|
2004 年 9 月 18 日 星期六 【晴】
補番尋日既日記~
mud
比隻ta12 xs一個火焰刀打暈燒左miansi = =
如果唔係我今日可能net gain exp 100k架喇 -o-
都係唔好搏第二個rank,用番而家果個好d...
響bt發佈網見到一個 "遊戲王音樂集" 同埋 "遊戲王全套漫畫"
前者几十mb,半粒鐘內搞掂左
後者上晝dl到夜晚先搞掂...
1.05 GB !@#$%^&*
200几集既動畫得5首op 5首ed
真係強 @@
dl左一共11首mp3,其中一首係"次回預告"既背景音樂 =.=
op5最好聽~ ^^
動畫個乃亞(死剩個靈魂)企圖搶遊戲既身體 <-遊戲真係可憐...一開始已經一個身體兩條友用
千年積木令乃亞見到一個 "很有威嚴的男人"
其實係擺法老王pose既闇遊戲 @@
睇左第一期漫畫單行本
初期都好廢下喎...
闇遊戲個樣勁奸
見到佢完全聯想唔到 "很有威嚴的法老王" @@
miki問我bio係聽日定星期二交
比佢講一講即刻唔係几sure...
串下嘴先~
我淨係記得自己未做完既功課几時交 :P
jacky叫我幫佢print野
咦?個printer終於冇晒黑色墨喇?
彩色墨就應該剩好多...
因為冇乜用過 @@
re 朱:
怎么突然強調自己是人了 @@
人家傷害一隻隻的豬你都會覺得痛(就算麻木也只是"無所謂思想"吧 XD)
>>September 19, 2004 at 3:00:37 PM GMT+8
2004 年 9 月 17 日 星期五 【晴】
星期六
又係時候睇遊戲王~ ^_____________^
遊戲真係夠"狗屎運"(字幕成日用呢三個字) =.=
佢班fd個個變晒石像
靠靈魂支持遊戲就抽到6張牌即刻打贏...
有得食大班冰皮~ ^^
補習
alan cheng勁踩d學校既老師同其他補習老師
佢話有d學校老師教石油無端端講自己後生果陣運石油氣
有d補習老師會比5,6份mock paper學生做
見邊份tip中左會考題就登報紙 <-若然真係咁我就覺得果d人好卑鄙
「呢d唔叫tip題叫大包圍
前几日有個人叫我買5000蚊六合彩話咁樣好大機會中
一來我唔鍾意賭錢,二來係中既我買1注都中啦」
陪高軒去豐昌順拎佢訂左既pe褲
高軒:「咦?講緊我喎」
有張poster,上面有個細路話 "我大個左會好高架" @@
高軒話英皇有上開果一班既人第3堂果日開始可以報下一期 <-所以我今日報左名
其他人就要等第4堂之後果日
「我上次去截人地糊咪係咁囉」
覺得佢講"截人地糊"呢句好正 XDDD
細佬做d唔知咩功課,要寫晒所有火車站既英文
除左馬場一個之外全部拼音
但佢都係唔識 -.-"""
我:「乜你咁廢架」
細佬:「係呀,我好廢架,所以你幫我」
細佬要作文,寫咩name age等等,似乎係自我介紹
咩功課都要人教架 -o-
唔教佢又比阿媽鬧
話咩親兄弟都唔幫之類
至憎呢句野!
就係因為有細佬呢d咁樣既親兄弟 <-親又點?對我仲差過好多同我冇親戚關係既人
所以我好羨慕(妒忌)冇兄弟姊妹既獨生仔女 -.-
如果真係要講親戚關係既話
所有人都係出自阿當夏娃,所以個個都係親戚
夜晚阿媽話我冇做運動叫我出街行下
算點呀 -.-"
做緊功課作緊文果d要出街行下,諗到咩都比佢打斷晒啦
叫我聽日做,聽日做又會比佢話我留到最尾一日
趁我出左去玩電腦打機果d就唔駛去
讀到書既唔比讀書,唔比做功課,要做運動
讀100年書都冇用既就叫佢讀書,其他野咩都唔駛佢做
re 朱:
為什么?
http://hkatb.adsldns.org/1094307350/12_6504.jpg
乜咁得閒逐粒畫呀?
http://www.mobile-channel.com/phpbb/files/gill.jpg
阿gill做咩食煙? XD
http://joke.tom.com/img/assets/200312/20031231140229menalisa.jpg
唔怪得蒙娜麗莎會笑啦...@@
>>September 20, 2004 at 1:18:43 PM GMT+8
2004 年 9 月 16 日 星期四 【晴】
右邊面唔知點解好痛 ><
好似係入面d骨...
janet話唔想上英文堂,寧願連續4堂中文都唔想2中文+2英文
kooby:「寧願比我做100題數都唔想上英文」
= =...
我f.5開始都唔係好鍾意英文堂...
覺得雙數人比單數人幸福好多 -o-
起碼佢地有一堂EOR係蔡詩偉
我覺得一個人做到"論仁論君子"講既任何一樣野都已經唔屬於物質世界囉...
所以孔子講野d point好難記 =.=
肥西叫賢答問題
賢聽唔到,問我肥西問咩
我同賢講
肥西以為我傾緊偈 "you are the next"
好無奈囉 -o-
要做其中一個task
賢聽唔到好多野,借我本野抄notes
我要等佢寫晒先做 - -
寫寫下賢又無端端響度指指點點
打斷晒我原本諗既野
搞到落堂之前作唔晒 =.=
chem lab
我去羅NaCl solution
羅緊返去果時賢無端端搵個身"得"住我搞到倒瀉野 -.-
好彩係colourless既鹽水咋...= =
賢推一推個tray就倒瀉左個electrolytic cell既solution
豬已經叫左賢小心d架啦 -.-
結論:賢今日真係帶好多麻煩比人 -___________________-"""
lunch
好無聊呀...
佢地寫左n張紙仔,每張一個食野既地方
jacky響咁多張入面抽一張
"鴻強"
去親鴻強都會見到黃慧中 @@
ck,小馮夾手搶高軒d牛肉比巫瑩食
高軒雙拳難敵四手
比人蝦慣真係冇得救 = =
我真係覺得bio係自修有用過聽書
leo只係其中一個原因
(教得好唔好只係次要,問題係佢話記名講左一年仲繼續齋講)
上堂嘈到咁,點聽書...-.-
今日終於記得羅走十几廿日之前擺左響學校果把遮 @@
唔知點解f.5開始鍾意上pe
可能因為覺得自己太少運動啦
一開始就黎我最唔鍾意果樣野...
舞蹈 = =
cha-cha
舊年學曲棍球果時唔覺好玩
而家開始覺 ^^"
威控球好犀利 @@
射雪糕筒
jacky正手反手都打唔中
高軒勁笑佢
到高軒打果時又打唔中
「差左1mm o者」
我:「差左一個radian下嘛」
如果真係1 rad.就真係歪得好離譜 XDDD
鋼棒:「高果d唔好企後面」
原來佢講反話 @@
佢係咪想話"姓"高果d唔好企後面架...?
放學
搵周sir
好似係舊年
有一日佢叫我放學去搵佢
佢話係想搵我傾下閒偈既o者,但果日佢唔得閒
之後就過左差唔多成年都冇去搵佢...
通常我同人傾完偈之後係會唔記得傾過d乜 @@
今次都唔例外
覺得我係將自己既煩惱講晒比周sir知
佢又開解下我
即係好似見緊社工咁 @@
用shengxiao搏佢抽到str再yun taixuan zhuanshi可以加多3點str
不過響一段短時間內有16x str已經几變態 = =
>>September 19, 2004 at 7:39:13 AM GMT+8
2004 年 9 月 15 日 星期三 【晴】
哇...7:25先醒 = =
econ
播教育電視 @@
不過用英文講,又播得細聲,又冇字幕,所以聽唔到 = =
教past paper mc
呢個topic唔算難...
計balance of payment既error真係可以好大
遊客比錢個乞兒都要計入去
唔駛問都知個數字係估出黎啦
happy birthday to 拉登~
欣欣走入黎課室
「danny你咩社架?」
我:「信社」
佢隔離果個即刻比左張宣傳單張我...
「話信社都係昆你o者,我知你望社丫嘛」
media入黎宣傳
佢響一疊宣傳單張度羅左兩張比我
我:「你比多左張呀」
佢羅番去,講左句sorry
等佢派多張比tony之後
「你仲派多左張呀」
佢又羅埋去 XDDD
amaths
上親呢堂都要受bobby氣
有一題我用另一個method搵到個唔同既答案
羅bobby果本去睇
佢猛咁話咩唔好用佢d廢方法等等
仲伸兩隻手過黎響我度搶番佢本野
我做到去某一題,bobby唔識見我識做就羅左我本野去睇
果陣我諗緊下一題,所以覺得借佢睇下唔緊要啦
到我諗到果題點做想羅番本野,佢唔肯比番我
今次我伸手去搶,佢仲要扯住本野睇埋個method先放手 -.-"""
之後唔知點解再提番件事
bobby歪曲事實,講到自己比我睇佢本野果時佢冇搶過咁
我勁嬲喎
佢借本野我睇都唔肯,憑乜野要我借比佢
事後仲要講大話,明明有做過一樣野都響度話冇
-____________________________-"
冇理由!
唔通我見到鬼?!
有乜可能行得咁快...
佢地講六合彩...話條唔知咩數要叫我計
釗:「高軒都得喎,佢學左」<-我諗係指AP,GP
我:「我都學左喎」
jacky:「不過你學得開心丫嘛」
高軒:「我夠學得開心咯」
又串高軒報錯補習
話說高軒本來想補amaths
但係唔知佢做咩事報錯左maths
o徙錢 XD
英文
對97CE paper 2答案
一開始加漏左matching果頁既分
見到100/121覺得個分數好正常
之後我好無聊計一次自己羅既分+扣左既分等唔等於滿分121
發現差10分,又唔係進錯位,原來睇漏左一頁
好驚訝喎!!!
f.4我做親paper 2都羅開80-85%既
而家突然間過左90%...
jeff話佢都係高分左
份卷出得淺係一個比較合理既解釋
winnie滿分!!!
以中文作為第一語言同use english as the 1st language既人真係冇得比 =.=
佢淨係做左半粒鐘
miki話winnie係今朝先做架咋...= =
phy
一組5個人得3個做實驗
我+melody+隔離組過黎既官惠盈
佢兩個做下走下...
搞到我覺得自己好無謂 = =
所以之後都冇做落去
返屋企玩mud
yeah~
你鼓起勇氣,雙手慢慢抖震地觸向修神仙柱....只見強光一閃,你已消失於空氣之中!
【天空八部】摩呼洛伽‥‥!
【天空八部】人身蛇頭‥‥!!
【天空八部】大蟒蛇神‥‥!!!
【天空八部】摩侯羅迦轉世!!!!
【天空八部】黑天使終於得到了八部眾中摩侯羅迦的稱號!!!
【武林大事】恭祝黑天使從今天起,開始邁進武道的最高境界!
^_____________________________^v
全部8個稱號入面我覺得阿修羅同夜叉兩個最好,跟住就係摩侯羅迦
我唔貪心,羅到呢個我已經覺得自己好彩
(打一次就夜叉果d超好彩囉,co就超唔好彩)
http://www.suncat2000.com/040905/04090544.jpg
tvb成日玩埋d扔棉花糖之類既遊戲
真係估唔到佢咁知慳識儉 =.=
唔知大家認得几多幅相係邊套劇既邊個角色呢? XDDD
http://img6.imgspot.com/u/04/252/12/151893.jpg
玩層層疊好勁既人 = =
http://www.geocities.com/ilovetfov002/cat018.jpg
隻貓好醒 @@
>>September 16, 2004 at 2:22:10 PM GMT+8
2004 年 9 月 14 日 星期二 【晴】
好早醒左
但係尋晚好夜訓喎 @@
進進比兩個地方我地投票揀一個picnic去果度
海洋公園,大潭郊野公園
phy
教concave convex lenses同點畫ray diagram
諗起黎俊傑講過果條04ce題目
話比個object同一塊convex lens你
將塊lens移高可唔可以整高個image,要畫幅圖出黎prove
應該好易o者...
聽到有人話chem test係搵暑假果份野33條入面抽7條做題目
每班做其中3題
卑鄙!
咁我溫書黎做乜 -.-
中文作文
高禮澤李靜奪得特區首面奧運獎牌,香港應否輸入更多內地運動專才
周sir話有前面果句就一定要提果兩條友 = =
好少人講正方既立場
我係反方~易寫d同埋個人想法
落堂果時周sir話邊個作得晒就真係作得超快
考果時大把時間做剩番果30分既野
amaths
kfc話vector除左dot(scalar) product之外仲有個cross(vector) product
講講下響度勁推銷pure maths @@"
相比之下,leo成日話d咩野AL要讀就好似叫緊班人唔好讀讀AL bio喇 XD
唔係嘛?!
complex no.都有實際應用?!
lunch
食左勁少野...
想試下"隱身"上去聽人講是非
不過見到勁多人響入面,包括豬 brella等
即係唔會有人講~
英文堂又傾個咩exam tips既presentation
4條友冇乜講過正題,應該話冇乜講過英文
淨係miss kwong每次行近過黎先扮講兩句
佢一行開左又講其他野 @@
chem test
做Q2,3,7
都好易下
就算冇做過果33題holiday hw(即係第一次見到d題目)都係咁話
揚同禮冇預先約埋,都咁o岩報埋同一班補習 @@
周sir講過:「係個老師教得唔好你先會去補習咋嘛」
即係揚應該冇咁既需要先o岩 -o-
講聖經既張太上黎
佢個樣同我估既真係好大出入! @@
聽把聲估人個樣(or vice versa)真係太unreliable
真係要盡快諗個辦法切斷同佢既聯絡先得...
本來諗住自己會分析到本小冊子邊d野講得o岩,點知原來搞錯晒 = =
我一開學果時既意志力唔夠半個月就冇晒?!
>>September 15, 2004 at 2:15:06 PM GMT+8
2004 年 9 月 13 日 星期一 【晴】
尋晚臨訓之前忽發奇想:
各家各派每一本武俠小說(鹿鼎記個主角唔係武俠,所以我唔當佢係武俠小說)
都至少有一條友會 "因為機緣巧合" 響短時間內令 武功/內力/兩方面 變到超勁
所以咁樣既人唔罕有(!@#$%^&* 咩歪理黎 @@)
但我見過每一個呢類人都會選擇將力量帶入墳墓
冇几多個會將一身武功招式教晒比另一個人
亦冇乜人會將一生修煉既內力灌落物件入面(之後果舊野通常會害死好多人)或者灌晒比其他人
更加冇人會粍盡自己既力量去破壞或者貢獻世界
唔知點解覺得咁樣好可惜...
今日好似咳得犀利過尋日 = =
返學中途見到關景文
佢話資優仔今日可能會請病假
我諗:嘩...呢排真係多人病
原來資優仔係冇病都想請假 =.=
英文堂grp discussion
我好似係第一次講得咁多野同咁順 @@
miss kwong叫每一組揀人遲d做present
比佢地屈左我 -o-
bio
leo入黎之前好多人懷疑緊駛唔駛float
我有份
因為朝早一入課室becky就問今日bio lab駛唔駛float,有人答要 - -
bobby真係好煩呀!
落堂我問leo sir野
佢猛咁響我側邊重覆「唔考就唔好問啦」
我想滿足自己求知慾唔得架咩 -.-
關佢鬼事 -.-"""
lunch
本來一行7人去大家樂
見差唔多滿晒位,睇下隔離美心
又冇位,去m記對面果間唔知乜野
唔記得邊個又話唔想響果度食,去"大埔會展"
本來得3個學生餐
釗同高軒食唔係學生餐既魚香茄子(原價$23)
唔知點樣又會比佢地講到19 @@
我又食唔晒喇...
可能個胃既容量真係細左
ck:「而家f.5啦,你響學校次次test都肥晒會考羅個A佢都吹你唔脹架」
phy
進進話眼鏡鋪用黎check視力果d反射鏡2000蚊塊
一樣咁大既一塊普通鏡就100蚊塊
因為眼鏡鋪d鏡經過特別技術處理,塗響上面果層silver好均勻
諗起鎚仔之前講過既野
佢話lab既prism好貴,但唔係貴在材料/光滑/透明,係舊prism既mass好均勻
田田唔用咪大聲過用咪 = =
miki話比佢又講chloride又講iodide陰左
唔好話佢唔聽書...
返屋企
洗頭果時個電話響左勁耐
沖完涼,有個人打黎搵阿媽
我問佢頭先有冇打過黎,佢話冇
我覺得佢會以為我識佢囉 XD (我唔認得佢把聲,不過有可能真係我識既人)
再估多兩個人都錯
阿媽打黎問細佬返左未
佢話頭先打黎我仲未返屋企
原來果個電話係阿媽打黎既 @@!
re 婷:
歡迎光臨喎~
有心喇...
差唔多好番嚕 ^_______________^
以下有几張奧運既驚人鏡頭:
http://bbs.game263.com/images/myupload/00998E3E.jpg
條友都好大力o者...
http://bbs.game263.com/images/myupload/00998E80.jpg
名副其實既女飛人 @@
http://bbs.game263.com/images/myupload/00998E96.jpg
超能力?!?!
http://database.gcomputing.com/040912/public/200491110541083.jpg
個逃犯太唔好彩 XD
啡色果d應該係"米田功" <-04奧運日本有個唔知咩項目選手叫呢個名 XDDD
http://home.pchome.com.tw/net/andychan27/coffe.jpg
杯咖啡都好靚o者...
比我真係唔捨得飲 @@
http://album.aquarium.org.hk/albums/165/23_334.jpg
winning11zone forum post果條友post呢幅圖,打既topic係"中國的咕厘"
而家讀緊f.4,5理科既人,覺唔覺得幅圖好熟口面?
諗唔起既人自己睇答案→phy textbook 1b p.74
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/27_22.jpg
美國巨星被發現死於浴缸內 XDDD
>>September 16, 2004 at 1:04:57 PM GMT+8
2004 年 9 月 12 日 星期日 【晴】
好野~
今日終於退晒燒喇~ ^^
摷自己櫃筒唔見左自己用黎做chem hw本ex.book
賢返到黎我問佢
原來之前佢問我借左去,之後我冇左件事
嚇死喎...!@#$%^&*
bobby果然會講埋d無賴理由將責任推到一乾二淨 -.-"""
賢上上下堂唱歌
「我記得呢首歌有兩個好字架,方力申同stephy合唱」
「首首都有兩個好字喎」
「得兩首o者...好心好報丫嘛」
RE
講壓力
問我地壓力對心理同生理上有咩影響...
我想話爆seed XDDD
派左張ws
有個"壓力測量表"
唔同既事件都有個分數,搵番自己近期遇到邊几件加晒d分數佢
有一項"兄弟姊妹死亡 95"
對我黎講唔係95咁簡單喎...
乘番個倍數比佢啦,-1
父/母/兄弟姊妹死亡都有列到出黎
就係冇"其他親戚死亡" @@
"父母或親戚患重病"又有喎
co話想同我賭放聖誕假之前mud個acc到唔到20m
(jh成日down,我果時19.9m,所以佢咁講 @@)
將限期縮剩呢個禮拜都得...
bio 本來係lab堂 去左506
我:「bobby,同高軒話要食多d auxin」
bobby:「同佢講左喇」
XD
有人建議leo上堂唔好用ppt
leo:「唔用ppt咁用黑板囉,咁你地睇唔到d highlight喎」
英文
miss kwong又數邊個返唔切黎記名
唔係prefect既人得肥庭同carmen
carmen周圍有几個都係prefect所以走得甩 (真係几唔公平 -o-)
kwong:「孫樂庭 again?」
肥庭幫media宣傳完返黎,佢羅住個紙牌所以唔駛比人記名
睇comprehension每樣野出几多題...
好似有d無謂 = =
miki,肥庭,賢叫我投media @@
我本來想投晒4個以表示認同佢地付出既努力架...XD
chem
聽唔明...
賢:「唉!返去自己睇書好過」
同意 - -
lunch
天外天
食左2/3既野之後開始覺得食唔落
唔知係冇胃口定係自己一開始叫錯野食...@@
$22
好貴哩
返課室,肥龍問我借中文書
我睇櫃筒...唔見既?!?!
問周圍d人都話冇見過,我又sure自己一早擺左響櫃筒冇羅過出黎喎
打鐘之後彤話禮借左去 @@
禮要借都通知聲丫...= =
EOR
派左几張ws,叫我地form questions
提示都好少下喎...
miss kwong講得最多係呢句:"(again) it is grammatical but it's odd"
落堂,佢一走左winnie即刻大聲表示不滿
janet:「咪係囉,講野唔係得一個方法呀?!」
carmen坐去miss kwong原本坐個位學一次佢既語氣講多次
真係維肖維妙 @@
冇走果半班人勁笑
其餘果半班返左黎,carmen再扮一次
今次全班人笑 XDDD
長毛當選
遲d有戲睇 @@
響立法會燒國旗~!
新界東果6張名單好似冇個好...
1個激進
1個無謂
7個要民主唔要民生
1個川劇大師
1個唔做野(毛毛話add晒佢兩個icq都冇見佢online @@)
7個保皇
我硬係覺得自己几時病左可以響雪櫃搵一堆藥出黎食几日會好番 XD
入面咁多inventory,雖然以退燒藥為主o者
(通常睇醫生都會"開定d退燒藥比我看門口" @@)
早几日就係食以前剩落黎既退燒藥既~ :P
http://203.186.154.139/it-school/homepage/22147/48154279.gif
隻Qoo都几惡下...@@"
>>September 13, 2004 at 2:00:11 PM GMT+8
2004 年 9 月 11 日 星期六 【晴】
今日仲辛苦過尋日 ><
爸,媽做d鬆關節既warm-up ex
我又試下
唔做都唔知原來自己柔軟度差左咁多 = =
早一兩年企直伸低隻手仲可以差少少店到腳趾尖
而家手指同腳趾既距離遠左好多 = =
ocean chan話過做warm up自己唔痛既做100次都冇用...@@
毛毛打黎
聽日要交chem holiday hw,佢想上學校ftp抄大鄺sir擺落去既ans - -
食左藥過一陣間突然覺得好凍...
cum番張被,過左成兩個鐘(打晒冷震所以訓唔著)先冇事
點知之後個肚好辛苦...
可能之前食得太少野(淨係食左一舊連半個菠蘿包都冇既包)
食多2個果隻包就冇乜事喇
又睇遊戲王~
thx rono ^^
send左几集之後有個msgbox話"error:disk is full"
我剷左舊果几集再叫佢send又冇事喎
冇理由呀?!
成個harddisk 70gb我用得十几%
點會咁快爆...!@#$%^&*
今日真係訓左好耐 @@
夜晚反而精神過日頭?!
長生訣原來等於"不死之身" =.=
re 豬:
係喎...我傻左
>>September 12, 2004 at 2:31:10 PM GMT+8
2004 年 9 月 10 日 星期五 【晴】
朝早好似7點几就醒左
眼訓+周身骨痛+因為周身骨痛所以訓唔著 >_________________<
911三周年 @@
happy bday to 笨妍~
釗響佢個日記留言話舊年911係中秋節
中國人慶祝美國人悼念
我覺得總有d中國人係同時慶祝同悼念囉...
睇遊戲王~
個作者響呢兩集搞錯左好多野 =.=
敵人每回合回復500生存分
某個回合2600+500
到之後一個回合為止佢都冇比海馬攻擊過
但佢仲係2600+500...
藍眼白龍果首配樂好好聽 ^__________^
補習
alan cheng真係強...@@
今堂教hydrocarbon
「呢d野中文名真係簡單到喊」
甲/乙/丙/丁 烷
佢話諗起自己當年考a-level中文要寫會議紀錄
要作5個人名,佢寫左甲乙丙丁之後唔知跟住果個字係乜 XD
佢叫我地返去問下中文老師究竟果揪字有几多個
我有d想即刻同佢話有10個架...XDDD
(我淨係記得頭8個,釗記得晒10個 = =)
「有一年科舉考試既past paper叫人寫13個"公"字(同音就得)出黎,我淨係諗到11個」
↑呢條友好明顯係up慣左"past paper"呢個term...@@
我果陣即時寫到5個
返屋企用電腦個普通話輸入法打"gong"搵到4個
icq同釗講呢件事,佢又寫左9個
其中一個同我果9個唔重覆,即係集體智慧寫左10個出黎 :P
釗話科舉應該係用普通話音為準喎
(我用普通話輸入法搵係因為我估廣東話有几個"公"字響普通話都係讀"gong")
大家不妨玩下 XD
補習個課室雖然有冷氣,但係我唔覺得凍
落左堂,響新達行緊果時勁打冷震 ><
唔敢搭k12...
同高軒一齊行返去~
響吉之島見到黃立勤 @@
佢又著bbq果日既"情侶裝"喎 XD
下晝訓左几粒鐘...
re 豬:
我講野細聲...
你聽唔到唔出奇,更加冇需要講sorry
你唔係想話果個女仔係欣欣呀嘛?!
我果時見到都唔似係佢喎...
>>September 11, 2004 at 3:29:10 PM GMT+8
2004 年 9 月 9 日 星期四 【晴】
細佬仲發緊燒 -.-
見到賢阿媽同賢既細佬 @@
賢阿媽叫我幫佢拎支水比賢
豬:「柳穎璇」<-勁大聲所以我聽到
比我影響左響佢全朵 XDDD
班主任時間
進進:「而家你地響呢間學校最尾一年喇」
區佬:「choi...」
打左鐘好耐grace都未到
jeff:「好野~都話我今朝見唔到佢架車架啦」
miki:「係咪佢渣另一部車咋?」
jeff估錯左~ @@
grace話考試讀果4頁notes就得,唔駛睇書 !@#$%^&*
jeff:「羅我地學校d econ notes去賣可能賺到錢」
見到黎俊傑
我:「你尋日去晒0-5樓上堂有咩感受呀?」
黎俊傑:「o下? 2樓冇呀」
我:「之前睇霍_全print果張timetable有空堂喎」
黎俊傑:「哦,冇咩呀,走黎走去咁咋嘛」
柳穎璇:「等我几時"湯"左你」
來殺我吧如果你可以 XD
↑有套電影既英文名叫"catch me if you can",內地譯做"來捉我吧,如果你可以"
kfc派番之前個quiz
第一題要describe the locus
我寫"two straight lines",扣1分 = =
賢同miki寫"parallel line"扣1分 XD
tony寫"two parallel lines"羅足2分 @@
jeff本來想同我對amaths個practice既答案
bobby:「喂danny,佢想同你對下個標準答案」
我又唔係聽唔到jeff講咩
駛乜bobby咁無聊走去扭曲人地原意再講一次丫?
我覺得就算話明自己唔想佢咁講野都會耍無賴作番堆唔合理既理由出黎囉
英文
miss kwong問我地check完某一頁未
個個都話yes,但係整個氣氛唔係好肯定
winnie:「你好想聽佢講呀?」
之後miss kwong諗起上次講到第几題 =.=
派locker鎖匙
區佬果堆人想進進比我地自己揀
冇乜野既,係自己見識少o者
仲未睇得慣人地"利用群眾壓力以學生向老師施壓"
嘿嘿嘿嘿嘿嘿...
實驗成功
響課室入面伸個頭出去brella都會驚 XDDD
lunch食左既野可能有好多容易令人眼訓既amino acid -o-
進進舉例子講refraction
話水深實際係2米,但係望落去得1.5米
d人即刻懷疑佢對眼睇野有冇咁準 @@
我:「高軒都水浸眼眉喎」<-我指高軒以為水深1.5米既時候
miki諗諗下明白左,話「你好衰喎」
佢記起一個老夫子既古仔
趙先生響水池底見到一條鐵鏈
想扯出黎睇下究竟條鐵鏈連住d乜
點知扯甩左裝響池底用黎防止d水流走果舊野
放走晒池入面d水
個池原來4米深,佢上唔返陸地響度喊 @@
assm
賢有份role play
講左n次同一句之後比人推去後台 XD
「所以大家要爭氣呀,等我唱首歌比大家聽下啦」
漏左把遮響課室唔記得羅番 !@#$%^&*
禮:「我聽日幫你羅丫」<-佢聽日返學校學小提琴
揚:「咁你點比番佢呀?」
咪係囉
上次病左到而家過左2個禮拜
又病過 >____________<
比細佬傳染 -o-
>>September 10, 2004 at 1:42:52 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|