寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2003 年 11 月 23 日 星期日 【晴】

唔知點解個IE跳左去第二頁...
即係成篇日記要重頭打過 =.=

今日maths test~
剩15 mins果時做完份卷
重新check一次全份卷,覺得冇乜問題...
我係因為有人問過一題講過 "reciprocal" 呢個字所以我今日test知點解囉
ck係因為唔識果時問我,我又認為佢唔識做呢題係因為英文,唔係因為maths
所以我就用鉛筆寫 "1/α,1/β" 比佢自己get個意思喇
(後來諗番呢件事...我咁做法真係冇問題嗎?其他唔係坐我隔離既人點呀?)

小息就落左去訂飯盒~
因為test完左,4樓一定會有勁多人講test
有d係唔知自己做得o岩唔o岩要確認一下
有d係唔知份卷d題目想打聽一下
前面一種人越講我會越驚自己會錯好多,影響心情就唔好喇
後面一種人我而且唔想幫佢地,又唔想比佢地煩
結果...只好離開4樓一陣

英文堂keating冇返
所以我地有兩堂空堂喇
我響其他人不斷令到我分心既情況下睇左紮腳書chapter 11
bobby好型...拎起份scmp好似朝頭早d公共交通入面既人咁睇報紙
暗地裡...將一份蘋果收左響scmp後面 XD
ck咁樣講,我望過去又唔知係唔係
叫kooby幫我睇,佢話係
之後唔知ceci定kooby話:仲以為佢真係咁有文化
佢兩個癲左兩堂...=________=

phy...進進派左張講 IS project既
(路人甲:中四仲有 IS 咩?)
(黑:phy,chem,bio都會羅呢個project做一次test既分,咁算唔算 IS project丫? -.-")
彭狗,瑩瑩,婷自動組隊,拉埋ck去
豬,曉,彤其中兩個就好大反應,好似想表示反對 @@
我就去同豬佢地一組喇 ^^"
唔想再同賢一組做分組工作
因為有佢響度我除左做好自己野之外仲要 "監督全組工作"
↗miss ma以前叫我地做civic果時唔可以淨寫果六個字做自己既職責
進進淨係將張野上面既野全部用中文講一次就過左一堂~
好野好野,為進進熱烈鼓掌!
equations of motion...好似好易 @@
婷而家隨時可以好順手咁扔stephy d野出去勒
只要stephy既筆袋或者眼鏡盒響佢手上~

lunch time同高軒,bobby講maths test
發現自己錯左野...
題目:given f(x) = x^2 - 1,find f(x-1) - f(x)
所以我唔鍾意響test完左同其他人討論test既內容囉
錯左o岩左都冇得改變
不過係人都會因為知道自己o岩左/錯左某d題目而開心/唔開心
lily問我個test難唔難...
「我諗你會覺得少少難囉」
「哦...你即係話我蠢」
咁我應該點講丫! =.=

bio...響lab做左搬運工人 -o-
搗碎d提子果下又唔比我玩...>.<
洗野果時唔小心令到d水射晒向kooby果邊...XD
「唔介意我再響呢度洗野呀可?」

中文堂派左test~
我已經因應自己的才能境地把test做到最完滿的了
19/24...
已經比我預期中既好 :P

考慮過睇唔睇聯班歌唱比賽(合唱)
睇電童好d~ XDDDD

細佬叫我幫佢錄亞視播既寵物小精靈 - -
發現原來亞視同無線做緊同一樣野
不過亞視填既詞就差得太遠,
歌詞低b過無線作既都忍佢 <-因為呢樣野響卡通片既中文歌詞係預左
但係d詞填得唔o岩音就唔可以接受囉 <-雖然我唔會睇 :P
唔睇字幕係有可能唔知道某几個字究竟係咩字架
而且唱果個把聲真係好差 =.=

睇完左紮腳書~
不過冇心機做個hw...= =
死喇死喇 @@
士氣不嬲最緊要架嘛

>>November 24, 2003 at 1:14:17 PM GMT+8


2003 年 11 月 22 日 星期六 【晴】

睇書睇書睇書...
速度太慢了 -o-
成個下晝睇得果30几頁 =.=
個hw後日要交架...
唔敢想像如果今晚睇唔晒會有咩後果...

so i told him stories from Outlaws of the Marsh, a book about a band of 108 outlaws who defied
corrupt government officials. "i like the part about wu song killing the tiger!"
my own favourite stories were from the classic Journey to the West, about the Monkey King
who escorted the priest Xuan Zang on a pilgrimage to India. The stories were full of magic and demon
spirits, and, of course, action.
大家估下呢兩段文字講邊兩本中國小說呢? XD
(應該好易估到掛 @@)

>>November 23, 2003 at 10:46:24 AM GMT+8


2003 年 11 月 21 日 星期五 【晴】

今日去遠足~ ^________^
ayp&red cross合辦 @@
東涌 -> 大澳(Big-O呀? XD)
9:00集合(may chan話過會為遲到既人等多15 mins,即係9:15啦)
帶左
一舊本來個膠袋可以o岩o岩好裝得晒既麥包做lunch~
(食果時個包 "denature" 到得番原本既一半咁大 =.= )
一大一細2枝水~ <-到晏晝發現自己帶得太少
紮腳書~
不過兩程都冇心機睇書 @@

上晝大部分時間都係同高軒傾偈多既~
講左好多mud入面既野囉
途中有人見到一條斷左既蚯蚓
我本來想羅起佢黎嚇人 (XDDDD)
不過隻斷蚯蚓濕立立,又好似自我再生緊...
所以都係唔敢捉~
上晝見到好多昆虫架~
次次我都想捉起黎玩(變態的嗎? -.-)
不過得一次真係夠疆郁手
果隻野又有第六感,我未店到就比佢飛走左...=.=

不論上山定落山都行得好 支力 ><
到最高既地方落去冇耐就有一間士多
唐太上山果時不斷重複話:前面有間士多可以買野飲架
但係行到點几兩點至見到...@@

響士多見到一隻貓攤左響地下好辛苦咁,好似係掙扎緊
士多既主人話隻貓今日食錯左食環署放既老鼠藥
隻貓個樣好慘...
結果當然係死左啦 >.<
我以為隻貓食左老鼠藥要受好耐折磨先會死
就話:真係不如殺左隻貓好過比佢咁辛苦
其他人冇反應 <-冇人聽到掛 @@
宋永平講相同既野就即刻比小馮鬧佢冇人性喇
哇 !@#$%^&*
隻貓橫豎都係要死,比佢受住折磨等死仲唔人道啦...=________=

落山行左一段石屎地之後就要行山路
成條山路大部分都係人為鋪上去既石頭
如果行果段路既時候係體力充足既話,
逐舊石踩過去目的地都几好玩架 ^^"

去到大澳坐大嶼山巴士返東涌
may chan話我地要坐既巴士號碼果時...
「11號即係??」(明顯出於一個白痴傢伙的咀巴)
到左東涌等勁耐至見到E41
我數住架...一共有4架S64經過
而個路線牌話5點果個時段係約10分鐘一班車...-_____-

分組影相,我,jacky,高軒,彤,曉一組
彤叫高軒負責影,佢就影左4張風景
原本個要求係交一張風景同一張大澳架...

lactic acid =____________________=

>>July 30, 2004 at 9:38:18 AM GMT+8


2003 年 11 月 21 日 星期五 【晴】

今日差d唔記得左睇棋魂! @@
細佬打緊機,我睇緊紮腳書
睇完chapter 4再睇鐘既時候已經係...11點

今日果兩集棋魂換左第4首ending <-死人tvb肯每個禮拜播番2集喇咩? -.-
ed4既畫面中間係光仔同佐為對弈(差d打錯左個弈字 -o-)
好似棋魂既每一個ending,opening畫面都反映故事發展既 @@
佐為同光仔既關係開始破裂,不過光仔冇察覺到
光仔做左職業棋士,佐為就唯有功成身退喇...

今日表姐黎左
不過阿媽就響表姐黎直至佢走既時候訓左覺
yeah~今日走得甩嚕
但係阿媽夜晚都係叫我彈琴 -_____-
不論決定開始學琴,練琴,考琴,學樂理,考樂理
全部都係阿媽迫我,冇一樣係我自願去做既
哼,咩年代呀!
紮腳書就話清末民初,思想古舊o者
d人認為父母有absolute power管住自己仔女
但係果時既人專制極都係唔駛ailin跟周圍果99%既女仔去紮腳丫
就算破壞左同hanwei既婚約,佢父母最後都係唔駛佢紮腳
我呢?比阿媽以 "為我好" 做藉口日日迫我學琴
但係學琴對出到黎社會做野有几大用處?教琴嗎?
鋼琴老師supply大demand細呀
而且我咁惡死既人適合教小朋友咩? <-學琴既人多數係小朋友呀可?
原來百年前既人比現代人更加開放嗎?...

>>November 23, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8


2003 年 11 月 21 日 星期五 【晴】

今朝本來我係準時起身架...
不過好多野唔記得左做...就搞到要搭10至出門喇
無獨有偶,禮今日又係遲左,所以就見到佢喇~

今日派左三個test! @@
最唔滿意自己成績既梗係bio啦
三個test最差果個...>.<
long ques 20/30,mc 7 or 8/10
(m頭冇派mc ans.sheet,所以我唔肯定自己o岩7定係8題)
m頭話bio test係用會考既標準黎set份卷既
...咁我應唔應該用岡打炸彈魔果時既策略呢? (出自hunter漫畫)
 炸彈魔同時向岡兩隻手攻擊
 岡用左70%的氣保護出必殺技既手,30%保護另一隻手
 結果70%果隻手重傷(仲用得必殺技),另一隻手斷左

第二個test...
ck用逆向思維失敗
寫一個step即刻跳去答案比kfc扣左1分
不過佢都算好啦...2x/34
仲要話我寫最尾一頁果時太快佢抄唔到
-__________________________-"

RE又講新既topic喇~
好似話用哲學去講信仰 @@
梁sir派左張野比我地睇
入面話:
 冇 "冷" 呢樣野存在, "冷" 只係形容冇熱既狀態
 同樣亦唔存在 "暗" 呢樣野, "暗" 係冇光既狀態
不過我就對呢句有所保留:「惡係冇善既狀態」
光,熱係energy,所以 "暗" 同 "冷" 係形容冇光,冇熱既狀態
但你點知道善同惡邊個係存在既野呀?
我話善係冇惡既狀態都得架
科學話我地從五感探測事物
但係多數人既腦袋都冇比其他人睇到
咁係唔係表示佢地冇腦?
(黃安放學果時話佢班有人講左d賤格野引發爆笑事件 @@)

今日第三個派既test~英文也
80/100
呢個係三個test入面最滿意架喇~ ^____________^v
對完個test就做oral練習
應該唔係問題...

econ~grace lo問我地想睇video定做其他野
一致讚成睇video~ ^_______^
睇完既感想:
...唔怪得某年審計處話etv做得太少野啦
個教育電視都唔知係邊一年既產物...

原來電童不經不覺已經係31集喇...
第38集結局 ><
睇左今日果集至睇番細佬今朝幫我錄既尋日果集
超激動咁猛放終極攻擊,從內部破壞左螺旋城
唔合理呀!
咁大個螺旋城爆左,體積細勁多既電童,凰牙同cell fighter居然乜事都冇 @@
始終搞唔明點解智慧果隻數據武器會比左銀河囉...
講智慧北斗冇理由會輸比銀河架
tvb將ゼロ(zero)譯做 "謝羅" =.=

篇日記打一陣停一陣,就打左几個鐘喇...
今日睇唔睇得晒紮腳書ch.5呢?

>>November 22, 2003 at 3:26:23 PM GMT+8


2003 年 11 月 18 日 星期二 【晴】

今日學校既speech day(f.5,f.7 畢業典禮)
所以今日放假
太好喇~ ^__________^
諗諗今日做過d咩先...

今朝早整好左job2既robot
冇玩mud既人大可以skip左以下既部分唔睇
 虎話robot做wujob+guojob+job2+guanfu(佢個順序我唔記得左)
 我試過job2加exp既速度真係几快下~ @@
 今日見得閒,就想試下整job2 robot喇~
 但係我又唔想用虎個方法做guanfu
 所以冇整埋guanfu robot
 發現job2既robot比我之前整過既yunbiao,guojob robot易好多
 所以不費吹灰之力,完成左~
 唔似得co呀,可以升exp升得快d都懶得整robot
 不過co有一樣好(係好到過左龍)
 就係我就算送呢個新robot比佢佢都未必要

如果mst中四中五既電腦係programming
我舊年選科既第一志願就可能會寫BC(b班,讀computer)架喇...>.<
(說穿了,其實係同co一樣想讀晒amath,econ,cit三個 @@)

下晝...因為唔敬業同唔識做
搞到用左兩個鐘先做好出師表既習作 =.=
5pm-7pm

就咁浪費左一日既假期嚕~
本來仲想自己睇完紮腳書既chapter 6或者7架
唯有星期六,日睇啦
或者聽日睇都得
不過六,日又例牌係我最唔專心既時候...
加上星期一maths test ch.2,3,4
我會剩番几多時間黎睇書?

聽日ayp遠足
賢約左班人聽日唱k,我去唔到喇 ><

差d唔記得提番一件事
co今日響mud入面講過d野...
我唯有要「kill man destroy mouth」喇~XD
↗明顯係一定要我個超級(低B)腦袋先諗得出既野~ ^_____________^v

>>November 19, 2003 at 1:44:42 PM GMT+8


2003 年 11 月 17 日 星期一 【晴】

今日朝早同lunch time兩次bio補課~
定左朝早果次既時間係7點半(學校開門既時間)
不過唔知點解我居然7:13就去到校門 =.=
我到果時係得一個mst學生等開門架~
過多一兩分鐘見到一個好熟口面既人影
等佢行到埋黎我至睇得清楚,豬也
佢又同我一樣話見到個人影好似我果時估係我 @@
第3個去到校門出面等開門既係phillip <-我今日先知係有兩個L唔係一個L架 :P
phillip估開門果時大約有10几個返到黎
到開門前一秒鐘止,不多不少19個4a班既企響度
miki,stephy 8點零几分至入401
全班佢兩個算最遲的了(唔記得左邊個行先邊個行後喇~算啦)

ceci唔知邊度搵到d好怪既東西
好似一pet液體咁既野,但係店到手又唔會整濕既
好好玩~ ^^

pe...一里跑~
釗話原來stephy,miki 8:10之前一直響4d課室,唔記得有補課呢件事
原來係咁~ XD
anson問我上年跑几多
我咪答佢8分几囉
anson,terry覺得好驚奇,話我快
唔係掛?!舊年3a,3c已經冇乜人超過8分鐘喇喎...
同bobby一組,佢跑先
我谷埋最後几步至同發仔一齊衝線
唔...
我小學果時pe差過發,到中二,中三開始我好過佢,到而家中四又比佢追番上黎喇? @@
bobby 8:06,我8:01,ck 8:10 <-大概係a,d班既男仔裡面最慢果4個喇掛...
今次我支持唔住要行路既時間少過半圈
比上年有進步呀 ^____________^v
鄺sir叫我地做左d伸展動作就比我地早一兩分鐘落堂喇

grace lo叫兩個人出去答問題,叫左豬之後區佬話驚佢抽到自己
就中喇! XDDD
我唔記得左今日對&解 past paper丫...>.<

lunch...5分鐘買完飯返上課室~ yeah~
anson問我介唔介意人睇我既日記
今次到我驚奇喇,因為
我一直認為網上面既日記都係比人睇架啦
佢話覺得d日記唔似係我寫喎

今日食既飯...唉
後悔自己唔應該亂填學生會d問卷 =.=
飯盒質素也未免太差了吧...-.-
成個飯盒3片牛肉,有2片太韌我咬唔開
好明顯煮既人冇用過菠蘿鋪響面等一段時間至煮啦 XD
(煮肉之前將菠蘿鋪響肉上面,係尋日bio test既其中一條問題)
phillip叫我代佢去speech day...
百般推搪(講左n句「唔好啦」)
撞正lily有野搵phillip,正好給我腳底抹油的機會
真係唔該晒佢呀 @@
直至m頭入課室之前我都唔硬返入去,驚phillip會再捉住我
覺得自己好衰...

leo補課果時我繼續睇瑩瑩果本中國古代酷刑
睇左兩個,一個係 "沉河" 仲有一個唔記得
認為今日睇果兩個唔應該響呢本書入面出現囉...

chem...denature高軒個筆盒,工作失敗~
失敗之處:1.比佢發現左
2.我順住d "疤痕" 去扭佢個筆盒,但扭曲程度唔夠其他人咁犀利...
抄左phillip本activity book~
因為佢有d practical係抄田田既modal ans嘛 ^^
我記得響好耐之前曾經同佢話會借佢果本...
brella話尋日睇過我既日記
佢講左一句說話形容我d日記
意思同anson講既大同小異
不過佢果句係形容得好好架
睇得書多既人文筆果然犀利d @@
再問一次佢個日記既address~

maths堂派左quadratic continuxxx assessment
44/50...係d叫你explain/describe既每題扣1分咁囉
係有一點既座標係(0,-6)我寫左(0,6)冇左兩分咁囉
冇乜野
真係冇乜野...-_____-"

放學後同bobby去幫進進掛旗 <-speech day既佈置
上去最頂層羅d旗落去,響 車立 入面見到mrs tsang
佢認得我同bobby響form 1比佢教過 IS
去到雨天操場見到徐sir
佢叫我將繩既一邊掛響風扇上面
不過我踩住張凳都唔夠高,
徐sir唯有自己上去掛繩喇 ^^"
綁一條彩帶響hall出面就搞掂晒,走得
徐sir問我同bobby叫咩名
佢話改過我地既卷,但係有時記得d學生既名唔記得佢地個樣囉

出學校門果陣已經4點几
過左個斑馬線就4:17喇
趕返屋企o岩o岩好睇得切今日果集電童既後半~
但係開電視之前至發現聽日唔駛返學
tvb聽朝又會重播至net小人類...我蠢左...= =
唉,電童不愧為天下卡通一大抄 =.="
飛彈,劍,斧頭,激光槍,全部都係其他機械人卡通片出過既武器丫 !@#$%^&*

禁左一次brella個日記既網址
6個數字既id我將最尾個4記錯左係5
因為brella話自己d日記篇篇都得几粒字
但我去錯左果個就好多字,所以至知自己搞錯左

唔...今晚做中文習作定係睇紮腳書好呢?
答案係...兩樣都做唔到 =.=

淚 x 激動 x 咆哮 <-學hunter每一集既手段
連續兩日比兩個人用同一個藉口(有事叫我幫佢)玩左我! -.-
一個係我平時最樂意幫既人,
以前佢已經試過一次係咁樣,
兩次都係猛咁講 "唔好意思" , "對唔住"
但係我從第二次已經睇得出佢冇改過
淨係講對唔住都冇乜意思啦
阿媽今晚又好似平時咁猛咁叫我彈琴
又叫我幫佢影印一張什么太極功夫的勞什子
scan完幫佢print緊,佢反而更加嬲再叫我去彈琴!
前一個令到我好傷心,後一個就令我好嬲
覺得自己既心臟被分成兩半
一半跌左落深谷撈唔番,冇跌落去果半比憤怒淹沒左
悲怒之下,我諗就算被施以凌遲,剝皮等酷刑,我都唔會覺得有几痛...

>>November 18, 2003 at 3:23:33 PM GMT+8


2003 年 11 月 16 日 星期日 【晴】

個bio test丫 -.-
交卷前果5分鐘左右,
有勁多其他班既人響4a課室出面嘈住晒
佢地好明顯係對住我地班既人講野,唔係自己傾偈架!
leo sir親自出過去叫佢地靜d
卷難同埋出面d人騷擾之下...必敗

小息...毛毛入我地課室問份卷將會出既問題既野
(因為書入面exercise其中一題被發現同test卷其中一條long ques完全一樣)
jacky,高軒佢地又好好心教毛毛
死m頭(借代手法 :P)為左防止我地通水
將a班原本lunch之後既bio調去第2堂?
想講粗口的說...\______________/
又話防止通水?點解b班係第一個小息後test架?
第1個小息唔夠比人通水呀?!

phy~
進進玩伽里略既空想實驗
將綁住水樽既繩拉直,水樽擺響一個高度上面放低
佢會飄去另一邊同起點相同高度既地方先會落番黎
睇demostration果時我企圖用呢個原理將個水樽扔向進進度,不過打唔中 XD
朱斤羅我本手冊畫野 -o-
之後進進比一組一個氣球我地玩 <-氣球裝響一塊板上面不斷噴氣,響台面既移度唔會停
朱斤同oro玩果時danny隻手羅住個圓規唔知想做乜...
冇几耐發出左一陣全班都聽到既巨響! ^______________^v
我將氣球碎片比番進進果時佢唔知咩事 XD

maths...教完左binomial
kfc行過見我做緊果時,話我應該對呢d野好熟
說來慚愧...
hkmo訓練果疊野有一個細section提過binomial thm
不過我唔多記得入面講d野
amaths教ch.2之前我已經唔記得左nCr既公式 @@

lunch time...
brella問我電話几多號
佢話:其實我係想問你既日記...
佢本電話簿(同類的東西? @@)有name,telephone,address,email等几欄
我就好順手將呢個日記既網址寫響"address"度喇~ XD
佢話自己係睇早餐既日記估到我有日記喎 @@

聽日bio補課...7:30要返去 =.=
即係今晚要早d訓啦
即係要好早熄機啦...><

>>November 17, 2003 at 11:16:44 AM GMT+8


2003 年 11 月 15 日 星期六 【晴】

倒在bio裡...-o-
不錯,bio是科學的一種
但課程的內容根本是文科的背書系列嘛 =.=

10點了
順次序逐個chapter溫,都未搞掂第4...-__________-"
仲有7 <-多野背 -o-
同8 <-一半未教過要自己領悟
聽日已抱有必敗之念
讀咁耐書以黎
我好似係第一次對自己成績期望咁低...
不過chapter 1,2,3既野點都唔會差得去邊既
因為我做晒d exercise @@
(做晒chapter 1那些像小學的測驗卷的exercise? @@)

>>November 16, 2003 at 2:09:36 PM GMT+8


2003 年 11 月 14 日 星期五 【晴】

哇...\__________________________/
我唔記得左tvb今日唔播棋魂 !@#$%^&*
差唔多時間果陣tvb走去播宣傳易
諗住再等耐d果時細佬提醒我 @@

專注力真係好差呀...
本來plan上晝睇完英文本書既一部分 <-完成chapter 3
下晝就開始溫bio架嘛
但係細佬打機我又忍唔住去睇,自己又打埋一份...
結果5點几先睇完chapter 3
bio test完要急起直追了...睇晒本書要做返張ws
夜晚9點几都未完成bio chapter 2
死喇...test 6課書我而家溫得2課都冇...

發現揚揚原來有日記架 @@
佢寫d野真係有點兒...那個 -.-

>>November 15, 2003 at 1:07:06 PM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net