寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 3 月 22 日 星期一 【晴】

起身覺得個嘴裡面有d血腥味
一照鏡....哇!
我兩隻門牙點解咁多血架?!
清理乾淨用左2個字...
本來搭2起身,都要搭9之後先出門

返學見到宋永平~
一路行一路傾左好多野 @@
佢話行過一段路成日會見到三個人既 <-果三個人未必相識,宋永平自己都唔識佢地
如果遲到就會三個都見唔到
宋永平:「咦?頭兩個都唔見喎」
我:「得啦,而家8點都未到,一定唔會遲到既」
宋永平:「好彩~第三個只係行到呢度,我一定唔會遲到喇」

去到學校下面條斜路
宋永平:「我覺得我地唔應該行咁快」
我:「頭先又話驚遲到 -.-」

響樓梯見到林文婉響後面
宋永平:「你估有冇人溝林文婉丫拿?」
我:「你囉」
話口未完佢走去同林文婉講野 <-唔記得佢講d乜,總之講既野同語氣都似架喇 @@

進進又派一張學生會既意見調查 <-尋日至派過
肥庭:「d福利正一垃圾」
miki:「宇媚~肥庭話你呀」

jacky比左張渣巢左既紙我...
哦~原來提我今日放學mo training既~
睇完又鍊埋一舊扔高軒 XD
不過我眼界差,扔左去賢張台度
賢羅起黎扔落高軒既後尾枕 @@

響mmlc上有1000個exercise果個網 =.=
我應該密d upload我d mud setting上去架 -o-

高軒響jacky login既時候禁實佢個電腦既enter <-過一陣就有一兩分鐘乜掣都禁唔到架喇~
ck加入戰團,禁高軒d掣
高軒只好唔 login,ck奈佢唔何
我又幫下ck禁"舉手" XD
比佢禁中左我果部個開關掣喎~ @@

小息搵co傾mud~
嘿...佢果然錯左喇...
強化武器既效果係+2000呀...
佢要整英文既board game
我一路同佢講,減漫晒佢d進度 XDDD

高軒問我做左解文言文單字果d exercise未
「未呀」 <-o岩o岩先知要做 !@#$%^&*
見到ceci響度抄solution guide <-即係教師用書
高軒又走埋去抄埋一份 @@

進進用左一堂講elastic/inelastic collision既定義...=.=

lunch time過4d搵發仔
終於有一次見到佢地捉完一鋪圍棋喇~
原來佢地係尋日捉到一半收起副棋,今日羅出黎繼續捉 @@
何卓賢比pel pel大比數拋離輸左...

進進班主任堂派左張失戀王同好心分手歌詞
歌詞有一部分是錯的吧 -.-
賢同miki一羅到張歌詞即刻大聲唱失戀王 @@
又講戀愛...
我地果組除左婷(持反對意見)同肥庭(訓左覺)之外
全部人都認為 "冇戀過就唔算失戀"

去hall 既assembly...
陳xx教授(我對這類擁有高度知識的長者有一個劃一的稱呼:老不死)
閱讀與思維
全部人密質質坐響hall始終覺得唔係好舒服
pa assembly有得訓一覺嘛 :P
姓陳果位老不死對 "學而時習之,不亦樂乎" 呢句說話有獨特既見解~
不過我信射鵰英雄傳個黃藥師既見解多d喎 XDDD
(黃藥師既見解即係:一切所謂聖人既思想都係錯既)

睇書要不斷提出問題
諗起《空想科學讀本》...
我先冇咁得閒由一本響人地d創作入面搵問題出黎既書再搵問題出黎呀! XD

徐sir宣佈左d近排mst人參加校外比賽既成績
舊年hkmo初賽都羅獎架~
不過決賽就比人炒起之嘛 -o-
立志要低! XD

assembly完左之後mo training
吳學銘唔知點解冇到...
kfc同我地講左d coordinate既補充資料
一部份係舊年maths學過
一部份係遲d amaths會教
kfc:「呢d野你地maths唔係教左喇咩?」<-問吳鴻志同關景文
吳鴻志細聲同我講:maths堂我梗係唔聽書啦

kfc問我地几時可以做下一次training
吳鴻志想kfc響佢maths堂果時借佢走...@@
好主意呀 XD

高軒同jacky似乎好滿足於做individual第3,4個
仲希望自己去比賽可以唔駛計數 @@

>>March 23, 2004 at 1:12:18 PM GMT+8


2004 年 3 月 21 日 星期日 【晴】

禮生日快樂~^___________^

怎么?!
返學途中隻右腳咁痛既? >.<

上到課室,brella同我講尋日diary既野 @@
佢一次唔記得什么問答比賽得獎,要去廣播道79號羅獎品
廣播道3號落車行去79號,點知原來小巴係過左79號先去3號既
高軒...由逍遙叛師去少林,少林叛去逍遙,再叛去華山 <-華山是最終目的
佢應該知道可以直接由少林去華山的吧...XDDD
(這就是我常說的 "旺角返大埔去油麻地" ,原創自奶咀)

聽到有人話黃可恩生日
即係同禮同一日啦~

kfc非常嚴格執行清晨閱讀時間喔...
好彩day 2第一堂唔係佢既 :P

chem chapter 16只是計數
有計數機,不要按錯掣(或者知道自己按錯)就不難了吧

英文堂
班友仔睇完報紙(應該有d人未睇~)係咁傾台灣選舉 @@
冇人信阿扁唔係叫人開槍射自己
我同區佬講過一句:「如果上次當選果個係連戰,今次比人射果個就係連戰啦」
得到權力就無論誰都會變質吧 <-雖然我不知道是不是,更不會認為阿扁本來是好人
不論如何堅定的人也是
產構故事中得到權力仍不變壞的人是沒可能在現實中出現吧
philip比人排斥 @@

周sir,進進入課室都比人問佢支持邊個
進進唔出聲,淨係指住自己件藍色衫 <-我本身唔知果兩班友原來有代表顏色架 @@
不過我光是知道阿扁給人開了一槍,知道台灣上星期六大選已經很少有了 XD

phy開左momentum
據說mechanics是最難的 topic,但我不覺得
可能因為計數佔了九成吧
肥庭話聽人話wave最難
這個我有可能會信 <-連本書都未睇過,不能妄下定論 @@

lunch
我地等埋禮先出去食架~
不過 leo好似留住佢地唔肯放咁 -o-

又去左金輪食 <-即是之前說的 "開房"
我好驚d人咁樣周不時嗌加飯或者加 食送 遲早會虧囉...
不過$20入面佢可能食左一半既value-added @@

撞到頭
好痛 >________________<

下晝勁眼訓呀...
上bio lab之前已經覺得自己冇精神喇
所以更加唔想集中,免得paper 3 test果時訓著左

響bio lab做一堆experiment
leo:「其他班都做得晒,你地咁叻...」
有同學話:「好假喎」
leo:「咁收番之前果句喇,你地其實好渣架咋」

其實咁急要做晒d實驗有咩用?
橫掂佢定時定候都會擺d答案上個網架啦
典型的懶人思想 XD

paper 3 test...
都係集中唔到,更加唔好話爆seed
可能miss左d point
唔理了
第一篇寫左一半多少少既位,第二篇寫剩一行
聽天由命吧

返屋企dl左一堆software @@
comic viewer <-顧名思義
bt <-好像是一個下載動漫畫專用的工具
flashget <-快速下載!
用flashget dl左hunter x hunter ova3既頭三集
如果搵到埋剩番果d我會dl 晒架...
希望可以響tvb播特種計劃之前睇完seed ^____________^v

基路亞好變態...
比個50几歲阿婆練到超勁 @@

co同我話hunter出左ova4...!@#$%^&*

>>March 23, 2004 at 1:09:50 AM GMT+8


2004 年 3 月 20 日 星期六 【晴】

尋晚睇hunterxhunter 3點至訓 @@
雖然係ova1最尾兩集,之前睇過
但係都想睇多次
今日應該會播ova2(greed island)嚕~
如果聽日唔駛返學既話我實會睇架 >___________<

朝早7點醒左...
因為細佬較鬧鐘7點起身打機嘈醒埋我 -.-

知道snow d diary點解成日都長過我果d喇 @@
因為佢既diary入面大部分係回覆人地既留言
佢回覆女仔留言真係特別多野講架喎...
唉~

搵到一幅圖
http://bbs.37team.com/uploads/post-23-1079350210.jpg
用黎做wallpaper唔錯呀 XD

玩mud用左几日bug (程式漏洞也) 既成果呀~
將把own weapon升到+2100... <-原本+800
當然,我係睇準果個時候冇wiz online先谷weapon啦
釗教左我一個方法
等我唔會衰 "比錢責死" @@
thx hrzo~ ^______________^v

下晝用另一個bug~ <-呢排同時有兩三個bug可以用,超好彩 ^^
應該係我,釗,高軒,瑋都知道呢兩個bug
mst玩mud既人淨係黃安唔可以知 !
一來我睇佢唔順
至憎佢呢d想不勞而獲(一個人係唔係咁樣我係識判斷!)既懶人
二來佢唔識隱密
話左比佢知就會用到好明顯,即刻穿煲

又試不分輕重緩急喇...
做左phy workbook先做英文 <-phy仲要未做完已經冇心機做落去 @@

細佬參加d玩具雜誌既抽獎中左一盒模型
佢想今日去羅 <-一個人去呀 @@
阿媽話佢未做功課,測驗又未溫 (佢黎緊個禮拜測驗,但係佢連測驗範圍果張通告都唔見左 =.=)
混帳! 12歲人仲要阿媽督佢讀書
細佬照慣例話夜晚先算,搞到同阿媽初則口角繼而動武...
這傢伙怎么不為自己著想一下的丫 -o-

我對熊貓眼好似...都好耐喇喎?!
個几月以黎都好唔夠訓 ><

>>March 21, 2004 at 2:30:49 PM GMT+8


2004 年 3 月 19 日 星期五 【晴】

今朝細佬要返學
但係又係照例唔肯起身 -.-
好彩我7點醒完之後仲訓得番咋...
如果唔係細佬真係害我不淺 = =

有個電話打黎
叫我星期三去健康檢查要戴口罩 -o-

晏晝食水餃~ ^______________^

12點左右表姐黎左
阿媽叫我今日要學琴
拿,今次我冇專登避學琴架! XD

本來諗住12:30出門
但係預唔準時間,搭9至出門
驚唔夠時間所以跑
點知...響李錫光診所出面見到74x
追唔到嚕~等下一班啦
12:50上車

到左彩虹村果個站轉91m
上層勁多鬼佬響度吹水
勁嘈 ><
響其中一個站見到李家國 @@

入去果個 "講堂" 之前吳鴻志響後面叫我~

頭一個鐘響講堂入面聽個阿sir講
熄晒d燈好易訓著架...><
好彩冇訓到~
吳鴻志:「有得郁下唔會咁眼訓」

今次講d野深左...
"韓信點兵法"
相傳楚漢相爭時,劉邦告訴韓信說兵場上約有二千兵,命韓信點算出士兵的實際數目
韓信將士兵分作七人一排,十一人一排,十三人一排,分別餘下3,4,8人
然後韓信便準確算出士兵數目是1984人

之後係兩個鐘既導修課 <-因為今日冇通識講座,所以導修課係兩個鐘
開始是這個課程的水準了...
即是開始難了 !@#$%^&*

問起吳鴻志有冇串符公
佢話答左開方2果題,符公又出一條問題,佢又答到
結果符公叫佢收聲,唔好阻住其他同學上堂
............................................................-.-

時間用剩半個鐘~
阿sir話剩番d時間講咩都得,除左功課之外
哇...橢圓equation?
咩黎架?! =.=

坐91去到彩虹村紅x樓果個站落車
見到一堆人,其中一個應該係我媽個fd個仔,其他應該係果個人d fd @@
有一架埋黎74a,諗住行既路線應該同74x差唔多,費事等74x
點知...74a兜條路遠過74x勁多 -____________________-"
又冇冷氣喎 =.= <-都好耐冇坐過冇冷氣既巴士嚕~ @@
下次我無論如何都會等74x先上車架喇 -o-

好似...未做過英文個oral task review...
咁點溫chem呀?!...

記起一件事
高達w既 希羅,狄奧,卡多魯,五飛 (全部15歲)
全部人既設定身高都同高軒一樣...@@

re snow:
串嘴 -o-
還拜我為師干什么 = =
你的日記才超多字勒 -o-

re hrzo:
個 "摸" 字擺明就係 "店到" 咁解啦
死蠢 -.-

>>March 20, 2004 at 1:34:01 PM GMT+8


2004 年 3 月 18 日 星期四 【晴】

原來leo check temp record form只係行課室一圈架咋!
今日3月19號,即係3月既後半啦
照道理應該係用緊3月果張temp record form既下半截
我專登將上半擺向上面 <-因為上次都係咁 @@
佢行過黎,見到我同周圍d人都擺左張野響台面就走左
嘩...

兩堂bio
第一堂講尋日派左既bio test
唔係尋日派左marking scheme比我地架咩? = =
有冇人o岩左第2題long que既a part架?!
(除左b班合法作弊果班人之外! -.-)

chapter 12~
leo講到盲腸
d人即刻諗起舊年既盧sir @@
佢舊年代課教bio果時講左勁多中四既野呀...

換完牙既人應該有32隻牙
但係我數黎數去自己都係得28隻...
數完自己有28隻牙果時唔知點解
而家諗到,原因應該係4隻智慧齒全部未生出黎~ <-不過我響智慧齒既位置摸到d半硬既野

好野~
leo比少左1分我,有得加番 ^____________^v

kfc飛書飛得好快喎...
兩堂教完兩個section @@

RE又做分組功課~
有關 "罪" 既新聞
下堂做present
分簡介(淨係簡單講下發生過咩事就得,唔駛繪形繪聲咁做番次案件重演),原因,影響 三部分
梁廣煒:「呢d野大家都知,應該容易取材」
近半年黎,除左做同scmp有關既功課之外,我完全冇睇過報紙喎...

本來諗住同賢佢地一組
一諗到賢同miki 呢挺人九成會寫強姦案
仲會嚴重違反梁廣煒對 "簡介" 既建議
唔好喇 -______________-"
賢:「邊個夠淫黎呢度呀」
我走先...

同jeff,brella,alice,lily,zoe一組
點知alice一翻開份報紙就話想寫強姦案 =.=
我響jeff耳邊細聲講左d野 <-唔係用嚇佢果種聲線 @@
alice:「喂,你唔好亂講野喎」
我:「你又知我講乜?」<-我自己都唔記得左 @@
jeff:「我都聽唔到你聽到?!」
有人作賊心虛?

brella做文書記錄~

結果大家決定反對alice既意見 <-我要強調其實冇d咁既事
講 "區會副主席涉買兇弄盲姪兒"
果個副主席唔記得叫咩名,溫xx
佢被懷疑買兇用鏹水(我想知鏹水係acid定alkali...:P)淋佢既親姪,令個姪盲左
原因可能係個姪既失誤累個副主席既生意蝕左差唔多一百萬


個副主席日日去醫院探個姪就可以証明主謀唔係佢喇咩?
佢唔去探個姪先令人懷疑呀

最尾猜包剪dup,邊三個輸就果三個下次做present
「成日猜包剪dup好悶架,玩啤牌邊個輸邊個present 啦」<-呢句說話取材自蠟筆小新 XD
alice,zoe出dup,其他人出剪
jeff出dup,其餘出包
brella出dup,我同lily出包
lily出dup,我出包
之後我將hunterxhunter教猜包剪dup既方法教左佢地
即係我果次猜贏may既方法 :P

我:「上次去m記你幫我買完野食我唔記得比番錢你」
高軒:「呀...好似係呀」
禮:「你唔好講丫嘛」
卑鄙 !

同賢,高軒去m記食
賢話becky矮過高軒
就響m記見到becky @@
應該叫佢地背對背企黎睇下架...

賢羅左三張問卷
因為d問卷上面寫住4月4號交返去會送食物贈券
我提議高軒放學拎去m記,之後返上學校再返屋企 XD

返學校途中見到miki
我:「佢等緊你喎」
miki:「叫佢x街啦」
賢行前一步即刻跌低...
miki 說那句是命令來的嗎?!

都話左見到apple就會見到高軒架啦 XDDD

返課室又同brella又講左好多野喇~
佢似乎好唔想隔離有一舊咁大件既野 @@

兩堂英文
ck,婷,瑩瑩,彭狗果組做oral task <-全班得一組做live咋 @@
櫻桃小丸仔其中一集,將d對白改晒做英文
jacky控制得唔好呀 :P
成日播左d中文出黎 @@

ck佢地做完之後keating播區佬,tony,kooby,ceci果組既video
成個drama完左之後播NG鏡頭
ceci:「呢度衰左十几次呀」
就係kooby同區佬鬥鬧果段喇~
點解唔響d打人一巴之類既鏡頭度衰多几十次o者? XDDD

keating派番film review比我地
評語入面有一個字睇唔到係咩黎,問番keating
佢叫我投稿去english channel...!@#$%^&*
我做果時係砌夠250字就收工架喎...

GDP mc past paper 34題錯5題
英文問題更加嚴重 =.= <-我淨係錯左5題係因為響屋企做,有得查字典

放學練hkmo final event
一開始講解賽制
梁耀宗想叫我講解...@@

練左几份individual event既past paper
規則:4個人按順序坐好,每人只可以做一題,除左第1題之外每題都有一個好緊要既數字係前一題答案
kfc話因為individual成日出d中四先會學既野
所以要4個中四玩individual
我打得機多,所以有唔同既意見 :P <-冇講到出黎
因為individual冇乜可能羅bonus (一份卷入面o岩晒4題會加廿分)
不如將最有把握果4個谷晒去group果邊搏bonus仲好
(玩d需要策略既game都係咁,最好唔好平衡各方面實力,而係將最勁既野谷到盡黎屈機)

高軒佢地推左我去individual 既第一個
4個人既順序係 我,吳學銘,高軒,jacky
仲叫我如果可以諗埋後面d題目就寫d提示上去
喂好大壓力喎...
我一錯左咪一鑊熟?! -o-
今日又真係試過錯左一題 @@

d答案係咪路架? =.=
有一份卷既答案順次序係 2,12,12,2
另一份仲犀利,答案係 2,1,1,0
上面兩份都係past paper黎架...-____________________-"

knife話要cut 仙,妖,靈術
妖術勁過仙術,冇得學妖術果d人梗係個個贊成架
仲有得大條道理話 "法術偏離了武俠的主題" 喎
佢仲叫人唔好顧住自己現有既利益話反對
即係擺到明唔聽妖術人話反對啦 -.-

>>March 19, 2004 at 1:14:17 PM GMT+8


2004 年 3 月 17 日 星期三 【晴】

今朝遲左起身,所以遲左出門
返學途中見到宋永平 <-所以知道自己唔會遲到喇 :P
再行多几步見到co踩住單車 @@

高軒生日快樂~
林文婉比左個筆袋佢
我同釗響側邊
佢嚴重警告我地唔好整爛個筆袋 @@
不過佢一行開左我即刻羅個筆袋出黎反轉閂埋條拉鍊 XDDD
poor little bobby~
明明係整番好個筆袋都比林文婉鬧 XD

中文test
時間分配失當的結果就是這樣的了
一開始覺得一個鐘時間好充足,咩都諗清楚覺得冇問題先寫
剩番10零20分鐘,仲有兩條long que未做...!@#$%^&*
果兩篇短文好難寫 = =
不過會考既卷都係咁既format...-o-

交卷前既一段短時間
我意識到自己係瘋狂狀態,知道咁樣繼續寫野會亂,咁就大劑
咩話?!
瘋狂狀態仲對自己心理狀態咁清楚?!
原來我有精神分裂架?...

鄺sir終於返左黎嚕~
好彩o者~
因為聽人話偽進進之後果個代課pe阿sir既要求仲嚴過鄺sir...

「我冇話你地可以著夏季喎,不過著夏季果d我都唔罰你地喇,著冬季果d加分」
一返黎就玩d咁驚喜既野呀...@@
我著冬季~ ^__________________^v

考頭手倒立
唔該晒miki,richard ^^"
鄺sir:「我見有d同學扶起人地對腳既,咁樣其實你害左佢,因為佢唔係真係自己做到」
係咁又點?

奶咀:「擺個雙槓響度做乜架?」
我:「要黎穿雞翼既」
>________________<

跟住果三次pe堂會做circuit,一里跑,fitness test <-唔記得順序
算啦
一個學期總要做一次架啦
不如試下 "爆seed" 可唔可以用響pe吧啦 @@
(我試過用黎做數係絕對唔得,不過做做下數又成日自動爆seed = =)

第二堂pe教羽毛球~
成日打左個波去阿tim度
...我同richard打緊定同tim打緊架? =.=

leo:「你地班份test?我擺左響你地課室架喎」
唔記得係邊個即刻知道響ceci個位 @@
7+17
有一堆人不低分過我吧...
第10題mc
明明做果時都知個答案係c
但係唔知點解會畫左d果格...!@#$%^&*
著了魔?!
這已經是第二次丫...

又一個只扣了1,2分還在埋怨別人比自己高1分的混蛋
豬,給我變成光!

econ...
講到past paper既一題 long que
有n個acceptable ans,其中一個係 "more variety of goods"
「我果個年代呀,d零食得雞蛋餅同老婆餅咋嘛,睇下你地而家,零食物語果度几多花款呀?」
「講緊書做咩講左去零食架?」
-_________________-"

grace lo:
「我地第一日,阿唔係,第零日(9月1號)就插晒d旗仔話明邊几日test,派晒紙仔比你地架啦
 田田sir仲要同我地爭喎,插中左5日係咪呀? (5個chem test撞左econ即係全中啦...-.-)
 你地每日最多只可以有一個 test架嘛
 管呢d野果個先生又偏幫田田sir喎
 我梗係唔話你地知係邊個啦」

10個人去開房食lunch~ @@
我係明知黃安響度先講佢壞話架喇
自己打得贏都懶得去打
一味響度叫人餵桃比你食
(給不懂得玩mud的人: "桃" 是一種吃了會變強的物品,要打倒一些怪獸才拿得到)
仲叫人借個account你打桃
冇見過人玩online game玩得咁cheap囉

瑋提醒我一樣好緊要既野...!!!

chem lab
brella問我尋日點玩 leo~
我隻手不時好似貼貼紙落佢背脊咁 @@

田田整緊d ammonia
我哄落個碗度聞d氣味 XD
我梗係知d氣味冇毒先咁玩架啦~
田田比d ammonium solution我地聞
我聞落去即刻扮打一個hut chi <-沒多少人知道我是來假的吧?
田田驚左我,唔敢再羅d有氣味既chemical過黎我呢邊
連帶威都冇得聞~
咁樣聞野,叫佢企近d田田佢又唔肯喎 -o-

賢:「做左bio未呀?」
我:「做左」
賢:「嘩勁!」
早過你做功課都有罪...-.-

maths
賢佢地好似響度鬥飛section @@
咪玩啦
每個section淨係做最尾果題咪算囉

用bug
一次成功一次失敗

原來snow日記d字數係同我差唔多架...
我仲一直以為佢唔夠我鬥 @@

>>March 18, 2004 at 1:25:28 PM GMT+8


2004 年 3 月 16 日 星期二 【晴】

響學校上樓梯途中聽到有人話今日放半晝
返課室check下張校曆
哇!!!
真係呀...!@#$%^&*
咁我今日返屋企咪冇飯食? >____________<

chem堂
婷同周公捉緊棋比田田嗌醒叫佢答問題 XD
"because...calcium carbonate is...more corrosive" @@

「高軒聽日生日喎,送個筆袋定筆盒比佢好呢?」
ck諗都唔諗就話:「梗係筆盒啦!」
我唔想送舊野比佢羅要比人整爛丫嘛...-o-

響phy lab~
又少有咁做實驗 @@
進進:「b班今日下晝冇左次lab堂呀,咁你地今日做一個實驗佢地就容易追番d進度喇」
..............................
a班夠冇左好多堂bio啦 -o- <-包括今日

下個禮拜4交phy wb?!
我好似淨係寫過一個實驗既野咋喎...
d taker-tape完全唔知道邊條打邊條 =.=

個似鐵鎚多d既 "pendulum" XDDD
做左5條 taker-tape <-一人羅一條貼落wb度嘛
好野~
我羅左做得最準果條 ^____________^v

kfc用一堂多d既時間就搞掂左maths ch.7 amaths冇教過既section @@
solve trigo equations by graph...=.=

書入面d mc past paper咁得意既 @@
頭5題,90年既
跟住5題,92年既
最後5題,94年既
呢課既題目隔年出mc架?!

放左學
本來高軒同 jacky老屈bobby話去佢屋企玩ps2 @@
我又去~ ^__________^
行到半路見到揚
我:「去唔去bobby屋企打ps2呀?」
又拉多個人 XD
不過最尾都係冇去到~

響吉野家食左 lunch至返屋企~

唔記得左買筆袋呀...
如果林文婉冇快過我既話我一定記得 \_____________/

http://gs86.uhome.net/clipimg/5857.jpg
係唔係機械人迷都可以去睇下 @@
右邊第2部機~高八十几米,重百六噸
跟住睇下右下角果部~高六十几米,重千七噸
嘩!
百六噸果隻野空心架?!
唔怪得響原作入面比高達吉一劍就爆啦~
(乜 "高達" d咁寫實既機械人片都有亂作既設定既?...=.=)

>>March 18, 2004 at 1:14:23 PM GMT+8


2004 年 3 月 15 日 星期一 【晴】

返學途中見到豬同欣欣
欣欣:「dan...」
我:"shu..." <-淨係做呢個動作,冇整出聲
不過豬都係望向後面 = =
豬:「佢想(示範一次比欣欣睇)咁樣嚇人呀」
冇錯...-.-
欣欣正一衰多口 -o-

清晨廣播一人派一張a4 print 既野
英文 =.=
"bullying" 呢個標題裡面既keyword都唔識解 !@#$%^&*
查字典...
哦原來又校園暴力 @@
變左潮流 -.-
 一時之間,幾乎形成一種空氣,甚至是一種壓力,一種誘惑
 誰沒有到那網頁目睹過校園暴力,就好像是一大憾事 XDDD
講野果個:"xxxxxx corporal punishment xxxxxx"
我:「咩黎架?」
kfc:「體罰」
又一個keyword唔識解 -o-

amaths堂又唔小心做錯好多題喇...
第一堂之前接開本amaths書其他人見到唔知我做緊乜
因為我想用呢個方法催谷自己回復番正常既狀態...不過失敗左

英文
keating:"i trust you won't copy the answers..."
之後唔記得佢講乜,意思係話寧願話做唔切都唔好抄完答案話比老師知自己做晒
因為咁樣只係浪費時間
說...得...對...
老是問我借答案那位仁兄
個個exercise都抄答案那你還買本grammar focus來干什么呀?

寫字速度快番d喇
不過仍然抄唔切d中文notes...= =
唔該晒豬~ ^^"

我:「我回復自信喇」
庭:「乜你有低落過咩?」
我:「前果排我做數勁唔小心喎」
豬:「你計得mo d數多呀」
同bobby講埋一模一樣既野 -_______________-"

高軒好唔掂喎 @@
企住響門口
我店一店佢個筆盒佢即刻返入黎
我擺番筆盒落櫃筒
等佢離開課室,行得遠d
我同釗就開工喇 XDDD
有少少覺得呢d都算係校園暴力囉...

grace lo同我地溫中文~
「美國人d income分布得好平均既,你賺2000蚊我又賺2000蚊,你唔駛羨慕我我又唔駛妒忌你」
不如響後面加多句 "淨係驚打唔好份工對唔住自己食既飯" 啦~ XD
「美國舊年打伊拉克,GDP係加左1個percent呀,但係咁樣係唔係表示美國人生活水平高左呢?
 d人家庭破碎,壯丁都比人拉晒去打仗」
後日 test 喎~ :P

grace lo:「方力申?游水果個呀?唔得喎」
全班鼓掌~ ^__________________^v
同時右後方既角位有人尖叫 @@
「容祖兒?唱歌几好,不過個樣就唔几靚囉」
豬成日話自己越黎越唔睇 joey個樣
我認為原因係 豬覺得 joey越黎越樣衰 XD

wild camp名額滿左 -o-

http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=10556
響 "電視劇" 三個字前面加 "tvb" 就fit 晒喇~

>>March 16, 2004 at 12:12:36 PM GMT+8


2004 年 3 月 14 日 星期日 【晴】

一返到課室brella就同我話睇左我既diary有d野想同我講
但係佢唔記得左
所以佢就叫我講番自己打過d乜落diary喇
比佢諗番究竟本來想講d咩喎~
我咪講自己尋日既diary囉
佢話自己未睇我尋日既diary,想講既係上星期五/六 = =
好犀利呀!
佢聽完我講自己尋日diary最尾几句就知我講緊邊個 @@

進進話今日班主任堂會同我地談戀愛...
呢個話題~ XD
乜年年都會響班主任堂講一次架? -.-
「中學生應否談戀愛呢?無論應該定係唔應該,d中學生都係照拍拖架喇」
未到班主任堂之前我仲以為呢句野係進進原創架 XDDD

英文堂去mmlc睇埋matilda既下半截~
matilda用超能力玩野趕走左 trunchbull @@
trunchbull 咁樣恰d細路,落得咁既下場都抵佢咯~ ^__________^
matilda同書入面果個一樣係EI !!! <-EI 即係 Extra Intelligence,地球外智慧生命體
(EI 呢樣野唔係我作出黎架)
套戲同本書既內容有少少出入咁囉,唔差得遠既
keating張ws話作者最尾係想表達一d野既
但係我睇晒成本書都唔知佢想表達d乜 !@#$%^&*
理解力太差了...

坐得後,比前面d人頭遮住,睇唔到成個畫面
拉張凳去中間睇又比周圍d人遮住個字幕 -o- <-要我淨聽聲同叫我唔聽差唔多...-.-

我:「kooby~」
kooby:「o下?」
我:「tvb遲d播機動戰士特種計劃...」
未講完肥庭就打斷我:「你講呢d野佢點會知丫」
我:「有傳首中文主題曲會係方力申唱」
肥庭:「咁又唔同講法喇」

中文堂又聽教材錄音帶~
我唔明點解相如響秦趙會盟度死左就係侮辱秦王囉...
睇完周sir派比我地既 "廉頗藺相如列傳" 後半部分
「你得閒就睇左佢啦」
後半頁得几句有提過廉頗,藺相如完全冇
講李牧打匈奴既戰績果d我完全唔睇 :P

phy lab進進又比我地做form 2既pre-test
form 2果時都做過一份一模一樣既野...
我想知果份係几多年前整出黎既野 =.="""

進進派左一人一張咩情人節歌曲選舉
遲唔遲d呀...
2月情人節過左超過一個月
3月白色情人節o岩o岩好係尋日
"相似為命" 都係情人節歌咩? -.-
張 list 既歌名有一半我冇聽過 =.=

玩野咩...
冇講明個目標物几高
又要人計velocity喎
進進:「看圖識字」
原來渣鎚仔打落塊搖搖板果個細路有10米咁高 -____________-"

我係擺明唔會認同果d連題目都未睇過,期限未到已經問人借本hw去抄既人架喇 <-melody
而且今次phy hw又咁易做喎 -o- (我識衡量咩叫難咩叫易架!)
以前d唔熟既人叫我幫佢我多數都肯幫
對住熟既人反而有時係要考慮 -.- <-自己意識到有呢個問題存在架
不過之前同philip講開,佢話好多人都係咁
或者這是普遍的現象吧

lunch time問高軒去邊食
「你有冇買飯票呀?」
「你話呢?有買到仲問你去邊食?」
佢話搵埋瑋一齊去食
行過4c課室,佢地仲未落堂
我:「見到co呀,一齊搵埋佢咯~」
高軒仲繼續行,去到4d至知自己行過龍 @@
「仲以為頭先經過既係4b tim」
-___________________________-"

同高軒,平,黃安,瑋,達,魚一齊去新達m記食~
因為今日星期一 ^_____________^
買個餐會送一樣野食
達要左細薯條,本身又加大,瑋又加大
走之前佢兩個都食唔晒d薯條 @@

1點搭半見成間m記冇晒mst佢地先肯走 = =
不過我行入課室之前果一步個鐘先響~冇遲到~

班主任堂
進進派左几張資料
原來今朝進進講果句野唔係佢自己作架 @@
以為得佢一個講d野係咁廢 :P

播video~
d人物行為好有教材feel -.- <-不過睇教材片想佢冇教材feel 真係好難既事~
有個角色叫 "國輝"
進進pause左響問觀眾几個問既畫面,問我地國輝做得o岩唔o岩
kooby:「阿sir黎架嘛,點會唔o岩丫」
XDDD
有一個女角幫佢媽掰荷蘭豆
進進:「你地有冇幫過阿媽掰荷蘭豆呢?」
我係咁諗既:媽冇叫我所以冇幫囉
之後睇到個女角想同佢媽傾吐心事(當然是跟愛情有關了)
果位偉大既母親一路聽一路開解佢
oro:「睇片就係咁o者,現實就兜巴星埋去『衰女!』架啦」
週會鐘響左,d人仲猛叫進進比我地睇埋剩番果2分鐘多d @@

週會~
讀完聖經就有兩三個form 1,2既講普通話
豬一聽到即刻勁捉佢讀錯字 @@
同豬用普通話對答 :P
我:「我頂他呀...還要播歌」<-exactly 8個字全部用普通話講
豬:「haha~ "wo ding ta" 」

放左學
同高軒,賢去salc
釗捉住我同我講野
「林文婉買左個筆袋比高軒喎」
衰人丫...快我一步 -o-
釗:「冇緊要啦,我地送番個整爛左既筆盒比高軒囉」

高軒同賢見我咁耐至跟落樓梯響度亂up野
控制唔到力度,搞到右手輕d左手重d...-o-
釗間接令到佢兩個一人比我打左一巴~ XD

去到salc唔知張ws要做邊度
有人話category 1,2揀一個做
有人話cat 1既source 1,2同埋cat 2揀一個
我梗係做有答案抄果個啦~ :P
alice睇有中文字幕既video @@ <-好似係明珠台錄架~

去左剪頭髮~
因為尋日唔記得去所以今日去 @@

夜晚幫阿爸裝個電視喇叭~

好野~
確定左tvb唔會整中文歌比seed~
更加冇奶油會係方力申唱~^__________________^v

>>March 15, 2004 at 2:29:30 PM GMT+8


2004 年 3 月 13 日 星期六 【晴】

今日好似冇做過d咩...
除左打機之外...-.-

咩話?!
"特種計劃" 原來係sunrise做既好事?!
仲以為係tvb諗出黎既譯名...
真係點都估唔到有d咁既事囉 !@#$%^&*
我死都唔肯用學琴做代價換新機架喇 -o-
自己儲錢買機都得啦
橫掂15年既利是錢我有9成都冇用過~ <-剩番1成唔肯定

豬話我既diary好搞笑
都差唔多寫左一年佢至咁同我講 = =
我邊有記得晒全日發生過既事咁犀利丫...
成日有d好笑既事發生左都唔記得打番落去既
有時我臨訓之前或者響臬 校(熄左機)醒起就打唔到
如果好彩響開住機既時候(日間 @@)記起件事咪補番落果日既diary囉

http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=10390
棋魂心理測驗
第一題兩個答案各試一次 (因為兩種飯團我都未食過 @@)
得到兩個結果:加賀,佐為
都中! @@ <-中既唔係個名係內容

細佬好茅 -o-
我同佢輪住打機一人玩一關
每次輪到佢玩佢都有心拖延,20分鐘玩一關 <-我認為自己玩一定可以8至12分鐘搞掂
都唔知佢真係方向感差定係咩
有乜理由次次都睇錯d地圖丫?
勁識精打細算囉 -.-

朝早羅左中文書同中文習作出黎
夜晚10點几先做完 =.=

覺得自己好恐怖...
一個念頭會留響心裡面咁耐 !@#$%^&*
仲覺得自己好糯呀
一個人唔係咁樣看待我既,我成日覺得佢係咁
另一個人擺到明係為左呢種目的先當我係fd,我又唔覺佢係咁喎
這兩個人不要搞錯了自己是哪一個便好 = =

>>March 14, 2004 at 3:48:46 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111778

Design & Scripting by ShowHappy.Net