|
2003 年 10 月 24 日 星期五 【晴】
朝早7點几醒左,訓唔著
所以就做埋d physics hw佢先
第8題係講雲南過橋米線既...
用physics黎解釋點解要咁食過橋米線
進進話呢題曾經響會考出現過
響書入面都有...@@
今朝我睇棋魂之前一直都做緊功課
做完phy做amaths
睇完棋魂先溫樂理 XD
食完飯我就去火車站喇
遲左到~12:55
顧顧尋日話搭9響火車站第7卡等架嘛
但係佢同佢個妹仲遲過我同王小媛(唔排除佢個名三個字錯晒既可能性 @@)
好彩最尾都及時趕到考既地方~
我地響火車上面勁溫書
顧顧話鍾家瑋考過兩次樂理,一次唔合格,一次80几分
佢個妹原來冇主動溫書架...要顧顧監佢溫 @@
落火車之後飛的去果間唔記得叫咩名既學校
顧顧叫我比$$ <-王小媛話佢"好似屈人咁"
到左之後佢地話去toilet <-果間學校每一層都只得男/女其中一個廁所,女廁響1樓,男廁2樓
等成個字(手錶既時間兩點)都唔見佢地落番黎
我就上去睇喇
見到個hall入面有塊板寫住"2:00-4:00"
原來入面就係考試架喇!!!
入去見到佢地三個都響入面 @@
我差d遲到考唔到...= =
成份卷呢
都唔係好難
得一個唔知咩文字我唔識解所以漏空左咋嘛
其他既careless mistake...約略都有d掛
不過15分既chord我一定唔會搞錯野!
scale果10分我都唔會錯
有6分(定係8分?)出左響樂器果度
好彩我去既時候背過晒d樂器既野o者~
走既時候同王小媛講byebye
顧顧話:佢就好啦,有阿爸車佢返屋企
回程既的士顧顧比$$ @@
見到個咪錶係$17.8
佢話:點解去果時係$15既?
我估既解釋:
由火車站去果條路同由間學校返火車站既路唔同
去果條路短d,所以你響果間學校既對面截的士返去就應該會行返原本條路喇
之後響火車上面好好傾,講左好多野
睇黎佢個妹響mst讀書既日子冇遺憾lu~
因為佢有比樊太同符公教過 ~ XD <-據聞冇比呢兩個老師教過係陳子健既遺憾
顧顧一直叫我開icq,佢會問我amaths
...閉關自守政策,執行!
返屋企冇耐賢就打黎問physics
佢同婷,笨妍問云南過橋米線果條大題 <-a,b班都係進進教,進進一樣係比第5,第8題佢地做
「你自己去食下(過橋米線)咪知做咩囉!」
果條大題足足15分...
進進話曾經有一年既CE paper就係問云南過橋米線喇
最尾果part問點解食既時候要落左肉先落mixian
佢地唔識果題
我只能講一句:原來佢地冇打過鞭爐 =.=
打鞭爐永遠都係落左肉類先落菜架啦,因為菜快熟d丫嘛
米線既原理咪一樣...
三個人問完晒野收線之後,琴行就有人打黎問我樂理考試d野喇
夜晚豬打黎問amaths
佢問得既都唔會易到去邊
所以我就計下喇 ~ (咩意思丫我?!)
to hy:
(a) show that as x varies,the maximum value of the function
f(x)=(a-x)(x-b)
is (1/4) (a-b)^2
(b) illustrate the reslut in (a) by a sketch of the graph of the function when 0 < b < a
(c) given the equation (a-x)(x-b)=k,where 0(i) the value of k (in terms of a and b) for which the equation has equal roots
(ii) the range of values of k for which the equation has roots whose values lie between b and a
(根據書入面既答案...roots lie between b and a既意思係b <= α,β <= a)
阿爸問我個電腦可唔可以影印野(其實scan同print就得啦)
哼,成日見我開一陣機就猛我電線?真係要好好考慮下幫唔幫你喎
死原始人丫!我話佢唔識電腦咁樣猛線會整壞部機
佢就話:叫你熄機你唔熄咪用咁既方法囉
因此,唔駛講都知佢叫我用電腦幫佢既結果係點
呃佢話裝scanner隻碟壞左唔scan得野
佢又唔多識字,成日有d信封叫我幫佢寫地址
下次叫我寫信封果陣一於咁做!
(今日考完樂理返屋企既時候至響信箱見到一封佢成日叫我寫既地址寄黎既信咋)
>>December 23, 2007 at 7:47:12 AM GMT+8
2003 年 10 月 23 日 星期四 【晴】
返學果時聽到一句
"danny早晨~"
嚇左一嚇 @@
co嗌我也~ <-XDDDD
(周sir話醉翁亭記句句都係講晒d情況至講係咩事,最尾加個"也"字)
借阿曉既bio答案抄左一段時間
到lunch至比番佢
唔該晒呀 ^^"
physics...進進面左個三角叫我地計d邊長同角
(其實係maths黎的 所以post出來給hy吧 :P)
A,B,C係三個角,a,b,c係三條邊
C既exterior angle係θ,B=φ
find c and φ in terms of a,b and θ
以為要用sin rule,cosine rule呢d麻煩野
進進又話係學過既方法計既
我以為physics既方法啦
咁c唔係→a + →b咩? <-兩個箭咀應該響a同b上面
又錯 @@
豬同朱斤問過我計唔計到 <-melody都好似有 -o-
我話:好無聊咁寫左個c=→a + →b囉
brella:呢個我同意
我見到brella個筆盒冇乜爛到,就問佢:你個筆盒用左几耐架?
佢話唔係好耐,見到果個同佢之前果個一樣款就買果個 <-唔記得佢實際話係几耐喇,之前果個就一年
我叫佢睇高軒個筆盒,話:
佢個筆盒用左冇耐就denature左咯...我見你個筆盒保存得好好所以問你囉
進進叫我地去lab之前羅埋聖經,詩集,一落堂就直接去hall
但d人唔知點解要走返入課室擺低書...@@
我同曾樂芹最遲出課室,
突破4c既人群(佢地大概同我地一樣返過課室)響1樓至同前面果堆4a會合
見到宋永平比人打,我拍一拍佢:抵死喎班長 :P
講d人參加模擬聯合國會議果時發生既野
咦?qc同喇沙有冇一次assembly比果几個講福州既事呢? @@
模擬聯合國會議既氣氛好嚴肅
福州就...除左考試(比賽)之外,我唔覺有任何時候係嚴肅囉
果陣最冇秩序既時候應該係食飯時間 XD
lunch time繼續抄bio答案
中途阿曉叫我比番份答案佢,佢比jacky果本我抄 <-jacky都係
點解既? @@
bobby小人之心,話阿曉比自己作得差d既野我抄,自己羅番份答案去睇
我唔知自己算唔算小人之心啦
同曉話:因為jacky d字潦d你好難睇清楚所以想睇份答案?
曉:唔係呀
之後落去搵周sir補默尋日既默書
打鐘我仲寫緊...@@
「你上去等放左學默埋剩番果d,跟住搵個老師擺響我台面啦,我信得過你」
班主任堂去左phy lab
衛生署既人黎講d咩要定立目標...
點解係衛生署既?
講左個古仔 <-唔知聽過几多次
兩兄弟(其他版本未必係兩兄弟)屋企住80樓,一日佢地屋企個 車立 壞左
佢地要行上去,行既時候互相埋怨對方應該點樣點樣
響20樓唔知點解放低左一袋野
到40樓,佢地仲好 支力,但都繼續埋怨對方
到左60樓,佢地就冇氣再鬧喇,就相安無事上到80樓
響門前面,個阿哥叫細佬開口
細佬話:鎖匙唔係響你度咩?
哥:我冇喎
細佬:我記得喇,響20樓丟低果袋野度
佢問我地諗呢個故事帶比我地咩訊息
(其實...80層樓=80歲人生
20=充滿雄圖壯志要發揮,40=人到中年,生活有好多負擔
60=老,想清清靜靜過埋果廿年,80=死同埋後悔少年時既野
所以我地要為人生定立目標)
我話:旨在說明樂業之必要 XD
(上去果時開開心心唔好咩?係都要"哭喪著臉,專門替自己開頑笑")
佢問我地有咩目標
mei話想星期一amaths test合格 <-問果個去問stephy,咁stephy就照講呢句
我想聽日樂理合格呀...>w<
賢話:danny你溫一個鐘就得啦
我話:有你班人響度我點止一個鐘呀 -.-
跟住玩左堆白痴遊戲...
就係咁樣,我地day 6本來少一堂既時間就轉左去平時放學時間喇 =.=
放學見到ceci
「我唔會問你amaths架喇,費事你話我小器妒忌呀」
嘿,少一個問我野就少一個,好過多一個
我理想中最好既情況?梗係冇人再問我啦
返屋企睇電童
抄橋抄得好離譜呀...-.-
(原作者定係tvb抄人既呢? @@)
「係雀仔?」
「係飛機?」
「唔係呀,係電童呀!」 <-美國卡通片superman -o-
最尾一堂樂理~
聽日考試~
估下我羅几多分啦
100分滿分,66分合格
要估我羅實際得分係好難既事(0至100)
估十位數易d
options:無,1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 <-冇十位同十位數字零係兩樣野黎!!!
阿sir落堂果時話我可以羅到高d既分數喎
......但係我冇溫過書架
interval,chord,移調果d好簡單(唔駛背英文)所以我唔駛溫書都得囉...
但係其他就...
>>October 31, 2003 at 9:12:10 AM GMT+8
2003 年 10 月 22 日 星期三 【晴】
今日中文背默...
花潮果段"你看那一望無際的花...如同海上午夜的潮聲"
一返到學校就諗住背
婷話:唔駛驚~仲有chem同phy
@@~
曉去學校既library借左好多會考試題
叫我地寫自己要影印d乜
婷寫 全部都要 v-.-v <-簡潔
我又學婷咁寫 全部都要 @@ <-簡潔 XDDD <-個簡字同個潔字係簡體 :P
彭狗好抵x @@
英文堂訓覺比keating見到
所以keating就叫彭狗落堂見佢喇
phy券miki問我借空想科學讀本去睇 <-消磨兩堂既時間
見佢一路睇一路笑...
好正常既事 XD
開左mechanics
進進話係physics最難既topic
咁樣舊課程應該易做過新課程掛...
進進話以前有好多計數部分丫嘛 @@
心中燃起征服mechanics既鬥志! <-想o者~唔係一定得 XD
lunch落去買飯
我行快過賢同肥龍一步 <-真係一步咁多咋~
佢地就係差果一步,有几個人走到去我後面
之後佢兩個想排去我後面
咪比佢排囉
差唔多買飯果時賢見到d飯盒就黎賣晒,就想企去我前面
死開呀你 -.-
利用完我仲要打完齋唔要和尚?
(因為放學之後發生既事,所以我對呢件事特別有感興)
bio去lab
leo話要聽日交wb
所以全部人響度做wb
每組4-5個人得一兩個做實驗(我地果組係瑩瑩做野~)
leo曾經一度話要落堂交
最尾話下星期一交
好彩咋...><
中文堂默書
漏左成句...43分 =.=
全班得我一個唔合格,要聽日補默
周sir話默書默得好既封面會有個貼紙
如果你有顯著進步,例如4x分去到8x分(鍾碧琪,stephy等人望住我笑左一聲 @@)
放學問人借bio答案
豬話佢有,我問佢果時今日未必抄得晒,聽日唔一定借到比我
(果陣我有少少嬲,因為數學唔識問我既冇人唔會要我即刻或者盡快答)
放學同禮,賢一齊行
問賢有乜功課果陣佢講埋晒d唔關事既野
例如:聽日assembly要3點半放
睇完電童之後發打黎
傾電話偈左好耐 <-電童播完5點,而家7點,至少2 hr
>>October 23, 2003 at 10:55:24 AM GMT+8
2003 年 10 月 21 日 星期二 【晴】
同ck講個生日快樂先~
circuit後遺症? -o-
今日大髀同肚上面既位置好痛 >< <-"膻中穴(心口同肚之間果個凹位)以下" XD
返學上樓梯果時勁痛囉
不過我今日都係行返去 @@
點解做circuit果日反而係坐車既? -.-
哈哈~好野~
amaths終於開M.I.嚕~^^
都係一個几易既chapter ~
11月13號test 1,2課,同下星期一既相距大約半個月
即係kfc要半個月內教完M.I.同nCr?
ceci同區佬明顯係小器妒忌人+唔了解實情
話下星期一amaths test(chapter 3,4)我唔駛溫
我係想溫冇得溫就真啦 -.-
點解冇得溫我無謂多講喇
只有身受其害既人,先可以知道我既苦況
RE講進化論~
好正呀梁sir講得 ~ ^^
梁sir成堂都針住訓覺既ck @@
彭狗同婷都有訓
但梁sir淨係話過彭狗,冇話過婷
lunch time同釗一齊食
佢話佢明白到我成日有人問我數既苦處
因為今日有個人係咁問佢
釗教左果個人一題之後,
果個人完全唔肯用腦,
見到題目諗都唔諗就問晒佢
我周圍就係不乏呢種人呀...
英文堂compo ~
作唔晒呀...
keating落堂果陣叫我地交,我落左堂一段時間(keating仲響課室)先交
但交果時都係作唔晒既
賢同kerry係作埋落去等放學至交比佢
!@#$%^&* 有冇搞錯呀...
econ派左上次既功課~
份野有5題,grace lo叫我地mark低一題精做,佢淨係改果題
我做晒全部,mark左第4題,羅到a呀 ^^
不過有個問題就係...
第5題我其實錯左 <-全班多數人揀第4同第5黎做
唔...
放學後同魚行
去到吉之島同寶湖之間既橋見到瑩瑩,顧顧,呂呂,揚揚 <-點解全部都係疊字既? @@
行popular
出左會考試題
魚想買英文,問我地究竟讀既係syl a定syl b
我,呂呂,瑩瑩話a 顧顧,揚揚話b
我問顧顧做咩唔昆佢
佢話:佢買左可以叫佢影印丫嘛,唔駛比番錢佢既
哦~
原來如此~
死人唐英年搞到我冇得睇電童 -.-
>>October 22, 2003 at 3:42:12 PM GMT+8
2003 年 10 月 20 日 星期一 【晴】
哇...
落左街先發現今日淨係返半日呀...
仲帶左下晝既chem書tim ~
今日circuit training呀...
響更衣室見到co
佢隻手臂一直都有great amount of heat loss to the surroundings @@
鄺sir行埋我度果時仲以為佢叫我帶熱身架 @@
結果佢叫劉舜年去帶熱身 XD
circuit內容:每round 7樣野每樣做12下(係校隊既人要每樣做多兩下)同埋跑三圈,要做3 round
「一鼓作氣,再而衰,三而竭」既道理唔適合用響呢個情況
鄺sir問邊個做第一輪既肯響做完之後借套衫比pel pel
A,D兩班既人都有保持沉默既共識 XD
同發一組,佢做先既
同校隊既相反,佢每樣做少兩下 @@ <-除非鄺sir響側邊睇住
但係第三round都做到面都紅晒
到我果時,因為驚自己如果留力都支持唔到第三round,所以一開始谷到盡
結果...第一round跑緊既時候已經覺得少少脫水同 支力
做第二round果時咀裡面有朝早食過d野既氣味,跑既時候體力剩番20%以下
到第三round開始覺得胸腹間劇痛,呢種痛維持到econ落堂
(一而衰,再而竭,三而傷 ><)
時間:我22分38(pe堂之前話同ck鬥慢,佢22分52) 發20分42
今次我飲左半樽水+一盒紙包350ml,到小息完之後仲覺得 支力
上次我一飲完水就回復左八成體力架
做完之後錢煒易話:「你做足晒(指每樣做夠12下)就係做多左架喇」
點解我成日用埋d奸詐手段
就係circuit training做得咁老實架? =.=
奸詐手段的例子:
玩mud果時有對自己有著數既bug(程式漏洞)一定會利用,仲極力忍瞞唔比wiz知道
↗我比人稱呼為bug神...但真正神既應該係虎同豹囉
測驗考試夠鐘停筆果時仲繼續寫野
econ派左test卷~
23分
錯2題mc同其中一條long ques扣左1分
賢做左今次既存在性問題 XDDD
第二條long ques全班得佢一個做錯冇晒果4分
ceci影印bio wb答案果時冇記埋我果份...\____/
我尋日lunch time明明叫過佢幫我影埋架 =.=
放學後去m記食lunch
問發借左張分4份既coupon其中一截
買完野食果個職員又比成張coupon我
就成張野比番阿發嚕~
同臻,肥龍,吳學銘,瑋,ck一路食一路傾偈 ^^
吳學銘:我覺得王怡婧唔係好識教中文
「我就鐘意一個識教你考試既老師多過一個識教你中文既老師喇」
>>October 21, 2003 at 7:03:03 AM GMT+8
2003 年 10 月 19 日 星期日 【晴】
今朝好早就返到學校嚕~
我入去課室果時得我,jeff同冼澤銘三個
jeff話:你咁早返黎既?
我話:我未做bio丫嘛
jeff:我都係呀
我:咁佢(梗係指冼澤銘啦)又係呀?
冼澤銘:係呀
@@~
做功課做到田田入黎check體溫既時候呀
差d比佢發現我冒簽... <-佢行到黎果陣我o岩o岩好簽緊個名
其實我肯定佢知我係冒簽囉...
「比我捉到你冒簽我一定唔會放過你」
check完體溫就上lab做實驗~
豬隻手比hydrochloric acid滴到
不過佢即刻洗手所以冇事
吸收左呢次教訓
之後我地每次羅acid果陣,渣test tube同埋用dropper滴acid入去既係同一個人
煲蠟~ XD
(得一枝蠟燭有啥好煲的?)
臨落堂果陣田田比我地抄佢本教師用書d答案 ^________^
我諗佢應該知我地之前都有抄過佢d答案架
phy...冇帶book a <-因為進進上一堂話過"下次要帶b冊"丫嘛
但係今日兩堂做既野全部都係book a既野 =.=
book a係講heat <-好似係最易既topic
book b係講mechanic <-聽講係最難既topic
聽日要問人借本physics activity book黎抄先得喇 ~
amaths講完埋chapter 4
做緊classwork既時候kfc問我係咪參加過出面d數學訓練
佢叫我今年hkmo一定要幫手出戰同埋訓練...
前者梗係好啦! ^_____________^
(條件係選拔既時候我唔衰響英文手上)
但係後者...唔好喇掛...
lunch time食完飯就繼續睇空想科學讀本~ <-我有帶返學校睇 ^^"
有兩(三)個人留意我睇果本書既內容...
ceci:係咪漫畫黎架?帶漫畫返學校要記名喎
彤望實本書既封面...所以同佢粗略講下個內容咁囉
小馮入過黎,好似係搵"au au"(狗吠聲 :P)
放左學行到4c出面,
揚揚叫我比果個講空想科學既網址佢 <-其實果個網講既野應該係base on 空想科學讀本
點解佢又突然間想要呢個網址架?!
我叫佢響呢個日記早d既頁數搵下應該有
佢又話唔慣睇人日記 -.-"
落樓梯果時小馮話陳子健今日借書比佢地班睇,
而借比佢地睇既書就係我今日lunch time睇果本
好~邪~呀~
>>October 20, 2003 at 9:14:53 AM GMT+8
2003 年 10 月 18 日 星期六 【晴】
今朝起身見到個鬧鐘係12點几
心諗:嘩?!乜我訓到咁晏啦?死喇...
之後睇一睇出面,個天又唔似12點咁曬
而且出面又冇乜聲 <-照道理響呢個時候細佬應該打緊機
又諗下:會唔會係個鐘又試無端端停左呢?
問細佬几多點,佢話:7點几
再過多陣見到個鐘仲係果個時間
原來係d電用晒 -____-"
繼續睇果本空想科學讀本
d內容同圖解真係超搞笑 XD
十隻幪面超人齊集
但佢地齊集既目的唔係為左打d咩強大既魔王
而係...其中一個要去廁所,咁o岩公廁入面既電燈壞左
其餘9隻要用佢地腰帶既能量整著個燈膽
設定呢d卡通片內容既人...未免太過富想像力
density高過白金几倍既超人
用aluminium整外穀,入面空心就已經達到20頓設定體重既機械人(鐵甲萬能俠,ガイキング等)
兜甲兒渣鐵甲萬能俠果時要一直忍受每秒5次,上下2米既來回震動 <-頂得住都唔係人 @@
d空想科學真係太恐怖啦...
突然唔敢睇電童...
覺得套野既內容嚴重虐待銀河同北斗 @@
10點几成11點先開始做newspaper hw
聽朝仲要早d返學,做番bio同harry potter
因為頭兩堂要float去chem lab一定趕唔切 =.=
>>October 19, 2003 at 2:45:00 PM GMT+8
2003 年 10 月 17 日 星期五 【晴】
我今朝6點半起左身 <-7點去打羽毛球 ~
細佬仲晏過我起身架? - -
佢今朝要返學架喎 -__________-"
食左一塊提子麵包就去左太和體育館嚕~
真夠早的...7點至9點 @@
太耐冇打,一開始打得好差
後尾擋左几次禮打過黎既波
嚇左豬一驚 @@
係parry(招架能力)突然提升既bug(其實係撞彩 XD)咋嘛
有什么好驚奇的 -o-
返屋企9點半,食多几舊提子麵包 ^^"
danny推介~
山崎麵包果隻raisin bread好好食架~^__________^
晏晝強硬抗議唔肯學琴 =.=
阿媽次次叫我彈琴都話唔學就剪寬頻線! \____________/
我唔想練琴阿媽又用呢樣野威脅我喎
各位,唔係講笑呀,我就係響咁既屋企生存架
有時做做下功課又會叫我停低d功課去練琴...-____________-"
今日阿媽叫我同細佬是但一個學
響咁既情況細佬又永遠堅持唔學琴
一定要我學先可以保全大局 <-唔該你啦...搵次顧全下整體利益好唔好呀 =.=
我梗係不滿架,咁今日咪提出黎迫細佬學囉
我隻手始終係適合打字多過適合學琴呀
之後做一早plan好今日做既野~去信和買書呀!
去果程既271冇位坐,又眼訓...捱得好辛苦
有位坐既時候已經係我要落車果個站之前一兩個站黎
(兩個巴士站響同一條街,響一分鐘既步行距離之內,都唔知九巴整到兩個站咁近黎做乜 = =)
果兩個站之唔係廣華醫院同油麻地消防局囉!
我計過架喇
我坐271響果度附近既站落車已經超過30次
全部都係因為返奧校訓練
估唔到今日去買《空想科學讀本》又係行呢條路...
都算好事既,因為段路我都行到慣晒,唔駛周圍問人或者亂撞
過左譽發商業大廈(呢幢野其中一層係奧校既基地 @@)再多兩條街就見到信和中心喇~
信和入面每一層都有一半係老翻鋪 -.-
d老翻有三種,包括卡通片,電影甚至係三級野 =_____=
明白周sir講過既野原來唔係佢老作架!
「警察冇可能掃晒所有呢d犯法既野,一定要比個地方佢地生存,如果唔係社會會唔平衡」
今日終於見識到咩叫"平衡" =.=
信和入面d鋪頭唔係賣老翻既只有動畫/漫畫鋪頭同日本野既專賣店
結果,皇天不負有心人!
響頂層既一間漫畫鋪(果層得兩間唔係賣碟)見到一本深綠色既書
書脊同封面寫住"空想科學讀本"六隻字(封面既 "學" 同 "讀" 兩隻字係簡體)
售價$80...
嗚...
好感動呀...>w<
終於比我買到喇...
1點几出門口,4點几返到屋企 ~
一來一回一共兩粒鐘(計埋等車,兩程都坐271)
即係我響一個咁迫狹既商場(但係都有地底,1,2,3,4樓一共5層 @@)搵一本書要一個鐘
本書既內容超精彩~^____________^
夜晚禮打黎問bio
我全部唔識...提議佢問豬
問佢既時間約15分鐘,明白晒d野 <-豬好多野都話抄書...不過佢唔講我真係唔知抄邊度 @@
真係唔該晒豬呀...
(d題目識做,但係我冇簿響屋企,即係始終難逃返去抄既命運 -______-)
兩集神鵰俠侶miss左大半 ><...
最尾一集架喇...
>>October 18, 2003 at 3:22:33 PM GMT+8
2003 年 10 月 16 日 星期四 【晴】
原來今日有功課交架...@@
chem張野之前print晒d野出黎唔記得寫"brief comment"...
所以一早就趕工喇~
英文堂睇埋最尾果截harry potter
sorcerer's stone呢種引起殺戮/爭奪既item始終應該被毀滅~
張ws呀...
星期一要早d返去抄呀...
中文堂對番習作既答案
原來6分果題抄晒原文就可以羅到5分 =.= <-我羅左其中1分
最尾果1分我羅到半分 XD
只有用「花潮」才能表現出花的動態和氣勢
做左個中文卷一既exercise
語文運用果part就係上年final exam既野黎 = =
篇應用文有32分我羅得18 = = <-呢個分數要除2,即係16分羅9分
maths...教quadratic inequality
都唔係好難~
kfc一直講書,ck都訓緊覺
到做classwork果時ck至醒,我講几句佢就明點做喇
講几句就明,可見d數易做啦 ^__________^
lunch time...好遲至落去買飯
不過d飯盒仲有一半剩 ~
買左之後orochi見到我o岩o岩買完飯,
就叫我幫江嘉汶買埋 <-唔記得左佢個英文名點串,費事串錯 XD
econ既supply demand curve好易畫 ^^
之後果堂chem我仲做緊econ :P
因為chem既野我睇圖唔睇字都睇得明 XD
(田田講d野好似反而係混淆視聽咁 =.=)
放學果時ceci見到terry背脊即刻彈開
話見到佢背脊有虫喎
我想羅隻虫黎玩下呀...做咩咁快捉左佢架
要做樂理 -o-
今日最尾一堂,兩個半鐘架...
個老師話半粒鐘可以教得晒grade 5
剩番兩個鐘就做past paper -_________-"
唔想讀左中四唔夠兩個月就有考試呀...><
本來話今日果堂上到9點
唔知點解改番8點
但結果都係8:42先落堂 @@
羅左張准考證~
唔識去個上課地點 =.=
阿爸買過果本地圖又係94年既...
點算丫點算丫...
走果時顧顧叫我呢兩日做晒d樂理
星期一帶返學校比佢對答案
「我英文newspaper既功課未郁過,仲有bio...」
「呀係喎bio!我地要day 2交」
「我聽日下晝又要出街喎」 <-聽日要去買《空想科學讀本》 ^^"
「我理得你丫,總之你星期一做晒d樂理比我啦」
唉...
差太遠喇..............................
>>October 17, 2003 at 1:47:29 PM GMT+8
2003 年 10 月 15 日 星期三 【晴】
今日出門之後,每行一步右邊膝頭就痛一下
7:38,又有k12響對面
咁我咪坐車囉
落車之後隻腳又唔痛喎
有鬼呀...- -
17分鐘返到學校 @@
快左既?!
英文堂響mmlc又睇harry potter ^^
個女仔d魔法好似仲勁過主人翁喎...@@"
小息果陣阿曉問我尋晚几點訓
我恍然大悟:原來尋晚打黎果個係你!
曉:打比你果個係我,但搵你果個唔係我
我話:o下?...(諗左陣都係唔知,後來阿曉暗示我至知)
小息完左豬返黎課室
問我:danny你尋晚做咩唔聽電話啊?
ck問阿曉係邊個搵我
「你再問我殺你滅口!」
「唔...我唔敢再問喇」
唉...經一事長一智...
尋晚我應該叫阿爸問埋打黎既係邊個同打黎做乜先架...@@
sorry呀早餐...
今日中文堂要作文
所以又一堆人問我借作文紙 = =
高軒問我借果時原本話1張,
我話寫番低佢借几多張要佢還,
佢就話:要寫名咁兩張啦
@@~
我地作緊文既時候派左習作
花潮果14分我抄精讀羅得6分... ><
到落堂冇人交到作文
周sir叫jacky收(因為三個班長佢作得最慢)
我第二個小息搞掂左
今日去phy lab又唔記得帶計數機 =_________="
響lab出面排隊等入去既時候鯨魚喊
jeff話佢好比心機做習作但好低分
又係...
今次d題目真係難左d...=.=
精讀d答案唔同周sir d答案 -o-
入去之後進進講左陣書
差唔多講完,朱斤先入黎
進進就響書入面搵左條數比我地計
佢教書既時候我就諗緊果題 @@!
我搞掂左之後melody同朱斤就問我
..............................
physics同maths係同類既東西? = =
好野~
今日lunch有揚州炒飯~^________^
hrzo唔知響邊度羅到隻假既虫虫放落我膊頭
哇乜搵d咁既野黎搞呀!
大家唔好誤會,我唔係驚
係覺得應該搵隻真既虫黎玩 XDDDDDD
我執起隻虫,問係邊個既,順手比左林文婉
比番佢之後先話:係我架
用課室個電腦玩踩地雷 XD
好氣餒...
玩左几次都係開左半幅地圖先開錯格...
可能太耐冇玩技術退步左啦~
班主任堂去左sac
終於到我地做mst義兵團嗎? <-卡肥所謂既馬騮戲
miss ma叫我地填問卷
冇帶筆既人一律借枝四色筆比佢寫
我貪玩想將紅色同藍色既筆芯調轉 :P
點知砌唔番喎 @@
最尾整番好其中一枝芯,
另一枝芯唯有夾硬插落枝筆度去就還番去
全校assembly...
好逼呀...><
一開始果時勁眼訓
訓左三個字左右
之後醒左,見到進進同其他同學都望住我
勁驚 ><
以為進進發現到我訓覺啦
點知佢對我冇反應
之後先知原來其他同學係望進進訓著覺既樣...XD
有條友仔黎演講
講足球文化...
話而家既足球同以前好唔同,
球員同球會既質素差左
大致上講呢d野啦,都唔係好記得條友發過咩up瘋喇
放學同禮,毛毛行
同禮話今日開始有電童睇佢先記得 @@
返屋企開左電腦冇几耐就見到電腦鐘係4:38
我驚電童已經播緊,急急忙忙開電視啦
「數碼傳動戰士」...
有冇再seven d既譯名呀...
叫番gear戰士電童啦仆x tvb...
呢套係至net小人類時段內播放既卡通片
tvb肯咁好死保留原有opening同ending
証明佢對套野既內容cut左好多啦 =.=
用埋晒d聽都聽到厭晒既配音員
又試將一套出名既日本卡通片變到不倫不類 -.-"
哼,我冇錢買vcd,又嫌電腦既video質素差咋嘛!
如果唔係我駛睇tvb買返黎既卡通片? -.-
真係豈有此理!
我就唔信tvb冇收過呢d投訴信呀
>>July 30, 2004 at 9:39:27 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|