|
2004 年 2 月 21 日 星期六 【晴】
今朝本來的起心肝做compo...
不過細佬嘈住晒
我又分心去其他野
所以夜晚10點几都未做完 =.=
本來應該好快可以寫完咋喎...
細佬唔識做一條數
明明係好易佢都懶得諗
本來阿爸差唔多出去
我希望佢可以幫我令到細佬收聲
又做唔到喎
阿媽每次嘈我熄機/彈琴等等
阿爸都一定幫阿媽用剪電線黎威脅我既
而家細佬阻我做功課又唔幫我
哼,正一老婆奴 -.-
比老婆恰就恰番個仔出氣,算咩道理呀
而家我拳頭唔夠阿爸阿媽大,講咩都冇人聽架啦
我肯定佢地總會老,總會有力氣唔夠我鬥既一日
睇下到時輪到邊個管邊個丫拿
阿爸出左去之後細佬本來走出間房
我鎖左房門專心作文啦
細佬又周時話羅呢樣羅果樣叫我開門
羅左兩三次唔再開比佢,佢就撞門喇
一開始淨係用手腳都冇乜野
打打下我見到房入面d野響度震...?!
佢同我話個門凹左
都唔知佢係用咩黎打凹個門架,正常人既拳頭邊有咁勁呀
(後來問番,佢話係搵張凳撞落去既)
阿媽返黎
我同阿媽講番件事
佢竟然話我唔開門就係我唔o岩喎 -.-
大佬呀,我開門就做唔到功課啦
成日一方面叫我咪玩咁多叫我做功課叫我溫書
一方面又響度縱容人騷擾我讀書喎
突然間好羨慕d冇兄弟姊妹既人
突然間好想令自己成為一個冇兄弟姊妹既人!!!
睇完gaogaigar disc 6
tv版看完了...
連hammer hell&heaven都無效
唯有用hell&heaven打
強招打唔贏,用弱招竟然打得贏 @@
mud原來同我讀書/做功課既專注力無關 !@#$%^&*
今日個mud一早就down左
但係我做功課既進度一樣係超慢...
re 豬:
你做到條數對我黎講係好事
我近排反sai意識一直都好強烈
你仲咁夠疆成日問我數
好佩服你既勇氣,所以我想你體驗下我平時既苦況(如果呢招work就得)
唔該唔識做第12題既人去問豬,唔好問我,因為我唔識
(我認為咁樣唔算害人,否則我就係比人集體迫害)
我以後會盡量叫d問我同一條題目既人去搵第一個問我果題既人
我咁做法目的係令到所有人都唔想做"第一個"
>>February 22, 2004 at 2:57:23 PM GMT+8
2004 年 2 月 20 日 星期五 【晴】
9點約好豬,曉,彤響我屋企樓下等
落去見到曉第一個到~
「我專登過左9點至出門架...都係未到齊人 =.=」
一講完呢句即刻見到豬,彤 @@
部電腦d setting比豬改晒 -o-
曉:「danny你有糯米飯食呀?」
我:「係呀,你又知既?」
曉:「頭先你阿媽講既」
曉又想食 @@
(阿媽話下次佢地黎就煮比佢地食喎~)
彤走之後我,豬,曉繼續講個is proj
響非常之唔專心既情況下完成~
豬響我屋企望到風水廣場
話如果果度有function既話就想上黎我度睇 = =
門鐘響
我:「你地估係邊個」我自己都唔知架
豬:「姨姨」
中左喎~
真係上次比豬叫做"姨姨"既人喎 XD
表姐真係無辜喇 @@
豬死都唔肯響我同曉面前磅重 -o-
我同曉行開左再返去就見到佢企上個磅度
佢一見到我同曉即刻彈番落黎
比左個機會佢扮唔知 !@#$%^&*
(曉,彤,下次黎記得要靜雞雞睇住豬磅到几重至現身 XD)
豬,曉走之前見到一張紙講糯米飯既
教點煮,講響中醫方面有咩功用,對身體有咩益處
豬見到"適合身體過瘦、...人士食用"
「咁唔o岩我食嚕~」
響學校諗左成堂時間先做到既數 (maths supp.ex 6 Q12)
點可以咁輕易就比人抄架
雖然我差少少就輸比"同情心"...
(這証明我反sai 的意識強了?之前我是會"忍不住同情心"的呀...)
另一方面
如果我真係可以完全做到"反sai"咁就仲弊!
心情好矛盾...
曉改好左oral task份script email番比我...
本來我係想佢print架...@@
compo同中文作文都未做過丫...=.=
>>February 22, 2004 at 12:25:02 PM GMT+8
2004 年 2 月 19 日 星期四 【晴】
第一堂之前既班主任時間
ceci,kooby做書介
ceci講果本唔知乜野書虫...
有一個角色,人稱calculator,數學好叻,落堂成日追住老師問野,仲會問老師羅埋電話問功課
吼呀呀呀呀...
為什么附近所有人都望著我 -.-
以上的後面一項是豬她們的工作呀 -o-
「就算比你會考羅到10個a,你既人生又美滿咩?」
這說得不錯丫,我就總是不能完成一些 "沒有責任要做好,但自己心底裡很想做的事"
就算做得好那些 "有責任要做好的事" 又有什么意義了!
kooby:「本書話會跳落愛河果d都係笨豬...(下刪n字)...蘇格拉底娶左個好醜樣既女人做女人」
爆笑~
原來可以娶一個女人做男人的 XDDD
「佢老婆咁醜樣,所以佢就專心研究學問,後來成為一個出名既哲學家
諸葛亮個老婆又係好醜樣,所以諸葛亮又會咁叻咁出名
周瑜娶左好靚女既小喬,所以佢就輸比諸葛亮喇」
據說黃月英不是真的醜啊...
只係佢老豆叫佢做"阿醜",因為月英家鄉d人迷信
認為話自己仔女靚既話仔女就早死,月英有兩個哥哥都一早瓜左老襯 @@
我諗:有得比我揀我寧願放棄自己既才能架
反正我既才能只可以用黎扮演sai...
PE~
熱身既時候我嗌:「跑最慢果個有獎呀~」
之後真係有d人跑快左~ XD
偽進進不斷重複一句說話:以自己既能力做好一件事
好敬業既人 =.=
打打下籃球覺得頭暈...><
不過冇几耐就清醒番喇~
「以前我form 3係全班最矮果個,運動最差」
釗在看著誰? XD
(話時話,我唔望過去又點知佢望邊個呢?)
pe落堂之後去搵keating~
講番個oral task份script d野
keating: "it's better for you to identify..."
豬: "who is who"
keating叫我地最好響錄音既開頭講明邊個把聲做邊個角色
佢話我地係最早交script果組~ ^__________^v
個古仔佢之前都睇過一個好相似既,問我地係唔係網上搵落黎
穿煲了~ :P <-是寶雯send給我們的 "天使的三個人生的答案"
臨走前keating講左一句:"keep on, girls...ah! no, girls and boys"
(純惡搞)是 "girls and boy" 吧 XDDD
grace lo:「econ去到呢度淨係計數既o者~」
是我出場的時候了! <-這 "出場" 是 "被逐離場" 的意思 = =
加減數是我在maths方面最弱的一環呀 -o-
落去買飯途中見到brella
「乜你一路行一路食野既?」
食完野,同bobby周圍走
見到徐sir~
佢羅緊一堆唔知咩設備落操場
我同bobby就問佢啦~
隔空傳訊器 (英文係"wireless transmitter")
係舊年一個唔知咩香港青少年乜野科學比賽既優勝作品 @@
係mst既form 6整既~ <-徐sir話果4個form 6有2個拔左尖
可以將能量(電力)隔住空氣傳送
佢同我地話有興趣既話可以落埋去睇~
我同bobby見橫掂冇野做,就走左落去睇喇
幫佢駁線播video同埋擺好個set-up
「你地真係我既小天使喇」
原來個獎杯既用途係...
責住d紙以免比風吹走 = =
因為駁左電腦畫面落電視之後冇聲出
所以徐sir叫一個埋黎睇既人去搵條駁聲音既線過黎
果個人返左黎,徐sir:「你真係我既小天使喇~」
bobby:「之後呢度所有人都會成為佢既小天使」
同意...@@
徐sir將呢舊野既用途,發展(再大規模d發展呢個技術可以做乜)重複左n次
因為几乎係每有人走埋黎佢就再講一次 @@
果几個form 6發現電磁波既頻率如果去到60k Hz,發出既能量會比附近既頻率強好多
(頻率係2.4G Hz既電磁波可以對人體構成損害)
呢舊野如果再整勁d
可以將佢用響家居地板,咁就唔需要用電線喇
非常厲害的發明丫...
brella:「乜唔可以一路行一路食野架咩?」
過左成個鐘佢至問番我 @@
「唔係~係好少見到人一路行一路食o者」
「要搵到個位坐低至慢慢食,咁就好time consuming,一路行一路食就係time saving」
大半班人都冇帶chem workbook 1a !@#$%^&*
terry,tim,高軒佢地貼左d貼紙落冼澤銘背脊
比佢搣番出黎之後我企圖再玩下
不過我笑得個樣好奸,比佢發現左 -o-
maths
kfc:「成班得几個同學識做第35題」
豬望向我
我兜巴星埋去,佢即刻轉番個頭向前面避開左
我feel到自己當時好嬲,係好想打佢一巴既
如果豬唔擰番轉身,我係絕對會打中佢架
kfc繼續講:
「我講既 "識做" 唔係好似大部分同學話果條線係直徑咁砌佢兩條線相等
我tick你只係表示我讚同你既講法,你個方法唔一定係最好」
冇錯,我就係砌條直徑出黎既大部分人之一喇~
kfc同我話3月6號有個培正中學既數學邀請賽,話想搵我去
我一話去即刻發現自己果日係唔去得...!@#$%^&*
因為...3月8號同9號連續有amaths同bio test丫 ><
見到kooby收一袋野落locker
「你收埋成套pe衫落去呀?!」
「鞋」
「我成日見到人地擺袋野入locker都問佢係唔係擺套衫入去,但次次d人都話係擺對鞋入去 @@」
覺得gaogaigar呢度好好笑:
機界31原種有3隻落左黎破壞地球
凱用到埋hell&heaven (最強招式用唔到,唯有出第二強既招式)
都消滅唔到一隻,gaogaigar自己就斷左兩隻手
「一直以來,我藉以作戰的...(下刪n字)...是勇氣!!!!」<-講得超激動
用gaogaigar個膝頭(有鑽頭既)撞落隻原種度
原種放一個鑽頭出黎同佢針鋒相對咁鬥大力
gaogaigar個鑽頭唔夠原種果個抽,連隻腳都斷埋
我認同凱係好有勇氣
不過呢d叫有勇無謀~
"勇氣" 兩個字嗌到咁大聲竟然唔夠打,真係好糯皮既事 XDDD
>>February 20, 2004 at 11:42:29 AM GMT+8
2004 年 2 月 18 日 星期三 【晴】
今朝返學途中見到豬~
佢轉彎走入公園之前我響佢後面
我諗住繼續直行會撞唔到佢
點知一去到寶湖個街市出面就撞到正 @@
超唔明chem >.<
ch.13太多列表喇
睇到眼都花埋 =.=
做addition of forces既實驗
oro:「好耐冇試過咁認真去做實驗喇」
我不禁想說:「好耐冇試過成組人做做下實驗剩番我同brella喇」
這個danny啊,又在出茅招用cosine rule了 -.-
做緊實驗既時候朱斤,kerry佢地響度傾緊美少女戰士
好似因為有人送d美少女公仔比朱斤做生日禮物
(@@ happy bday to 朱斤~)
我覺得美少女同電童,勇者王等既超機人,甚至超人系列,響性質上都係一模一樣
一樣係平均每集出一隻怪獸出黎破壞
主角們出黎響敵人面前變身 <-9成既怪獸都係唔識趁主角變緊身打佢架
變完身同對方糾纏一陣,一有機會即刻出必殺KO
性質上相同,但鍾意睇呢類型動畫既人入面
女仔多數睇美少女,男仔多數睇機械人
題外話:我覺得電視台(不論 tvb同atv)響cut片方面有一樣野做得非常之差架
就係從來唔會cut變身,使出必殺技等等非常之 "華麗" 而且 "百看不厭" 既畫面架 -o-
("華麗"即係o徙時間,"百看不厭"即係每集起碼播一次)
-__________________-"
進進用水力火箭教action&reaction
佢玩一次之後叫威威出去試一次
火箭落地之前比肥庭執到一塊膠片,似乎係火箭既尾翼 @@
進進話威威玩得唔好,比彭狗踢爆左...
彭狗:「下面黐住張膠紙既,即係原本已經爛左啦」
之後進進再試一次,指住人群最密集既地方
我響後面,遠離人群
bobby突然走去我前面
進進手一鬆射左枝火箭出黎
所以bobby就幫我食左一彈喇~
alice:「danny你真係好彩呀」
同意 XDDD
因為尋日kfc比左勁多classwork
所以今日兩堂amaths都係比我地用黎做數
tan A=1/5,tan B=1/3,tan C=1/7,tan D=1/8,prove that A+B+C+D=π/4
kfc:「受過訓練既果然唔同d呀,諗到如果225度會點」
*applaud jacky
除左睇漏第28題之外,我全部尋日做晒 =.=
要做果d我全部識做...
不過佢冇叫我地做既29 30我都要諗好耐先得
做得耐既主要原因係
我成日將sin^2 x + cos^2 x = 1 呢個方法留番最尾先考慮,但係其他方法都唔work
曉:「28c」
find tan 2(α+β) <-未教double angle formula,題目前一part計到 tan (α+β)
我:「將α+β同α+β compound左佢」
豬:「拿,阿曉一聽就明,但係我係唔明架」
我:「自己揭去205頁睇唔好咁煩呀!」
lunch
又係一堆人出去食~
除左揚揚之外全部都係3c~
我 高軒 禮 毛毛 肥龍 瑋 魚 揚揚
去到果間唔知叫咩餐廳既上層
乜唔叫人小心碰頭架 =.=
行到上斜路,唔記得邊個問几點
1:33...
哇!
原來已經過左點半喇 @@
下晝果3堂
直至bio堂d人玩死亡包剪鎚之前我都好眼訓 Z_Z
oro kooby tony玩
oro一開始就連輸3場 XD
威威加入即刻新黎新豬肉
懲罰係企起身+扭腰,比leo見到~
中文~背默
嚴重發雞盲呀我...
miki錯左n個字,肥庭全部捉到,我全部捉唔到 !@#$%^&*
放學
賢同我話佢要去沙田 <-即係唔去得放學後個同下學期壁報有關既briefing
2月19號,4a 12個舊3c有11個人聲稱唔得閒 -.-
落去203等入去之前我覺得佢地
"老屈我屈得咁爽快,問野又識得搵我" <-意識到"sai 宿命"之後,我覺得自己幫人多過人地幫我
當然啦,上面果句唔包括真係有野做行唔開既人(例如要開會/補習果d)
但係"每日都溫書,非常介意溫少半個鐘至一個鐘既時間"果d人我當佢得閒
「danny~你走得喇~我唔駛當值呀」
第一個反應係好感激瑩瑩
再諗深一層,係覺得對唔住佢...
因為自己今日都係得閒既...-.-"""
>>February 19, 2004 at 11:05:16 AM GMT+8
2004 年 2 月 17 日 星期二 【晴】
清晨廣播填左張壓力問卷~
講野果個:「我諗大家都差唔多搞掂喇」
10條問題我填左5條
果然係比人慢一半既速度 @@
amaths開compound angles了
我有數過架
全個chapter一共有22條formula要背...!@#$%^&*
今日keating終於有返黎喇~
佢問邊個想去澳洲果個英文的...什么...學習團?
上星期五傳張野比我地叫想去既人寫低個名
反應熱烈呀
全4a得44個人冇報名咋~ XD
今日keating問埋最後一次有邊個想去,winnie...@@
死魚丫 -.-
每次出現chem+econ
佢都會響第一個小息黎問我第几堂test -________________-"
我冇專登去記都知道文科果兩班係頭4堂搞掂econ啦 -o-
周sir突然間講個徵文比賽比我地知...
「我都係尋日先知道呢件事咋」
26號交 -o-
豬:「佢話要設計一個關懷行動呢,咁我地駛唔駛寫架?」
我:「嘩,你expect自己得架?! 冇野好講囉...」
(冠亞季軍會被要求設計同實踐一個同文章內容有關既關懷行動)
原來張野寫住架...!@#$%^&*
誤會左豬 @@ (sorry to pig)
小息完再黎兩堂amaths = =
in △ABC,if cos A = sin B sin C,
prove that △ABC is an isosceles right-angled triangle
豬:「呢題你計唔計到呀?」
我:「証到直角証唔到isos」
豬:「嘩danny都做唔到,擺明題目有問題啦」
我(羅住枝筆) :「真係想扔你...」
("扔你"呢兩個字係由我個名音譯出黎)
我只係一個平凡人
只不過有少少擅長數學方面既野
正如運動場上得獎既人多數都擅長自己羅獎既項目
我冇資格擁有豬想像中既超能力
所以,唔該將我當一個平凡人咁看待
我(靈機一觸) :「呀!好似做到喇」
不過寫番出黎又錯左...
大家都唔識做
kfc做一次既時候話isos呢個字係多左出黎,証唔到既 @@
連佢本教師用書既solution都冇証過isos
lunch同臻,肥龍,禮,毛毛,高軒去美心食~
食完飯,禮同毛毛走左先
高軒就將jacky同佢講過既野講出黎 -.-"""
高軒:「李兆軒就話係佢阿哥睇完之後同佢講既,不過我就認為係李兆軒自己睇完話我知個囉」
我:「你講到好似自己睇過一樣,我認為係你睇完又屈李兆軒囉」
臻同肥龍表示讚同 @@
(請大家抑制一下自己的好奇心...)
econ test
我d時間分配太差喇...
限時33分鐘,全卷總分31
以"一分鐘一分"既定律,即係預兩分鐘比我地check卷啦 @@
不過剩番6分鐘既時候我仲有兩條long ques未做 =.=
最後夾硬趕得切,但冇時間check卷
test完之後果堂econ
grace lo本來想教書,聽到有人話之後有chem test
就比一堂我地溫書喇~
不嬲都咁好人 ^_____________^v
chem test計mole數
時間限制同econ真係完全冇得比呀
30分鐘用左17分鐘
已經做剩1條long ques :P
豬的暴走mode發動
我相信如果佢唔係坐響度,威力一定好驚人 @@
放學同高軒,李曉杰行
我:「高軒lunch time講過d李兆軒既野,高軒同李曉杰講下啦」
高軒將lunch time講過d野,連埋比我地懷疑佢都講埋出黎
我:「我之所以唔同你直接講,就係驚你會懷疑我」
李曉杰:「哦,咁我唔會講比人知架喇」
曉,彤聽到我在電話中暴走的聲音了吧
差少少...(就係差果少少,我都係講唔出口 -o-)
我就會叫佢地"classwork唔駛交就唔好咁勤力"架喇 -o-
明明收左線之後我仍然有爆上面句野出黎既衝動
但係點解...
點解我呢個時候既抑制力反而咁強呀! -.-
>>February 18, 2004 at 3:41:24 PM GMT+8
2004 年 2 月 16 日 星期一 【晴】
今日返學途中見到豬
上斜路途中見到alice
我覺得自己預知到d野...
我入去課室冇耐alice就入左黎
先前預知到既事:佢走埋豬個位準備放低書包 @@
我指住佢笑~
alice:「丫!」<-發現自己坐錯位~ XD
「連續兩日喇...」
(我覺得佢聽日會坐左去豬前面個位~不過大家睇埋落去就知咩事架喇...XD)
比phy既graph brella
brella:「咁平既?邊度影架?」
我:「迦南既右邊果間...唔記得左叫咩名」
講完,過左一陣
brella:「其實有一度彩影可以1蚊張架」
我:「o下?邊度呀?」
brella:「翠屏,不過你響大埔廣場影果d紙質靚d...其實用A3影兩張再二開會仲抵架~」
嘩!
好犀利既影印專家呀 @@
kfc比左6條chapter 6既hw我地 =.=
預左我地一堂之內實做唔晒咁 -o-
supp.ex 6
Q5唔難做...
Q12就要諗足成堂 !@#$%^&*
我諗到(a)(ii)點做,正開始寫既時候
肥庭就o岩o岩做到果part <-佢之前一路抄緊今日要交果d,抄完仲做埋Q5同Q12 (a)(i)
睇黎我真係諗得太耐...
雖然果題係打星既o者 -.-
leo sir入黎我地課室寫低野響黑板
叫我地帶DCPIP既ws去bio lab
我都冇帶返學校...-.-
leo sir一寫完野離開課室
即刻有個女仔:「m sir~」<-佢真係有事搵leo架
keating今日仲病緊冇返
本來我已經勁冇精神
唔知點解仲要堅持睇書
好辛苦 >.<
比埋最後一張影印既graph melody
melody:「几錢呀?」
我:「個8」
melody:「你好彩呀...小王子都唔同我計既」
咁佢又出聲問我 @@
我同oro講番呢件事
oro:「個o靚妹丫...比番2蚊我呀」<-上一次係oro幫成group影印graph
進進又用左一堂黎講調位~
庭想同我交換位坐
「你mind唔mind先?」
「冇所謂啦」
進進:「有邊個想調位架?」
庭即刻舉手~我同佢就換左位喇~
好多人想換位進進都唔比架~ ^__________^v
jacky同彭狗由對角變成隔離位~
全個課室即刻響起熱烈既掌聲! @@
alice,lily同anson,曉換位 <-我話覺得佢聽日會坐左豬前面個位就係咁解~ XD
進進太不人道了吧 -o-
操場d人響度打緊波,其他班勁多人響走廊度睇
進進唔比我地睇
仲大吹特吹"割蓆絕交"舍古仔
我諗現代既情況應該係
望左出去既人切左張蓆,唔同專心聽書果個做朋友
減重量就去月球吧! XD
不過在外太空可能會好一點~
因為大家的"重量"都是0
聽唔慣philip,區佬,冼澤銘三個食飯時成日講是講非 -.-
philip,冼澤銘兩個坐響課室左,右邊,區佬最後面
唔怪得lunch time咁少人響課室啦 -o-
brella出左去課室門口
高軒見到冼澤銘既舉動就勁笑
問佢咩事...
原來...冼澤銘:「咦,好衰架」
比ck更嚴重呀 XD
奶咀玩mud真係沉迷喇~
自己課室冇得玩都要走去4e度玩
我因為佢login左
如果比wiz見到我地同ip話我地share account,兩個account剷晒就弊
(佢隻char 1m exp都冇,我果個11m,比佢咁樣以小搏大就超唔抵 -.-""")
bio 做完實驗,d人就圍埋一邊吹水,似乎係講是講非
高軒響jeff既逼供之下,將jacky同樊太當年既野講左出黎
應該冇几多個ex-3c唔知呢件事架喇~
其他人想知問kooby啦~我有同佢講過呢件事 XDDD
聽日有兩個test
不過econ暫時仲係理解多過背書 <-我睇過book 2,將來可能有d唔背唔得既內容...
chem 9成都係計mole數,心水清就得架喇~
我玩mud既思想係:"人生得意須盡歡"
睇把growable wp都唔勁得几耐
所以我要盡量用多d,免得wiz改弱佢既時候後悔 -.-
>>February 17, 2004 at 12:06:28 PM GMT+8
2004 年 2 月 15 日 星期日 【晴】
丫...
我唔記得左print oral task個古仔呀!!!
朱斤:「佢影一張個8,你(oro)影要2蚊喎,以後d graph叫danny影啦」
...最初是誰說要一人負責影印一次的? -o-
好似唔記得比brella同melody @@
用機戰的語言(或者話高達既語言都得)來說我的bio hw,就是:
把斯洛哥,哈曼,馬沙(全都是強敵)全部打倒
卻給死剩的兩三隻渣古(小卒機)亂槍射死
豬發現leo漏左一段野冇教...@@
leo:「呢d解釋係我即興出黎架咋,唔一定o岩架」
「讀書果陣時呢,我又成日咁樣諗d explanation出黎方便自己記熟d野」
咳!...
第一個小息唔記得去搵進進
豬是有猛在提我要去的說...
咁都唔記得 = =
見識到 kfc的神速了 @@
兩堂講完section 6.2,仲話下一堂會講埋6.3 !@#$%^&*
這樣...我會發生什么事呢? -o-
唔見左wild camp取消果張通告...
落教員室搵唐太羅過一張,順便搵埋進進 @@
11:14響教完室門口嗌第一次咪
11:17嗌第二次
直至小息完為止
我一直都見到進進坐響入面架... -__________-"
RE的"閱讀理解"工作紙
寫完自己果part,交左出去即刻發現自己寫既野有嚴重謬誤! -.-
希望梁廣煒唔好再好似上學期咁玩一鋪過啦...=.=
識得點用計數機入formula嚕~^__________^v
我放進去的formula是...(x-1)^3 /10
玩mud既人應該知果條公式係做咩架啦~ XD
keating今日冇返
嗯...即係oral task個古仔唔駛交住啦~
「呢題danny都係咁做架」
ck同佢周圍d人講左n句意思相近既野
將陷害我的人收歸黑名單好了!
豬,曉,彤好緊張傾緊几時可以做oral task既錄音
我就自己響度做緊數,好似唔關我事咁 @@
不過豬又講得o岩:「你係几時都得丫嘛」
(比藉口自己偷懶?!)
果然係我最得閒,彤最唔得閒 XD
今天的"sai" sensor狀態是...
到達臨爆點! - -
每次設置路障都擋唔到自己想攔住既人
果d好為我設想,唔需要攔既人就(可能係)以為煩到我而自己走開
可惡!這是什么道理! -.-
http://wish.youtough.com/url/fd4ever/
我想到跟網頁所說相反的東西...
>>February 16, 2004 at 2:30:21 PM GMT+8
2004 年 2 月 14 日 星期六 【晴】
一日8集的速度看一套動畫真是快了點兒...=.=
勇者王是唯一一套有可能是"tvb做得比vcd/dvd好"的動畫呀...
"加奧卡爾加" <-tvb直接叫隻機械人做"gaogaigar"算
"分裂羅批" <-雖然那東西的確是一把螺絲批,但tvb譯的"dividing driver"好一點...
右手的飛拳和護仔淨解zonda時的咒語
↑每集入面既原文都一樣,但每集既字幕都唔同 =.=.=.=.= (好像是學某人的 @@)
揚揚同我講佢隻手既事...
第一次聽到自己既朋友受傷得咁嚴重
加上自己打完oral task個古仔(譯成英文版)
更加體會到呢句說話
"人們不知道自己的下一刻鐘會遇上什麼"...
我對自己的要求太寬鬆了...
太放縱自己了吧 <-強調這不是將進酒那種放縱!!!
聖誕假之前已經想睇完本13 unpredictable tales
到而家連3個都睇唔完! -.-
現在連網友都不是了?!...
>>February 15, 2004 at 1:22:12 PM GMT+8
2004 年 2 月 13 日 星期五 【晴】
今朝打左個只會維持一日既icq info
今晚熄機前會改番做之前果個
(我會將果段文字save響harddisk既深處...)
原來寶雯尋日生日 @@
唔記得左tim...
係icq有提我都會唔記得...!@#$%^&*
補一句:生日快樂~
講起黎細佬今日生日架喎
也來一句生日快樂 <-雖然屋企除左我之外冇人知我有打diary ^______________^v
細佬玩pokemon...睇d符號叫我幫佢解d日文字出黎
鬼唔知就算將d日文解晒出黎都係唔識既多過識呀...-.-
10點几mud down左
好悶...
不過同時發現我下晝同夜晚做既其他野冇受到mud既束縛...!!!
釗icq同我話高軒今朝學界羽毛球輸得多,奶咀就贏得多...@@
*comfort sword
*kick1 shadowsword
下晝細佬話出去買game
我叫佢去埋互動影城買gaogaigar dvd
買dvd係因為冇vcd賣 =.=
而唔想買dvd係因為屋企個dvd player唔掂,同埋電腦睇唔到 =.="""
細佬返左黎,就開盒dvd黎睇喇~
部dvd player讀唔到隻碟,話"no disc"...-o-
我靈機一觸:「用ps2睇咯?」
(舊年暑假就買左ps2喇,不過我冇響日記提起o者...細佬嘈左阿媽兩日就買比佢,可惡呀! -.-)
細佬:「條三色線比阿媽收起左呀」
比我響廚房搵到
仲係入去搵得一個地方就中 @@ <-撞彩而已 :P
摸熟左點用個手掣黎操作~
睇左一陣電話就響...搵我既
豬:「你對條題目仲有冇印象呀?」
下次人地響同一個處境問我呢個問題要話一d印象都冇 !@#$%^&*
不過我今次教豬,自己都有得著
我諗到一個唔會比人話錯既方法...係煩就煩d~
supplementary ex. 5 Q35
豬:「你今朝點解冇去打波既?」
係高軒book個場架嘛...
咁高軒今日又唔去得,我咪以為冇人簽場冇得打囉
可惡呀...
原來check人入場既職員都唔會理你係唔係book場果個既 =.=
未到4點開始睇gaogaigar
睇到播08小隊之前(已經5點几)
睇完tvb播既08小隊繼續...差唔多7點睇完第1隻碟 @@
成隻碟足有8集tv版呀...
咦?一套電視的動畫不是大約50集嗎?
每隻碟8集去到第7隻咩都播完啦
點解會有8隻碟既?
我懷疑買既碟入面有埋gaogaigar final <-除左tv版之外我都想睇埋final架 ^^"
check第8隻碟,果然有final 06,07,08
爽!
$220睇晒全套tv版+全final...
我記得有間鋪之前賣全套正版final $280架 =.=
本來仲咁有大志諗住:
"想買既動畫vcd如果有正版就買正版"
↑電腦廢,harddisk細(容量=7.83GB),所以我要睇動畫就唯有買碟或者等電視播啦 >.<
不過gaogaigar咁收得,tvb兩年黎都淨係重播得一次
(tvb播左兩次我都冇認真睇,後來覺得好睇所以想睇番)
睇左頭8集既感想係
果然不失所望
係一套非常之"熱血"既機械人片~
「剩下的就用勇氣搭夠吧!」<-但係我睇到佢果d叫做"有勇無謀" XDDD
動畫裡面我最鐘睇d同機械人,戰爭等有關既故事
機械人裡面我又鐘意主角會打輸,比較可以用科學講得通,比較理性化既所謂 "真實系"
( "比較" 係同「用勇氣搭夠」,主角不死定律等等果d非理性既 "超級系" 作對比)
不過gaogaigar呢套超級系都算得上一絕呀
d橋夠創新囉
保護人類既大英雄竟然係一個工人...XDDD <-d武器全部都係鉗,螺絲批,鎚仔,釘等等,仲唔係工人?
↑即係d招式同武器都係新諗出黎架啦
zonda機械獸係由對現實怨恨/不滿既人變成
外星人會幫人類打怪物
雖然改唔到"陣前合體比敵人偷襲"呢個壞習慣
不過呢個係同類型機械人片既公式 :P
夜晚搞掂晒d英文功課
聽日絕對要盡力睇完本13 unpredictable tales呀...
剩10個半古仔...不難吧
zonda...賜我力量吧...
把所有在這一天特別開心的人全部殺死
呀~哈哈哈哈哈哈!!
re hrzo:
咁我個h drive入面d mud setting太舊嘛...
用起上黎唔就手唔在講啦
setting舊到連個dragon robot都未調較好,會隨時停左架
>>February 14, 2004 at 3:49:16 PM GMT+8
2004 年 2 月 12 日 星期四 【晴】
今日一走入課室就勁多人派朱古力~
我走出課室再入返去
brella:「喂~你唔好走黎走去啦」
我聽到呢句至覺得佢可能係嗌我,就企定定...@@
多謝豬同brella既朱古力~ ^__________^
孫樂庭:「響我全朵親切d」
@@
英文堂響mmlc
高軒:「danny,開zmud丫」
keating會看著監察系統丫 -o-
張ws有一題比5行位,叫你寫自己識既"individual sports"
我寫到滿晒唔夠位寫...=.=
(在yahoo分類找的 :Q)
進進,leo sir,校長各寫一張卡比全4a
進進寫的...忘了 :Q
總之他的中文字寫得很好就是~
leo寫的:「食完糖,請專心上課」XDDD
校長寫的:"with love" @@
周sir:
「女仔飲酒應該扮唔識飲
你飲一杯我飲一啖咁灌醉d男人既
不過對唔對佢做d咩野就你既事喇」
kooby:「你做咩指住我呀?」
係囉,我都唔知點解喎~ XDDDD
行過走廊見到suki
又收到一粒朱古力喇~
phy lab
進進嗌豬,ellen出去羅通告
我好似聽到佢有嗌我...@@
好~野!
資優取錄左我喇~ ^___________________^v
進進比左兩張有關d course既單張我睇
哇...乜兩個course d日期全部一樣架? = =
內容淺d果個course係上晝,共8堂,逢星期六
不過我覺得佢會教d深既題目同解題方法
難d果個course係下晝,共16堂,逢星期六
因為張野寫住會教既topic我全部都未聽過
想兩個報晒丫...
不過咁搞法我就會有8個星期六全日+之後8個星期六既下晝唔得閒囉...
brella:「你仲想將呢段野講几多次呀?」
這才發現我中招了! -.-
原來我一開始就錯了...
要反抗宿命就必須先解決掉自己的性格弱點呀!
今日whole school assembly
所以maths同班主任堂既次序互換
kfc肯定係唔記得左呢件事所以咁遲 @@
ceci叫kfc開一個怪盒~
彈左隻虫(睇唔清楚係咩虫)出黎
...我記起陳嘉朗個 "給你一個驚喜" 呀 @@
買飯既時候lily問我:「有冇人送朱古力比你呀?」
「比所有人果d我咪有囉」
「比所有人?哦,brella?」
我:「仲有豬,suki同埋響mmlc傳糖比我地果d老師」
仲有班主任堂扔一粒meltykiss比我既瑩瑩
就咁多
nigel響課室玩mud <-nigel(奶咀 XD)是劉舜年的英文名...現在記得便用這個
我想過自己課室玩架...
不過考慮到學校所有電腦既ip一樣
如果我連上去可能比wiz剷晒mst連上去d acc =.=
nigel果隻char 1m都冇,剷左冇所謂啦...
我11m...比佢咁樣以小搏大真係玩唔過 -o-
班主任堂玩個心理測驗 (真是心理測驗嗎?)
一開始有$5000,健康值5,朋友值3,識見值3
答一堆人生抉擇問題
第一個處境:會考完會打工定繼續讀書(假設你可以打一份工)
中間有一個處境:屋企火燭,現金變成零,將 投資金額乘1萬 套現為現金
出現一堆過億身家既有錢人 @@ <-包括我
最尾一個處境:你得了重病,如健康值為4或以上,則花掉現金的 3/4 治病,否則死亡
結果中間選擇左偷人份遺產果d人全部死晒
原來 "良心不安" , "工作辛勞" 都係導致冇左健康既原因 @@
乜 "工作輕鬆" 會令人健康架?!
早知我響火燭果個處境發生之後存晒d錢落銀行留1蚊響身上啦...-o-
(為 "7毫半子醫好一個重病" 惡搞 XDDD)
結論:在你晚年得重病時,如果健康情況不比中五會考後好,你就會死
佈道會
mrs lam:「佈道係唔需要拍手架」
遲到超過半粒鐘搞到我地要唱一首詩3,4次既牧師 -__________-"
牧師話:「我應承大家,我今日唔會講超過一個鐘」
全個hall響起熱烈的掌聲!
d人係為呢個演講者拍手, (我覺得"佈道"只是帶宗教意識的"演講")
抑或係為佢果句說話拍手呢?
我以肯定且自豪的語氣告訴大家,我是為後者而鼓掌的!
聽說kooby的電話號碼是買回來的? @@
除左開頭個2之外成個電話號碼反轉左都同原本一樣
有咩咁希奇喎~我個電話夠係啦
不過有兩樣唔同
1.我6,7年前搬黎而家住既地方已經係呢個電話號碼,唔駛買個number番黎 :P
2.個數字冇人地果個咁具愛國意識 XD
唉,又一個親中!
瓜田李下,為免被人誤會
快把原本想說的話吞進肚子裡去!
>>February 13, 2004 at 1:45:42 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|