寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2003 年 12 月 3 日 星期三 【晴】

今日唔知醒冇去到bio補課! @@
...返到去果時聽到m頭話咩concentration effect,affect enzyme,affect metabolism...
佢話考試跟番條公式答問題就羅足分喎
有咁易就好啦 -o-

三堂maths都係做kfc尋日派果份野
經過第一堂比周圍d唔肯自己用腦既人煩死之後
5,6堂我學精左,一開始訓足一堂先~
miki係咁嗌我都唔應佢
我覺得miki同stephy純粹當我係教佢地計數既工具囉...=.=

kfc響黑板寫低hkmo training既日期~
同上年一樣撞左音樂比賽初賽
上年撞1日,今年撞2日
冇得去睇喇...><

lunch time食完飯之後去左4d~
睇發仔玩g-gen @@
之後肥鄺無聲無息走左入黎...
我同劉舜年就好衰格咁閃左喇...

chem...田田講完書之後比我地問佢問題
我呢邊既角位玩得好癲~
係咁羅野黎扔人 @@
我眼界奇差 XD

夜晚打mud...
應承左高軒今日會去打塔,拎仙桃比佢食
不過玩另一d野既時候唔見晒d桃...
連自己個免死牌都冇埋 = =
以後都係唔好再試個高昌迷宮...
除非有人公開果個迷宮既路徑啦

聽日最後一次bio補課 <-好似係 @@
加油加油~要起到身呀~

>>December 4, 2003 at 2:59:37 PM GMT+8


2003 年 12 月 2 日 星期二 【晴】

今朝早唔駛補課~太好喇 @@

英文堂compo~
唔比用電腦查字典...><
高軒話鯨魚作左完整既兩板紙...@@
我同高軒呢d點做呢?
就係數住字數,到差唔多280就收筆既~ XD

周sir話中文1st term exam既long ques有得6揀4~
好野~驀然回首見到就走! XD
出師表習作...得6.5分...

ck提起「o習o習」
我諗起尋日既日記講漏左件事~
話說m頭話有隻寄生響人體裡面既虫本身係寄生響豬肉上面既
佢細個果時試過兩次肚裡面有呢隻虫...@@
佢扮d豬食豬餿既聲音~
「o習o習~o習o習~」
(眾人既目光投射響豬身上...XD)

去親phy lab都係咁既 =.=
我唔記得帶計數機去果時進進會出題目比我地計數
我記得帶果時就唔駛計數既...

lunch去好運店買野食~
我,釗,劉舜年買完野食唔見高軒,jacky
我地以為佢兩個撇甩我地返左上去就走左喇~
劉舜年響途中唔小心跌左對筷子
釗一個甩手倒瀉左個碗仔翅...
「我仲未整跌野~」
兩條友仔就用一個好奸既眼神望住我...
我要一隻手羅住裝野食既膠袋,另一隻手保護住個膠袋 @@

食完野去左4d課室~
佢地又睇一次尋日睇過既孖寶兄弟11分鐘爆機片段
(我尋日冇睇過,聽人話有所以今日又跟大隊走去睇 :P)
玩果條友都唔係路架...
一分鐘都唔駛就過一關...!@#$%^&*
最後有prefect走黎
4d全班被記左一次名散場 @@

lunch time完左我仲同stephy,miki,becky等人討論孖寶兄弟隻game~
我突然覺得自己好廢...
becky佢地個個都打得爆隻game
我至多淨係打得瓜2隻大佬...(聽講全隻game有10隻喎)

assembly...勁唱詩歌 =.=
mrs lam話d低form有人亂掟野發生意外...
「好彩高form都冇人會咁樣掟野」mrs lam週會宣佈曰
「茅掟過卑鄙puma筆袋出窗個心唔多c服」婷日記曰
我返上課室都好似未笑完...XDDDDD
豬話而家d低form既功力唔夠
「以前3c開鬥獸場都冇事」
(豬錯了..."鬥獸場"其實係發仔響form 2既發明黎架~)

>>December 3, 2003 at 3:31:01 PM GMT+8


2003 年 12 月 1 日 星期一 【晴】

今日4堂bio =.= <-原本有兩堂lab,不過7:30補一堂+第一堂maths比左bio
7點半返去...
途中見到一個人揹綠色書包,踩緊單車
見到果時肯定佢係co,不過我追唔到佢
再行一段路就見到區佬,zoe
我至發現時間只係7點半左右,co冇理由咁早返既...
上到4樓又響4c課室見到co喇
原來佢今日真係咁早返架! @@
(佢話自己早返去係為左做功課...)

bio又講一次前三年聽到厭晒既環境污染...-_____-
小學既"常識"講燃料果個topic都好似有提過污染...@@
教統局玩教育改革,亂咁改d課程
就係冇人理下呢舊重複又重複出現既垃圾 =.=
呢二三十年黎既香港學生真係辛苦呀...
特別係近几年果d
無端端要加個STS落phychembio度
又無端端要將合格分數定位喎...
以前係考最好果60几%既人合格架嘛
有時如果考生水準低,答o岩1題都有可能羅到E架 @@ <-咁羅A,B,C既人數都多d啦...

keating話我地test唔到headset
我今日唔記得帶headset架...@@
paper 3 ex. 36/37 ^_________^v
ck 37分...睇唔到自己差邊個point -o-

phy...落堂之後我問進進displace-speed graph果題
佢真係...「講左~等如冇講~冇講~等如講左~」= =

冇食lunch~

好似成晚都玩緊MUD...@@
又整左個新既robot喇~
用途係...整新既character~ :P
開始養一隻新既dummy~
嘩...就黎考試我仲學co,虎,k佢地養dummy?!
唔駛讀書咯...

>>December 2, 2003 at 3:12:10 PM GMT+8


2003 年 11 月 30 日 星期日 【晴】

真係好邪 =.=
有maths/amaths功課要交果日總係早起身既 - -
(other factors being constant @@")
我今朝7點醒左... <-我通常醒左都要等到搭5左右先起身
睇番訓電腦,停左尋晚開到今朝既robot熄埋機就繼續訓嚕~
不過我清楚自己一直都響清醒狀態架 -______-
最後7點半起身,搭10左右出門

3堂bio好悶丫...><
m頭扮過一個弱智既樣
全班笑到碌地架~ XD
比左功課要考試之前交 -o-
星期二,四,五要7點半補課... Z_Z

chem終於派左卷喇
essay果題8分我得3分 =.=
content 6分 我羅3分
communication 2分 我羅 0...

lunch同高軒,jacky,釗,劉舜年去左m記食~
有兩個04年月曆~送既 ^__________^
每個月都有3張coupon...只限果個月之內用 =.=

返到課室諗住做左英文ws佢啦 <-淨係38個字既解釋果張我未做咋...
miki同stephy突然衝左入黎...
miki開左berserker system -_________- (瘋狂戰士系統 @@)
將唔知邊度黎既蛋撻碎整到周圍都係
我未做果張ws就咁遭殃喇
後來miki響英文堂比番佢果張未做過既我
高軒見jacky,ck佢地抄得咁急
就話:駛乜咁急丫,做唔切咪話唔見左囉

進進突然間走入黎
見我響課室門口就叫我寫黑板話比其他同學知phy有hw喇
後日交...- -

英文堂~keating搵到stephy佢地隻腳 @@
羅起黎舞左几下,全班又係爆笑既時候喇~
一路都聽到進進響lab講書講得好大聲...
keating話唔想見到d空白既卷
我就響佢派比我地張作文既指引度畫左d井字過三關喇~
ck話:一係你有人格分裂,一係你同隔離果個出貓
XDDDDD

夜晚...阿曉打黎問我maths
hy:
 一個sector 12cm radius,個角係π/3
 sector入面有一個圓,cut兩條半徑同arc length各一點
 求果個圓既半徑
唔識做...
做緊econ果時一路都分心去諗果條數
icq問左早餐要曉既電話,打算諗到打番去比曉
不過成晚都冇打去...= =
因為最後都係諗唔到一個稍為正常d既方法去做果條數~

聽朝要bio補課...
係時候訓喇~

>>December 1, 2003 at 2:40:36 PM GMT+8


2003 年 11 月 29 日 星期六 【晴】

今朝起身覺得左手仲痛過尋日
點會咁架...?!?!

今日好罕有咁出左兩次街~

第一次係去影印身份證+獎狀
著左條褲覺得好鬆
(因為我深居簡出 :P 所以我響屋企就算唔係訓覺既時間都係著睡衣架)
番屋企,等阿媽返黎同佢講
佢話我著左我爸既褲...@@

第二次係去食飯
細佬企圖學蠟筆小新既奸計:
 小新同佢媽出街食飯
 佢食唔晒碗飯叫佢媽幫佢食一部分
 自己食完之後又走去叫多碗 =___=
我...飲汽水果時吹氣入去個樽(自作孽...)
跟住倒瀉成半樽出黎比媽鬧左好耐(抵*!)

阿媽本來話7點几出去食飯,咁我咪7點几熄左機囉
不過阿爸遲左返黎
要到8點几至出門 =.=
我聽日要交果篇野丫 !@#$%^&*
媽話差唔多出去叫我熄機果時我o岩o岩有靈感架嘛...
等返到屋企?
已經唔記得晒之前靈機一觸諗到既野嚕~

今日冇一點鐘唔駛旨意有得訓 ><

>>November 30, 2003 at 2:39:14 PM GMT+8


2003 年 11 月 28 日 星期五 【晴】

今日全身酸痛 ><
冇可能架!唔通係fitness test既影響?!
(記起我尋日差唔做掌上壓差唔多夠鐘果時兩個膊頭連撐起自己都好辛苦...)
那...那...是lactic acid?!

細佬今日要去升中面試...
要帶小五,小六既3張成績表去既
但佢搵唔到自己五年級下學期果張
這些事該早一天便做好了嘛 =.=

填資優份野用左我個几兩個鐘 -o-
大部分時間係 "按日期順序填寫曾經參加的數學活動"
我又唔多記得清楚兩三年前既野...@@
連form 1去過兩次定三次奧數培訓都唔記得左 -_____-
几經辛苦搞掂晒
但係下晝又唔記得左去影印d必要文件 =.=
本來諗過小學d野駛唔駛填落去,所以去問豬既意見
豬話佢唔駛,咁我就淨係填中學d喇
填完之後發現如果填晒小學堆野就變成
「如有需要請另加附頁」架喇
(我響小學最後兩年去過5次奧數培訓同n次數學比賽...果一頁得番8行比我寫野...)

填成份表咁多野最自豪果樣係...
其他方面的特殊潛能及才能:無
XDDD
(如果唔係我有乜野好寫?)

聽日要諗掂個"原創性見解"佢先得~ @@

睇左曉個日記黎
應付完所有test,精神疲憊不堪,所餘無幾既時候
考試就差唔多到喇...><
「發現不明機械獸入侵,數目係10」 -o-
(冇講錯丫,係有10件野響1st-term exam出現嘛)

好大頭蝦丫...
打緊日記果時發現晏晝填完果份表既 "曾獲得獎項" 一欄
唔記得左寫最緊要果樣野落去 @@
唔記得寫都唔係問題
我抽起左果張獎狀出黎諗住聽日去影印都唔記得寫先係問題丫 -o-

>>November 29, 2003 at 3:16:45 PM GMT+8


2003 年 11 月 27 日 星期四 【晴】

うわぁぁぁぁ~~~
唔知點解禁左粒 "取消" 掣...
p.s.上面果句讀音係:wuaaaaaa

pe~fitness test
鄺sir叫我地報sit-up同掌上壓數字(e.g.sit-up 12下,掌上壓34下,就1234)
我最初聽唔到佢話要講邊樣先
發話:好似係sit-up先
鄺sir嗌到我果時我就話 "4430" 喇
之後聽到有人報"3013"我就知自己冇up錯
虛驚一場 @@
sit&reach...搵隻手禁住要推果舊野陷害人 XD
引體上升~我今次成績冇差過上次架~
上次同今次做到引體上升既次數一樣 ^__________^v
(搞清楚就知冇乜野好開心喇...我從來未試過做到一次架 XD)

econ...又係婷發揮佢扔野癖好既時候喇~
第一次扔stephy筆袋出去之後有人扔番入黎
唔知係邊個...嚇死我地 @@
第二次扔出去,stephy就要等落堂至執得番喇 @@
grace lo話佢上左6堂,好肚餓喇
瑩瑩同彤兩個即刻羅舊旺旺雪餅出黎引誘佢~ XDDDD
不過grace lo冇受到誘惑~

lunch...發仔超夠疆! @@
響課室個電腦玩g-gen,仲要拉個大熒幕出黎驚死人睇唔到佢

去左chem lab 豬見到彤打左兩次hut chi
豬:打1次hut chi表示有人講你壞話,2次表示有人掛住你...唔...(佢笑緊架)
我忍唔住反駁:你點知唔係連續有兩個人講佢壞話呀?

kfc教書教得快,已經講完考試範圍喇~
所以星期一,二各送一堂比m頭跟bio既進度
...bio這種偽裝成理科的文科東西...
到f.5便drop了算吧 =.=

跟住兩日要谷靈感丫...
都唔知點嘔三四百字果篇對某一數學課題既心得/意見出黎 -o-

ceci 生日快樂 @@

>>November 28, 2003 at 2:18:03 PM GMT+8


2003 年 11 月 26 日 星期三 【晴】

尋晚對腳勁比蚊咬
諗住可以有覺好訓都唔得 >.<

今朝我落樓果時響 車立 入面覺得自己個口好乾
好似起身之後完全冇飲過水咁
記起自己原來今朝唔記得飲牛奶 @@
返上屋企,阿媽話果盒牛奶已經放左落雪櫃
就響雪櫃羅番盒牛奶出黎飲左先出門喇 :P

miki用報紙整左隻腳出黎
用整出黎果隻腳著左落麥子杰,曹基龍佢地送比佢做生日禮物果對鞋度
像真度十足! XDD
吸引到勁多人圍觀架~

phy lab調左位~
不過我依然係要對住3個唔肯諗野,有乜題目都問晒我既同學 -_____-"
原來...垂直向上開槍可以打番落自己個頭架!
係自殺既一個好方法~
進進比條問題太恐怖喇...
響某建築物頂部以20m s^-1既速度向上拋一粒石仔,5秒後到達地面
計晒d野出黎之後...
石頭既最高點=比建築物頂部高20m既位置,建築物高25m
嘩!扔一舊石已經差唔多有果幢建築物高度喇!
已經係空想科學既討論範圍喇...怕怕 @@
兩堂講一條數...
同符公有得fight~ @@

小息果陣豬同我講左d野
講完左又話:我唔應該同你講,等你知道果時有個驚喜嘛

kfc響我地做classwork既時候比左份form我
資優學生...?!
我望下豬 <-呢樣就係豬響小息同我講既野喇
係葉力滺,馬威兩個舊年已經入選既imo訓練丫 @@
"請以三百至四百字的短文,寫出自己對某數學課題的一些具原創性見解或心得"
嘩...乜咁好玩丫?!
冇乜野難架,真係架
最難都只不過係xxxx(上面打左粗體既字)咋嘛...>.<
葉力滺話仲要考一個33x人裡面取錄300個既考試架
好驚個考試會入唔到圍呀...點算呢...@@
(比人foul出黎果3x個真係...予欲無言 XDDDD)
(你點可以咁講野架?小心你會係果3x個既其中一個呀)

我今日終於做一次chris wong喇~
tony choi勁叫人parden...=.=
stephy話tony choi講左句:i beg your parden please
唔知paden點解,
就問一次tony choi「could you repeat that?」
唔怪得lily要等咁耐至考啦~
梗係stephy同tony choi講左几十次 "could you repeat that?" , "i beg your parden please" 呀 XDDDDD

miki隻報紙腳...得到廣大同學既支持~
大家都比左今日派左果張肉色既通告上半截佢貼響隻腳度
右腳小腿部分完成
冇几耐應該會整晒成個人出黎架喇~ ^__________^

放左學陪禮去popular買notebook & file~
因為黃定康同佢地話過maths同amaths既classwork要分開
禮就將所有maths,amaths既classwork做響同一本簿入面
佢大劑喇今鋪 @@

夜晚...照舊有個癲婆好似隻惡狗咁吠啦 -.-
8:52叫我彈琴
我:等多陣我至去彈啦
惡婆:好,我就等你到9點,到9點你個電腦就渣都冇
(不嬲係咁蠻不講理架喇佢,明明我對音樂係冇天份冇興趣架啦,仲成日話唔學琴就cut上網
 佢以前都係睇電視睇得人彈琴多就成日煩我叫我學琴,真係後悔當年同佢話肯學)
我:哼!你講得出要做得到呀,係等到9點至好呀,唔好一陣8點58分又走黎渣都冇呀
(我冇講粗口已經証明我當時好有忍耐力架喇)
惡婆:我一陣企起身就去剪你電線!
(佢講野之前食緊花生)
彈完琴之後佢又話我彈得太少唔夠丫?!
咁o岩有電話打黎,佢又去廁所
反正講師奶野,我同打黎果個話佢出左去囉
跟住呃個潑婦話個電話搵阿爸
衰在我黎唔切熄佢電話佢就出左黎 =.=
成日話咩養我十几年係白養,講咩野唔聽佢話
我靜靜地坐響度溫書邊個死潑婦走黎叫我彈琴架下?!
我有得專心讀書咩?
比佢咁樣嘈法我讀書讀得入腦咩?
成日叫我比心機讀書啦,響房入面熄左電腦mon溫書佢都話我打機呀
睇住我讀緊書背緊d緊要野,事後仲可以捂住良心話我打機既
我自問做唔到
無論個阿媽點衰,點壞榜樣
我都學唔到佢咁卑鄙走去否認自己親眼睇到既野
hrzo個留言話MCE有篇閱讀理解丫嘛,我頭先同阿媽講過
不過補多兩句比個潑婦囉
「我唔羅本書番黎比你睇,點解呀?因為你冇文化!唔識英文!我用中文講你又會話我作既」

>>November 27, 2003 at 2:02:28 PM GMT+8


2003 年 11 月 25 日 星期二 【晴】

哇...
maths錯左一題mc95分...!@#$%^&*
就係因為睇錯果題mc
搞到我「由A變左做B」喇 >.<
(冇錯架,咁多人99分,如果拉curve,95分可能真係得B)

英文...1-10號考oral
聽日就到我喇 @@
唔駛考oral既人做cloze passage ws
篇野內容話一個男仔比網友欺騙左感情
@@.......................................................

中文仍然係教緊驀然回首篇課文
淨係講課文已經講左超過4堂 =.=
如果唔係學校考試冇得響long ques 6揀4既話我想...
完全唔溫驀然回首呢一課書
會考出正呢課點算好呢?
「驀然回首,見到就走」囉咩事丫 <-ck作既對偶句 ^^"
會考課程26篇課文,我就唔信淨係讀少一篇會有咩問題

kfc好好人~
lunch前面堂amaths比左一堂(抑或半堂呢?)我地溫書 ^_____________^v

lunch time...
食完野就同jeff,karmen,becky,janet等人全力溫chem喇~
不過講笑多過溫書 XD
扮嘔嚇走kooby...佢叫我去洗手
我最初堅持唔洗手,
直至用stephy個筆袋扔中kooby額頭至去洗手
(我專登...明明淨係扮嘔佢都要驚一餐丫拿 -o-)

econ test好易~ ^_____^
有人好茅囉~
grace lo叫我地交卷果時
果個茅柴問我地其中一題mc既答案
知自己錯左即刻改左
我,婷,彭狗三個即刻:
「好cheap呀!」
(我自己chem test完果時都係咁,有資格話人咩?)

田田今日講野中氣十足呢 @@

chem test第3題
"paragraph-length answer is required for this question"
咩奶?!
田田冇教過寫passage/essay丫...!@#$%^&*
咁係唔係會冇晒格式分? =.=
放學果陣禮話:
「『拿,essay就係咁寫既...』test完左先教我地,田田通常既做法就係咁架喇」

9點几~
早餐問我今日test成點
我話佢搵我一定會問我野
佢一開始話唔係
chat多一陣...
點解我要羅本chem書出黎既呢?
真~係神奇勒~ @@

>>July 30, 2004 at 9:37:39 AM GMT+8


2003 年 11 月 24 日 星期一 【晴】

今日要返學校等開門
(發現一個大問題...我f.1至f.3都冇試過要咁早返去做功課架...)
因為紮腳書既homework仲有一大半未做 >.<
日日都咁樣早起身夜訓覺遲早會積勞成疾架喎...
今晚又預左自己要夜訓...

7點半做個紮腳書hw做到執野float去mmlc都未做完
羅埋去mmlc做~
不過...見到周圍個個都去睇其他人日記
我又專心唔到,去睇左几個日記
又比左自己個日記既address 高軒 <-原來佢唔知我有日記架...- -
知道原來philip都有日記~
↑有一日既日記話發現佢個名係兩個 L ,第二日至知原來我以前都o岩,係一個 L @@
落堂之後問番d考左既人
知道原來學校exam要完全跟足會考格式架...
連 "chris wong" 都要跟埋 @@
oral exam instruction頭几個字一定係:
You are Chris Wong, a/an ...

周sir今日冇返
芸芸入我地課室代堂果時成個課室響起一陣歡呼聲 ^______^
好可惜...我冇帶到econ textbook,past paper返黎溫...
不過響第二堂中文訓番一堂回復番部分既精神 @@
婷,ck又將stephy d野扔左 k+1 次出去走廊 XDDDDD
stephy一次同芸芸話要去toilet執番
一次見芸芸同其他同學講緊野就自己閃左出去

phy...計左3條扔石頭落地下既數
(進進話前几日有一則磨刀石跌落街既新聞)
進進講完之後朱斤同melody又同以往一樣好煩...-_____-"
我係唔係都用朱斤帶去lab既水瓶做例子解釋 XDDDD

返去401 form period
繼續上次個什么活動...新人事 新班風(個名字真係有點兒那個...= =)
話比我地d同學互相認識喎
進進嗌一個number既同學叫我地出去抽卡仔答問題
出奇地今次佢唔係用抽三位數除44取餘數既方法 @@
抽到我出去答...我抽張卡仔 "我最喜歡的月份"
「10月囉~我10月生日嘛」
豬佢地嘈乜野丫 -.-

lunch time從區佬上網既途中發現原來有一個好正既mp3試聽網 @@
http://www.musicfever.org/
不過我響屋企上果時就整到個播聲音壞鬼左要reboot >.<
同高軒,jeff玩stephy個筆袋
將佢既眼鏡盒放響打直擺響台上面既水瓶上面
之後將筆袋扔過去
要響水瓶仍然企直既情況下令眼鏡合跌落黎
結果...冇一次成功 XD

maths堂 kfc講左maths,amaths考試範圍
maths只係兩次test既內容加埋...教唔切circle果兩課真係可惡 -o-)
kfc比左hkmo selection test既結果我
入選~不過原來今年揀參賽者既方法唔同
selection test揀若干人出黎訓練,再揀成績最好果几個去比賽
換言之即係我唔可以好似舊年咁求其做d assignment ><
賢低我1分,一樣入選 <-仲話自己要抄我?! -.-

assembly要聽條友仔發up瘋講英文 =.=
仲要教埋d讀音...我覺得應該用日文字符整英文拼音囉
excellent example 個 "ex-" 響英文係唔同讀法
但係響日文入面係一樣! XD
(其實日文既讀法先係錯果個)

3:24 放學 3:39到達屋企 ^___________^v
返屋企途中仲諗住要睇電童之前搞掂econ (擺明係冇可能既事)
好啦,寫完日記就睇econ
反正淨係要個concept,都好易搞得掂
chem先難丫...
有親chem test既都要有個econ test...
都唔知果几個老師係唔係夾埋靠害架 =_________=

re hrzo:
我做過你講果篇文章啦
不過我媽英文程度有限 =.=
如果我翻譯比佢聽,佢會唔信,以為我作既
而且篇野由邊度黎架?
連d表達意見既人名都虛構色彩十足喎...

miki happy bday~

>>November 28, 2003 at 2:10:03 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net