|
2003 年 11 月 13 日 星期四 【晴】
今日英文test~
做果時覺得唔難
係有d vocab唔識囉
每次GE都一定有架啦
做完之後睇番個成績一定大失所望
呢d亦都係今次我預左有既事 =.=
聽緊清晨廣播既時候我,賢,tony,區佬比進進叫左出去
佢叫我地將bcde班既人訂左既past paper分派比佢地
一人負責一班
tony同區佬好好彩,去d,e班 <-最少人訂野既 @@
我負責c班~
進進話a班交由班長負責喎
返入課室豬問我咩事
「點解三個班長係要揀羅凱彤既?」
我點知喎,咁想知問進進啦 = =
amaths堂去mmlc做continue assessment
坐位跟自己class no.
有一題單,雙數做既野係唔同
becky(24)坐正我後面,「唉呀,你單數架 」 -____________-"
臨尾有一條要解釋野
區佬叫我比自己果張佢睇
我諗緊自己點解會痴左線比佢 =.=
我比自己張野佢果時佢借佢果張比我(如果有人台上面冇野會好奇怪)
佢抄番我寫d野既重點就趁kfc擰轉頭比番份野我 <-好驚險!
我等kfc一個轉身等左勁耐,先至比得番份野區佬
oro:區佬好cheap呀,抄danny
lunch~因為遲左放,冇可能買到飯
就去seven食杯麵
見到顧,呂,小馮,彭狗
買左杯自由斟,斟左純sprite-light
飲落去...嘩!做咩事味道咁怪架?!
過多陣顧顧又買左杯自由斟,佢飲落去又話難飲
食完野返課室,我就不斷來回a,c班課室
魚幫我寫野響黑板話比佢地知點做
本來有8個人一人訂一科架嘛
肥龍冇訂到bio =.=
econ同chem勁冇心機上堂囉
混混噩噩過左3堂~放學喇
用左10 mins收齊晒c班訂過past paper d人既訂單同埋叫晒佢地簽名~
響402開會,講ayp&red cross合辦遠足既野
乜去遠足仲要影風景架... -o-
返屋企睇到半集電童~
用左成個鐘去剷晒icq history =.=
因為我記得有人icq history過左8mb搞到icq開唔到 @@
我唔知自己icq入面d記錄用左几多空間
不過剷左比較保險~ @@
星期一bio test呀...
要敬業...今晚睇書要盡量睇多d
因為已經冇乜時間可以睇書架喇~
>>November 14, 2003 at 10:08:40 AM GMT+8
2003 年 11 月 12 日 星期三 【晴】
咦~今日冇咁凍喇喎
我發現左自己本bio原來做漏左一題...@@
帶埋去mmlc做~ XD
kooby見到我羅住本bio,話:乜你咁勤力帶埋去溫書呀?
stupid! XD
(打日記既時候發現自己本bio好似冇交到 = =)
今日賢做書介~
大埔風物誌
唔記得佢最尾講過乜,但意思就係
「我無法用言語形容自己睇完本書既感想」
全班拍爛手掌~ XDDDD
響mmlc落堂之後同賢,高軒,jacky玩落樓梯 :P
2 play 賢推住唔比我個人落去,比d針吉死左 >______<
小息完左之後janet傳左張紙比全班
叫我地tick低邊一日放學得閒,果日leo sir同我地補課
聽日已經係最後限期喇喎 -.-
再遲d就唔可以響test之前教完chapter 8架喇
咁星期一既test咪死?!...
中文作文~
"一次難忘的聚會"
我寫3c既bbq~^____________^v
作親文都唔識寫結尾既...=.=
無論係論說文定係寫感興果d都係咁呀
次次中文都係落堂都有大半班人未交得,
周sir今次又係叫jacky放學收齊d文比佢喇~
phy...朱斤又發揮佢既唱歌癖好喇
不過gp 4離進進咁遠所以佢聽唔到 @@
lunch作緊文比小馮嗌左一聲嚇親
「yeah~嚇到danny喇」
...瑩瑩又摟喇
首先叫我除眼鏡~ <-佢同林文婉提起我扮楊利偉扮得好似,所以我都知咩事啦
除左眼鏡又叫我舉起一隻手
做咩佢唔keep起張poster(其實只係報紙既大特寫)丫?!
班主任堂好搞笑囉~
叫我地諗自己班有咩優點/缺點
之後投票決定邊3樣係
優點入面"冇缺點"比進進剷左
缺點既"太多優點"又比進進剷左
「得架喇你...」ck說
assembly果時好眼訓...
但係坐到咁前,又有訓導睇住,
咁我咪唔訓得囉 =_________=
梁廣煒話d頭髮勁亂,話自己好耐冇洗頭既都會當校服唔整齊記名
我冇問題架,日日都有洗頭架
不過朝朝早都冇梳頭咋嘛 XDDDD
溫英文先~
聽日paper 2 test~
可能的話睇多一兩個chapter
要訓練自己既集中力呀 @@
以前我都唔係几好
近牌仲差過以前,成日比個電腦引開
聽日好似有amaths extended activity
賢既死纏爛打作戰手法...
>>November 13, 2003 at 11:22:26 AM GMT+8
2003 年 11 月 11 日 星期二 【晴】
yeah~
今日放半晝~
^_______________^v
(可惡...有d學校放孫中山壽辰架 -o-)
amaths test~
5題MI...最尾果兩題響書入面見過架! @@
因為我做唔到"寫兩頁步驟搏kfc懶得check"
factorize唔掂既情況下...就用茅招喇
由一個一定會做到既答案砌番前面d步驟出黎
交卷果時ck話佢第一題fact唔掂,將中間d野刪晒,一步跳落去最尾
咁易既chapter...我唔可以再衰唔小心架! ><
我諗派卷果時應該有起碼10人滿分掛~
小息miki同stephy d零食比眾人食晒 XD
課室既右後方以後就變左零食集中營嚕 ^^
君響課室出面叫我羅白兔糖比佢果時我發現包野已經比人食晒
清得好快 @@
小息完果時我扔左包旺旺小饅頭比becky,carmen叫佢地收埋 <-好衰格 :P
carmen收左落locker度
到第二個小息已經唔知比邊個食晒喇
今日英文講上次做果份paper 2既模擬卷
ck冇帶MCE,所以同我一齊睇
notes全部抄響我果本上面
唔該晒佢呀真係~ ^_____________^v
keating叫我地聽日做完MCE其中一個exercise
我放學唔記得帶返屋企 =.=
phy 進進几乎淨係講coordinate
佢唔記得我地班未教5.1...
一路講個displacement-time graph,成班聽到一頭霧水
我地話佢知未講5.1佢話:遲d有時間先講番啦 <-足可見其責任感
臨落堂至簡略講左咩叫velocity,acceleration...-.-"
婷,ck,彭狗又扔左stephy個筆袋出去喇
婷仲羅左彭狗一張卷起既poster黎打棒球tim @@
笑到我丫...XDDDD
本來諗住今日做左effective english佢
不過唔知自己全日時間浪費晒響邊 -____________=
heat loss to the surroundings -o-
>>November 12, 2003 at 2:03:44 PM GMT+8
2003 年 11 月 10 日 星期一 【晴】
今今今朝朝朝好好好凍凍凍呀呀呀......... <-打緊冷震 XD
鬧鐘響既時候完全唔肯起身...
newspaper hw~勁多人今朝至做/抄
好犀利丫...
maths之後果炒係chem
勁多人唔記得帶書 @@
stephy好型,講advantages of replacing copper cooking pans with glass ones
話"reduce the use of metal"
咁disadvantage講"increase the use of glass"得唔得架? XDDD
RE~做晒"信仰與科學"個討論嚕
jacky比左d零食我 ^__________^ thx le~
bobby睇本書又話佢講廢話又睇,結果做唔切自己d感想
energy and substances cannot be destroyed or created
咁"反物質超人七號"又由邊度黎? XDDDD
(空想科學讀本:根據相對論,energy變物質會有反物質,物質同反物質react就會變energy)
lily好似病左
所以叫我幫佢買飯
希望佢而家好番d啦~
今日英文堂又做paper 3
聽唔齊d野 =.=
咁唔掂個喎...
econ~唔知婷定係ck定係彭狗將stephy,miki兩個既筆袋擺左響窗側邊
順手一推...婷扔左stephy一枝筆去走廊 <-grace lo好似見到
ck伸手指頂一野...兩個筆袋跌埋出去
婷望住stephy笑個樣好衰格...(我見到佢個樣唔係淨係奸笑咁簡單 @@)
放學後上左去501
hkmo selection test
初時符公監考,之後係一個唔知叫咩名既"蒼顏白髮"既阿sir
拉登,毛毛,仲有一堆b班既人響度一路傾偈一路做
拉登曰:我就唔信我會入選!
我4點做完,check多次到4:20左右就伏左響張台度
監考果個就同我話:你做完之後其實可以走得架喇
再訓左一陣就交卷喇,不過仍然早過其他人
原本我因為出面好凍,唔想出去丫嘛
高軒叫我等埋佢同bobby <-亦係我唔想早交卷既一個原因...
所有人交晒卷之後毛毛話b班有一個用計數機呀! =.=
返到屋企都5點几6點嚕~
做驀然回首既預習...打日記果時剩番4題
唔知白先勇up乜 =.=
佢呢篇文章證明左一件事
就係無論科學几發達,一個能夠穿越時間既裝備都係冇可能出現
証據:白先勇仲有命寫佢篇驀然回首黎害後世既中學生
>>November 11, 2003 at 2:38:45 PM GMT+8
2003 年 11 月 9 日 星期日 【乍雨乍晴】
hmm...尋晚1點訓...
熄左燈,自己臨訓前仲背緊醉翁亭記
最後搞掂左成篇課文
原本較鬧鐘6點半起身架 <-諗住今朝至背丫嘛
但係既然尋晚已經背好晒,
今朝咁早起身就變左多餘啦 =.=
等學校開門果時見到早餐
佢第一時間就係問我有冇帶bio喇
想羅本野出黎果時佢又叫我一陣先比佢喎 @@
4a第二個返黎既係jeff
我唔記得左一件令我有必要晏d返黎既事...><
今日交amaths hw呀!!! =.=
jeff唔記得今日要交,所以趕工
乜第17題真係咁難factorize咩? -o-
由答案推步驟咋喎...
有隻豬仲要寫左兩頁紙,一細題做半粒鐘
馬威講過兩個公開試考同maths有關既科目既茅招
1.寫兩三頁紙既working,搏佢懶得check比你滿分 <-周sir話d改卷老師懶,咁呢招行得通
2.寫完一段prove得好詳細既野之後寫"similarly..."
豬擺明用左第一招啦! XD
「danny哥哥~」
聽到果時嚇左一跳 =.=
唔好咁叫我啦...
叫danny咪得囉~
stephy,miki今日介紹書 <-本來仲有賢,不過唔夠時間比晒3個人
stephy介紹既書係男人的缺點
miki果本就係女人的缺點
stephy講先,佢講完之後miki講左好多次"正如肥庭(stephy)所謂啦xxxx"
係馬威教既第二招呀...@@
miki講果時話男人眼中男性缺點係有d男人冇厘男子氣概` <-眾人目光集中響ck身上 XDDDD
兩個人介紹既時候都令到全班都議論紛紛~
中文~背默
默左成堂 <-周sir話20分鐘
我錯左"弈者勝"個弈字 <-寫左做奕
-o-...
ck錯勁多響最尾果段 <-唔合格
高軒話icy o岩o岩好好錯左33個字(每個字扣3分呀)
花潮咁易背我背唔熟,醉翁亭記咁難背又咁長篇,點解我背得熟架? =____________=
第一個小息仲好多人做緊amaths...@@
miki響stephy介紹緊書果時同兩堂中文已經係咁問ck羅我本hw
scarcity? -o-
econ派左卷~
grace lo比多左1分我 <-有一題值2分,但佢睇錯marking scheme,一部分人有3分
佢解mc解到去天水圍果題既時候話graveyard係解墳場
問有冇人揀左C
得一個人舉手 <-我可唔可以唔信得我一個揀C呀? -.-
佢話原本想几分鐘講完mc
但係失敗左,講左成堂
問我地有冇人要改分mark番低響份卷度,不過改1分就唔好同佢講
咁我就唔駛改喇~ ^____________^v
econ落堂之後早餐就比番本bio我喇
嘩...咁快既?
佢几時搞掂架?!
chem~
今次比左d compound我地,叫我地用唔同既test去試果舊係咩黎
几好玩既~ ^________^
彤話毛毛今朝做實驗做錯野激嬲左田田
田田話b班見到個delivery tube就以為係做distillation <-果個應該係毛毛喇 @@
放學唔睇聯班歌唱比賽嚕~
因為要睇電童 XDDD <-有冇搞錯,咩理由黎架?!
進進話phy re-test既卷會send番email比我地喎
所以我都冇留低re-test喇
唔想睇歌唱比賽果時hrzo同劉舜年拉住唔比我走 -.-
要盡快搞掂個newspaper hw佢呀 @@
因為要睇果本story bk
上個月廿几號派到而家仲未睇過...25號要交架
ceci響icq同我話太和商務有得賣空想科學讀本 @@
我買果時都唔見商務有既... - -
今日好凍...
>>November 10, 2003 at 11:38:10 AM GMT+8
2003 年 11 月 8 日 星期六 【晴】
今朝搞掂左bio喇~
有題要自己設計experiment,4分
唔知佢問乜所以亂畫野&亂寫說明 ~ <-題目好似係要我畫個expt出黎丫嘛
結論:除左maths之外都係唔好信我好d~
12點半之後見到豬online
1點半前就唔見左佢
應左我前几日講過既野
「豬就算星期六,日online都唔會超過1個鐘」
@@"
6點几賢同高軒打黎 <-問amaths hw
點解賢好似問親我maths都會捉多個人一齊問我既? =.=
高軒:「係咪呀,都話由答案推番個步驟出黎架啦」 <-做緊MI
可見高軒曾經講過同我一樣既方法,
不過賢唔信,堅持要打黎問我 -.-
我記得我試過同一個處境...
賢問我野,我講完佢唔信,一齊問豬得到同一個答案
專登搵野煩人果個原來係賢呀 -.-""
賢提起星期二個hkmo selection test
佢話要坐我隔離抄我 <-賤格!
我話如果個selection test做得好要出去比賽,問佢係唔係真係想去佢話想
問佢點解想去,佢話想同我傾偈 <-無聊!
可惡!傾偈几時都得啦!駛唔駛hkmo訓練果時呀
平時icq我on咁耐佢就on咁耐,唔見佢搵我? <-除左有事求助
如果佢成功入選,我諗我d時間都會比佢問野問到冇晒 -.-
結論:佢d咁衰既人,幫佢又會害到自己,唔幫得佢
今日婆婆生日 <-79歲lu
同姨媽,舅父佢地去天水圍食飯 ^_____^
阿媽本來話5點几出門,所以我5點就熄左機
不過遲下遲下到6點半先出去 -.-
阿爸好犀利
佢渣車兜左几條街都搵唔到目的地
我見到前面就要要去到既地方,
指比佢睇佢仲要轉左 =.=
好彩細佬一早訓著左,如果唔係車入面實嘈到拆天 -_______=
仲未背書...
聽日背默醉翁亭記全篇丫 ><
淨係記得頭果句
環滁皆山也。
後面就唔記得晒喇~ XDDD
>>November 9, 2003 at 3:41:32 PM GMT+8
2003 年 11 月 8 日 星期六 【晴】
...好似唔係好記得今日做過d咩咁既?
差d連寫日記都唔記得左 -_________-"
tvb丫...
今次又播得1集棋魂?
下次仲要暫停播映?
可惡 -o-
ceci之前send比我果堆人既icq~長期有兩個唔知係邊個
今日知道w~cools係鍾碧琪
另一個仍然不明 @@
夜晚9點几先食飯~
食完飯就做bio
早餐icq問我做緊咩
咪話做bio囉
佢居然叫我星期一帶bio返去比佢抄丫 - -
但係我都有d唔識做喎...
死喇
發現自己用黎做newspaper hw果本單行簿唔見左!!!
几時先得閒睇講紮腳果本書呢?
25號要交,我到而家都未睇過 =.=
唔想抄人呀...
>>November 9, 2003 at 1:29:24 AM GMT+8
2003 年 11 月 6 日 星期四 【晴】
可惡...!@#$%^&*
比人老屈我參加溫動會...=.=
老屈我有兩個
其中一個係潘綺琪,仲有一個唔記得喇
好似係林惠儀(我有冇記錯呢?佢有冇當選社職員架? @@)
叫我揀鉛球/跳遠/跳高
之後我話自己好細力,佢叫我揀跳高或跳遠其中一個
我唔記得叫咩名果個仲叫我羅張temp record form出黎比佢冒我媽個簽名 -.-
如果有人check個家長簽名既話呢...
我會話果個社職員強迫我比張野佢簽囉
phy lab~傾偈堂 ^________________^
將銀仔同一張面積同銀仔一樣既紙放落地
個銀仔係快過張紙降落架
響真空既狀態下就係同時落地
紙疊響銀仔上面放低亦都會一齊落~
好神奇呀~ *______*
進進叫我地諗點解~
(空想科學讀本:賽車既時候,食前面果個d塵果個會著數d,因為前一個食晒d空氣阻力)
我同朱斤仲再做一次最尾果個tim ~ ^_____________^v
melody問我做左amaths未
我話做左 <-答錯左
佢叫我借佢抄
我:(細聲)乜又多一個架 =.= (正常聲量回答)我擺左響屋企喎 <-其實尋日做完今日帶左返黎
brella問我係唔係"傳說中既黑天使"
...點解要加"傳說中"三個字既? @@
做實驗要扔鐵球~
用ticker tape timer量度鐵球下墜既速度
因為要一人keep一條ticker tape,所以當然要做夠5次啦
佢地4個做左先,最尾先到我做
但係第4個(brella)做完之後鐵球條繩就斷左
「早起的鳥兒有虫吃」...-o-
lunch time買完飯上樓梯果時差錯腳,差少少跌倒
d匙羹,叉等等全部跌晒落地...要再去羅過 =.=
食完食過左去4b
見到臻同另一個人捉象棋~
我一直睇住盤棋 @@ <-睇得棋魂多,所以旁觀人捉棋果時忍得口唔出聲 :P
捉到一半,臻既將軍果邊係咁: (馬同兩隻車都係對方既)
馬 士 車
車 士 帥
好耐之後ck黎左,盤棋仲係咁(佢既對手睇唔到贏既方法)
到lunch完左打和
"旁觀者清"這話說得不錯~
英文又係練oral~
又多几個chris wong喇 XDDD
keating叫過alex(ck),同兩個alice答問題
最先叫答問題既係alex~
因為讀音"alex"同alice相近,
所以佢兩次叫alice果時ck都嚇左一跳 @@
周sir好野~
響出師表罕有地派左張好詳細既notes~
不過佢每一part都教我地淨係要記得邊d野
三行既主旨佢就話得兩個point要記熟~
1.追念&報答先帝知遇之恩
2.教劉禪點做皇帝
咦?
細佬點解今日唔駛返學既? @@
夜晚見到一個人icq我
nickname:0717
佢都好犀利呀...將自己個真名打落去icq info度
第一句就問佢係唔係其他人冒充既...XD
icq都好耐冇試過同一個人chat到咁耐lu~
>>November 9, 2003 at 1:31:08 AM GMT+8
2003 年 11 月 5 日 星期三 【晴】
今日返學果時見到蔡俊榮
佢本來羅住本econ一路讀
讀讀下就同我傾偈喇 @@ <-我好衰...阻住人溫書 XD
佢都好驚訝co突然間好勁
係囉...co溫phy溫左20 mins就有廿分
蔡俊榮話懷疑co應該有響屋企溫過書
同意 -o-
(co話考試果朝早溫書係"mst traditional"喎...有冇d咁既事呀? - -)
之後就諗co今日會用几耐時間溫econ喇
好恐怖既一個人... <-如果佢真係響屋企冇溫書,淨係響學校溫書既話
入校門果陣見到鍾家瑋
蔡俊榮問:點解宋永平係讀compu既?
我:佢應該係讀唔到econ所以讀compu <-意思相當於成績唔好被踢去文科果d
瑋提起宋永平當年CL倉頡 test既舊事
宋永平坐響我隔離,唔識打字想睇我個mon出貓
但我打得快令佢睇唔到,所以佢都係唔合格
我記得當時毛毛同宋永平爭過我隔離個位架...scarcity? -o-
maths堂kfc話14/11會有amaths "continued assessment" <-其實係test既代名詞 @@
會去mmlc用電腦做d有關quadratic graph既野
我心諗:賢會唔會重複宋永平做過既野呢? -_________-"
我睇死佢會架,輸賭丫 (如果佢響mmlc坐我附近)
英文...練oral~
年年都係叫考生扮一個叫"chris wong"既報紙記者既~
我地考果陣仲係唔係呢? :P
中文堂繼續係講出師表
周sir話諸葛亮做乜野都係因為感激劉備賞識佢
唉...一個三顧草廬真係害死諸葛亮呀
佢仲叫我地唔好玩弄人性去利用人幫你
如果賢做得到呢句,周sir既教育就係絕對成功
第二個小息,我就去搵劉舜年問econ卷考乜喇 :P
佢講晒3條long ques既野比我 ^^
不過佢叫我響mud比舊飛行石佢 -.-
(飛行石,顧名思義就係用黎飛既物品,呢d咁有用既野當然係極之珍貴啦)
問完劉舜年,賢就叫我講番一次econ卷既野比佢聽
我引述番周sir講既野
「拿,你就係果d三顧草廬懶有誠意想打動人幫你架喇」
之後又有兩堂maths
講好多nCr同factorial
49 C 6...@@
(我又計一次鋤D抽到同花順既機率 XD)
又出2條問題比我地
佢話係MO既題目黎喎...
1.express 1*3*5*...*2003 with factorials
2.find the number of tailing zeros of 39!
↗bobby話「呢條問題問得好激動」 XDDD
今日唔想食lunch~
bobby比我睇一枝鉛芯筆插左落個水瓶入面
我meng唔到個筆頭出黎,就叫鍾碧琪試下整佢出黎喇~
其實bobby諗住枝筆受壓會爆墨出黎,想去玩人
鍾碧琪好大力...
佢整甩左前面有個好似倒鉤既野,meng左枝筆出黎 @@
lunch完左就係econ test喇~
"天水圍"果題呀...
which of the following will increase the demand for private houses?
C.a new graveyard will be built nearby
混帳...-.-
我唔識解graveyard就揀左C喇
test完睇番字典即刻知道自己錯左 =.=
唔知第几次衰響英文嚕~
econ真係唔識多d字都唔掂...-.-
我鍾意住墳場隔離! XD
4a既其中一個特徵:test完到下一堂過左一半都會勁嘈
聽唔到田田一開始講左d乜...
放學果時見到co
佢話用左10分鐘溫econ...-o-
響屋企樓下個信箱收到一封奧校寄比我既信
哇...什么奶..."奧校校友會" ?!
10年黎訓練左超過10萬人?!
咪咁誇張啦...奧校訓練既頂龍咪三四千人~
如果每次訓練既學生都重新計,無論之前有冇果個人既紀錄
(例如我小五至中三每年去三次培訓課程,就將我呢個人計左15次)
咁實際人數就約有10萬/15,即係6千几~
話呢個係一屆比賽裡面小五,小六加埋既參加人數就差唔多...
拉電腦個keyboard出黎果時見到細佬留左張紙叫我幫佢錄電童
佢聽朝點解睇唔到既? @@
今晚應該做邊樣功課先呢...=.=
>>November 6, 2003 at 3:35:38 PM GMT+8
2003 年 11 月 4 日 星期二 【晴】
今日本來較左鬧鐘6點半起身 <-早返學溫書 @@
不過自己爛訓(太離譜了吧...)
到7點搭4定搭5先起身
不過都冇遲到~ ^________^v
第一堂amaths~
kfc講番尋日留低比我地既題目~
find the remainder when 9^2003 / 64
(hints:之前做過一條MI証明左9^n - 8n - 1 is divisible by 64)
仲有~kfc開電腦上左個玩"梵塔"既網
梵塔,係一種智力遊戲
一開始有若干層既碟疊住響一碌柱上面(擺越低既越大塊)
要將棟野全部移去另一碌柱,但有規則
1.大塊既唔可以擺細塊既上面
2.每次只可以郁一塊
玩過3,4,5層
不過我冇抄個網址 @@
(冇所謂啦...如果郁一下要1秒,咁完全移動64塊要玩唔多6000億年,真架)
chem...溫中文 :P
全日phychembio夾埋5堂,我好似用左3,4堂黎溫書
phy派左test卷
19/26...
1b唔識睇雞腸
連續三題heat loss to surrounding
co話佢淨係果朝早溫左20 mins就20分喇 -o-
(咁佢應該溫夠26分鐘啦 - -)
*scream...
進進話低分既人要re-test
婷嚇左一驚
之後進進話:9分或以下先要re-test
佢就鬆口氣喇 @@
lunch有揚州炒飯 ^___^
死仔包丫...劉舜年
扔我枝熒光筆落個飯盒度...
好彩我差唔多食完,同埋d墨水既affected area唔大 @@
溫中文~
勁覺得自己溫唔熟咁...
個個都帶左中文既野去bio lab @@
瑩瑩勁奸
「danny,聽書啦」 <-叫我聽leo講實驗點做,跟住做左d實驗佢
之後同icy玩枝溫度計 ^^"
插落去個台燈入面谷佢個temperature
谷到90几度...高軒就話枝野要用羅左去 = =
中文個test好似比預期中易~
好多都係習作出過既題目 @@
(今朝見過臻同吳學銘,佢地話婧婧出d test好變態...不過全部跟住past paper出既)
放左學趕返去睇電童~
數據武器既契約條件...
獨角獸=信賴 獅子=勇氣 毒蛇=自信 牛=智慧 飛龍=愛 野豬=創造
哈哈~我好似全部都冇~ XD
到11點喇...
未溫過econ - -
考concept...但係總有d野要背吧 @@
我冇co咁勁丫 -o-
>>November 5, 2003 at 2:57:46 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|