|
2004 年 7 月 20 日 星期二 【晴】
10點醒,到11點先知阿媽蒸熱左點心擺響廚房 @@"
細佬打機見到d咩都嗌我過去睇
溫緊書響度阻住晒 -.-"
黃慧中問左我個email address
forward左兩封email比我
唔知點解兩封都send左兩次一模一樣既野 @@
臻打黎
知道呢個情況一定會發生
所以一早諗掂晒自己要點應付
只不過我真係好唔想果個人係佢
唔想做某一樣野既最佳方法就係令到自己做唔到
但係咁樣算計佢,良心真係好唔安樂
因為我當時又冇一個合理既原因比自己咁做
而且佢係一個好人
當係報應啦
我咁樣講,自己遲d可能要面對更壞既情況
本來好早可以訓
唔想比阿媽睇到我打既日記
所以睇完電視仲坐響個電腦前面等到佢出左房先打
之後細佬望實個電腦,我又唔想比佢睇我打d咩
所以而家過左2點 = =
聽朝...
我估遲過10點半
>>July 22, 2004 at 1:13:58 AM GMT+8
2004 年 7 月 19 日 星期一 【晴】
今朝開機
嘩?!
icq connect唔到
reboot
唔知咩error,又叫我restart
restart多次又話error
好彩最尾都係開得番
几驚去到唔format唔得既地步 = =
見到威個日記講三國無雙
icq同佢切磋心得 XD
約左吳學銘去富善個總站
見到阿bug
佢話富善同大埔中心總站對吳學銘黎講差唔多路,對我黎講就富善遠d
3個上左同一架巴士
響大埔中心黎多一個~
響巴士度睇本chamber of secrets
上次睇頭果十几頁都唔覺
今次先覺得本書d字勁深 =.=
每一段都梗有d字唔識
查字典又會嚴重影響閱讀情緒(而且當時冇一本跟身)
又預早左時間
2:10到左大窩口地鐵站
入去之後4條友鋤左几鋪D
開始上堂仲繼續鋤 XDDD
有個對眼合到得番一條線既人走埋黎
「霍栢全,唔好玩喇」
吳鴻志同佢d同學玩可攜式icq <-之唔係用手機同人地互傳sms囉
前面有人手機響左
佢就send同一個message比兩個人講呢件事
一個答佢"果個人玩得唔高明",另一個唔記得
「同一個message有兩種唔同既答法」
放break果時繼續鋤啤
我坐後一張凳
係唔行出去就咁跨過凳背架 :P
悶悶地所以繼續睇書
睇睇下4:30左右訓著左
4:5x醒
過几分鐘講果個話落堂
唔記得邊個話:「佢見你訓得咁辛苦放早半個鐘」
吳學銘個diary講得好!
「講數論,勁悶,仲悶過上bio,唔怪得d大學生上堂會訓覺」
嘩
完全唔覺出面落左場雨 @@
同阿bug行大埔廣場
果間野擺咁多正版pc game既盒響度
原來後面貼晒label寫住"1cd" "2cd"等等
佢唔話我知真係完全唔覺 !@#$%^&*
係有米仔(女)先買得起正版game呢d奢侈品 -.-
原來我呢兩日溫書既質同量都好低 = =
>>July 21, 2004 at 6:13:15 AM GMT+8
2004 年 7 月 18 日 星期日 【晴】
細佬今朝去考個唔知咩分班試
我估佢成績屬於中下
即係分5班既話佢會去中間或者差d果班
突然間想換過張十年冇換過既wallpaper @@
舊:http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/w0lastshoot.jpg
新:http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/lacus.bmp
下晝曾經用過呢幅圖做日記background
浪費左太多時間響部電腦度
以我咁既進度,響計劃時間內完成中文真係好成問題 = =
曉間接提醒左我用果幅background有一個唔好處
所以最後都係唔要個background
明白豬既無奈
做左件冇錯既事都比人鬧
但係唔咁樣做又比人鬧另一樣野
在這虛偽的世界,好人和希望做好人的都很難生存 -.-
正確黎講,我係"連續n日遲過1點訓" = =
>>July 19, 2004 at 5:32:23 PM GMT+8
2004 年 7 月 17 日 星期六 【晴】
起身覺得兩邊膊頭有d酸痛 >___________<
得閒冇野做preview phy book 2
搵一粒neutron撞某一隻uranium atom就會出energy
更加得閒冇野做->諗seed講果個"neutron jammer"究竟點樣妨礙核反應 XDDD
其實seed果班製作組係唔係響度宣傳緊反核思想呢?
見到吳學銘響佢個日記提起我
几開心架~ ^_______________^
玩mud
8th haojie
gla贏左要打wu shen
我最初打不死法王
比佢係咁busy屈住我黎打 -.- <-我當時竟然唔記得左有jiasi呢樣野 =.=
之後samry要左不死法王囉
我打tian shaxing
除左無視dodge既pfm之外出咩招都打佢唔中,時間又差几分鐘reboot
釗話佢打得中tian
我用左兩粒stone同兩個powerup
打人既命中率冇理由差過釗架
做mce
佢有篇文章話訪問teenager對愛情/婚姻既睇法
好多樣野我都認同某一邊既意見同埋expect大部分人會認同另一邊既
但係佢全部都話我諗既野同majority一樣 @@
今日玩多左做少左功課
搞掂左grammar focus
以機戰黎解釋就係 "二萬血既大卒打剩唔夠一千叫隻吉姆去執死雞"
如果玩少d可以完成埋mce
甚至有時間睇chamber of secrets架
聽日開始溫中文
預5日搞掂讀本,因為考試果排都係差唔多
剩番既時間兩本補充練習各一半
呢几日好似冇一日早過12點半訓 !@#$%^&*
http://bbs.cnbb.com.cn/UploadFile/2004-7/200471623521499293.jpg
頭兩行都冇寫錯野
之後就真係吹漲...= =
>>July 19, 2004 at 7:56:41 AM GMT+8
2004 年 7 月 16 日 星期五 【晴】
響73x度睇harry potter chamber of secrets
睇得果10几頁就到站落車 = =
好彩冇搵錯路
o岩o岩趕得切~ ^____________^v
嘩今日教我地果條友仔丫...
成堂3個鐘佢用左9個字黎sell一本唔知咩書...US$50 (大約HK$390)
收人几多佣呀 =.=
黎俊傑照舊借左阿bug部手機打麻雀 @@
阿bug:「你唔放break我break左你隻腳呀」
放break
鋤D
break完左
我同阿bug捉象棋 <-阿bug帶左部palm @@
輸比佢
同吳鴻志捉
阿bug較到成個棋盤塞滿晒d車馬炮比我同吳鴻志玩 = =
又輸 :P
今日上晝好似冇學過野咁 @@
吳鴻志提議有份去04 hkmo同個camp果堆人搵日約埋去果間"天地圖書"用左張$50書券佢喎~
同阿bug,吳鴻志去大快活食lunch~
阿bug:「你連黎俊傑有冇戴眼鏡我都要諗成個鐘既」
吳鴻志:「邊個係黎俊傑呀?」
我:「頭先走左果個囉!」
吳鴻志佢爸爸車埋我去科大
唔該晒佢哩...^_____________^
球面幾何...球面三角學...那是什么 =.=
"球面上的三角形內角和恆大於π"
地球也是球體吧(雖然不是渾圓)
那么地球上的一切三角形內角和都超過π嗎? XDDD
決定下個禮拜六放棄科大
因為最尾一堂 唔去都唔駛驚跟唔到
imo course冇去一堂就真係會跟唔到 = =
通識講座
今次資優網冇講到係咩topic
中藥嗎?
分析中藥材的基因/化學成份
哦,即是chem和bio了
如果有人賣"千年黃耆"(藥材鋪叫呢樣野做北耆,黃耆先係正名)或者"千年當歸"
就報警拉佢
因為一係d藥材冇真係見證過千年歷史 <-即係賣果個昆人啦
一係真係有千年 <-但呢兩樣藥材每過一年營養量都會大減,所以盡量要新鮮食
中國氣候環境適宜,好多藥材響中國種出黎都比其他地方種既優勝
唔記得邊樣藥材
佢話食日本同韓國種果d都冇中國既咁好
不過中國產量太多 所以價錢平過d日貨成百倍
o下?!...!@#$%^&*
有條友好pro
吳鴻志:「我聽唔明佢問乜,但係聽到都知佢好勁,講果個又聽得明喎」
返左大埔
去商務買textbook
差一本mce,其他齊晒
返屋企
我只可以用" 支力 到訓唔著"黎形容果種感覺...
學左6個鐘頭數,大埔→荃灣→科大→大埔
唔 支力 就假啦 >_____________<
豬見showhappy down左咁耐唔用得,就用番超過10個月冇entry既日記
點知今日就用得番showhappy XDDDD
早餐生日快樂~
>>July 18, 2004 at 2:30:41 AM GMT+8
2004 年 7 月 15 日 星期四 【晴】
朝早溫埋phy剩番既wave果兩課
3日搞掂左!
之前預自己18號先搞得掂
呢几日做住功課先
可能星期日開始溫中文
細佬成日見我行開几秒返黎都要爭部電腦黎玩
而家暑假我咪鎖機囉(alt隔離,唔係space bar果兩粒掣是但一粒 + L)
今日突然間唔知點解鎖左機入唔番去 =.=
唯有用切斷電源這最後的手段吧
之後又黎一次 = =
知道出現果種情況要點應付
grammar focus chapter 1-18 -o-
成本野都係d低b到爆既exercise =.=
做剩3個
8號風球哩
富奸今次冇話下次會休刊
不過佢冇話唔會 -.-
下期hunter可能有得睇打交
而且多數唔係未打就知邊個贏果d
期待~ ^______________^
>>July 17, 2004 at 3:47:15 PM GMT+8
2004 年 7 月 14 日 星期三 【晴】
對耳今日好有問題 = =
出門之前有兩個人打過比我
吳學銘->我一開始聽錯左以為係jeff
聲音(太年輕)樣貌(太老)年齡(以此為標準)三者不相稱的brella->一個10歲左右既女仔打黎搵邊個呢?
lunch食pizza ^_____________^
約左吳學銘1點響富善巴士總站等
丫...!@#$%^&*
佢住運頭塘,咁點解佢揀約定地點果時唔話廣福個站呢?
早得滯 =.=
2:30要到馮漢柱
1:45落左車
響荃灣周圍行 <-不過一個大型商場都搵唔到 - -
吳學銘一隻手禁住欄杆由行人路跳出去
乜我硬係唔得架 = =
一隻腳踩住欄杆下面果條打橫既鐵 一隻腳檻出去踩番同一條橫鐵過去
非常之笨拙同慢既動作 @@
入左去果個禮堂
見到葉力滺
「有冇帶啤牌呀?」
「梗係有啦!」
阿bug同黎俊傑叫我坐去佢地前面
叫埋吳學銘去
吳鴻志到左 坐埋過黎
即係入選果5個mst人黎晒啦~ ^______________^
周太...那即是周什么?
講左一段几長既廢話作為呢個course既開場白
咩話?!
第2段course既test係乜乜china hk MO <-唔係鬥快果個hkmo呀 -.-
第3段既test係APMO <-asian mathematics olympiad
我開始唔係几想挑戰 =.=
combinatorics
「你翻開字典唔會查到呢個字 但係響yahoo字典就查到喇,係"組合學"」
"pigeon hole principle"
中文譯做"鴿巢原理"
將kn+1隻鴿放入n個巢 一定至少有一個巢有k+1隻鴿
奧校讀過一個相同既原理叫做"抽屜原理" <-兩個中文名我鍾意呢個多d
第一題:一班有40個學生 佢地夾埋有41部手提電話 証明至少有一條友有兩部
黎俊傑:「一人座底有一部電話先,阿A有條天線,阿B有個殼,阿C有裡面d零件,...」
得喎,咁做法佢地就夾埋有41部而且要証明既野係錯喇 XDDD
阿bug:「鋤D」
坐一張唔轉得既凳派牌落後面張台
勁辛苦 -o-
所以比左黎俊傑派牌
突然間醒起袁澤曦4條2比人炒13隻既事,同佢地講
講講下見到袁澤曦就係坐響黎俊傑隔離 <-我一黎到已經知架喇 不過講果時唔記得之嘛
「袁澤曦,你同佢解釋下自己當年點樣4條2比人炒13隻 XDDD」
佢拿起支筆想插我眼...@@
呢几日個日記網好唔穩定
我驚之前d野會冇晒...所以都係舊事重提啦
話說響福州既其中一日我 葉力滺 袁澤曦 劉家昌 4個鋤D
葉力滺出左34567
輪到袁澤曦,佢4條2又冇得出其他5條梗係pass啦
(玩完之後大家認為如果係劉家昌羅住4條2就唔會比人炒13隻)
馮夷同我順序一人出左一個full <-唔係main point
葉力滺出同花順!!!
之後3條A炒左袁澤曦13隻
袁澤曦覺得葉力滺出千
肯定佢之前一晚花左唔少心機排副牌 XDDD <-我打呢句既時候真係笑緊架
後來ex-3c響大尾督燒野食
我趁禮 臻 拉登佢地去搵爐既時候學葉力滺排左副可以咁樣炒死人既牌
不過宋永平羅左去玩killer洗亂晒 -o-
「imo就好似IQ題咁,A係B個仔,點解B唔係A既爸爸呀?聽到條問題諗爆都唔知點解,原來個答案好簡單」
黎俊傑強行借左阿bug部手機打麻雀
阿bug:「有小朋友玩上癮喇」
阿bug:「我讀中學咁耐冇聽過一個人咁誠實既,講大話個心會唔舒服」
有時真係會咁架
甚至有時為左自己利益著想而講真話都會覺得唔舒服 = =
爸:「你老師黎架?」
我:「同學呀...咩老師呀」
爸:「乜把聲咁似廿几卅歲既」
我:「(同阿媽講)應該係朱__打黎呀」<-絕對肯定!
精彩的對話不能不記錄下來! XD
kfc飛書開始給我壞影響了 -o-
"鎖鏈"的威力太容易受對方心裡的想法限制
只有某些蠢材(暫時有一個)會遵從我的規則
還有人…
明明我沒有提出過,也會自已把它加在身上
我說出了規則卻無法切實執行,比別人無法為我的處境設想過份得多
所以我沒有資格埋怨任何人
後悔自己沒有向對方提出曾經說過的規則 = =
(我覺得那規則是合情合理且沒有反駁的餘地,只不過以我的處境來說大家罵我也沒有錯)
只要說出那句話,就能立即趕走對方啊 -o-
由於"旁觀者清"的關係
一個清楚整件事的旁觀者會覺得我很奸詐,但對方未必會
我打上面4段的原意就是要間接讓對方自己覺得不好意思
那"合情合理的規則"就是
「在我溫習某一科的時候禁止向我提出其他科目的問題」
>>July 18, 2004 at 2:37:49 AM GMT+8
2004 年 7 月 13 日 星期二 【晴】
7點半醒左
訓唔著 開機
撞o岩haojie @@
隻tian勁茅柴
jiasi再打我即刻回番滿血 -o-
好彩佢唔黎第二次咋...
婧婧:「你地返黎做咩呀?」
jeff:「補課囉」
婧婧:「補課要著校服架咩?」
jeff:「可以唔著咩?」
婧婧:「咁又唔得喎」
jeff:「咁miss你講果句係咪有點兒廢廢地呢?」
amaths補課
沒人會認為計locus機械化吧
我反而覺得 = =
唔通因為句開場白同結尾?
哇...!!!
有人唔知係唔係做左ch 11既hw,kfc話可以今日交比佢
我唔帶本暑期作業返黎好明顯係我錯 - -
我:「你几時開始溫書?」
高軒:「抖一個禮拜先啦~抖一個禮拜又一個禮拜」
我:「49日o岩o岩好抖足7個禮拜」
越早買textbook越好
都好多同學關心細佬喎...@@
我通常比三個選擇佢地估
通常佢地都撞救恩錯左 <-阿媽都係比果三個我揀,我都係估錯左救恩 :P
高軒:「你細佬派左去邊間呀?」
我:「阿媽幫佢填左頭三志願...佢(呢個"佢"梗唔係阿媽!)都唔知邊三間架,救恩 圓玄 仲有一間...」
高軒:「何郭佩珍呀?」
我:「你又知既?」
高軒:「響富善果頭丫嘛」
我:「阿媽係跟ranking填架」
高軒:「三間都響富善 d ranking咪應該差唔多囉」
嗯
mst和displacement最接近的學校呢? (雖然果間唔係中學 @@)
↑我冇歧視任何人
賢:「好易學壞」<-佢尋日響icq問我
佢唔駛學已經壞,多謝關心 =.=
jeff提議聽日返小學探d老師
聽日我唔得
所以16號去
印象中至少有兩整年冇去過...
每當高度集中了一段時間
就會有"很快能夠完成"的想法然後放鬆至低得不適當的程度
結果無法再次集中
正常的wave是crest->trough->crest->trough->...
我...crest->trough 之後便沒有變化了
連equilibrium position也回不了去 = =
開左個銀行戶口
得閒要將自己擺響屋企既錢全部存晒入去
銀行點都安全過屋企 -.-
去商務
鎖定左兩本補充練習
聽日再去,順便買埋d f.5書
猜包剪dup贏左所以要做搬運工人 -o-
算囉
反正d past paper我有份讀
不勞而獲我自己心裡面會覺得唔舒服
re hrzo:
我只可以說
你忘了有降落傘這回事
>>July 17, 2004 at 3:46:32 PM GMT+8
2004 年 7 月 12 日 星期一 【晴】
散學禮
8點半起身
尋晚較左鬧鐘8點響架
不過唔記得啪番粒掣上去所以佢唔識響之嘛 =.=
返學果時唔記得左係9點定9:10之前要到學校
9點前趕到學校先知道早左 = =
又多左d功課 -o-
bio 又要做埋未做既past paper
econ有一份exercise
44條mc同7條大題
真正既"long que"應該係好似chem essay或者phy bio 4分content+1分communication果d題目
所以我覺得econ淨係有short que冇long que
少過試卷,應該可以好快做完
散學禮既程序表
有一個程序叫做"訓勉"
terry:「我小學呢度寫"短講"架,搞到我地對"短"呢個字重新定義」
卑鄙! <-鬧緊寫"短講"果條友
我:「只係差唔多背到主禱文」
terry:「你小學唔係讀基督教學校咩?」
我:「唔係呀」
terry:「哦,咁唔怪得啦」
↑直接引述冇任何說明,希望大家會睇得明我當時講d咩(terry當然係完全明白啦)
mrs lam:「過完個暑假大家可能會高左...(下刪,因為唔記得左佢之後講乜)」
↑講緊放完假返黎既校服要求
bobby:"never apply to mr.ko"
唔比佢今年開始高既 =.=
派成績表
差過上次
好合理既事
不過課外活動 AYP 比個A我就好唔合理囉 <-我本簿冇簽過野 搞過几個活動我去得一個
i-file 修養品行 學習生活 課外活動
進進三樣都圈個5比我
又一樣野唔合理到爆 =.=
突然間諗起一d早几日見到既野
同曉,kooby兩個最有關係,大家想知可以私下問我
又一件"人地覺得係芝麻綠豆但我睇到好大"既事
在眾人的心裡,這不過是跟搶付車費搶會鈔一般常見的事
只為了無聊的所謂正義!
兩刃劍思想發動→如果我講出黎,我咪同講人壞話冇分別?!
哼
兩刃劍這東西
大家都看不見或故意隱藏自己的劍指著自己的鋒芒
我為什么要故意迴避自己第二個刃!
keating黎左
佢話佢隻錶爛左,我地送一隻比佢好合時 @@
佢叫我地唔好喊,如果唔係佢又會喊埋一份
同bobby一齊走
我:「你點用舊年張書券?」
bobby:「買漫畫囉,蠟筆小新雜錦」
...=.=
原來放學可以問進進自己考第几架 -o-
賴_瑜:「全部多文字既科都b」
critical hit!
佢講一句我即刻明白自己既死穴 @@
機戰d 3周目剩番最尾一關唔想玩 = =
聽日上晝補完課下晝就開始溫書!
比別人更強
比別人走得更前
比別人爬得更高
這些就是我的願望
也是多數人的願望!
http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/FUNNY/k/e/20040624_kemmy147_224212.jpg
大家覺得果個真係劉德華抑或人有相似?
>>July 13, 2004 at 3:56:23 PM GMT+8
2004 年 7 月 11 日 星期日 【晴】
最後比我地既英文書係chamber of secrets <-豬好唔開心嚕~
一堆英文功課
mce全本
grammar focus unit 1-18
!@#$%^&*
演藝匯演
勁冇癮
周圍几個都唔o岩傾
但佢地又講住野搞到訓唔到覺(加上自己冇睡意) >_______<
彭狗收到張字條
話佢唔知邊日遲到定係冇返要補請假信先有得羅成績表
如果我聽日遲到真係几麻煩下...
喂怎么演藝匯演會有半個鐘講科學的 = =
比其他任何一個的表演節目都長丫
有幅相影左三個人
「左面果位大家都識架啦,係李國章局長」
唔識喎 <-仲以為係外國人 @@ 副眼鏡咁快唔o岩戴?!
「我要介紹下右邊呢位高大威猛既徐定中老師」
高軒:「同我差唔多高o者」
喂,別省略最關鍵的字眼! -.-
明明就係中間果個同佢差唔多高 =.=
相中三人(以觀眾的視點為準)
左邊果個:我唔識佢佢唔識我
中間果個:我知佢係乜水
右邊果個:我識佢佢識我
brella走埋黎冇出聲
昆我句生日快樂之後走
"hear & away" - -
派左暑期活動果張通告
econ補課的日期...
補兩日 每日3個鐘
即係好明顯會教新野啦
咁我一定要補完課先溫econ?!
重新設定schedule
phy,econ各3日
中文,bio各10日 <-會唔會預得太多時間或者中文要用多几日呢 = =
chem 6日 <-好似有少少
已經減去因任何原因使得半日或全日鐵定沒空的日子
預左會用埋8月31日 <-買中五textbook?一落左73x即刻去囉 @@ 駛擔心架咩
只要唔分心就應該有時間剩
我一定做得到!
聽日搞掂埋機戰D三周目佢
勁後悔之前玩mud唔盡快打塔升爆20m
而家塔難打左獎勵少左
連普通npc都識詐死
咩世界 =.=
http://www.hkbbs.biz/hkbbs/attachments/Fo81_toothbrushusb.jpg
這電動牙刷的電力來源...?!?!
http://www.hkdreamcast.com/cgi-bin/free/lb/non-cgi/usr/15/15_5255.jpg
蜘蛛俠轉工了?!
還是這只是兼職?
http://myhome.hanafos.com/~dural81/61.jpg
蜘蛛俠的天敵
http://i611.com/phpbb/ul/ku04.jpg
有關海上那台武器的實用性
請參閱空想科學讀本
http://www.akzone2.com/jpg-bin/dsq1pujfuqc94jqc0no4.jpg
靚女方力申 XDDD
http://61.93.12.221/usr/6/6_833.jpg
棟大廈好神奇喎 @@
(我見到其中兩層有d恐怖份子響度鋸樓 =.=)
我見到其中几層有汽車
d人點搬上去架?!
>>July 12, 2004 at 4:16:34 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|