|
2004 年 12 月 17 日 星期五 【晴】
釗同許錦洲happy birthday~
勁唔專心咁溫bio
几乎每讀完一個section就唔記得左前一個section講乜 =.=
(全日好似溫左2個咋喎...?!)
補習
again教到勁快
有几題都係比一樣chemical你,問3樣入面邊樣同佢有反應
成日有一個模稜兩可唔知點揀 -.-
仲要係我諗多左d野先會覺得模稜兩可
勁乞人憎,如果淨係死讀書讀到爛熟,唔諗多果少少係唔會有事
jeff尋日冇返係因為病
「brella打去問候廖鈞良唔打比我」
佢好似好唔開心~ @@
少年團契
耶穌響客西馬尼園(佢釘死之前冇耐去過既地方)
廖柏昇:「點解聖誕節唔講佢出世講佢死既?」
唔係几get到今次講既野...
loklok比左几張宣傳單張我
叫我搵各方好友同學去26號既聖誕佈道會
「如果d凳或者地方唔夠坐會點?」
唔記得邊個話咁就真係上主保佑
我講果句真係太過異想天開 = =
引述rono上次同我講果句「你比(單張)我冇意義個喎」
loklok:「你下次咁同佢講,黎左咪有意義囉」
響度宣傳下先~
大埔基督福音堂 聖誕佈道會既詳細資料:
日期時間:26/12 11:00am
地址:大埔墟懷仁街49號閣樓
大家有興趣就同我講聲啦
為方便唔識去既人,我會早几個字響大埔墟麥當勞出面等
之前同細佬提過帶佢去教會
佢話:「我都唔信耶穌既」
loklok:「就係唔信先要黎」
唔記得邊次睇過既經文,耶穌講左句:
「有病的人才需要醫生,健康的不需要,我來世上是召罪人,不是召好人」
賴瑜返完工講d野真係好有道理好值得諗...
知道,明白,睇會到,係3樣野黎
我而家好似連"明白"都唔係 /____\
>>December 18, 2004 at 5:35:48 PM GMT+8
2004 年 12 月 16 日 星期四 【晴】
今朝響學校門口
梁sir:「記住19號要去考試喎」
我初時唔知佢講乜,之後諗到喇
梁sir:「丫唔係你喎」
講緊我舊年12月去科大考過果個試
唔知今年係邊2個呢~
賢溫緊d,e班既中文notes
我問佢邊個既,佢叫我估
「奶咀? suki? 林文婉?」
賢:「男仔d字邊有咁靚...得我d字可以同d女仔比...比咩?」<-佢諗唔起個字
我:「比較? 比得上? 比下去?(好明顯亂up XDDD)」
「唔係呀,兩個字架」
「問brella啦,佢好似有帶字典」
「佢本身就係一本字典啦」
我唔清楚~我乜都唔知~ XD
paper 3
聽完,肥西比50 mins我地做
一開始唔知點做
以為落堂交,趕餐死
點知肥西落左堂先話hand in on monday =.=
雖然我做唔晒 @@
唔記得左兩堂bio要還比phy
好彩原本都有phy堂,帶左書
進進好似唔記得左咁,勁耐先到 @@
philip佢地提起
我先發覺原來jeff今日冇返 !@#$%^&* (原諒我啦jeff...= =)
區佬佢地估jeff點解冇返,吹左一堆恐怖既病出黎一路講一路笑 =___________=
我:「嘩你地真係黑心...」
區佬:「你唔好寫落日記呀,我係無辜架,你日記咁多人睇,我會比人咒罵」
痴咩線...
講到我好似每件事發生果時都諗定點打落日記咁 =.=
佢未講呢句之前我都冇諗過個日記
如佢所願,唔寫落日記囉 (橫掂我根本冇寫日記既~ XDDD)
講真,我同多數有打/寫日記習慣既人一樣
打日記果時先諗番果日發生過d咩
邊有人咁得閒發生果時記低呀?! -.-"
梗係事後call back memory架啦
有d咩野我想打出黎既先打
中文test
今次出傳統型既題目
原來新舊類型既題目我都做唔掂 = =
剩番一堂中文變左通識~
講334制果個"通識教育科"既通識堂 @@
拉登禁左個網比我同電腦捉象棋
對"easy"都輸...
要悔十几步棋先贏 = =
個program有d問題
我比佢將到冇棋禁preview就冇左隻將軍(即係立於不敗之地 XDDD)
李建較到最高難度
電腦諗兩粒鐘先行一步棋,佢冇計唯有較低d難度
佢靠悔棋贏default好似贏得好開心 @@
我戴肥庭副眼鏡好似清過自己果副 @@
成堂phy決定張班相響邊度點影
課室同操場投票
20:22
全班43人,今日jeff一個冇返
我舉左2次,即係有人冇舉手啦
是但一邊減一票都唔影響結果架
我明白"唔影響結果都唔應該玩"
玩果時冇諗過,sorry to all
冇下次
進進畫左幅圖出黎叫我地砌
粉腸話個笑面好似釗個樣 XDDD
chem
佢地問田田c班點影
「我16號收到蕭太封intramail,17號要話比佢知,我諗都黎唔切架喇,咪算囉」
返屋企玩z高達果隻動作game
想練到動作流暢都几花功夫~
兩個資優係巴金同游卓銘
後者咪係mud入面果個yinyin?!
嘩乜佢咁猛料既?!?!
>>December 19, 2004 at 1:09:00 PM GMT+8
2004 年 12 月 15 日 星期三 【晴】
RE堂又有野做
又係睇完古仔答問題
話一對情侶響其中一個屋企睇片,入面d人有擁抱/kiss/etc既親密鏡頭
果對情侶睇睇下模仿左劇中人
睇睇下男想同女發生性行為,女仔掙扎拒絕左
之後我唔記得喇
有一條問題話點解個男仔會想做果樣野
我:「係咪佢一早已經度好晒昆個女仔睇片架」@@
janet:「個女仔如果生左個bb出黎會唔會比人歧視,比朋友笑咁?」
carmen:「你第一胎我唔會笑你架」
XDDD
leo解釋完一樣野問我地明唔明
個個都冇反應,佢再解得詳細d
又冇反應,又以為唔明又解一次 =.=
唉 !...
英文個quiz我除左呢句之外都冇野好講:
買大開細買細開圍骰 -.-
田田勁詳細解釋個hydrogen bond (成舊野out syl,alan cheng話f.6-7先會學)
之後有樣out syl既唔知乜野佢就話
「呢個out syl 我唔詳細講喇」
對out syl既野選擇取捨黎講
呢個老師真係得意喇~ @@
次次maths test都低分過前面几個 -o-
sh!t -.-
hunter事先聲明休刊之後,休左一個禮拜出左227
唔通富奸開始良心發現? @@
細佬唔知几時買左另一副遊戲王deck
同佢玩左几鋪
試過比佢用通靈字盤(貘良vs遊戲用過,順次序每回合出一個既字母,齊晒D E A T H即贏)
5回合完全冇咭可以打果堆野輸左@@
係時候溫書喇 =.=
http://www.superwar.f4w.net/cgi-bin/lbmx/topic.cgi?forum=9&topic=174&show=0
"有人入屋打劫,被狗咬傷,結果狗主居然要貼錢給小偷"
白痴...
法律就係d咁既野黎?! -.-"""
>>December 16, 2004 at 2:36:29 PM GMT+8
2004 年 12 月 14 日 星期二 【晴】
尋日唔記得左打(其實係前日夜晚既事...) @@
細佬睇本中史書,講春秋戰國時期既野
整兩句周天子立場講既野
問分別係邊個時期既周天子
1.為什么某國的諸侯今年到現在還不來朝貢呢?
2.看來某國的諸侯今年也不會來朝貢的了
↓我惡搞
1.為什么富奸這個星期到現在還沒有交稿呢?
2.看來富奸這個星期也不會交犒的了 XD
grace解past paper越講越多其他野
佢話有次落飛機果時跌左隻藍寶石戒指,唯有忍痛唔要
都唔係好痛o者~對佢黎講
「最緊要唔係我出錢」
grace話為左環保理由,買左vcd睇完唔睇會同鄰居交換
肥庭:「bt仲環保呀」
同意呀! XDDD
「不過會傷機,丟harddisk都唔環保」
我:「都好過買vcd番黎睇完唔要丟左佢啦」
terry:「邊個發明bt架? 頒個諾貝爾獎比佢啦」
係囉,諾貝爾應該加番個電腦獎啦~ @@
kfc覺得呢邊有人做緊integration
過黎問我地邊個係
jacky即刻指住我 = =
早几日都見拉登做緊佢補習既exercise for integration啦...
kfc:「in完仲要計area再計埋volume喎」
做晒所有practice嚕~
肥西話paper 2 test全班個mean係78
肥庭:「我地4個拉低晒個mean」
唉.../___________________\
原來我今日唔記得帶水返學 !@#$%^&*
phy
用完right-hand rule再用left-hand rule...?! = =
又打比snow~
佢話co把聲好cute喎 @@
http://img91.exs.cx/img91/6553/mcdonalds.gif
幫襯果條友摟x =.=!
>>December 15, 2004 at 2:49:16 PM GMT+8
2004 年 12 月 13 日 星期一 【晴】
返學途中用左大半時間禁部手機 :P
send msg問發聖誕果日去唔去唱k <-n耐之前吳沛珊同我講過...到今日先同佢講 @@
肥庭話自己冇帶pe衫
原來我都係...
大檸樂 !@#$%^&*
作完中文作英文 =.=
寫自己比朋友鬧令自己有深刻印象難以忘懷
一開始想寫遲到,不過覺得呢樣野太common唔想寫
諗唔到第二樣,所以第一堂完全冇寫過野
第二堂卒之輪唔到我唔向現實屈服,唯有寫遲到 =.=
bobby見我快過佢落筆寫,佢又唯有寫遲到
落左堂,我同肥庭發現原來對方都係寫遲到
winnie話佢周圍果几個都係 @@
賴瑜生日快樂~
英文易寫好多,雖然我作唔晒帶左去chem lab
賢(問我) :「駛唔駛隔行寫?」
肥西:「it's better for u to write in alternate lines...(略,大致話如果寫左唔隔行都算喇)...」
咁好耳既?!?!
chem lab
again,做埋d n個chapter之後既exp't =.=
有一格寫observations
朱寫左 "ok多precipitates" XDDD
係brella同alice行得慢定係我行得快呢?
前者掛~
落樓梯買野食果陣佢地比我追過左
食完野我返屋企羅pe衫
行緊返學校又追過佢地一次 @@
bio
又睇genetic engineering既片
原來而家已經有唔少人"為了蔚藍清靜的世界" @@
對genetics既興趣越黎越大 <-其實睇seed果時已經有少少
我強調,自己有興趣既只係genetics,唔係成科bio
可惜我今日想作文唔想睇片
當時又諗唔到點作落去,只好訓覺
比leo嗌醒左
唔知邊個話成行訓晒 XDDD
扔標槍扔到比槍尾撞到個頭 >_______________<
bobby肚痛得好犀利,好唔舒服
4點半先作完篇文 =.=
打比snow(網友) simply for 聽下佢把聲係點 :P
re terry:
athrun老豆果舊仿殖民星炮都係核武黎...
gsd一開始zaft就比自然人玩到tum tum轉,都冇人用過核武
可見自然人唔係靠核武同coordinator鬥
re owl:
我一路都好清醒知道lacus係一個虛構角色
尋日訓著之前都唔覺自己著緊校服
訓醒(8點几)先發覺原來咁晏都未換套校服...
>>December 14, 2004 at 2:59:50 PM GMT+8
2004 年 12 月 12 日 星期日 【晴】
蕭太響課室門口叫人唔好擺水樽響台面,咩上堂唔飲得水etc
佢果頭講緊野我果頭飲緊水 XDDD
我:「尋日睇個hunter網佢無端端打左句咩"twins最新搵笨大碟,得3首新歌其他全部翻炒"」
賢:「4首呀」
佢果然好清楚呢d野~ @@
我要今個禮拜內搞掂剩番既amaths syllabus! :P
朱:「danny你d日記成日有d紅色字,好驚喎」
因為底色係白色所以紅色夠搶眼? XD
bio
睇片
講genetic engineering既
話d人亂搞基因,插條human gene落隻豬度搞到佢有先天缺陷生不如死
又搞左隻double size既大老鼠出黎,肌肉都勁過正常果d
main pt係佢地諗"如果用響人類身上會點"果度
有人話可能將人類變左做另一種生物,甚至"受基因擺佈既機械人"
GM babies係有錢人既專利,窮人駛唔起錢去整呢d天生勁過人地既bb
所以窮人繼續有遺傳病 (應該係少數,佢又講到好似個個都有咁 =.=)
結果窮人既ability永遠都差過有錢人
成個上層社會,連政府都由果d杜絕晒genetic disorders,比一般人優越既人組成
政府可能唔再take care 果d suffering from genetic disorders既窮人
人類社會兩極化加劇,最終可能變成兩個世界
我睇咁耐gundam seed都冇諗過以上既野...
可能比seed誤導左啦
動畫有可能反映過去/現在或者未來既社會
但同真實情況總會有一段距離
seed既兩大勢力:地球軍由自然人組成,zaft軍全部都係coordinator(即係GM human)
佢講到自然人有能力同coordinator爭一日之長短,呢樣應該冇可能至o岩
因為真正有coordinator既社會應該係佢地話晒事,自然人受壓迫永遠冇得出頭
書入面有幅圖講greenpeace回收GM food既活動
我諗起seed入面有個要殺絕coordinator既自然人激進組織
佢地個口號係「為了蔚藍清靜的世界」(唔記得tvb點譯呢句)
睇過一個講seed既網話呢個組織本身都係環保團體...
而家既環保團體第日會唔會變成反coordinator組織呢?...
我永遠都認為用基因技術消除遺傳病係好事
不過我覺得"特製"一個bb出黎就唔好
話雖如此,其實女神都係coordinator XD
不過佢想兩種人之間互相融和,唔想有戰爭
聖人既心呀...
尾2個chapter喇喎
leo "今年之內" 教唔教得晒成個syllabus呢? @@
成課書好似得一兩樣野要學,其他都淨係吹出黎
我將上面果堆opinion變晒做英文就咩都答晒啦
leo:「呢課書係新syllabus,以前出題淨係偷偷地出,而家可以光明正大咁出」
出試題有分咩叫偷偷地咩叫光明正大架咩? =.=
leo:「超級market」
笑爆咀 XDDD
放學見到威,曉,彤,brella
佢地去抽扭蛋 @@
我又join埋佢地~
曉,彤猛encourage我去到要扭番d野
「有高達我咪扭囉」
響寶湖見到suki
佢最尾果堂test,周sir代堂睇全班
「周公唔想等,就等左我地10分鐘」
哦~唔想等所以等左10 mins XD
箱箱同高達有關既都唔o岩心水...
有d成箱入面几款得一款我想要
我鍾意character多過機體~
返到屋企訓左2粒鐘
醒果時仲著住套校服 :P
淨係genetic engineering都打左大半篇日記 !@#$%^&*
>>December 14, 2004 at 10:00:58 AM GMT+8
2004 年 12 月 11 日 星期六 【晴】
朝早9點几上greedland發佈區
gsd第9集,2粒seed+3個下載者
禁落去dl,勁耐都未得
響forum入面禁第9集既link
再睇一次發佈區
同一個發佈,突然間變左4xx粒seed+超過2000個下載者 !@#$%^&*
議長:「可是這只能夠作一時的防禦了」
plant用新技術整左舊野出黎防核彈 <-係,得一舊咁多
用一次之後燒左冇得再用
假冒既女神受死!!! -.-"""
細佬前買左隻rockman x8
今次d裝甲好似易執過前几集,因為有晒提示(而且細佬買果隻係英文版唔係日文)
雖然我而家都係8件差一件先齊 @@
揀裝甲仲比以前flexible左好多,頭身手腳各2個選擇~
早几日羅左f.4既bio書出黎
點知擺左響個mon側邊到今日先肯揭開黎溫 =.=
re 神june:
哦...原來係咁
我咁少見到佢地
即係認唔出邊個叫咩名都唔係我既錯啦 :P <-講笑
我會加油~總有一日會認得既! @@
>>December 12, 2004 at 3:13:42 PM GMT+8
2004 年 12 月 10 日 星期五 【晴】
進進send左封email比全班5a
(我諗好多人都響其他diary或者自己login intranet睇左啦,我12號凌晨1點几先打完篇日記)
Dear students,
Since I will attend a seminar in the afternoon on 13 December (Monday, day 4),
The 8th and the 9th lessons will change into biology.
The 3rd and 4th lessons on 19 December (Day 2) will change to Physics.
Please bring the Biology textbook on Monday and help to inform other classmates.
Thank you for your attention.
YC Wong
朱個diary提過架喇
19號唔係星期日黎架咩?
進進究竟講緊邊個day 2呀?
醒起尋日打漏左樣野 = =
ceci佢地出到一幅無名天使3d既劇照果時
粉腸:「嘩!無名天使卅六(知進進響課室,自己講錯野即刻改口) 阿唔係,3d」
賤人 =.=
原來細佬買左gba隻seed+gsd既格鬥game @@!
正喎~
鄭向然用課室電腦都打左一排架喇~ @@
補習
後半堂返轉頭教chlorine bleach
佢即刻教到勁快 !@#$%^&*
算啦,都跟得切
返屋企途中見到loklok @@ <-教會其中一個...err...叔叔?
教會又少左好多人...
呢次既經文好簡單易明~
耶穌:「我也不判你的罪了,但你以後不要再犯罪」
得到寬恕後,要在行為上改過自新
聚會完左,幫手摺佈道會既傳單
摺到唔記得時間 !@#$%^&*
好彩返到屋企果時都未到6:05,仲睇到大半集神鵰俠侶 :P
臨走果時amber比左張傳單我
叫我邀請細佬去佈道會
之前几次話帶佢去團契佢都唔肯
我唔覺得佢會肯去佈道會囉
o岩o岩行番落街就見到rono同臻 @@
rono:「你返教會架咩?」
一個人返唔返教會真係冇辦法睇得出 XD
細佬都唔會理張傳單架啦,所以我叫佢地去
rono:「你比我冇意義架喎」
臻:「你比你班果d啦」
...-o-
真係好假呀你!
我果日同都講明
如果情況真係我講咁樣既,你可以就咁話係
你硬話唔係咁樣唔係咁樣,不過而家行動已經証明晒一切啦
我睇錯左你
估唔到我有眼無珠到一個咁既地步!
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=21947
條友仔寫文言文超勁...
"母之,誠彼娘之非悅"
呢句超爽 XDDD
http://iroirohokan.hp.infoseek.co.jp/204.gif
嘩咩話?! !@#$%^&*
luna勁得咁恐怖既?!?! =___________=
re winnie:
唔通你想佢即刻話你bad咩...
re 朱:
原來有d咁既陷阱...=.=
好彩我未用o者~
更加好彩你話我知~
thx! ^__________^
>>December 11, 2004 at 5:18:20 PM GMT+8
2004 年 12 月 9 日 星期四 【晴】
唉呀...!@#$%^&*
今朝見到果個究竟係邊個呢?
我識佢架,有打埋招呼
肯定呢兩個其中之一,不過我唔記得左 = =
高振翔定係巴金丫...?!
ceci佢地present
tvb劇照估角色
痴線架佢地
妙手仁心呢d陳年劇集既角色名都記得晒 =.=
進進講完lenz's law
畫左8幅圖叫我地搵direction of induced current
「想做多d就搵吳家蔚喇」
「點解關我事既?!」
「都係combination黎既o者」
賢表示自己好想做
「咁大家要做就搵錢偉賢喇」
周sir繼續講辛棄疾果首唔知咩詞
「個人走去燈火闌珊既地方做咩呢?」
賢:「去廁所」
有想像力!!! XDDD
「公園有d暗角日頭3棵樹夜晚6棵樹」
過癮~
多左果3棵樹係有人扮佈景板"裝"人地情侶幽會 @@
周sir:「有文學家認為以辛棄疾既性格唔會寫呢d野,個"那人"係別有懷抱既」
溝唔溝女睇得出架咩 -.-
佢其他作品唔話你聽自己有心儀對象唔得架?
拉登對象棋真係超有興趣 @@
仲係前几日果個殘局
「我研究左成晚,原來可以咁樣坐出架,之後就斷尾(冇得再將落去)喇」
拉登話余海偉搞左好大單野出黎,好多人都知
我完全唔知既?! = =
話說有日leo用完電腦唔記得logout
余海偉copy左佢出左做下次test既試題send比人
「之後黃安告發佢囉,勁賤」
告人就賤...咩世界 -.-"
雖然我知黃安係為左整死余海偉先篤爆佢
「比你會唔會告發佢丫?」
我唔想偷睇試題
不過更加唔想個個滿分我低人十分 -.-
體會到"不請客像是私德有虧友誼有損"既心態...
而家f.12346考試,冇晒prefect守更
打左鐘應該可以超耐都唔返課室
不過今日lunch之後果堂係肥西
遲過佢入課室即刻輕微違規 =.=
今日肥庭講左句野超正呀
可惜就係諗極都諗唔起 = =
grace尋日話自己唔shopping既話今日就派到test
哦...即係佢冇去啦 @@
becky:「真係得意喇」
grace話最尾果題有d野寫漏左或者寫簡略左一見到即刻扣1分
我全部冇事都比佢扣1分
不過1320果度又冇扣分喎 (佢仲用埋紅筆補多個 0 響後面 @@)
最尾佢講邊個改錯左畫低個星星擺份卷響佢台面就得
「老規矩,1分唔准改」
我 + - 0 係咪可以叫佢改架? XDDD
全港top 20間中學同北京top 20間中學一間對一間結為姊妹學校
grace:「20個香港學生去考一個試得一個合格」
粉腸:「唔緊要,我地仲有econ,用英文,勁過佢地」
我:「隨時英文都輸比人」
田田請病假? @@
細佬而家10日有9日6點几至返 <-gd condition for me to watch macross7
佢話個老師日日罰佢地留堂
我就唔信喇,係佢自己日日都做錯野比人留堂就真 -.-
70分操行分,每次犯事酌量扣分
(唔知有冇得加番,不過有都唔關佢事啦)
低過50就留班,佢而家已經54
中學新學制好似08年開始冇中四,變左"高中一"
唔留班都搭得切尾班車,所以佢一定讀唔到中四
re co:
我諗我知你講咩
sorry...
cut左我認為同你個留言有關果段野
re 神june:
我知你唔係取笑
係串緊我丫嘛 -______________-"
"不要取笑"係孔乙己一句對白
你出年會讀果課書架喇
>>December 10, 2004 at 2:54:35 PM GMT+8
2004 年 12 月 8 日 星期三 【晴】
進進派左張唔知咩野
叫我地check報比考評局既資料有冇錯
連張相都冇,應該唔係准考試掛?
paper 2 test
time management太差...
用左成半粒鐘黎做篇comprehension !@#$%^&*
最尾先做最o徙時間既matching
唔知中几多個呢? =.=
交左卷勁多人討論,成個課室勁嘈
肥西話未落堂叫我地靜d
全班得區佬一個繼續講
哇哈哈哈~
呢d叫識時務者為俊傑
有勇氣! XD
唔記得左而家1st term exam,冇飯盒賣
都唔怪得我既~
第一次人地考試自己唔駛考咋嘛 :P
派作文
67
同賢同分
升上中學以黎最高分今次呀~ ^___________^v
不要取笑! /______\
派埋test
周sir:
「呢題其實唔係我原作既,係陳子健老師比中四既測驗題目
我見呢題出得几好咪借黎用囉」
嗯,翻版既翻版
由第2代開始,個個都會唔知自己係第几個
甚至以為前一個就係正版 @@
我唔知原作者係邊個,不過多數唔係陳子健
http://www.ccpass.edu.hk/~ta01/homework%20s4%20index.doc
好耐之前響神june個diary見過 @@
econ test
賢擺左份卷出黎示意要同我對mc答案
不過我仲check緊自己既答案...
好野~10題全部同佢一樣 ^__________^v
我有一題寫左40*330=1320
交卷果陣
肥庭:「唔係1萬3千2百咩?」
again
不要取笑! /______\
chem
講點整酒精
周圍個個都唔明個set-up d glass beads有咩用
成棚人圍住田田聽佢講 @@
返屋企check一次05CE chem syllabus <-響考評局網dl
一隻字都冇提過整酒精...?!
seed大結局
我唔明點解tvb連最不雅既鏡頭都唔cut
反而athrun老豆中槍就要cut囉 -.-"
得閒無聊check下製作組有冇數錯providence既浮游炮 XD
一開始佢有8枝,由頭到尾比kira射爆左6枝
kira射爆5枝之後我見到仲有5,6枝飛黎飛去 = =!
不過kira衝埋去吉死克魯澤果時又o岩o岩好得番2枝喎~ @@
套套高達片都至少有一次咁樣既場面,seed都唔例外:
兩部機各渣一把激光劍(或者矛/戟/鑽刀/斧頭/etc都得啦)同時劈對方
兩把劍相撞變成鬥力
僵持一陣,雙方都得唔到優勢就一齊彈開三千里繼續打
其中一個一定有另一把劍未用 <-可能兩個都有
又從來冇人會羅埋果把出黎暗算敵人 =.=
高達界係咪有條咁樣既成文或者不成文規定架? XDDD
re winnie:
咁我信係schwedersky既問題囉~
雖然我本身都冇諗住撐佢 @@
"死者已經死了",算吧啦...
(↑呢句好似好好用咁既?有少少覺得自己係唔夠你講就打出黎 =.=)
>>December 10, 2004 at 2:37:40 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|