|
2003 年 12 月 23 日 星期二 【晴】
24號晚出街食飯
返黎已經11點几
所以冇時間寫日記~
係25號補番個日記既 @@
好野~
今日9點半至訓醒~ ^______^v
要做下d功課喇~
本來羅左本mce出黎做
但係做左6,7題又分心冇做落去 -o-
夜晚去大尾督食飯
細佬存心搗亂 -.-
拿起本menu睇到邊樣野食最貴就話要食果樣
上次黎呢度食既時候佢至做過一次呢樣野
結果佢食得一兩啖又話難食 -_____-"
今次阿爸冇上佢當喇~
響間餐廳睇埋紀曉嵐 XD
食完野阿爸渣車帶我地去尖東睇燈飾
不過今日係平安夜,人多擠迫所以入唔到去
入隧道之前阿爸羅定散銀出黎
細佬又見錢開眼老屈阿爸比$2佢 -.-
阿爸係咁講:你阿哥呀,響學校有d咩成績都冇話要買野架,你成績咁差都成日開口要錢
我:我無欲無求o者~
返屋企11點半~
係時候做埋個paper 2 exercise XD
12點開始做,12點半收工 ^________^v
(我響下晝已經做左頭6,7題,所以半個鐘既時候我其實係做左全個ex.減6,7題既份量)
>>December 25, 2003 at 2:57:42 AM GMT+8
2003 年 12 月 22 日 星期一 【晴】
這23號的日記是第二天補回的...
因為我唔記得左寫 @@
做晒mo果份exercise lu~ ^__________^v
好多題目都係舊年做過所以識做 @@
全日都冇乜做過d咩野
好頹呀...
成個假期除左功課仲做d咩好?
溫書? o岩o岩考完試...
出街玩? 一個人好悶...
去開果3個forum d轉貼文都差唔多睇晒咁濟
功課又冇心機做
咪住先呀! 而家係成個假期第一日咋!
>>December 24, 2003 at 2:03:04 AM GMT+8
2003 年 12 月 21 日 星期日 【晴】
今日係聖誕崇拜~
起身果時唔知要几多點返去...
搏一鋪,估佢要9點到!
反正遲到都係記一次名咋嘛
我一年有几可遲到丫
前三年都係得一次o者
果次仲要係因為病左
崇拜...
林盧麗峰:「一陣李牧師講道大家唔駛拍手架,講道唔同演講」
我想問呀...
演講同企響台上面對住一班觀眾講道有咩分別架?
頒獎部分,陳子健:
「一 D,xxx...二 C,xxx...三 A,xxx...」
英文,普通話朗誦既得獎者就係
"1D,xxx...2C,xxx...3A,xxx..."
「一丁,xxx...二丙,xxx...三甲,xxx...」<-普通話
-________-"
返上課室,tony同ellen主持班會既party~
大風吹~
miki:「著校褸既走!」<-全班得我一個 -o-
係玩就玩盡d啦
「著冷衫既走!」得我,brella,進進等少數人唔係 XD
stephy係最尾冇位坐既人~
所以罰佢錫是但一個人一啖
佢咀miki @@
karmen:佢兩個咀對咀我地都睇慣架啦,有乜好睇丫
哦~原來係咁既...
放左學...我陪賢響教員室出面等陳尚芸
winnie,kooby,janet三個都係要搵佢
等左陣,我同賢行開睇下見唔見
kooby,janet就走左
返轉頭winnie問我見唔見果佢地兩個
佢即刻唔知念左d咩咒語出黎...@@
「你想講粗口就講啦...」
到搭4終於等到喇
賢就比左張樂器班學費既支票佢
1點半係MO訓練
所以我同賢落左去買野食 <-是搭4耶...
我響7-11買左個pizza
賢都響隔離間海棠買左飯盒出左黎
之後佢返左屋企...
好野~
kfc今年比埋d題目既solution同答案我地~
佢不斷話時間唔夠,有好多野都唔講,叫我地自己返去睇
本來話2個鐘,結果用左3個鐘都未講得晒派左果份野
欲速則不達呀...-o-
「我對d example既答案好有深刻印象!」=.=
4點半放人
我,賢,高軒,jacky 4個去m記~
賢食左唔知2盒定3盒9件裝麥樂雞 @@
其餘3個一人食一盒
老屈高軒請飲野
不過行到一半佢走左佬
而佢去camp要用既營帳又響我地度
最後收響佢屋企樓下既一個地方,叫佢落黎自己羅番
夜晚做MO exercise...
一個禮拜要做60題丫大佬 -o-
kfc話盡量要用最快既方法去做
但我就淨係諗到d正規課程d慢既方法...
>>December 30, 2003 at 2:54:51 PM GMT+8
2003 年 12 月 20 日 星期六 【晴】
差d唔記得左幫richard影印past paper...
7點几pm至記起,即刻拿拿臨飛去...
好彩影印既鋪頭未閂門 @@
今日煲機都煲左好耐嚕~
就放假啦嘛 ^^"
話時話,我放假既生活都好悶下...
冇野好做既
re philip: <-上次唔記得左覆你
我平時打一篇日記可以用到半個鐘至一個鐘架...
不過今日冇乜野想講,又要快d熄機
所以5分鐘左右就打好喇~
>>December 21, 2003 at 12:59:50 PM GMT+8
2003 年 12 月 19 日 星期五 【晴】
同jeff講句生日快樂先~
我真係一個冇心肝既人呀...=_______=
成日都唔記得d fd几時生日既
form 1同禮fd到而家
但係佢form 2既生日我都唔知係几多號 <-因為佢冇話過比我知 ! 我講真架...
淨係知係3月20几號
後來form 3就記得係3月22
jeff係20/12 <-今年開始會記得架喇!
那濛眼的老董...西鐵通車走出黎發up瘋
推遲左棋魂半個鐘丫...-o-
不過tvb今次有番少少人性
肯播番2集棋魂,cancel左原本棋魂打後既節目
下晝...阿媽捉住細佬
細佬隻手插實左響個褲袋入面唔肯羅卞黎
我就去吱佢...佢鬆開手跌左張$100落地
阿媽話d錢係佢響我櫃筒偷既
(我鎖左架...不過我成日唔記得羅番走條鎖匙咋嘛,又唔知條鎖匙收邊度好...-______-")
我數番櫃筒剩番既錢
哇!!!原來佢到而家至少已經偷左我千几蚊喇...!@#$%^&*
雖然話我點報復都係冇用,不過冇理由我會唔嬲係嘛?
阿媽仲要話係我擺低條鎖匙引誘佢
係就係,我擺低條鎖匙響度唔記得拎走係自己疏忽
但係有冇人會expect自己既細佬會周不時一冇錢駛就偷自己錢丫? <-除左遇過呢件事既我之外!
佢唔會話細佬偷錢唔o岩架喎
打佢鬧佢都冇呀
次次都係咁樣架
我做錯野就鬧我唔o岩,有可能打我
細佬做錯野就話我引誘佢累佢既
咁算點呀?
我記得有次唔知做d咩事,阿媽話一世人兩兄弟,叫我唔好對細佬咁衰
咁既細佬,一世人撞正有一個都嫌多啦
第日細佬無緣無故唔見左唔好問我點解呀! \____/
>>December 20, 2003 at 10:50:54 AM GMT+8
2003 年 12 月 18 日 星期四 【晴】
今日考eng paper 3(listening)
有問題既都係spelling同埋少少跟唔切o者~
應該冇其他野喇~
我覺得paper 3易過以前f.1-f.3 listening囉...-o-
唔會忘記f.3下學期listening得50几分既恥辱架...
田田曰:「不敢提起,未敢忘記」@@
交卷之後派左story book同埋英文既假期功課...-.-
好野~keating話唔駛做今次呢書既功課呀 ^__________^
13個古仔淨係要睇一個~
要人睇電視寫觀後感...-o-
返屋企...到1點為止部機都唔知點解上唔到網 =.=
一上得番網就打日記喇~
今晚舊3c去明星打邊爐~
去到之後搵好耐至知佢地坐邊 = =
book左連接既3圍台~
一台係 我,bobby,高軒,禮,毛毛,魚,hrzo,瑋,ck,拉登
中間果台係 豬,曉,彤,林文婉,彭狗,jacky,呂呂,小馮,顧顧,瑩
另一邊係 婷,陶,妍,臻,賢,發,宋永平,曾麒達,肥龍,安 <-唔知點解卡肥冇去
開始食野冇耐,我地果台就搶食搶到好激喇~
我同bobby搶得最狼死,食得最多野~ ^_________^
(由此可見我同蔡亮途佢地從競賽裡面學得黎既技能仲有響度~)
ck,瑋,hrzo,高軒,毛毛係失敗者 XD
加水都加左兩次...
一定係有d人啦(仲出拇指,指著自己)
搶到咁激連d湯都撈走一大半呀
記起中文做過一個語文運用exercise
「如x似x地xxxx」
拉登叫我同佢劈啤 =.=
佢斟左半杯比我
我話:半杯我都可能會飲醉喎...我未飲過啤酒...
不過都係飲得晒,覺得啤酒好難飲 ><
yeast fermentation既產物 @@
bobby好擔心ck會比拉登...XDDD
不過最後都係冇
因為3張台都係117號
所以叫左d野食成日都去左另外兩台...
叫左6碟肥牛黎得3碟 -o-
毛毛佢地再叫多d,最後食左超過6碟肥牛~
不過每碟一落左煲,熟既時候開蓋
(開果個好似係毛毛,由此可以解釋點解佢食得少野)
開蓋30秒內煲入面就冇晒d牛肉~
我行開過1次
去惠康買左罐雀檸黎飲
因為當時我已經好飽,食唔落野喇
返上去發現用左少過8分鐘既時間 @@
最後豬既媽黎用信用卡找左數,每人比番$70佢
hrzo,瑋,ck,高軒,毛毛,3粉,肥龍
呢d人既$70比得好唔抵 XDDDD
發話佢地果台搶食既情況仲勁過我地恐怖過我地...!@#$%^&*
早知我同佢地坐啦...
多d競爭對手先好玩架嘛~ :P
佢地果邊既婷,陶,笨妍,肥龍 4個成日話d野食一粒/一片都未食過就冇左
我地果台呢...離遠睇就好似冇事發生過
我同ck認為呢個excess demand既解決方法by ability
bobby話first come first served
高軒話by luck <-這是有道理的,d野冇人要咪輪到搶唔到果d有得食囉~ XD
唔記得邊個(響我地果台既)話我同bobby唔係人黎
咁代表隊其餘10個(唔計永遠慢過人既劉家昌呀 XD)算係咩?
我日日都同佢地咁搶,結果只係唔駛輸比佢地
返屋企10:45 <-我住明星對面咋嘛
hrzo話想上我屋企 -______-"
支持彭狗再搞一次舊3c既同類活動~ ^__________^v
>>July 30, 2004 at 9:36:43 AM GMT+8
2003 年 12 月 17 日 星期三 【晴】
今日考bio~
唔識既野約佔10分...
都無話可說的了
欠缺專注力既情況下讀左5日 -o-
衰響ecosystem,pollution果兩課手上都係預左...
考完之後周圍問人其中一題佢地答乜...
題目係話...animal A(馬騮)同animal B(松鼠) live in forests
A係secondary consumer,B係primary consumer
如果斬晒d樹,邊個會大劑d
几乎係咁樣既情況...
問左一個人,佢話A
跟住果個,話B
再問一個,A
...
最後知道正確答案係...A -.-
1/2機會,錯都只有怪自己唔好彩啦
予欲無言! @@ <-講得出呢句說話已經係自相矛盾啦 XD
睇過阿曉既日記
先記得...
leo望下隻手,話:
"according to my clock,times up,pens down"
結論係佢既臂力超乎常人呀...@@
(突然間想起空想科學讀本有相關的內容...)
考試剩番最後既listening...
今晚訓足精神,聽朝專心聽就得喇!
>>December 18, 2003 at 12:21:43 PM GMT+8
2003 年 12 月 16 日 星期二 【晴】
呀...咳...咳...咳...
我今日勁唔小心...
amaths有4題明明識做都衰唔小心 -o-
find the remainder when 3^2003 is divided by 8
我睇錯左"remainder when 3^2003-1 is divided by 8"...
>.<
(賢4點几專登打黎破壞我溫書既心情...我發現自己又錯多樣野 -o-)
g(x) = (k-1)x^2 + 7kx + 9k <= 9
find the range of possible values of k
and the maximum value of k <-我竟然冇睇到要做埋呢樣野
solve 3^(x^2 - |x| - 4) = 9
我眼大睇過龍...
人地個個都做到x^2 - |x| - 6=0
最尾要reject 2同-2
我加減數都睇錯/做錯,寫左x^2 - |x| - 2 = 0
兩個roots偏偏就係2,-2...
expand (1-x-6x^2)^5 in ascending order of power of x up to x^3
前一part係叫你expand (1+2x)^5 同 (1-3x)^5
前面我應該冇計錯啦...
因為x^3最複雜,我諗住可能錯,就用計數機check一次
冇check到x^2,點知expansion就錯響x^2果度 =________=
最尾(0.9894)^5果度出茅招禁計數機寫個數出黎 @@
bio還是不能期望爆seed的了
自己努力吧
jeff問我背過d乜
哇!!!原來我乜都冇背過架...
因為我讀bio係要明白d野,唔係要背熟
...咁係好事抑或壞事呢?!
經典呀...XD
0717 (PM 03:36) :
today a.math mc which answer more ar???
>>December 17, 2003 at 8:31:24 AM GMT+8
2003 年 12 月 15 日 星期一 【晴】
econ既mc難過long ques =.=
demand supply易過opportunity cost勁勁勁勁多呀!!!
連續第3日喇
3日我做既mc卷裡面A都係佔最多...
不過我肯定,呢個循環到聽日一定會終結
原來
賣波飛既前几晚勁多人響賣飛既地方排定隊
唔表示個價錢低過equilibrium price -o-
4個option A:1,2 B:1,3 C:2,3 D:1,2,3
我諗住第3個一定o岩就唔知係B,C定係D
點知考完左先清醒番
知道第3個其實係錯既 =.=
乜我成日考試都係咁架? -.-
考果時認定一個答案係o岩
到交左卷下一秒鐘先知道自己果題做錯左...
哇
bio chapter 8原來得果10几頁咋 @@
仲以為我要用一日先溫得晒tim
只要今日專心d,應該ok~
我就係知道聽日amaths exam先響icq度做d手腳架
set occupied mode
message係
有amaths唔識就問錢偉賢
電話係26501847
多謝合作
我要溫bio架!!!
我咁做法會唔會好賤呢? :P
如果有人打黎搵我,我一定要阿媽或者婆婆幫我問下係邊個先決定聽唔聽 @@
うわああああっ!
我要控制到自己爆seed呀...
如果唔係bio死梗 >.<
而家已經讀晒chapter 8,4喇
要響訓覺之前搞掂埋5! <-雖然自知冇可能...至多只可以讀得完一半...一半都好啦!
>>December 16, 2003 at 1:17:59 PM GMT+8
2003 年 12 月 14 日 星期日 【晴】
今日考英文...
上個禮拜考試果几日潛在既"氣勢"已經冇晒...
47條mc我做到16條既答案係a...
做完成份卷之後覺得唔係几妥,就check下啦
有几個a改左做其他答案
不過a仍然佔大多數...
考完之後同其他人討論,佢地都話有好多a
覺得唔係几妥囉
不過諗諗下,真正唔妥既mc都唔係今日呀
尋日先恐怖呀...
10條mc有6條係a...=.=
肥鄺叫左未量體溫果d人去校務處出面量體溫之後
「the rest of the students......」<-懷疑佢係專登講左一半又停低架 @@
個個都企左起身或者轉身準備走
「sit down on your chair」
-______________________-"
返屋企搵番"hunterxhunter後遺症"果個網比發睇
有一個好盞鬼 @@
「班上總考第一的那個人為你講題時,被你要求將手按在一本書上...」
阿曉要小心 XDDD
溫完左bio chapter 7
報時 21:46 (以電腦畫面個鐘為準...偏差在所難免架喇~)
係時候溫econ喇
目標係10點半完成
*escape
>>July 30, 2004 at 9:36:57 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|