|
2004 年 2 月 11 日 星期三 【晴】
今日調位~
因為我遲返...
所以d台凳比人搬散晒~
我自己既台凳比人搬左去我既新位度~
好野~ ^____________^ 不過我都唔知係邊個幫我搬 @@
我隔離係肥庭~
進進比高軒同ceci互換位置
這么一來,進進原先布置得非常對稱的sitting plan就沒有了啊...
中文堂講左半篇將進酒...
豬:「"莫使金樽空對月" 係話個酒杯入面有酒定係冇酒呀?」
我:「唔知呀...總之就係話浪費啦」
豬覺得身邊冇左阿曉,問野好唔方便 @@
那當然啦...
進進是知道豬,曉兩人的無敵相性效果嘛 :Q
("相性"係好多game都通用既術語,指一d人物走埋一齊會提升能力)
響更衣室...
高軒:「劉舜年同周鑾釗咁耐都唔落黎,一定係個mud開番喇」
劉舜年落左黎,比高軒講中左,個mud係有開番喇 @@
不過劉舜年頭先係響課室度玩gameboy !@#$%^&*
"進進分身"今次冇再講「跑最慢果個有獎」喇~
所以大家都冇跑,響度行~ <-比下面阿進進分身...話係緩步跑囉 XD
教籃球果堂基本上係d人亂咁走...
體操果堂...進進分身細聲同我地話
「咦?佢地羅左平衡木出黎喎,咁我地冇理由唔玩架」
有几個人著住鞋走上去玩平衡木比miss leung見到就鬧 XD
"燕式平衡"
根本就是陸遜打贏時擺的pose...=.=
lunch time食完野就...
黑天使的「發呆大法」進步了!-____________-"
真係冇野好做嘛
lunch time完既時候勁眼訓...
上chem lab傾project <-什么?! 不是今日才交了proposal 嗎?
豬問左田田一堆acid alkali~
田田話豬講果d野全部要form 6,7或者大學既實驗室先做得到
我比豬嚇左一驚 !@#$%^&*
這就是知道得太多的弊處呀...@@
我覺得老師係會估到我地識晒成個 topic d野唔駛做實驗架
雖然話揀 topic既時候大家都唔知原理係乜~
咩話?!
maths書p.206 Q9果幅圖...
我響奧校見過一條差唔多樣架 !@#$%^&*
因為今日冇得玩mud >.<
所以我就做功課喇~
丫!!!
其中三題之前早餐問過我架...
早餐問完我再過一兩日揚揚又問我
我響message history入面抽果截solution出黎放入notepad send比揚揚
比揚揚之後我覺得後來可能會有用就keep住個file
過左几日我覺得keep黎應該唔會有用,就delete左...
自從我用 icq 2003b hang左几次之後
之前既message history已經唔見晒
早餐offline(or invisible) 揚揚away
我咪嗌揚揚囉
佢個away msg話自己出左街...=.=
到我做完埋果三題,揚揚至問我嗌佢做咩
原來...佢有keep到solution果個txt...>_________________<"
>>February 12, 2004 at 2:37:10 PM GMT+8
2004 年 2 月 10 日 星期二 【晴】
好似好多人病左...
一堆人戴口罩
winnie,jeff冇返 <-我夜晚 icq問佢至知佢係病左 !!!
阿君走入課室,tony:「嘩!乜成隻喪屍咁既?」
ck都勁打hut chi流鼻水
頭兩堂已經用晒佢自己帶返黎果盒紙巾
沙s丫...!@#$%^&*
彭狗第一堂之前落去搵進進
佢話進進重新執過張新既座位表...
彭狗:「你要重新執過咁點解要send email比我地?」
進進:「有好多其他因素要調過架嘛,比定個草圖你地睇下囉」
彭狗:「咁有d咩因素丫?」
進進:「有好多其他因素架喎」
說來說去,都沒交代究竟有什么"其他因素"會影響到 =.=
ck同winnie坐
ck覺得自己會講唔到野...channel既問題 XD
我:「你地放心喎,一陣phy堂進進一定會講下調位既事」
kooby周不時亂up野 -.-
說那么多只是偏見問題啦
自己沒看到今日在打hut chi需要拿紙巾的都是其他人?
我是什么事都沒有的丫
第一個小息劉舜年同釗黎同我,高軒話個mud上唔到 @@
原來4d課室的電腦是用來打機的丫...!@#$%^&*
phy堂如我所料...
我:「咦?d黑色既格仔係咩黎架?」
區佬:「男仔」
哇...進進這座位表真係好騎呢囉 -o-
1.男,女對稱...(黑色格仔既位置係對稱架)
2.進進解釋佢安排sitting plan既方法:
根據first term exam既班名次比個數字d人
1-10係0,11-20係1,21-30係2,31或以後係3
每個人同佢隔離位果個加埋唔超過4
......好厲害的進進 -o-
我還以為上面那段文字只會在數學題中出現 !@#$%^&*
那個格式真的太相似了嘛...=.=
ck繼續唔帶maths書~
kfc:「你冇帶書呀?」<-佢問我
..............................
遇上難題了喔~
maths book 4a ex.5e Q11
好像多數英文中學(hy的學校也是)都用同一本maths textbook @@
所以不用把題目內容說出來了...
而且那是圖來的,說出來得大費周章 = =
總之我最後還可以在kfc公佈solution之前做到就是
不過這只是僅僅達到自己的要求...
lunch time蔡榮走入黎阻住條路,我咁o岩又要入去
「做咩呀danny! 阻住我同brella談心!」
我返埋自己個位...
「係阻你咁又點丫?」
XDDD
同釗吹好耐水~
睇scmp,第一頁寫住:
"THE XINHUA STATEMENT: KEY POINTS
...
the special administrative region has to listen to the central government's opinions
when discussing the ways of electing the chief executive and the Legco"
覺得"listen"是好恐怖的一個詞 @@
我:「listen即係搵兩個士兵企響會議室入面叫你listen果隻呀?」
釗:「唔係,出面棟兩個就得啦」
我覺得佢呢句好精警 @@
再講几句,釗話:
「history教俄國大革命呢,話一次人民示威,政府派左隊軍去鎮壓,淨係搵槍指住d人
有一個士兵唔知係手抽筋定係咩,開左一槍,之後其他士兵又跟住開槍」
我:「咩話?!抽筋?!」
釗:「唔知呀,陸耀明係咁講既~人地和平示威,政府又要殺佢地」
原來一個無名小卒都可以給歷史帶來很大的影響...@@
問題只是有沒有人記得那無名小卒的名字罷了 XD
到左下晝,大家至記得今日係最後一日坐響度
婷同ck即刻加緊扔stephy個筆袋出去
我:「今日最後一日,我調轉槍頭做下好人啦」
「呢d野form 7又會教番你」
"form 7"似乎變成左m頭近期用黎拉番我地d注意既方法
不過我從來沒有因為這句說話而特別重視他在說的東西就是了
a-level bio嗎?
不知道此話應該從何談起呢?
中文堂周sir見大家都冇帶書...
就講左一堆人生哲學~
問我地覺得人生係點既
分兩邊...一邊係自己既諗法,一邊聽人地講既諗法
我在這裡提出自己上堂時沒有說過的話吧
我覺得人生在世呢...
每一秒鐘都在迎接/等候死亡!
(路人:喂?你是自己認為這樣還是聽人說的啊?)
(danny:聽人說後自己認同)
周sir:「人地bb仔出世你祝佢快高長大,有咩意思丫?咪即係祝佢快d死~」
高軒別這么快死呀...XD
mud down左...
所以返到屋企就混混噩噩咁呆過左剩番既半日喇~
http://uploads.ungrounded.net/139000/139092_theclassroom.swf
係一隻控制一個學生考試出貓既flash game
几刺激架~ ^____________^
個"老師"好茅...
畫到佢個視界範圍一個形狀
我成日走唔入佢畫出黎果個視界都game over -o-
我終於肯做一些實際的事出來反抗命運了嗎?
記起左d野...
佐為好像是在光仔開始抗拒他的引導之後才消失的呀
!!!...那表示什么?!
>>February 11, 2004 at 3:35:22 PM GMT+8
2004 年 2 月 9 日 星期一 【晴】
除左journal之外
我估自己仲有好多功課未做...
所以今日6點半起身返去等開校門 = =
原來唔著校褸都可以非常之"重裝甲" -o-
1,2月仲凍過12月架 >.<
↑很久前就覺得是這樣了...不過現在才說會不會太遲了? XD
原來仲有一樣未做既功課係中文ws...
唔該晒ck呀~
maths堂kfc話我知hkmo入到決賽既事~
點解我聽到呢個消息既時候冇點樣覺得開心既?!
可能自己諗太多野喇
同高軒佢地講起
「你估今次會唔會有三甲丫拿?」
「應該冇」
我有同感...
今日中文堂作文?!
之前我都唔知有件咁既事 :P
小息時的校園 放學後的校園 雨中的校園 揀一篇...
描寫文...
我好像是第一次寫描寫文丫 !@#$%^&*
照舊落堂作唔晒放學交
唯一一樣唔同以前既係...
今次三個班長入面作得最慢果個係zoe~
所以jacky放學唔駛收作文喇~
原來...我記低d人借過几張作文紙係做左等如冇做架 =.=
上次作完文之後都唔記得搵人追番d作文紙 @@
中文完左又黎兩堂maths
kfc比左我,jacky,高軒一人一張講hkmo初賽消息既紙仔
"Even more delightful is that we are the champion in the NT East Region."
睇到呢句我即刻好驚訝...
mst上年係羅"2nd runner-up in NT East Region"
不過今年響分數上既成績應該係差過舊年架...!@#$%^&*
什么一回事?!
「kooby~佢(指住劉舜年)個icq password係咪 6 個 0 呀?」
「唔知喎~」
janet話自己試過用 6 個 0 做email password比人爆得入 @@
返上課室加埋jeff,繼續響度講password,hack之類既問題
係時候講下呢件我非常自豪既事喇~
我對上一次format部機係02年11月
format之後冇裝過任何防毒軟件
但係到而家都冇比人hack過兼冇中過毒
(我淨係憑部機仲用得去判定部機冇比人hack同中過毒,所以未必準確 :P)
grace lo:「價錢係唔會負架嘛」
諗起自己玩mud既一次勁蠢既經歷...XDDD
高軒個筆盒響chem堂比人傳左過黎
又比ck摧殘一輪
「唔理個筆盒點爛法,佢都一定夠力整番好既」
係囉...高軒真係超勁呀...@@
放左學
高軒羅番個筆盒
連凳都用埋,係咁dup佢個筆盒
janet:「brian你冇野下話?」
bobby話高軒成日咁樣虐待佢個筆盒喎...
我唔應該幫高軒澄清架...XD
夜晚...講左魚話我知既bug比ky知 @@
(反正人地問佢用咩方法佢都係話"ask danny"既)
ky獎左一把"會成長的劍"比我 @@
勁戇居...禁錯掣drop左把野落地消失左 !@#$%^&*
近排成日煩緊自己"要做既事"同"想做既事"...
煩惱有用嗎?
有責任要做好的事(只說重要的)
我多數都做得好
純粹是自己心願,我沒有責任做好的事
有哪一樣是我能夠做得到的?
擺脫sai的宿命?
我除了充當sai,在其他人心目中就沒有任何存在價值了
脫離電腦?
如果我不再需要電腦作為"substitute"的話,我隨時可以
>>February 10, 2004 at 2:47:19 PM GMT+8
2004 年 2 月 8 日 星期日 【晴】
今朝一早就去太和體育館打波~
我最早到...= =
得1個人響8點前去到...!@#$%^&*
@@ 威什么時候感染了豬那種風氣的?
佢去錯左富善
什么?!
豬一直只有在擔心有沒有人去錯了大埔體育館丫...
威:「你密謀拆我祠堂呀?」
...打他就好了啦
為什么要連旁邊的我也攻擊丫 -o-
哇!!!
劉舜年真係比我昆左黎 @@
尋日響mud問佢今日打唔打波
講晒時間地點比佢知
不過佢冇帶拍~
打完波之後
我同劉舜年上左高軒屋企~
本來係賢,jacky,bobby上高軒度做is project架
高軒開佢個電腦比我地玩mud
我呢個卑鄙小人用程式既指令搵到高軒account個password出黎 XDDD
不過我衰多口啦
做咩響高軒聽到既情況下大聲爆出黎呢?
尋晚先衰過一次多口呀...=.=
劉舜年login自己既account
又比我搵到佢個password話比高軒知 <-呢次劉舜年冇聽到
不過劉舜年自己話比我知佢個password
(以上兩人事後皆自己改了password)
突然間好驚自己...
好彩我個電腦連check人地icq係唔係invisible既程式都冇咋 <-這句的意思是我沒有任何黑客軟件
如果唔係我一早比人拉左去坐監喇...@@
下晝玩mud
終於開始門派戰爭了 =.=
holy搶晒d戰略位置比自己果邊 -o-
這是開始之前人人都知道的結果
從此是不能開robot的了...
要趕埋個film review佢丫 >.<
re 豬:
我之前說的"體重超標"並不是真的用公式計出來
只是...
"非常重"的代名詞啦 XD
(而且...你重不重根本和實際情況無關呀,這么執著干什么)
>>February 10, 2004 at 10:25:13 AM GMT+8
2004 年 2 月 7 日 星期六 【晴】
脫離左前兩日發既夢...
今朝9點醒 ^_________^
好耐冇試過咁遲起身嚕~
(不過...尋晚好似係1點訓架...-o-)
阿媽一個朋友幫阿媽買左d牛 "月展" 叫我落去拎
我落去見到果個姨姨
佢係咁問我點解阿媽唔自己落去 @@
咪係囉...-.-
威威一日整左兩次fd test @@
我玩兩次都係10題全撞~
第一次74分,第二次68分
証明第二次冇咁好撞~ XD
玩那被稱為會死人的mud玩左成日
本來諗住做film review都冇做到...=.=
re 豬
唔係腳板大d就受力少d,壓落隻拖鞋就冇咁扁架咩?
如果你既腳板闊過我,仲可以壓到對拖鞋扁晒,咁一定係你既體重超標...
其實呢...
你走左之後,我阿媽羅過我對拖鞋黎著架
呢個先係真正既原因
我原本諗住如果你唔出聲我就唔講真相出黎架喇~ XD
>>February 8, 2004 at 2:03:33 PM GMT+8
2004 年 2 月 6 日 星期五 【晴】
晨早溜溜細佬就響度搞事 -.-
又係較鬧鐘8點響自己又唔起身囉 -o-
落去禁熄佢個鬧鐘佢就醒左
仲話自己一早已經醒左喎
搵鬼信咩 -.-
9點約好響惠康等
哇...我差d就聽日見報紙架喇 @@
走捷徑仲要咁夠疆唔睇清楚條路就衝過去...!@#$%^&*
豬連續講左三句野:
「下次不如約響斑馬線度等啦,近我呀」
「咦唔係喎,約響對面啦」
「唔係呀,知你住邊下次就約響你樓下等啦」
我覺得呢...
下次響八號花園間seven出面等就最好囉~ XDDDD
因為車多同埋我唔敢再試一次既關係
規規矩矩咁行斑馬線好了 = =
返屋企飲番出門之前叮熱左唔記得飲(:P)既牛奶~
彤又會記得我飲果盒奶係維記黎既?!
我自己都唔記得左呀 @@ <-所以大家要落毒害死我唔係咁難架咋~
比豬佢地見識到細佬打緊機行開一步都唔制既情況~
(其實我都唔差得細佬几遠...=.=)
曉生日快樂~
這個...這個...我真的太厲害了 ^_________^v
佢地話我打完之後會執下個proposal
我就淨係打晒d字落去
連d格式都冇整過 @@
甚至...連group number,組員既名全部都冇打落去 XDDDD
夠鐘播棋魂
我:「我要錄野喇」
原來彤也看棋魂的呢~
我錄了,彤要不要看? @@
做完is proj就做英文 <-好像是固定的先後次序 @@
好野~
今日終於譯完個古仔喇 ^^
剩下的就只有角色分配和錄音~
豬訓左半個身落細佬張床度(剩番半個身係坐既) <-碌架床下層細佬訓,上層我訓架嘛
「細佬訓覺果時係頭向呢邊,腳向呢邊(豬訓落去既位置)架喎」
豬即刻彈左起身 @@
reaction time = 0 呀 XD
除襪著拖鞋既時候發現
豬著左我對拖鞋丫...>.<
...到佢地走左,我著番自己對拖鞋,發現
個鞋底扁左咁多既? -________-"
當然係鞋底受到比平時大既壓力先會扁左啦
大壓力來自...不用多說了,不然被殺人滅口可不是好玩的 @@
表姐打電話上黎問我樓下既密碼
佢上黎之後
豬:「姨姨~」(叫到表姐老晒 -.- 我記得佢應該冇25架...)
豬猛叫我唔好打落diary @@
走之前最尾一句都係叫我唔好打入日記架...
不過有人聽到我答應豬不提這件事嗎? XDDDD
見到anson online
豬同佢chat左几句~
"hi i am not danny" <-呢句比我複製左send比揚揚 ^^"
話左有anson響度豬就專心唔到架啦...
我會學精架喇
下次會閂左個 icq佢 -.-
見到豬同anson chat得咁開心
我又send個msg比揚揚~
曉猛同佢話得我一個響度
扮我又扮得唔似喎~
(冒充早餐是誰的鬼主意? -.-)
搞掂晒d野之後上左陣網
佢地睇ceci既日記既時候
我記起自己近排有一日既diary既一句說話勁有問題!!!
(曉,發揮你響31頁diary入面搵fd test答案既超能力,估下我係話緊邊一句說話有問題~ XD)
等我知道有人找到是哪一句話後我再改不遲 :P
佢地臨走前見識到"玩mud"係點樣一回事
有兩種能力令佢地非常驚訝
1.速讀(快速閱讀文字)
什么?! -o-
只要你玩過下mud就會知
果d超長message完全係公式化既...
淨係睇最緊要果一兩行就夠,其他唔駛點理
(例如打人有3,4行message,你淨係睇中招者受傷情況果行就夠)
2.打字同彈d字出黎都好快
我打字快絕對是練出來的啦...
玩mud係分秒必爭(特別係打交既時候) <-呢d野所有online game都係架啦
彤:「我而家信打機係可以打死人架喇...」
係呀?
不過我相信就算一日死一個,響我有生之年都唔會輪到我囉
【新手後輩】COCO(Ilovecodummy):反wt @@ ur destiny
【新手後輩】黑天使(Danny):一部分的命運是由自己爭取的!
(之前說的東西已找不回原句,我打個大約意思出來
我:要對抗sai的宿命 <-好似係有人話要問我功課
co:那你等form 5後變成光吧
我:就是不要化成光才要反抗丫 -o-)
destiny?
我相信每一個人的生命中
都有上天註定不能改變的部分(就視為命運吧)
和需要靠自己的能力改變的一部分
而每個人所不同的
就在於上天註定的和自己爭取的分別所佔較多或較少吧
>>February 7, 2004 at 5:03:21 PM GMT+8
2004 年 2 月 5 日 星期四 【晴】
sports day第二日
上晝...
響看台最接近跑道既地方
某prefect:「你地唔可以逗留響呢度架,上番去啦」
原本企響果度睇d學生走左
我同釗行埋一邊
果個prefect走左之後
又一堆學生(唔知係咪原本走開果d)走返埋黎
吹脹...@@
劉舜年好卑鄙呀
請左半日假 -o-
佢今日都係冇著社衫,不過冇比人記名 -.-
lunch time返屋企食
開robot~開robot~
咦?今日冇見到co喎~
響自己個留言板見到釗post左元宵大會幅相響度 -.-
剷左佢剷左佢 \_________/
有個prefect行埋我同釗度
叫我地比佢睇自己件社衫或者學生証(佢懷疑我地過社,不過當然係冇啦)
再過冇几耐又一個prefect走埋黎check我同釗
釗覺得下晝咁多prefect check我地既原因係...
因為我換左件褸既另一邊黎著
(原本著住果邊係黑色,另一邊係紅色,所以比人以為我係愛社既)
...唯有換番黑色果邊啦 @@
女子公開組1500m
有三個跑左唔夠100m就甩左落最尾...
好明顯係摟x...-o-
男子公開組3000m
我同釗睇張名單數下有d咩form 4既人去玩 (一共有113人報名)
"Wong Chun Man(L)"...?! <- L係Love house
哇! co一開始係帶頭架 @@
不過後勁不繼...最尾第11
都好勁啦...top 1/10 喎
懷疑甘sir對腳係機械腳黎 @@
跑第三喎,仲勁過一堆後生仔 !@#$%^&*
跑完7圈半仲要行多兩圈至停...
超猛!
今年唔同上年呀...
請既嘉賓係個唔知咩博士(總之年紀唔細啦)
即係佢一定要講番堆大道理至肯走囉 =.=
上年果個嘉賓至好呀
20几歲既大學生(好似係校友,我唔記得)
叫佢致辭果陣佢講得兩三句,話自己冇乜人生經驗,所以冇乜野值得講既
雖然校長講既 "大道理" 一定 "大" 過個嘉賓 -________________-"
我同釗捉到佢兩三個用詞錯誤咁啦 :P
離開運動場之後去左商務
出黎落緊樓梯
將一箱野...阿唔係
將一個箱擺入背囊既時候
件褸比樓梯既扶手鉤到 =.=
沖涼時阿媽幫我開左暖爐 ^______________^
開左同冇開真係差好遠呀...@@
>>February 22, 2004 at 3:47:10 PM GMT+8
2004 年 2 月 4 日 星期三 【晴】
今日係sports day~既第一日
時間預得o岩o岩好~
準時到達
上晝落完雨黎,個地下好濕
miss leung:「對我地既一種考驗」
沒錯,因為天雨路滑關係
如果你就住黎跑會慢人一大截 <-冇人會咁做
不過如果你去到盡既話又好容易x街 =.=
即係話上晝既徑賽賽事係對運動員運氣既考驗?
好彩冇跌低果個就贏? -o-
雖然話1500m全程我都冇見到任何人跌低~
響信社既啦啦隊眾裡面
搵到一枝吹氣既狼牙棒 @@
用黎扑人個頭都几痛個喎~
(我當然是打自己的頭才知道的! ^________^v)
蔡榮行過比我扑中左
令到佢有陰影,唔敢行埋我度 XDDDD
潘綺琪:「終於搵到你喇」
佢比左我張號碼布我...
阿唔係號碼布,係號碼紙 =.=
佢都唔算做得過分既...
淨係同我填左兩個項目
佢同我話一定要去晒d項目,唔去會扣社分...咁上下既野啦
釗同劉舜年已經話比佢知
我唔係自願報名既,所以我一定唔會去
我見到跳高果邊已經有人響度跳緊
(我睇過schedule,果個時候除左男子乙組之外冇其他組別跳高)
被別人強逼我做的事我會更加不願意做 -.-
劉舜年買左包薯條
不過佢兩隻手各羅住一條腸仔
冇手羅薯條就叫我幫佢拎住
咁o岩釗走埋黎
「有薯條食呀~」
慷他人之慨也 XDDDD
我,釗,劉舜年每人大約食左1/3包咁囉~ :P
上晝除左臨走果時要坐返自己社既地方之外
我多數時間都係周圍走
同過釗,劉舜年,高軒,jacky,bobby等人吹水
講的話題還是離不開mud @@
12:25放lunch
因為遲左10 mins,所以集合時間都遲10 mins~ ^^
一出左運動場,我借jeff個電話打返屋企
唔該晒jeff ^^"
屋企電話冇人聽,阿媽手提都冇人聽
我諗住等埋高軒佢地一齊去食lunch
阿媽就打返電話比jeff @@
原來屋企煮左糯米飯
咁我就返去食嚕~
返左屋企
而家細佬返左學
係時候開電腦開robot喇 ^________^
響mud見到co,icq見到發仔~
這時候真多人online @@
1:30出門口
比1:40早少少入左去
今晚開唔開"磁碟重組程式"好呢?
如果聽朝都未搞掂咁咪死?! ><
跳遠都冇去到
這叫做...這叫做...因加得減 =.=
每一個人報一個項目,社分會+1
每一個人缺席一個項目,社分會-5
即係我而家已經連累信社扣左8分了 @@
是又怎樣?
至少我做不到像那些候選社職員那樣
(這裡暫且不論他們是否當選)
口裡不斷強調自己"對社有歸屬感"
4社?這是什么?
除了在sports day中作為限制學生活動的規則之外
把學生分為4個社還有什么意義?
>>February 5, 2004 at 11:20:50 AM GMT+8
2004 年 2 月 3 日 星期二 【晴】
哇...
點解我張temp record form填埋2月5號果格既?!
我:「丫...點解我會寫左聽日果格既?!」
進進:「你寫埋聽日架喇?」
一睇就知進進好易昆,冇田田咁醒目 @@
「有冇同學願意放左學幫手整壁報架?」
舉手既人多到...
我只可以講冇舉手既人數出黎
有45個冇舉手(這45人當然包括進進在內)
「有邊個今日放學係唔得閒架?」
這次舉手的學生也不多
整個課室裡只有44人舉手而已~
進進今朝真係瘀到爆囉...
我肯定佢問第一個問題既時候係expect大家好踴躍架 XD
旅遊記錄? (問你呢個假期有冇離開香港)
我話到明係昆人架喇
得閒咪check我囉
菲律賓又冇禽流感又冇沙屎~
(我呢几日冇睇新聞唔知而家係點,總之我去果時係冇)
響mmlc試圖連線入mud失敗
佢仲未開番 @@
做咩元宵大會果堆相會有我張大頭響度架?!
影得太少相被迫擺晒全部落去咩 -_____________-"
樣衰...
個古仔又譯多一部分
再做多一次就搞掂架喇~
佢地諗到既字我全部唔識 =.=
中文
咩話?!
聽陳蕾士的琴箏
蝙蝠最長果40句詩句反而冇得一段過既後記咁重要?!
!@#$%^&*...
比半個鐘要做一張好似係習作咁既工作紙
好像大半班(包括我在內)都失敗了 @@
周sir只好改為下星期二交
好野~ ^^
!!!...
我究竟是爆seed還是基本能力提升了?!
(我爆完seed還要大病一場的 @@ 所以像hy說,叫這做 "天舞" 或 "失魂" 會好一點...= =)
去phy lab傾project
一開始成組得我一個響度 @@
choir眾是故意坐在一邊的?!
這回練歌的不止兩個人
所以進進沒記他們輕微違規了 XD
曉,彤是故意欺負我填問卷填得慢的丫...>________<
班主任堂...
坐左去賢個位
進進究竟有沒有發現我呢? @@
42題既問卷
bobby佢地做到26題左右我做左21題
算啦...
我能夠在進進叫我們交之前做完就沒所謂啦 ^__________^v
認為學校有咩要改善既地方
強烈反對將圖書館既舊書淘汰呀!
至少...
5周年校刊不就要消失了? XD
lunch time...你的「發呆大法」進步了!=.=
魚:「呢d數諗總係快過寫」
不過我就是給題目難倒了嘛 = =
我以後不會再小看有星的題目的了...
試過,仲係連唔到去mud
assembly
問左一個同廢話冇差別既問題
「你估佢地會講中文定英文?」
"... a ggggggreat chance to ..."
梁廣煒:「你著件羽絨既作用一定要係禦寒」
原來有d羽絨既作用唔係禦寒呀...
好想見識一下呢d新產品 @@
高軒話想著套蜘蛛俠既衫去喎
慢著啊...那不是羽絨啊...XD
我同bobby比jacky拉住要幫進進釘壁報
就在放滿獎盃獎座那個地方
同學們有空便去看看我們釘壁報的技巧吧
前半係jacky剪,bobby禁住張紙響board,進進釘既 <-呢個時候我想走
就係我話想走既時候進進又話夠鐘開會
比bobby,jacky拉住唔走得 ><
禮同毛毛行過
想推住禮叫佢幫手
F=ma...我連令到禮減速都唔得
我出力太弱啦...=.=
後半就係...jacky剪紙,bobby禁住張紙響board,我釘
又係一行紙厚d一行紙薄d
進進的排板太"有趣"了吧? = =
有几行係得一個字同一個句號...
bobby:「miss tseng見到一定睇唔順眼」
劉舜年,高軒,釗佢地黎同我話佢放學響4d個電腦試
連得番mud呀! @@
「頂!」大大聲爆左個字出黎,冇考慮到教員室響附近
不過沒所謂,反正冇老師行過
進進似乎對那塊叫做神舟五號的垃圾很有興趣 =.=
看都看美國人的勇氣號啦 -o-
中國只是借用別人的研究成果呀...
而且做的又只是學一下月球,繞地球飛几圈而已
跟抄襲別人的功課趕得及交同一價值
如果楊利偉升空是中國人的光榮
那禁止抄功課是怎么都說不過去的
聽日詐唔詐病好呢?
我有一種把全年缺席日數維持在0或1的衝動 @@
>>February 4, 2004 at 2:25:14 PM GMT+8
2004 年 2 月 2 日 星期一 【晴】
今日返學途中...
有一段時間覺得自己心口好痛 ><
(is physically, not mentally,所以大伙不用擔心我了 @@)
kfc教得太快了吧 = =
以而家進度,maths chapter 5好似用3,4日就教得晒 !@#$%^&*
這么說,由他訓練hkmo就是理所當然的了?!
原來金屬面扭曲就容易d生 金秀
但係我從來冇見過高軒個筆盒生 金秀 喎...
(一問之下,原來佢個筆盒係用不 金秀 鋼造架 @@)
我也太懶了吧 =.=
cloze passage 24題
keating expect我地o岩一半
我得5,6個係自己做o岩 -o- <-做錯既有2,3個,剩番果d全部冇做
進進出題目比我地做
"xxxxxxx..............find the tension of the string"
tension?
好似係講緊果個section既後面一兩頁既事黎喎...
好野...
玩死亡包剪鎚...
如果個懲罰係"問阿sir今晚得唔得閒"之類既野既話
大波嫂一定唔會猜贏架! -o-
下次佢地玩既時候我睇定d至加入好了 XD
lunch time...
林文婉唔知點解會拎住疊geog過黎
問我同高軒
高軒冇義氣走左去 -o-
CO2,nitrogen oxides,CFCs等等greenhouse gases既
natural sources - - ?
「我諗住你地讀bio會識丫嘛...」
「唉,你養隻狗呼吸噴出CO2都算natural sources架可?」
擺明就是胡扯 XD
佢出左去見到高軒又捉住高軒黎問
你不仁我不義,我是時候該走了 @@
bio...m頭不斷重覆"到form 6 xxxxxxx"
總之就強調識寫experimental report係非常重要
我同高軒夠不斷重覆「form 6死都唔讀bio」啦 -o-
(雖然phy,chem都要做呢d麻煩野...)
「阿sir呀,我想問呀...如果我地個實驗做到個hypothesis係錯既,咁可唔可以再做多個實驗架?」
leo以為豬真係正常咁問佢既
我同曉話:「佢係知道個實驗會失敗 = =」(之前好像用錯字了吧 = =)
豬真係NT呀 @@
(NT係new type既縮寫,即係新類型人,擁有預知/感應一類既特殊能力)
放學去藝文坊搞既元宵大會~ ^________^
問答遊戲?...
"在哪一個朝代飲茶的風氣最不盛行? 請到禮堂左邊第一條柱上找答案"
果疊野我揭到最尾一頁先見到
"到了清代,因為滿清入主中原,文字獄興盛,xxxxx等因素,文人雅士也沒有餘興去喝茶了"
...........................=.=
放學響大埔中心同大埔廣場徘徊左好耐
想買套動畫vcd黎睇
見到macross 7盒裝終於跌左價,之前15x而家140
我又唔想買...想睇下有冇gaogaigar tv版或者gaogaigar final丫嘛
大埔廣場...final全8集(正版)比人買走晒
翻版既無論final定係tv版都淨係得dvd,冇vcd
意興闌珊之下
macross7都唔想買就走左 -.-
"sai"意識反應 : 強烈 !!!
>>February 22, 2004 at 6:06:58 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|