|
2004 年 1 月 12 日 星期一 【晴】
今朝樊太講粗口 @@
hy,虎等人不知道所以我就說出真相:
係佢個 topic同粗口有關咋
甘sir話今次清晨廣播係樊太講
舊3c的眾人即刻...
lunch time李曉杰話
「我聽到係樊太就知你地呢邊一定會好興奮」<-關 jacky事,唔知可以去問 jacky @@
maths堂講sin,cos graph
考試同會考唔會叫人sketch或者plot出黎咁"摟"下哇? -o-
keating今日冇返
所以我地去晒art room
做吸煙調查既問卷 -_________-"
成個d part死唔斷氣題題都問人有冇食煙有冇買煙有冇飲酒有冇吸毒
我淨係有冇試過飲酒一項話自己有
第一次亦係至今為止最後一次
咪係打邊爐果晚比拉登逼我飲果半罐啤酒囉
我填問卷既速度出奇地慢
仲要不時炫耀自己做得几慢 XD
winnie話自己做完左,賢叫佢借黎抄
我比佢睇自己仲做緊b part果份ans sheet
先有人信我真係做得咁慢 =.=
以樊太既邏輯,我想暫時做住一秒鐘既市井流氓架 -o-
9:35小息 <-大把人一早做好份野啦
我要9:45至交,仲要淨係填滿ans sheet第一頁,冇填過第二頁架
當然最尾叫你寫個人資料都冇啦~ ^___________^
(大家想像下如果學校check到邊個份問卷做得一頁就交咁我會點)
走果時同terry講番份野
應該以呢個方法搗下亂,就最適合不過喇:
你的父母有誰吸煙?(父母親都吸煙)
你的親人中有誰吸煙?(有"父母"個option又唔揀)
becky冇交到份野,我問佢借黎睇後面我冇做果几part
佢唔比我 -o-
我一定係唯一一個做唔晒份問卷既人呀 XDDD
lunch
兩種飯都唔o岩食,去tuck shop排隊買野食囉
高軒咁卑鄙想自己走先? -.-"
bobby見到我上黎真係如狼似虎...
攬錯人喇佢...應該搵kooby丫嘛 @@ <-同佢chat緊,比面佢 :)
同bobby落拉記搵到阿曉講果本20週年既校刊
見到好多老師後生既樣
包括 進進,田田,kfc,符公,姚潔,唐太
bobby:「田田後生果時真係好似鄭伊健呀」
alice見我地睇得咁開心又走埋黎睇
佢每睇到一個老師就um住嘴笑一輪...@@
阿曉的推介果然不錯~ XD
上econ我竟然支持唔住恰著左!
明明自己唔想訓架...
婷話我呼吸好大聲
ck又好痛苦咁話
「係呀,我忍左好耐架喇...><」
點解我自己都唔覺既...
「一個嬲仔係兩個男字一個女字
而家有10個女字咁係咪即係10個嬲字呀?
寫10個嬲字係咪要有20個男字呀?」
田田解說計mole數之道也
「一個姦夫(指住anson)就有一個淫婦(當然是豬)
咁如果兩個姦夫咪即係有兩個淫婦囉」
danny引喻失義也
jacky扔一舊擦膠去婷度
點知失左準頭,丟唔中仲差好遠
婷:「嘩頂~」
成班靜晒
田田以為係彭狗講既
「拿,唔好比我再聽到你講呀」
就係咁,彭狗食左好大隻死貓...
我覺得婷係有責任話比田田知果係邊個講架
知錯能改是一種好的美德喔~
放左學去睇music contest合唱組
聽唔清楚kooby,ceci同埋唔知邊個唱果首普通話歌...
(今次唔係我既問題喇~lily都話聽唔到架)
有兩組唱好心好報
如果兩組都入到決賽就真係有點兒那個...!@#$%^&*
冇人同李克勤唱合久必婚個女仔叫咩名
釗:「個女仔好似係姓陳架」
過一陣間有人唱愛一個人
我:「唱呢首果個都好似係姓陳個喎」
XD
有人本來要響今日既日記寫書面語
可惜失敗左。
>>January 13, 2004 at 2:25:33 PM GMT+8
2004 年 1 月 11 日 星期日 【晴】
今朝返學見到co踩住單車
差少少就追到架喇...
不過同佢距離最近既時候佢見唔到我走左 -o-
最後行樓梯上到3樓至搵到佢~
「交 返大陸(10) <-問人聖誕新年假期有冇返大陸果張回條
新南威xx回條支票(20)」<-新南威爾斯大學既學科評估
jacky係咁樣寫響黑板叫人交野架...
今日winnie做書介
佢用英文講...=.=
佢講咁多野我淨係聽得清楚 "i highly recommand" 三隻字咋 = =
(差唔多係最尾果句黎 @@)
「考listening -.-」
唔記得係miki定stephy講既
家長日既回條有咁樣既一行
本人/本人代表_________(與家長關係:________)
我同miki 唔識填 :P
響mmlc試圖連線入mud
成功左架!
不過打唔到command入去呀 >.<
開埋 icq XD
不過開得唔夠一分鐘就熄番 - - <-我始終係勁唔夠疆果種人...
中文...
講完篇也許之後即刻變左童謠集中營 XD
phy:「大自然係冇一種生物用轆黎移動架」
進進話form 4開始唔會再出班/級名次...
成堂比佢用晒黎演講 =.=
RE玩一鋪決勝負真係好唔合理喎 -o-
一次classwork既分數xx/25
將果個分乘4係上學期用黎拉curve同計平均分既RE總分 -o-
更加唔合理既係bobby RE肥左都有全級第7...!@#$%^&*
炒飯既份量越黎越少 -.-
以前一個炒飯既發泡膠飯盒裝滿晒
9月之後繼續用同一種飯盒,不過入面既飯少左d
今日既炒飯用左新款式既飯盒
入面d飯明顯少過之前 \_______/
assembly睇跳舞~
winnie:「點解佢頂帽唔會跌落黎既?」
話說跳舞果條友仔個頭曾經完全倒向下架
我更加見唔到佢頂帽度有用繩綁住個頭丫...
一堆白色衫既人跳舞既時候我完全冇留意睇台上表演...
淨係數d音樂既佢最低音果8個音循環左几多次 XD
form 3聽過架...考試都考過呀
我數到28,証明我一定數漏左几次 @@
印象中係24定係32次架... <-既然數到28即係超過24啦,應該有32次
放左學係mo training
唉,賢真係卑鄙 -.-
吳學銘細細聲同我講我至知道真相...
賢一路響度唱歌,猛咁話想睇music contest
咁佢一開始就唔好黎啦...
反正唔係去比賽既人有冇到都冇所謂既 -o-
吳學銘有驚人發現呀!...@@
icy將chem果隻cd-rom連埋個碟套黐左響棟牆度
吳學銘:「咁樣測驗可以睇到隔離果個喎,睇前面果個都得」
今日既mo training教geometry(part D) 同埋emuxxx(點算) (part E)
教geometry用左大部分時間
搞到part E要自己返屋企參詳 <-教既野,+example+exercise得4頁紙
d几何題目如果比得太少資料你
就要大膽假設,用special case去計 @@
做maths卷既mc都係同一道理~
我地走既時候就係咁o岩音樂比賽獨唱組初賽完左~
返屋企途中見到阿tim~ ^^"
今晚剩番一兩個鐘既時間
睇書定係做數好呢?...
>>January 12, 2004 at 2:00:42 PM GMT+8
2004 年 1 月 10 日 星期六 【晴】
唔多記得左今日自己做過d咩...
失憶症...!@#$%^&*
今日終於成功殺到hrzo了
不過我禁錯掣
唔小心用自己隻手殺左佢 -o-
應該丟佢落幼龍度架嘛 @@
好野~
co終於玩番mud喇~
(勁想知佢個留言究竟講乜~ ^_____________^v)
似乎家長日淨係阿媽去就得
自己唔駛去埋...
咁係唔係好事呢?
>>January 11, 2004 at 3:38:19 PM GMT+8
2004 年 1 月 9 日 星期五 【晴】
今朝睇左棋魂
佐為還是化成光了...
「如果虎次郎係為我而生
咁我就係為光仔而生...
而光仔,又係為左邊個而生?
無窮無盡咁循環落去,經過一千年又一千年」
咁我呢?
邊個為我而生,我又為邊個而生?
這種無限的東西還是不要試圖用人的有限智慧去想 @@
不然我也化成光就不好了 !@#$%^&*
去左剪頭髮~
同細佬去翠屏我上次去果間飛髮鋪剪
excess demand呀...=.=
得一個空位,細佬剪完至到我剪
個師傅用相同方法處理我同細佬既頭 <-唔係上次果個唔敬業既師傅喇 @@
但係返到屋企
阿媽話細佬個頭剪得好肉酸,我就几好
呢個髮型唔襯細佬? XD
我既頸痛似乎有惡化跡象...>.<
點算好呢?
以後都得"挺起胸膛做人"(即是坐得正站得直啦)嗎? XD
今日個mud 開番
如果我照以前咁對住個電腦咁耐
我會未夠廿歲就駝背的...@@
竟然唔記得自己響mud入面個character冇左miansi
高軒搵到張seal 叫我比佢殺仲走去佢面前食左粒複蛇膽
結果...
我發現自己而家玩mud對死亡冇咁著緊
好耐以前死一次係對我好大打擊,甚至會令我諗住唔想玩落去架
而家...
死左全skills減1 lv,咪開robot練番佢囉
點解我會變左咁多呢? @@
>>January 10, 2004 at 3:53:56 PM GMT+8
2004 年 1 月 8 日 星期四 【晴】
今日英文堂...
group discussion
講果本13 unpredictable tales
我,ck,婷,彭狗
成本書13個古仔我睇左2個
ck 0
婷 2 <-一早睇左"no is yes"(keating叫我地睇果個) 仲有最短得4頁果個係我臨時叫佢睇
彭狗 8 (計埋no is yes)
有鬼好discuss...=.=
discuss完個冇野好講既topic
keating叫我地分番組講番個oral communicative task
效率驚人 @@
好快就決定左一堆野
可能因為豬有"指揮官"這特殊技能吧
提起几樣野都同禮有關既 <-放心~全部都唔係豬提出黎~
不過佢三個一直死都唔認講野之前有諗起過禮
話我諗起係我既問題 -o-
typhoon <-咪佢個網名囉
羅密歐與豬麗葉 <-禮同宋永平舊年做既野...得閒搜尋下我最"陳年"果几頁日記應該會搵到
本來4個人用英文傾得好地地
我英文 level 低聽唔明,所以講中文
帶壞左佢三個都跟埋用中文講野 ^______________^v
決定作一個 kooby and bobby既古仔出黎拍video <-係有講過呢樣野,不過唔係決定!
(強烈反對加入唱歌既部分呀!!!如果我有份唱既話 :P)
進進既技術好差 XD
佢話將一個銀仔擺響一張紙上面
羅走張紙,個銀仔會垂直跌落
不過佢次次都做唔到 @@
(教緊 inertia 也)
排隊買飯既時候
我響高軒前面三個位
劉舜年,釗係咁叫人買b餐(唔記得係咩,總之好食過a既會雞扒飯,超難食)
終於,高軒前面果個人買左最後一個 b
「a餐有咩咁難食o者?」
我,釗,劉舜年認為呢個係"吃不到的b餐是臭的"既表現 XD
從另一個角度看,這是樂業的表現 :P
我終於真正體會到咩叫 "笑得嘴都合不攏"
睇住高軒修理個筆盒既時候...XDDDDD
忍唔到笑...雖然果時我自己都唔知有咩好笑
等佢生日送多個比佢先~
佢當年大減價買左3個...而家剩番2個(一個用緊一個響屋企未用過)
能用自己的手打開那個筆盒的就算是巧手工匠
bio
「你地唔聽書啦,會考出親呢度都死晒架」
死硬即係聽唔聽都冇乜所謂啦
而且佢講既野就係本書講既野,連個powerpoint都係
同賢,jeff,高軒,仲有lily @@
試"左手畫圓,右手畫方"
得 jeff 一個做到 @@
jeff你要加油鑽研這神技喔~
阿媽晾衫整跌左一件落去 <-我屋企常有的事
跌左落樓下5樓既冷氣機上面(夠離奇吧,我家住7樓的)
佢話樓下果家人好似得個菲傭響度,唔知佢識唔識聽廣東話
所以拉埋我落去 -o-
不過落到去禁完門鐘發現
根本冇d咁既事! -.-
話明6點搭9再落去一次
上番屋企(5點半)睇錯鐘以為係6點半 = =
6點搭9,再落去一次
羅左枝晾衫竹,前面用d西餅盒既繩綁住個衣架
勾唔起件衫,阿媽響上面遞枝掃把比我 @@
推左件衫落平台
我落去執番屋企
「你有冇同人講唔該呀?」
......一等一的廢話耶 - -
成半個月冇得玩mud喇 ><
好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀好悶呀
似網友多過似現實世界既朋友…
>>August 20, 2004 at 5:06:57 PM GMT+8
2004 年 1 月 7 日 星期三 【晴】
今朝發生咩事?!
7:50入課室,半班人都冇
平時呢個時間入去應該好多人架喎...
課室部冇左個windows既電腦又有人開喇
咦?今次有番個windows咯喎~
不過仍然係login唔到 = =
brella問我一分鐘打几多字
係短果d日記先可以半個鐘打一篇啦...
佢話佢打完果疊野有$$收
叫我估佢會收到几多
點估呢...
不知是我的癖好還是什么...
我特別鍾意玩開口中 :P
490 @@
佢話係d有關教育改革既廢料喎 (唔記得brella點講,總之係接近呢個意思啦)
佢比我睇其中一頁
係一篇三行既中文課文(體裁該算是"童謠" @@)
係几年班既課文呢? =.=
我真係死都唔信係小六架... <-佢都冇話係,放心~
小一就差唔多
不過我小一既第一篇課文"上學去"
有三句,第一句係"上學去," <-唔記得第2,3句喇! -.-
字數好似比brella比我睇果篇短d喎...
遲出生的孩子真辛苦 :(
清晨廣播其中有一把聲...
明明係顧顧既啦,佢仲死唔肯認?
彭狗,ck,婷佢地都聽到呀
bio講左一堂話點cut grade
嗚...我差2分呀 ><
"matching game"
「份卷用pattern a問你你就用pattern a答番佢」
「會考鬥錯得少,a-level鬥o岩得多」
我認輸了...
要背熟那些答問題的pattern才懂得match呀!
而且...
中一至中三d中史同history(除左中史有部分刁鑽題目之外)
唔係都係玩matching咩? -______-"
bio唔係名為理科既文科係乜呀咁?...- -
唔記得左bio book 1已經教晒,今日應該帶book 2...
leo:"some are crazy ninty something..."
曉即刻瞪住豬
「如果我唔記得響日記提番呢件事你話番我知 @@」
miki留意到婷既頭髮短左
婷話佢係星期二剪頭髮既
stephy將佢病左同頭髮短左擺埋一齊講
話婷做左化療 @@
XDDDD
amaths的真正意義是
一子錯滿盤皆落索
唔止鬥識唔識仲要鬥小唔小心 -.-
(我前者唔見得勁,後者連小學生都不如 =________=)
sin,cos,tan,csc,sec,cot (π/2+ -θ) (π+ -θ) (3π/2 + -θ) (2π+ -θ)
要check自己有冇做錯真係要成題重做一次先知 =.=
每條寫到成10個step去得到一個answer
係冇可能逐個數字check架
考試見到呢d題目請自求多福
有form 5既人話
「見到trigo至知咩叫amaths,見到coordinate至知trigo唔係d咩野,見到微積分...coordinate都唔算咩黎」
lunch time
高軒真係好唔應該...
我買左飯,佢叫我等埋佢先上去
差唔多到喇,我話佢唔應該叫我留響度,佢叫我上去 -o-
佢買左d燒賣
行樓梯行到上到地下果層見到陳子健
高軒話唔知陳子健望實佢做乜
可能因為佢羅住d食物吉住竹簽喎
我話唔知佢上去課室見到彤會點
會唔會比彤"推"番佢落去呢?
就講就中,響課室見到彤
我同佢講番之前響樓梯我同高軒既對話
不過最後都冇乜事發生響高軒身上~ @@
食完野同高軒,劉舜年,臻,豬,曉講左好耐有關考試cut grade既野
哇...
原來RE 52/100都有c呀 <-仲要係o岩o岩好擲界果隻
太感動喇 >.<
據聞a班有人96/100...
唔妥喎
RE駛唔駛計落考試平均分架?
要計既話咪好恐怖?
爭人成50分呀大佬
RE 76分有a
咁曉就係傳說中既8a了 = =
臻既amaths原來讓左人半臂...
佢考果時唔知份卷有第二頁,冇左40分...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我自評"符碌精"也!
分數方面不予評論
取grade方面
chem 86分有a <-我就係86分
中文 140分a <-我140.9 (臻156呀...!@#$%^&*)
bio差兩分a也不必說話了吧
唔通要為左bio多兩分就犧牲中文同chem各少一分咩? =.=
比較下,jeff就係時運低喇 =.=
佢自稱有3科都係差1分可以高一個grade
放左學響教員室出面等周sir
不過我過左一段時間冇見到就走左喇 @@
同魚坐k12返去
佢話呢次考試既cut grade方法根本係要比所有人合格
a,b係5分一個grade
d,e差唔多廿分一個grade
誰說的!
有一科81分或以上就a了呀(econ)
更甚者還有76分可以a的(RE)
聽日要記得帶bio book 2...=___________=
philip好耐之前問過我
brella今日又同我講過既問題
我終於可以回答了
今日呢篇日記我5:09開始打,6:33打完
中途冇hang過機
(以電腦畫面顯示的鐘為準)
>>January 9, 2004 at 8:28:07 AM GMT+8
2004 年 1 月 6 日 星期二 【晴】
首先要講几句:
尋日既日記有3件事唔記得左寫,補番喇
1.m頭既s音
2.打波整跌自己既球拍6次
3.ck發明新的方法虐待個筆盒
大家自己睇番啦 ^_________^
今日周sir入黎之前我唔記得簽番張temp record form
所以為安全計,佢問有冇人冇簽到既時候我舉埋手...
(呀!小息唔記得落去度番體溫 @@)
派左篇作文
好野~上學期作文平均分冇60嚕~
這才是我正常情況下可以得到的分數
但係當我羅到自己篇作文既時候係唔開心架喎
なんだ?! <-我忘了這句日文的意思是"為什么"還是"什么"
比左95年既閱讀理解我地做
做做下周sir行埋黎叫我如果得閒就搵下佢
我諗:做乜野呢?
比30分鐘我地做兩篇閱讀理解
我係用左25分鐘做第一篇(白話)架
不過最尾第二篇只係差一條3分既題目(不過諗極都唔識) @@!
今次做得太差了
總分只有17/30 <-如果評分評得嚴d我可能會得15以下...
得閒(唔得閒既藉口只係打機...)要買本練習返黎做下先得~
pe堂
鄺sir斷左腳
所以有個代課老師黎教我地
望落去真係同高軒差唔多高 @@
「鄺sir應該要一個月至好得番...咁我就教到你地3月啦」
1月頭既"1個月後"係3月?!
陳海揚 <-"ocean chan"(唔係真係佢既英文名) XD
曲棍球控制得好差呀...
不過踢毽仲差 =.=
佢話公開比賽既網係155cm高
「唔怕話比你地知喇,我都係155cm高既」
後來我問高軒
154...!@#$%^&*
lunch
本來話同高軒,jacky,bobby,ck去m記食架嘛
jacky bobby ck居然甩我同高軒底走左先?
不過後來都係響佢地到m記之前追得上
我差唔多食左高軒...
成包薯條~
買番一包比佢 @@
「嘩你真係買番一包比我架?」
嘿
走既時候ck話見到kooby響前面
我地行左去kooby前面之後
「bobby你企響度!」
我禁唔實bobby呀...
返到課室
同豬提起我尋日既日記唔記得講跌羽毛球拍既事
「你應該羅高軒個拍黎拋呀」
我剛才在m記做的事...
真係對唔住高軒 XD
(當然唔係話食d薯條對唔住高軒啦~)
chem堂去左lab
同豬講左一堆同考試有關既野
豬唔知比我摑左几多巴 :P
(梗係冇真係打落去啦!~)
賢:「嘩勁喎,phy bio chem,我phy chem bio」
係囉...正常人(以我同賢做標準!)梗係phy>chem>bio架啦
豬先會phy>bio>chem
豬話男仔通常bio會差d喎
哦...即係女仔會三樣都勁啦 -______-"
我,賢,豬,彤 1 group
richard,威威,曉,brella 1 group
兩個group既人得豬一個有帶計數機去lab
所以佢個計數機就比人搶黎搶去喇
嗚...第一個話要借佢個計數機既人係我黎架...><
classwork一共有有4題
除左豬之外,大部分人都係做一題就要pass個計數機比下一個
豬係一題都做唔到就要比人~好辛苦先可以完成一題
何也?坐佢側邊果個偷襲佢囉 XD
我做到第4題,正想用計數機
趁佢地爭緊既時候我條直式出黎(小學方法 -.-)計左第4題~
同brella對d答案全部一樣 ^^
得閒冇野做幫威威搶豬手上既計數機~
不過我為左要睇準機會郁手
豬有左防備就搶唔到喇 -o-
我同威威話督佢腰
「好呀好呀,我都想睇下豬豬比人督腰會點」
比田田見到...@@
好彩田田冇叫我地做後面既classwork
如果唔係又要爆發戰爭了...
返到課室上amaths
tan θ = -1/root2
find the value of (sin θ - cos θ)/(sec θ - csc θ)
執念驅使我將本amaths書帶返屋企...
(我應該帶埋classwork book架 @@)
夜晚食飯之前訓左成兩個鐘
7點訓到9點...
起身既時候仲好唔肯起身架 @@
>>January 8, 2004 at 11:29:10 AM GMT+8
2004 年 1 月 5 日 星期一 【晴】
放假之前已經有既一個問題
朝早鬧鐘7點響左都要到搭4先肯起身
原來這情況還有發生耶 = =
「比1 mole橙你一世都食唔晒」
搞到我又諗起空想科學讀本諗野既風格 @@
在地球上哪來這么多橙?!
ck佢又想用手禁到高軒個筆盒變形
不過用手造成既破壞力唔夠
見到ck坐住張凳,就靈機一觸
將個筆盒放落凳下面,禁低張凳...
不過高軒都非常厲害
竟然可以將個筆盒還原到可以自由開關既形狀 @@
去phy lab之前kfc入左黎
比左screening test既result我地~
乜今次改得咁快既?!
嗯...11/16
除左尋日話正確答案24我加漏左個1就錯左之外
原來 [1/n] + [2/n] + [3/n] + ... + [2004/n] = 2000 <-求n的整數值
我做到669,正確答案670 -______-" <-我係因為列錯式至做錯左架
一份卷之內有兩題因為計少個1錯左...
交卷之前諗到既答案係錯既
吳學銘做到既70度至係o岩
kfc問我地想唔想比賽,係自願性質
佢話8分果兩個form 3都去
我梗係去啦 舊年已經希望今年可以再去喇 ^__________^
高軒,jacky去
賢同吳學銘同分...賢放棄左
失策...
我竟然唔記得左其中一個form 3叫咩名 =.=
派左phy
tony羅左佢自己份卷之後
我一睇到自己個分數即刻嚇左一驚!
哇...
這是什么回事?!?!
考完之後同其他人對過
我係肯定自己計錯好多野架喎 <-當然我都睇到自己先前知道做錯既野係錯左
點解仲可以...
下面d野唔關考試成績事喇:
吼...我不要佐為的宿命呀!
brella問我theory錯d乜...@@
搵番張成績,而家知喇 @@
5分作曲
4分performance directions <-question 4(a)
2分question 4(b)既雜項
4分transposition...唔知點解移調我都會錯4分咁多 = =
amaths今日教左好多野 @@
sin θ,cos θ,tan θ等一共27條formula丫...
仲未到compound angle呢 !@#$%^&*
唯有是希望自己做得多會熟手吧...
lunch time同jeff去睇創藝展
去之前響4樓係1:08
佢話:搭3至開始喎...
我話:咁慢慢行去囉,一步行地下既一個格仔喇 (每個格仔是1.5cm*1.5cm啊...)
落去...睇左陣唔知佢做乜 @@
懷疑自己點解要落去
好似陪jeff去咁既...
再睇一陣估到講d咩喇
黑色衫果堆人係d咩黑暗力量之類既野征服左個世界
然後覺得孤獨迷惘什么的
到搭3有一堆人湧左入hall
我同jeff至知原來之前睇既只係綵排...!!! <-唔怪得咁多蝦碌啦 :P
一人羅到一張有關個表演既
我估既野中左少少喎 @@
lunch time完左之前又響廣播聽到果把"磁性"既聲音喇 XDDDD
英文paper 1,2...
羅到份卷番埋位,第一時間比豬截住
到豬羅到份卷,知道佢paper 2高我1分 <-呢個時候佢好驚訝
睇到有一題我o岩但係keating mark左我錯
改埋同豬講,佢面上表情好似有d嬲
這算什么意思 -.-
人地低分過自己就"因競勝而得快感"?
比人高分過自己或者同分就嬲?
睇埋paper 1...
我.那.十.天.發.生.了.什.么.事?!
"honest boy" <-stephy比keating改錯一題減番1分
ck這個人真是...唉~
bio
見到份卷第一頁寫住50真係超驚...
睇到豬份卷寫56至知,原來呢個只係long ques部分既分數(full mark 60)
結果我phychembio三科既成績同自己估計一樣
phy>chem>bio
m頭畫左個人出黎...
頭,雙手,雙腳,一共5個橢圓形,身體係一個大d既橢圓形
ck:「呢個係阿sir黎架」
但係個"人形"缺左個頭文字m喎...XD
b班d人行過見到個人形都笑餐死...
「一開始呢度個concentration係零sss...,呢度係二百sss...」
m頭確有他的厲害之處
中文都咁多s音...@@
miki隻假腳...終於都報廢了
臨終前比m頭見到佢精彩既表演
我始終無法攻破彭狗既守護網啊 :P
呢兩日有兩次成功將puma扔出去
上次係因為佢分心做緊其他野
今日係扔左去佢隻手唔夠長店唔到既地方
放左學同bobby計過我同佢分數既差距
事緣佢話我今次考試勁,我話佢仲勁過我,佢就話逐科計下
將中文,作文,econ,RE,PE撇開,我同佢既總差距係
未計中文之前,佢咁多科一共多我37分
計埋中文...(76.5-53)*1.4=32.9
即刻縮番個差距到4.1分...
太扯了吧!
這種 "一擊扭轉敗勢" 的情況只會在一些不乎常理的機械人片集中出現呀
現實生活中該不會發生...
5-6 pm同高軒,劉舜年,釗打波 ^^
高軒同劉舜年鬥串...
我以旁觀者既身分插嘴
几好睇 XD
我做什么了?擊球的命中率竟然差了這么多!
見到一把比人棄置既球拍
我都係咪玩雙劍,因為玩得唔係太好...
打一個鐘頭波跌左枝拍落地5次...= =
頭4次係學劉舜年咁拋起枝拍但係冇佢咁好技術 <-唔係呀! 佢自己都整跌左2次 @@
離開體育館之前都要衰一次 <-呢個係第5次
我話:第5次喇
釗:你應該話暫時5次
choi 過佢把烏鴉口丫 =.=
返屋企響個 車立 度又鬆手整跌一次... <-第6次 -o-
6點走人之後我,高軒,釗仲行左好遠路去m記食雪糕
真係行左好遠架
因為太和果間個雪糕機壞左 =.=
行近昌運既時候高軒又話要去大埔中心果間喎
7點至返到屋企~
高軒一提我至記得hkmo比賽果日撞正家長日...
咁點算呀?...
一開左電腦冇耐豬就同我chat 喇 @@
不過同佢chat左冇耐佢就off左
經豬一說我才意識到自己 level 暴升的事實...
英文?升上form 4到而家為止
我做多左d乜野?
唯一可以算係既就只有之前兩本story book我都有睇晒囉
今次呢本難d喇~
假期之前派左到而家一頁都未睇過...
從這兩天見到的事情
我肯定這次考試絕對不能用作評定我升到中四後的實力如何
因為我不能相信這是自己正常的能力...
>>January 7, 2004 at 11:21:58 AM GMT+8
2004 年 1 月 4 日 星期日 【晴】
今朝返學見到宋永平~同佢一齊返
佢提起temp record form...
我發現自己唔記得簽名! @@
算了,新的一年是一個開始
所以開始用另一個簽名式樣(自己作一個)好了...XD
行到學校前面條斜路見到co
丫...之前同宋永平講野果時好似提過佢喎
好邪呀...日頭真係唔好講人呀 @@! <-咁咪即係我既日記一定要夜晚打?
今日派左一堆試卷
除左maths同amaths之外其他都過得自己果關啦...
當然有d科有驚喜 ^____________^
maths:
xxxxx +2 -4 -1 = xxxxx -1 冇左2分
4x = -2...x=1/2 冇左2分
y^2 - 22/5 y + 1 = 0
下一行我寫...5y^2 - 22y + 1 = 0 冇左1分
↑其實唔寫後面果行冇問題架,呢1分只係我衰多手...-______-"
amaths:
x^2 - |x| - 4 = 2,then x^2 - |x| - 2 = 0 成題7分我咁樣錯一錯就剩番2分 !@#$%^&*
x^2+4+8<84...x^2 - 76 < 0
人地唔識做冇分,冇野好講
我...在...干...什...么...
有必要重新讀幼稚園和小學的加減乘除嗎?!
一件冇可能的事...
中文 76.5/100...jacky話我全班最高分
係高分既人唔出聲咋掛?...
講番份卷真係几搞笑...
兩篇閱讀理解各佔10分,一開始話明用"自己的文字作答"
我白話文果篇淨係抄原文都有8分
什么叫"自己的文字"?是自己隻手寫出來的文字嗎?
對amaths卷...ceci勁同miki講野
比kfc串 XD
kfc話佢listening同oral應該好好喎
之後有人問佢oral几分...佢話89 @@ <-oral full mark is 50 ar...89 @@ fear...
g(x) = (k-1)x^2 + 7k + 9k <= 9
find the range of possible values of k and the maximum value of k
豬不明白那題要做什么
問完我一論都係唔明
豬話後來禮,毛毛,bobby,(仲有一個我唔記得 @@) 4個圍住佢
解完佢先明白 <-應該淨係bobby解比佢聽掛...
好野!
以後有人問我maths(近排好似少左 ^^ 是好事,最好keep住而家咁啦)我講完佢仲係唔明
我就話自己表達能力唔好啦
thx pig ~ ^____________^
區佬做在中央廣播裡宣佈的人
他的聲音好"磁性"喔~ XDDDD
田田話有一題淨係值2分,但係卷上面寫左3分
所以滿分應該係99
kooby勁大反應
佢話c班唔係田田教,可能會比多1分
那樣太小器了吧
據說有人amaths計錯一個加減數就丟了5分耶...
相比起來1分真的不算什么大事啊
放學後mo screening test
x=(root7+root3)/(root7-root3) y=(root7-root3)/(root7+root3) find (x^3-y^3)/(x-y)
我識做架...
計到23唔記得+1就寫左落去之嘛...>________<
有2題唔識...算了吧
有一題我諗到個答案架
不過諗到既下一個迅(打唔到正確既字)間基基就嗌交卷...
搞掂個screening test之後同高軒,jacky去左m記食麥樂雞~
9件買1送1...一人6件 :P
>>January 5, 2004 at 2:03:16 PM GMT+8
2004 年 1 月 3 日 星期六 【晴】
今朝比左grammar focus既答案揚揚
落去既時候發現
自己唔記得戴眼鏡! @@
後來沖完涼又唔記得戴番...
我今天干什么了?!
寫唔到review of tv programme呀...
contents 100-150字
但係我寫到76字個腦就實左喇 ><
仲有個80-100字既comment未寫... <-呢個好似易寫過content -o-
>>January 4, 2004 at 3:32:45 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|