寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 3 月 2 日 星期二 【晴】

今日maths test...-o-
見到 jacky,jeff佢地研究緊一題數
我又睇下 <-當溫下書囉 @@
melody返到黎見到我
...無獨有偶 = =
就是什么事都不會得一個人找我的 !@#$%^&*
豬:「danny,介唔介意問你一題數呀?」
懂得這么先問一句,很好
不過我到test完左再睇一次果題先識計
仲要係睇完答案估solution出黎 = =

唔該晒豬借鉛筆比我~ ^__________^
明明自己尋晚訓之前有記起過要帶鉛筆架 @@

28分果題d working做到同10分果d題目差唔多長 !@#$%^&*

終於有機會整到高軒個筆盒喇~ ^^"
點解呢個好似硬過上次果個既?...
之前果個用凳壓一野凹既程度犀利過而家呢個架 @@

高軒:「你打我句野出黎係咪想我比人打呀?」
我:「你去問 jeff佢睇唔睇到囉」
果句說話...
睇到既算
睇唔到既我為左保護高軒人身安全...保密 @@

英文堂要一人講分半鐘既短講
有關sport既任何野...
豬話自己同d fd打羽毛球成日鍾意專登打個波落人地身上面 <-真架
威好似好嬲咁望住豬
學精左,我以後打波都唔會企佢隔離架喇~

蔡詩偉 :"who likes circuit training?"
winnie舉左手~
蔡詩偉話叫miss leung整番兩三個鐘比佢circuit training喎 XD
後來我問番佢
佢話係當時朱斤 "吱" 佢搞到佢 "失手" @@
一失手成千古恨 XDDD

釗 test 完maths,同我話佢 test 果時爆seed
那算爆seed?!
刪錯左d唔應該刪既野都叫爆?!
我不會在test maths/amaths時催谷那種力量出來的...
因為我試過,咁樣會令自己比平時更加唔小心 -o-

lunch time...
小馮將高軒書包d繩綁到一大舊
「佢見到都費事解,索性剪左佢算啦」

高軒周圍問人maths第9題個開方13有冇寫cm
因為佢有寫 XDDD
我見kooby響度又問下佢
「有呀...冇100分喇」
「你考試都200啦 -.-」
「考試唔好計啦~」
串嘴...
perform strike.連打-o- <-strike是 "掌法"

bio lab...
高軒:「danny你明知自己高就咪坐前面啦」
我:「高軒你明知自己矮就咪坐後面啦」
佢之前有話過想坐前面玩terry架 XD

karmen問 jeff仲記唔記得小學校歌點唱
原來我仲記得 :P
落堂同豬講呢件事
佢好似唔駛點諗就黎一次將成首唱快几倍 @@

放學交番培正張通告比梁sir
佢叫我聽日放學留低講後日訓練d野...
即係後日都要返學啦 ><

唔該晒早餐~
我差d就會自己做晒本wb咯...!@#$%^&*
m頭叫我地聽日交activity book
今日又擺d答案上網
咁做有乜意思? =.="""

11:30 做完bio wb
8點几9點先有答案抄
做得夜自然難免架啦
咁又比人鬧 -.-

媽好似下個禮拜會去旅行
因為細佬去教育營(5日4夜呀...我以前都係3日2夜咋 >.< )
即係屋企剩番我同爸啦 @@
死喇...

>>March 4, 2004 at 12:32:33 PM GMT+8


2004 年 3 月 1 日 星期一 【晴】

嘩做乜事...
點解7點起身都可以7點半之後先出門架?!

bio
"fatty tissues surrounding organs can act as a shock-absorber for protection"
高軒教過我點打賢個肚腩佢先會覺得痛
「禁落去打散晒d脂肪再一鎚打落去」
打多几下肥仔都會變番瘦 XDDD
leo講脂肪果時philip勁比kooby 區佬佢地笑 @@
我覺得bobby肥d喎...(以 身體闊度/身體長度 既比例黎計)

冇乜人知今日有一堂maths轉左chem @@
不過淨係派test,所以冇乜所謂

jeff同田田拗分
第一次見田田鬧人鬧得咁惡 @@
肥庭訓醒左之後問我
「佢係咪鬧人呀?」
態度唔好...
jeff:「語氣好平和」 <-我見到佢先前同田田講左咁耐,都覺得佢語氣係好平和
田田的語氣才不平和吧 = =

小息過去睇下jeff
佢喊埋出黎...!!!
佢份卷...
有一題個列式我覺得佢跳左步驟就錯囉...
答案o岩左應該有分掛 @@"
最尾一題
佢原本寫5.4g
我見到佢份卷上面刪左個5冇刪到個4...
多數都係我睇錯啦

RE
預言世界末日 @@
我想像中的世界末日是 "充滿在宇宙中的黑暗物質被抽走,使得宇宙像氣球失去空氣般收縮" XDDD
我唔信自己會生存到果個時候
有個記者影到個細路餓到扒左響地下,側邊有兩隻禿鷹等住佢几時死
記者後來將幅相公佈比全世界
結果覺得自己當時應該救個細路,受唔住良心指責自殺左...

第三堂maths都冇教amaths~
培正份卷20題有4題同circle有關 @@
kfc:「用黎做學校d試題都唔錯喎」
嘩,係就好玩咯~
果題我做過嘛 :P
唔係喎...
咁同我響奧校見到既野有乜分別呀?!
天下文章一大抄
卑鄙 -.-

lunch time同 ck 釗 jacky 彭狗 瑩瑩 小馮 顧顧 呂呂 去左間唔記得咩茶餐廳食
冇位坐搞到要羅多張摺台同三張凳出黎 @@
陶勁比小馮佢地玩 XD
釗勁想我飲左用黎洗筷子果杯茶
不過我冇飲到~
其實冇d咁既事 反而係棋高一著,趁佢唔為意將洗野果杯同佢果杯調換左 XDDD

又同brella "講細佬妹是非" @@

兩堂英文...
飯氣攻心,勁眼訓 = =
keating問邊個睇完左本matilda既一半
覺得今次睇書既速度對自己黎講已經好快
以前?
我係等到交功課之前果几日至谷晒本書佢架

grace lo打左放學鐘先派test @@
呢次好似係我升form 4之後第2次滿分 ^____________^v

放學勁打人塊面 @@
bobby 高軒 顧顧
應該冇其他喇掛

比高軒拉左去陪佢去富善羅郵票 -o-
原來我之前一直都係以為大埔得政府合署一間郵局架咋 :P

乜今日咁特別
有兩個人問我要4a icq list @@
開左機冇耐terry就問我要
8點几jacky又搵我

釗睇我尋日既diary
見我提起ellen就同我講一件事 <-唔叫我都會打落diary啦 @@
話說釗響mud入面打暈左魚用果個人
搜佢身羅晒佢身上既物品
搵到佢有一把可以自己改名既武器叫做 "洛(ellen)"
花心蘿蔔 -.-
鍾意完一個又一個
人地有bf 架
不過因為ellen姣,所以佢同魚攬頭攬頸都唔出奇~

玩唔到mud -o-
我讀中學之後淨係聽人講過呢句說話,自己冇咁講過
「maths都唔駛溫既」<-甚至加個 "a" 響前面

>>March 2, 2004 at 1:23:59 PM GMT+8


2004 年 2 月 29 日 星期日 【晴】

丫...
又唔記得左響notepad打完先好past落黎send...
重新打過 -o-

今朝返學途中...7:4x
發現自己唔記得帶matilda
因為唔睇書我應該冇野好做
所以我返屋企羅
再去到自己返轉頭既地方已經係7:50...!@#$%^&*

見到co同蔡榮
兩個都剪左新髮型喎~
佢地鬥樣衰做乜? @@
我覺得co鬥唔贏蔡榮 XD

威做書介
佢講果本書既故事內容
聽一兩句已經扒左響張台度
danny口中唸唸有詞
似乎在重複著"tvb"三個英文字母...

周sir:「邊有人真係會朝朝早含住枝探熱針響嘴度丫,個名係家長簽就得啦」
我指住豬...
周sir繼續講:「唔好冒簽名呀,犯法架」
肥庭:「擺明話緊你喎」
我:「我都唔係冒簽...佢地個名都唔係咁樣架啦」
我張temp record form個簽名係自己作一個落去架~ :P

兩堂中文上左一堂 (9:00)
oro即刻同區佬講起奧斯卡頒獎禮開始左
一到小息即刻有几個人爭電腦
想盡快睇到最先頒出黎既獎項比邊個羅到
常世之舞
有咩咁好睇呀
每一個呢d頒獎禮都係隔一段時間就出下一個
每隔一段時間就有一堆人羅獎
羅到其中一年既一個獎項,有咩咁值得光榮?
有几多人曾經企上你而家企住既地方
有几多人曾經得到過同你同等既榮譽
做左一件冇其他人做得到(或者做得比你好)
而且受到眾人認同既事
先算真正既光榮呀

兩堂pe空堂
有人叫我地去307
但係落到去307見到婧婧上緊堂
肥庭:「miss wong比我地入去啦~」<-明顯係恃熟賣熟 @@

後來甘sir話我地知我地要去404 (4d課室)
第一堂馬騮miss代課 <-几時開始咁叫佢架? XD
咳!
terry...
又一個了 !@#$%^&*
第二堂就精彩喇~
徐sir ^_____________^
佢聽到有人討論緊足球
就解釋 "落西" 既科學理論比我地聽~
好深奧呀...
球員可以隨意使出呢d "一瞬間計算好晒所有野" 既招數
變態架 @@

早餐好似仲咳得好犀利...
希望佢快d好番啦~

釗同我講佢玩g-gen advance見到既一段劇情
條友仔大發神威,機體重傷避開晒人地d彈
竟然要咁樣先可以同敵人既一個駕駛員互插駕駛倉同歸於盡 -.-
廢唔廢d...

lunch 同高軒,jacky,ck,揚揚去蔡潤記食
響校門口見到田田
「阿sir去邊度食呀?」<-唔記得邊個講
「海棠囉~一齊丫~」

揚揚問ck:「你鍾意邊個...我幫你踩多佢一腳」
我幫ck答:「羅凱彤」<-當然是不關ck事 @@
原意是陷害,所以...
抵!

響chem lab同brella講左好多野...
自己既表達能力果然好差 = =
諗到好多野,但係講得出黎既得好少
「所以唔好再響你既日記度係咁鬧人喇」
我心裡面本來有好充足既理據,可以好理直氣壯咁講野架
不過唔知係唔識組織好d野定係咩,我唔識講出黎...

maths堂對mc
一check chapter 5頭兩題即刻錯左
勁驚 @@
好彩果兩個chapter我都係錯左兩題
仲維持到平時既水準~
嚇死我...!@#$%^&*

放左學要去攝影小組訓練...
我記得有3個人問我放左學做咩唔走架 @@
高軒,魚同唔記得邊個


ellen真係非常之...
連魚都搞 -.-

響mmlc
熊sir將一個video cam擺響腳架上面
鏡頭對住我,仲全程開住個投影器 -o-
佢錄住richard
我就擺左個牛角響佢頭頂 XDDD
原來a班7個攝影小組3個冇到都唔算嚴重...
唔知b定c班得一個有到咋 @@

豬佢地原本詐唔知既plan失敗左~
不過我都拖得耐咯...
上次佢地上我屋企傾完
我今日先打個proposal for 2nd experiment @@

請豬好好運用CLAMP...=.=

果然...
我不是sai 便什么都不是了...

>>March 1, 2004 at 3:25:27 PM GMT+8


2004 年 2 月 28 日 星期六 【晴】

今朝7點起身去香港大會堂
特別資優學生培育支援計劃迎新日 @@
今日帶左本matilda去睇~ ^^"

去果程掛住睇書唔知自己坐過左站 !@#$%^&*
司機:「你想去邊呀?」
我:「碼頭」
司機:「天星碼頭呀...你而家落車,返轉頭直行」
@@...

企響度 <-有位都專登唔坐 :P
兩隻手羅住本書
冇事發生過~ ^_____________^v

去到大會堂見到一個奧校識既fd
都好耐冇見嚕~
返奧校果時我同佢几好傾架~
準代表隊除左最尾兩堂(考試)之外佢都有返齊架
佢唔去準代表隊既考試可能係因為學校考試啦
原來佢都唔記得我個名~
仲以為自己唔記得人地個名顯得好冇心肝tim XD
蔡健成 <-雖然第日都冇乜機會見到面...
佢話自己響學校係全form 4數學最勁果個
不過佢學校已經推薦左一個form 4 一個form 3去maths
所以佢比人扔左去leadership...
咩學校黎架?!
form 4 maths有乜理由唔推薦佢...= =

見到阿媽個fd同果個fd個仔(唔記得佢叫咩名tim~依稀記得佢姓梁,讀cpu)

我帶matilda去睇既決定果然係冇錯架...
入去音樂廳既時候一人有一份場刊(folder一個+十几廿張紙夾左響入面)
坐落去慢慢睇
見到張程序表...
"歡迎辭,專題演講,計劃簡介及活動預告"
第一個同最尾果個其實係"演講" 既代名詞 =.="""
講野果三個有兩個 "博士" 同一個 "xxx課程發展主任"

程序表背面提到兩個 "鋼琴獨奏"
那算什么獨奏呀...
跟學校週會的 "司琴" 有分別嗎?

台上講者:「今年取錄左900個學員,多過舊年好多」<-maths,science,leadership加埋既總人數
我同隔離位既人話:「即係濫過舊年好多」
話口未完,台上面果個:「我地今年既取錄要求係高過上年」
我唔識隔離位果個架...
係我媽個fd個fd個仔 @@ <-好似係迦密柏雨果位梁同學既小學同學

有個叫 "CLAMP" 既野喎 (Cyber Learning And Mentoring Platform)
一個學習用既forum要講到咁pro =.=
(leo sir響佢個 bio department 咪整左個差唔多既野囉,不過冇人用之嘛)
介紹呢樣野果位仁兄叫我地踴躍d上去提問題...
其他人會評分比你個問題
得到最高總評分果個會有到一舊唔知咩垃圾作為獎品
冇興趣兼冇時間~

原來 "卓越科學培訓" 既科學淨係指physics咋?
佢d course同比賽全部都係物理既...
冇見過chem同bio @@

計劃簡介及活動預告
果位女士話之後將會有好多活動,例如交流營,專題研習等等
台上既人話有好多人參加左果兩個course...!@#$%^&*
覺得自己參加左兩個maths course都只係好小事...
不過我已經冇晒所有星期六
再抽時間咪要抽埋星期日同一至五?!
唔駛讀書咩?
做果d專題研習既人太得人驚喇...


玩野呀?!
d專題研習
其中一個題目 : 魚類的水銀
bio chapter 5,6乜都講晒啦
有几多野做呀? =.=
另一個題目 : 香港政治改革
呢個題目冇問題,係個老師有問題o者
導師 : 電機及電子工程學系,暨永雄教授" <-機械同政治改革有咩關係?!
有個同政改相似既情況 :
我們應怎樣去應付未來的流行病(例如 : SARS 或禽流感)
導師 : 物理學系 吳大琪教授 <-預防疾病唔係同 bio,環境一類既野有關架咩?!

學習經驗分享
咦?
乜黑色衫果個咁似霍栢全既?
「我係來自聖公會莫壽增會督中學既霍栢全,大家可以叫我做阿bug」
原來真係呀 @@
我有比足面佢架~
知道台上面果個係佢我就冇睇書
等佢落左去我至繼續睇 :P
佢講左自己參加過既好多活動
心郁郁好想參加,但係知道自己既時間絕對唔容許
(自知控制唔到時間,一衰左就大鑊)
好矛盾呀...

回程既船上面又係咁兩隻手羅住書
今次隻船搖得好犀利~
不過我冇事 :P

唔知係唔係修緊路
搞到要周圍走先搵到有271 既巴士站 ><

12:35上車
睇睇下書就訓著左
訓醒見到隻錶係1:30,後面有人話之前塞車...
唔怪得我見到出面係沙田馬場啦 -o-

2點返屋企
食完飯睇埋gaogaigar最後一隻碟
final 06-08
死傷慘重呀...
除左護仔同戒度(佢今次淨係做過比人捉走同脅持既人質 @@)之外
打得交果d都全部壯烈犧牲晒...><

豬打黎問我去唔去之前講果d活動
講講下又講到去做唔到is project
結果...最後一個可以用黎溫書既10日假期都冇埋
(雖然前兩個我係唔識珍惜就浪費左...好後悔 -o-)
豬應該去做 "飲食與肥胖" 果個project~ XDDD

CLAMP個網真係有d...
第一條規則就係 "post topics or replies in ENGLISH ONLY"
本來諗住唔留言齋睇都冇所謂
見到果句野即刻...-.-

果然是這樣
我每次有了那種預感
都一定不會真的發生預料中的事...

>>February 29, 2004 at 2:10:11 PM GMT+8


2004 年 2 月 27 日 星期五 【晴】

今朝去左義兵團~
響黃福鑾紀念小學集合
不過我唔知道佢地響間學校既邊度等...
所以遲到 :P

briefing教我地打狗 @@
richard似乎好有經驗~ XD
本來有十几個人,分兩邊去探d老人
但係得richard一個有相機
所以我,benny(攝影小組)要跟佢 @@
講左成個鐘至出發...

帶左本蠟筆小新去一路行一路睇 XD

alice見我走埋豬耳邊講野
話咁樣會好嚇親人
過一陣間...(等佢冇左警戒心)
「乜咁樣講野好嚇親人咩?」
XD

原來真係冇 "連坳村" 呢個地方既~
其實個婆婆係住響 "蓮澳村"

睇住書係唔會影響行路架 :P
richard,philip,威,benny 4個行得最慢

我:「點解唔行果度既?」
richard:「o下?...哦,果度唔係路黎」
好好既描述~ @@

行左個零鐘既山路(成條路都鋪左石屎,所以都唔算行得辛苦)
至發覺我地兜遠左...
返轉頭先見到本來要去搵果個婆婆

響個婆婆屋企
除左"byebye"之外我好似冇同佢講過野...@@

威似乎好想碌落山喎~ XD

豬一路行一路叫彤會考之後開班教行山,同埋帶我地去行一次
會考之後...
哈~

返到太和
patrick問我地有咩感受
philip幫我講晒我要講既野 ^^" <-心靈感應?!

嗚...11點就解左散 -o-
早知唔駛問威借電話叫細佬錄棋魂啦...(不過都要唔該晒威威~)
11點解散,阿媽尋日又話表姐今日會黎
我估表姐2點會走
所以要消磨三個鐘時間至返得屋企 -o-

11點至12點
同ck 婷 瑩瑩 jacky 彭狗去左商務
不過我淨係響度發吽豆...
蠟筆小新睇完左唔記得4定係5 part <-全本有7個part,入面分 "其之1" , "其之二" 等等...

12點至1點
去&行 大埔中心一帶
齋睇 @@

1點至2點
去左寶湖圖書館... <-我係為左消磨時間先去架~ :P

大約2點返到屋企
聽到一個細路既聲...
我竟然估係細佬既同學 !@#$%^&*
原來係黎借地方學琴果個女仔呀...!!!
表姐仲響度
...睇住黎 -.-
我下個星期六唔到3點都唔返去
我唔信表姐咁得閒等我

媽又同我講暑假考琴既事
佢想我今年暑假考一次,會考完左再考一次
混帳!
會考緊要定考琴緊要呀?
一定要學下matilda...-o-

真是過份誠實了 = =
昆豬話本phy textbook響學校
只要補多一句話完全唔記得左條題目就乜都掂晒啦
"唔記得條題目" 又唔係昆喎
我真係唔記得左條題目架嘛 -.-
phy果然變左我既第三科maths...-o-

睇完gaogaigar final 01-05~ ^_____________^v
"生機融合體" 凱:「我是最強的生機融合體!!!」
乜除左佢之外仲有 "生機融合體" 咩?
如果冇,咁佢同時係最強同最弱果個呀 XDDD
剩番最後一隻碟
不過聽日唔可以睇嚕...

聽朝要去中環...
唔想跟阿媽個fd同果個fd個仔去呀 -o-

>>February 28, 2004 at 3:51:04 PM GMT+8


2004 年 2 月 26 日 星期四 【晴】

今朝返學途中見到豬
「豬~早晨~」<-走埋去響佢耳邊細聲講
嚇鬼死佢 XDDD
行快一步去到寶湖見到揚揚
同佢講呢件事
搞到佢又想咁玩 @@
(是豬的問題?我今日重複試呢樣野響好多人身上佢地都冇野既...)

今日田田冇返
兩堂chem做功課...
bio wb一望落去全部都唔識
等交果日問人借黎抄好了 @@
bio hw好難丫...-o-
夾硬堆砌落去做好左 = =

我:「有冇睇hunter x hunter?」
may:「冇呀,咁夜,睇都睇xxx啦」<-唔記得xxx係咩電視節目 @@
我:「hunter x hunter教人猜包剪dup要出包先,因為多數人係出dup先」
XDDD

amaths
有一段時間豬冇問我野
諗住平安大吉啦...突然間
「danny~知唔知呢度佢點解話我錯呀?」
!@#$%^&*
一落堂即刻好 支力 ...唔知點解
呢几日都係咁,amaths過後會 支力 ><

lunch time去搵發仔
我真係好唔應該...
佢響度做緊功課仲同佢傾偈傾左成兩個字...
佢話history教到日本
陸耀明講左成堂背景資料(吹水 @@)
d日本人好歧視中國人
初代幪面超人既第一集,個邪惡組織叫做 "振但幫"
"振但" 響古語(唔知邊個國家既古語,應該係日本)解 "中國"...
所以一出街即刻比人投訴,第二集開始邪惡組織變左做 "撒旦幫" @@

lily佢地分發義兵團d制服比我地
黃色既T-shirt或者長袖衫,左邊心口個位印左個 "大埔區" 既logo
勁leung喎...
好彩攝影小組唔駛上鏡所以唔駛著 :P

bio堂又玩死亡包剪dup
tony本來要"著住件黃色T-shirt去廁所"
但係唔知點解佢淨係要 "送件T-shirt比 leo sir" 就得囉~

放左學揚揚即刻黎問我本chem wb 1b做晒未
抄答案都來我這裡 -o-
那種預感...又來了!

響課室
婷:「bye danny~」
我:「bye~」
去到校門口我又見到婷
我向佢揮手
婷:「又bye?」
陶:「佢係hi 呀」<-正確~ XD

去豬屋企做oral task
本來淨係錄音
不過揀背景音樂都揀左兩個鐘...錄音唯有下次先喇

走之前見到豬既家姐
我將kfc前几日同豬講既「你有咩唔識要多d問你家姐喇」引述出黎
豬既家姐:「點解要問我呀?」
豬:「因為我成日問佢,佢又話好唔得閒」
我:「其實唔係唔得閒,係唔想教人」
豬:「咁點解唔想教人丫?」
我:「diary有講過呀,你自己睇」
彤:「唔得,你要而家講」
唔講唔比我走 -o-
其實有一部分係同我既 "童年陰影" 有關
我小學五,六年級每晚(星期六,日同放假唔計)
都至少聽到一個問數既電話 =_____________=
因為呢個原因,所以我當年幫同學寫紀念冊係死都唔肯填個電話號碼落去
不過,如果唔包括升左上mst既例如發仔,jeff,lily既話
最後一個問我數既小學同學係馮琪欣,佢最後一次問我(最後一次打電話比我)係form 2

夜晚阿媽叫我幫佢開一個睇跳舞既網頁...
又唔講清楚d喎,搵唔到只好作罷啦
之後媽個fd打黎,一步一步教佢點樣去到果d網
唔知佢個fd講得唔清楚定係阿媽發音(廣東話同英文)有問題
完全唔知佢up乜,我咪禁錯野囉
咁又要挨鬧 -o-
算點呀,幫你都要鬧要打 -.-
最尾咪一樣開左兩段片比你睇囉
仲要反晒面 -.-
拿,呢d野阿媽教架
叫人幫你就係應該有咁樣既態度架
我點唔o岩點冇修養我都希望大家原諒我
因為一切都係 "冇家教" 令到我變成咁 !

>>February 28, 2004 at 6:05:19 AM GMT+8


2004 年 2 月 25 日 星期三 【晴】

今朝同阿媽話今日放半晝,會返屋企食lunch
不過返到學校之後見lily寫野響黑板
"今日講座完左之後請參加左義兵團既人留低,有要事商討"
我先記得26號有講座呢件事 !@#$%^&*
唔該晒肥庭借個電話比我~ ^^"

見4個人都好早到
就夾一次oral task d對白
之後8點去搵keating
不過佢唔得閒,叫我地英文堂之後再搵佢一次
"good bye girls, and danny"

一日6堂有3堂amaths @@
practice 14尋日到而家...= =
(a) prove that tan 3A = (3 tan A + tan^3 A)/(1 - 3 tan^2 A)
(b) hence, or otherwise, express tan^2 54" in surd form
第一堂kfc講到呢題比我地諗
諗諗下就打左鐘喇~

英文堂完左之後
keating:"hey girls"
彤:"and danny"
>__________<
keating:"where is emily?"
劇本最尾一頁全部都係彤既對白 XDDD
(所以我未print劇本都可以借彤果份睇住先囉~)
讀一次份劇本要10-15分鐘~

瑩瑩比左張義兵團既通告我
學生姓名: 丹尼 Ng
..............................
響我全朵都好過咁寫啦 -__________-"
而且其他人既通告都係響全朵既...-o-

中文堂開我看大明湖
周sir講講下書講左去香港政治
講到十足十教書咁 @@

勁唔小心
枝原子筆尋日買,今日就甩手跌左落地 ><

怎么我會在這不必要的時候爆seed?!
做classwork既速度去到咁盡
後果好明顯就係聽日會比人問到我死啦 =.="""
kfc:「39題一陣間會講下」
不過39係最尾一題
全部人又順住次序黎做
所以應該好少人可以響落堂之前去到第39題 XD

kfc突然間講:「讀maths同amaths兩科都要用兩倍時間」
咪係囉...
所有人讀呢兩科都要雙倍時間
咩道理黎 -o-

落堂之後kfc比左份培正個數學比賽既past paper我同吳學銘做
"毋須呈交計算步驟"
睇到呢句就有心機做喇 XD

lunch time落去買野食中途見到何卓賢
佢羅bio ws落去交比 leo sir
我醒起自己都要交 @@
不過落去教員室已經唔見leo喇 = =

食完野上返課室
我:「今日好似冇聽到你兩個講人是非咯喎~」
philip:「我地平時都係講下架咋」
好假 -.-
佢地既神色語氣都唔似淨係講下就算啦

過左4d見到發仔響度
佢上緊一個講gameboy pokemon系列既網
我覺得寫果d資料出黎既人唔係學生 <-邊度黎咁多時間做咁多research呀?...
講得勁詳細,特別係d數字資料
發仔話真係有人做到d理論講既野
哇...
實踐到d理論出黎既更加唔係學生 !@#$%^&*

下晝聽個講座...
派左份唔知几時做過既問卷
研究你學習既動機,策略等等
"個人控制學習的信念"我係爆燈7分 <-最高分一項
"組織技巧" 2.5 <-最低分一項
佢後尾話 "考試焦慮" (我5.8)同 "個人控制學習的信念" 既數字越高成績會越差
即係間接話我不正常啦 -o-

佢派左一人一張紙(大約1/4 A4 size)比我地
我即刻摺隻飛機扔人 XDDD

朱斤,may,肥庭佢地玩死亡包剪dup
輸既懲罰係 "揮手直至令到講緊野果個見到你為止"
我又加入 XD
提議過用 "扔隻紙飛機出去" 做懲罰,不過不被接納
每次分出勝負foul 走一部分人都foul 唔到我走
勁驚...><
最後剩番我同may
我諗起發仔同我講過hunter x hunter教點猜包剪鎚
佢話:「」根據一項統計,猜包剪dup d人通常係會出dup先既」
所以我就出包贏左may喇 ^_________^v
may:「我竟然會輸比你 !」

打左miki几巴 XD
原來我仲識真係打落去架~ :P

聽完講座
因為我,jacky,高軒走得最慢
所以比 lily,zoe捉左去幫手搬野...
由大埔社區中心羅d 制服(義兵團用)返去學校
高軒要補習走得甩 -o-
我揪黑色果袋
勁似揪住一袋垃圾 -_____-"

返屋企之後勁 支力
今日似乎應該...練好oral task d對白好了
聽日錄音嘛~

>>February 26, 2004 at 12:39:34 PM GMT+8


2004 年 2 月 24 日 星期二 【晴】

原來今日要交bio ws...
我居然冇帶...
最大問題係我尋晚仲響度教人 !@#$%^&*
我以後要記住三班既bio功課永遠都係同一日交 = =
最弊係今日day 6
放學2:55仲要等到3:45先會開始計半個鐘 -o-

英文堂
響mmlc開zmud :P
不過淨係robot~
因為有張ws要做 @@
搵到d網全部都冇ws上面既資料既 -o-

高軒:「喂~」
佢個筆盒唔過一日就開左齋 XD
ck好野~ ^____________^
不過因為高軒發現得早
所以個筆盒淨係比ck拍左几下台 (凹左五六七點咁囉)
之後高軒將佢收入locker
羅晒d筆出黎又將筆盒收入locker
咁佢帶個筆盒返學校做乜 =.=

進進講完一條physics勁多人唔識
跟住一堂maths
唔知winnie定係ck走去問kfc @@

kfc:「phy唔急既,佢地一早教完左,amaths就今日先教完書」
佢講緊f.5 amaths @@
mud入面果位5a既朋友講得果然冇錯...
佢之前曾經話剩番18個上學天,kfc仲有2個chapter未教
到時我都唔會捱得几耐啦...=.=

lunch同高軒 jacky 彭狗 ck 林文婉去滿江紅食~
林文婉既中史錯左樣野比ck勁鬧
我唔知佢錯d乜,不過從ck既語氣知道應該係一件冇可能搞錯既野 XD

原來學生有優惠架?
本來我同高軒一人食一個豬扒麵
原價$20 加$2先有豆漿
但係我地見到張單寫住$36(當然是兩份的價錢),仲免費有豆漿
好野~ ^^

93年出既5蚊銀好似可以用磁石吸起喎...@@

whole school assembly之後先到班主任堂~
因為mock exam(a-level)關係
而家既assembly改左響課室用中央廣播
應該有几個月要響課室上assembly嚕...

班主准堂進進又講金錢問題
佢個powerpoint既內容寶雯send過比我地架...
"金錢買得到書本,卻買不到知識"
"金錢買得到房子,卻買不到一個家"
etc

9點開始作文
11:20 完成
仲以為自己11點几做完已經好慢 !@#$%^&*

re pig:
經驗話比我知
如果我唔得閒或者唔想教人,對方係會死纏爛打
開心既事?
如果同一條題目得一兩個人會問我,或者問我果堆人個個都有(我認為)應有的理解能力就係既

>>February 25, 2004 at 3:27:59 PM GMT+8


2004 年 2 月 23 日 星期一 【晴】

咦?
高軒終於用佢最後一個鐵筆盒喇喎~
(佢話尋日仲用緊果個仲擺響屋企)
佢今日守得個筆盒好實 -o-
全日都冇人可以響佢手上羅走佢個筆盒
好犀利...@@

全班有17個人係choir去左比賽
所以几乎冇教過書~
maths同chem係自修(美其名曰自修,其實是"課室內自由活動")
我過左去自己調位之前既位~ <-高軒後面

kfc響8:3x先記起要check temp record form
丫~!@#$%^&*
我唔記得左羅埋本手冊過去... <-temp record form夾響手冊入面
唔該晒肥庭搵番本手冊比我呀~ ^_____________^
kfc似乎留意唔到我走左過黎~ :P

高軒話釗用一個bug尋日比wiz捉到
不過wiz冇懲罰佢
發現"負數"真係好恐怖既bug @@

英文堂又派左一本story book要我地睇~
星期二之前睇完第90頁?!
雖然keating上堂時已經讀左30几頁o者...@@

小息果時肥庭排好d凳叫may練波,要踢一腳令個波穿過晒d凳
我行埋去玩埋一份
becky,alice wong見到又加入~
肥庭真係糯喇~
成功率最低係佢 XDDD

上晝6堂淨係得phy堂坐番響自己個位
原因係我響進進既監視範圍內,唔走得 =.=
有人叫進進搵d野講下
好似係彭狗講既:「不如講下我地學校d老師丫」
進進:「不如講下我地學校d學生丫」
=______________=
而家連續7日每日都有功課交 !@#$%^&* <-尋日開始計

lunch time
choir既人暫時返左黎
豬搵威威抄番d老師話過要做既野
physic d題目豬唔識,問左威威好耐
冼澤銘,區佬等人:「你教佢唔教我...」
威威一走左豬就問我 !@#$%^&*
可惡!佢係真唔知定假唔知我唔想再做sai 呀 -.-"

bio
leo見咁多人唔響度都叫我地做10.3同10.6
我羅左phy上去諗住做架...-o-

「我驚遲d你地form 6又要做呢個實驗,所以而家你地form 4趁有時間就比你做左先」
唔好意思響佢面前話自己唔會讀bio...@@

中文堂做左篇past paper既閱讀理解~
解錯晒d文言文...=.=
周sir:「如果你係96年考會考既人呢,你就唔好彩喇」

冇心機做d功課
但係我又唔想將篇作文拖到聽日先作...
好 支力 ...

lily,zoe打黎
我:「問第12題?」
lily:「係呀」
我:「乜我d預感咁準既...」

如我所料
除左充當sai之外
我…已經冇其他存在價值

>>February 24, 2004 at 2:22:21 PM GMT+8


2004 年 2 月 22 日 星期日 【晴】

今朝一起身好似比平時精神~
可能因為我尋晚唔記得左較鬧鐘 :P

今次進進反應好快~
我嗌一嗌咪就見到佢出黎
仲快過早過我嗌咪果個人搵既老師(唔記得係邊個)
高軒發現進進剪左頭髮~
好樣衰...
見到偽進進響操場set 緊d羽毛球網
我:「好邪...進進呀」
高軒:「呢個都好樣過進進丫」
我:「佢塊面有條刀疤個喎」
高軒:「有咩?」
冇咩?! = =

3堂amaths
教左subsidiary angle formula
開始感到乏力了...

RE派左上次張ws
3+12...!@#$%^&*
做果時諗唔到d point,而家睇番梁廣煒派果張野又覺得好明顯好合理 = =
梁廣煒:「你班懵炳連耶穌個墓都搵錯,佢條屍響呢度呀」
上佢RE堂真係唔會悶~ ^_________^
至少好過前三年丫...=.=

走去bobby果邊做數就係因為唔想人問我
豬居然用千里傳音 -.-
高軒做咩收起個筆盒 -o-
(我是什么時候變得這么兇惡的?!)

過左lunch就冇晒精神
苦苦支撐左兩堂英文,到econ又精神番 =.=

有一堆人唔記得帶effective english @@
呢個禮拜終於變成每日都有功課要交喇 !@#$%^&*
今次個paper 3 ex好似几難下~

曾彩雯走黎我地課室借粉刷
比grace lo鬧走左
佢今日好似好火大咁...@@

返到屋企,有一堆功課要清,唔知做得邊樣 = =
結果淨係做左paper 3,不過未做完

re hrzo:
冇錯,我係一個咁既人既仔,咁又點丫?
一個人還一個人
同一道理,我唔會認為自己任何一件光榮既事係同父母有關
因為除左生活基本必需之外父母無論響精神上同行動上都冇支持過我
(好簡單既証據:我為左專心做功課或者溫書唔教細佬做功課,佢地會講d咩?)
第12題當然難了
不過做到出黎又會發現原來個解法唔係咁難明
只不過難睇得出

>>February 23, 2004 at 3:17:22 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net