|
2003 年 12 月 13 日 星期六 【晴】
今朝去資優培訓既選拔試~
一去就去到一兩點至返屋企 @@
到屋企既時間3點几 =.=
阿媽話佢有個fd個仔(讀迦密喎)又係去考喎
所以媽就約左佢一齊去喇~
我帶埋bio去諗住溫
不過受環境影響,我都係溫唔到...
到左目的地既第一個感覺係...好凍 ><
時間預早左好多呀
本來要求係9點半到
我地7點半出門
去到科大連8點半都冇 =.=
見到一堆同我差唔多年紀既人落車
好奇怪既一樣野係...果堆學生入面女仔佔多數 @@
(我去過咁多次數學比賽同訓練都係over 90%男仔架嘛...所以我咪覺得奇怪囉)
就去左個canteen度坐陣先喇~
阿媽個fd個仔話佢讀緊d中六既數...
喂喂!
唔好玩喎!
我離開奧校之後淨係規規矩矩讀緊d中四數咋喎...
阿媽話仲有一個奧校代表隊既人今日黎考試
我望向門口見到有個人几似代表隊既其中一個人
就行過去搵下佢喇
望清楚見到唔係,再行出d就見到嚴永賢 @@
搵埋嚴永賢阿媽,佢就去左我媽坐果度同佢傾偈喇~
阿媽叫我去個名單睇下仲有冇其他奧校人黎左 <-之前佢唔係話得1個咩?
時間過左9點
媽話響canteen等我考完試出黎搵佢
我就去睇d學生名單喇
響上面見到馮夷,許子岳,楊淵酗T個既名
周圍望睇下見唔見佢地,不過見唔到
我就入去點左名先喇
響考試既大堂出面見到楊淵傘\地
就講左陣野啦,9:18入左去對號入座
我地12人入面葉力滺,馬威兩個舊年已經行呢條路入選左,呢個我知
原來李家國,袁澤曦,吳廣熹三個都唔知跟咩途徑入左架喇 @@
劉家昌去馮漢柱個網dl左份表格交左去又入選
(我都係馮漢柱既會員呀...不過我冇上過佢個網 ><)
剩番蔡亮途冇入選,今日又冇出現
不愧為"存在性問題"~ XD
聽個梁xx(好似係教授黎)發up瘋發左成個鐘 -_______-"
佢話今年既制度同以前唔同
以前係名額制,即係成績最好果x個入選 <-簡單講即係拉curve
而家就係以成績決定
分數高過要求既就收,無論人數多少
我因為呢几句說話感覺到有壓力...
坐我前面果個突然間問我
「你係唔係mst架?」
原來佢就係另一個被mst推薦既人~
就係 3E 吳鴻志 喇~
同佢几好傾~^^
聽完條友發up瘋之後考開~
時間大約係10點半 (原來預左半個鐘比佢吹水架? -o-)
一開始派左2份卷
第一份30 mins後收卷,一個鐘之後再收埋第二份
第一份卷有8條mc+8條short ques
有d真係好易...其他果d都可以用form 4或以下既知識做到
易既有...
比一個quadratic graph of y=ax^2+bx+c你
問a,b,c,b^2-4ac邊個係負數 <-只要唔係唔小心
難但係唔超越水平既就有...
兩位小朋友解 x^2 + ax + b = 0既時候
甲睇錯左a既數值,做到兩個roots係1,3
乙睇錯左b既數值,做到兩個roots係2,5
兩個人除左睇錯數字之外都冇做錯其他野
求原本條式既roots
交第一份卷果時我做唔晒既原因淨係唔夠時間...
第二份卷係long ques
都唔係太難...最難果題由於有hints比你每到題目變得超易做
我有一題prove錯左另一樣野...=.=
做完兩份卷之後已經差唔多12點喇~
放左個break比我地去toilet @@
(楊淵雩雃p果佢考3個半鐘唔放break就係想謀殺...)
許子岳,楊淵陶ㄧ雈魖鰳u係好易
他這樣是旁若無人的表現呀...
我響學校每次maths,amaths既test,exam都永遠唔敢話份卷易架...
佢話有一條long ques出錯題
大家試下計...可能會發現相同既野
let f(x) = x^3 + ax^2 + bx + c and f(0) = 0
f(n+1) - f(n) = n^2 + 2n for all positive integers n
find f(x)
第三份卷係要用比電腦睇果隻answer sheet做既10條mc @@
都唔係路架
第三份卷d題目先係最難既...
仲要10條有7條既答案係A =.=
有2條我唔識
一條撞A同許子岳對完知道錯左
一條撞B生死未卜
題目好複雜...唔方便打出黎
最尾果題係經典 @@
「我對果條個答案好有印象!」XDDD
講真架,響奧校做過不下3,4次...
等腰三角形ABC,angle A係20度,AB=AC
AB邊上有一點D使得AD = BC,求angle BDC
進進名言:呢d數form x(x = 1,2 or 3,睇情況而定)都識做架勒
真架,不過你諗唔諗到係你既事之嘛
我記得奧校曾經出呢題做50分既long ques...
果時既marking scheme就係5分5分咁比既
估唔到...
真係估唔到...
奧校曾經用黎做50分long ques既題目,響呢度只係一條mc...
食飯果時知道咩叫花多眼亂 @@
掛響牆上面個menu...保守估計都有300樣野食 (野飲同埋說明牌唔計)
返屋企3點几
溫書溫書溫書...
到而家連chapter 3都未搞掂 =.=
好唔妥...
我尋日同今日一樣係有半日既時間
尋日就話因為…先專心唔到o者
今日都冇啦
但係尋日可以完成chapter 1,2
點解今日連一個chapter 3都未搞掂?!
夜晚睇幪面超人agito :P
佢首opening係日文既...不過唔多好聽~
只要atv不是安心播放日文opening,
我敢相信他一定能作出比日文那首更難聽的中文opening!
隻人整出黎既G-3好廢 =.=
任何部位比人打左一野都會"xx(部位)裝甲破壞"
打左兩三分鐘又話電池容量剩番唔夠百分之三十...
d裝甲爛晒佢仲要企出黎羅枝大炮射瓜隻怪獸...好型呀?
一人中一槍囉,G-3死唔去,怪獸就死左
好一個浪費資源的產物
>>December 15, 2003 at 3:24:04 AM GMT+8
2003 年 12 月 12 日 星期五 【晴】
今朝同賢,肥龍去富亨打波~
賢發揮佢既特質 @@
有班羽毛球班既人響果度圍住兩個球場跑圈,應該做緊熱身
肥龍話見到有個人好似係mst既
賢就扔個波去果個人前面諗住截停佢問喇~
返屋企睇唔切棋魂tim...
淨係睇到1集ja... <-原本兩集嘛
表姐黎左
不過比我借溫bio蒙混過關~ :P
我發現...
自己做左d以前自己最唔鍾意果首歌部分歌詞既野出黎...
死喇...!@#$%^&*
「無論別的甚麼好處,到底不肯犧牲我現做的事來和他交換」
呢句說話就自自然然同我相反啦
食緊飯既時候richard打黎
收線之後阿媽話佢嗌我個名果時口窒窒咁
「佢係唔係自閉定係咩呀?」......=.=
我話:因為d同學都係叫我danny,佢一時醒唔起我叫咩名係咩囉,佢成日都係咁唔記得同學d名架
媽:哦,唔怪得欣欣話佢聽到有同學嗌你"danny哥哥"
我:...(我將自己講果句post出黎會得罪人,費事喇)
媽:冇所謂啦~
richard問我瑩瑩,高軒既電話
我兩個電話都冇...@@
(因為我用電腦多過用電話同人聯絡,所以唔係几需要電話號碼 :P)
re hrzo:
你就用黎打塔呀
1個用4,5千內力既pfm連一個得自己一半exp都冇既player都打唔死
我冇七傷拳...咪搵我黎搞 -o-
re keyman:
係呀~
要多d黎呀 ^________^
>>December 13, 2003 at 12:13:35 PM GMT+8
2003 年 12 月 11 日 星期四 【晴】
今日考phy
我有check過卷
不過...
我做多一次冰溝落水既final temperature果時計錯左 =.=
不過寫足step應該執到2分掛...
做完最尾一題既時候係仲有40 mins架 ^________^
(咪住,我做完最尾一題先做番minimum mass果題架喎...仲諗左好耐tim =.=)
mc應該唔會有問題~
第一題"short ques"要paragraph length answer -o-
我星期日朝早要出去
即係少左半日溫bio既時間
我會冇左呢几日一直保持既"氣勢"架...
不過今日又冇心機溫書喎 =.=
點算好呢?...
去羅左樂理考試果張成績~
作曲果度唔知做乜會扣左5分...- -
有几部分又唔知做乜會冇左2分喎
原來...80-89分只係優良
90-100分先係優異呀 @@
行開既時候真係應該將icq轉做away @@
無論咩情況都應該記得丫...
今日玩mud害左唔少人 XD
1.gman去paimai 紅仙丹果時我走去用pk seal殺左拍賣師
(不過比hrzo get左粒丹 -.-")
2.玩擂台,出桃夭爆左kitsky兩次裝甲
(擺明係搏佢唔報復...rouyen果d死都記住你啦 =.=)
3.擂台again...maxsuck左szeming兩次,每次吸左佢74 max neili XDDD
(又係搏佢唔報復...)
4.擂台again @@ 今次同hrzo打
一個如意回絕...將刀氣打落佢身上即刻食粒腹蛇膽令自己強制打輸
跟住hrzo就比刀氣爆左6下
剩200几滴血唔死得 -o- <-呢下最唔抵呀...
夜晚訓唔著
發現自己冇左一種奇異既力量...
我呢個禮拜考試就係靠果種力量支持,先冇乜感受到壓力
人地個個考果朝仲拿住本書死讀爛讀 <-就算佢地前一晚都讀熟左
我就係唔駛咁做
以前咁多年每一次考試都未試過咁有自信
唉...後面5件野唔駛睇都知結果啦,等死吧
>>December 13, 2003 at 12:31:07 AM GMT+8
2003 年 12 月 10 日 星期三 【晴】
今日擺明靠害 =.=
中文之前考compo -o-
想我地作完文乜都唔記得晒先考中文?!
返到學校見到一大堆人響度溫書
覺得佢地咁樣好無謂...
考compo之前既有限時間內死讀爛讀
讀完既野未必考,考完compo之後又未必會完全記得
我尋晚訓之前猛讀驀然回首好似係多餘咁...
5條long ques一定有一條出驀然回首
果題我一定會放棄
這個很明白無需多說
咁我點解唔將其餘6課谷盡d?
compo...
肥鄺:「do not turn over your question paper until you are told to do so」
份卷既第一頁..."do not turn over this page until you are told to do so"
=____________________=
本來我好快寫左頭果半(要求係260字)
跟住突然間起了一陣奇異的感動,有了天地悠悠之念 <-呢兩句唔關事
心境突然清澈澄明起來 <-所謂"清澈澄明"其實係話個腦一片空白諗唔到點繼續寫落去 = =
揀左letter of advice~
我終於記得喇...keating話CE compo會比你既三個title係
1.作古仔吹乜都得 2.crime report(之前唔記得有呢個) 3.letter of advice
如果題目冇講你叫咩名
而你又想搵個名稱呼自己,就叫自己做黃凱芹
其實題目比你既名都一定係黃凱芹架啦 @@
考完,肥鄺叫d冇帶temp record form既人去量左體溫先
我見到co...
就諗住出去之後去潤下co喇 XD
唐太真係樂業喇...@@
行返去tuck shop果時見到keating
佢問我compo寫乜呀,假期會點過呀咁
我...個腦塞左諗唔到點用英文講我想講既野...-______-"
講講下co走埋黎
就變左 keating望住我同我講野,但答佢果個係co 喇 @@
co話自己聖誕假期會"total use 1 to 2 mins to have revision"
我有兩日要返hkmo training -o-
考中文
白話閱讀理解完全唔明...不求甚解咁抄晒d野算
不過佢叫我"用自己的文字作答"
文言果篇...問主旨果題同埋有一個詞解唔識囉
"馬之千里者,一食一粟以石"唔知個食字點解
課文問答都ok~
5條long ques梗係唔要驀然回首果題啦
出師表問你如果係諸葛亮,見劉禪咁唔掂會唔會自立為帝 (2分) =.=
我答既野大部分都係跟婧婧d past paper答案 @@
唔該晒ck幫我影印~ ^^
(所以我尋日既日記話我同ck係mutualism :P)
交左份卷之後隻手充滿 lactic acid...><
我今朝好似好少溫書...
睇過下出師表,不過睇左好似等於冇睇咁
考果時仍然係識...呢d可能係自信
因為自己有早几日開始溫書嘛 <-請重視這個理由!不要盲目從上面一行的文字作推斷
所以我有足夠時間可以清楚了解d課文內容
同我以前響考中文前果日無論明唔明都死讀晒d野既方法截然不同
覺得本精讀d野係亂寫...
產生所謂認同危機tim~ XD
放學同co講番個exam
佢唔揀敬業樂業果題
話佢冇溫過驀然回首都識吹番d野
講真又係...我做完卷睇驀然回首果題都覺得好易
例如李雅韻點解叫作者唔好讀中文系
夏濟安點解叫作者學習毛姆,莫泊桑既風格
co將9分果題"諸葛亮認為劉禪應該點樣治國"漏空左..............@@
返到屋企睇完heat果本書就訓左一覺
冇乜諗過要溫mechanics...
睇過distance同displacement既分別
只要我聽日記得帶計數機,應該都冇問題~
今朝我同豬既對話
「phy都係背公式咋嘛」
「你講咩話?!」
「至多咪6成計數4成文字題~」<-唔好搞錯..."至多"係話文字題至多佔4成
jeff打黎講左陣physics
佢問我頭先係唔係唔響屋企 <-應該係我訓覺既時間 @@
【新手後輩】澄飛(Shadowsword):danny
【新手後輩】黑天使臉上露出迷惑的表情。
【新手後輩】澄飛無聊的用手指捅了捅黑天使, 可是黑天使象根木頭一樣, 什麼反應也沒有。
【新手後輩】澄飛(Shadowsword):revise jor phy la?
【新手後輩】黑天使(Danny):warm jor = mo warm
【新手後輩】仇風完全同意黑天使的看法。
【新手後輩】仇風(Zilch):phy so difficult
【新手後輩】黑天使(Danny):i think is easy :Q
【新手後輩】仇風(Zilch):...
【新手後輩】仇風嚎啕大哭起來。
這應該是我的問題...
檔案儲存,繩鞭毒蛇!
(毒蛇既契約條件係"自信")
我現在可是在用人類在危急時突然發揮出來的強大潛能啊 @@
考試過後便會消失的了...
多用几次便會變成嘉美尤的了...
搵到一篇講hunterxhunter後遺症既文章~
不過係簡體字...個電腦睇唔到 -______-
>>December 12, 2003 at 9:07:27 AM GMT+8
2003 年 12 月 9 日 星期二 【晴】
今日考chem...
哇!第1題就essay咁好玩呀? =.=
哼,驚你呀?
大不了咪做晒2-5題long ques先做第1題!
今次呢篇essay好易寫~
講metallic bond
考一大堆垃垃雜雜野...
識唔識都係睇你好唔好彩(讀唔讀得中佢考既野)
我係好彩果個~ :P
不過都有d野要撞囉...
predict electrical conductivity of xxxx (3 marks)
那"3 marks"擺明靠害 -o-
dilute HCl test for reactivity of metals果題
問點解唔用sulphuric acid
我寫"reaction is too vigorous..."
jeff寫"reaction is too slow..."
唔係我死就係佢亡 @@
再唔係就攬死
今日ck終於比番本amaths textbook我喇~
mutualism XD
顧顧話佢尋日去睇左自己樂理考試成績
佢78分
「擊敗」:P
"凡可以名為一件事的,其性質都是可敬"
去賭錢飲酒都"可以名為一件事"
事的性質從學理上解剖起來並沒有高下
即係考試羅滿分同羅0分學理上解剖起來並沒有高下
因應個人才能境地把一件事做到完滿便是天下第一等人
我係冇溫過書,因為呢個處境令自己考試唔識,我亦係天下第一等人
將梁生既說話完全曲解晒 XDDD
唯一冇曲解既野係:
豬係天下第二等苦人(專門自己替自己開頑笑果d)
佢希望自己做到天地間第一等人
晏晝禮打電話黎
「喂,唔該搵朱嘉文丫」
「你打几號電話呀?」
我婆婆問我係唔係打錯果時我講番件事比佢聽
「呢d野唔好再講喇」
由禮話"我本來想打比豬,拎起個電話又諗住打比你喇,打通果時我又以為打左電話比豬"
可見我比人既印象一定係唔敬業
(像豬那些溫書大過天的,可有人敢在這個時候打電話去問她問題?)
行有餘力,則以驀然 @@
如果我日落之前溫得完出師表既話
就去睇下自己樂理考試扣分扣響邊啦~
5點几~
阿媽返黎比左封信我
卓越數學培訓評估活動通知書
(葉力滺話響330人裡面取錄300個既考試? XD)
日期14/12 時間9:30 地點係科大既何善衡體育館
一睇到個地點即刻唔知道要點去
几經辛苦終於搵到去既方法
正諗住抄落通知書既背面果陣...
我發現原來佢有教人點去架! =.=
>>December 10, 2003 at 9:24:01 AM GMT+8
2003 年 12 月 8 日 星期一 【晴】
尋晚見到個計數機既畫面勁濛
所以將佢擺響窗旁邊,
諗住今朝日出之後可以吸到足夠電力啦
不過今朝起身發現仲係開唔著...死喇...
我就揭開阿媽本電話簿搵欣欣個電話打去問佢借 @@
真係唔該晒佢呀...
如果唔係我個maths exam真係不堪設想...
返到學校我就上去欣欣考試既課室搵佢
不過上過去3,4次佢都未返到學校 @@
過左8點之後我再上去一次
諗住"盡人事安天命"...就響樓梯度見到佢喇~
呢個第二件事我要唔該佢~ ^________^
因為考試之前有一堆人響hall下面溫緊maths
如果我留響果度就慘喇...
符.公.監.考~
「your shit of answer shit」(your sheets of answer sheet)
開考時間 8:25
我做完卷既時間 9:45
交卷時間 10:25
check左3,4次卷
唔該晒欣欣借計數機比我~^^
考到一半符公突然間話唔記得左同我地check body temperature record form...-______-
有3條mc几好玩架
1: g(a+b)=g(a)+g(b),find g(0)
2: 比個y=f(x)既sketch graph你,叫你搵y=f(-x)既sketch
3: p,q are irrational numbers,
which of the following is/are rational numbers? (1)p+q, (2)pq, (3)p^2 + q^2
我第2次check卷都清除唔晒自己做錯左既野...
埋門一腳,最尾一題2個答案淨係搵左1個答案出黎
不過問題講明 "find one dimensions of the possible rectangle"...
我唔會錯掛~
多次check卷既時候,我心裡面一直有一個執念: 我既目標係滿分!
考完之後有一堆人問我d題目既答案...
聽進進話啦,考完之後唔好討論之前既試題啦
o岩左又點?錯左又點?
你以為自己錯好多,可能其實你o岩好多人地錯好多呢?
(如果我發現自己maths錯野係會嚴重影響心情的...)
同高軒去商務買左chem past paper既答案~
本野呃錢...
$42買80-03年既答案,我地都冇咁多卷啦 -.-
要早期d答案把鬼~
我今日係溫完晒chem先打日記架~
不過...咁樣唔表示我專心~
係喇,今日晏晝打mud見到mah明明有屈機pfm可以秒殺tian佢又唔用,係要用taixuan慢慢打
我同虎就話佢扮廢喇~
(肯定佢係驚光明正大咁用會惹人非議,話佢pfm勁得濟)
當時我梗係嬲緊,覺得隻game唔公平
日記入面提起呢件事就心生感觸...
>>December 9, 2003 at 2:19:35 PM GMT+8
2003 年 12 月 7 日 星期日 【晴】
返到學校冇耐
豬:早餐叫你比d bio答案佢呀,佢而家咆哮緊喇
我:咆哮?!有冇咁誇張呀?
豬:你聽唔到佢嗌到好大聲咩?
我之前同oro,jeff佢地講緊野,完全聽唔到...@@
上完pe返課室見到陳俊和
佢上黎分發打字比賽既獎座同獎品比我,jacky,ck架~
我地三個都有web cam同隊際賽優異獎既獎座 ^________^
那個web cam就是隊際賽的獎品了嗎? @@
好憎上次比個usb drive
因為win 98用唔到 =.=
其他人上黎課室見到我同ck台面有呢d野都問我地咩黎
我其實打字好廢咋...
打得快都係因為有熟練既手腕~
記得晒d字響速成要禁邊兩個英文字母,几多個空格,邊個數目字,咁咪打得快囉
「無所容心的境界~」XD
econ終於派test 3喇~
衰左"average price and quantity method"果題...><
之後講past paper
發現原來好多野都要諗到好深入架 = =
我n年冇睇新聞,econ既威脅性隨時可以變得好大...
lunch time同bobby做左几條數囉~
事緣魚走黎叫我響supp.ex.2每個section揀一題黎做下 <-唔知佢做緊咩...
上到chem lab見到賢羅左本maths textbook上黎
我就同豬話:我會唔會太陰謀論呢?
豬:點解呀?
我:我見到賢帶住本maths上黎就懷疑佢係因為我響chem lab坐佢面前先帶上黎
豬"一笑置之",跟住話:係喎!我都帶左amaths上黎~
我:原來你都係一樣架!
豬:唔係呀,我帶上黎果時唔係咁諗架
信佢唔係扮既就奇呀 -.-
賢即刻想問我maths <-証明我唔係陰謀論啦
我睇一睇錶,見到13:49 (兩堂chem係14:55完)
「比我訓番65分鐘先啦...」
見到賢走埋高軒隔離我至起身
brella問我資優培訓駛唔駛寫野介紹自己
我話:冇呀
佢叫我用50字形容佢...
我唔知講咩好...
同richard,anson佢地傾下
發現50字既自我介紹其實唔難~
50字自我介紹你就要擔心寫太多,300字先要驚寫太少
發現一個好奇怪既現象...
d人問左田田野之後,田田將相同几句說話重複n次
問既人(我記得既有豬,唔知仲有冇其他人)至話明
原來個個都撞聾既~
究竟豬,彤佢地算係邊樣呢?
a.抱有好似虎,豹以前視我為"bug god"既諗法,認為我無敵
b.小器,自私自利,認為我有野唔識佢地就少一個勁敵,所以專登唔教我
題目:
let α,γ be the roots of x^2 - ax + b = 0 and β,γ be the roots of x^2 - bx + a = 0
(a)find γ (b)find a+b (c)form a equation with the roots α,β
我諗到一個唔係好妥既方法計到(a) part
唔知道豬佢地係唔係用同一方法所以想問下
佢地好似故意拖延,我唔問多几次佢地就可以不了了之
彤:你咁勁,我地都識做你冇可能唔識既
好啦,其他人問我就奉旨答佢地,我有野唔識就令其他人少個勁敵
我明架,鬼叫我本性善良唔忍心睇住人死咩
呢個世界不嬲人善被人欺,弱肉強食適者生存架嘛
maths堂我,ck,miki,stephy都唔計數
一路講d空想科學界既卡通片~ ^^
係時候多謝ck...好彩佢冇帶到我既amaths textbook同之前兩次exercise
如果唔係我既處境真係不堪設想...-_____-
返屋企阿媽話我知樂理考試既成績喇
85/100...lower than expected :P
我唔識既野都係6分既意大利文咋嘛...
作曲果15分我當佢扣我三四分,咁仲錯d咩呀? =.=
(我諗有可能係響作曲果度錯左d格式冇左成10分...)
電童最後一集喇~
無論咩故事,我都總係覺得個ending好廢
話說加魯法派出數以千計既螺旋城企圖將佢墜落地球
加魯法主電腦同zero被消滅之後,完全冇提過點爆埋果堆螺旋城
由得佢地留響地球引力範圍外就算架拿?!
萬一有d恐怖份子走去響d螺旋城上面裝噴射引擎...!@#$%^&*
(會唔會係死人tvb cut左? -o-)
成晚都未搞掂一篇花潮...
>>December 9, 2003 at 7:45:09 AM GMT+8
2003 年 12 月 6 日 星期六 【晴】
溫書速度奇慢...
太唔專心了 =.=
尋晚完成左以畫為喻
今日到而家連花潮都未睇完...
尋日蠢左! @@
如果將果堆野轉左做word,咁我做乜要print出黎?!
直接send比佢咪得囉...
今日下晝個電腦又突然間disconnect左
不過唔知點解我又唔識把握呢個比我專心溫書既時機
走去係咁reboot電腦reboot到佢reconnect到為止
夜晚仍然係溫唔到書...
不過有意外收獲~
早餐打左bio hw既答案比我 ^________^v
豬講多次佢果句必要對白就唔再教佢丫拿! =______=
>>December 7, 2003 at 1:51:18 PM GMT+8
2003 年 12 月 5 日 星期五 【晴】
今朝同richard去搵zoe羅d影印左既past paper~
返去之後richard打比我
佢話佢果疊缺好多野,叫我check完之後夜晚佢打黎再講番自己有d乜
我一check之下果然同佢講既一樣...
amaths卷得99-02,但係marking scheme(或者solution)就有95-02...
返屋企o岩o岩好睇得切棋魂~
尋晚叫細佬如果我返唔切黎就幫我錄
我返去既時間都係開始播冇耐...
下晝用左兩三個鐘既精力時間~
將一個91頁既pdf縮成6頁既word...
為的是有人睇唔到pdf格式既chapter 8答案...-o-
成晚先溫得好一篇以畫為喻 =.=
>>December 6, 2003 at 4:02:28 PM GMT+8
2003 年 12 月 4 日 星期四 【晴】
今日遲左少少返bio補課~
覺得m頭講得好吃力囉
佢大概係想話第6課好易
淨係寫d公式答案就羅滿分
不過我完全唔覺...
可能因為我寫親呢d一題要答n個point既野就會寫漏啦~
今日上晝下晝各一堂chem
田田兩堂都係比我地有唔明問佢既~
我呢邊既角位玩到好癲...
婷扔左枝筆出去,撞響玻璃發出巨響
田田呆左一呆,唔知發生咩事 @@
amaths又派左張exercise~
衰兩樣野o者~冇乜唔妥 @@
expand (1+px+x^2)^n in ascending powers of x up to x^2
coeff of x=2,coeff of x^2=59/5 find p,n
find a value of x should be substituted to find the approximate value of (1.0044)^n
睇stephy個solution知自己最尾一part用錯方法 @@
(我覺得becky,miki聽到我話自己計錯野既反應"似曾相識"...虎,豹曾經係咁樣架 @@)
最尾一題唔知"小數乘小數唔會出整數"...
仲同阿曉係咁諗d反例出黎 :P <-當然失敗啦
英文...答問題有糖糖食 ^________^
每兩行一組,我地呢邊就靠ck同豬搶分&羅糖架喇~
差少少砌到幅長d既圖畫出黎架喇...@@
驀然回首習作~8.5分
本來第2題應該9分
但係周sir比我地做果時寫錯左6分
搞到寫少勁多野 -o-
不過我第1題1/3,第2題6.5/9...
放學果時見識到君既四次元百寶箱
乜都塞得落...真係犀利 @@
整到佢個locker個門都爛左少少...
多謝魚請飲野~
放學舊3c開班會到4點零鐘先走 <-19/12打邊爐 ^^
我唔夠時間行返屋企睇唔切電童
去左禮屋企睇 ^__________^
電童,凰牙終於拿到火鳳凰了...
即係剩番最尾一集啦 =.=
完全冇做過功課而且冇溫過書...
exam我會羅几多條E,F(究竟唔合格係UNCL定係F?)呢?
>>December 5, 2003 at 3:46:41 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|