寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2003 年 11 月 3 日 星期一 【晴】

英文堂響mmlc睇atv既超人外傳 <-superman @@
嘩...真係難為clark既替身呀
要著住套防火衫比火燒~
綠色既石就係吸走超人力量既石喇?
gaogaigar同superman兩個正義英雄既力量原來唔可以共存 @@
(勇者王gaogaigar既力量來自一粒被稱為G-stone既綠色天外來石)

小息果時kooby開唔到水樽個蓋叫tony幫佢開
tony開左之後話:其實我係clark黎架 <-superman卡通片話佢落到地球化名Clark Kent
我即刻話:clark呀,幫我落去訂飯盒丫~ :P

中文堂派左作文
仲話自己最擅長寫論說文...
"如何吸引內地旅客來港" 63分
(寫感興果d我更加仆直,"杜鵑襲港的晚上"我得52分)
stephy話:你有鬼感興咩
點算好呢...咁樣中文卷一唔掂架喎
卷二課文問答果70分羅唔羅到一半已經成問題架啦
作文又淨係論說文有可能合格
學周sir話齋:如果佢出正d你寫唔掂既題目你就弊喇
..............................

今日原本phy轉左bio <-尋日phy test借左bio一堂
一入到去亂成一團
全班都唔知坐邊好
有人話跟自己想坐邊就坐邊
leo sir叫我地跟番bio lab sitting plan~
bio真係好難+好悶 =.=
難在多野背
悶...就係因為bio既內容本身囉

kfc又出一條問題,post比hy先~
(a) prove,by MI,that the sum of the cubes of 3 consecutive integers is divisible by 9
(b) hence find the remainder when 1999^3 + 2000^3 is divided by 9

lunch比ceci,kooby等人串
我隻手掩住個嘴,佢地就彈開晒,我扮嘔也 XDDDD

班主任堂派左i file
搞錯呀...今次呢本冇得tick格仔架...
邊個仲有keep舊年果本呀~
我想抄番tick格仔果几頁d野落去今年果本度 @@
進進唔知用咩方法決定義兵團既核心小組同攝影小組
 唔係讀mst既讀者可能唔知義兵團係咩黎~
 呢個"義兵團"係mst要求所有中四學生以班為單位去做既強制義工服務
 每一班可以自己揀一個服務對象
 核心小組組織所有活動,攝影小組負責影相同拍video
進進話太多人想做核心小組,所以抽簽,抽左8個女仔出黎
好似有兩個淆底,進進就問邊個想代果兩個
大家推舉左班會主席~
結果被推舉既philip唔做,冇被推舉既ellen去做
攝影小組就係鯨魚,winnie,tim,terry,tony,我
聽到果時覺得好似係好事~
因為...
覺得攝影小錄可能淨係需要渣相機/攝錄機,唔駛做其他野 @@

assembly~
今日學生會職員同prefect宣誓
落去果時philip話3b剩番佢一個,其餘走晒
佢講起又係喎 @@
區佬,tony,ceci,kooby,jeff,oro,鯨魚,朱斤 <-prefect 江結君,ellen <-社職員
3c就差好遠嚕~
12個剩8個響度~ (係唔係瑩瑩其實有響度不過我數漏左呢?)
走果時karmen,bobby話見到進進流口水
我冇真切的見到...好彩 @@
成個assembly都訓唔著呀 - -

放左學同co一齊行
haha~佢本來要買 食送 比我拉左走 XD
之後響我屋企樓下傾偈傾左好耐
佢今日終於玩番mud喇~
好野~

今日遲左睇電童...
好彩,仲有半集睇到
哇...gear基地班人點整到d咁既電池板架?
因為電童冇晒能量,所以佢地叫d民眾踩單車同捐晒d電心出黎供應電力比電童
結果成功起動兼一招final attack炸爆左隻機械獸
嘩! 學eva咁用晒全日本既電力呀...
電童原來真係天下卡通一大抄 -o-
(其實斬斷一條高壓電纜將佢插落電童度都夠電力打交啦,駛唔駛咁勞師動眾呀...)
最尾話要電童環飛全國向人民致謝喎~
飛一圈既能量可能足夠比電童發一次final attack...@@

聽日中文test丫...
花潮同敬業與樂業
9點半到11點搭3...未搞掂花潮 =.=

尋晚諗住post呢段對話出黎,但成日唔記得左...
事件因由:尋晚knife話發現左一個新出現既bug,
reboot成個mud令到個bug消失
我等佢reboot之後入去,佢見我好似想再用個bug,就有以下既對話
特大號的小刀(knife)告訴你:you wanna try it ?
你回答特大號的小刀:no
特大號的小刀(knife)回答你:fix ?
你回答特大號的小刀:修正? @@
特大號的小刀(knife)回答你:is the bug fix ?
你回答特大號的小刀:really
特大號的小刀(knife)回答你:ok
你回答特大號的小刀:│基本刀法 (blade) : 胡家刀法 有效等級: 660│<--no add blade anymore
特大號的小刀(knife)回答你:ok
特大號的小刀(knife)回答你:下次找到bug 要記得跟wiz 說...
你回答特大號的小刀:@@ ok
特大號的小刀(knife)回答你:不要用30萬的damage 在逛大街
你回答特大號的小刀:@@"...scream
特大號的小刀(knife)回答你:dont think wiz know nothing
你回答特大號的小刀:after this event...agree @@
特大號的小刀(knife)回答你:ok
(今日同co提起「30萬的damage在逛大街」呢句,笑死左佢)

>>November 4, 2003 at 3:24:02 PM GMT+8


2003 年 11 月 2 日 星期日 【晴】

今日physics test
好可惡丫...
接連犯錯,連續衰左几樣野
第一
1(b)題果兩分因為睇唔明雞腸唔識答 =.=
第二
最尾果題
equal masses of steam and ice are mixed in an insulating chamber
find the final temp and the state of the mixture
我計左個279度出黎...state果邊答gas
既然偷時間偷得咁多,我點解唔寫埋100度丫?(起碼執1分)
之後同好多人講完...知道答案應該係:
100度,33% in liquid state and 67% in gas state
!@#$%^&*......
全題5分我應該剩番1,2分(寫左兩條latent heat既公式)
第三
時間掌握唔好
唔識1(b)果時我諗過做晒成份卷做睇番果題
因為我做第1,2題都係用得13 mins
1,2佔全份卷17分,唔計1(b)果兩分即係15
根據"一分鐘一分"既理論我仲算係做得快
但係第3題(4分),第4題(5分)我竟然用左超過17 mins
監考果個嗌交卷果時我仲繼續寫 <-卑鄙!
結果...1(b)果兩分冇左
明顯因為我對自己maths太過自信,以為做maths會快過做文字題
其實有乜可能計數快過寫字丫
maths同amaths test次次都得几題比一粒鐘你(form 3果時半粒鐘)
其他全部文字題既科目都半粒鐘,題目數量又同maths唔差得几多
失策...

第一堂test,第二堂bio
成班響bio果堂講phy test嘈到冇人聽到leo講乜...
可憐的leo sir @@

amaths...完成左MI <-好似差唔多成個cycle喇
1.4果part原來out sy既...
好彩o者,几驚會考會問1.4既野呀
勁難 ><
例:prove, by MI, that n條相交於同一個點既線會將一個平面分做2n份
有一題響暑假既時候jacky問過我,到今日maths堂之前都唔識做既終於識喇 @@
for hy : prove that (3n+1)7^n -1 is divisible by 9 for all natural numbers n
我三個月黎都諗唔到最尾個step點factorize落去...
果時除左奧校用k除某整數既餘數黎分case既方法之外諗唔到其他
factorize唔到最尾既野...就衰左喇
算,學多個方法都好既
kfc問tony去唔去hkmo選拔 <-我認為kfc係強迫佢...
「你一定要去啦」kfc指住我也
希望今次唔好再衰英文 -_________- <-上年試過有一題唔識英文,至今都唔知佢問d乜
佢仲問我識唔識邊d人叻既同佢講
*point jacky,bobby,高軒 XDDDD
放lunch,jacky叫高軒同佢到果時一人睇住我同bobby其中一個
高軒話:唔想去咪做差d算囉,又冇乜所謂既
(本身佢三個都唔想去架 @@ 我好衰tim)
咪係囉...佢三個點解最初話唔肯去呢?

RE講感恩節,要寫感謝卡
我感謝既野係
可以響富足既地方生活(比起世界上90%既窮鬼地方,我都好好彩啦係咪?)
身體同智力健全
能夠生存到今時今日
梁sir用半杯水個比喻,講思想樂觀同悲觀既人有咩諗法
我靈機一觸:
高軒個筆盒既上面個蓋比人整到變晒形,下面果半係冇事既
樂觀既話佢會諗:太好喇,個筆盒仲有一半未爛
悲觀既話佢會諗:嘩,邊個咁衰整爛我個筆盒個蓋呀
純惡搞 XDDD

英文派左compo
我篇未完成品有43分
yeah ~ ^__________^v
keating嗌alice答問題(有兩個alice喎,佢嗌邊個呢? XD)
我,ck同埋附近既人聽錯以為佢嗌alex(咪ck個英文名囉)
講CE既oral...叫我地寫d問題出黎
其中一題:what kinds of websites do you usally visit?
專登問kooby,之後ceci搭嘴話:yellow website
(雖然,ceci講既野係比區佬佢地公認左)

放學果時見到philip塞隻手落kooby張台側邊個袋入面
我見到philip隻手響塞入去之前係冇蟑螂架~ XDDDDD

之後去左影相
因為聽日要交番ayp既同意書 <-要貼相
屋企d証件相又冇晒喎
$30...勁貴 =.=
算啦,inelastic demand...-o-
7點去羅相~

返屋企睇電童
訪問楊利偉 -o-
到4點半至4:45之間先開始播至net小人類
而家真係好少記者會好似銀河個老豆咁有職業操守喇...
知道左電童既駕駛者係邊個,
體諒兩個小朋友唔話比人知一定有苦衷就唔公開秘密 <-相信香港冇記者做得到呢樣野
雖然佢係就係咩左d~ <-諗唔到點形容~我肚裡面墨水有限
臨走果時kiss左艾利斯一啖 <-艾利斯應該係由エリス(即係alice既日文拼音)譯出黎
↗第3個alice? @@"

>>November 3, 2003 at 12:05:48 PM GMT+8


2003 年 11 月 1 日 星期六 【晴】

今日又問左虎好多physics ^____________^v
最後有一題都係搞唔明...
虎可能唔記得左form 4學過既野所以唔識啦
題目:phy textbook p.50 practice 2.3 Q6
錫紙有一邊反光,一邊唔反光既
問你以下兩個情況要用錫紙邊一面向出黎包住d野食
1.煮野食既時候
2.令食物保持溫度
諗黎諗去都覺得唔係好妥咁...

suggest 2 reasons why water is a good colling agent
1.high specific heat capacity <-讀過physics既都識答
2.cheap price <-我讀過physics反而唔識答!!! =.=
以為兩個理由都要同physics有關丫嘛...>.<

揚揚問我聽日第几堂test <-想我考完話佢知試題?
我睇過學校網既timetable,發現c班係頭兩堂,b班聽日冇phy,a班聽日係第5,6堂
咁佢問我黎做乜?(可能我自己陰謀論,揚揚未必係為左上述目的)
咦?咁b班聽日會几時test呢?

下晝到5,6點去左剪頭髮
我d頭髮好油,剪到一半要洗一洗頭至可以繼續剪
原本同我剪緊頭髮果個去同第二個剪
我拎住果度本老夫子睇左成1/3本...佢先埋黎同我剪埋佢
(無聊)佢一路同我剪頭髮一路同其他人講野,唔敬業
(更無聊)佢講緊野果時隻手其實冇郁到,可以算佢敬業 XDDD

chapter 3仲未搞掂呀...
不過我半日先溫好一課書
應該都溫得夠熟掛 ^_____^

>>November 2, 2003 at 12:30:17 PM GMT+8


2003 年 10 月 31 日 星期五 【晴】

尋晚同細佬話過如果佢今朝唔肯起身令到阿媽大聲嗌,
嘈醒左我既話今日就唔幫佢錄棋魂
呢招果然收到阻嚇之效~ ^________^
8點零鐘至醒,見到細佬同阿媽都出左去喇

一起身就開機... <-習慣了嗎? @@
去卡肥個板同佢講左個生日快樂~
之後就食野同溫physics咯
星期一test -o-
我真係好少可以咁溫書溫得咁專心咋... <-棋魂之前同之後既時間都好專心
phy有好多題目都係計數
我有藉口繼續開住個電腦嚕~
(其實呢個同時係需要開電腦既藉口同理由)
不過成個上晝淨係搞掂左1個chapter -_____________-"
同虎講左好多physics <-係我問佢多d~ ^____________^v
做晒ch.1既exercise喇...
計劃中係要做晒全3個chapter既練習題~
虎問左我一條問題,響呢度同大家分享下啦
Sandy eats an ice cream that absorbs about 90000J of energy from her body.
Sandy's inital body temperature is 37.3 degree C.
(a) assume that the heat capacity of sandy is equivalent to that of 50 kg of water.
Give an estimate of the fall in body temperature caused by eating ice-cream, and
(b) state the assumption(s) u have made
(我答左其中一個assumption,虎話埋比我知另外一個)

tvb今日播得一集棋魂...可惡 \________________/
以前不嬲都係一個禮拜播兩集架嘛 -o-

下晝表姐黎左
本來係教完個細路女就教我既
但係我同阿媽話要溫phy... <-今次唔係好似平時咁打機打到要彈琴果陣就話溫書做功課架 -.-
阿媽係都唔信我,又打我鬧我 >____________<
搞錯呀,我今日真係全日響度溫書架嘛 <-除左棋魂果半個鐘...
我響房入面,佢冇見到又話我玩電腦
表姐做左和事佬...
我同佢話阿媽成日唔知道實情就憑自己估既亂鬧人
表姐叫我響阿媽講野果時唔好駁咀,
就算自己講既係實情都暫時唔好出聲住,等阿媽講完左先
阿媽一講完就拉我去彈琴架啦,我有發言權咩?
我test考得好同佢講佢會記得咩?
當耳邊風聽過就算啦,連佢自己認為我高定低分都唔講
細佬(小六)中文有90分就可以羅佢100蚊 <-嘩~90分咋!
我小學果時低過95分已經對唔住自己喇,4科平均有95先有獎勵呀
次次佢都係靠大聲贏晒,一味屈人
又偏心喎
細佬成日一返屋企就響阿媽銀包羅錢落街買野
阿媽都未話比唔比就鼠左落去
媽有鬧過佢咩?有打過佢咩?
我淨係響房入面溫書就捱打捱鬧 <-強調!係溫書呀!唔係玩呀!溫書都要比阿媽又鬧又打呀!
今朝早阿媽一路響廳度睇d教太極拳既碟,
係就係知道我響房入面,但係冇見到我溫書就以為我玩電腦丫嘛
哦,我響房度溫書,用電腦既計數機都唔得架下
有咩事要用電腦既唔好叫我幫你呀下

後來佢真係唔知做咩事要搵欣欣阿媽
叫我睇下欣欣係唔係上緊網,同佢講我媽要搵佢媽 <-因為欣欣用56k
佢嗌左几次我先去睇下個電腦(有意拖延)
我鬧番佢:頭先我用電腦溫書你都打我鬧我,而家叫我幫你?
(事後反省,覺得自己同阿媽講果時應該響 "而家" 後面加番 "有顏面" 三個字)
我又真係響icq見到欣欣online
哼!呢個時候我會點呢?梗係呃阿媽話冇見到佢啦!
結果又比佢從欣欣既媽口中知道欣欣真係上緊網喎 ~!@#$%^&*
我咪再呃佢話見唔到欣欣開icq囉
點解阿媽真係笨有笨著喎
佢係唔知 "上網" 同 "開icq" 既分別 =.=
所以就話我呃佢喇
係呃你呀咁又點丫
你成日話要扑爛個電腦唔比我玩丫嘛
咁想整爛個電腦就唔好叫我幫你啦

>>November 1, 2003 at 1:48:35 PM GMT+8


2003 年 10 月 30 日 星期四 【晴】

shiiiiiiiiiiiiiiiiix!
禁錯掣成篇日記要重新打 ><

今日輪到婷,ck,我 三個做書介喇
ck話佢未準備,叫我同婷講左先,比佢做好先
我問婷:邊個先呀?
佢又望住我,好似想問同一個問題
我正想話:包剪dup丫
佢就出左去喇
佢講向左走向右走
「其他同學講d書都好多字既,我呢本就冇乜字勒」
我即刻諗住響我講果時話空想科學讀本冇乜字
不過婷番埋位之後進進就嗌ck出去講
ck亦都做好左,所以佢就去講喇
最後到我講 <-當然係空想科學讀本啦 ^______________^v
事後lily話我講得好細聲喎
唔怪得我講果時全部人靜晒啦 @@
衰緊張 =.=

中文~
周sir教出師表果時解d詞語,舉好多例子
我特別記得兩個
1.不宜妄自菲薄
「將你拍埋男拔萃(後來更正,女仔就同女拔萃比)既A班學生度比,你一定係咁樣啦」
袁澤曦,許子岳,馬威 <-三個皇仁
楊淵�,馮夷,吳廣熹 <-三個喇沙
李家國 <-男拔
但係我冇自卑感喎...
2.諸葛亮一直冇提過有d咩小人劉禪唔可以親近
佢就話d父母成日話比仔女聽邊d朋友係唔好既,叫仔女唔好接近佢
同學仔打電話黎就問定個同學係邊個
佢話咁樣好唔尊重仔女
......咁我呢?!
我想爸,媽幫我問打電話搵我既同學係邊個喎
唔尊重自己? @@

pe...落堂換番校服果時禮就黎左
佢問我amaths test几分
我話未派卷囉,問番佢几多分
佢48 <-50分滿分
@@...

econ對past paper mc
佢問我地有邊d題目想佢解釋既
我係咁嗌22佢都聽唔到 -o-
kooby又有嗌過22,grace lo一樣係咁
無奈囉 =.=
做果陣有好多題目我都要查字典先識做...
唉,英文還是太差了

進進派番physics hw比我地
我果本佢冇改到,所以我lunch time去搵佢
第一次嗌:唔該黃源進老師出黎走廊丫
良久都冇反應
再嗌一次
佢出黎之後我比自己本野佢改
真係改得好快...@@
第1,2頁望一兩眼就tick
第3頁睇晒4行字,一個交叉,B-
佢解埋我錯果題比我聽tim ar ^_____________^


兩堂chem lab
之前做開d實驗都係第9,第10課既
今次突然間跳返去第3課做expt 3.5
好怪雞...之前一直做開都係9,10個喎
賢挨落黎我度睇田田做既demonstration
我話:你咁高咪企我前面啦,176cm!(我175)
「後面仲有個睇唔到」
望下後面...
chem堂企響我後面睇唔到demo係婷既宿命 @@
婷同賢講送生日禮物比卡肥既事
婷話卡肥叫賢包封50蚊利是比佢喎
我話:咁我呢...
賢:咁送隻高達扭旦比你啦
咁求其架! =.=
我見到philip抄左田田既答案
就同佢話:我做果時會問你借黎抄
philip:好呀

最尾就係maths喇
派左amaths test
同禮同分 @@
第一題唔知道要reject...好唔抵
最尾一題扣1分poor presentation...仲唔抵 ><
kfc解份卷講最尾一題話個答案係x <= -1
佢話有d同學淨係寫左x < -1
瞪左ck一眼 @@
輸比賢呀...佢49分 -o-
奧校學得最多既topic之一,我竟然冇左2分! -.-
以後無論邊個問我都指住佢算啦唉...
(憑我"太過好心"既缺點,我做得出咩? =.=)
賢問我既時候點算?話佢amaths高分過我囉
kfc話有3個滿分
一個男仔,英文名L開頭既(全班都知係Liu Kwan Leung)
兩個女仔,一個L開頭(又係全班都知係Leung Hiu Ying)
一個K開頭(果時知道唔係karmen,之後jacky話唔係icy,官惠盈話自己唔係,咁即係江結君啦)

放左學留番響課室 <-羅ayp既記錄冊
同魚講賢amaths高分過我呢件事,
話以後邊個人問我野就搵賢出黎
高軒對住我做左個口形:好賤
都唔知響個課室等乜野
過左4點半都未返屋企
睇唔切電童lu~
唔該晒brella幫我羅左phy activity book ~ ^_____________^v

>>November 1, 2003 at 12:41:17 AM GMT+8


2003 年 10 月 29 日 星期三 【晴】

原來我真係留左本手冊響學校返屋企呀!
唔怪得響屋企搵唔到手冊啦
連帶temperature record form都冇帶返屋企 <-因為我張野夾響手冊入面
今日第一堂係chem,所以順理成章係田田check啦
我冒簽完又覺得自己簽得唔靚
所以唯有專登話冇帶驚佢發現 <-上次至差d衰左

彭狗同婷勁夠疆,
帶左隻天線得得B返學校玩
禁著左個掣,田田咁o岩望過黎就呆左一呆
可見田田應該睇到隻野

maths堂kfc一黎到就講11月11號有hkmo選拔
由參加者裡面揀成績最好既4個form 4同2個form 3訓練同參賽
佢出左d例題比我地做下,邊個答到就話果個人有潛質 @@
講完呢件事就繼續教mi
比我地做classwork果時kfc埋黎我度同我講番hkmo既野
佢叫我一定要參加 <-咁我梗係想去架啦
仲有叫我如果知道邊d叻既就同佢講,不過一定要果個人肯參加
(如果bobby,jakcy,高軒三個去選拔起碼有1個入到啦...)

好野~今日lunch有西炒飯食 ^________^
食完野過多一段時間就抄英文task 3嚕~
抄到打鐘之後5 mins仲未搞掂,剩番一兩行
唔該晒ck ^^
咪住...如果我次次都抄人,疏於練習,到會考果陣點算?!
真係值得研究既問題。

放學同吳學銘傾左陣
佢amaths 46分
我記得自己份卷最尾一題仲寫漏左d野...
咁我會几多分呢?
自己響奧校學過好耐既topic竟然衰左...好瘀 ><

今日個mud仲down緊 -o-
上次一down就down左成個禮拜 =.=

聽日要做書介~
彭狗問婷聽日到邊個做果時婷話佢自己,彭狗,ck
stupid! XD
而家差唔多10點
快d寫埋個稿佢先~
仲要背默econ
grace lo玩咩呀? -.-"""

>>October 31, 2003 at 9:15:54 AM GMT+8


2003 年 10 月 28 日 星期二 【晴】

今朝差d唔記得睇番尋日果集電童 @@
冇左數據武器,電童變到不堪一擊
銀河仲響機械人入面暈左tim
我想問個問題...
電童每次出擊都飛到咁高,
一落地唔係應該銀河北斗兩個都暈架咩?
アルテア仲勁...
佢習慣響宇宙生活,落到地球竟然頂得住地球既引力...
(我睇空想科學讀本已經睇到通左 XD)

夜晚比d econ past paper煩死 -o-
elastic...inelastic...記錯晒d野 = =
好辛苦既情況下搞掂左...
報時:11:21

今日又唔知做過d乜黎...

>>October 31, 2003 at 9:15:38 AM GMT+8


2003 年 10 月 27 日 星期一 【晴】

yeah~
今日係我生日同埋school picnic(去赤柱) ^_________________________^
返到學校第一個響今日同我講生日快樂既係早餐 ^^
我由走廊行入課室果時佢見到我同我講既~
跟住果個要數到去出發果程既旅遊車

進進今日著得真係好得呀! @@
太陽眼鏡+cap帽...(衫褲既顏色唔記得左,算啦)
總之大家見到佢果時成個課室混雜晒笑聲同喝采聲
kooby帶左數碼相機,就羅出黎正面影左進進一幅相喇
之後有人見到進進後面有一執頭髮比cap帽夾左出黎
果個人就叫kooby搵機會影進進側面喇~
好彩今日進進話唔駛check temperature record form ~
因為我冇帶...
「我有一樣好重要既野同你地宣佈,一陣我地落車既地方就係上車既地方喇」
佢話4d既1-10號會同我地坐同一架車喎
包括釗,劉舜年,發仔
響走廊見到田田今日著既唔係格仔衫
佢果然有聽ceci話著得靚d去picnic呀 XDDD <-叫佢著得靚d咪即係比我地笑多d...

上車之後我一路睇空想科學讀本既最尾一個chapter ^^"
睇書同時同婷,jeff,賢鋤D
鋤鋤下婷就淆底,jacky替佢
之後豬同我講生日快樂 ^^
婷:係喎,你今日生日喎,生日快樂呀
jeff同賢又跟住講喇
當時tony同ellen搞活動比我地響車度玩 <-勞苦功高呀 @@
tony見到周圍既人同我講生日快樂就話:
「今日我地4a班有個同學生日喎,大家一齊同佢唱首生日歌啦」
唱完生日歌之後佢地叫我出去唱歌...-o-
釗同劉舜年坐前面,就叫我唱首twins既歌 =.= <-想響mud入面一人殺番兩三次
落車之後彤又同我講一句生日快樂喇~
咁o岩我落左車冇耐睇完左本書

上晝同勁多人行赤柱大街
魚,顧,呂呂,豬,曉,彤,林文婉,高軒,bobby,發仔,釗等
貼左張貼紙響豬既背囊
之後我,高軒,bobby,釗同其他人走散左
會合之後我見到豬個背囊話:咦,個貼紙甩左既?
曉同豬逋:哦,原來佢貼架
小馮惡搞響m記既order單上面寫"笑容100個"... <-m記話笑容免費供應丫嘛
返去正灘既時候佢地夾份買左隻天線得得B(紅色)送比jacky同彭狗 @@

我記得上晝見到江結君
就嗌"釗哥~"(話比江結君知釗響度)
不過佢冇聽到 @@
釗:你摟x呀?
返到沙灘,拉登同曹基龍又同我講生日快樂喇 ~

晏晝同冼靖豪,bobby呆響餐廳度
bobby借左我本空想科學讀本去睇
一路睇一路笑
我訓左陣覺...
訓到唔想到訓,就同冼靖豪落番去
小馮,顧顧等人係咁執石仔掟宋永平,曾麒達,瑋三個
我見到co行埋去又執一舊掟佢 :P
差唔多廿個人玩左几鋪killer <-得黃立勤一個唔係ex-3c @@
之後影左几張班相就走左喇~

回程既車度勁食零食 ^_______________^
傳得一次白兔糖過黎...
賢勁嗌要食 @@
我訓左兩次
兩次都比人玩搞到醒左 -o-

返屋企o岩o岩好睇唔切電童 ~
算,聽朝有重播~

>>July 30, 2004 at 9:39:08 AM GMT+8


2003 年 10 月 26 日 星期日 【晴】

今朝我較左鬧鐘6點半響 <-咁早響把鬼乎?
醒左之後睇多個chapter既空想科學讀本
睇完左コン.バトラーV合體既解說
原來d合體機械人整到咁型都冇用既...
乾脆整隻機械人出黎比d打交既人坐上去仲好
睇到7:20先刷牙洗面食野...
時間分配有夠平均的 @@

今日amaths test
但返到學校果時冇乜人問我maths (這我的耳根才清靜了些)
問我借physics hw就有兩個(stephy,朱斤)
同stephy講生日快樂(遲2日 XD)佢聽唔到...
d prefect差唔多要去守更果時,
鯨魚就黎問我喇
......佢點解會識黎問我架?
顯然響我問佢果時佢冇答過呢個問題
真係唔係容易既題目黎呀...
y = [1/(k+1)][2x^2+(k+7)x+4] k=/= -1
a,b part都好易,而且c同a,b完全冇關
所以我唔post題目喇(鯨魚都係唔識c part o者)
(c) prove that the function always pass through two fixed points.
hence find the coordinates of the two points
我一開始話要諗一陣
佢話:好丫,咁小息你再教番我啦

第一堂maths~
kfc無驚無險教左陣m.i.
無驚無險比左d時間我地做數同問佢
我見到鯨魚問左佢d野 <-我一直盯住鯨魚睇佢几時問阿sir :P
估到佢問既梗係之前問我果題
->danny諗到果題d步驟,睇過答案也(几時先唔會再學歐陽修呢? XD)
我諗自己已經唔可以升番上8月初既水準喇
豬前兩日問我果時我都唔可以即時諗到solution
(8月8號之前既我係顛峰狀態,當然一定可以啦!)
我記得原來自己係響8月5號學識solve quadratic inequality既方法架(graphical method)
果條題目唔記得,總之對而家a.maths chapter 4黎講係好易既
我最初唔知點做,之後葉力滺教左我

第一個小息又有個唔知邊度搵到我既人問我 =.=
又問番朱斤一個之前問過鯨魚既問題:你點識得黎搵我架? -.-
又係比佢蒙混過去
(朱斤問果題響kfc教果個section果時我計左,好似曾經post過條問題)
果時魚坐響婷個位,高軒企響側邊
高軒就教左佢几句
不過朱斤又係要守更,所以唔得閒諗高軒講果几句走左
叫我做響佢本書度擺佢台面
鯨魚頭先問kfc既野果然係我唔識果題
「我問左阿sir喇,唔該晒你呀」
應該我講唔該先o岩啦...
其實我有做過野嗎?
魚不禁歎息我太過善良...
佢講得冇錯 =.=

stephy,miki貼左scmp入面有楊利偉既大頭相果頁響locker
大家笑到碌地
我同miki試過扮相中人既姿勢
ck叫親中既彤睇果張野
大家笑左好耐...
唔知張野几時消失呢? XD

中文堂派左醉翁亭記既notes
ck:梗係又唔知邊度抄番黎架啦
周sir:
「呢篇文以前係中國文學既課文黎,
 唔知點解擺左落中文度,
 呢張野我就係響文學d參考書度搵出黎既。」
講左几時要背默醉翁亭記全文
我同鍾碧琪話:下次我一定會有飛躍性既進步
XDDD

第二個小息icy先返黎
我果時至知佢原來遲到架...
icy話自己唔舒服
賢就話:咁你而家好舒服拿?
惡搞 XDDD
bobby佢地講一堆mechanics既野
之後話"點先可以令隻蛋跌落地下唔碎"
我先知原來佢地講緊理科學會既掟蛋...@@

第5,6堂...終於到amaths test了嗎?
如果唔係無聊到走去考慮美感(刪除既地方全部用塗改液)
我應該可以一半時間之內完成
我可能會check到第一題果個要reject既root架 -o-
question 1(a) : solve 5x - root(x+7) = 3
我計出黎既roots係 [31+ - root(761)]/50
但係由原式移項,5x-3=root(x+7)
所以5x-3一定唔可以係負數
買lunch果時毛毛問我有冇reject,我以為佢錯就話冇
之後高軒話我知5x-3>=0呢件事...
此誠驕兵必敗之兵法古訓也!
kfc既理論:maths多人識,所以鬥既只係小唔小心,叻既人通常衰呢樣,佢地響amaths會易d羅A
我衰amaths,冇衰maths...我唔係叻人喇 XD

econ*2...grace lo一路教書我一路做past paper
記得佢話自己唔知几時買車果陣,個sales同佢講左d econ既野
佢就話:我教econ架,你呃我咩?
串人...
打日記提呢件事果時諗起徐sir又試過串d企街(咳咳,唔好心邪呀)既推銷員
d企街話資料傳輸響光纖行得快過響銅線
徐sir話其實唔係,兩者既速度一樣,只不過銅線既範圍闊過d光纖所以好用d
打左個乞chi...
ceci,kooby,區佬等人嚇左一驚
我同kooby話:我form 3果時試過兩次上堂果陣嘔架喇
區佬receiver有問題聽左"6次" =.=
我記得兩次都響同一個月內既day 5第一堂
(第一堂係英文,我清楚記得教英文既係擅長吞pok既唐太 :P)
第二堂係徐sir既IS phy,chem

chem...好似冇聽書...
第8課又好似多野要背...唔聽唔得 ><
得閒睇番明佢就係啦 -o-

放左學返屋企睇電童~ ^______^
銀河羅到隻數據武器 環形師子
之後響gear基地周圍曬命 @@
好彩果個女仔都係gear基地既人
如果唔係銀河北斗兩個電童駕駛員既身份就穿煲嚕~

唔記得幫細佬錄digimon frontiers~
佢聽日開始測驗,一開始係中文
但佢今日都冇溫過書...\______/
仲買左本臘筆小新黎睇tim
5個chapter我睇左3個
聽日picnic我要帶空想科學讀本 ^_________^v

暫時有6個響icq同我講happy birthday ^^
排名不分先後 jacky,apple,cyberstar(網友),熊sir(佢話自己唱埋生日歌tim @@),彩雯仙子,tony

你平心靜氣,靈台空明,伸出雙手手指,左手畫了一個方塊,右手畫了一個圓圈,方者正方,圓者渾圓。
大家試下做呢個動作,可能慢慢會練到周伯通既左右互搏之術 XDDD
(之但係...用得呢招就唔敬業喇喎 XDDD)

>>November 1, 2003 at 3:31:39 AM GMT+8


2003 年 10 月 25 日 星期六 【晴】

唔係好記得今日做過d咩tim :P

miki同禮問我physics
miki又係計到冰加落水果題既final temperature係11.7度,但書度寫住既答案寫11.5
姑且當本書錯左...聽日返去問下進進先~
禮居然係兩題全部都唔識問晒我 = =
............................................................
我諗出年可能有好多人要drop phy喇 @@

豬問左我1次maths
條數要搵k既兩個value
amaths book p.97 Q19
α,β are the roots of the quadratic equation x^2 - (k+2)x + k = 0
(a) find α+β,αβ in terms of k
(b)if (α+1)(β+2) = 4,show that α = -2k
hence find the two values of k
ans: 0,-5/6
正好比機會我練習 ^^" <-to all:太多就唔好喇
(點解以前練習唔到而家又練習到呢?我唔想講點解,免得比人話我串)
豬話佢淨係計到-5/6,計唔到0
所以我教完佢之後自己再估下豬用咩方法計 @@
睇下用邊個方法先可以淨係計到-5/6計唔到0
結果...失敗左...
我用過既方法全部都可以搵到晒兩個,或者搵到0搵唔到-5/6
(可能豬計果時miss左d野啦)

下晝發突然間icq叫我同佢捉圍棋
我真係唔識架...
好彩我記得之前dl棋魂gba game果個網既標題
就響yahoo搵喇~ <-"佐為的異想棋局"
dl左隻game send比佢~
唔知佢玩到邊呢 @@

夜晚差唔多食飯既時候jeff打黎
之前唔知邊個打黎既時候以為係問數既,
後來知道唔係,係問聽日有乜功課

賢icq我果時註明自己唔係問數...好小子,干得好!

>>October 31, 2003 at 9:13:33 AM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111778

Design & Scripting by ShowHappy.Net