|
2004 年 8 月 19 日 星期四 【晴】
今日好似有段時間空白左唔知做過d咩 = =
b班缺左几份bio past paper @@"
所以rono問我借比佢影印,叫我聽日帶去
做chem past paper+hw
好多f.5先教既野 !@#$%^&*
巫瑩問我maths
渣住佢之前句「容易說明抽象概念」
諗住拖延時間等佢唔記得原本要問我野 XD
佢話識做唔駛我答
好! 為什么bobby這些強的人
不過解決完一個冇耐又黎一個 -.-
要搞掂顧顧就簡單好多
「你答la~我想快d做完r~~」
「為什么我要答你」
「你math 勁ar ma」<-之前我估佢既原因係自己唔識做
「為什么我強就要答你」<-換几粒字咪又係咁答佢
「咁你係咪唔答ar...」
「當然 你不是我第一個拒絕的」
好丫~冇果種變態既感覺
根據自己對那個人的喜惡去決定是否幫助對方
很正常的事啊
似乎我真的變邪惡了哩
是因為自己對善惡的重新定位吧
33題chem做左7題
提kelvin帶啤牌
佢話自己當初報名返呢個course已經係為左鋤D =_____________="
有冇搞錯 -.-
阿爸買左部咩廢柴機返黎呀!
阿媽用黎睇碟,話正版碟讀唔到反而翻版又讀到
我用電腦dub出黎果d品質有保証既翻版又播几秒窒一窒 -.-
所以阿媽要成日用電腦睇碟 -o-
打日記唔想有屋企人睇住
細佬睇住個mon我就要等佢走左先打得 - -
>>August 20, 2004 at 5:53:01 PM GMT+8
2004 年 8 月 18 日 星期三 【晴】
溫chem
ch.1冇野讀
ch.2-4加埋唔知有冇後面一個chapter
ch.5-6齋concept冇野背
所以一個朝早搞掂頭6個chapter冇咩出奇
imo course
好似遲左兩班車...
又係遲左先見到rono @@
睇roadshow
有條友仔勁摟_ <-我唔想填個"打"字落去得唔得...
話說roadshow訪問一條10A男拔
「我羅到成績表之前都冇諗過自己會10A架,諗住自己得拔尖架咋」
我記憶中有兩句動畫對白都好o岩佢
seed既maryu:「,照準! (陽電子破城炮,瞄準!)」<-瞄準完咪發炮囉
hunter既小岡:「最初! (一開始出dup!)」<-佢出必殺技打人之前一定要講呢句
可惡!
呢d人真係無處不在...-.-
rono一隻手一隻腳撐住過欄杆
我又係...不過慢好多
跳過去落地果時佢已經向入口行左一半距離
不過心理障礙總算細左~
教果個真係犀利...
佢問左句:「我咁講會唔會悶得滯」
教得好,大家都專心聽佢講野既老師會驚自己悶親d學生
講得悶,全場訓晒覺冇人想聽果d反而會以為自己好有幽默感
bug部palm有個什么love calculator...
打兩條友既名落去會幫你計個%出黎
kelvin第一個打"Ng Hung Chi Kelvin"第二個"Bak Leung Kam" (八兩金)
79% XD
既然有一格係現成野喇
我咪將另一個改做 "Wong Wai Chung" 玩多次囉 <-d大細楷搞左勁耐,不過阿bug話唔關事 =.=
87%...@@! (究竟我係改邊一格呢? XDDD)
有個"napoleon triangle"
教果個話有人認為拿破崙淨係做左最尾一個step:
兩隻角90度一隻角120度(呢樣野已經有其他人証明左),用360減就剩番60
佢話相傳拿破崙兵敗果時作左句咁既回文詩(唔知咩黎...我估係反轉左d文字都全部一樣掛)
但係佢又係唔信拿破崙有咁好文采,係人地幫佢作既
able was i ese i saw elba <-elba係佢比人送左去既監獄,ese唔識解
成日響數學活動見到果個工作人員又黎左
好似叫方淑怡(miss fong) <-終於知佢叫咩名 @@
佢叫左一堆人出去
我估係同科大course有關
追佢欠左既功課
我同bug,黎俊傑等埋佢 rono走左
等左一段時間,入去睇下
miss fong話袁澤曦冇去9堂 -.-!!!
叫佢盡量補番6堂既功課
kelvin覺得佢冇上堂都補做到d功課好勁 @@ (我識袁澤曦所以覺得唔出奇 = =)
終於輪到處理kelvin既情況喇
kelvin話收到既電話叫佢3堂既功課淨係補一堂就得
但係miss fong話佢剩番果兩堂既功課都要交
「出席率8成呢個仲可以斟酌,但係交齊功課就係硬性規定」
kelvin:「咁我可唔可以每堂淨係做一題?」
fong:「2個學分淨係比1個你得唔得丫?」<-返呢個course達到要求既人科大會比2個學分
黎俊傑:「我果陣時冇交到d功課佢都打電話黎追我」
fong:「你好熟口面喎,係咪prelim羅過獎架?」
我:「係呀 (指住黎俊傑)你認唔認得佢呀?」
fong:「唔係几認得喎」
我:「佢又係prelim羅過獎喎」
fong:「阿bug丫嘛,我認得呀」
bug:「梗係啦,我呢d成日黎馮漢柱搗亂」
fong:「不過我醒唔起你叫咩名喎」
fong:「d學生好衰架,我一黎馮漢柱泊好架車佢地就黎問我 "我叫咩名呀?" 提我一個字就得架喇」
我:「霍」
真係提一個字佢就記起喇~
bug覺得miss fong要提一個字先記得佢個名好唔開心 @@
kelvin唔知用一隻定兩隻手撐住欄杆跳過去 -o-
我又係一隻手一隻腳支撐住過去
o岩o岩跨過既時候望到塊地驚自己會跌落去 @@!
bug玩kelvin部手機既唔知咩game
玩到有巴士到站
唔上車佢都唔放手 - -
bug聽電話 <-黎俊傑話打比佢果個係kfc
聽bug答個電話既野,kfc好似想欽點佢做maths soci主席 @@!
響吉之島出面落車
有班民建聯響度拉票宣傳
劉江華:「拎返去比你媽咪睇下啦」比左份唔知小冊子定宣傳單張既野黎俊傑
行過左
黎俊傑(好唔憤氣) :「比我媽咪睇下喎,即係話睇我個樣唔夠18歲啦」
我:「你養生有方o者」
16歲人18歲樣果d養生無道既人真係要檢討下...
如果唔係第日30歲有40歲樣就慘咯 XD
http://pop.pcpop.com/upimg2/2004/7/7/1610717472.jpg
韓國既幼稚園喎
我硬係覺得果d野似逃生通道多d = =
re hrzo:
但係佢又叫過人唔可以隔showhappy d廣告
話如果唔係打同睇留言都唔得 -.-
>>August 19, 2004 at 2:57:37 PM GMT+8
2004 年 8 月 17 日 星期二 【晴】
18/8
今朝11點至起身
好耐冇試過咁晏嚕 ^___________^
(不過尋晚好似12點前訓架喎...)
繼續睇chamber of secrets
you-know-who寫"tom xxxx riddle"出黎
重新編排變成"i am lord voldermort" (多左個空格喎...XD)
rowling諗呢個名諗左几耐 =.=
lockhart抵死!
好搶唔搶走去搶ron果支 "斷掉的魔杖(wand)" ...
得閒得滯上harry potter官網
玩sorting hat
一入到去,佢咩都唔講就質我入slytherin
再玩過! gryffindor <-佢話搵到一頂帽叻過佢就食左自己囉
我冇咁正義喎,黎多次! ravenclaw
出左3個睇下玩多次會唔會出埋第4個,真係hufflepuff @@
我4個社都係 :P
棟篤神探
蘿蔔歐(魏俊傑)唔識講普通話up到唔鹹唔淡
「你們今天搭飛機來香港」讀左做"lei mun gum tin da fei gei loi heung gong"
其他字全部淨係轉聲調
得個搭字要轉埋韻母
佢係唔係有少少教壞細路之嫌呢? -.-"""
showhappy都几卑鄙喎...
迫人用個廢柴alexa <-我裝左佢,而家上網慢過未裝之前 -.-
又無端端加個"最新討論"
以前限制人login同睇日記就話因為server lag o者
而家整埋d咁既野咪盞個server越黎越慢 -_________________-"
上bt發佈網見到有得dl千機變2
一睇到覺得好快,再諗其實咁樣冇乜出奇
通常一套戲上映左第一場過冇几耐就有得上網睇同dl
係我見識淺陋...
http://myweb.hinet.net/home9/macdick/KIA_Spectra.wmv
(係video)
靚車驚比人偷?
唔駛驚~
防盜器,我揀KIA <-有睇宣傳易應該知呢句野邊度黎
>>August 18, 2004 at 5:01:34 PM GMT+8
2004 年 8 月 16 日 星期一 【晴】
朝早一check email...
10個新email @@!!!
有兩個係垃圾,8個係舊同學yahoo group既message
add左許錦洲 曾麗嘉 同埋 "提子grace" <-我知有兩個女仔姓羅,其中一個係grace...
同曾麗嘉chat左陣
原來佢讀圓玄 @@
引用賢果句「好易學壞」
佢話睇定力喎 (夠喇,而家唔駛諗細佬會唔會學壞,只係form几開始既問題o者)
仲以自己做例子証明唔一定會
我見唔到佢衰果邊囉~唔代表真係冇 XD
荃灣imo
今日遲左出門所以上遲一班車
一上樓梯即刻聽到有人嗌我
阿bug坐響車頭 @@
咁o岩rono又遲左出黎~
黎俊傑好似得今日係一個人去
佢係會比較悶左d XDDD
roadshow有個"能仁書院"(九成私校啦)既廣告
諗到d唔係几好既野...
白色字,唔想睇就咪睇→將個"能"字讀歪d...x(粗口)人書院
我:「好少有地連續出3日街」
bug:「我差唔多日日都唔得閒喎」
佢數邊日冇出過街方便d,我就數邊日有(除左返學) = =
一入到去個hall...個講者即刻
「有冇人中四以下唔識circle geometry架?」
kelvin遲過我地到,我複述一次比佢聽
「即係今次又唔駛預我喇」
佢出年黎應該唔會咁諗喇掛
今次終於識做notes上面d數喇 ^______________^v
計geometry "靈感"呢家野真係好緊要(當然都要一定程度既知識)
4條友掛住傾偈孤立左rono...
佢地講起作文
黎俊傑話佢f.5作文羅過中學生涯最高同最低分
我講自己f.4最高分係final exam篇求學不是求分數 65分
kelvin:「我地都作過喎,隔離兩個女仔(其中一個係黃慧中)都70几」
黎俊傑一聽係女仔就亂up野
kelvin猛叫佢唔好講
好維護人地喎~ ^^
跳躍能力有進步呀 ^_______________^v
今次可以一隻手一隻腳撐住欄杆,之後成個人跳過去
最終目的係要用一隻手撐住就咁跳過去~
睇bio ch 17,18
leo派果份"comparison of syllabus"話ch 17 cut左support
呢課好似好易
18好難...可能係我暫時睇唔明既o者
原來我打錯左羅惠恩個名...前日diary打左"羅穎恩"
sorry丫...改番喇
許錦洲話去唱k喎
好似好多人都唔得閒...
第一次見到自己張icq list成個group既人全部一齊online
就係3個小學同學喇 XD
最後輪到chem
聽日睇完chamber of secrets就開始
剩番好少o者,專心既話3點前睇得晒
http://www2.hkedcity.net/sch_files/a/lyc/lyc-99105/public_html/myself/pet/cocacola.jpg
可樂牛...@@
http://freeclouds.no-ip.com:8080/images/taipo.gif
向左走?向右走?
http://freeclouds.no-ip.com:8080/images/interest/pumpkin.jpg
個南瓜嘔呀
有冇人可以幫下佢...XD
http://freeclouds.no-ip.com:8080/images/64or65.gif
覺得佢錯係正常,大家諗下點解喇~
>>August 18, 2004 at 3:57:47 AM GMT+8
2004 年 8 月 15 日 星期日 【晴】
yeah~
溫完bio+做完past paper! ^_____________^v
聽日睇埋ch 17,18就正式搞掂
要早d去霸爐
釗 拉登 黃安 我
拉登話陶叫左黃立勤黎
ex-3c聚會關佢咩事 -.-
成架75k得5個人(計埋司機) @@
3點半到左大尾督
唔係公眾假期即刻勁少人 =.=
黃立勤著粉紅色polo+牛仔褲黎左
見識到咩叫"隨口講出黎句句都有粗" -.-"""
釗:「本來4個人鋤D咪o岩o岩好囉」
有人黎左話佢地成90几個人...
叫我地去霸其他位
拉登同佢話去霸其他位,等冇咁曬先過去
黃立勤教我地玩心臟病
黃安反應超慢墊我地底 XD
仲以為我最慢tim
鬼咩...我地整比黃安個名係"顧裕勤"嘛 XDDD
鋤左勁耐D
係bug佢地d牌路唔同拉登佢地 or 今日我運氣差 or 我根本鋤得渣過佢地 呢?
(梗係最後一個原因~仲駛問! = =)
6點有一批人黎左
傳說中既90人團隊! @@
見到一個牌寫住几隻字
政府在美化環境? (釗講既)
"大美督水上活動中心" @@
3c大隊遲過90人少少到左
賢 瑋 佢地未買完野食搭下一班車黎
拉登:「咦?見唔見有人著情侶裝呀?」
黃立勤:「邊個呀? (見到粉紅色polo+牛仔褲既陶)哦! (塊面鑿住"無奈"兩個字) 我唔係專登架...」
果然係陶叫佢黎既!
唔係專登既都一模一樣
我只可以話呢兩條友有緣 XD
黃立勤:「個大人邊個黎架?點解我唔認得既?」(我覺得佢話寶雯)
我同拉登問左好耐先知
拉登:「佢去美國浸左兩年返黎」
黃立勤:「咩去國十年老盡少年心...白先勇走左去一年丫嘛?」
我:「佢兩年前走左囉」
宋永平話霸爐果几個每人夾$35
釗:「好明顯係老屈」
黃立勤燒緊野食果時話:「我硬係覺得佢地計多左囉」<-會唔會慢左少少呢?
唔夠燒烤叉(佢地專登買得8枝但係有超過8個人 -.-)所以幫埋拉登燒
冇食過扒
燒左一堆丸 腸 同埋兩隻雞翼
燒左兩粒鐘
「你搭遲一班車黎架?」
「唔係呀,我同阿曉自己黎」
「頭先仲以為你忙得濟唔黎 @@」
我諗唔駛講每一句係邊個講掛
上水壩
今次大家行左6km左右停低 (全長6.6km)
又係冇行晒...
圍圈玩killer <-真係多玩法既o者...第3個喇 今次唔用啤牌
宋永平太冇說服力...
所以佢企中間解釋果時大家都几嘈下
之後由ck主持
有人估兩個killer都係男仔
得一個咋喎~
不過一個係殺左高軒既曉~
佢地送左d咩比豬令到佢咁有必要覺得感動呀? @@
拉登:「我建議你剪個young d既髮型囉,頭先有人以為你係大人」
彭狗始終都係想搞camp
有既話我一定去!
就算要我放棄8月30號都唔緊要呀 <-實情係我去果個test只會自卑
不過班人話8月尾要做功課...
發:「9月初先會多人做功課」
落去果時黃安講左句:「今次玩左好少野但係覺得d時間仲長過上次」
今次真係冇上次玩得咁開心...
因為大家疏遠左?
成12點先去到巴士站
巫珮瑩 黃俊傑佢地(仲有一個唔記得)買左野飲
宋永平問佢地 佢地話果間野閂左
有几條友包括我在內跟住宋永平去到一間 "忠誠茶座" 唔知入面有野飲賣
其他鋪頭又閂晒,行返去巴士站
佢地話閂左係昆我地,之前有得賣野飲果間就係忠誠茶座 -o-
寶雯比左張紙我寫記念冊
不過唔知寫完點比番佢 @@
分兩架小巴返去
去到海寶 得曉一個冇落車 @@
同另一架車d人會合,去食甜品
行過去中途我同釗講:「我搬屋之前(升小三個暑假)果間甜品店已經響度」
點知行到去就見到果間野個鋪位出租 = =
入左去對面間"好好甜品"
我睇住張menu
想專登揀一樣味道最奇怪既野黎食
因為唔知點解覺得味道怪既甜品會最解到渴
叫左個"雪花芒果"
d雪花係椰汁(刨冰?)黎既,食落去勁正
下面有d紅豆綠豆呀咁
仲有少少覺得頸渴
去seven買左杯自由斟...
杯面係千機變2既twins同房祖名
入返去甜品店
巫瑩叫我擰轉個杯面唔好搵個房祖名對住佢 @@
"炭頭太子" =________________=
我記得婷個日記講過第一集既結局->疆屍王子滅自己族
冇睇過套戲,不過我第一直覺估到以下既野:
疆屍王子係陳冠希(我知套戲有d咩人,不過冇睇過所以唔知邊個係邊個)
反骨係因為gill/sa其中一個唔知影響左佢d乜野或者純粹溝女(又係gill or sa)
整體上係開頭好(都未必)結尾廢賣cast賣感情戲既好一套經典無聊電影 =.=
返屋企
媽話我冇打電話返屋企所以擔心
婆婆有諗過要去大尾督搵我
唔知應該講咩好...
我...我完全冇諗過要打返屋企 !@#$%^&*
突破一萬人次嚕~
多謝大家支持! ^___________________________________________________________^
>>August 17, 2004 at 4:49:42 AM GMT+8
2004 年 8 月 14 日 星期六 【晴】
較左鬧鐘8點起身
發現自己早得滯起身...= =
婆婆想睇tvb8 (佢話響姨媽屋企睇到)
叫我幫佢較台
較較下整到原本d台都睇唔到 =.=
5台(無線亞視大廈閉路電視)整番好兩台
已經9點几,冇時間所以走左...
9:31去到佢地集合既地方
jeff遲到~
佢話自己9:1x先起身 @@
未自我介紹之前我認得陳老師 發 jeff 許錦洲 黃俏嘉 <-得1個女同學 :P
唔認得既有6個 陳曉盈 羅燕群 羅惠恩(之前打錯 - -) 曾麗嘉 黃嘉利
林穎瑜(打日記果時搵番教育營張相先記起呢個 !@#$%^&*)
我:「呢個小朋友係咪叫葉澤恩呀?」
陳老師:
「係呀,有一年佢同你細佬成日做好多壞事架
我響教員室坐佢班主任隔離,成日見到你細佬同佢(葉)比佢(班主任)罰留堂
不過佢(葉)而家乖左好多喇,我冇做過你細佬班主任所以唔知啦」
我記得細佬有一年成日比人罰留堂...
jeff:「你唔會承認你細佬乖左」
冇d咁既事承認鬼呀 -.-
佢響屋企做既衰野越黎越多越黎越嚴重喎
許錦洲用 "條友" 黎講一個老師
即刻比陳老師鬧佢唔尊師重道
冇几耐我講左句:「imo course教果條友話讀大學想發達就唔好揀數學系」
我o岩o岩比陳老師話完
jeff即刻衰多次同一樣野 XDDD
4條友交流自己學校d老師既衰野
陳老師:「你地響度評論自己學校d老師係唔係有d唔o岩呢?」
許錦洲:「我頂多話你肥左又靚左架咋」
響旅遊巴度問過 jeff 一次 羅燕x 個x係乜
一落左車即刻唔記得左又問jeff一次
後來我同羅燕群講:「我有個同學叫羅燕恆所以混淆左你個名 =.=」
一蚊五毫
分10人一組嗌號碼鬥快搶水樽
戴住副眼鏡覺得中間果兩粒唔知乜野唔o岩角度,好唔舒服
用自己隻手較
整整下有一粒斷左未甩出黎 = =
去"大排檔"食 <-個招牌寫住果三隻字
好懷舊...入面d牆畫晒5,60年代既野
什么難兄難弟神探李奇等等
d野食勁貴
淨係叫個公仔麵都$28
響茶餐廳食個乾炒牛河大約$20,果度$48 =.=
食完睇陳老師帶左既相簿
jeff當年勁細粒...
高軒應該有得再高架 @@
我去教育營訓果間房既大合照
「我o係邊呀?」
好唔肯定咁估中左邊個係自己 :P
d女仔知好多舊同學既近況 @@
我諗最音訊全無既應該係讀mst果3個 XD
有几個留班几個學壞左 - -
埋單...
陳老師比左大部分
原本車費每人$25 佢話計埋呢餐每人比$30佢
「而家我請你地,遲d你地出黎做野請番我食飯o下」
我:「小往大來! @@」
去到有個地方既地下有張毯
有人叫我地唔好踩到張毯
許錦洲一腳踩落去
發:「比著錢偉賢就會大搖大擺行過去,唔會好似佢咁"孩子氣"」
見到一間雪糕鋪
有個人比我地試食雪糕
一人食左一杯
我:「好唔好去羅多杯呀...」
講完即刻見到d女仔食緊第二杯或者羅緊第二杯黎食 !@#$%^&*
去左正灘
許錦洲換左拖鞋
「呀係喎...你地對波鞋唔入得水架可?」
踢d沙過黎 -.-
玩沙丫拿!
唔係專登潑到jeff同發架 -o-
陳老師:「你真係跩喇」
黃俏嘉:「真係跩呀」
用沙潑人對眼係目標無識別map炮 - - <-map炮:同時攻擊一個大範圍內所有人的武器
同發,jeff去左惠康買汽水~
許錦洲坐上棵打橫生既樹上面
曾麗嘉又撐住樹枝定係唔知點坐上去
「你一坐上去棵樹就搖」
曾麗嘉: -.-
玩killer
佢地見到隻蜈蚣
搵隻鞋dup死左
我企起身,伸隻手落d沙度,問:「o係邊度?」
後知後覺...-_________-
13條友圍圈
玩10鋪以下,我抽到一次killer <-jeff特別變態抽到3次 =.=
鍊左邊同右邊各12下 XD
發:「我知個killer係你架,玩到中段想禁你一野」
自由活動
搵唔到佢地,原來班人去晒水邊 - -
jeff同林穎瑜猛叫我落水 -o-
陳老師話得閒約我返教會喎~
好呀...
親身返教會點都好過響電話度聽d異端既野 - -
返左大埔
響新達m記食野+吹水
jeff話唔知邊個而家仲係巨無霸 <-我估係肥咁解掛...
黃俏嘉:「即係咩呀?」
我:「好似你咁囉」<-所以我今朝一眼就認得出佢 @@
去太和商務買mce
發仔去買暑期作業~
排左好耐隊...結果個店員話冇 -o-
返屋企個電話即刻響 @@
好野~聽日bbq有組嚕~ ^_________________^
拉登話我聽日有份負責早d去霸位
吸取上次經驗,早一個鐘唔夠要早足2個鐘 = =
http://www.smallcampus.net/member_files/aa/av/m8993/photo/viewImage.jpg
tvb 4位女星未化裝既樣
勁唔鍾意d女人將動植物屍體搽響身上令自己變靚 -.-
>>August 17, 2004 at 1:38:35 PM GMT+8
2004 年 8 月 13 日 星期五 【晴】
3點訓
唔關奧運事
因為自己讀完肺果課好得閒想做埋d past paper
嘿...之前最唔熟係pollution同肺兩個chapter
而家都几熟ch13嚕~
開始對bio有興趣了 @@
做做下past paper有感而發
覺得會考應該要比人打字作答啦
寫字寫得几快都會佔作答時間既大部份,改錯又麻煩
但係打字快就唔會,而且改錯容易 (仲可以寓練習於遊戲...XDDD)
打字又清楚,唔會有手寫字 "疑點損害歸於考生" 呢個問題喎 -.-
11點起身
媽話有個唔知乜野"交通局"既人打比我
叫我打番果個電話覆番佢
原來係婆婆將"教統局"聽錯左...
叫我交番科大course最尾一堂既功課先可以羅果張cert
搞掂左
要星期二之前fax過去
希望阿爸記得 -o-
爸打黎
問我set落部舊機既密碼係乜 !@#$%^&*
4個月冇店過部舊機點記得 =.=
同超叔叔講晒所有我有可能用既密碼
冇一個中
媽叫細佬做功課
細佬死都話夜晚先做 <-日日都話夜晚做,晚晚都話聽朝做
媽話要剪佢遊戲機d電線
「你好野!」
仲未知死走去串阿媽喎 -.-
死牛一面頸堅持話要夜晚先做功課
結果真係剪斷左條三色線
媽話要丟佢d野,細佬就入房羅媽果疊社交舞既vcd要脅...!!!
不過細佬趁阿媽出左去偷錢去買多條 -.-"""
似乎細佬好鍾意學電視劇同動畫入面d歹角講同做既野 <-真係下場好悲慘果d -o-
好耐之前已經覺得係咁
唔知點解佢會有d咁既癖好 =.=
讀完心臟~
覺得今日搞得掂眼既past paper
暑假剩番17日
聽日後日 246 246 1 (乜咁似kfc既...最尾几堂先趕書...= =)
即係得8日可以全日溫書 !@#$%^&*
發話聽日會去~ ^_________________^
釗話就係因為太耐冇見先會冇野講
根據經驗…同意
>>August 15, 2004 at 12:34:32 AM GMT+8
2004 年 8 月 12 日 星期四 【晴】
今朝跑步好似輕鬆左 @@
跑完冇咁 支力 ~ ^_______________^
跟住兩日都係咁就加圈數...
黑色星期五哩~
ch.13
最少頁數但係最多野讀 -o-
自知今日冇可能做晒ch.13既past paper
希望睇得晒書...
許錦洲(小學同學...我肯定冇打錯頭2個字)11點几打黎
話陳倩雯老師(小五,六班主任)想約成班小學同學星期日去赤柱喎~
突發事件哩
我諗去bbq之前應該搞得掂bio掛...
打比jeff
佢細佬聽電話,話jeff唔響屋企
訓左都正常d丫喂...@@!
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=18281
廣管局收到有關電視/電台/廣告既投訴
好多無聊野 =.=
粉雄救兵
電視台沒有事先通知觀眾該集節目將重播過往幾集的片段。
咁gundam seed叫咩...
三集唔埋兩集就翻炒以前d片段
至Net小人類
主持們態度不嚴肅。
兒童節目主持人態度嚴肅咪仲多人鬧 -.-
("黑天使"果個回覆係我架 XD)
>>August 13, 2004 at 4:22:42 PM GMT+8
2004 年 8 月 11 日 星期三 【晴】
今朝落雨所以冇去跑步
出左hunter ova3 13,14嚕 ^________________^
勁想terry收到既係流料喎...
佢聽人話hunter動畫出完ova3就唔會再出 - -
雖然唔鍾意打蟻既劇情 @@
(打完蟻自然會有古拿比加同里昂里奧掛...= =)
相中人既同名同姓(唔知仲有冇,所以只可以話係"其中一個" XD)
叫我幫佢上一個ftp dl d唔知咩鬼野黎睇下開唔開到
"剩下4小時12分鐘" -.-"""
http://www.17h.com.tw/1055/1.htm
唔知阿媽打返黎定係細佬打比阿媽
媽問細佬今日做左功課未,細佬問阿媽遊戲機個火牛擺左去邊
細佬:「阿哥呀,我比錢你你同阿媽話我做晒丫」
(大家認為我會唔會咁做呢?)
我(大聲) :「婆婆~有冇聽到細佬講d咩」
婆婆聽唔到
等阿媽返黎,我同阿媽講番呢件事
細佬同我鬥大聲猛話冇野 -o-
原來細佬之前禁實個電話唔比阿媽聽佢講d咩
果然做得周密呀下 -_________________-"
好彩我講件事出黎果時阿媽都聽到~
溫書溫得太慢
一日一個chapter =.=
...(kuso~~~~~~~~~~~~)
究.竟.我.做.緊.乜.野!
要張開ijisu…
就無法瞞過所有人嗎?!
>>August 12, 2004 at 3:34:04 PM GMT+8
2004 年 8 月 10 日 星期二 【晴】
跑步果時見到一個資優fd響果度踢波 @@
我當時冇戴眼鏡
係佢hi我先既
上d漫畫網完全見唔到有關hunter 221既野
以為休刊
原來我搞錯左今日星期几 = =
響snow個shared file度dl左seed既5分鐘最終大結局
細佬見到個艦長屋企有兩頂軍人帽
佢知其中一頂係穆既,以為另一頂係nataru既就問邊度黎
我比佢混淆左,再諗番先知果頂係艦長自己既帽 =.=
聽到d好卑鄙既事
「正義存在於雙方手中,這是不可能互相容納的,踏上戰場的人都為了自己的正義而戰」
他們使考試變得與戰爭在本質上沒有分別
為了自己的利益就完全不用理會其他人嗎?
即係咁
某甲搞個生日party邀請左一渣fd去
咁應該淨係佢邀請果d人可以去既o者
係,有d本身比人邀請既人冇去
主人家又好大方好好人冇趕走不請自來果d
但係冇理由班不速之客可以當正自己係貴賓食晒人地d野架
當我多管閒事又好咩都好,總之我係睇唔過眼
日日打機果個6a拔尖 -o-
我可以說這是自己的目標嗎? <-唔係想日日打機 -.-
如果用一個人說過的一兩句話來代表他/她在我心目中的形象
rono:「(巴士乘客)比多比少(車費)佢(司機)都係搵咁多架啦,理黎做乜o者」
↑冇貶義,講真我對呢個人既評價都几好
豬:「咁我係唔明丫嘛!」(現在可能不適用了)
kooby(好大聲講) :「唉呀!差一分(滿分)呀」
區佬都差唔多,又係好大聲講既:「40分咋(滿分46既中文test)」
其他人...暫時沒有或者想不起
http://www.i611.com/phpbb/ul/obdu_20040802_14251_174315.jpg
好驕人既銷量 XDDD
>>August 12, 2004 at 2:19:36 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|