寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2004 年 1 月 22 日 星期四 【晴】

年初二...冇做過d咩特別野

朝早斟水食藥既時候發現到d野...
斟左d水落去覺得好凍
咁我就斟番d熱水溝落凍水度啦
加左熱水...隻手羅住個杯中間既位置,覺得d水唔凍
跟住我諗下杯水點解唔凍啦
關convection current事嗎?
應該加左熱水再加凍水,咁成杯水就會好快熱得好均勻
我原來已經可以用番自己學過既知識喇?!

不過我又唔係因為發現自己做到呢樣野而驚訝
係諗起豬話過我
「識得將書入面既野用番落日常生活」
發現我做得到既唔係自己,係其他人
我對自己既了解真係未免太淺薄喇掛? =.=

bio chapter 9,擊落 ^____________^v
mce chapter 3,嚴重受損
殘敵 3機
要盡快搞掂晒佢...

個mud下晝居然down左...
都唔係壞事既
至少
我係因為個mud down左先有心機做完bio既

我比人賣豬仔呀...
今日至知屋企初4至初8會去旅行...@@
去邊?菲律賓
跟咩旅行社既團去?不明
出發日期?25/1
出發時間?不明
回程日期?29/1
回程時間?不明
去睇d咩景點同玩d咩?不明
!@#$%^&*...

阿媽幫我執行李...
比兩件風褸我叫我揀一件
(雖然話熱帶地方,但係媽話帶團既人叫我地帶多件風褸去)
一件綠色一件黑色
我要黑色果件囉...
又話咩薄d好d呀
成日都係咁既 -.-
比我自己選擇
又講咁多意見我叫我唔好揀邊樣 -__________-"
真係煩...一開始就唔好叫我揀啦

>>January 24, 2004 at 5:19:09 AM GMT+8


2004 年 1 月 21 日 星期三 【晴】

大年初一~
新年快樂呀~

今日10點至訓醒...
好野~ ^__________^v
平時訓唔夠就用假期黎補番~

玩左成日mud
打塔打左300k exp @@
不過我打機既時間已經過多
所以,玩mud既train exp進度受到太大限制了...-o-

兩個姨媽黎左
billy一路響側邊睇住我玩mud
覺得自己好衰...><

晚飯食盤菜 @@
第一次食呀 ^^"
阿媽話係響明星訂返黎個喎...
超~
明星呃錢既 -.-
個盤上面好似好好睇
其實下面淨係得d蓮藕,白蘿蔔等等唔值錢既野食 <-爸,媽講既
我同細佬初時打緊機暫時唔食住
阿媽叫我地食...話遲食就唔留野食比我地
咁我咪出黎囉 <-我以前真係試過丫嘛,太遲出黎d 好味既野比細佬食晒
阿媽把口就話唔留野比細佬食
佢隻手就一路響度夾 食送 落隻碗度留番比細佬 -o-
唉算啦
父母不嬲都大細超架啦,鬼叫自己係大果個咩
冇乜邊個家庭唔會有d咁既情況架喇(得一個或者冇仔女既例外)

哇!!!
我塊面几時出多左咁多暗瘡架?!
>.<...

re 寶雯
你對了~
是a座 ^^
(一直都不知道寶雯有來看的說 @@)
大計...大計啊...
暫時沒想到~而且多數不會有 :P

>>January 23, 2004 at 6:41:54 AM GMT+8


2004 年 1 月 20 日 星期二 【晴】

今日係年卅...晚 (打日記既時間係夜晚~所以話係"晚" @@)

我手動玩左成日mud @@
直至今日為止,我將個mud交比robot打理左几耐呢?!

新年?別鬧了
除了聽到樓下的風水廣場比平時嘈吵一點之外
我不覺得今天有什么特別

琴高琴低羅野全部都係我做...@@
(包括...落街幫手羅野返屋企,呢個算係"爬低"...XD)

>>July 30, 2004 at 9:35:48 AM GMT+8


2004 年 1 月 19 日 星期一 【晴】

今朝去左大埔體育館打波
本來佢地係8點打
但係我遲起身
搞到遲左成半個鐘至到 !@#$%^&*

豬每次打唔到個波都比anson笑...XD
見anson笑得咁開心我又笑埋一份 XDDD
反正我又唔會比人追住打既~
anson先會咋嘛 ^__________^v

拉登既"冷靜分析"風格 @@
我開波過去佢果度
佢估個波過唔到發球線就會渣住枝拍企定定 -o-
吹脹...

賢個賤人有咩居心 -.-
個個響度話好多功課未做
你借機會叫人amaths唔識要問我?!
你成日話自己勁過我架
咁唔識既問你唔係好d咩?

我發現自己好似係"人地對我點我就對人點"
豬係好人,所以佢問我amaths我唔緊要
賢呢?
佢淨係話借我本野去抄
我已經叫佢唔識amaths最初就咪揀a班

本來book個場8點-10點
但係10-12都冇人book
所以我地book 2個鐘變左打4個鐘喇 ^_________^

哇!@#$%^&*
朝早8點食第一次藥
之後果3次有2次唔記得食
有1次遲左
-___________-"
我唔想大年初一仲要食藥丫 >.<

應某人的要求
加上自己又有感興
響icq info寫左篇字數o岩o岩滿晒既about
又係"冇人睇得明"系列既一位成員 :P

>>January 21, 2004 at 4:37:37 AM GMT+8


2004 年 1 月 18 日 星期日 【晴】

今日係學校一年一度既音樂比賽~

!@#$%^&*...較錯鬧鐘...
7點響左,但係記得返學時間係8:40
所以熄左鬧鐘
點知...8:10至訓醒 !@#$%^&*

好彩~都係冇遲到~
前半段路一直急步+跑
到見到宋永平就放心,知自己今日唔會遲到

彤生日快樂~

唔記得帶temp record form要去量體溫
量完...唔記得tick番自己個名要再去一次office
搞掂埋返去hall,有老師話原本我應該坐既地方已經冇位
所以...要去到最尾,坐d form 6隔離
周圍冇一個人識,好悶呀...><

量體溫量到34.7度...
發低燒?!

劉舜年借去廁所溜出去,我都想出去
但係又唔知點解唔想出去...結果坐番響度
到佢入黎果時我咁o岩又想走出去 =.=

同bobby周圍走 @@
去到校門附近,發現有個守門既阿嬸唔敬業,睇緊報紙
咦?原來有可能溜返屋企架?
不過我地冇咁做
唔係因為道德問題,係因為驚佢發現既問題 -o-

kooby一上台即刻有一堆人嗌
「大波嫂~」
哦,我知4a班坐響果度喇
坐我隔離既bobby話:「好彩我遠離果d是非之地」
哼,kooby要怪就應該怪自己同ceci果日玩天下天平講埋晒d無聊野 -.-
拉我同bobby兩個無辜既落水
乜佢似嗌出黎多過似唱出黎既...
但係咁都有亞軍 -o-
根本同唱"勇者王誕生"果個冇分別!
(問題係勇者王誕生本身就係一首熱血沸騰既歌,我不難過大概唔係)
是演繹手法的差異嗎?

覺得咁多組入面最好既係karmen,winnie,janet果組
@@ 佢地羅埋最受歡迎獎~
唱英文歌既人邊有得同佢地鬥丫
winnie精通歐洲多國語言架嘛 @@ 唔止英文
(我又諗起hrzo分裂祖國既言論...XD)

個wild camp取消左 ><
因為天雨路滑關係,同埋天文台發出寒冷警告
好似話4月會再搞喎 ^________^

宋永平佢地發明左個針對冇帶temp record form既好辦法
自己冇帶就問老師check完左既人借~
gd idea le @@

豬打黎話聽日打波
佢講明來意之前我真係以為佢問數架 @@
不過我諗到佢要問數之後即刻諗:
我同佢話過自己本amaths hw book今日開始唔響屋企架喎

re hrzo:
邊係技癢丫?
d數未做過想試下做就叫技癢o者...-o-

>>January 19, 2004 at 2:40:12 PM GMT+8


2004 年 1 月 17 日 星期六 【晴】

話說我18號唔記得打日記
所以...19號補番寫 @@

比豬趕得切尾班車 -o-
響我將amaths hw封印入學校櫃筒之前搵我問左佢唔識既題目
由此可見我星期一先擺本野入櫃筒已經遲左 @@
(其實我可以昆佢話自己本野一早擺左響學校...因為心軟的人壞極有限嗎?)

豬提出左一個好好既問題...
transformation formulae
如果要transform果隻角大過90度仲用唔用到?
我知道係用得,仲識得點証明架
(原來畫圖就可以了,2nd,3rd,4th quadrant各畫一隻角,再畫90度,180度,270度 + - θ)
不過我就係講極都講唔明佢聽囉...=.=
simplyfy sec^2 (3π-5α) + sin(π/2 + 5α)csc(7π/2 -5α),where α is an acute angle

「amaths好煩呀...中六一定唔會讀pure math呀」
(我覺得:bio好煩呀...中六一定唔會讀bio呀)
佢由選科開始就做錯左
明知自己讀唔掂amaths點解仲要非讀a班不可丫?
考多一科計best 6既時候多個機會?
別開玩笑了,以豬其他科非a則b的實力,根本用不著把amaths計入best 6
最後一次收線之後,我問自己一個問題:
我點解唔會鬧佢"食得鹹魚抵得渴"呢?
上面果堆話佢選錯科既野我都冇親口同豬講過
呢d...又係咩原因?!

4點几諗住去商務買番之前一直未買到既maths 4b
將icq轉埋做N/A mode架喇
不過拖下拖下到差唔多7點先出去...
淋住雨買埋最後一本中四要用既textbook

brella用左佢唔慣用既方法寫左篇日記
講佢去到化裝品店既所見所聞
非常同意呀!!!
最憎d香水濃到隔條街都聞到,同埋鋪響塊面既石油仲厚過d皮膚既人 -.-
(想想化裝品是用什么造的,就知我為什么說 "石油" )
都唔明化裝有咩咁好
天氣熱就驚流汗或者太陽會溶左塊面化左既裝
 "美"在經常化裝的人心目中
 就是一個人懂得用石油造的繪畫工具
 (包括懂得選擇用哪一種工具)
 把自己的面部塗抹成一個美的和諧
 並把這些知識運用在自己的身上
 我認為 "化妝" 是
 "改裝" / "變化" / "改變" 自己的外表
 所以除了必要情況外,我很少用正確的 "妝" 字
響佢個日記post左上面果篇野~

>>January 19, 2004 at 7:59:24 AM GMT+8


2004 年 1 月 16 日 星期五 【晴】

今朝7點起左身~
我今日可以做到一響鬧鐘就起身
係因為MO比賽唔可以遲到既責任心?!

according to my clock,i arrived at school at 7:37
心裡面問自己一個問題:
點解我要行得咁快? - -
icy同瑩瑩唔同時間返到黎
但係好巧合,佢地見到我講既第一句說話都係一樣
「咁早既?」
搭9至見到進進...-_____-"

進進同我主要係講我響屋企打機太多...
阿媽同佢講過野先,進進先入為主認定我係掛住打機唔溫書果d人
我想話佢知...
我響房入面溫書有時會比阿媽誤會我玩電腦架 =.=

同進進講完...到 jacky
佢見左5分鐘左右
jacky完左到高軒
講左10几分鐘 =.=
我同 jacky等左勁耐,行返去hall又唔見佢
高軒話佢又係講打機既問題...!@#$%^&*

分2次坐梁sir架車嶺官中
第一程...吳鴻志,關景文 兩個
剩番我,jacky,高軒,吳學銘 4個form 4坐第2程車 @@
第二次見到果d可惡既飲品售賣機
350 ml 檸茶 $3 (mst既機係$3.5)
500 ml : $4.5 (mst賣$5)
仲有一堆汽水,零食售賣機...都是mst所沒有的
可能因為官中特別多津貼啦 -o-

大會比左參賽者一人一枝好廢既筆...
畫一條直線都會斷開兩三截架 =.=

考室入面負責宣佈個人
「因為參賽學校眾多......(下刪百字)
 每個比賽區域並冇配額限制,
 成績最好果40間學校可以進入決賽
 你地做既試卷係一模一樣,
 就連比賽既時間都係一樣,
 所以你地進入決賽既機會係均等既」
我有反對意見呀~
如果我尋晚通宵唔訓,咁我同其他人既條件咪唔均等囉? XD

我,吳學銘,關景文,吳鴻志去做individual果part
限時40分鐘做10題
我頭10分鐘谷到盡搞掂左9題
剩番一題好恐怖...諗左成半個鐘
寫答案落去果時距離交卷剩番10几秒 !@#$%^&*
其他都好易 @@

搞掂左individual 放30 mins break
企足半個鐘...好凍 ><

group event...我,吳學銘,jacky,高軒
叫我地check卷果時
我見到最尾一頁其中一題几何做過n次
「呢題我做!」
果題真係用form 3知識做到架喇
不過冇乜人可以第一次見到呢題就識加輔助線落去o者,包括我在內
我地有機會滿分 ^__________^

jacky同吳學銘坐巴士走左
我,高軒,關景文,吳鴻志坐梁sir架車返大埔~

下晝到夜晚做既野...好少 @@
amaths <-差一題唔記得左要做邊題所以停左
打機 <-例牌 = =

我講埋最後一次呀
今次考試真係淨係自己唔知點解突然間能力暴升咋 -o-
我正常情況下根本冇咁勁架
考試完左我又回復番正常啦...

>>January 17, 2004 at 3:11:46 PM GMT+8


2004 年 1 月 15 日 星期四 【晴】

一入到課室見到一堆人響度切一個生日旦糕
彤19號生日16號切蛋糕?!
(我只會在別人真正生日那一天跟別人說生日快樂)

中文堂又聽音樂 ^_________^
雖然我唔多領會到d音樂表達既野 <-是因為先天音感的問題...所以我才不願意學琴呀!
講起聽音樂,我記起尋日有件事唔記得打入diary
 話說尋日係benny(15號) richard(16號,坐lily後面) 做值日生
 周sir播完一段音樂就叫benny講佢諗到d乜
 問完benny就睇住佢後面果d人逐個問
 問到咁上下就問第二個值日生(richard)喇
 lily同我話:「我響佢前面,佢唔會問我」
 我:「你小心佢一陣向前面問」話音剛落,lily即刻中招...XDDDD
三首新詩由易至難既次序係
也許,再別康橋,聽陳蕾士的琴箏 (咦?書咪一樣係咁排法囉?)

pe堂換左個代課老師
ocean chan教人額頭貼地做前滾翻(是危險的動作!)比miss leung見到
個新既阿sir仲恐怖過ocean chan呀...
熱身跑圈跑最慢果兩個有獎,「當然唔係好野啦」-o-
咩都係最尾果個有"獎" @@
教體操果堂我竟然成功做到後滾翻!
(我記得自己應該係form 1到而家都做唔到架)
教籃球果堂...
「考試果陣我會比你射5球,入一球20分」
我有40分應該還神呀...-______-"
肥庭出去示範點可以做到淨係羅20分 XD
(danny你笑人?你要知道自己係要好彩先有20分,有40分就要還神果d廢人呀)
同tim好似好好傾咁 ^^

econ落堂之前突然間落左場驟雨
不過lunch time之前完左~ ^___________^v
瑞士xxxx牛仔肉飯
我同高軒一樣係咁:
見到個餐既名有"瑞士"兩個字諗住會好食d架嘛 -o-
點知d汁同豉油都冇乜分別 =.=
行埋樓梯既時候提起kooby(因為bobby響度)
一講完望下後面即刻見到佢...!!!
劉舜年真係神射手呀
射橡筋百發百中 @@
我就...-.-

今次chem堂大家都終於記得帶計數機喇~
不過兩堂都用唔到几多次 =.=

返課室等上maths堂
高軒:「要對住佢(kfc)兩個鐘...-.-」
「danny,答案係咪45度,135度,225度,...」(未講完)
「全部錯晒」
「o下?!」
「0<=θ<=2π丫嘛」
miki陷入極度無奈中...
solve the equation tan ^2 θ + 3 = 2 sec^2 θfor 0<=θ<=2π
打日記既時候提番呢件事
望下本amaths書差d尖叫左出黎 !@#$%^&*
原來我尋日做過同一條題目一次架!
尋日做果次就係好似miki咁寫晒d度數出黎 @@

今日班友猜左好多次死亡包剪鎚
(每玩一鋪之前決定左輸果個有咩懲罰之後再玩)
班主任時間,中文堂,chem lab同最尾既maths堂都有玩
kooby每一次都有份玩 @@
唔知佢係唔係專登 <-我99%認為係!
逢親個懲罰係同夜晚有關既野
佢就會猜輸架喇~ XD
例如:
"問阿sir今晚得唔得閒"
"約阿sir夜晚去某個地方"
唉...呢d人丫,真係姣到出晒面呀

放左學練習聽日既hkmo
梁sir(梁耀宗)同我地約集合時間地點既時候...
「你地邊個熟粉嶺火車站果頭架?」
停一停再講:「不過你地應該冇邊個熟粉嶺丫」
jacky即刻舉手 @@
「佢一定係成日去」
高軒,賢兩人面上露出同意的神色 XD
之前同高軒提過到比賽果時會係4個人去individual,4個去group
高軒個死仔包丫
話kfc一定會要我去晒兩邊
可是擺在我眼前的事實就是
kfc問邊個想玩group既時候得高軒同jacky猛叫我去 -o-
做左几份past paper咁囉

高軒話佢要同羅定邦d人做ayp既野
我跟住佢行到火車站見到兩個人
高軒話佢就係要搵果兩個
我第一眼認得其中一個人係小學同學
不過唔記得佢叫咩名同埋唔知佢認唔認得我
所以我冇打招呼囉 = =
好感動...佢認得我呀 ~>.<~

返到屋企之後
阿媽話比我知一件見完駭人聽聞既消息...
進進同阿媽話我bio要加把勁 <-唔好誤會,呢件事唔係阿媽話比我聽果件恐怖消息!
喂呀...
我本身預自己bio就算全力都係70几咋
而家81已經出乎我自己意料之外啦
你仲想我點喎 =.=

>>January 16, 2004 at 12:34:16 PM GMT+8


2004 年 1 月 14 日 星期三 【晴】

15/1
今朝7點鐘起左身喇
哇...04年既第一次呀 @@
我冇遲到~ <-串高軒 XDDD

派左project proposal
紅綠燈果個唔比做呀 >.<
退而求其次,做豬既家姐之前失敗左果個
豬:「我一定做得好過佢」
這是自信還是囂張...
lily比我睇佢地果張proposal
第一個observation
"violin xxx" <-後面d字我睇唔切
真係串爆呀...
(lily小提琴好像是...是...總之很高級數 ~ )

我懷疑緊係某一樣野令到豬開唔到個飯盒
observation...hypothesis...experiment...conclusion
不過experiment果part要等假期完左先得 @@

食完野去左c班課室同安,瑋,釗等人傾玩mud既野
黃安好卑鄙 !@#$%^&*
隻char太耐冇online比人delete左
佢昆wiz話自己有几多几多exp,几多level skills
見佢唔起疑就要乜有乜...-o-
釗話自己係co既同學,等自己唔駛比uki殺
↑返屋企玩mud既時候話左比co知嚕~

puma今日好似比人扔左2次出去
一次係婷,一次係ck
威威羅住puma入黎...
「訓導已經知呢件事架喇
 下次再比我見到有人扔左個筆袋出去
 就記晒呢個角位你地几個名呀」
威威走開之後婷響度奸笑 -o-
記晒個角位既名?
stephy最無辜(受害者) miki第二無辜(唔關佢事)
我...唔算無辜(雖然近几日都冇 @@)
婷最得益 -_______________-"

英文堂知道自己咩grade
我可以確定自己既總分同paper 3,4係o岩o岩踩唔中a架 ><
因為豬係3個grade全a @@ <-佢係o岩o岩踩中果個...
算了吧...
正如keating所說
無論每個點cut grade響邊度都一定有d人唔好彩架啦
就算差1,2分羅高一個grade
你都只可以埋怨自己羅唔到果1分
現實就是這么殘酷

彭狗叫佢踩上個脂肪磅磅自己既脂肪比率
m頭報大數話自己170cm
豬即刻企起身,比人知佢高過m頭 @@
高軒:「佢有170,咁我咪160?」
20%...
應該當佢30歲以下定係以上處理呢?
雖然兩邊既20%都係適中~
從佢個髮型可以肯定佢over 30 XD

周sir今日又比我地聽音樂喇 ^____________^
再別康橋既懷舊版...好難頂 = =
朗誦《也許》果個都好過佢啦! -o- <-雖然這個試過令我感覺到被電擊 @@

放左學...wild camp briefing session
我同釗,魚,達一組呀 @@
不過去到大家都係玩埋一堆架啦
淨係訓覺先會分番組

賢,臻,瑋佢地行過cyc情人節義賣個攤位買花送比人
臻提個女仔唔記得收錢即刻比瑋鬧
臻:「你都戇居既,唔記得收錢都有既」
我:「你都戇居既,提人收錢都有既」(站在一旁看戲而已)
瑋:「咪係囉! -.-」

披著這副假面
太辛苦了
可是我不能把它除下...

晏d訓係咪會第二朝容易d醒呢? @@

>>January 15, 2004 at 3:53:19 PM GMT+8


2004 年 1 月 13 日 星期二 【晴】

尋日同阿媽話我今日唔駛返學
阿媽似乎好驚訝billy(我表弟)同細佬今日都係放假
校曆個hkssf唔識解...
似乎是學界運動會之類的東東 @@

我放假既壞習慣
一日打機打到黑 =.=

婆婆,姨媽,billy佢地黎左
不過我一樣係響度玩...
表弟就一路玩緊電腦 @@


不經不覺已經11點半!@#$%^&*
乜我好似放親假都冇野好做咁既...
本來諗住今日睇埋本13 unpredictable tales又係冇睇過 -.-

>>January 14, 2004 at 3:32:07 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111778

Design & Scripting by ShowHappy.Net