|
2004 年 5 月 1 日 星期六 【晴】
上癮太深了丫!
尋日想今日全日溫bio
今日上晝打機,諗住下晝至溫
下晝到5點至羅左本bio書同d past paper出黎
又上下網,食下飯...
結果全日時間就咁冇晒 =.=
聽日轉夏令
高軒...聽朝7:15返房xx到7:45先啦~ XD
@@...我 通常7:50至8:00返到學校
即係都有一半機會遲到 !@#$%^&*
>>May 2, 2004 at 2:50:57 PM GMT+8
2004 年 4 月 30 日 星期五 【晴】
今朝一起身
覺得呼吸好似順左
以為真係冇事啦
點知過一兩個鐘又有事 = =
呢樣野唔好跟我一世呀...>____________<
嘩
一日有3個人留言 @@
細佬今日翻睇hunter ova 1,2既vcd
我到而家都唔知點解佢睇電視睇過都要買 =.=
vcd都係tvb出既o者...
同brella傾電話
唔知做咩細佬睇hunter d野又出現番響現實生活 @@
brella話佢知道聽日mst自行分配學位考d咩
佢阿姨(佢話係"阿媽既妹妹")打比佢問d有關既野
佢講左比人知,之後覺得內疚
其實這跟內疚不內疚根本就沒關係
因為幫唔幫都係對考生或者佢個親戚其中一方唔著數
hunter ova1柏路達被占卜既結果:「你的選擇就只有榮耀(tvb譯做"被稱讚")和背叛」
佢問我賢同豬會唔會講比佢細佬/妹知
賢就好容易考慮,睇佢媽同佢自己想唔想幫佢細佬
豬就唔係淨係諗想唔想幫既問題,係響佢自己心目中公平緊要d抑或幫個妹緊要d <-我唔係鬧人
hunter ova2果個用"盜賊"搶真實之劍衰左既傻佬:「就算我唔郁手,都有其他人郁手」
如果比我遇到相同情況既話
我就通常會一開口就拒絕
但唔係因為正義
係因為我唔想幫細佬
其他人又多數係阿媽搭通天地線搵番黎果d我根本唔識既人
之後阿媽就會嘈死我叫我幫果個目標人物
我記得小學果時遇過一件咁樣既事:
阿媽有個自稱"吳太"既fd,果個fd個女果年升小一,揀左孫方中
叫我昆老師話果個人係我遠房親戚(自此我就反對"同姓三分親"呢五隻字)
結果,原來條友搞錯左兩件事
1.佢識我媽果時互相介紹,一開始就將我媽講既"吳太"聽錯左做"伍太" (佢自己就係伍太喇)
2.佢個女去考既係上晝班,唔係下晝班
newspaper clipping report一起身做到夜晚
對得電腦耐,自制能力果然會變得越來越弱 = =
re jeff
係就係積落好多命
但係我輸左4,5次就會灰心架啦 = =
re hrzo
o下?!
瑩話係曾彩雯架喎
15分鐘 -o-
一關一分鐘呀? =.=
記錯左 @@
moment係op2黎架~
re alice
我得閒會將 "常用html語法" 個text file擺番出黎 = =
>>May 1, 2004 at 2:49:13 PM GMT+8
2004 年 4 月 29 日 星期四 【晴】
今日晏左起身
7:50先出門
不過都係早到過高軒好多 XD
keating派番journal
同我地講佢點解要走
佢話係因為進修
同埋無論几時走都要犧牲一班學生
陶淵明
覺今是而昨非
雖然選擇錯誤,但也值得原諒
因為他沒有要求別人分擔選擇錯誤的後果
話比alice知我響佢個diary留左言
本來講緊迴旋處 <-佢個diary寫左篇咁既野,我響度包拗頸
講講下講到去gameboy果隻孖寶兄弟 @@
我最遠淨係打贏過水底隻大佬(第2隻)咋 -o-
amaths
做到最尾一題唔識
試過几個方法都唔得
lunch問高軒
高軒話佢都係問bobby
如我所料
amaths讀到trigo我已經開始覺得有少少辛苦
睇下我可以挨到几時!
lunch
同 高軒 jacky 釗 ck 去好運店
瑩 小馮 顧 插隊
恃熟賣熟都算喇
排人前面 -.-
瑩帶左曾彩雯果舊唔知咩野落去
果舊野可以拼成一個3*3*3既正方體
不過我 高軒 釗 都試過,搞唔掂
返上課室
唔記得羅筷子 !@#$%^&*
算
我仲有有支竹籤
單挑都快過晒佢地4個
becky羅左果舊野去玩
玩左成個lunch都唔得
搞唔掂就懷疑舊野根本砌唔埋 =.=
miki唔知去邊度買左個爆旋陀螺
什么班際陀螺?! = =
佢叫我地砌
試下唔睇說明書砌先 :P
grace lo黎之前搞掂左 ^_______________^v
傳過去比becky貼貼紙
原來個軸心有好強既磁力架 @@
我反轉擺響台底,點搖張台佢都唔跌落黎
econ
又做一題demand-supply
chem
有人話田田把聲好性感 @@
要喉痛先有把咁性感既聲線 XD
剩番15 mins free time
黃可恩叫我幫佢擺一袋野入原本差唔多滿既locker
開門一掌壓扁個袋閂門
「好似好暴力...」
「唔緊要啦」
豬好似好鍾意玩壓縮喎
幫威塞野入locker
唔知係唔係做project學到既念能力 XD
英文剪報...-o-
>>April 30, 2004 at 1:21:05 PM GMT+8
2004 年 4 月 28 日 星期三 【晴】
帶左imo選拔賽份卷返學校比bobby,高軒佢地研究
bobby睇住第1題一路諗,響mmlc做到個答案出黎
let x = 4^(1/3) + 2^(1/3) + 1
find (1 + 1/x)^3
進進派左張智能學生証比我地
好似每次出呢類野都會一堆人話新既野樣衰
今次都唔例外
ceci問進進可唔可以整爛舊果張,比$25用張好睇d既相整過張
英文堂
mmlc
每人抽一張紙寫住一種身體唔舒服既情況,自己既病人編號同埋自己要幫既病人編號
我抽到消化不良
自己36 要醫既人係13
做到一半
bobby搞掂左,開d唔關自己事既錄音黎聽
佢開左17號果個出黎
「唔知邊個,可能係winnie」
我聽到"hello doctor"就羅起個headphone
「要幫17號果個真係唔好彩喇,高軒聽唔聽下呀?」
高軒聽左陣:「shit!」
我寫左段野出黎
錄左(n-1)次都覺得唔夠清楚
第n次終於滿意喇
聽13號
咦?把聲咁似jeff既?
唔知佢咩事
bobby睇佢寫果篇野
「food poisoning囉咁簡單」
最簡單既答案竟然冇諗過
仲一味走去諗條alimentary canal
人的心理果然有趣呢
學bobby咁聽其他人既錄音
聽到42號
叫bobby,高軒聽
高軒:「死人錢偉賢丫!」
返到課室
睇jeff台面果張英文堂派既紙
果然係13號
真係food poisoning...!@#$%^&*
"回去了"辭 並序
"會有四方之事,諸侯以惠愛為德"
我打日記應該學下作者呢種做法
周sir:「歷史書呀,陶淵明生平呀講佢點解要做官,考試唔可以咁答個喎,一定要跟足課文內容」
phy
一入lab進進就嗌左一堆class number比問卷果d人做
聽到6,7,9,11
希望冇自己份
點知有13 -o-
淨係tick格仔
第2題問有冇做過義工,真係想tick個 "否" skip晒d題目佢
brella:「嘩~出奇地快呀」
進進響黑板畫左個wave既圖,label左几點
叫我地畫其中一粒particle既displacement-time graph
畫錯左相反方向 @@
又話一係o岩晒一係錯晒 -.-
成個graph 3分,畫錯方向都有2分
響填問卷d人度揀左几個出去畫埋其他點既graph
都係sin/cos curve o者
只不過要將個形狀適當地左右移動同埋拉高/禁扁
「你地差過我既預期好多喎」
lunch
1:3x返黎
高軒話想去mmlc打機
我,釗,jacky跟埋去
我:「咪住!」
高軒:「做咩?」
我:「響學校得一個人可以玩mud喎」
高軒:「點解?」
釗:「同ip比佢話share account呀」
高軒:「哦,咁你玩囉,我玩第二d野」
我:「唔好喇,你玩啦」
扮禮讓 :P
我話唔玩係因為果時連唔到上去個mud度
班主任堂
進進話有几件事要宣佈
「你地好多人報左名去參加個北京交流團架,下?但係名額已滿,所以全部人冇得去」
彭狗:「我地一早知啦」
講左一堆同智能學生証有關既野
o下?!
用張野黎簽到?
禁落去既時間就當你返到學校既時間
因為部機唔計秒數
所以就算你係7:55:59禁落去
只要佢顯示既係7:55或之前就唔算遲到
7:56先算遲到
突然間有d人想搞事
miki:「搵50個人圍住部野」
我都有咁諗過架 XD
o下?!
星期五之前要清櫃筒
下個星期又要清一次?!
問答比賽
全班分4組(sitting plan兩行一組)
問一堆同香港有關既野
「大埔以前又叫做」
即刻有人舉手,嗌:「大步」
進進:「我都未問完,大埔以前又叫做大步,點解」
未問完,tim就舉手
「因為有猛獸出沒,d人行過要大步走過」
「車公廟係紀念宋朝一個官員」
前面彭狗,jeff等人裡面有人嗌:「車公」
又係未問完
「果個官員叫車公,起間廟係因為佢幫左邊一區既人?」
我:「沙田」
間廟響沙田架喎
條友梗係同沙田有d淵源啦
tim好拿勁呀 @@
我地果組贏左
剩番12個人爭冠軍
「旺角既金魚街又叫做咩街?」」
miki幫肥庭答:「花園街」
進進:「錯」
我:「花園街,西洋菜街,通菜街撞晒3個一定有個中啦」<-其實我冇咁既把握
janet猛叫肥庭舉左手先,半班人會幫佢
我拉起肥庭隻手
肥庭:「花園街」
進進:「錯呀」
miki:「西洋菜街」
進進:「錯」
我:「通菜街」
進進:「o岩」
周圍d人望住我
我真係撞架...@@
pa assembly
肥庭落左去有野要講
婷響pa講緊野既時候擺櫃筒d野入去locker
剩番件check-suit(係唔係咁串架?)佢唔知擺邊
放學
婷將件check-suit擺埋入locker
我:「得左喎,(見到條拉鍊攝左響locker既門側邊)連條鎖鍊都得左」
o下?!
"鎖鍊" =.=
好明顯我睇hunter睇到痴左線
3:4x返到屋企
整條"網路電纜"既人早過我~
果個人話係幢大廈既有關設備有問題
好野~
上得番網嚕~ ^____________^
>>April 29, 2004 at 11:23:54 AM GMT+8
2004 年 4 月 27 日 星期二 【晴】
amaths開左book 2
kfc話final exam之前只會講完circle equation
我估出年kfc會略過大半本書...-o-
豬本書度有隻唔知咩虫
我想伸隻手指去捉
豬推開我隻手,用紙巾包住隻野
捉到之後問我:「要唔要呀?」
「好呀...一陣又唔覺意店一店唔知邊個既背脊」
「早知你會咁架喇」
田田入黎
寫"喉痛,不能說語,請自行溫習,ok?"響黑板
有人即刻話:「說語?」
田田改番做"說話"~
英文堂
4人一組role play
叫我地分配每個人做student a,b,c,d
豬:「就abcd(手指以佢自己->婷->庭->我既方向兜一圈)啦」
a,b 病人
c trainee doctor
d senior doctor
豬:「我想做senior doctor呀,好玩呀」
我:「我用左手同你猜包剪dup喇,左手差過右手」
豬:「真係架?」
我:「梗係唔係啦,我慣用右手之嘛,輸果個做senior doctor啦」
我輸
每組既senior doctor羅張凳坐出面present
蔡sir:"doctor lee(tim) from tai po,doctor wong(ck) from kwun tong,
doctor leung(曉) from sha tin, doctor ng(我) from...?"
lily:"tap mun"
我知lily好想去多次同埋alice上次冇去好想去 -o-
"doctor ng from tap mun, and doctor choi(may) from...? (唔記得左 @@)"
蔡sir叫瑩瑩起身問d問題
tim:"i'm sorry. i have no solution"
XDDD
phy
進進派左張野叫我地做is project peer assessment(每人評分比同組既其他組員)
將20分分配比其餘3個人
「專登除唔盡架」
我同豬講:「你三個猜包剪dup,是但一個贏左或者輸左我比果個6分」
豬:「唔駛咁麻煩啦,一人羅一個6分咪得囉」
即係咁:
我,豬比對方6分,曉,彤一人7分
曉,彤又係比對方6分,我,豬一人7分
咁做法可以每人20分
婷問瑩瑩:「係咪好似豬豬佢地咁呀?」
好野呀豬~
呢招幫到唔少人 ^^
教wave
進進話會考卷出親wave既long que都好少人揀
因為明個concept就好容易滿分,唔明既一定零分
heat,mechanics果d就算唔識都可以寫條公式出黎15分羅到3,4分
好似我計數咁唔小心,好有可能o岩一半喎 =.=
「你睇下成本書
係得v=fλ一條公式既o者
唔似mechanics咁有十几條公式
所以淨係寫條式唔會比分」
諗起f.3 phy textbook話所有EM wave其中一樣野越大,另一樣野就會越細
響index搵到"electromagnetic spectrum"
揭去果頁睇
嘩
真係明個concept就乜都明晒 @@
「第10,11,12課只係用實例黎講第9課d野既o者
所以教完第9課基本上就係教完wave架喇」
用powerpoint教
彭狗話leo成日用powerpoint教書,5分鐘佢就訓左
進進話個powerpoint淨係播5分鐘
講左超過一堂喎...@@
非情願地訓左一陣 = =
剩番半堂左右既時間教完左9.1
落堂就話教完左9.2
o下?!
高軒話轉夏令之後驚遲到
佢話自己7點起身
食完野搭3再訓過
搭9起身換衫
8點用兩個字時間跑返學校
釗:「有乜理由好似你咁戇居丫?梗係訓到7點半先起身架啦」
咪係囉 XD
又係果4個人出去食
天外天...?
高軒叫左既野食最快到
釗:「你知唔知呢度有個規矩架?」
高軒:「?」
釗:「一定要等所有人d野食黎晒先可以食」
我同jacky既野食都到左
高軒:「而家3對1,食得喇」
我:「唔係要等齊人咩?」
釗:「我淨係唔想高軒最先有得食咋嘛」
我:「你知唔知呢度仲有個規矩架?」
釗:「?」
我:「d野食最遲黎果個要等其他人食晒先可以食」
釗:「冇d咁既規矩喎」
背六國論
我背得最唔熟
梗係啦!我尋晚都冇背過 @@
bio
我帶埋中文書去背
行到去lab,leo響度劃手指腳,全部人都唔知佢想點
行埋黎同我地話去另一間課室上堂
豬:「冇experiment咩?」
leo:「下個禮拜test呀,仲做experiment!」
賢坐左去肥庭隔離,猛咁叫我捐錢 -o-
無聊得濟走去測自己heart(pulse) rate
一分鐘84,85下左右 <-淨係測左一分鐘
唔記得左以我既年齡一分鐘80几下係快得濟,正常抑或慢得濟...
希望係正常啦 @@
應該几易明
我覺得12-14課淨係諗自己個身體應該可以搞掂
其實淨係開robot唔好理個電腦我咪有足夠時間讀書囉 = =
時間足以比我用晒"理解"既方法而唔係用"背"既方法讀
肥庭響佢個位既櫃筒搵到一本什么04會考全攻略
2R做封面
本野列晒中,數,phy,chem,bio每一課響邊一年出現過
(中文講晒每課書出左几多分既野,其他就話明paper 1 part a/part b/paper 2)
最尾一頁講埋讀書要食d咩飲d咩補充精神(第一樣講既當然係雞精)
睇本咁既野就羅a,仲邊度黎咁多人唔合格呀,真係丫
背默
唔記得自己寫左 "棄如草芥" 定係 "如棄草芥"
篇歸去來辭d文字超精煉
成篇野用2頁就可以寫晒(包括序文同正文)
註釋反而要用4頁 =.=
陶淵明果然痴痴地線架
打去和記寬頻個電話
僅僅好過packard bell
我聽到兩次"現在線路繁忙"就有人聽電話
搵日要學下果段混吉錄音條友仔先得 @@
>>April 29, 2004 at 8:23:03 AM GMT+8
2004 年 4 月 26 日 星期一 【晴】
今日bio堂去mmlc~
leo講佢個擺左千几題mc入去比我地做既網頁
lock晒全部機既mouse,keyboard
我logout login解鎖
原來miki唔知有呢招 @@
miki再login既時候
我禁實佢個enter等佢不斷話打錯password
放手既時候都冇野
miki禁多一下,部機就暫停左几分鐘
「咁樣會點架?」
「你部機個keyboard會有一段時間冇反應囉」
「我頂你丫」
「我都冇禁到佢停,最尾一下係你禁既」
XDDD
我同miki響度聽歌 @@ <-之前用果部機既人用winmx dl左d歌
一邊聽歌一邊聽leo講
效果當然差過專心聽佢講啦
leo見到我同miki戴住個headphone都冇理到我地 @@
leo一路講個心臟
我腦裡面成日諗住古拿比加條鎖鍊綁住人地心臟個樣 @@
有三個人禁左f12舉手
我見到有01(區佬),11(bobby),仲有一個廿几號
落堂問番高軒
原來我睇錯左,冇"廿几號",32(ceci)就有
「區佬唔知點禁到啦
bobby好明顯就係隔離(jacky)禁佢架啦
ceci好明顯就係訓訓下覺砍個頭埋去禁到個keyboard啦」
我將高軒講既野引述一次比kooby聽
kooby肯定區佬都係比隔離果個(philip)禁既 @@
林文婉:「danny,捐錢~」
(參加左饑饉既人而家開始籌款嚕)
佢見到釗,又嗌:「賤人(得林文婉一個係咁樣嗌釗),捐錢~」
係時候閃人喇~
兩堂amaths
教晒book 1
有一題好易
諗住唔畫幅圖出黎,齋用腦想像個立體形狀出黎
成題3 part
a,b o岩左
c "睇"錯左腦裡面個形狀,要用sin以為係用cos
RE
睇一個叫stephen既囚犯既見證
之後做一張ws
吹唔掂 -o-
再黎一堂amaths
a班大部份人有solution guide,都唔代表我甩難 -.-"""
「咁我真係唔明丫嘛」
我諗起某日去打波,豬帶埋maths去問我
佢果日都係用呢種語氣講同一句說話
我覺得咁樣講野既人好自私,冇理過人地感受
(但係我又唔係話豬係咁喎)
最精煉可以咁講:只要對方當我係一個有喜怒哀樂既普通人類我就唔介意對方問我
有喜怒哀樂->明白我唔鍾意成日比人問野既心情,起碼問我一句"問唔問得野"再講
(我冇話將果句說話當係觸發機械人既"trigger"開關掣就得)
普通人類->唔好將我一個人唔識做既題目當係全世界冇人識
我一定要學識講呢句說話:
「我而家唔想答你得唔得?」
lunch
同高軒 jacky 釗去m記
1:25 高軒買飯比oro <-oro lunch之前已經叫高軒幫佢
釗:「你估oro會唔會講唔該丫拿?」
我:「我估會」
釗:「我估唔會,賭1蚊丫?」
我:「好呀」
高軒比左盒飯oro
我:「我好人,唔羅你果1蚊」
brella點歌比"查爾斯同學"(即係賢呀) @@
econ
grace lo話有個女教師行行下山死左
豬同彤講:「你行山要小心d呀」
grace話佢教過既學生好多而家都死左
我:「我地要小心d就真」
果題demand-supply past paper
grace話好易
我諗到至少兩個言之成理既寫法唔知邊個先o岩 = =
放學
睇辯論比賽(英文既)
12個人得一個真係叫做 "講" 出黎而唔係 "讀" 出黎
仲上唔到網...-o-
>>April 29, 2004 at 8:22:38 AM GMT+8
2004 年 4 月 25 日 星期日 【晴】
好神奇喎...
尋晚仲發緊燒,今朝竟然冇事 @@
等搭 車立
諗住呢個時間先出門,一陣一定見到宋永平喇
中左~
高軒果然唔記得左今日要做書介 XD
本來果個時間係進進黎既
點知入黎果個居然係kfc @@
講左d ST day既野
似乎可以跟不同班的人一組哩
中文
派test @@
課文問答(大明湖) 14/20
閱讀理解 8/12 + 4/8
PE
fitness test -o-
sit-up差左
之前曾經試過做到44下(唔記得左係f.3抑或上學期)
今日41
掌上壓勁左好多 !@#$%^&*
之前做唔到30下
今日50 @@
richard話我做唔足,雙手彎得唔夠低
但係我以前都係彎到差唔多既程度咋喎...
柔軟度17 cm
一次兩隻手推 14 cm,一次一隻手推過去 20 cm
take average 17
好茅 -.-
立定跳遠 200cm
bobby:「距離/身高*100%,高軒贏晒」
將bobby既數值代入呢條formula,出黎個數細過100% XDDD
引體上升
每個人出去做既時候鄺sir問番佢柔軟度几多
高軒:「28」
terry:「29」
高軒:「你係咪玩野呀?」
我照舊做到零下
不過雙手舉得起個人
下巴都差少少高過條柱架喇...><
econ
grace lo冇返
梁耀宗一入黎成班人就響度歡呼 @@
勁覺得呼吸困難
要好大力先吸到氣,而且吸盡果時心口好痛
好辛苦 >________________________<"
響chem lab出面企左好耐等田田
terry:「田田可能響下面歎緊茶」
我:「有冇聽過唐太點吞pok?」
terry:「冇喎,點呀?」
我:「每次上堂都會有d野唔記得羅上課室,落去過左5,6分鐘之後上返黎」
terry:「嘩係~如果5,6分鐘兩手空空上返黎,『我頭先落去羅d咩架?』又5,6分鐘」
咁又冇試過~
鄺達熙代課
"i am the 替工"
「呢枝衰野(volumetric flask)值超過100蚊架,呢枝衰野(pipette)就平d,超過20蚊」
「一擺落bench呢,佢(pipette)就愛自由架喇」
「時間關係」<-呢4個字講左n次,不過每次大家都會笑得好犀利 XD
風趣幽默過田田好多哩 @@
豬將solid ethanoic acid溶落水,想開250 ml
點知倒過左龍
問緊鄺sir果時搖多兩搖,個水位又跌番落個graduation mark度
「可能d molecule砌埋d又得左」
高軒:「可能有d黐左響個頂度呀」
派amaths test
41?!
第1題(最易 =.=)冇左3分
四邊形果題原來睇錯左野,冇左4分 !@#$%^&*
3個root果題居然冇錯到 @@
find the general solution of sin 2x + cos 3x = sin 4x
我睇唔到原來將sin 2x移去左邊就得
成條equation "break down"到剩番sin x同cos x
kfc個答案係 120n° + - 30° or 180n° + (-1)^n 30°
「我好佩服有d同學將佢整到剩番x(我舉手),但係又做到果下好野喎(即刻放番低隻手)」
我寫既答案係 nπ + - π/2 or nπ + - π/6
冇左2分
我check過每一個step,完全冇寫錯過野 (呢d係好難得既事黎 :P)
豬又42分
死唔服輸呀!
最尾証明到我個寫法都o岩,加番果2分 ^_______________^v
kfc:「不過你唔夠冷靜喎,又會睇唔到可以咁做都有既?」
任何人都會有唔小心既情況
不過我呢方面嚴重過其他人好多喎...= =
限時之內每題都只得1次機會...
我test之前已經calm down左架喇...
放學搵kfc
brella:「搵邊個呀?」
填imo選拔賽既form
好耐冇寫過屋企地址嚕~ @@
kfc比左份舊年既past paper我
「d題目深過mo果d好多」
brella問我羅住果份咩黎
我:「選拔既past paper」
返屋企
電腦上唔到網?!
睇果份"選拔既past paper"
冇一題識做 !@#$%^&*
張太(就係耶和華見證人果條友)打黎
同佢講寶雯比我果篇文章既野
可惜電腦上唔到網,自己手上又冇聖經,唔可以作有力既證明
不過我始終深信耶和華見證人講d野係錯架!
>>April 29, 2004 at 8:22:32 AM GMT+8
2004 年 4 月 24 日 星期六 【晴】
6點起左身
好想訓多陣
第一次訓醒果時都几精神架,係我想繼續訓之嘛
點知第二次醒就連眼都打唔開 = =
7:15到社區中心
去到社區中心見到冇晒人
以為佢地唔等遲到既人走左
過多陣見到icy
再過多陣見到賢
唔記得icy打比邊個
總之最後知道係響2樓集合
彭狗 威 alice冇到
有人分別打比呢三個人
彭狗病左
威同alice遲左起身 (即係我果組剩番4個人:我 曉 彤 brella)
坐船去高流灣
bobby企船頭
前面d頭髮食風,尖晒向上 @@
alice冇黎,所以三個人少數服從多數"推舉"我做組長 -o-
我:「猜包剪dup決定啦」
彤:「唔得~咁對我地唔公平」
我又冇小岡咁犀利既眼,驚咩o者~
雙方都有2/3既機會唔會輸喎 @@
去一個老伯同一個老婆婆既屋企
brella 彤 瑩->廳(天花板)
曉 婷->廚房同廁所
我->影相 (婷話響hall present d人都聽唔到個video d聲,所以冇必要錄片)
頭几張都淨係影到d人既側面(而且環境好暗)
影到一張曉既正面
之後影到婷洗緊廁所(側面,不過睇到個樣)
兩個人猛叫我delete @@
走去屋既後面響窗度影到婷
婷係咁問我有冇影到,我淨係比佢睇洗廁所果張
要避就要響見到我羅部機出黎既時候避
我一禁左粒掣之後避都冇用 XD
瑩 彤 brella三個唔介意比我影到正面
影到一張彤笑得好開心既
婷:「呢張一定要擺落個present度呀!」
去左塔門
食lunch同埋做下晝既野
lunch
去左間唔記得叫咩名既地方食
(招牌果三個字由左至右寫係"和x新")
bobby問左知道每個齋麵6蚊
就叫左兩個齋麵 @@
其他人大部分食餐蛋麵
我係最早到果几個,叫左魚皮餃河
11:4x先有得食 -o-
(集合時間12:00)
食完野雙腳就開始 支力 >_______________<
cum棉胎
前4後6 @@
(例如出牌果個嗌5,出黎果張牌係5-4=1或者5+6=11=J,就要cum落去)
婷靠反應快
通常都係d人見我拍落去就拍
所以贏
我有一次最慢,不過淨係羅1張牌
婷完全冇衰過
威代我做下晝既組長 @@
我:「代左你成個下晝呀」
brella:「上晝」
我:「代左你成個上晝呀」
其實我又唔係好介意咋喎
miss ma:「因為人手少左(服務對象多左),所以攝影小組d人影一陣間相就要埋幫手做野」
brella:「冇得藉口唔做野嚕~」
下晝去另一間屋清潔
住既人又係一個老伯同一個老婆婆 @@
我同威完全冇做家務既經驗
彤:「佢扮野架咋」
講得o岩喎...
失手彈到d潔而亮落我副眼鏡同威塊面度
sorry丫威...
洗乾淨副眼鏡,收起佢繼續做野
區姑娘預左一個鐘時間比我地行山
不過我同bobby行太快走失左
miss ma話有野漏左響塔門鄉公所
所以我地去左果度等
勁 支力 ,企唔到好耐
3:20到
3:40見到有人返黎
坐船返去...
返邊度呢?唔記得左
總之就係去落車既地方上車! XDDD
高軒話冇帶phy textbook返屋企
所以黎我度借左本書去
高軒勁唔信吳鴻志做到11下引體上升 @@
覺得自己好似發燒
沖完涼羅支探熱針出黎
本來諗住"如果好接近平時既溫度就探3次熱take average"
支針仲未響,溫度已經過左100℉
唔駛take average喇 !@#$%^&*
聽日pe fitness test
引體上升實做唔到
除左自己唔夠力之外,我身體情況都好蝕底
PE=mgh
我65 kg,係同齡既男仔入面最重果20%(body check既結果)
隻手咁長,要將自己既身體舉高到隻手既長度
最緊要既問題係病左...><
>>June 6, 2004 at 10:44:13 AM GMT+8
2004 年 4 月 23 日 星期五 【晴】
7點去大埔體育館打波
我 高軒 豬 彤 威 suki
今日勁少人去 @@
每次打波我一開始都會有一段時間打極都唔中既
做唔到"將球拍當作身體的一部分"
威:「danny呀,聽日我地果組得我同你兩個男仔咋喎」
豬:「嚴格黎講你(話緊威)都唔算係男仔」
威:「咁你都唔係女仔啦!」
豬:「係呀我係男架」
走左
高軒:「danny同我一齊去食野丫」
我:「大家唔好走住呀~高軒請食野啦」
高軒:「唉咁我自己一個人去喇」
響太和麥記
我同高軒一人食一個精選早晨套餐
見到賢 @@
賢話李嘉龍賣旗,但係佢冇散紙所以唔買,比李嘉龍鬧
冇几耐肥龍又黎左
高軒10點去富亨同教佢羽毛球既阿sir打波
坐71k走
我響海寶個站落車
媽話細佬今日家長日
叫我一陣自己出去食lunch
我好似f.2之後都冇去過小學咯喎...
諗住做chem hw,點知12:15都未做晒
唯有希望夜晚做得晒...
本來想去吉野家食 <-通常出街食都去呢度 @@
不過見到至少10個人排緊隊
算,再去一次老麥 =.=
食完野
發現唔記得帶份notes
返屋企羅 -o-
坐74x,訓著覺之前睇到有個女仔講果個星期既"至hit手機鈴聲"(頭5名)
我記得自己前兩次坐74x去科大都有睇到呢個流行榜
3/4 第1名係一拍兩散
10/4 唔駛上堂
17/4 一拍兩散跌左落唔記得第2定第3名
今日 第4名
曾經用這三個字形容一個人,現在再用一次來形容"他"的偶像 @@
好拿勁! @@
1:55到科大
見到前面有一個著住黃色衫既人
唔知係唔係楊淵�
行快几步去到佢側邊
原來真係 @@
今日吳鴻志早過我到~
頭一個鐘仲几眼訓
不過未至於一放鬆就恰著,所以冇問題
2個鐘小組導修
阿sir講勁多物理學家既歷史同佢地提出既理論
可能因為齋講數好快講完啦 @@
最犀利有條友叫maxwell
19世紀末講左d theory出黎推翻左newton's 1st maw
但係如果maxwell錯就有另一堆theory錯
d人唯有話兩個都o岩
最後有人証明到係newton錯
「咁就好似用兩個蓋去cum十隻,阿唔係,n隻杯,cum得一隻又有一隻彈d野出黎」
今次d野超難明...
有一題仲要打星
資優野仲要打星,都唔係比學生做既
阿sir話之前兩屆d人學既野多過我地
不過每樣野都係講少少就算
一年比一年少
最初果屆d人睇三份notes,一份百零頁(我睇既係前半部),第二份二百几頁,第三份唔知
而家第3屆學少左好多野,不過講得詳細好多
周sir講過既"博大精深" @@
小學/初中學好多野,不過樣樣都係讀得好淺薄
之後學d野既範圍越黎越細(例如中三升中四揀左文/理科)
但係學得深入好多
比左張"mid-term questionaire"叫我地填
多數都認同
有一題話"the contents of the course is difficult"
我覺得唔係几妥
上左1/4既堂咋喎...
而且阿sir話過之後d野會越黎越深
我點知之後d野難唔難...=.=
揀左"agree" (頭兩三堂果d都覺得難先好揀"strongly agree"...= =)
不過阿sir之前都話過
呢個係學分課程,d野唔可以太容易
今晚要早d訓 = =
希望10點半之前啦
>>April 24, 2004 at 1:00:22 PM GMT+8
2004 年 4 月 22 日 星期四 【晴】
lily佢地今朝夾project presentation
比左兩包弦線我同bobby睇
bobby話想計兩條弦既tension =.= <-即係睇下用几多力先可以拉斷
一個數學狂仲成日話我係咁 -o-
chem
兩堂都唔駛就教完ch.17...?!
reaction rate
都唔難
phy
剩番3組做presentation
bobby羅左chem hw去做
進進:「收埋d功課唔好做住喇」
XDDD
amaths
3D problem
要好清楚一個立體空間入面每一點既位置
加線落幅圖一定要用間尺
如果唔係好容易會比自己畫既野搞亂
(我冇話用間尺就唔會亂)
有一題practice
kfc本教師用書既solution得1個答案
ck睇到兩個
做晒全部practice
lunch time
鯨魚:「danny,你做左practice 19,20未呀?」
「做左喇」
「咁你個答案係咩呀」
對完答案,我再做一次
「三個答案都唔一樣,原來三題都係我錯」
「我仲計左一大輪,原來係你錯」
事實証明
人總有失誤既時候
所以唔好以為同我對答案就可以肯定知道自己o岩唔o岩
更加唔好用我黎測試任何野(例如數學題目) -.-
用死物做實驗既結果都會有差異
何況人呢d咁唔穩定既野
英文
分組討論
keating話如果有做尋日派果張ws既話就傾果張
冇做既話講篇作文
婷:「得豬豬一個有做」
講作文囉
豬講佢細個跳繩整傷既經歷
"my reaction was very slow"
怎么用past tense的?
可圈可點呢
豬講完
我連篇文都未諗過...
腦裡面第一件浮出黎既受傷/患病經歷係f.2果年清明返鄉下
不過有d keyword唔識轉做英文
用中文講算 =.=
02年清明返鄉下(唔識將呢兩個字變做)
第一日夜晚爸,媽去左一個親戚屋企樓上既天台吹水
我反正一個人都係悶
就走上去
天台得出入口果度有盞勁唔夠光既燈
唔知邊個搞亂檔,擺左舊石頭響中間
我響個天台周圍行
睇唔清楚,左腳一野踢中舊石
屋主幫我禁隻腳趾公擠晒d瘀血出黎,我忍住痛
成隻腳趾甲下面黑晒(我知手指甲係fingernail,不過唔知腳趾甲係咩)
見到腳趾甲好似鬆左,不過又未甩出黎
勁唔順氣(其實有邊次我返鄉下返得順氣丫)
「下次邊個叫我返鄉下我同佢死過!」
果時我隻腳趾店到咩都痛 >_________________<
第二日去拜山,行d又泥又水既路
唔知有冇影響到個傷口(半年之後隻腳趾已經完全冇事)
講完呢件事
我諗起自己果年另一次受傷既經驗(02年真係多災多難 -o-)
暑假屋企裝修,執屋扔走左勁多垃圾
我幫手,來回左屋企同垃圾房n次
手指甲又係店到咩都痛
其中一次隻左手拇指擺左響個門側邊,一閂門即刻夾到
我,媽,細佬去左我表弟屋企暫住左三個禮拜(唔知阿爸果排住邊 @@)
「不過咁樣因禍得福喎,有d野一定要十隻手指...」
我未講完豬就打斷我:「彈琴」
「冇錯,其實一個禮拜之後我已經冇事
但係兩個禮拜之後阿媽問我隻手指仲痛唔痛我咪昆佢囉」
表弟屋企有鋼琴,阿媽當時仲想響屋企羅d琴譜過去
我:「我冇乜病既經驗好講」<-因為病得太多,次次都差唔多,冇乜值得講
婷:「好似冇乜見過你請病假喎,你病左都返學既」
我:「有架,f.1試過呀,英文兩個實習老師第一日教我地果日丫嘛」
婷:「即係xxxx同vian?」<-唔記另一個叫咩名 @@
我:「係呀,一男一女架嘛,果日係調位之後第一日,我坐你隔離」
婷:「唔知點解你果時咁鍾意黐住牆黎坐」
我:「我記得自己成日因為睇醫生遲到,有一次第一堂係history,個實習老師講緊希臘」
婷:「乜你咁都記得既...有呢個人咩?」
我:「佢上學期教過我地中史架」
婷:「呀係呀!mr.so丫嘛」
我讀中學到而家,缺席同遲到都係試過一次
成日因為睇醫生遲到,不過每次都有打定電話返學校
唔知點解學期尾張成績表寫左一次遲到 -o-
leo:「拿,一陣放左學補課補到几時你地決定啦下,邊個覺得繼續補落去我都係訓既就嗌no啦」
大半班人:"no!"
派左中文習作
17分(唔計修辭手法果4分)
我羅6分
區佬:「嘩係?!唔係呀嘛?!」
唔信咪睇下我本野囉
有人話bobby 6.5分
...咁bobby唔係存在性問題囉
噴血!
......原來高軒5分 @@
補課
有几個人走左,几個人遲黎
彭狗老屈leo $100買左箱若干盒250ml既野飲上黎
唔駛5秒就剩番個空箱
高軒自己都買左盒菊花茶啦
放學同richard一齊行
互相講左好多小學既野
嘩
梁省德長週遲到都冇事架?
攝入人群入面就可以混上課室...@@
豬打黎叫我話比jeff知聽日去大埔體育館打波
「高軒話聽日7點至9點一定有場,冇場佢會負責」
@@
咁多樣功課今日淨係做左資優果d
英文果封信一定唔可以等下個禮拜,因為有bio test
聽朝打完波最少要搞掂一樣
>>April 23, 2004 at 2:48:17 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|