寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

2004 年 9 月 8 日 星期三 【晴】

尋晚訓覺之前著緊其中一件橙色既背心
刷牙果陣見到件衫既image上面有几粒字母 <-原本已經響度架喇,係我遲發現o者
DANNY XXXX <-後面果4粒字真係分辨唔到 @@
原來有這么一回事 !@#$%^&*

細佬今日病左唔駛返學
有冇搞錯呀...病左都應該照返學啦 -.-"""

返學中途見到豬同一個女仔一齊行
「豬早晨呀~」
聽唔到算 -o-

死人錢偉賢響度老點
尋日派左張文言文單字語譯既ws
佢見到我d答案話點樣點樣
講到好似好有道理話我有几個錯左
我比佢誤導之下改左
等周sir解釋答案,原來我一開始做o岩晒 -.-"

唔知邊度有人開始傳話叫ck熄風扇
傳到去ck果度,ck埋頭寫緊野唔肯熄 <-有人叫ck熄風扇之前我已經懷疑ck會咁做
好鄙夷呢條友
自私!
為左自己抄多几行notes咁小事都唔肯幫手
企起身禁個掣駛几多時間呀 -.-

周sir解釋儒家個"仁"字
用oro做例子
「大B」XDDD

短文寫作+依指示改寫
20分鐘做30分既野...
第一次做短文寫作爆字數!!!
以前見到marking scheme寫住每多足10字扣1分
我就每少足10字扣番自己1分 @@

英文
今日listening
tony帶左個用2a電既舊式headset
佢又冇帶電芯,所以用唔到 @@
miki帶多數人用果隻headset
佢冇帶電芯,我擺左差唔多4年未用過既電芯終於用得著喇 ^___________^

miss kwong響黑板寫低要做grammar focus既一個chapter
我聽到佢好似話16,講出聲話暑假做左(of coz in english = =)
bobby,jacky,jeff:"shu~~~~~~~~~~"
我諗miss kwong冇聽到我講,或者我聽錯,佢寫"grammar focus U.26"響黑板

chem lab
等入去之前見到資優仔佢地果班float去bio lab @@
「phy chem又悶,bio又悶,maths又...」<-聽唔到佢之後講乜,不過肯定係負面野
「你上maths有得放break唔好嘈啦!」
身在福中不知福 - -

豬覺得我本schedule好靚
我:「你第n個咁講架喇」
賢:「仲要唔想要果下先串嘴喎」
我:「我而家想要呀」
豬:「係咪響xxxx買架?」
我:「我唔記得左果間叫咩名,大眾隔離架」

electrolysis實驗
豬用個"鱷魚夾"(我唔知果舊野個中文名係唔係直譯...)夾斷左條電線 @@

慢慢等佢出bubble
超慢...= =
「你同我快d出多d bubble出黎呀如果唔係我拗斷你枝carbon rod」
都係唔得 -o-
好似係hydrogen果邊快d
豬悶到要數bubble當數綿羊催眠自己 @@

↑我睇過一幅print screen,講一個電腦白痴想開電腦但唔識用ms-dos既command
 講一堆"開機","快開機","求求你啊...開機吧",...全部都無效
 最尾整一句 "你他媽的快開機不然我砸了你!" 即刻得左 XD

食lunch
bobby:「chem lab之後lunch真係唔開心」
我:「唔係上完bio lab食飯先唔好咩?」
魚:「上完chem lab隻手黐住d chemical一定要洗左手先食得飯」

同釗,奶咀吹水~
奶咀痴線架,識哼番孖寶兄弟(gameboy)果首midi @@!

bio
leo解釋點解食完飯會眼訓
「飯氣攻心梗係假架啦」
話肉類入面有d amino acid會影響個腦喎
佢叫我地lunch唔好食肉淨係食生果 =.=
d人即刻話咁樣冇晒growth @@
「又唔係叫你地戒食肉,晏晝淨係食菜,夜晚食番肉咪得囉」
但係bio之後係pe喎...

度高磅重
bobby將大果舊野擺左響60,細果舊推到去20都仲未夠重
但依然唔死心想將細果舊再推過少少 =.=
之後佢當自己重80kg

bobby:「高軒已經到左152呢個limit架喇」<-佢似乎讀過下amaths第3冊
我:「你應該話d(height)/dx=0,level off左」<-所以應番佢一句微積分既野 :P
↑準確d應該話"d(height)/d(age)=0" XDDD
 (d乜野=0 即係一個graph響某個位置level off左)
結果高軒比上次高左1cm @@

度完高磅完重,落地牢聽鋼棒吹水
佢比以前幽默左~ ^^
講左好多明褒實眨既野,例如呢d:
「你睇下,有d同學著晒成套整齊校服黎上我pe堂」

打鐘,入更衣室換衫
鋼棒:「咦?有攝錄功能既?」<-孫樂庭部手機
全部人即刻"哦~~~~~"左好耐
5d班有條友遲入黎問發生咩事
我同佢講一次,佢又"哦~~~"左几秒 XD

好多功課 = =

每收到一封email,個yahoo messenger都會即刻話我知
係showhappy send柳穎璇個留言既內容比我
竟然比我估中左!
之後又黎一封email
我日記通常每日都唔會多過1個留言
所以我估果舊係不明來歷既病毒email或者廣告
係釗既留言
勁罕有喎,一日2個...@@!

今日day 5...?
即係阿bug要去晒0-5樓上堂? XDDD

re 柳穎璇:
你來這裡看日記又不用購票...

re hrzo:
我話"信唔信我數晒出黎"咋嘛,又唔係真係咁做...(淆底王 XDDD)

>>September 9, 2004 at 2:08:36 PM GMT+8


2004 年 9 月 7 日 星期二 【晴】

尋晚11點几細佬話有功課要今日交
打一段50字左右既文字save落floppy
爸,媽都訓左
所以我屈左佢10蚊 XDDD
(如果爸或者媽當時未訓,我就要無條件幫佢)
揚icq話我好夜
我同佢講呢件事
「so.............你太不應該了 我收20的- . -」
佢話收20之前我估佢話我唔應該幫細佬架 @@

原來最後還有個安全機制能防止我繼續變壞嗎?!…

今朝同釗,奶咀講尋晚件事
奶咀話我唔應該收錢
釗話我至少都收番夠食一餐飯既錢
少數服從多數,即係我收得太少 XD

grace話當年既香港人驚几時聯繫匯率取消會令港紙眨值
好多人將一半身家換做美金以超低息存落美國d銀行
grace老公存左一半錢,佢自己就繼續炒股票,而家99%既身家都係股票 = =
「所以我而家既身家咪多過我老公好多囉」
成日曬自己有米 - -

開學到現在只上了5堂中文耶...
這么快就完一課書了?!

amaths
5條classwork
"similarly"真係一個好好用既字 @@

賢:「你做晒未?」
janet:「痴線,我邊似你隔離果個變態呀」
自修的後果...?!

miki:「阿sir好疊水喎」
kfc:「點解咁講?」
miki:「你衫袋有張100蚊喎」
kfc:「100咋嘛」
我:「睇落唔止一張喎」
kfc:「都係200 o者」
miki:「睇落有几張喎」
賢:「可能有d金金地」

lunch
落雨
我明明有擔遮返學...做咩唔帶出去丫?! @@

不想在眾人面前…
連自己也不知道究竟為什么會這樣想…

發仔記個炸爐壞左
所以煮野食慢晒
12:45(左右?)落order
1點先有飯盒

黃安唔要d找錢應該比我地分左佢啦...XD

lily問我點解會咁晏至返到課室(果時點几...)
「因為個爐爆炸左囉」XDDD

去搵co吹水~

打左鐘即刻返課室,驚比人記名 @@"
肥庭尋日去toilet遲左返課室比miss kwong記名 XD

覺得自己咁講好串嘴:
我兩篇comprehension睇晒每一隻字都有足夠時間做完成份paper 2
點解要學速讀...

miss kwong聽唔到打鐘遲左落堂
見到一堆5b班既人響出面佢先知 @@

phy lab
又用n/9 remainder分組 @@
之後d人唔理佢,亂坐~

做exp't
乜成組剩番我一個做野架...-o-
阿唔係,melody都可以算有份既
舊年有brella同一組,至少有多個會做野丫 - -

黃慧中話梁sir唔放break比佢地都講唔好意思
好明顯響度曬命 -.-"

細佬默書唔合格,佢老師因此叫佢留堂
但細佬一放學就走左,佢既老師打比阿媽
好似全班佢最低分
佢死佢事呀,只要唔連累我
問題係阿媽要我讀d英文比細佬寫幫佢默書...-___________________-"""
而且佢鬧細佬果時勁嘈

brella話我幫細佬做要打字既功課果時收錢係合理喎 @@
我覺得自己咁做好衰,但係諗唔到一個理由點解咁樣唔o岩

re co:
你尋日踩緊單車嗌我果時勁高音 @@
我覺得pfm qu淨係打得劍冇用
又唔知pfm ci勁喎 - -
erguang又類似pohuang (fangqi果時唔知越高lv會busy對手越耐)

re 柳穎璇:
你解釋一下什么叫"票價"吧
信唔信我搵晒自己每篇打唔夠500字既日記出黎丫拿
一定大把呀~ XD

>>September 8, 2004 at 2:56:11 PM GMT+8


2004 年 9 月 6 日 星期一 【晴】

訓醒果時我記得有張通告未搵阿媽簽名架~
不過起身之後唔記得左咋嘛...:P

phy
進進一開始作左條題目
話自己2米,問塊鏡要几大同擺几高先可以睇到自己成個人
高軒:「同我差唔多o者」
cor. to the nearest meter,佢講得o岩~

我整! 佢個肺 (近排好鍾意"整"人個肺 XD)
講模擬立法會選舉食左人成個小息 -.-
公民責任?
會考果8科又冇一科會問呢樣野喎,關我鬼事
6張名單都冇一張值得我比一票佢既

中文
周sir話第一次test花潮同新詩三首
我同賢背左舊年要背默花潮果段文字出黎 :P
f.4咁多次默書淨係果次唔合格,我一定記得!

好唔鍾意齊桓晉文篇垃圾 -.-
講埋d虛無飄渺不切實際既無聊野 -.-"""
我承認依住儒家思想去做人會令頭頂發光
但除左本身做緊皇帝既人之外冇人試過用儒家思想得天下
槍桿子出政權才是統治者應該相信的

kfc講晒maths amaths test既日期
「呢d範圍都係暫定,test之前會再firm一次,都要睇教唔教得切」
我有預感12月或以後既test大部分都要延期,可能會取消一兩個 -o-

vector...?
polygon rule...?
高軒玩mud既經歷
sl->xy->hs = sl->hs XDDD

去滿江紅食lunch
有電視機,所以有得睇午間新聞 @@!
高軒:「有龍捲風叫我睇丫」

食完野,佢地講上門補習
jacky話佢阿哥幫人補習
果家人勁好人,見比jacky阿哥補完之後成績好左就比多$500佢
比人上門補習之後成績有進步既小朋友真係好少有
我第日要搵外快一定撈呢行 XD

ck話現代好賤
佢將3間補習課室用玻璃間開,各坐45條友
得一條友教,其餘2個課室各擺一個齋坐既所謂"教職員"
人地投訴佢又可以話有教職員,唔犯法告佢唔入 -.-

miss kwong派個類似心理測驗既野
分自己性格適合邊一種學習方式
visual(睇文字圖畫) audio(聽人講) kinaexxx(睇人地點做)
我一開始估自己係k字頭
測完個結果係a字頭

econ
賢訓左陣
醒果時問我:「佢有冇講過正題呀?」
書既野講得多就唔係grace啦~ XD

miki見到我本schedule...
mak大個口得個窿 XD
佢覺得我果本好靚,問我響邊度買
我:「大眾隔離囉」
肥庭:「有高達賣架嘛」
我:「係呀」
肥庭:「但係貴過麗達成几十蚊」
我:「我冇睇d價錢呀」<-橫掂我都唔會買既,冇咁得閒砌

高軒去貼ayp既宣傳單張
駛乜真係一層貼7張咁聽話o者...
每層兩三張比人覺得你有貼過,剩番果d扔晒佢咪算囉 XD

http://img.photobucket.com/albums/v307/gundamgp03s/20031119xx_1.jpg
玩CS好專業既高手...@@!

>>September 7, 2004 at 1:12:50 PM GMT+8


2004 年 9 月 5 日 星期日 【晴】

今朝早響街度望到周圍d大廈全部都好似有層霧咁 @@
之前好似冇架喎...

co做咩變左女仔聲?! @@

miss kwong播左個powerpoint比我地睇
咩咩wt makes up a perfect life
好多人講左唔同既意見
肥庭佢兩個
婷:"freedom"
miki諗到"freedom gundam"
我想講"justice" XD

hard work h=8 a=1 ... 加埋9x(%)
knowledge 8x%,仲少過hard work
數多几樣野...
attitude=100% =.=

bobby問我借塗改液
之後又借我本字典
美其名講分享
其實佢都係對自己有著數既時候先會叫人分享o者 -.-

改過句motto佢 - -
"i am the one turning impossible into possible" XD
(我是化不可能為可能的)

miss kwong話小朋友細個果時比人話佢蠢就會有自卑感
"brian u are very short"
呃...我應該話佢高先o岩呀 @@

後面果兩個響bio書發現到個字勁好笑
flexor:屈機 XDDD

骨是重點比力點更遠離支點那種槓桿類型
那么肌肉不就要施用比前臂實際出力更大的force嗎?

兔仔腳果條mc真係麻煩 -.-
一題要睇成3個關節

miki話yahoo競投見過有人拍賣"新鮮波羅包一個"
d人炒到千几蚊...!!!
「之後仲好笑,有人見佢地炒得興起賣雞尾包」
「炒到几錢?」
「几廿個」
我唔係几信"几廿個"真係几十萬所以問佢几廿個即係點
佢話真係几十萬 !@#$%^&*

響走廊見到禮
「danny~」
「你一嗌我danny即刻唔記得左點嗌你,我知你叫咩名架」

資優仔,jk佢地覺得f.3比鎚仔教phy chem,之後f.4比進進教phy
好大失落感
我舊年都係咁呀 - -

周sir講定晒d中文test既日期
話如果有撞其他科既話就叫佢地改
乜咁o岩呀? - -
有几次都響英文test之後果日既 = =

孟子話儒家冇人講齊桓晉文所以佢自己冇聽聞
即係佢自暴其短証明自己既門派淺陋囉 @@
呢條友鍾意講歪理,操作系!
不過佢操作系既能力好廢,冇人比佢操作到 XD

齊宣王見隻牛好可憐,佢冇罪都要比人"湯",就換隻羊
如果隻羊打冷震咁點算先? -.-
君子要遠離廚房 @@
大力按下去 XD
要做君子就連菜都唔好食囉
棵菜冇得罪你做咩要斬佢o者?
儒家咁鍾意追求"仁",班追隨者唔該快d去捨身成丫~XDDD

lunch time又見到禮
「我知你叫咩名呀,方昶禮丫嘛」

去一間唔記得叫咩名既野度食lunch
釗 發 高軒 jacky ck

乜d麵黐埋一舊既? -o-
落單果時我應該嗌米,唔應該嗌麵...- -

高軒真係食得好慢
釗同ck響佢度夾走左d牛肉,幫佢食晒碗野食 @@
我果碗最遲黎都早過高軒食晒喎...:P

bobby真係好習慣唔帶野問人借 -.-"""
又問我借econ holiday hw
賢借左比佢問我借
「借我睇丫,我相信danny唔係d咁既人黎既」
佢相信我係唔肯同佢share份野既人 XD

坐呢個位真係遲早激死 \__________/
後面果兩個唔專心聽書,老師o岩o岩講完d野佢地就黎問我
賢自己擺左份econ hw答案響台面都懶得睇要問我答案係乜
斜前面既bobby有計數機仲死都要話我計得快問我加減數

進進寫左條題目出黎
a EM wave has a wavelength of 3cm,find its frequency
佢話某年會考係咁樣問
有10%考生睇計數機顯示1 10就寫1^10做答案...
佢未講之前我仲以為果10%人係寫左10^8 (3cm睇錯3m) @@

田田問f.4教點樣駁chemical cell叫賢答
賢見到本書寫carbon electrode就咁樣講
佢糯左 XDDD

(學遊戲王 :P)打開埋伏咭!
8月26果兩件虛構既事分別係
1.有人入黎捉到馮夷佢地玩啤牌
2.我見到曉同埋將暑期作業借左比佢

我既主要目的當然係要作第2件事出黎陷害曉
但係日記係"記一日發生既野"
所以我要一開始講明有d野係老作
免得有人睇到會以為真係發生左d咁既事
淨作一件又太容易估
唯有作兩件啦

除左 比喻/事後會講番係虛構既事 之外
我唔會響日記打任何冇發生過既事
個人感想就係自己真係有諗既野

點解我要咁做去陷害曉呢?
為了蔚藍清靜的世界! (講笑 XD)
↑呢句野係seed入面想殺基因改造人果批激進既自然人成日講既口號
真正原因:
有一晚曉同brella駁3-line打黎問我數
我本野唔響自己度,曉問我記唔記得d題目 <-咁樣問都好合理
我強調自己唔記得,曉仲堅持話我一定記得
你地覺得曉夾硬話我記得一d我唔記得既野冇問題既即管出聲
有合理理由既話我會承認係自己有問題
好彩有兩個人響果段時間打黎搵阿媽幫我踢走曉同brella
(仲要多謝佢地教識我唔想聽電話果時可以話"有電話入"黎收線)
brella話自己負責講irrelevant搗亂,我覺得佢都想知果題點做 @@
不過佢冇直接叫我教人更加冇死纏爛打所以冇所謂,我唔會對佢作出報復
我成日話死纏爛打都係強迫既一種
迫人做一d佢唔想做既事算唔算恰佢丫?
比人恰唔報復係唔係會比人覺得我好蝦先?

唔教阿曉係因為之前臻打黎果時我都同佢講過本野唔響自己度,唔記得d題目之類
教左曉唔教臻就對臻唔公平
如果將我對自己識既人既評價分為好中壞三種既話
臻係"好",曉係"中"(經過死纏爛打果件事之後變成"壞")
教左曉又唔教臻我覺得對臻唔公平
我暑假之前已經為左唔比人問我本野既題目做左好多野
包括叫豬幫我keep本野
之後豬話我叫佢keep既話人地問佢佢唔教就會有罪疚感
向我提議另一個人,我本野就有大半個暑假既時間響佢度
(果個人話我洩漏出去就殺左我,所以我唔講得係邊個...@@)

8月30號響曉既diary見到一句野
我覺得好大機會同我有關所以諗左d野
而家解釋一下果日點解搵bobby rono terry三個同自己對比:
三個都係maths勁既人
bobby教左人野之後會要求報酬,我唔會咁講所以多人問我功課,問bobby既人就少d
我問過rono,佢話冇乜人問佢maths/amaths
terry係一睇就知唔會有太多人純粹為左功課/測驗/考試而同佢做朋友

8月31,我突然間想知果日作2件事易唔易估到
問釗,佢估3次就中晒2件

想知究竟有冇原本想問我maths既人因為睇到果句野就走去問佢
今日放學果時唔記得問阿曉
不過我估一定唔會多過2條友
我總算賺左,因為26/8之後真係連續几日冇人問我maths ^__________^v

曉都好犀利...
今日日記有1/3既內容講既野同佢有關 @@

>>September 6, 2004 at 2:03:13 PM GMT+8


2004 年 9 月 4 日 星期六 【晴】

jacky同臻生日快樂~

今朝早開電腦果時細佬仲未起身
勁少有喎 @@
我開機之前有開喇叭架~
即係一login到去xp果時會出聲

爸媽返左鄉下...

晏晝...11點几或更早啦
去黃慧中個留言板&日記
資優仔留言:
「be patient.....我patient既時候我一定係patient(病人)」
我又留個言
「be patient唔係解"做病人"咩? XD」
佢果班有人之前同佢唔同班都一早識佢
對方話因為資優仔太出名 @@

嘩黃慧中咁早就打左今日既日記 @@!
「跑完去食仲吸收...==」
我同佢講「吸收多d食肥d」
「而家已經肥 仲肥多d....=.=」
↓呢句野我冇講出黎,不過好想講 XDDD
「我有同感」<-吹架咋,我唔係真係有同感

買左盒乾炒牛河返屋企食 <-唔駛去m記咁遠架 XD 卅蚊都買唔到一碟 -.-
我同細佬兩份分
細佬話唔夠食叫我買兩盒
我懶得落去
點知夜晚阿媽返黎果時話留$50就係比我地買兩盒 = =

哇哈哈哈哈...
諗到一揪字好o岩用黎形容已經當左自己係大學生既區佬
early mentally admission scheme <-唔要打粗左既字就係"尖子計劃"

尋晚訓覺之前諗過一個問題
我遲d可能又會面對多一個"因為我要讓自己變得更強而得到的報應"
兩個選擇都唔想揀,唯有諗辦法避免果種事情發生 <-more preferred solution
或者不嫌麻煩成日叫人唔好當我幫人係必然 <-less preferred solution
芝士書話人要對變化有所準備,免得變化一出現就令心情變差
唔該晒大家...

決定響聽日既日記公布8月26既"答案"
釗知係咩事,估下點解係聽日啦

睇番豬好耐之前既日記
見到几句野而家好有同感 <-唔記得自己當時點諗,我覺得應該係持反對意見
果日校運會,佢守更捉到几個同班既人過其他社(包括我),記左我地名
「其實要記自己認識的人也幾難決定
 不知記不記名
 不過想到如果不記
 會對其他同學不公平嘛~
 衰d都要...希望大家明白...T.T」
(我當時唔應該計較,因為淨係記一次名唔死得人,第二年就冇晒紀錄)
豬做呢樣野係合理既
我用一個正義既理由去支持而家既自己做一d唔o岩既野就好卑鄙
道德觀念反對自己咁做
但係利益觀念同自己日常見到既是非善惡話我知
堅持道德唔做到咁奸既反而比人覺得我衰

細路女話冇大班冰皮既中秋就唔係中秋
我淨係8歲之前試過一年真係有中秋節囉...- -

>>September 6, 2004 at 10:37:33 AM GMT+8


2004 年 9 月 3 日 星期五 【晴】

細佬呢几日勁煩我問rono send遊戲王 -.-
一日睇左4集 @@

城之內同hunter既小岡有d相似之處
熱血青年(小岡係"熱血兒童")
即係好衝動,會唔理自己既後果去做某d野
敵人明明出術令城之內劣勢,連個裁判都咁講,想判佢輸
城峙之內仲堅持要繼續打 @@
雖然平時好似好冇腦,但必要時會好醒
佢同敵人打一場關乎性命既"決鬥" <-即係玩遊戲王咭
到最尾出一張魔法咭,效果係抽2張牌叫對方揀
敵人抽到其中一張城之內會輸,另一張城之內就會贏
佢一開始諗住揀城之內左手渣住果張(令城之內輸)
城之內叫佢考慮清楚
敵人見城之內講左兩次叫佢確定揀邊張露出左破綻
大聲話揀左手果張,之後見到城之內笑得好奸即刻動搖,結果轉:挬z右手
小岡好醒既例子:
獵人考試果時,佢地去到一間有齊古今中外各式各樣武器既房
有兩個出口要二選一,大會話埋比佢地知兩道門後面係d咩
一邊係捷徑,不過只准3個人過(佢地一行5人)
一邊可以5個人去晒但係要好長時間,佢地一定趕唔切
小岡叫佢地揀後者之後用果間房既武器打爆兩道門之間既牆行捷徑

去補chem
高軒響吉之島出面個站上車
佢話o岩o岩響吉之島食完lunch,跑過去巴士站好 支力

carmen,winnie,oro(呢個遲到)都有響果度補 @@

應該係自己見識少
佢真係講隻字都快過人 <-我覺得如果佢先天唔係咁就一定有職業病
不過我唔駛將精神撐到恆都聽到晒同明晒佢講乜 ^^

alan cheng成日搵火機煙仔果d野做例子
佢話見過有人食完飯之後食支煙擺入個塑膠飯盒扔落垃圾筒即刻成個垃圾筒燒著左
好懷疑果個人係佢自己囉 XD

開始上堂之前我試過正面見到坐我前面果個
落左堂
我:「你係唔係叫陳毓娜?」
陳毓娜:「哦,你係xxx!」
我估中左~
聽佢咁講法,似乎佢頭先又係懷疑我係佢既小學同學 @@

真係几巧合 @@
上次響大埔墟火車站見到許文耀果時我係同高軒一齊
今日高軒又係坐我隔離

古拿比加:「我想要既只係穩定的力量!」
我而家就係咁諗

做mce
篇comprehension有個人99年會考羅6A1+4A2
叫做"chan wai-keung"
係邊個陳偉強?
打劫金鋪果個/殺人果個/被殺既其中一個? XD <-棟篤神探

響popgo睇到"金田一少年事件簿之吸血鬼殺人事件"~
已經連載到第3回嚕~ ^_______________^

阿媽睇電視既立法會競選節目
叫埋我睇,話比佢知邊個好邊個唔好
三大黨響度group discussion有咩好睇 -.-
而且最大問題係
新界西既候選人關阿媽鬼事 =.=
同進進講台灣大選既情況一模一樣
班友仔淨係響度鬥衰冇人會鬥好
冇人講到一句有利於民生既實際野出黎

http://student.cccklc.edu.hk/~klc.S0342324/music/20040824/funny.wmv
阮兆祥報新聞 @@
真係好細聲...
我平時聽歌淨係將個喇叭既聲量較到1/4已經夠
聽呢段野較到去3/4都唔係聽得好清楚 = =

>>September 5, 2004 at 6:14:11 AM GMT+8


2004 年 9 月 2 日 星期四 【晴】

返學途中見到欣欣 @@
「你d頭髮啡啡地既?」
「你係第n個咁講」
「我有個同學(may)d頭髮勁啡都話天生,但另一個同學(肥庭)又話唔係」
我識欣欣咁耐,到而家先覺得佢d頭髮係有少少啡 (意有所指? XD)

bobby:「danny,24既2次方係咩?」
我:「你有計數機」
bobby:「你快d嘛」
我:「你死開呀!」
過冇几耐又黎一次
「14既2次方係咩?」
-______________________________________________-""""""""""

我覺得自己計數渣左
2堂計得3題...
一題見到條垂直既線寫佢每一點y-coordinate一樣
計極都計唔到書果個答案
問bobby,「parallel to y-axis即係x-coordinate一樣啦」
真係當頭棒喝!!!
之後有一題做極都做唔到

兩刃劍發動
我成日叫人要將我視為一個正常人,有數唔識好正常
怎么我自己卻似乎違反了呢?

我本來想分開講以下3件事,不過連續3件都係同一個人,我得到呢個結論:
區佬真係一個好犀利既人 @@

一打鐘就大聲嗌「好 支力」用羊群心理令其他人都咁諗逼kfc快d落堂
(可能佢當時冇咁重機心,只係一個聽緊concert果時大聲話冷氣好凍既小朋友啦~)

入bio lab,leo話要重新調位果時佢話「好似U咁比我地自己揀位坐啦」
讀緊f.5就當正自己係大學生喇? =.=
(惡趣味+可能有諷刺成份:第日打緊工不如當自己七老八十退左休丫~ XD)
雖然我知佢如無意外都會讀到上去o者

leo一開始上堂叫我地今年比心機什么什么
區佬就講勁多野黎削弱聽到佢講野d人既自信心加大佢地既壓力
唔記得佢果時exactly講既係咩,總之我聽到就覺得佢想咁做

我覺得就算培育一個自己既"闇人格"出黎都冇可能好似區佬既"表面人格"咁勁

leo:「你問下羅6a果d,個個都係bio a既」
乜咁o岩既
今年mst羅6a或以上既人我淨係識一個 (冇見過梁熙文既真人所以唔算)
而佢就係bio b既 XD

guidelines and rules for CE biology
"do not exchange your seat with your neighbours"
我覺得自己響課室同坐我前面既jacky換位應該唔違反呢一項 XDDD

leo又用powerpoint視像教學
威:「你坐咁前搏羅多兩分?」
我:「你同我一樣坐到咁前咋喎」

見到side bench有d蟻
想捉番隻黎玩下 @@
柳穎璇見到咁就提出同我換位坐(本來響我斜後面)
螞蟻老兄很不爭氣嘛
在肩開始爬,但總是去不了她的頸
枉我仲同隻蟻打左氣咁耐...XDDD
結果當局者迷旁觀者清,威搵到隻蟻響邊度之後整走左 -o-

leo比我地做一題陰人既past paper mc
柳穎璇:「我條尾龍骨好傷,以前成日比人玩」
我:「企起身比人羅走張凳?」
柳穎璇:「係呀」
威:「嘩小心d喎你,有咩事真係好危險」<-悲觀
我:「你而家咩事都冇真係大命」<-樂觀 XD
柳穎璇變成咁→=.=

奶咀話miss kwong會派張野要寫自己舊年咩grade同expect自己CE咩grade等等
我同winnie講
winnie:「我expect自己F晒得唔得架?」
我:「我覺得自己到時會病左所以寫ABS」(唔好應驗呀,我吹架咋 = =)

miss kwong講今年英文考出黎既成績
paper 2,3有廿零個人a
1,4既就個位數
佢話差過之前,對我地"high expectation喎"

原來果張野仲要寫句座右銘同畫個"symbol"...
我畫左唔知係闇遊戲定係海馬對眼,因為覺得果種眼神好有氣勢
"no pain,no gain"

我同bobby一樣買西炒飯
返上課室,差唔多時間開始食
佢食完果時我仲剩一半 !@#$%^&*

區佬佢地又搵d歌名出黎問philip邊個唱
講講下話題扯到去d歌手
唔記得邊個爆左句「賤人容祖兒」
之後唔記得邊個:「你死喇你」(豬和ck都在場哩)

philip丟野落課室門口個垃圾筒
佢跌左錢
ck:「你跌左個5蚊呀」
我:「你聽到定睇到架?」
豬:「你唔知佢聽到架咩?」
philip又羅几個銀仔黎試下ck
之後我又玩下
ck up中晒
「我認輸 = =」

RE
mrs lam話學geog會睇到地球既環境點樣恰到好處
唔可以冇地震冇火山爆發等等
我覺得
bio是看上帝把生物這些體積較小的設計得異常巧妙
geog就是看整個地球這大型設計

專心上田田堂真係好削精神
佢唔會講几時揭書同揭去邊頁
要成堂100%集中先聽到同明佢講乜
得番八成既已經等於冇上過堂 =.=
周圍几條友聽得唔完整又問我,要將同一句說話講n次 - -

E OR
miss kwong唔記得今日有oral堂
所以呢堂齋talk...
講奧運
我淨係睇過香港vs中國果場乒乓波
仲要係o岩o岩響荃灣返屋企見佢播緊先睇
有咩好講 = =

臨尾miss kwong問邊個想寫篇同奧運有關既文章貼響壁報既english corner
得豬一個寫
我:「你寫自己對十米高台跳水既睇法呀? XD」

去新達間英皇睇補習班既資料
勁多amaths,econ,英文等等,就係冇chem果本...
高軒報左名所以借比我羅返去睇~
唔該晒~ ^__________^

落電梯果時見到奶咀同釗
奶咀上去報名補英文
我同高軒又上去一次
奶咀:「乜補左都係十几分架咋?我唔補都廿分不如唔好補啦」

奶咀叫我陪佢補geog佢陪我補chem -.-

高軒行入seven想買野飲,見10蚊2支我同佢就一人買一支cokelight
(打日記果時發現買自由斟裝滿一杯可樂抵好多 -o-)
佢飲左半支就後悔見優惠就買

返屋企
7點几填好英皇張form又去報名
911開始有imo phase 2果時我剩番2個選擇:早d食飯/乾脆唔去
我prefer後者~

果個職員打電話比人
話我報果個補習班剩番一個位,本來幫一個人留左,問佢仲要唔要
對方自動放棄

釗又開日記 @@
apple英文堂寫果句座右銘又係no pain no gain
即刻想換過另一句 =__________________=

睇大唐雙龍傳
呢樣野我想講好耐,不過成日唔記得左講
寇仲d軍旗大大個"寇"字寫上去真係型到爆! XD
(唔明既自己查字典睇下"寇"字點解)

師妃暄攬住佢師父果時個師父果舊怪假髮移左位 @@

http://forum.hkgolden.com/upload/040830123148-78552.gif
m記既新套餐~

>>September 4, 2004 at 10:04:02 AM GMT+8


2004 年 9 月 1 日 星期三 【晴】

可惡丫...
訓上層都覺得細佬擺下層既鬧鐘響得大聲過我果個好多 = =

見到宋永平
「我聽好多人都話諗住唔做bio past paper」
不禁響心裡面問自己一個問題:
究竟係聽到人咁講抑或我同人咁講多d?! @@

佢地几個又換位 @@
算,同賢坐
我而家反而覺得佢仲有d可取之處
腦裡的一個判斷程式告訴我…
不應該提出那兩個人的比較

miki借我本mce抄
幫我check埋邊度冇做叫我做番 :P

進進去hold f.6既唔知咩講座
吳國權代佢睇住我地班
趁機調位同jacky richard ck鋤D XDDD

沈皓婷問jacky借啤牌
jacky話玩緊
佢即刻同吳國權講 -.-"
好彩冇事

進進返上黎
叫我地填座位表
高軒坐左去賢隔離,jacky叫我坐ck隔離
我唔想坐前面,佢又堅持要同bobby坐 - -
結果我去番賢隔離,jacky同bobby坐,高軒坐最前

行出校門
釗問我有冇grammar focus ans
我話比佢知自己坐邊叫佢上去羅

上英皇睇補習資料
10點几早得滯未開門 = =

同高軒行左一轉"大埔會展" (miki作呢個名出黎真係好掂 XDDD)

返出黎
見到richard
之後見到區佬
高軒兩次都快過我,勁好眼 @@
響自己3米範圍內見到melody同官惠盈
呢次我終於快過佢 =.=v

高軒去影相鋪幫jacky羅學生相
「danny,駛唔駛羅番兩張返去吉響個稻草人度呀?」
「唔駛喇,你搵支針一野吉穿晒果12張之後比番佢,同佢話羅到果時已經係咁架喇」

釗話自己羅我份ans好似去偷野咁 @@
佢應該扮到好似返自己課室羅野咁丫嘛 XD

返屋企
好得閒...
阿唔係,好悶 -o-

>>September 2, 2004 at 1:25:16 PM GMT+8


2004 年 8 月 31 日 星期二 【晴】

細佬較鬧鐘較早左
又係熄左鬧鐘再訓過 -.-"

好驚終有一日會著錯左細佬套校服 = =
除左校徽同大細之外兩套校服係一樣架 @@

羅起個眼鏡盒...
點解我會聽到有d聲既?!
原來副眼鏡其中一個鼻托同粒螺絲甩左 -o-
所以我今日返學冇戴眼鏡

我覺得冇戴眼鏡會連聽覺都差左 - -

bobby話佢成個暑假打機冇抖過
同阿bug係同一類人 - -

開學禮

校監話新加坡既唔知咩李xx總理發表左個3粒鐘既演講
3粒鐘...
真係好一個吹水狂 =.=

例牌介紹教職員
淨係可以聽聲,睇唔到d老師同lab-tech既既樣
蘇汝豪有病所以戴口罩 @@

返上課室
佢地想換位
ck繼續坐角位
jacky去ck隔離
我坐埋牆
覺得賢坐我後面好過坐隔離...-_________________-"

派學費收據
高軒:「你睇下几好number?」
6666 XD

進進:「你地上學校網抄左timetable未呀? 唔好print出黎住喎,可能會改」
what the ... -.-!
抄左響本schedule度 = =

全班集體訂簿
「有兩個原則,第一,要每個人都係羅咁多既,第二,個價錢要容易收,即係好似$15.5就唔好喇」
7本單行簿+一份test paper,$10
嗯...
我已經有一疊淨係用左2張既test paper
自己去排隊買好過 - -

進進叫jacky收買簿錢
ceci:「收錢呀~彭狗老公」
高軒:「一聽到就即刻收喇?」
XDDD

jacky問邊度影學生相平
我:「我樓下$15一打」
不過佢嫌遠所以響超群隔離果間影左佢算,$25

去眼鏡鋪整番好副眼鏡~

資優網話科大果個course既證書頒發典禮係3/10
時間:2:30-4:30
所有學員必須於11:15前抵達會場進行綵排
咁早?! = =

響柳穎璇既日記留左個言
但係而家覺得打響呢度會好d...@@
 嘿嘿嘿嘿...
 你完全會錯意哩
 我話越遲開始chem越大鑊係因為好多人拖到最尾几日先做功課
 如果我溫緊書果時佢地問野就會溫唔切書
 就算我一開始話唔答都有人會死纏爛打
 而且最尾2個禮拜既imo course排得最密,每2日有一堂
 別人可以自私為什么我不可以!
 我為人設想那誰來為我設想啊?
就係咁

re hrzo:
moban果日同我打下下中架喎...
我exp都唔係低佢好多o者,應該係500k左右 @@

>>September 1, 2004 at 1:20:02 PM GMT+8


2004 年 8 月 30 日 星期一 【晴】

嘿嘿嘿...
釗令我知道自己講大話功力未夠 /__________\

rono send左几集遊戲王比我
好好睇~
thx rono~ ^^

遊戲,馬利克,貘良佢地全部都係精神分裂 =.=
全部都有闇人格既
而且個個闇人格都勁過本身果個人格
好明顯就係"懦弱的人生出一個強悍的人格來保護自己"
搞到我都好想有番個...XD

好既唔靈醜既靈 -.-
我今日話自從某一日開始冇人再問我本暑期作業d數
開口中,今日就黎左3條友 !@#$%^&*
仲要咁o岩三個都問同一題...-.-
臻->答左
賢->同佢話本野唔響自己度
拉登->答左
我本野唔響自己度果時冇教到臻,而家教左
試過因為太多人問同一題數搞到要post solution
因為我唔想再出現"十几條友抄同一個solution"既情況

至少4個人今日問過我聽日返几點 @@
jk 黃慧中 魚 釗 <-後兩個係打緊日記果時問...

仲有至少5個問過我聽日要帶咩 = =
jk brella 釗 jeff jacky

(上面果d 3個4個5個既全部都係跟問既時間黎排序)

部機中毒
"採取的行動:拒絕存取檔案"
我禁左確定佢又彈一個一模一樣既畫面出黎 -o-
full system scan,冇野
之後佢又話自動刪除左另外一隻毒
又係確定左再重複n次之後
冇佢咁好氣,restart -.-

去跑步
又係響風水廣場圍圈跑
有人響果度踢波
成日踢左出場外叫我幫手執
「黃衫~」
那件背心很明顯是橙色的丫...-o-

出去幫阿媽買cd-r <-之前果疊50隻用晒...勁快 @@
因為佢之前係響吉之島買,勁貴,50隻$90
我又覺得悶想出下街

去左4間格價
翠屏->昌運->大埔廣場
翠屏果間最多花款,$65,70,75,80,85,90(50隻)既都有
昌運果間得一款冇得揀,$65,睇個碟面覺得係10隻得9隻用得既爛牌子
大埔廣場有兩間
其中一間淨係得10隻10隻咁賣既碟
每疊$12-$16不等
不過全部都係一睇就覺得係爛牌子
另一間"腦世紀",得一種,$77
不過側邊寫左好多吹自己點勁既野(日文)
我記得響翠屏見過果個牌子架,不過唔記得翠屏既價錢
去翠屏睇睇下唔記得大埔廣場几錢 =.=
而且同一隻牌子都有3款,2個係$80一個係$75
去番大埔廣場果間,又唔記得左一模一樣包裝果疊響翠屏賣几錢 =______________=
費事再兜圈,響腦世紀買左算 -.-"""

返屋企見到個mud o岩o岩過左浩劫 !@#$%^&*

原來liancheng真係越高lv busy對手越耐架 ^_____________^v
不枉我練左2日...@@

>>August 31, 2004 at 4:04:49 PM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111765

Design & Scripting by ShowHappy.Net