|
2004 年 5 月 21 日 星期五 【晴】
今朝先做上次d資優功課~
1個上晝睇左4集gundam seed
同伴在戰爭中被敵方殺死便得報仇
死掉的人最初不是自願參戰的嗎?
當兵自然就得作了死亡的打算
要是真的死了,又怨得了誰?
kira識瞬間轉移架?!
比athrun部機捉住爆炸
駕駛倉個座位都燒左,個人竟然閃左去響宇宙殖民地 !@#$%^&*
"MIA" (missing in action,作戰中行蹤不明)
好有趣既一個term~ XD
表姐話要減肥
晏晝唔食肉,夜晚唔食飯 @@ (冇錯,淨係唔食飯,會食其他野)
1點出發去科大
去咁多次今日最早到 @@
1:44
見到楊淵釵P吳廣熹
鋤D
不過玩法有少少唔同
每人一羅到自己副牌要揀3張唔要既比下一個
多得楊淵閉Jpair 3
出兩次full,剩3條2 XD
今次講西方既古代幾何學
埃及果個最廢
有d o岩有d錯,無法証明佢識用畢氏定理,以(8d/9)^2作為圓面積公式 <-d即係diameter
希臘果個當然最勁,而且最無聊
連"長方形面積=長*闊"都要証明
呢個先係問題->唔識証明但係o岩既野就話佢一定o岩 =.=
吳鴻志拎住一箱野入黎
佢今朝去學砌lego,話要每人砌一隻機械人出黎鬥推跌對方果隻
佢贏晒所有人,除左一個小六之外
小組導修
要真係寫d野出黎証明以下三樣野:
1.如果corr. angles equal既話兩條線就唔會相交(死唔肯用"平行"呢個字眼)
2.同law of reflection有關,不過好難解釋佢要証明d咩
3.tangent perpendicular to radius
兩題功課
只准用"疊合條件"(除左RHS之外既所有三角形全等條件)同"等腰三角形性質"去証明兩樣野
1.如果一個四邊形diagonals bisect each other,兩對對邊相等同埋兩對對角就會相等
2.如果三角形一隻角既angle bisector平分對邊,果個三角形就係等腰三角形
第2題唔識 -o-
通識講座
2001年物理學獎 "超冷世界的原子大合唱"
訓左覺
楊淵傘\地果然冇聽通識講座 @@
下個禮拜有三個test
今次d功課又難,冇可能再話上晝搞掂佢
所以今日做
砌生豬肉做到第2題
原來terry佢地前日真係有傾過econ架?!
我果日居然冇左件事 = =
>>May 23, 2004 at 4:57:36 AM GMT+8
2004 年 5 月 20 日 星期四 【晴】
今朝見到食飯台上面有4舊蛋糕
諗住羅其中一舊黎食
咦?!
蛋糕面好似甩左一層咁既?
"此日期前最佳 19 5 04"
...= =
冇其他野食
唯有去m記啦
7:30出門
響m記食左個精選早晨套餐...
用平時食野既速度(那跟狼吞虎嚥有差別嗎?)10分鐘倒搞掂
落緊雨 -o-
全速步行前進!!!
7:54拍咭
ck:「唉,唔識做呀,比danny你做啦」
mst校內數學比賽果份個人賽
落去換衫上pe
阿bug?!
pe又教踢波 <-同跳舞隔個禮拜教架?
腳不及手靈敏
但我打籃球也不行吧 XD
econ
有人傳左一班一份既題目比我
因為今日deadline嗎? -.-
一路聽書一路計數
唔知係出錯題目定係答案真係咁(總之我肯定唔係自己計錯數)
一架貸車長480m,一列火車長280m,一條橋長780m
一架貸(條題目真係寫呢個字,我冇打錯)車以54km/h的速度前進
在10:00:00到達鐵橋,10:01:24完全離開鐵橋(我估"完全走過"即係連車尾都離開左條橋)
有一架列車以72km/h的速度在10:12:00到達鐵橋10:12:53完全離開鐵橋
到了10:48:56,列車完全越過了走在前面的貸車(應該係列車車尾貼住貸車車頭)
仲有一題吳學銘響佢個diary打過出黎
在2和3之間加上一個數學符號,使得數值在2和3之間
我估既答案(諗唔到走去highlight黎睇真係會激死)→是"小數點"嗎?
個人賽份野唔想寫自己個名落去,又唔知寫邊個好
我:「1-44求其up一個數字啦」
高軒:「39丫」
我:「咁我寫39號個名(kerry)落去啦」
諗諗下
都係唔好玩唔係几識既人喇
玩個熟人好d XD
就這樣決定吧
4A 廖鈞良
(咦?原來我冇寫錯個"廖"字呀? @@)
倒水在紙上也不能阻止我的了! XD
chem lab
又做一個reaction rate既experiment
今次同temperature有關
唔記得曉定豬發現台上面有隻好細隻既蜘蛛
學希索加講:我一隻手指就可以卒死佢啦 <-用左手食指
(希索加原本講既係:「我一張啤牌就可以殺死你啦」)
豬(好嚴肅) :「洗手!」
洗乾淨晒9隻手指同埋手掌手背
用左手拍下高軒右邊膊頭 <-我今次企佢右邊
「一陣咩堂呀?」
「maths呀」
真係有咁o岩得咁橋
賢又好好彩咁用右手拍左一野落高軒既右邊膊頭 XDDD
勁神奇 @@
做左4個唔同temperature
所需時間o岩o岩好順序係7 8 9 10
第5次我反應慢左一秒,12秒先禁隻stop watch
豬話要作廢 -o-
第6次真係12秒,不過唔記得做咩,總之係有合理原因又要作廢
我:「30,31,32求其揀一個number」
賢:「31」
我:「好啦!就寫埋31落第7格,時間就寫13秒」
豬:「唔好作數呀」
放學bio re-test
要等埋c班re完先到我地
有半班走左
kooby最初不是說不會去嗎?
咁走左去又駛乜講出聲?
有几多人早過佢走左都冇出聲呀真係丫
區佬:「我尋晚溫得咁辛苦,唔走得呀」
豬:「你當尋晚溫係為左個會考啦,大家一齊為會考而努力!」
retest完
行樓梯落到去1樓
咦?
落雨喎?
tim:「唔記得羅遮」<-唔知應唔應該加個問號響後面 @@ 因為唔知佢係話自己定係問我
我:「係呀」
上返去羅
把遮黑色既?
我返學羅果把唔係綠色架咩?
當時認定係有人羅錯左
咁我就諗:而家落雨,有人羅錯左我把遮,我借果個人把遮黎用住先喇
返到屋企,阿媽話果把遮就係我帶返學果把 @@
媽買左d唔知叫咩既長條形麵包返黎
我睇包住條麵包既膠紙...
「咦?冇日期既?」
「o岩o岩買咋嘛,驚會毒死你咩」
逍遙加左打交會自動吸內力既setting之後
出現過一個好恐怖既問題
吸番黎既內力會無限量累積
釗話過太玄功普通攻擊既威力好受內力影響
一野2萬威力 = =
不過我冇用黎打塔 <-因為唔得閒
冇几耐wiz就改番正常嚕~
變成唔會超過max neili既兩倍
gundam seed都唔知係咪路既 =.=
整咁多條感情線落一套機械人片把鬼咩
athrun+rakusu (世界先進到連"基因改造人"都整到出黎,仲有人會遵循"婚約"呢樣野架咩?!)
kira+芙蕾 (上埋床 = =)
kira+cagali (我覺得cagali最初係鍾意kira,kira鍾唔鍾意cagali我就唔知)
kira+rakusu
athrun+cagali
mu.ra.furaga+maryu
!@#$%^&*
今年果屆康聯亞洲數學比賽既頒獎禮
舊年既代表隊被邀請出席
啤牌! XD
re hrzo:
"悖論"應該係同人玩邏輯錯誤 (我唔知"吊鬼"係點解啦下)
re 豬:
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=12949
你話joey靠實力,撐twins果堆人夠話果兩件付出過好多努力什么什么
評論一個歌手係好主觀既事,冇一個劃一既準剛去判斷邊個好邊個唔好
(姓孔那位仁兄當然是例外)
>>May 21, 2004 at 2:12:15 PM GMT+8
2004 年 5 月 19 日 星期三 【晴】
今日田田真係睇到我寫几多度喇~
38.3℉
我以後會長期發燒(還是體溫過低? :P)的了 XD
田田:「你地4個坐好d喇」<-高軒,bobby,賢,同埋被冤枉既brella
賢:「唔係4個係3個」
好好人喎~ XD
phy lab
class no.1-8出去demonstrate wave
由進進開始
舉高右手->縮右手->伸前右手->縮右手->舉高左手->...
一字排開既人每個都做同一個動作,不過比前一個慢一拍
進進做到手 支力 @@
賢->oro->...(唔記得中間有d咩人)->去到terry度斷左 = =
kooby笑人
oro唔服輸
提出由44數番落去搵几個女仔出去做一次相同既動作
女仔勁過男仔哩
brella->alice wong->ellen->kerry全部都跟到
kooby janet winnie一路斷斷續續 <-因為kooby成日跟甩左
瑩->彭狗->婷 好似冇做過任何動作...
柳穎璇想我以後提起佢都響佢全朵呀?
冇錯架喇,一定係咁!
amaths
circle equation
RE10 Q25
未學過第10課d野都做到,唔係講笑
最尾個答案整錯左正負 =.=
英文
做今年既paper 2 comprehension
就係同twins有關果份
"..., but made twins impossible to avoid"
豬:「呢篇野我越睇越憤怒」
別忘記joey跟twins是由同一途徑上位的喔
還有不少歌手也一樣
我的看法嗎?
twins最初d歌詞擺到明扮純真扮無知
邊係一個初戀少女識得講出黎既野丫 =.=
話係情場老手就合情合理d
隨時比人食左落吐既係個男仔就真啦 -.-
孖中文
周sir唔記得講d咩提到唱歌
「要唱歌都去美國唱啦」
成班聽到都初則發笑繼而喧嘩
tony唔知同邊個解釋點解d人笑
右前方那個嗎? @@
我放左學同釗提起呢件事
佢又即刻笑左出黎
我:「你唔駛講,大家都知做咩」
白馬非馬
包括我在內,全人類中的每一個都不是人
放學
去稻香飲茶 ^_____________^
玩mud
發現左d好野喎 ^^
無端端用六陽掌,折梅手打人
再用下其他門派skills,發現全部都可以自動吸人內力 @@
北冥仲多左個"shenjue"
用左可以令xy-sword出多几hit
係我之前一直期待緊用黎幫助戰鬥既pfm呀~ ^_______________^
睇到d叫做"悖論"(貌似正確,似是而非,混亂...等等既意思)既野
几好笑 @@
比其中几個算係簡單易明既例子大家睇下~
1:
某軍官下了一道命令,要一位理髮師替他的城鎮中所有不替自己剃鬚的人剃鬚,
而會自己替鬚的人就不用幫他剃。該位理髮師自己也有鬚子,那麼他要不要為自己剃鬚?
2:
一個正整數可以用多種方法以打字機描述之,例如6可以打成"six", "three times two",
或"five plus one"。但我們可以用的鍵是有限的,所以若只按不多於一百次鍵,
所能描述到的正整數都是有限的,因此會存在有很多正整數,無論我們怎樣描述它,
也都需要按101次或以上的鍵。
"the least positive integer that cannot be described in at most one hundred keystrokes."
上句只按了87次鍵,卻描述了一個屬於後者的正整數!
3.
若這個句子是真的,則太陽從西邊升起。
4.
請正確地回答以下兩條是非題:
(i)在回答這兩條是非題時,你是否給出同一答案?(是/否)
(ii)太陽是否由西方升起?(是/否)
http://www.168fun.com/bbs/attachments/t088_no_mGKEzaTefrvY.jpg
希索加真人版?! (同cosplay無關)
>>May 20, 2004 at 2:51:28 PM GMT+8
2004 年 5 月 18 日 星期二 【晴】
今朝訓醒見到右手瘀左一撻
早几日左手都係咁喎...
唔通我睡姿有問題? @@
英文堂discuss about dead poets society
豬:「呢兩個(我同婷)冇睇,佢(指住肥庭)又睇唔明,都唔知有咩好discuss」
好無奈哩 XD
keating收左兩本chem書 @@
oro同bobby
作文...= =
「香港人情紙般薄」你是否同意?試談談你的看法
議論文
勁多人寫沙s @@
我本來諗到3個point <-我係支持果句野架
寫完頭兩個唔記得剩番一個
落堂前寫左23行字,差7行 -o-
小息完
早餐寫左呢件事響黑板(係響每個課室寫一次掛) :
"20/5 明天4-5pm (唔記得中間d字) mst vs 官中 歡迎同學到場參觀"
參觀咩呀?個足球場呀? XD
有人問有邊個去踢
肥庭話自己有份
唔記得係carmen定becky講既:「咁輸得喇喎」
amaths
派左尋日既continued assessment
2 possible triangles果度錯左
有兩條邊,一條長一條短
我寫左長果條冇寫短果條 = = (應該係睇到長果條之後先睇到短果條架嘛 -o-)
正當d會考生響度搏殺緊既時候
kfc比左條試題我地做...@@
L1:y=-x+c (c>0) cuts y-axis and x-axis at A and B respectively
L2:y=2x
θ is the acute angle between L1 and L2
P is the point of intersection
(a) find tanθ
(b) find AP:PB
嗯...
搵錯左個point P,所以正確答案2:1我計左1:2...
見到豬側左半個身,估到佢有野問我
...沒有拿solution guide出來哩,學聰明了嗎? -.-
「我想問第10c呢,點解係...」
「o下?呢題...我未做喎」
係kfc上次比既classwork @@
有人話唔識果題
kfc做一次響黑板
a part 好易,淨係叫你寫一句野考你concept
b part 好正常地寫左1/3既黑板面積
c part 做到要將其他野擦晒,寫左成個黑板,最尾擦埋一部分c part既野先做到
(好似落左堂仲做緊)
區佬:「阿sir都要諗咁耐」
我堅持唔用kfc既方法
因為以我咁小心謹慎,寫兩版紙既solution一定出事
都諗左一段時間...=.=
不過用簡短既方法搞掂左
落左堂,bobby問我做到個答案係几多
o下?!
佢唔知書後面有答案架?
我(細聲) :「作完文溫緊書喇?」
豬:「唔好玩人啦」
柳穎璇:「算吧啦,你唔夠__威(呢個人冇得罪我所以冇必要響佢全朵)爭架喇」
亂講無聊野既後果 -.-
用書蓋著右臉就行了嗎?
你還有左臉哩
柳穎璇:「我講笑咋嘛」
我:「你講真既我唔會咁輕手啦」
柳穎璇羅左把間尺出黎
「你想揀邊面,呢邊打人有痕既,呢邊打人冇痕既」
我:「我想打你果邊」
econ
time for 作文~ @@
chem test
高估了難度哩
有一條細題
前面果條問題既字數明顯多過後面果條(what is the xxxxx? explain briefly 2分)
但係答前面個問題要寫既字多過後面個問題
我答完個short ans之後briefly explain左3行 =.=
豬:「你有冇時間check呀?」
我:「check左1,2題,check唔到第3題囉」
豬:「點解你可以做得咁快架...」
我:「你睇下你d字几整齊我d字几潦丫」
同釗過左去4d課室睇maths society果份野
a^2 + 2b = 7,b^2 + 4c = -7,c^2 + 6a = -14
求其代d數落去試
釗:「我原本計錯左就係做到呢個答案,點知o岩左」
去火車站
中途見到keating @@
keating:"hi boys~how is your chemistry test?"
我:"not bad"
keating:"hey brian~how about you?"
高軒好似含含糊糊冇答到
keating:"is he a good chemistry student?"
我:"yes~he is very clever"
阿bug send左92到舊年咁多年既imo選拔賽試題同solution比我...@@
唔該晒佢呀
不過有几題連solution都睇唔明...= =
算吧啦
反正係一個鬥o岩得多而唔係鬥錯得少既比賽
唔識就係唔識
re dreyer's:
你唔咁講我都冇諗過要專登打錯 XD
re hrzo:
係個名既字好少見先會容易記得點寫,所以冇咁易打錯 @@
>>May 19, 2004 at 1:02:25 PM GMT+8
2004 年 5 月 17 日 星期一 【晴】
我返學過斑馬線果陣見到賢走左去投注站果邊
行上去
見到佢響我上面 @@
嘩行得好快...
英文
mmlc
繼續睇dead poets society = =
終於有一鋪睇得明佢講乜喇 -o-
周sir:「唔好鬧d歌手唱得唔好喇,要鬧就鬧d填詞人得唔好
你搵而家果d同六十年代比係差左一截,六十年代果d同三十年代既比又差一截」
好多種創作既idea都越黎越行
比大眾睇既野全部都有d固定公式鎖死晒d內容 =.=
小息去搵co
佢問我mud入面d數值(膂力 str,悟性 int,根骨 con,身法 dex,福緣 kar,容貌 per)既全寫係乜
str,int分別係strengh,intelligence,好簡單
因為好少字有個x,所以揭字典睇究竟邊個先係dex
"dexterity"係令人動作快d既能力
哦,係呢個喇
kar->karma (呢個字真係同運氣有關喇)
小息完左,我返課室繼續查字典
per同con都好多字 =.=
我搵到"personable",意思係"外貌吸引的"
不過覺得唔係几似,因為其他全部都係noun,呢個就係adjective
bio
highlight左差唔多一半文字
見到後面果頁summary畫左隻眼出黎,寫晒每一個structure既功用 = =
第二個小息又搵co
今次開電腦搵yahoo字典
per應該係"personage",呢個係"外貌吸引"既noun
都係搵唔到con
大家知唔知有咩"con"開頭既字係有"能夠快速恢復體力"之類既意思架? @@
maths continued assessment
miki:「danny,我坐你隔離喎」
tony:「係喎,我都係坐你隔離喎」
我:「你另一邊仲有bobby -.-」
tony:「唔得呀,我坐牆邊架」
我:「咁唔開心喎」
tony:「我唔開心囉」
我:「係我唔開心呀 =.=」
成份野最難都係其中一題10分既野
寫咩情況下會有兩個三角形
前後左右都有人問我 =.=
重覆左n次既對話
賢,tony,miki,benny,becky每一個都咁問過我:「你識唔識做呀?」
我:「唔識呀」
benny最離譜
帶埋本maths書去都唔識抄 =.=
becky問我,我好似上面講咁答左佢
miki:「danny唔識呀,我教佢做既」
班主任堂
又多几個人收信嚕~
4a班有一個人收左3封 <-好似係jacky,唔知係唔係 @@
進進又同我地談戀愛呢個問題
區佬同kooby互相推讓,話對方經驗豐富,最好由對方出去講
即係佢兩個都差唔多咁有經驗啦 XDDD
進進話彭狗:「你平時好多意見架,點解而家咁靜既?」
進進一路講,我一路做吳鴻志尋日比我果張野 @@
好野~
prove到六邊形面積果題係120嚕~ ^____________^v
(佢地上星期六去camp都係撞120,不過唔識prove所以當錯)
做完傳左份野比高軒~
進進提出既point:
1.讀書緊要之類
2.做乜野去邊度都淨係同自己男/女朋友一齊,局限左自己社交圈子
3.青少年時期既戀愛唔會長久
…
咳!
放學
見到kooby拎住一張st day既分組名單(唔知果張野上面有冇佢份啦)
題目寫住...AIDS
佢唔通想學舊年教3a全班同3c男仔果組?!
(我舊年既diary一定有提過呢件事,大家比d恆心搵下啦 XD)
李曉杰:「st day我地諗住教歇後語呀,肥龍話易喎」
高軒 jacky 釗
我:「上個禮拜好似係星期二去高軒屋企喎」
釗:「唔係呀,係星期三呀」
再講一陣
釗:「係星期四至真!」
釗問我地有冇收到每班有一張既什么班際數學比賽...
佢話有一題係咁既:
有一個六位數,左邊三個位都係單數,右邊三個位都係雙數
將右邊三個位移去左邊,得到另一個六位數係原本果個既5.5倍
求原本果個六位數
佢話自己有系統咁試左半個鐘先做到
我同佢話唔好講任何有關答案既野,一路行一路分析
我返屋企之前既結論 (由左邊數起)
第一個位得一個數字可以填落去,第二個位有3個,第三個位有2個 但係第2,3個位夾埋得4個組合
第四個位有2個,第5,6個位夾埋有8個組合
返屋企羅紙筆出黎計,搞掂左
去kfc食飯~
返屋企
阿媽留比我d 食送 好似唔多好食...@@
溫chem~
>>May 18, 2004 at 11:21:16 AM GMT+8
2004 年 5 月 16 日 星期日 【晴】
6點半起左身
食左個麵包,落惠康諗住買豬心
點知惠康未開門...= =
返上屋企換埋衫再去,開左
賣豬肉果個section既人話尋日有一個女人叫佢今日幫我留低兩個豬心
「果個應該係我媽黎喇」
「你媽對你真係唔話得呀」
返去等學校開門 @@
見到吳鴻志入左去門口個樓梯
咦?點解個個都唔拍咭既?
唔通唔駛再用拍咭黎記錄時間?
再諗下,果堆人可能冇個係form 4,6 所以唔駛拍咭
將上個禮拜六科大d notes比左吳鴻志
佢比左佢地去個hkmo day camp果份比賽題目我
long que黎既?...=.=
「第一題我地成組都唔識做,第4題d野中英文唔同所以取消左」
上左自己課室
我:「得你一個有反凳既?」
brella:「認自己個位嘛」
上去bio lab擺兩個豬心落雪櫃
唔該晒brella借支筆比我~
寫完野比番支筆佢
brella:「多謝~」
o下?!
apple叫我幫佢還漫畫
「包剪dup喇,你贏我幫你,我贏你搵第二個」
輸左
以後唔可以親自郁手 -o-
其實呢
用好惡既眼神講一句:「我今日心情唔係几好呀o下」
咪咩都搞掂晒囉 -.-
jeff係第6個同第6次有人問我野
superman比條友用槍射
一分鐘內每秒平均受2.5N既力
講到好小事咁 @@
婷:「食唔食呀」
牛油味既愉快動物餅
聽唔明d chem...
不過照做classwork <-睇豬果本書見到要做既classwork果頁有d乜再估係做邊頁既野 = =
識做a,c part,唔識b part
原來抄前一頁既half ionic equation就得 !@#$%^&*
英文堂繼續睇片
dead poets society
睇唔明...
訓唔著 而且keating企隔離唔訓得
小息問禮st day既野
佢撇左原本一組果d人,同肥龍一組
咁我隨時要入"冇人要組"個喎...
我人際關係又唔係差到好似其他"冇人要組"既人咁丫...-______________-"""
釗拍我右邊膊頭
我轉個頭向左邊
釗:「咦?真係擰向左邊喎」
彭狗周圍問人牛油味定紫菜味既愉快動物餅好味d
個個都話紫菜 @@
唔服輸問埋進進
「一個答案」
「我冇意見喎~」
phy test
個跳樓機30秒內將d人同埋比人坐果舊野推上60m
free-falling落左50m煞制
braking force 36000N
係個個都計到呢個數喎
原來跳樓機咁勁架?!
可能會有一堆人滿分
第二堂phy教書
比左3題hw
做晒佢擺響學校免除後患 =.=
毛毛:「係咪考跳樓機呀?」
我:「呃...唔係!考過山車呀,問你轉一圈既energy loss丫嘛」
我識講大話喇喎~ ^____________^v
我:「你講中左...
我尋日去選民登記站
果個人係問我『你夠唔夠18歲』
唔係問我『登記左做選民未』 =.=」
suki:「我試過有個媒氣公司既人黎我屋企抄錶
佢以為我係細路唔敢入黎,問我:『小朋友,你屋企有冇大人響度呀?」
bio lab
高軒(企左上lab台下面果條打橫既鐵) :「等我享受下突然間高左10cm既感覺先~」
我:「我又享受下先~」
高軒(推我) :「你死開啦你!」
leo冇戴手套湯豬既心臟 <-嗯...我是不是說錯話了? XDDD
我:「阿sir我想同你握下手呀!」
leo:「咁少野都驚第日點做醫生呀」<-點解alice聽到我講果句會咁驚訝望住我呢?
大半班人(包括我)都話冇諗住做醫生
醫~生~ XD
成組人都唔識切豬心
亂切几刀開左個心出黎就算 @@
返課室
唔記得lily定係alice問我有冇洗手
我:「冇呀,戴左手套架嘛」
alice同winnie勁驚
手套又唔係dialysis tubing造既,駛乜驚喎
如果覺得對手套係污糟既咁做咩要戴丫? =.=
派中文test
區佬:「40分咋」
kooby:「仲"咋"?!」
我:「你都差唔多o者」
kooby:「有冇呀?」<-佢誤解左我講乜...我係話佢響同一情況之下會講同區佬一模一樣既野
我34.5/46
原來 "要幫助其餘五國" 同埋 "荊軻"係key word一定要出 - -
放學同co,蔡榮一齊行
蔡榮又比人用同一招玩左几次 @@
下晝訓左一覺
接龍又破左紀錄喇! ^_______________^v
12126
>>May 17, 2004 at 3:42:56 PM GMT+8
2004 年 5 月 15 日 星期六 【晴】
玩mud
發現一個賺錢既bug
mail報告比knife <-因為前兩日hy同doll報左bug都羅到獎勵 @@
響chat問左wiz兩次
第一次 air叫我搵番knife
第二次 knife響度問人邊度有得dl game冇理到我 -.-
brella話今日係選民登記既最後一日
最後機會呀...XD
4點左右出門,周圍走
去過吉之島同寶湖之間既橋
有叫人登記做選民既攤位
不過冇一個做緊野既人叫我登記做選民
行去大埔墟火車站
又見到一檔
有個肥肥地既師奶響度派緊傳單
我企定左一陣
「你夠18歲未呀?」
「夠呀」
「夠就快d去登記喇」
「我梗係冇18歲架啦」
「咁差几多呀?」
「我而家16」<-其實係15歲半多少少...
「夠18歲記得黎登記做選民喇」
唔認輸
再去一次吉之島出面果檔
都係冇人理我
suki講得o岩 = =
我個樣的確太細個 -o-
諗過几次問佢地識唔識從一個人既外貌判斷佢几多歲(串人) XD
不過最尾都係冇...@@
我:「第4,5個人」
曉,彤:「4,5個咋?仲以為會好多」
我:「...」
彤:「咁而家係第几次有人打黎問你野呀?」
我:「唔好淨係計打黎(因為jacky同瑩係用icq)...jacky 巫瑩 jacky 豬 你兩個...第5次」
(上面個次序其實錯左 正確既應該係 jacky兩次 瑩 豬 曉,彤)
曉:「第5次咁少?」
我:「少?! 咁你比人問几多次丫?」
彤:「我一日打比佢10几次啦」
原來我已經算小事嗎? =.=
不對,我應該拿沒有被人問過功課的人來比較! -.-
三個命題問邊個o岩
4個答案: A:1 B:3 C:1,2 D:1,2,3
我做一大輪,確定第2個o岩
諗住睇下第3個o岩唔o岩
曉,彤話佢地試過將第2個d數字代落去第3個
發現2同3唔係一齊o岩就係一齊錯
...勁難既mc唯有用呢個方法 = =
唔知塊面禁錯個電話既邊個掣收左線
打番比彤 <-記得彤個電話唔記得曉既電話,有個咁樣既奇怪原因:
拉登同我話過佢有個fd既電話同彤果個差唔多
淨係第6同第8個數字相反
因為呢件事,我就記得彤個電話喇 @@
彤話得曉可以駁3-line,叫我打比佢
打左比曉之後即刻唔記得左曉個電話 @@
書入面有一條取自會考題既mc
我一睇條題目就話:「唔係c就d」
彤:「我地抄落黎個model answer係a喎」
感覺到係c
再諗左好耐,作一堆數值做velocity同mass
計錯晒d數先記起
如果冇其他energy lost,KE+PE永遠一樣
搵番jacky影印比我既past paper
哦,個答案係c喇 = =
一日破左兩次接龍既最高分數紀錄
9099->10286
^______________________^v
>>May 16, 2004 at 3:00:12 PM GMT+8
2004 年 5 月 14 日 星期五 【晴】
今朝細佬要返學
7點左右...勁嘈 =.=
非情願地醒左
再訓過
9點醒
豬打黎
問phy同amaths
份solution guide真係好唔掂喎...
又miss左d答案 =.= (雖然我都係 :P)
唔要果然係明智既選擇~
1點出發去科大
連續第7個禮拜喇!
第2位,上次都好似係
遲到左少少...@@
派左份新notes
基礎幾何學 <-之前果份係"基礎代數學"
頭一個鐘講課
中國古代幾何學
彈左一堆xx算經既名出黎 = =
中國古代既人認為幾何學變化多端,深奧莫測,叫呢d野做"術數"
「武俠小說成日話識d武林高手精通術數」
射鵰英雄傳既桃花島...@@
阿sir講左好多中國人証明勾股定理(即係pyth theorem)既方法
仲有heron's formula <-三角形面積=1/4 開方[(a+b+c)(a+b-c)(c+a-b)(b+c-a)]
比左好多段"原文"我地估佢點解
之後再畫番d有關既圖象,逐句解番晒d文言文出黎
嘩...變左中文堂 XD
"勾","股","弦"分別係直角三個形既對邊,鄰邊同斜邊
古代中國人好鍾意用"面積切割拼合"黎計數 @@
完全唔駛知任何angle,淨係度近既距離就計到d好遠既長度
例如一個谷几深,一座山几高,一條河几闊等等 (排比手法 XDDD)
超勁呀...
小組導修
有一題佢比左幅圖同埋一條古人計出黎既式
要証明個谷底既等於果條式
條式淨係用左當年做測量果個古人有可能直接量度到既距離
亦都係用中國人既方法,由幅圖d長方形既面積拼砌出黎
「如果你將d野寫出黎既話,我諗一兩版紙應該都做到」
「其實研究下呢d淺既數都几有趣,真係深既野求其執一份大學課程出黎都得啦」
「呢d野好似好易,睇真個做法都几難下架」
呢句充滿符sir既風格 @@
不過符sir講果時係學生笑,呢個阿sir講果時係佢自己微笑
響巴士度同果兩個唔知叫咩名既fd互相交流自己學校既野
一個讀培正
「之前個禮拜有4個test,算少架喇,平時有6,7科呀」
一個好似係讀恩主教
「一時勁得閒,一時又大功課加test喎」
我:「我學校好似有規定一日唔可以超過一個test,一個禮拜唔可以超過兩個定三個test」
原來mst已經勁好人架喇?!
(所以會出現我呢d懶人...@@)
"好似係讀恩主教"果個話佢有至少3個小學同學係mst 4a,叫我估係邊3個
「比d提示啦...」
「一個男仔兩個女仔,男果個有戴眼鏡,女果兩個都冇戴」
因為有戴眼鏡既人佔多數,所以我估果兩個女仔先
估中左一個就知另一個女仔同埋feel到個男仔係邊個(oro)
佢話其中一個女仔「澳洲有個唔知咩test,全班報晒中文卷,得佢一個報英文」
聯想到一個「中國人」
(bobby 1st term exam中文羅D,其他全部A,進進響家長日話佢:「中國人喎」)
問唔到佢兩個叫咩名 -o-
bobby見到我,用把遮督我右邊膊頭 <-佢企我右後面
唔知點解我會擰個頭去左邊 @@
「呢個咪係中文D其他A晒果個囉」
去過大埔墟火車站同吉之島既天橋
一個選民登記站都見唔到
宣傳寬頻既檔口就有唔少 =.=
(火車站同吉之島出面都各有一個網上行 和記 有線 寬頻既檔)
唔通係特別唔想見到既人先會見到? @@
我想玩下叫人登記做選民果d人 XD
>>May 16, 2004 at 2:08:31 AM GMT+8
2004 年 5 月 13 日 星期四 【晴】
我:「蔡榮~」<-當然不是以正常聲量叫的
蔡榮:「x(粗口)你! 背緊書呀! 比你咁樣嚇一嚇咩都唔記得晒喇」
看來這招打斷別人思緒的效果不錯哩~
得閒要試下勁大聲會點~ XDD
去到校門口
見到阿bug "充滿自信地佇立在校門前" XD
我,豬:「今日考咩呀?」
bug:「bio」
豬:「加油喇~」
grace:「check your temperature record form」
唔行過黎check...可惜
我寫左38.3架 -o-
day 5第一堂chem
田田肯定會過黎check! XD
amaths
kfc計左兩個答案出黎
書入面得一個
題目淨係話equal distance,冇話distance唔可以係零
好得人驚喎...=.=
RE堂睇片
兩公婆結婚,結婚之前佢地祈禱希望上帝令佢地既婚姻唔知乜野
大概係要響基督教方面做番d野
結左縮冇耐發現個老公患左鼻咽癌
醫左年几,塊面比gamma ray射左50几次
腫到唔知咩樣
但佢都係一直周圍去傳教,佈道等等
死人bobby -.-
「佢腫到好似隻青蛙咁」<-講得好開心,仲畫左隻青蛙出黎 =.=
jacky:「冇同情心架你!」
死了那個人的太太描述他的口水腺壞死,飲食怎樣不方便的時候
我又突然沒有了力氣...
英文
又黎兩堂睇片...=.=
keating播第一段(播左陣討論下d內容繼續播)
我勁眼訓,支持唔住訓著左
richard個死人頭遮住d字幕 =.= <-其實我唔係嬲richard,因為無論邊個坐果個位都係咁
richard縮低個頭 <-jeff話自己好辛苦,我諗richard都係差唔多
到hazel jacky遮住...-o-
豬企左去後面睇 @@
leo話今年會考試題出得淺
個curve會拉得好高
出得淺個curve就高,出得深又唔識...=.=
leo玩銀紙
羅張廿蚊出黎左手hold住右手接
之後叫人出去試,話邊個接到就比左張廿蚊佢
richard試左n次都唔得
carmen接到,周圍走大聲歡呼 @@
miki:「比50蚊我地做掩口費」
carmen後來梗係有比番leo啦
我搵枝螢光筆同肥庭試
第一次佢接唔到 <-因為我扔唔中佢隻手
第二次接到
放學,豬有野問leo
比左足夠時間我借佢把間尺玩 XDDD
威成功過一次
我次次都唔得 -o-
至多試過店到把間尺,但係接唔到
richard教我carmen接到既竅門
要將食指同拇指伸長,中間留一個好窄既位
咁見到舊野跌落黎就可以快d接到,縮短手指移動既時間
成功左 ^______________^v
尋日果兩個pizza仲剩兩件
我今日既lunch~ ^^"
今日考完bio既人響mud討論份卷
【論盡江湖】釗(Hhhhhrzooo):mc is easy-.-
讀文科響度混吉 -.-
【論盡江湖】小痴(Hydrogens):sch amaths want get how many mc correct @.@?
(sch係其中一個討論既人)
冇讀amaths既人唔知amaths冇mc都可以原諒
呢條友有讀而且係今屆會考生黎架...=.=
夜晚做資優功課
見到d數字去到勁大...唔對路...
好彩吳鴻志有online @@
對答案對左成個鐘
我開頭錯左,搞到中間勁難計 <-所以懷疑自己前面做錯 @@
佢響後面錯,但係都做得o岩個答案
(計晒d野出黎之後睇正負數就搵到答案,所以錯中間都有可能o岩最尾)
唔該晒佢呀 ^________________^
>>May 14, 2004 at 2:53:49 PM GMT+8
2004 年 5 月 12 日 星期三 【晴】
今朝7點醒左
見到本who moved my cheese擺左響枕頭邊
可能係我尋晚睇睇下訓著左...@@
我諗住都係得番十几頁,睇埋佢唔駛好耐o者
7:15先落床刷牙洗面
差d遲到 :P
返學見到bobby
上到4樓,佢見到一張數學學會活動既通告
有個什么mst校內數學比賽
bobby快我一步 -o-
(這種情況下,一般是我和bobby互相推讓的)
「你去玩就贏晒啦」
「我會唔小心 -o- 所以你先會贏」
中文
周sir派左張語文運用比我地做
「有d同學可能之前做過,不過照樣比心機做啦」
真係做過 @@
冇記錯就係中三做過,但又好似係中四...= =
派作文
"對不起我知錯了"果篇
周sir講好多同學作得唔好,其中有d人係咁既
「有d同學就係語不驚人誓不休既」
「一開始鋪陳晒成個古仔,最尾無端端彈句"對不起我知錯了"出黎,中間冇解釋過呢句點黎」
仲有几樣我唔記得喇
不過我一聽到果時知自己全部中晒 -o-
不過今次個分又係我平時既水準喎 @@
每個部分(內容文筆結構字體)都羅六七成既分,總分63
換衫上pe
奶咀唔知挑戰麥子杰乜野
原來係猜包剪dup @@
我又同佢猜
輸左
同釗猜
3盤兩勝,又輸晒
我:「高手先會輸比渣野咋嘛,不過得我一個係高手」<-那還是高手? XDDD
跳牛仔舞跳左兩堂 =.=
d舞步好難 -o-
鄺sir見miki同釗跳得唔好
拉佢兩個去"特別訓練" @@
miki既partner(我) 同釗既partner(鍾子翹) 繼續跳
鍾子翹:「不如唔好跳住啦?」
我:「好主意喎!」
暫停,直至miki同釗"特別訓練"完為止 XD
曉借佢篇作文比豬睇
威又想睇,曉千方百計阻止威
我響豬後面一路睇篇文
未睇完第一段都覺得曉好串嘴...-o-
豬睇得勁快,睇完比番曉
「我立下之嘛」
嗯...= =
econ
grace lo講d野完全體現出"肉食者鄙" @@
小息
有個唔記得係miss咩走入黎...
總之係睇個課室乾唔乾淨跟住比分既人啦 @@
見到高軒同jacky響度掟擦膠
「唔好玩喇」
唔知邊個一個唔覺意扔左去彤張台度
彤響個miss面前扔番舊擦膠去高軒度 XD
bobby羅把遮勾住唔知邊個個prefect章
我:「賢架?」
bobby:「唔係佢架,唔好搞啦」
brella走埋黎想羅個prefect章
bobby:「係賢架,唔好搞啦」
我:「你頭先又話唔係佢既?」
原來係brella既 @@
chem lab
做reaction rate既experiment
做第5 set果時彤倒瀉左d Na2S2O3出黎
我諗住剩番果少少未必夠6cm^3
諗住倒埋落去睇下點
又o岩o岩好用晒喎 @@
唔知係唔係詛咒,豬又倒瀉左...
曉唔知用水定係用chemical整濕左賢本chem textbook
「佢整濕過我本book 1a呀」
豬:「上天既安排」
落堂
去番4樓
kfc話要度走廊可以企几多人
同遲d30周年既一個唔知咩節目有關
全長35m,5m裡面可以企到16個人
may chan行過見咁多人企響度,問我地做咩
我:「阿sir話要度個走廊可以比几多人排排企」
may chan:「咁我駛唔駛幫手架?」<-企左埋去 @@
好久沒打過人的臉了 XD
(我說真的打下去)
kfc講ST day同continuous assessment既野
「唔好我講你又講得架!」<-覺得佢講呢句把聲好怪 @@
星期一要分好組
我好似仲未同任何人一組 = =
放學搵禮問番佢搵到咩人一組
「我 毛毛 肥龍 李曉杰」
「加埋我啦」
「睇下點啦」
-.-
放學
我 釗 jacky bobby ck屈高軒話上佢屋企 @@
行到寶湖同吉之島中間條橋
我見到bobby揪住袋野
咦?
點解我兩手空空既?!
!@#$%^&*...
bobby見我攤開兩隻手就知咩事
釗見到,仲以為我隻手店到d咩污糟野 @@
我發現銀包少左錢 -o-
尋日我返屋企開過自己銀包黎睇,有$120
今日食飯果時見到剩番$100
我絕對肯定自己尋日放學直至今日食lunch之前自己都冇羅過錢出黎
唔駛懷疑,一定係細佬 -.-
我同bobby打機
其餘4個開台
玩一隻類似槍戰既game
射怪物 @@
我用果個人死過一次,禁continue復活番繼續玩
「死得好開心」XD
我同bobby打到最尾一關(第5而已...@@)
高軒話打爆隻game起碼要玩個几鐘,熄機 -o-
bobby:「我地玩到最尾一關喇喎」
高軒:「哦咁唔好意思囉」
走果時
唔知邊個踢左高軒對皮鞋去防煙門
高軒搵張凳攝住等個門唔會閂埋,著住拖鞋行出走廊去羅番對鞋 @@
jacky想走入去閂左個門,比高軒推開左
我走入去,踢走左張凳 XD
點知個門比張地氈kick住,閂唔埋 -o-
bobby好有米喎...
成日為左玩走去補習 =.=
之前去補maths串個阿sir
而家補英文
jacky:「又去串個老師呀?」
媽話有張pizza買一送一既coupon今日到期
今晚就食pizza喇~ ^_______________^
>>May 13, 2004 at 3:44:23 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|