寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2003 年 10 月 14 日 星期二 【晴】

今日好 支力 呀...
尋晚明明已經好早訓喇喎
11點~
平時12點甚至1點至訓架...
點解我全日都仲係咁眼訓既? = =

amaths開左inequality喇
27號test 3,4課
kfc教唔教得晒架? - -
唔好好似chem咁因為教唔晒要cut走一課呀
(chem test 6課cut一課係好事,但amaths test 2課都cut一課就係壞事丫嘛)

英文堂...對左"the hand out on friday"
↗果個梗係唔係張野既標題啦,係之前mrs keating打左張野比我地一人一張,講有咩功課做
話"complete the hand out on friday"(完成星期五派果張野)
但尋日佢先知個個都解錯晒以為果張野要星期五交
我冇解錯架~ XD
做左effective english既一個練習
我listening好唔掂呀 =.=
咁簡單既mc都錯1個...

phy又係包悶...
仲要兩堂丫 > < ~
進進著左件好樣衰既jacket
(喂你咁講野都得既?! 話晒件野都有MST三隻字丫)

leo sir今日同進進撞衫 @@
又會咁橋既?
同一日有兩個阿sir著果件mst褸?
畫樹葉...
有冇搞錯呀...
我畫畫冇熟練技巧架...
連實用圖畫都畫唔掂呀
好彩中四開始唔駛讀art o者
羅左一粒仙人掌走~
離開lab既時候吉左kooby後頸一野 XDDDD

最尾一堂係中文...
點解我到左呢堂先至回復精神架?...-o-
課課書都咁多野背...
玩野咩...
邊條仆x整呢個會考課程架? \__________/

好野呀!
機戰之地終於上到喇!
我第一時間入去問番果本用科學解說卡通片內容既書叫咩名啦
留左個言唔駛几分鐘就有人應我 ^_________^v
叫做空想科學讀本
但係...我問邊度有得賣果時,答果個話「信和有」
得閒先去啦...v-~~~~~~~~~-v

今日冇功課
所以我諗住打機啦
阿媽又猛話要訓覺叫我熄機 -______-
9點几就訓覺,有冇衰老得咁快呀 =.=
死都堅持要我熄機,熄左燈較暗d個電視都唔肯
仲叫我彈琴 <-唔係路架 -.- 要訓覺仲有乜奶油要我彈琴?
最後10點几冇計之下唯有熄機囉...
熄左機冇耐電話響
阿爸聽電話,話係搵我喎
因為好嬲,所以爆左句:唔聽電話呀
阿爸同我話:係女仔喎
女仔又點呀,之前至話唔聽,而家知係女仔至走去聽咩?
所以好堅決咁話「唔聽呀」
阿爸就同打黎既人話我訓左覺喇

>>October 16, 2003 at 9:05:29 AM GMT+8


2003 年 10 月 13 日 星期一 【晴】

今日好凍呀...
阿媽叫我著件短袖既底衫同長袖冷衫
件底衫又縮左水(抑或係我自己手臂粗左) =.=
兩隻手袖束實手臂
同著pe衫既感覺完全一樣 ><

兩堂bio我用其中一堂一邊聽書一邊睇番前面3個chapter @@ <-唔符合梁啟超既"敬業"精神 @@
剩番一堂先聽書
leo:「我同你有common characteristic,所以我地係同一個物種」
喂喂...
咁多位同學之中冇一個有佢個M頭喎...XDDD

第一個小息之後係amaths
所以小息果時我比stephy,miki,區佬,jeff,kooby捉住唔走得 - -
因為全部都未做classwork...-o-
sketch有absolute value既graph...
到上緊堂果陣ck又問我 <-佢小息果時出左去
有一題y = -(x+1). |x-1|
kfc一路巡,見到冇人畫到正確既
埋到黎睇我本野見到我畫o岩左(最初既答案都係錯,kfc睇之前我改番o岩)
就叫我出去畫喇
後來kfc唔知講d乜,tony話認為amaths應該響會考課程cut左佢
佢講呢句既時候我諗過d野

到第二個小息,jeff又埋黎問我一題classwork喇
同一時間我同佢講之前諗既野
數學唔掂,但選科果時揀左a,b班又成功入左既人好衰
所謂食得鹹魚抵得渴,
你揀得a,b班應該預左自己要讀amaths
自己讀唔掂要其他人o徙時間教你係咪唔應該丫?
(上緊堂問我唔緊要,因為唔阻我時間,但我成個小息用晒黎教人就唔合理啦)
簡直「掠奪別人勞動成果的盜賊」(呢句當時冇講)
每個exercise一兩題唔識都正常
但如果有半數既題目唔識你就真係唔應該讀amaths啦
同jeff o岩o岩講完,kooby就問我
即刻用番句食得鹹魚抵得渴鬧番佢
之後比區佬話 -.-
佢講得出d咁既野証明佢冇試過好似我咁比人問數問到煩啦

RE堂睇片
我發現原來聖經既翻譯都好差架...
「上帝創造了水裡各種魚類」(創世記有一句咁上下既野)
"魚類"響英文版既同一句裡面係叫sea monsters...
即係恐龍有可能響早期既人類時代出現過 <-而家冇就係真既
進化論話一隻簡單既生物會進化成唔同既複雜品種
只有最強既唔會被淘汰,可以繼續生存落去
事實係到而家為止,科學家都冇見過死左(淘汰左)果d既化石
進進果然講得o岩喎
越讀科學會越相信神既存在 @@

lunch同李曉杰,jacky,高軒,hrzo去好運店買麵食
成舊炒麵我食剩一截就食唔落要丟左去...= =

下晝三堂好眼訓...
可能因為lunch time食過藥黎啦
完成左ceci既心願
佢想睇ck比人督腰既樣
之後stephy響最尾果堂勁督我 @@
我第一下既反應反而冇之後几下咁大喎

>>October 14, 2003 at 9:04:01 AM GMT+8


2003 年 10 月 12 日 星期日 【晴】

混帳...
響yahoo一個search,就將我成篇日記打散左 =.=
早知showhappy個限時登入唔work我就用番notepad黎打日記先啦...

其實坐k12返學係慢過行路
但我今朝要溫中文,所以都係揀坐車
去到火車站見到婷同卡肥
行先一步上課室之後3分鐘至見到婷返黎
佢行得慢 :P

頭兩堂中文test~
几易既
因為以畫為喻同曹劌論戰兩篇文本身易丫嘛
驀然回首至恐怖呀...
淨係睇晒全篇課文都要你三個字至一個鐘 -.-
臨尾周sir強調如果我地當4e既人係朋友就唔好講試題比佢地知
因為講試題等於害人喎
痴線...
chem咁難,個個都知晒d試題得你一個唔知你咪仆直?

鄺sir今日帶泳隊去比賽
所以唔駛上pe~
點解冇人同我地講架...
d女仔話miss leung有同佢地話自己今日帶泳隊架
我仲戇居居揪袋pe衫同對鞋返學 = =

econ果時grace lo講factors causing rise/fall in demand
講左兩個例子
講rise in demand果時佢話如果一個補習老師好出名就會多人搵佢補習
「考第一果個同考第尾果個都去補」
豬佢地望實阿曉 @@

chem派左test~
原本24分,同田田改番個分去26
ck,曉,彤,豬,高軒個個都26,28,29
所以見到自己24分果時勁自卑 ><
高軒話田田唔捉你spelling,你個字似係正確既spelling就得
哇可惡...
我做咩要花時間串字丫? -.-

返到屋企之後勁眼訓...
訓左几耐呢?
係一個鐘定兩個鐘? @@
本來諗住今晚溫番bio
睇黎唔得咯

>>October 14, 2003 at 8:15:20 AM GMT+8


2003 年 10 月 11 日 星期六 【晴】

今日做中文習作
跟住本精讀做左第1,4題 <-第1題我識,不過精讀既表達方式好d囉
上網搵左第2題答案
第3題自己吹
真好好唔掂...
4題得1題可以靠自己做...(第一題當係咪都係兩題 =.=)
但四題既分數分別係2,2,4,6
我識1,3,即係14分我羅得6分啦 - -
聽日仲有test丫 -o-
以畫為喻(唔難既課文) 曹劌論戰(被稱為會考課程裡面最易果篇)
但我兩次習作羅既分數分別係6/11同10/12(勁多人11或者滿分 =.=)
今晚要刨爛本精讀佢...

d藥已經食到最尾一日喇
而家剩番最尾一次
我淨係覺得好番少少
是正常的事吧...
李錫光每次只係比2日藥咋 -.-
食晒要再去配架

死...
醒起聽日有PE...
唔記得去買過套
新果款樣衰都冇計架啦
鬼叫我舊果套唔o岩著咩

>>October 12, 2003 at 11:23:15 AM GMT+8


2003 年 10 月 10 日 星期五 【晴】

今朝feel到喉嚨裡面有痰
突然間嘔野...
整到衫,褲,電腦都有
我以為自己清理完既時候見到電腦主機下面有d白色野
唔知係咩黎,將個主機推後少少一睇...
哇!又係嘔吐物既痕跡丫! ><

表姐黎左教琴
今次我冇得逃避喇
奇蹟...有一首歌過到關! @@
本來諗住睇完棋魂做newspaper既野
學完冇晒心機 -.-

今日一定要做晒中,英文既功課呀...
如果唔係聽日實溫唔到中文架 = =

>>October 11, 2003 at 6:01:20 AM GMT+8


2003 年 10 月 9 日 星期四 【晴】

!@#$%^&*
有冇搞錯丫
食藥食到最尾一日,個病仲嚴重過前几日?!
食藥之前未有咳
食藥之後果日就開始咳
今日每下咳既時候個肚都會好痛 ><

頭兩堂chem
唔聽田田講野,我自己睇書都睇得明 =.=
不過maths同其他科唯一唔同既係
你maths勁可以完全唔溫書去考試
(我小學仲可以咁,而家就一定要睇書,跟番書入面既step黎做,到circle果課仲有十几條theory要背)
但你任何一科几勁都冇可能唔溫書就去考
gain/lose n electron(s) to obtain a stable electronic arrangement of a noble gas
几易(淨講前半截,後半未睇)既一個chapter ~

phy做左一堆實驗
有一個係要等d唔知咩白色液體自動凝固
同melody坐響個set-up前面
本野比得10 mins既空格我寫temerature
但到左29分鐘先cool down到45度
(instruction話cool down到45度就停)
=.=..............................

amaths...繼續講absolute value
|4x+3| + |2x-1|=6
尋晚jacky問過我呢題數
我尋日又冇帶amaths書返屋企,
所以諗左個錯既方法出黎教佢(原式變成4x+3 = 6 +/- |2x-1|)
佢問kfc可唔可以咁做之前覺得我個方法簡單快捷呢 @@
後來佢問kfc,我至知咁樣唔得 @@
原來呢個時候要用番奧校既"分case"手法架 -o-

lunch time...好似冇乜野發生過
hrzo多管閒事 -.-
唔該晒jacky借harry potter ws比我抄 ^________^v

中文堂默書
寫日期果陣我寫左10-10-2003
之後stephy話:呀係喎,今日雙十
我至記得有呢回事...
「我知今日10月10號但唔記得今日雙十節」
ceci,區佬等人即刻笑死 XDD
落堂果時全班好嘈
比周sir鬧左成個字
是進進的錯!佢任我地揀位坐 (卸膊 XDDD)

放學返屋企就做樂理勒
做做下阿媽叫我去睇醫生
診所果然冇乜人 @@
李錫光d藥今次好似有效
梗係咁架!
每次病既時候食番上次睇果個醫生d藥一定冇用既
(上次我睇張志強,即係...下次我病就唔好睇李錫光喇)
等睇醫生果時阿媽聽到電話,話奧校打黎喎
媽叫我返屋企再打番去奧校
返到屋企,婆婆又話有人打黎
等多陣,就到imo培訓果邊d人打黎
話最後都唔承認奧校d代表隊既培訓資格
嗚...從此冇得再返數學訓練喇...
雖然,imo d野深到我去左上完堂都等於冇上 =.=
或者係好事既
我週末唔駛再強制冇左一個下晝既時間丫嘛

我去學樂理之前仲差一個作曲未做好
咁結果梗係遲到啦
今次學既又係做d唔係太難不過好煩+好易搞錯既野
change open/short score into short/open score...

今晚我要搞掂maths hw+physics!
可以做到一半英文既野梗係最好啦~ ^^"
一定要留空晒星期日既全日黎溫中文 =__________=

>>October 10, 2003 at 1:15:41 PM GMT+8


2003 年 10 月 8 日 星期三 【晴】

前兩日仲係喉嚨痛+流鼻水
今日仲要勁咳...=________=
所以坐k12返學
以後都坐先~
反正我搭9出門都冇遲到 ^______^

唔記得左帶量體溫果張野
唔緊要既~
一個禮拜唔記得兩次先要記輕微違規
聽日帶返咪得囉~
跟住pattern寫既溫度 XDDD

唔...
派左maths test
睇到其中一題8分我羅得7分,嚇死 -o-
原來果一分轉左去一條原本6分既題目度 @@
今次method分係用2分做單位 @@
我同ck都100分
全班好似好少人90分以下
kfc派左三張maths既mc exercise
amaths教到absolute value
ellen搵番x-1果條mc同kfc拗左半堂
根本係佢自己概念搞唔清 -.-""""""

lunch之後就係兩個test
lunch time果時釗叫我背曹劌論戰出黎
咪背番一次佢聽囉
背到去"小信未乎,神弗福也"後面就唔記得
釗問我:有冇減弱到你對chem既記憶?
我:冇喎 <-早知佢叫我背書係為左咁架啦
佢:唉呀,失敗左呀

比b班果堆人老點
「chem第1同第5課考最多呀,出20條考lab rules」
係人都知佢講假啦 =.=
之後問呂呂果時至合係禮,毛毛,臻佢地老點
得佢係講真話
好彩最尾我選擇信呂呂講既野

econ test都唔難既...
都捉到d概念o者
兩堂econ,第二堂grace lo比晒我地黎溫chem
好野~^___________^
不過test都係衰左
30分...羅20左右囉
多數都會合格既...
原來呢個test用兩份卷架 -.-
b班果份同a,c既唔同(因為a,c下晝test)
搞錯丫 -o-

呢排都頗多功課下...= =
星期一中文test+4件功課要交
先搞掂左最易既maths同physics先 =.=

>>October 9, 2003 at 9:19:34 AM GMT+8


2003 年 10 月 7 日 星期二 【晴】

今日...
一早起身好 支力...
考慮過搭k12
但7:45先出門我仲搭車(仲要響出左大閘就見到架k12走左 -___-)真係驚遲到囉...= =

英文堂睇片~
harry potter sorcerer's stone
魔法學校d學生猛嗌「up,up,up,up」叫自己枝掃把升起果時
我不自覺諗起彭狗 XD

兩堂中文解左成篇敬業樂業頭三段 =__________=
周sir又借此猛講深水涉既"馬"...

phy 又開左個純計數既chapter~
latent heat ^__________^v
melody同朱斤搞亂檔? - -
「佢講緊咩呀?」
「你睇番呢段野得架喇,駛唔駛我譯番中文講多次丫?」 <-有刪除線果句我唔應該講 = =
今次搵唔到高達裡面既相關事例 @@

班主任堂分左locker鎖匙
我諗進進對數字既"餘數"真係特別有好感 -______-
講完locker d格點分之後仲要解釋多次
話:你class number除3餘1就用最上面果排,除3餘2就用中間果排,除得盡3就用最底果排
(可憐了...18號的ck...)
做左份白痴問卷
79條題目入面有大量重覆意思既問題 <-爭在搵唔搵到逐隻字一樣既問題 -o-
有(超唔超過?)一題問我地有野唔識會唔會問同學
賢羅到locker鎖匙之後行到埋黎我個位,
專登同我提起呢條問題
好似有一題問你係唔係樂意教同學野...我潛意識揀左極不同意

lunch time唔記得自己食左藥,仲入多次課室,
差唔多坐低自己個位先記得自己食左 @@

kfc今日再教番amaths~
maths講左一個chapter既野amaths得三四頁
呢d至叫精華架嘛...
今次冇難題出現過 @@

放左學去popular搵尋日響商務搵唔都既書
都係冇...
不過有意外收獲~
見到(即係冇買啦,我都冇錢)macross7 vcd既前篇呀!
order of preference: <-聽日test econ,就玩下野啦 :P
1.macross 7
2.gaogaigar tv版
3.gaogaigar 全8集final
4.joey隻碟(叫咩名我都唔記得嚕~ XD)

聽日econ+chem test丫...
殺人呀!救命呀! =.=
兩個都響lunch之後...
咁聽日我仲食唔食lunch好呢?
驚飯氣攻心 =______=

x街tvb又一傑作
"數碼傳動戰士"...你地估係邊套日本卡通片?

>>October 8, 2003 at 1:28:34 PM GMT+8


2003 年 10 月 6 日 星期一 【晴】

今朝一起身個喉嚨勁痛呀 ><
又鼻塞
放學仲覺得少少頭重腳輕添呀...!!!

頭兩堂即刻maths test <-係好事黎既...我唔駛擔心自己晏d會唔會病得更丫嘛
制限時間 65'00"00
我大約20分鐘ko左... <-jacky,高軒其中一個15分鐘搞掂,bobby話自己20 +/- 5分鐘
用多20分鐘check卷
kfc話「10 minutes left」果時
區佬好無奈咁爆左句「仲有10分鐘呀」
我諗:易過中三既test好多喎
與其問人識唔識,不如問佢用左几多時間做仲好
交卷果時同ck對晒d mc,同佢全部一樣
佢話同彭狗對既時候有d係唔同
呃...
之後janet,winnie等人係咁拗一條mc既答案係1定-1
題目如下:
if x<1,find the value of {root [(x-1)^2] } / (x-1)
都唔知janet點屈條歪理出黎話佢係1 -.-
(lunch time問前面果三條professional students:豬,曉,彤,全部都話-1)

physic...進進又發揮佢既大宇宙 <-雖然如此,但佢講書都係好悶
進進...你點都比唔上徐sir架喇...
溫室吸太陽既radiation,可以熱到去70度
當初我仲唔覺有問題,
李俊賢同我話70度d花都煲熟晒,我先知咩事 @@

lunch之前走火警 @@
全部人落晒去就解散,我差d買唔到飯 = =
多謝冼靖豪粒喉糖~ ^________^

bio又係冇人做記錄
是但啦,問豬佢地借黎抄咪得囉 XD
(以上為本人不負責任之言論)

中文堂派左習作
10/12...
周圍好多人都高分過我...
都未此呀
派埋杜鵑襲港的晚上果篇文
羅到篇文...嘩!52分呀
突然間覺得飄飄然~
我終於做到全班既"存在性問題"喇~ XD
但落堂之後賢同我話有人51分,我唔係最低
有冇搞錯 \________/
尾二好冇面的說... <-包尾反而冇尾二咁hurt,咩態度...:P

係喇
我記得其中一個小息見到卡肥
佢好開心咁話今次自己maths應該會合格
希望佢之後几次都可以咁啦~
加油呀卡肥~

放左學同發,小馮,宋永平四個行
發話想學結他,唔知買貴既定平既結他好
第一堂RE果時梁sir叫我地填過問卷架嘛
其中一個問題問我地想唔想學結他,發梗係話想啦
後來有人聯絡佢,叫佢買部$2xx既黎用住先(唔駛學費,但結他要自己買)
如果想用好d既就買部千几蚊既
發就知道二百几蚊既結他一定唔好得去邊,
靚既結他又冇錢買
小馮比左d意見佢
「買部平既玩住先囉,如果你買左部千几蚊第日唔想學咪o徒左成千几蚊?或者問李兆軒借都得」

我今日點解跟住發,小馮佢地行去太和呢?
因為我突然諗起機戰之地既留言板有人話佢買左本書,
內容係用科學去講d動漫畫內容既
↗我記得自己睇過一個呢種內容既網,響早d既日記裡面有提過個網址
有感興(XDD)咪想買囉~


>>October 7, 2003 at 9:26:32 AM GMT+8


2003 年 10 月 5 日 星期日 【晴】

今日返到去見好多人趕緊功課
miki周圍問人借chem 書做chem hw~ XD
最多人趕做既唔係應該係running out of time張ws咩? - -

頭兩堂bio,leo sir話我地班進度慢,要專心d上堂喇
佢仲好講...
如果唔係佢上次xxx...(XDDD) 就一早教完chapter 3啦

第一個小息去搵co傾偈~
佢仲未上到網呢...
*addoil co ~

maths...kfc搞掂左chapter 4嚕
後日帶amaths書~
係講chapter 3後半定係chapter 4呢?
聽日test
大家有數唔好問我喇,問hy
icq:154354218 <-hy唔想我講出黎就盡快叫我剷番呢几行 @@

RE堂,婷連續得罪梁sir兩次 XD
佢飲水果時梁sir見到,就話佢:你想飲水同我講啦
之後佢講左d野,認為自己講得好悶,
就指住婷話:你睇下,有d同學都訓著左咯

7-9th period free for school development ~
yeah~

封閉一切聯絡!包括icq同電話
因為聽日maths test =.=
原來擅長maths唔係表示你讀書輕鬆d
係表示你讀多過其他人一科...\______/
(教人既時間夠自己溫書溫好兩科...)
放學果時禮買左飯去賢度食
賢問我係咪跟埋去,話「同阿媽話danny上黎教數」
發現自己有逃走既必要...

今日溫econ定chem好呢?
一係搞掂埋個maths hw再算 ~
今次kfc將hw部分題目分埋單雙數既人做
class number係單數既人(我13號)做supp.ex.4 5,17,19,28,33
雙數就做5,18,20,28,33
其中第33題有粒星 <-即係較難
等我做完可能會post solution
不過根據以往既經驗,我通常都唔會post
比hy可以諗下,等佢諗到之後佢post ^^"
(我不post題目了,hy找回自己的書吧 @@)
希望唔好有d 30號(借指雙數,專登搵30號做例 :P)
既人黎迫我13號去教佢計d雙數題目 -____-

>>October 6, 2003 at 2:23:06 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net