|
2005 年 7 月 15 日 星期五 【晴】
飢饉開會
分晒節目部d人每個負責邊個遊戲
我果組超正
個人幫我地搞掂晒d活動意義/總結/遊戲規則 etc
咩都唔駛自己諗
「你地覺得有咩要加既就加落去啦」
冇 XD
教會
有塊腳底按摩既板
玩遊戲用,要踩上去
肥ling:「隻腳好痛」
志興:「即係你周身病痛囉,得啦,醫好左架喇」
popgo既工作效率真係一次快過一次
>>July 16, 2005 at 3:14:29 PM GMT+8
2005 年 7 月 14 日 星期四 【晴】
又去荃灣
d數開始難嚕
題題都唔識做
見到難就放棄
我知自己有呢個問題
但知道左仲衰番同一樣野,即係冇意思
學日文都係,總有一日會讀到d好難既野,我可能會真係停左都未定
我記得自己好耐之前話我細佬係垃圾
有人好大反應,嬲得好緊要
話乜野應該尊重每一個人,冇人係垃圾 etc
6月final exam阿媽嘈左好多次叫佢溫書
佢淨係識「哦」,哦完又繼續打on9 game
阿媽早几日比左$5x細佬返學校買暑期作業
佢用左黎買野食,剩番d錢唔知去左邊(佢話唔見左,信佢有鬼 )
而家佢留班喇,過几日考多次分班試
媽叫佢溫書,唔好再比人扔入d差班(a最好e最差)
佢又繼續打on9 game
我認同響適當地方有上進心既人就唔係垃圾,不過自己放棄自己果d就一定走唔甩
on9 game只係無底深潭,唔係適當地方掛?
我冇講錯佢啦?
http://www.mandom5354.com/thinking/2005.htm#19
文邪
高登友:「睇得出邪老師對教學幾有熱誠同理想」
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=463963
$1個唔用得既4mb usb drive
$1都呃  
不過呢句好正:
「基本上黃金機都係冇法 qc,
(呢方面有好多不能控制的原因, eg. hardware 太新太雜,
不Powerful Face樣combination 都 test 過)」
高登粗口filter,你打d粗口落去佢會幫你轉成其他野,有d都几抵死
仆街->Hi Hi
你老母->Auntie
ass->哈密瓜
呢個reply入面就係打左 "能樣" 變成 "Powerful Face"
但作者原意唔係講粗口
filter走火
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=464068
三千几銀一樽"酵素",飲左有益健康喎
中四bio都踢得穿佢啦
「仲有從未聽過人需要飲enzyme補充..
我有G6PD都未洗飲d咩野enzyme奶粉啦......」
「你唔係有G6PD呀...你係無G6PD呀...
你有0既係G6PD deficiency呀」
>>July 15, 2005 at 2:44:21 PM GMT+8
2005 年 7 月 13 日 星期三 【晴】
去新街市(唔係好想叫果幢野做"綜合大樓" =.=)交羽毛球班既$
無聊睇下張中籤名單
apple?!
爸買左5張一共20注六合彩叫我幫佢對
6個字同特別號碼中晒 
不過連廿皮都羅唔番  
尋日讀日文果陣覺得好難
今日讀多2個chapter又覺得呢兩日d野都好易喎 @@
>>July 14, 2005 at 2:38:13 PM GMT+8
2005 年 7 月 12 日 星期二 【晴】
同細佬話freedom響gsd加左個燈,seed冇 (駕駛倉入面,有危險就會響果粒燈,impulse gaia全部都有)
細佬唔信
搵番有關既集數黎睇下
原來saviour招十字斬都係潮片,freedom用過
嘩好野!
康文署個羽毛球班抽籤抽中左我 ^_________________^v
不過
羽毛球班逢星期二四六上晝(12點完) 一共10堂
imo training又全部二四六下晝(2點開始) 有7日撞左
8月會過得好充實
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=463091
聽過有人危言聳聽話上海5年內追過香港
我就唔信喇~
淨係憑呢d食物已經夠上海輸九條街啦
個個都話北望神州,升學搵工創業擇偶樣樣都有人咁講
我就做任何野都唔會當大陸係一個alternative喇
一陣打直去打橫返點算?
http://tinypic.com/72wyea.jpg
http://tinypic.com/72wygh.jpg
咪即係高登?
韓國狗屎妹=吳麗妍(潔心神偷)
「同類事件必將會在其他社會發生」
"必將" 應該改做 "已經"
>>July 14, 2005 at 6:07:11 AM GMT+8
2005 年 7 月 11 日 星期一 【晴】
今日又好好訓~
11點醒左下晝又訓多几粒鐘
一時訓得多一時訓得少
一日到黑淨係上高登
冇其他野好做丫嘛 = =
http://www.geocities.co.jp/AnimeComic-Brush/4033/natsumi-step/index.html
呢段flash片講緊d開心野呀可?
http://www.geocities.co.jp/AnimeComic-Brush/4033/natsumi-step/naki.htm
睇下?好似有人喊緊
http://moemoeoh.hp.infoseek.co.jp/natsumistep/natsumi-step.htm
right click 頁面->編碼->繁體中文
睇完照佢指示睇多次第2頁,將網址最尾既htm改做swf
http://www.geocities.co.jp/AnimeComic-Brush/4033/natsumi-step/naki.swf
佢出end既時候其實未完
你right click 禁"播放"就可以睇埋落去
http://www.geocities.jp/icefall_storm/advent.html
呢個係故事背景 (雖然緊要果d野我睇完個解畫已經知晒 @@)
http://tinypic.com/71imop.jpg
烤豬卷 made from quality beef 
>>July 12, 2005 at 3:08:09 PM GMT+8
2005 年 7 月 10 日 星期日 【晴】
終於有覺好訓
打番尋日剩番果小半日記
又唔係多野講,點會用左2粒几鐘架 !@#$%^&*
丫係
之前聽新聞講咩朝鮮再加入番六方會談
諗起高登果個"人類滅亡年表"
2011爆WW3 (倫敦奧運 )
之後仲會發生global warming引發既氣候反常同埋隕石墜落 <-響咁多單野入面算大件
最後2125年人類正式滅亡
當時成個表頭2單野係馬後炮:
05 02:朝鮮退出六方會談,並聲稱已擁有核武
05 04:國民黨領導人訪京,中國有望可收復台灣
(開始吹水/預言)
05 08:朝鮮再次參與六方會談,要求美軍第7艦隊撤出日本
美方拒絕,會議毫無結果,朝鮮再次退出會談
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=462047
孕婦返大陸差d比人迫墮胎
「有人在離開前還暗示,只要肯花點錢就沒事了」
哦,原來強國官員咁做係為左貪污
香港入境處  
慢少少個bb都 
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=462171
一張戲飛睇一日戲既秘技
搵日試下先
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=459406
之前post過
估唔到佢咁都講到7頁(一頁=50 reply)
淆底就註定失敗
中間有條友講:「你而家咁搞法人地覺得你似癡漢多過似溝女」
仲有
我覺得佢同自己好似
一早諗好左練過晒既對白都會臨時唔記得
>>July 12, 2005 at 3:51:30 AM GMT+8
2005 年 7 月 9 日 星期六 【晴】
4點几全部訓晒 @@
好似6點醒過一次
想打牌架(我聽到好似好多人都醒左)
不過自己仲好眼訓
9點几(?)醒左睇tvb播戰隊
紅色果隻額頭有個甲虫標誌
我仲以為又重播紅綠藍三隻果個甲虫戰隊
(應該係唯一一套紅色唔係隊長而且係女仔既戰隊)
原來忍風~ @@
「xxxx(即係變大比戰隊機械人打 =.=)係禁忌之術,要以自己既生命作為代價」
點解用左會死既禁忌之術又隻隻怪獸都識既? 
2隻機械人合左體同合體之前一樣高  
機械人高過怪獸,但額頭支炮反而向斜上射 
佢隻機械人出場果幕整左個日文名比人睇
唔似第一次出黎喎,乜唔係第一次先整日文名架咩?
學足晒gsd翻舊片d衰野
朱想睇番自己睡姿,點知原來之前火遮眼一早剷左幅相 
又出去行多次
間餐廳11點開門,我地10:5x去到佢寫住"休息"
諗住等佢開門
有個waiter見到我地就轉牌,"營業中"
即刻走人 XD
潮漲,勁多浪花 
個沙灘勁似有d藍色既化工廢料
行近d睇下又冇野喎
不過個天光得滯,搞到幅相好多紅色黃色線
高軒睇唔出有問題
影佢出黎比佢睇
「正常應該咁樣架嘛」
「哦,影得几好,應該delete左佢喇」
食完飯,個肚漲漲地
過一陣又冇番事 @@
呢2日好開心~ ^____________________________________________________________^
焗搭$31快船
香港站->中環 跑左勁遠
去到油麻地流晒汗索晒氣 勁 支力 <-今日去奧校教小學生 @@
教小六代表隊
有几題我用中學至學既theorem/method就識做
用番小學野就唔掂
shinn,luna,rey=用普通激光劍殺唔到destroy,一定要用大劍,廢!
kira=普通劍搞掂destroy,仲殺唔死個駕駛員
佢用細槍+細劍打咩人都夠駛,彩虹炮只係快手d方便d,唔係必要,呢d先係勁人
我廢就廢啦
走果陣我覺得自己既狀態好恐怖
覺得好 支力 想坐低/訓下覺,總之休息下
但係體力同精神都仲好充足
可以響人群入面閃黎閃去衝去火車站
又一路諗o岩o岩d小學數點做
但係身體狀態咁矛盾,我又覺得好辛苦 >_____<
返到屋企睇gsd
op4既畫面製作
http://tinypic.com/6ss3dt.jpg
全部都係潮片
首歌又唔o岩做op <-我覺得o者,op通常激+快架嘛
heaven's base個炮台咁屈機點解要擺向上唔擺向前?
波鞋號几時變左"zaft總旗艦"架?!
原來gsd係一定要見到條屍先可以判定個人物死亡
之前3隻村雨打爆chaos,sting冇死仲變左個癲佬
「生體cpu同步率87%」<-o下?! destroy係生物黎架?! 好似eva咁有同步率既?!
結果兩個癲佬互抽,唔睇都知邊個死啦
呢集先係新三小強真正全滅 @@
唔知點解好鐘意睇 "兩個人衝前互相攻擊(或者一個衝前一個退緊),之後有一個被秒殺"
覺得呢種畫面好型
e.g.
killua vs 變態分屍狂(獵人考試果個)
killua o岩o岩覺醒就搞掂左隻蟻
z vs the.o
freedom vs providence
freedom vs destroy
impulse vs freedom (當然角色互換最爽 )
destiny vs destroy
好似話部部勁機都有防光盾/力場呀可?
咁sf 2把劍13轆炮(其中8支係浮遊炮)既裝備咪廢左? XD
ij先有得表演,2支象徵式既炮+12把劍(有d係回力刀啦)
kira打卒athrun打勁人
ed4 ok
臨尾真同假既女神擺同一個pose
真果個d手手腳腳好配合,表現出內在氣質,總之好靚
假果個動作生硬,一睇就知扮野,冇氣質,只係人偶
新op ed爆左d劇情
路人改邪歸正(用左咁多集刻畫佢打親仗都瘋狂嗜殺,之後即刻變番個正常人,一定係為左咁)
化不可能為可能男恢復記憶
sf ij有得再用一次meteor
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=461876
風光背後
非人待遇
老鼠樂園
「在迪士尼樂園裏面除了天空之外,所有的物件及風景都是有版權的。
外國不少批評迪士尼公司的學術著作,
其實都不能夠或不敢借用任何有關迪士尼的相片影象,
曾有研究迪士尼作者故意只用天空為封面,以諷剌迪士尼的版權壟斷。」
「本港某首內容提及迪士尼的歌曲也已被收購」
收購?!首歌佢作架?食屎啦迪士尼
re co:
>存在感
>勇氣
因為你唔知我究竟講緊件咩事
唔想講~
>$1
咁多謝呀 :D
>抄歌
我知,不死傳說果d丫嘛
mk鋒首歌係香港既作曲人羅一首人地既歌改少少寫自己名
>>July 11, 2005 at 7:29:07 AM GMT+8
2005 年 7 月 8 日 星期五 【晴】
thematic training phase 2 lesson 1
之前睇黃色果本problem book d solution成日覺得
"嘩,你咁勁就話諗到咁做o者,我?" (例如佢用MI,或者反証法拆開几十個case逐個推翻晒)
呢次家豪教到我地自己用果d方法做數
「有關xxxx呢,你地可以上去數學資料庫睇下xxxx入面既xxxx 第x課」*∞ =.=
當然我知3粒鐘時間冇可能樣樣都詳細講
差唔多10日之前去完camp冇几耐又去 @@
今次同 朱 拉登 佢地
因為我上晝響荃灣
所以去梅窩join佢地再去目的地貝澳
bosco玩飛鏢好勁
學打麻雀
朱同emily真係由完全唔識學到識既
我之前上網睇過d規則,又響mud入面同電腦玩過,但完全唔識策略,學埋
thx 拉登 禮 ~
周圍行同埋影相
有好多牛,呢個本來唔係問題
emily著住件紅色衫,呢個本來亦都唔係問題
不過兩樣同時發生就係一個好大既問題喇
好彩冇事~
早知帶埋03年去福州果件紅衫啦
bosco見我部手機有得用框架
就用"wanted" poster影左個朱頭落去,tup tup hum
朱:「delete左佢呀」*∞
算吧啦...連圍內都唔係全部見過果幅相(好似 @@)
我又唔會再比其他人睇既
happy birthday to bosco
唔記得邊個話趁朱訓緊覺
我提出用朱部相機影一張(專登留低証據比佢睇到 XD)
等朱醒左,知係bosco做既即刻鬧到佢死 @@ 之後以彼之道還施彼身
所以話呢,做幕後主腦果d通常唔會有事
(唔記得邊個主謀,我只係共犯咋,無辜架 )
鋤dee
連續几次我出完pair 2比高軒贏左
阿寶響z講過:「人總是要重複犯同樣的錯誤」(好似係科死果陣)
高登人cap過幅圖出黎,話:「save低佢,下次有人連膠兩次就post」
不過之後冇人再post,我又搵唔番
uno
bosco:「i love u」「i hate u」
朱:「你呢句唔可以亂講架」
禮:「我同d黑帶好熟」 
禮:「送給你愛的禮物」+4牌一張
成晚響度輪班打牌
我:「跟隊呀,邊個食糊走」
拉登:「變左麻雀camp」
>>July 10, 2005 at 3:10:37 PM GMT+8
2005 年 7 月 7 日 星期四 【晴】
飢饉briefing
本身已經唔夠訓...
仲要成晚訓唔著,好似一兩個鐘就醒一次
腸:「佢係R bun,唔好讀咁快,係ar-lo-bun」

邊度籌果$100呢...
我同覺醒前既killua有咩分別 -.-
killua係100%確定敵人唔夠自己抽先敢同人打
(我知呢樣野唔係佢本人既性格,係佢阿哥響佢身上做左手腳)
少1個%都寧願逃走唔敢搏
佢覺醒後就冇再係咁
讀書既野我對自己既實力同努力有信心
所以會考咁多份筆試都冇乜點淆
考oral,覺得多數會見到d廢既對手,但仲覺得有萬一
所以要用好大力氣先calm down到自己
仲有d方面對自己冇信心,又心存僥倖…
就淆底淆左勁耐
唔同人既勇氣都有唔同既來源
有人係出於無知,唔識驚,唔怕死,與生俱來就好有膽 (城之內 XD)
有人係為左其他人 (shinn想為stellar報仇越級挑戰kira)
有人係因為知自己力量強大 (鋼煉第一集個教主,hunter既炸彈魔)
仲有好多
最cheap果樣就係"肯定自己唔會輸先至夠膽出動" (早期既killua同埋我)
聽朝出荃灣
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=460748
"種肉"?! digimon world?
「手塚既小白獅都有提及到人造肉,
估唔到真係有機會成真 」
手塚=手塚治虫,係日本漫畫家(抑或我記錯,係製作動畫既人?)
好似話發明手提電話之前有套動/漫畫入面d人用類似既device遠距離講野
聽講叮噹都有几樣法寶響今日既世界已經有
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=460815
唔比個膠食環處都唔得
http://y.20q.net
心裡面諗一樣野
佢會問廿條問題去估果樣野
超準  
http://home.doramail.com/lovekinki:doramail.com/nic.asf
http://home.doramail.com/lovekinki:doramail.com/kinki.asf
抄歌  
>>July 8, 2005 at 2:42:12 PM GMT+8
2005 年 7 月 6 日 星期三 【晴】
讀日文開始慢左
個零鐘一課,差d趕唔切去grad din = =
可能因為我用左另一個方法黎讀
以為咁樣可以更加容易學到野,點知仲差過之前咁讀法
點几去飲茶
食到飽飽地,5粒鐘後grad din = =
朱佢地坐早我地一班火車
去到九龍塘,唔記得邊個話響旺角地鐵站出會快d
到左朗豪坊,追番一班車既時間 @@
行緊去果陣,呂家:「唔知點解我形住有個老師響度」
我既不注意時間也不注意款式 - -
佢地話梁廣煒同陳子健都成日咁著喎
不要取笑!
影相
幫alice渣3次機手震左2次,剩番1次有個相中人震左
幫第二個又冇乜野喎,肯定係機既問題
一堆人去餐廳食野,如果有一個成日都比waiter睇漏眼,唔記得比杯水佢
果個人就係"存在感較為薄弱"
「個人響度,其他人都唔覺佢響度」
我可能真咁啦…
! (新學既日文單詞,嘈吵咁解,可以引申為"囉嗦",愛德華好似成日講 XD)
根本就唔關咩存在感事
, (又係新學既詞,"經常",我呢度解做"一次係咁兩次又咁")
你當我傻架?
http://tinypic.com/6to4f8.jpg
被動,敷衍 vs 主動,投入
咁唔願意咪出聲囉
我冇迫你
↑我硬係覺得講緊果個人會冇睇到呢度,甚至已經冇上我日記所以唔知
又有一個人睇到會理解錯以為我講緊佢
究竟係咪我諗得偏激左呢?
睇黎我比kluze(seed個面具人)上左身 !@#$%^&*
腸佢地果台貼左張好標準既高登小丑
阿媽以前話我"橡筋肚",食量可大可小(可以食好少野就夠,又可以食得落好多野)
我都唔知自己係几時冇左呢個特殊能力
食左2碟野,1碟全部都係甜品 <-可能我仲係橡筋肚,咁多野食係橡筋既極限 @@
個胃即刻漲晒
仲搞到想嘔
同一時間a班影相
去完廁所出黎就miss左影相既時間喇...
jacky一開始就響唔知邊度搵到張唔知咩酒樓既menu,背面一早比人畫左隻龜
佢地几個響度話menu上面d野食cheap,連張野都扔埋
我諗大家知咩事  
殘酷一叮! @@
果然仲係淆底…
冇機會?唔好搵藉口啦
睇創世紀
差唔多播完嚕
人物都開始一個個死
晏晝真係要補下眠先得
遲d有几日都要朝早去荃灣讀數
>>July 8, 2005 at 9:10:30 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|