷
先黎個中文
求學不是求分數好似係我全年作得最高分果篇文...
65(乘0.7之前) /___________________\
撮寫12分羅得4分...
不過肥庭仲慘,2分
讀本差過上次
大明湖果半題竟然比我吹得足果8分!
我當時真係諗到咩就寫咩咋喎...= =
phy
差過預期
個curve照舊會cut得低d掛
bio
差過預期好多 = =
勁漏keyword...-o-
求學不是求分數!
背marking scheme既讀書方法絕對唔o岩我!
不過要短時間內搞掂16課書唯有咁做啦,失敗係理所當然
light reaction果題8分得2分
identify a,b,c果題我原本寫a=carbon dioxide b=hydrogen c=(錯左,唔記得)
懷疑a個答案,刪左佢寫響c下面果行
都係寫番carbon dioxide
不過因為位置問題,leo睇順序黎改所以三個錯晒
「一分果d唔好出黎喇下」
我2分所以得 :P
「呢個應該係hydrogen atom架,不過算你啦」
ellen:「好野~多謝~」
bobby個死變態bio mc全中 =.=
econ
第一份派返黎冇差過上次既卷
chem
76/90->77
豬同彤覺得chem同bio都係冇得諗
豬:「不過bio我識」
彤:「通常諗下自己身體部分都識晒」
咁我chem好過bio bio差過chem囉...-.-
lily同brella講:「呢句野好廢」<-兩條友溫緊music history
lily話好廢果句野唔記得前面係咩,後面係話咩咩long notes and short notes
我:「唔係,佢咁講即係冇休止符囉」<-未見過人吹水唔抹嘴呀! XD
有一細題田田冇改到,+0.5有得進位 ^________________^
豬知道bobby樣樣都高分過曉,好登佢唔抵
...我又想得太偏激了
冷靜~冷靜~
!
第6次maths exam mc全對 :P
long que扣1分
朱斤羅到份卷,「100分呀」
開心得佢丫 @@
派左咁多份卷既mc
bobby唔係o岩晒就係exactly錯3條 =.=
o岩晒既有bio,maths
錯三條有phy chem econ
kfc解mc果時我老毛病又發作
for 0°<= x <= 360°, how many roots does the follow equation have?
sinx(cos x-1)(3sinx+1)=0
cos x=1我諗左90度同270度...(做卷果時冇錯架)
剩番英文同amaths
英文唔會抱太高期望,不過唔會太低,80%左右囉
amaths希望除左cos nπ=0之外唔好錯其他野(同埋唔好要我copy 10 times = =)
http://joke.tom.com/img/assets/200401/20040108101210401084.jpg
真~是有趣的琴譜
>>June 30, 2004 at 2:54:15 PM GMT+8
2004 年 6 月 26 日 星期六 【晴】
今朝一早細佬就出左去
晏晝1,2點先返 @@
考完試冇野好做,聽日淨係對卷(應該)唔會教書
冇野好做,齋打機勁悶 = =
mud
浩劫打最多殺手,打天殺星
比大家睇下我打死佢既最後一hit
黑天使身形一動,從不可思義的角度轉過身來,伸手探上天殺星的要穴!
招式未老黑天使一招「日斜歸路晚霞明」,雙掌幻化一片掌影,將天殺星籠罩於內。!
天殺星體內皇甫天道神功自然發出一股力量反震,但是這股力量太為強大,結果只擋了一部分勁力!
結果只是輕輕地碰到,比拍蒼蠅稍微重了點。 (1)
( 天殺星已經陷入半昏迷狀態,隨時都可能摔倒暈去。 )
天殺星說道:「哎,看來我命該如此啊!」說完兩眼一閉倒地死了。
扣1滴血就死咁化學
佢真係唔認命都唔得咯 XDDD
http://www.haku.com.tw/newland/upload/OnlyInAustralia1.jpg
拿,呢d寵物養黎就好有用喇 XD
http://www.enjoyalbum.net/ealbums/userpics/14196/normal_OnlyInFrance.jpg
比你渣車去到果度你會點行呢?
http://joke.tom.com/img/assets/200403/4030402.jpg
真是一隻神奇的牛 @@
http://img44.photobucket.com/albums/v135/raymondchoi/Funny/kungfu.jpg
嘩條友仔平衡力超勁!...
>>June 27, 2004 at 2:28:41 PM GMT+8
2004 年 6 月 25 日 星期五 【晴】
今日要去兩個頒獎禮 = =
朝早6點半起身,7點出門
7:45到左尖沙咀
本來imopsc個頒獎禮係要9點到永隆銀行大廈架嘛
早得滯 !@#$%^&*
響海港城周圍兜圈 <-因為入面有冷氣 :P
認路好差 = =
兜到唔記得左點行返去自己入海港城果個入口 @@!
好彩我識響見到果個出口行返去碼頭
見到兩間開埋響隔離既報紙檔
雙生兒都好過份o者...
除左佢兩個之外其他人至多都係響一本雜誌度出現咋 = =
坐天星小輪過去中環
搵到永隆銀行大廈
原來我去左佢個後門 = =
仲以為幢野好高
原來得廿几層 @@
上到去
羅左份場刊 <-包括封面 封底 得獎學生名單 工作人員名單 差唔多喇 一共8頁
同埋imo course既資料(日期時間地點題目)
7月15 17 20 22 24
8月3 9 10 17 19 21 24 26 28 30
見到葉力滺 許子岳 袁澤曦 馬威四個
「有冇人有帶啤牌呀?」
居然有兩條友話有 = =
葉力滺:「不過爛個喎」
袁澤曦:「我果副都係爛架喎」
葉力滺:「其實咪係去福州果副」
派左4份 葉力滺 袁澤曦 許子岳一人羅左一份
馬威:「我唔玩喇,我精神狀態唔好玩唔到牌」
吳廣熹行過見到
「嘩你几個響度玩牌?」
...呢4條友好似著住校服架喎 XD
我出左pair 3(楷磚3響我度)就話夠鐘要埋位 -o-
袁澤曦:「勁啦,羅兩個獎喇」<-講緊馬威今日響果度羅imopsc同APMO兩個銅獎
(APMO=Asian Pacific Mathematical Olympic)
我響imopsc "至少第3次"見到果個人今日又有出現 @@ <-睇個名單好似姓方...我拼唔到個名出黎
佢問我地有冇關於imo course既野要問
我話有兩堂撞左科大個course
「17號係上晝返,唔會撞呀,不過24號就冇辦法喇,你想返邊個丫?」
「我...唔知喎」
「你返一堂先,睇下自己可唔可以handle到再考慮囉」
果日imo course 12點半落堂
科大要2點到
即係個半鐘內要由荃灣去科大兼食埋lunch -o-
咁樣編既時間一定係基於人道理由 = =
方xx:「有冇人知羅獎要點架?你地都羅慣獎架啦,搵個人講下啦」
冇人講
唯有一路講一路叫第一個領獎果條友示範 @@
「係有個三鞠躬既儀式既」
1.行到埋去頒獎果個既一定距離果時
2.握手之前
3.擺完pose比d人影完相之後
張獎狀d紙質几靚喎~
係比砂紙磨完果隻shiny @@
梁sir見我睇緊張imo course既野
「第二期啦,第二期可能會有我份(教)」
原來佢係imohk committee既成員之一黎架 @@
成個頒獎禮10點到11點
要人早一個鐘到 -.-
黎俊傑:「我尋晚訓得兩三個鐘」
我:「你尋晚做咩呀?」
黎俊傑:「打機囉」
我:「你呢几日平均訓几耐呀?」
黎俊傑:「最耐果晚都唔夠6個鐘」
落到去
黎俊傑:「你坐咩車黎呀?」
我:「271轉渡海小輪,你呢?」
黎俊傑:「307,好快,9個字就到」
我:「好貴喎...好似似廿几蚊」
黎俊傑:「係呀,$20.3由大埔黎呢度」
響返屋企同唔返之間考慮
架車黎到果陣11:05左右
如果返去,12點前會到,2點早少少出門去文化中心就得
有2個鐘時間響屋企
如果唔返,就要響街度遊蕩差唔多3粒鐘(2:45要到達文化中心)
決定左唔返
去碼頭又行錯左路 =_____________________=
一出左碼頭比三個港台既人捉住訪問我
佢地係鏗鏘集既,收集緊市民回歸左七年黎對政府既意見
呢d政治野關我鬼事咩...
我唔睇電視新聞同報紙,就算見到yahoo個"即時新聞"都唔睇多眼既
我係咁話自己冇呢d野好講佢都逼我講
「講咩都得架」
(話就咁話o者,但我諗製作組夠膽播d負面野出街就即刻被逼自願離職啦)
鏡頭對住我果時我諗過几次想鬆人架
不過佢影住我件校服實check得番我讀邊間學校所以唔敢走之嘛 -o-
「講教育啦,同你最有關係喇,你對教育方面有d咩意見丫?」
我覺得教統局唔應該猛咁改d教育制度呀課程呀果d,不過唔識點講
「你細個果陣你阿媽有冇帶你去排隊丫?」
(其實我feel到佢講咩)「排隊?」
「去撲名校果d囉」
「我覺得咁樣對d小朋友好殘忍囉,有時個小朋友能力差d既
一日減左訓覺剩番十几個鐘有几個鐘要做功課溫書冇得做其他野」
落左去商場不過冇諗住食野,因為當時11點半都冇
突然間醒覺番自己最重怨念既野(但係一開始都會諗唔到,怨念重極都有限啦)
上返去講
有個女人截住我叫我比散紙佢搭車
以為佢話同我唱散紙,咁我話冇散紙囉
原來佢係冇錢叫我比佢 -.-
佢一見到我有張$50即刻話自己要去羅湖
dead air左一陣
佢不斷強調自己一蚊都冇叫我比錢佢
我"err"左几下(當時我覺得唔好意思講$50對我個銀包黎講係一個大數目...)
佢就走左喇
搵番港台果三個人
之前拉我埋部機面前果個:「佢問你羅錢呀?」
我:「係呀」
果個人:「咁衰?」
呢個時候我先發現原來果個女人根本唔係冇錢
係見我十几歲學生好昆先搵正我
好彩我最尾都係冇比佢
我聽到佢話去羅湖果時應該要諗到架啦...
佢一開始話係要散紙搭車,見到我有$50就話去羅湖
再諗下覺得自己真係好人得滯
美其名話好人得滯,其實不如直截了當話係白痴仲好 -___________________-"
今次我對住鏡頭講喇 (不過唔知聲量夠唔夠之嘛)
基本上係將考試作果篇文up番出黎
几次想用"反問"都覺得自己響度串緊人所以唔敢用
我講既最尾几句:
「我覺得佢如果先改好個制度,等個分數冇咁重要
先黎講求學不是求分數,d人唔會咁反對囉」
講果時覺得自己豬上身(學左佢講野d語氣)...@@!
渣機果個:「有冇再精湛d既意見丫?」
最初拉我埋去果個:「都好精湛架喇,唔該晒你下」
響大家樂食飯
我已經控制自己食慢d架喇...
不過響收銀處買左飯到食完為止都係21 mins >_________________<
剩番2個鐘
去左商務打書釘
見到有几本倉頡字典
有兩個就黎生日既人都o岩用喎 @@
不過最尾都係冇買到
真係送d咁既野係人都覺得我響度串人 = =
2:15到左文化中心
又早得滯 = =
話就話2:45之前要到
但係3點都仲有一堆人未到 -o-
終於羅到一個完全屬於自己既獎杯咯...^_________________^v
佢唔寫名都算喇
連羅咩科都唔寫真係有d粗製濫造囉...-.-
f.2果年我同黎俊傑都係羅金牌 <-後來f.3玩hkmo果時我認得係佢
佢話羅杯好過羅牌,一科羅牌一科羅杯既人就可以用個杯裝住d雪糕用個牌"畢"黎食
臨尾仲要d領獎生上去同班老野野相 =.=
聽到個司儀話:"the prize giving ceremony comes to an end"
我:「頭先聽佢話comes to an end果時我見到你勁拍手喎」
陳祉聰:「係呀,想走丫嘛」
原本有個271站果條路封左...-o-
終於搵到下一個原本有271站既地方
又冇左個站
見到有架271響前面
追!
一個路人都撞唔到
一定係跑得唔夠快,所以braking force同friction夠頂住自己唔會衝埋去d人度
響巴士度訓著左
返屋企
好野~有車厘子食~
夏天有勁多我鍾意食既生果~ ^________________^
>>August 13, 2004 at 3:55:19 AM GMT+8
2004 年 6 月 24 日 星期四 【晴】
exam最後日!
嘿...下一次考晒8科就要到mock嚕...
咁多科入面amaths考既時間最短 @@
(我知中史 history geog cit每科都係2個鐘)
......
支藍色原子筆寫寫下店到d未乾既塗改液
一個月有3支筆芯因為咁樣報銷左 = =
我一年前已經塞左把圓規響個筆袋入面
今日終於有用嚕 ^__________________^v
要sketch一個圓形響個graph度
find the equation of your circle C
做左兩個答案...希望唔好話我錯左其中一個扣我分 -o-
做完份卷剩15分鐘
check到有一題做錯左野,有半題要重新做過 -o-
Q9 (a)(ii)要用cosA=0証明A=90°
(a)(iii)我寫出黎既一個step:
cosθ=0
θ=nπ
預左amaths會出現呢d無可避免既野架喇
好彩錯既只係其中一個final ans
希望唔好錯其他野啦~
同埋...
希望kfc唔好叫我copy "cos90°=0" 10 times = =
俺目標,倒!
放左學同高軒,jacky去m記
o岩o岩好11點前買左野食 @@
杯橙汁真係勁少喎...
飲一啖 剩番一半
再飲一啖 剩少少
飲多啖 冇喇 = =
4-6pm去大埔運動場隔離個體育館(唔係大埔體育館!)
同高軒,瑋打乒乓波~
瑋去錯左大埔體育館,4:45先到正確地點 @@
高軒行過几次出去搵瑋
我要做自閉仔同棟牆打波 :P
瑋講佢返music下個禮拜要test music history
「brella,阿tim果d次次都九呀几滿分,痴線架」
聽日上晝去中環下晝去尖沙咀,全日都要著校服 = =
http://www.i611.com/phpbb/ul/__ctrl_a.gif
(睇完幅圖未highlight之前個樣之後唔該highlight左佢睇下)
原來布薯總統同果隻野既面形係一模一樣既~ XDDD
>>June 26, 2004 at 3:05:02 PM GMT+8
2004 年 6 月 23 日 星期三 【晴】
嘩今日發生咩事
6點几訓醒左 = =
做amaths
每個chapter未做過既題目入面揀最尾3題做
ch 1係MI 唔做
ch 2-10全部用同一方法處理
用左5張a4紙 @@
估錯左
考試期間問我amaths既人多過問maths既人 @@
問maths既人數同次數-> 0
問amaths既人數同次數->1,2
原來除左最尾三題之外,中間都有d勁難 !@#$%^&*
瑩又問左一題...
equations of two circles are x^2 +y^2 +2x=0 and x^2 +y^2 -6x=0
prove that the common tangents of the circles enclose an equilateral triangle
我做果d好似全部都係CE paper
勁straight forward,用死d formula就搞掂
上面果題...諗同做夾埋用左半個鐘 -o-
玩mud
勁唔好彩 >_______________<
把劍比人打左落地
初時唔知,見佢話我冇劍出唔到pfm,我睇地下有冇果把劍啦
見到把劍,諗住get果時佢話地下冇果樣野
原來咁o岩個地方reload整唔見左我把野 -o-
有冇咁橋呀 -.-
http://www.liquidgeneration.com/sabotage/optical_sabotage.asp
設計這種東西的人也太厲害了吧 = =
居然想到這么多視覺上的錯覺 @@
amaths
究竟我應該保持冷靜還是使用seed?!
>>June 24, 2004 at 2:49:52 PM GMT+8
2004 年 6 月 22 日 星期二 【晴】
考phy
對我黎講係炒左 <-係唔係真係就有待定案
釗話geog d野讀死人
deforestation既影響
書話flooding
past paper marking scheme話drying up of the rivers
唔知信邊個好
又flooding又drying up,玩野呀 =.=
flood完之後冇晒d水所以dry out?!
進進:"use your pH paper to write down the answers on the map"
見d人笑知自己講錯野
"use your pH pencil to write down the answer on the map"
XDDDD
考完paper 1同jeff對答案
好似得兩個結果:1.我同佢都o岩 2.我錯佢o岩
去搵co
揚,co,蔡榮三個響度傾呢兩日玩d咩去邊度玩之類
(應該係串緊我,陳祉聰同佢女友呢几個a,b班仲要考amaths既人 -o-)
我有少少想去玩架
反正amaths都係睇臨場既o者...
mc
搏命追速度都追唔到"一分鐘一題" = =
份野好難...
三條statement其中一條我揀左個兩邊不討好錯硬既答案
本來覺得個答案唔係a就係c,唔知點解會痴左線答b = =
同jeff對答案
又係對咁多題都冇一題肯定自己o岩,肯定錯既就有
明明是其中一個自己擅長的科目丫 >________________<
豬講得o岩
「學校d卷仲難過past paper,佢真係咩都做得出架喎」
放學
唔記得臻提出叫邊個請食野
我:「臻請客丫~我唔會記得一飯之恩架」
臻:「咁我睬你都傻啦」
我:「你有心請客我會鬧你招待不周喎」
釗話今日geog exam真係出左題咩咩"which river have higher risk of flooding and drying up"
答案就係deforestation果條河 =.=
夜晚瑩問我amaths
狀態差左
可能因為差唔多3個禮拜冇計過數 (phy chem果d加減乘除開方唔算)
聽日要練番!
>>June 24, 2004 at 1:26:48 AM GMT+8
2004 年 6 月 21 日 星期一 【晴】
phy真係唔知有得點溫...= =
唯有藉答別人的問題幫自己溫習吧!
最緊要都係聽日保持冷靜清醒
今日lunch依然係食粽~
玩mud
又整埋d無聊改良 -.-"
busy緊可以出普通攻擊同埋全世界busy time都長左
npc本身勁過player,鬥普通攻擊梗係player蝕底架啦
而家仲要整埋d咁既野...
夜晚出街食
阿媽去到之後打黎同我講去邊度食,叫我帶細佬去
細佬唔等我走左,唔識路去
我去到
直至走左都唔見細佬
原來佢返左屋企等人打包拎返去比佢食 -_________________-"""
http://www.me.cycu.edu.tw/students/s8923250/nn118.gif
那彈弓的彈力超強! @@
http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/FUNNY/m/i/20040621_mico68421_003035.jpg
隻老鼠夠醒! XD
http://www.igotmail.com.tw/index.php?CMD=open&UID=960&keyword=
佢話就話要撐到60秒
我最高紀錄都係27
勁難玩 -o-
http://student.stmc.edu.hk/~03045a/phpBB/files/_e___w__.jpg
多出來那9個位給幽靈坐的嗎?!
突然間好驚搭271喎 =.=
今個禮拜六仲要搭2次...>______________<
>>June 22, 2004 at 2:53:06 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|