|
2004 年 10 月 28 日 星期四 【晴】
之前幫brella燒碟,佢今日還番一隻吉cd-rom比我
肥庭:「我以為brella都睇gaogaigar @@」
今朝輪到朱,曉,彤做present
整左一堆唔同既聲出黎叫我地估係乜
唔記得威估o岩左d咩聲
carmen:「你知道答案唔好出聲啦」XD
janet睇報紙
粉腸見到一則報導話掘到矮人族化石
我問janet借黎睇
矮人族身高大約1公尺
智人(即係我地)身高 "1.6-1.85米"
ck佢地話高軒係矮人族入面既高果堆喎 @@
肥西派左n張某年oral role play既past paper
賢:「做咩派呢d野既?」
janet:「你問我呀?」
賢繼續望住janet
janet:「你想我答你呀?」
janet好野! XDDD
進進響隔離課室講書講到好大聲 @@
進進自己換左班主任堂同phy,派test @@
ck:「咁我一陣(lunch之後)走喇」<-冇真係走到~
將object擺響原本有image果個位問新既image會去左邊
答案係響原本有object既地方
朱:「歪左少少架喎」
進進:「刨尖d枝鉛筆啦」
XD
去新蔡潤食lunch
同台有個男人:「呢間學校個個都戴眼鏡架喎」
我:「你(釗)冇戴係異類 :P」
食完野響7-11買野飲
有張唔知咩野
話用八達通買唔知有咩買4送1優惠
釗提議我地4個一人買一支送一支比佢 - -
彭芷菁代課
粉腸:「阿sir又學我地呀?」<-指詐病請假 XD
派左張學生會問卷要我地填
肥庭響最尾既意見果度寫左句 "應由media來做"
粉腸寫 "福利部的同學,慢慢數問卷吧" 最尾畫左個media既logo
XDDD
週會
唔知咩國際青年xxx camp既presentation
無聊!
如果講消防camp既話我會有興趣好多
b班有堆人訪問leo,應該真係做緊一d有用既野,但我唔知係咩
leo一聽到話會錄音即刻
「咁我淨係會講3個字喎 無可奉告無可奉告...(略)...」
3個字?!
佢地問leo有冇拍過拖
leo話唔記得,黃定康回應話「多到唔記得呀?」
好明顯冇啦 @@
有人問佢細佬結左婚對佢有冇壓力,有冇諗過識番個女朋友結婚什么什么
leo:「隨緣啦」
我:「隨緣就會隨便d緣份流走個喎」<-我真係咁諗架
有一個人:「我地會問d比較尖銳性既問題喇,真係好尖銳架,你几多歲開始甩頭髮架?」
leo:「讀緊大學果時已經有架喇」
「你用開邊隻洗頭水既呢?我地可以避免用丫嘛」
「咁你地咩洗頭水都唔駛用喇,我樣樣都用過」
由此可見,不時轉洗頭水就會容易甩頭髮 XD
去打乒乓波
今次打得好左少少
>>October 29, 2004 at 3:38:06 PM GMT+8
2004 年 10 月 27 日 星期三 【晴】
我今日16歲~
多謝晒所有祝賀我既人~ ^____________^
阿媽今朝話去青衣城
食泰菜喎 @@
泰菜出名既地方好似係辣喎...
去到又全部大人得我一個細路,唔去好過 = =
睇遊戲王
"xxxx結界"個效果超屈機
但係我到目前為止淨係見過一個人用左呢張咭之後贏到 =.=
有條友唔記得輸比海馬定係打和,總之唔係贏既
孔雀舞贏過貝加斯,之後鬥到輸硬比城之內果時有人強制令決鬥中止左
有條友用一張咭既效力響決鬥入面換張結界比遊戲
遊戲用佢輸左
嘿...呼喚出人內心的黑暗
黑暗同力量好似有因果關係咁~
「多瑪(劇情講緊果個邪惡組織)的人必須承認自己內心的黑暗」
冇錯,所有凡人既性格都有黑暗面
不過佢話暗同光係一樣咁大我就反對囉
賴承鈞同郭展慧打黎 <-我聽到聲知係邊個啦
兩個分別自稱係響課室坐我隔離同前面既人
我同賴承鈞講:「呃人都呃唔到,我前面果個男仔黎架,佢係隔離果個係嘛?」
「係呀」
「我隔離果個都係男仔」
「咩miss黎架,比你地咁多男仔坐埋一齊既?」<-又講錯野 XDDD
原來打黎同我講句happy birthday o者 ^^
re 提子:
嗯
會考抹殺左好多玩既時間 -.-
>>October 28, 2004 at 3:28:44 PM GMT+8
2004 年 10 月 26 日 星期二 【晴】
school picnic~ ^___________^
海洋公園 @@
夠鐘之前鋤dee~
jacky多一張牌我少一張,比我抽走左張大dee XDDD
我:「有冇人會做呢份野架?」
kooby:「我唔諗住做喎」
肥庭:「我冇帶」
一野將4張紙全部撕成兩半 -.-"
吹呀?
進進比左佢個手機no.我地
「3:00-3:15點名
唔好打電話喎,我唔知你係咪o係中環打黎」
去海洋公園架巴士中途見到3次joey既大poster
ck:「楊千嬅一張都冇呀」<-串區佬 XD
羅左份場刊
第一頁就寫明海洋公園係非牟利機構
再見到果d 13蚊罐野飲既汽水機...=.=
坐纜車上山
高軒佢地覺得好驚
釗話落山果下會仲驚 @@
d機動遊戲都冇乜野o者
一上到去玩左個好似鞦韆既野
then 海盜船&每個位都好似隻雀仔果舊野
bobby:「呢個野(↑後者)好似試過壞左要整兩個鐘」
係就正喎 XD
我地玩完過山車,winnie,kooby佢地o岩o岩上去玩
winnie叫我玩多轉
冇咩好驚o者,唔明點解成日聽到d人嗌咁大聲 <-我嗌出黎係扮驚想引起其他人驚囉 :P
比舊野猛咁搖猛咁撞,個頭(特別係耳仔)好痛 ><
唔係機動遊戲既野(除左超動感影院之外)又非常之無聊
海洋劇場每一場都係用錄音講同一堆說話架啦
果兩隻熊貓反身之前我仲以為佢地死左 =.=
勁掠水 -.-
m記汽水 細:11 中:13 大同特大唔記得,我飲左杯中既
我竟然唔識自己帶野去食 !@#$%^&*
玩完越礦飛車同船
2點几至坐纜車落去 = =
釗話佢之前玩過,比個野"chok"到個心口痛左3日所以唔敢玩 @@
高軒,jacky直情唔夠疆玩
睇左超動感影院
將自己代入去畫面既世界
唔好當佢淨係郁你張凳既話都几刺激
之後黃安話入面既野同3年前一樣 =.="""
3點几我想打比進進話自己響中環 XDDD
不過佢地唔肯借手機比我 -o-
又玩多次几個機動遊戲
第2次玩過山車(winnie叫我玩果次呀)仲有少少癮,第3次玩完覺得無聊唔想再玩喇
搞到我想再度征服埋其他玩得1次既機動遊戲
除左最無聊既摩天輪之外
bobby都唔肯上跳樓機
剩番我一個孤伶伶去玩 /_________\
我想坐向海果邊架...不過3個位比人坐晒
高軒 jacky bobby走左
高軒同bobby係去補習
釗:「一齊唔好補啦」<-佢自己今日都唔駛補 XD
我同釗join左賢佢地
玩左勁多次船 (今日)
成身濕晒就靠越礦飛車吹番乾 :P
結果全日淨係玩得一次跳樓機 =.=
好多人響度曬自己今日玩左几多次每一種機動遊戲
唔敢玩果d全部無膽匪類 -.- <-身體問題真係唔玩得既人唔計
我唔係驚,係時間用晒響其他地方玩唔到咁多次 = =
坐629由海洋公園去金鐘
唔用得八達通 -o-
去到海洋公園正門果時有一批人上車
架巴士上層差唔多全部都係mst @@
十几條友本來諗住打邊爐既
比張志恆老點左几次行左成個鐘頭既冤枉路 -.-
結果返大埔響明星打(響大中總站落車果時都未到9點)
咁我之前點解要打比阿媽話唔返屋企食...= =
宋永平亂咁嗌左一堆得佢一個食既野野
上次ex-3c打邊爐既時候嗌左廿碟肥牛黎得6碟
今次嗌廿碟佢真係羅廿碟黎 =.=
返屋企
according to my watch
踏入16歲之後一秒出 車立 :P
不過呢樣好明顯唔準確
因為阿媽話過我係3點几出世,好似係下晝,唔肯定
要落我降既人隨便
哎呀!
我之前仲諗住16歲之前入機鋪打機架...
而家唔得喇 -o-
>>October 28, 2004 at 7:28:39 AM GMT+8
2004 年 10 月 25 日 星期一 【晴】
suki:「今日算x(唔記得左究竟果隻字係遲定早 = =)架喇」
我咁晏出門,仲以為會見到高軒tim~
今日作果篇文係要交去比賽既
題目好似係咩關懷支持
bobby抄之前作過果篇"活出悲憫心"
卑鄙! -o-
拉登羅左張紙入黎,話係一個黃/王xx寫果篇文
勁多人埋去圍住睇
我唔知咩黎,睇左几隻字知喇...=.=
係尋日有人話一個f.4寫果篇鹹濕野
凌柏祺(佢地講出黎我至知呢條友係咩樣架喎)都由4樓走上黎睇 @@
jeff睇果張野睇到差唔多要用鼻聞下張紙係咩味咁
「我真係睇錯左李俊賢!」
「我係用文學鑑賞既角度去欣賞篇文咋嘛,你唔好打落日記啦」
「我相信眾人既眼睛係雪亮既」XDDD
jeff指住我,有口難言,之後終於講左句野:「我相信佢地唔會聽你亂講野」
我保証以上記述冇改過任何野
除左對話內容冇可能跟得足每一隻字之外(不過意思同原本既出入唔大)
算啦後生仔,做得出唔怕認喎,又唔係得你一個有睇果篇文,係咪先 @@
響chem lab做完exp't個個都響度作文
田田又由得我地喎~ ^_________^
賢:「佢地(朱,曉)係乖學生,我以為佢地唔會帶篇文上黎作架嘛」
嘿,係成見既問題
佢地lunch響好運店買野食
唔想食炒麵 = =
所以我去左發仔記 @@
ceci:「d人啦,影印錢5個2收6蚊」<-今日派左疊bio past paper,每人要交$6比高軒
我:「你數過有52張架?!」
ceci:「有張單寫住$5.2架嘛」
有几多人會收5蚊咁好死呢...-.-
收毫子又麻煩
高軒抵諗d,下次$5.9都收$5算囉 XD
ceci:「danny呀,你係咪真係唔妥philip o者?」
我:「吹架咋」<-語氣勁唔似講真話,不過我講真話既語氣有時都會好似昆人咁 = =
ceci:「(勁唔信我講既表情同語氣)係咪架?你diary又咁講」
得澄清一下哩
我好耐之前試過聽到錢煒易佢地響課室講唔在場既人壞話,就話佢地好鍾意講呢d野
之後一日佢將「真係講笑架咋,唔好當真」呢句同我講左n次
尋日打日記,話"唔妥錢煒易好耐只係吹水"果時
我諗起上面講果件往事
好明白佢猛咁話"係講笑"想我信佢真係講笑既心情囉
因為我自己尋日都係咁諗
sorry呀...
而家好多人知我上個禮拜打左段紅色既字
我相信有一部份人係聽人講先去睇
甚至淨係聽到人講,連睇都冇睇過
希望大家睇野睇得全面d,感激不盡
circuit training!
我第1 round跑圈覺得個身輕左 @@
之後做到第3 round又重番,仲要重過平時 !@#$%^&*
18分35
好似有進步~ ^________^v
飲勁多水都仲覺得口渴
做完過左個半鐘(已經返左屋企啦)
阿媽打電話返屋企聽到我把聲,話:「你病左呀?」
re sch:
我突然間改變主意
想將果3個小學同學既名移去最前 XDDD
>>October 26, 2004 at 1:48:46 PM GMT+8
2004 年 10 月 24 日 星期日 【晴】
日記精簡化作戰!
不少人想我做這回事很久了吧? :P
我知道成效唔會好高
目標係唔駛再用"几多下page down"黎做量度字數既單位 = =
grace lo:「通識教育,通通都識即係通通都唔識」
我諗起射鵰同神鵰果個黃藥師 @@
咩都識+樣樣都勁果d全部都係變態 =.=
錢煒易問我有關前几日果段紅色字既野...
給你看的(其他人照原文不加不減不改的告訴他也沒所謂)
sorry呀...
我有時會因為一時衝動做錯d好嚴重/好離譜既野
基本上我從來唔會因為一件事而好鍾意或者好憎一個人
話唔妥你好耐?吹架咋
嘿...我隻心眼其實一d都唔準,但係我成日以為好準
果日lunch time我當場話你地講人是非
你都即刻同我話你地係講笑啦係咪先?
有時我會認同自己討厭既人做既野,亦都有時會否定好朋友做既野
原來有咁多人睇我日記我都唔知
真係好震驚...!!!
以下我列晒自己覺得有睇我日記既人
數少左或者數多左都話我知啦唔該~
(為左盡量數齊d人,所以排得太前或者太後都希望你唔好介意~ :P)
高軒 jacky jeff danny 賢 威 婷 alice brella
lily 彤 曉 朱 terry 錢煒易 朱斤
細路女 拉登 co 揚 早餐 釗 發 蔡ming 寶雯
jk 資優仔 黃慧中 欣欣 bug sch
林穎瑜 羅惠恩 吳沛珊
暑假自修differentiation果時諗過一個自己會遇到既困難
中左...
題題都要寫咁多野
某條practice我做左勁耐
最dum心果下係計錯丫嘛 !@#$%^&*
第一次作文比人扣字數不足...
同terry 黎立亮 仲有兩個唔知叫咩名去食lunch
有一個交學校既學費比黃定康(唔知點解佢係交cash)
比一千蚊找3舊半?! <-唔係應該750左右架咩?
佢地猛咁叫我去踢班足 -o-
terry:「你係咪真係唔gur錢煒易o者? 係就搵粗口鬧佢啦」<-痴線...
我響錢煒易全朵,因為terry都係咁講 XD
circle the best ans果part肥西冇將我0分 ^^"
phy lab
成group得我同melody兩個做exp't
做完坐低寫result,plot graph,etc
唔記得邊個話我地定力好勁,周圍d人講野咁大聲都專心到
知就好啦! XDDD
我冇所謂喎,響屋企都慣左啦
差d唔記得左!
孫樂庭生日快樂~
明白了…
看來那"針"不會再出現,一定要靠自己吐出"瘀血"哩…
>>October 26, 2004 at 8:46:48 AM GMT+8
2004 年 10 月 23 日 星期六 【晴】
朝早諗住dl gsd第3集
點知得勁少人發佈(seed就大把...300几400粒)
有一個寫住"受地震影響xxxx"
原來日本果邊尋日都淨係播左11分37秒出街 @@
原來abyss果條友唔係叫owl,正確spelling係alel
gaia果個係"stellar" =.=
約左許錦洲響大埔墟m記等
佢走左去地底果層 @@
jeff直接去教會
聚會完左之後去大埔會展食lunch
行去中途見到阿媽 @@
媽同miss tong講左几句
阿媽走左之後miss tong話阿媽見我響房就當我打機好正常
miss tong叫我得閒行出間房去下廁所,飲杯水咁,媽就唔會咁諗喎~
黎多6個人
發 許文耀 賴承鈞 何萬姿 郭展慧 伍泳嘉
好耐冇見既人(外貌上)都冇乜變過~
miss tong本來應承左陪佢媽食lunch
不過佢就左我地
唔記得邊個提議去佢屋企(響柏麗灣 @@)再慢慢傾
個茶壺唔夠茶要斟
賴承鈞:「靚女~斟茶呀」
miss tong勁話佢好野 @@
同人講左好多野之後我永遠都好難記番起講過d乜 !@#$%^&*
淨係記得miss tong估我地每個人將來結婚既對象會係個點樣既人囉~
講完晒d男仔,許錦洲叫佢講下果几個女仔會點
我覺得佢係就咁將3個女仔既特徵全部調轉晒就係果個對象 @@
9個人,佢淨係諗唔到我既情況會點 XD
「我覺得你會令人好驚訝架」
我:「會令人好驚訝或者令人唔驚訝咁呀?」
miss tong:「最驚訝就係冇咩特別果下喇」
落去周圍行下
見到一個燒烤場,佢話得閒約埋我地一齊去bbq喎
本來5:55同6:10各有一班船
諗住上6:10果班返去
所以兜多轉先
點知o岩o岩好趕唔切6:10
不過6:25又黎一班,是但啦
賴承鈞食煙 -.-"
響巴士度玩dup手 @@
佢地本來玩15 20
唔知邊個話逐隻手指出...
2個人玩都冇人試過估得中 =.=
落車
郭展慧比賴承鈞戟跌左
佢想學同人並排行路果時戟跌人
學唔掂,跟住賴承鈞尾想戟番跌佢
不過賴承鈞有心理準備所以整番跌郭展慧 @@
都唔知郭展慧想踢人定kick(?)人 XD
http://pya.cc/pyaimg/img3/2004090913.jpg
...?!
http://home.pchome.com.tw/girl/fukorecca/kuso/gs2004910105342.jpg
果架單車定電單車黎架...? @@
好似要入油咁喎
http://img.photobucket.com/albums/v255/tracypak/Wimbledon%20Premiere/ewwimbledon8.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v255/tracypak/Wimbledon%20Premiere/ewwimbledon5.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v255/tracypak/Wimbledon%20Premiere/ewwimbledon10.jpg
著中國衫的hermione @@
>>October 25, 2004 at 8:18:41 AM GMT+8
2004 年 10 月 22 日 星期五 【晴】
高軒今日冇去補習既?!
alan cheng:「我咩都唔識煮,淨係識煮麵既o者,所以一有饑荒我實餓死」
我同jeff對望
「不善營生...孔乙己定范進呀?」
「孔乙己」
「丫!范進呀,佢撈到半個秀才可以教書」<-其實半個秀才都冇先o岩 XDDD
我咁大個仔唔識煮 食送 ,但其他同學多數都識
聽呢個27歲(from his icq info)既人講完當堂冇咁自卑 :P
佢解釋一個人飲酒之後d酒精會去左邊
畫左一個人側面既cross-section
畫几筆之後錯左比人笑 XD
份notes有樣野錯左
alan cheng:「有人問你影印唔好話佢聽錯左喇,由佢羅d錯既野去讀啦」
佢話遲d會開一堂video
jeff:「又話唔想對住空氣講野」
上堂錄咪唔對住空氣囉 @@
好彩唔係我返果堂o者...
教會
哎呀...果個人叫咩名呢...
我入到去果時佢話:「你咁匆忙趕黎以為遲到,原來個個都係遲到既」
唔係既,果時都有7,8個到左啦
又係玩左個遊戲
一開始每個人自我介紹左一次(我自稱danny)
有一個人出黎隨意作一個長既古仔,一路講一路兜圈
響自己個稱呼度任何一個字佢有講過出黎就企起身跟住講果個兜圈
最尾講到"返屋企"全部企起身既人即刻要爭凳仔,輸果個講下個古仔
其中一次輪到miss tong
「xxxxxx家(呢個字專登大聲d @@)xxxxxx」
好明顯關我事...
今次睇耶穌叫本來做收稅佬既馬太做門徒果段經文
耶穌叫馬太跟佢走,馬太即刻應承左
響聖經冇講過,不過佢地講左一堆好合理既推測:
每個人民交几多稅係以收稅佬講既為準
即係本來一個人要交二千蚊稅
收稅佬可以叫佢交三千,其中一千自己落格
所以收稅佬係一個好好賺既職業
所以好多人想做,即係好多人爭
馬太坐得上呢個位自然同過唔少人鬥
當中梗係用左好多各種手段,可見佢應該係個好勁既人
miss tong話聽日11點有個聚會,完左之後一齊出去食飯
佢叫我叫埋自己聯絡到既小學同學去喎
我:「除左李_賢,劉_發之外我add左6個小學同學架...」
好清楚記得係6個
但數黎數去都漏一個
走左過一陣記起,原來數漏果個係林穎瑜 @@
jeff比左郭展慧個電話號碼叫我打去
之後好似搵到勁多人 @@
http://waiway.com/bbsimg/usr/4/4_9802.jpg
@@
http://www.hkdreamcast.com/cgi-bin/free/lb/non-cgi/usr/15/15_7127.bmp
方案3好恐怖...
擺到明一人犯法全城受罪 @@
>>October 24, 2004 at 2:46:43 PM GMT+8
2004 年 10 月 21 日 星期四 【晴】
把昨天突然浮現的記憶片段
和今天見到的東西
組合起來…
嗯…
!!!…
釗既日記
佢話gsd渣abyss,叫owl果條友 "我保你大唔好死"
我響gsd出第一集之前見到人物設定
已經預左渣chaos abyss gaia果三條友會死晒
而家睇左,響opening知道渣gaia個stella會做新主角條女,響ending應該唔會死
但我仍然覺得owl會死 XDDD
"心理損傷"就是我現在這樣吧…
我曾經試過陷入這狀態的…
自己把心裡的"瘀血"吐出來
或者用針(這自己不能控制)刺進去把瘀血強行抽出
就能復原了吧…
re 提子:
我知你係邊個呀...
睇左你日記,我知自己算少test...
8科,平均每科5個(最多係英文7~8個,最少係physics 3個)
最多test果個禮拜都係4個 @@
>>October 22, 2004 at 3:34:25 PM GMT+8
2004 年 10 月 20 日 星期三 【晴】
揚話田田"有前科",所以唔信佢之前話phy test淨係得ch.11既野
現實就是這樣
一次不忠百次不用
曾經在某事上犯錯的人再做一次那件事
就很令讓人相信他不會再犯錯
計focal length果題
我用formula計到2.4 <-check數用 @@
畫個figure又係1.9cm多少少(ratio=1:1.25)
我又唔想響答案度寫"1.92*1.25=2.4" (把間尺度到2 d.p.我都睇唔到啦 @@)
寫左1.9*1.25=2.38cm
賢:「個 O 係圓心就易做啦!」
jeff做某一題take approx. ans
之後用果個approx.value繼續做落去所以計錯野...= =
剩番一堂phy講書
有3條formula計"power"
進進:「多formula就要選擇,好似一個人有3個女朋友咁,你要揀同邊個出街」=.=
rono話佢又係用自己砌既formula計果題 @@
「好易推到出黎架,用similar triangle咋嘛」
中文
周sir問邊個值日生
兩個課室管理長,賢唔響度
粉腸:「3號(賢)4號(derek)」
唔知carmen聽錯d咩走左出去擦黑板
周sir:「江嘉汶易比你搵笨」
amaths
賢話ch.13既revision ex.得一頁
肥庭講左句「點解」
我斷章取義:「肥庭問你點解得一頁」XD
肥庭:「你呢句錐心...」
原來肥庭係問"xxxxx with respect to x"點解
我:「respect即係尊重啦...要尊重個x」亂咁作野出黎 XD
粉腸:「原來你唔尊重個x所以計唔到呀」
XDDD
jacky,bobby見到我做既classwork
bobby:「我好佩服你既勇氣」
唔記得jacky講左句咩
總之佢地覺得我老老實實咁做"dy/dx from 1st principle"好乖
「我用後面d formula (ch.14)黎check數囉」
天外天 lunch = =
ck聞到有人食煙,睥佢
唔記得邊個叫佢小心比人打
ck:「打我咪告佢囉」<-講得好認真
我諗:打完你再比你慢慢告囉
有時規則/法律都唔係大晒,有好多漏洞
例如前几日有批人集體請病假
校規就限制唔到呢d野
ck倒瀉左浸住d筷子果杯茶,冇殃及任何人
d野食黎到果時輪到jacky失手
又倒瀉一杯用黎洗筷子既茶
令到ck果碟野浸左好多茶,不過唔打斜個碟倒出黎都唔覺 @@
jacky果碟到左
jacky見到d液體問咩黎
唔記得高軒/釗話:「可能係茶黎架」
我叫既野一早到左
而且可以唔用筷子食
所以唔關我事 :P
我碟野有少量辣椒同几舊白色既野
淨係食辣椒既時候我都唔覺辣 <-由此可見d辣椒真係好少
食左舊白色既野就覺得勁辣,所以我以為果d係蒜頭
釗見到話應該係洋蔥
咁恐怖既...
辣椒+洋蔥即刻勁辣?! >_______________<
所以我冇食到剩番既洋蔥
肥西派左兩張ws
佢話d ws本來派比我地當係呢几日既功課
見我地一羅到即刻開始做咁勤力
所以比多個mce exam practice 1 -________________-"""
對quiz
如果"circle the best ans"果part唔當我0分既話38
零左佢就19...
一半哩~
落堂,肥西走左之後d人勁笑佢發音唔正
點解我完全唔覺既?! = =
grace lo入黎叫我地唔好嘈
因為佢今日好火滾,鬧過人唔想再鬧我地
用左差唔多成堂時間講6a班有4條友點樣唔合作 @@
佢話8月收f.6文科果時本來收30個
但係唔知點樣越加越多,最後收左35人,破晒紀錄
果4條友其中3個係排第31-33名既
「如果我有份負責呢樣野,知呢3個人咁曳既就唔收佢地啦」
grace向我地請教點樣罰果几個人(佢地畫台)
有人提議"每日畫一隻一模一樣既公仔交比佢,唔准影印,一定要用手畫"
我覺得呢樣真係好似grace罰人既方法~
佢引述自己鬧果4條友其中一個講既野
「你交一個人學費做咩霸兩個位呀」
朱即刻將佢擺響隔離個冇人位既野羅走 @@
哼
長期佔用超過一格locker,叫做錢煒易果個響度望乜野!
扮到笑笑口咁
鬼唔知佢心裡面唔妥朱呀?
我唔信佢隔離位冇人果時佢唔會擺野落去
我有當場話錢煒易識望人唔識望自己
不過太細聲冇人聽到,而且d人既focus都唔響我度
↑我打"長期"兩個字係因為
有時學校要我地唔好擺野落自己張台
我覺得響呢個時候響對方同意之下
擺自己羅唔走又冇位擺既野落人地既locker果d人冇問題
我已經唔妥錢煒易好耐架喇 <-我亦都相信有d人唔妥我好耐但不形於色
因為人性眾多缺點我最憎果樣叫虛偽
對past paper mc
7.1有12題
同quality of money有關果3題我錯晒...=.=
我會記住"黃金比其他寶石easily divisible" -o-
chem
kooby,winnie佢地唔知玩咩,好似鬥耐唔笑定係玩閉氣
我叫winnie篤kooby腰 :P
佢唔知聽錯乜野無端端走去篤賢 @@
唔知點解課室個咪收到隔離婧婧教書既聲 @@
放學去大埔墟體育館打乒乓波
一開始同何卓賢對賢,臻(我知佢兩個係同我練)
打得冇問題丫
之後痴左線...= =
每一野打個波過去對面都有問題 !@#$%^&* <-但係開波冇事
細佬有得打機
我比阿媽鬧...話我兩條電線我淨係收起左一條
點記得有兩條喎 -.-
部ps佢都好耐冇玩啦
不過之後趁細佬唔為意收番埋果條
好多功課...= =
哎呀
我諗起尋日睇macross 7見到
(精銳戰機隊既隊長)既配音又係子安武人 @@
不過套vcd係廣東話...-o-
之前几日形住今日有個人生日
又諗唔起係邊個
開icq搵到喇 :P
生日快樂呀資優仔~
呢排真係勁多人生日 @@
10月20-25各有一個識既人
順次序:co 資優仔 ck 王玲 黎俊傑 肥庭
>>October 22, 2004 at 8:33:22 AM GMT+8
2004 年 10 月 19 日 星期二 【晴】
今朝早我出門之前細佬仲未起身 =.=
我落床果時佢已經醒左,係都專登唔肯起身 -.-
bobby唔知食緊d咩野比肥西捉到 @@
粉腸:「danny我好憎你呀,咁多test你先借盒gaogaigar比我睇,我尋晚又睇左几集喇」
抵受唔到誘惑響度卸膊 - -
解03 paper2
matching果part有一題"xxx desserts"
十几個選擇有一個係唔用既
賢填左同沙漠(desert)有關果個落果題度
「不要取笑!」
我:「要是你沒有弄錯desert和dessert,為什么會填錯?」
學孔乙己同掌櫃既對話 XD
練group discussion
walkathon
最初揀左個活動既時間係lunar new year
肥西話咁樣f.5,7唔會參加
所以寫summer holiday
後面好多活動(例如送頸巾)要改過晒 = =
全部人discuss完晒
肥西問晒我地每組傾每一個問題決定d咩
輪到我果組,講幫d咩人同用籌到既錢去做咩
肥庭同粉腸叫我講buy a house...=.=
賢佢地溫中文
我諗起釗話佢上中文堂果時胡偉文講既大陸醫生
門口有兩句對聯
幼吾幼以及人之幼
婦吾婦以及人之婦
果個好似係婦兒科既醫生 @@
我同柳穎璇講果個大陸醫生
佢諗勁耐先講一句:「係咪3個女字?」
...呢個人係生存響"光"既世界 =.=
leo話響bio department入面搵到d學生既icq
經佢地icq搵到佢地既日記網址
睇佢地d日記睇左一個鐘
見到好多人鬧佢鬧得好犀利
我即時既反應:一定唔關我事! 睇我d日記點止用1個鐘丫 :P
而家(打日記果時)諗到既野:
咁多人鬧佢都未知問題出響自己度,仲要話鬧佢既人衰...-.-"
「有人話我f.4開始堂堂話記你地名,我知道應該係記嘈果d人唔係記住班喇」
區佬:「邊個咁蠢?」
我以hunter既角度理解
leo冇真係記我地名係驚"冇左迫我地靜d既籌碼"
不過呢招用得太多所以冇用
「我讀大學第2個degree係computer xxx(唔記得左)黎架
你地見我平時笨手笨腳其實扮蠢架咋」
佢同我地道歉,話上次唔知講錯d乜野
「做老師教錯人係好緊要架」
賢對住我重複講一次呢句野
直譯做英文:it's important for teachers to teach students wrong things
希望大家明白隱藏既意思 XDDD
leo用powerpoint果時唔知失手禁錯左d咩
佢o岩o岩至話過自己其實好叻電腦,即刻比人串 @@
呢d咪係扮唔識用電腦囉 XD
jeff問我借test paper
(几時個 "借" 字多左 "比" 呢個意思架...=.=)
我:「test paper?」<-其實知佢講既係格仔紙
jeff講左一大輪
我話比一張佢
高軒 jacky bobby 3個即刻問埋我 =.=
我:「嘩! 4個人問我...唔借喇」
成本野一開始有10張
我今日羅出黎果時得番6張 <-唔知果4張入面自己用左1張定2張呢? -.-
佢地提出借一張比番$1我
我唔想咁樣收佢地錢 <-而家我諗通左覺得收錢係合理,因為呢d野係有責任要帶既
更加唔想買本簿番黎自己用得一半都冇
(以前試過啦,一年買一疊作文紙一疊test paper,自己又唔係真係用左咁多)
結果jeff,高軒一人比左$1
我比左jeff 高軒 bobby一人一張
bobby真係好隨手 -.-
我多數情況都係在意由一件事睇到人地既特點多過實際對我既利/害
賢又問我借 -o-
自己得番一張用過一張空既同埋一張撕左出黎準備用既
所以唔比賢喇
佢好似響janet果本度羅左一張... <-趁janet唔響度
ck又去彤個位羅一張 <-彤當然又係唔在場啦
以後要作文/test果時我帶一兩張有關既紙返學校夠自己用就算喇 -.-"
唔知几時聽過朱用"$1按金"呢個方法都几好
每借一張test paper(或者作文紙/格仔紙/graph paper啦),$1按金
對方還番張野既時候比番$1佢,成個process掉番轉
唔記得賢講左句乜野,之後即刻話「唔好打落日記」
佢講果句之前我都諗住打響呢度架
過一兩分鐘就唔記得左,又無謂問番佢啦
大家有野想同我講又唔想我記住就學賢個方法啦 XD
test
有一題學04模式
比一段"佢話係節錄自一篇社論"既文字
問香港教育制度有d咩唔好
同埋根據論仁論kai子既課文比3個建議果班後生
我寫3個都係出自論kai子 @@
原來呢類題目都唔係想像中咁難
係"拿全輪而不勝而況於拿破輪也哉"果題完全自由發揮就難o者
閱讀理解差d唔夠時間...
佢話剩9分鐘果時我仲未做過篇文言文(14分)
臨尾趕得切
co:「咦?就黎28號喇喎」
我:「丫! co生日快樂」
co:「比你發現左」
遊戲王果隻企鵝(其實係閒角黎,出几集就消失左)成日講
「masagi(真崎) anzu(杏子) jiulok(十六) zai(歲)」
王俊文16歲 XD
阿媽打電話番黎叫我鎖起ps2條電線落自己個櫃入面
5點几,細佬仲未返
睇左2集macross 7
細個果時無線播呢套動畫,勁鍾意睇
但係去到後面有d野(例如個故事既歷史背景)睇唔明所以冇再睇落去
而家又睇番
我相信自己會明果d野
co同揚引述田田響c班話聽日phy test淨係考ch.11
唔記得邊個引述進進響b班講過淨係唔考ch.11 =.=
我相信聽日個test唔考mechanics! XD
溫晒4課算
專登將自己既diary address同icq擺去bio department :P
re 威:
>我覺得你講得岩喎~
多謝~
唔好將呢d唔合理既指責擺響個心度
因為唔o岩既係缺更既人
我覺得一個副組鬧呢d咁既組員係好合理既事囉
>>October 20, 2004 at 2:45:35 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|