|
2005 年 8 月 24 日 星期三 【晴】
羽毛球班
教練話今朝唔知電台定咩野響度討論補習
因為有補習社話几多個10a有几多個都幫襯過佢
「咁究竟係補習教得好丫,定係學校教得唔好呢
如果補習真係做左d學校冇做既野,咁學校做番果d野咪得囉」
我:「可能因為d補習老師成日踩學校讚自己」<-alan cheng
教練:「咁呢個係個人既口德問題」<-我諗係有工作指引叫d tutor咁做,令學生覺得唔繼續補唔得
去天水圍飲茶
我淨係負責去坐同食
冇做過其他野嚕~
>>August 26, 2005 at 3:45:46 AM GMT+8
2005 年 8 月 23 日 星期二 【晴】
45-47
全部都係seed劇情
因為kira,athrun佢地玩不殺既關係
擊落左d有人駕駛既敵機佢地會"逃走"
AI駕駛既就爆
有關話fllay比kluze放返去地球軍
隻dominion爆極都有得復活比我再打過
既然殺佢n次都仲響度,我梗係...
原作劇情個fllay正一港女,我好想即刻殺左佢
可惜自軍唔可以出手打佢
又冇一招map炮o岩位(敵我不分果d,如果有就殺得佢喇)
而家uc系列既機多得濟唔知比邊個渣邊部好
好唔鍾意吉姆,唯有比0083果班吉姆隊換晒上d勁野度
再學番日文
之前諗暑假前讀唔讀得晒本日語進階
而家都唔知讀唔讀得晒日語初階
無線有套講20世紀中國歷史既片
個主持講左個我好耐之前聽過既古仔
「大陸有個人窮到維持唔到生計,食老鼠藥諗住自殺,但係唔死得,因為包老鼠藥係假既
佢就去整老鼠藥間公司度多謝佢地,仲買左支酒同家人一齊飲黎慶祝呢件事
點知佢飲完就死左,因為支酒係假既」
響太空強國要自殺唔好買正常既自殺用品
如果唔係你應該會失敗(例如買左d切唔到野既刀,燒唔著既炭,毒唔死人既毒藥,etc)
買好多唔同種類既普通食物就得喇
梗有一樣會毒得死你
所以話強國真係唔住得人
>>August 24, 2005 at 4:27:14 PM GMT+8
2005 年 8 月 22 日 星期一 【晴】
又羽毛球
臨尾做一堆練肌肉/體力/...? 既exercise
有個兔仔跳既改良版
做完膝頭哥勁痛
imo training
又係果個廢人洪進美
開頭對上一堂份功課同埋講有d咩位打錯左字
我X!
原來有几題我做唔到既原因係題目打錯字
仲有勁多題目有人話搵到佢搵唔到既答案
有人用透明膠片寫字果陣錯手寫過界
結果畫左几筆落部投影機度
簽到果度有個職員架
可惜睇唔到佢既反應
放break之前已經決定一放break即刻走
我執齊野之前已經見到几個人帶埋行李走左
洪進美  
以後phase 2,3一見佢既堂即刻唔返
我記得舊年又係走左堂functional equation (叫你搵一條符合一堆條件既function出黎)
所以呢個topic既題目我應該會好唔掂
re co:
>700000萬
你點賺咁多
一隊48k係咪3隻化學遊星主果隊?
你搵人逐隻削血再一個祝福殺一隊?
power to the dream加乜?唔記得左 @@
司馬宙唔識飛 - -
佢好似騎左馬既最強招都係4600(未改),行左唔出得,隻game比個"魂"佢冇用 -o-
set個魂比馬煎/getter果d先o岩丫嘛 @@
或者唱歌隊有個魂都好
凱成日話自己係最強evoluder
得佢一隻梗係最強,仲做埋最弱果個 tim
崇乜國家都得,係唔可以崇華
遲下又唔知出d咩孔雀石藍,孔雀石紅架喇
早排d人反日咪講乜鬼野抵制日貨既
計我話抵制國貨先o岩
>>August 23, 2005 at 3:10:12 PM GMT+8
2005 年 8 月 21 日 星期日 【晴】
前晚既事:
繼續努力做果19條數
最後剩番6題做極都冇進展
"人力有時而窮"(偷懶既藉口 ),都係訓先
今朝寫番果十几題既solution出黎聽日交功課
咦? 呢題我tick左,又唔記得左點prove...= =
不過發現佢寫既野有漏洞
我知佢原意係要我証乜,不過既然寫錯...
寫d野暗示佢出錯題,搞掂
α3 41-43
打到勇者王既結局
唔知點解凱一渣部原始GGG出黎個頭就流緊血
唔係比化學游星主落左毒先流血架咩?
42後半戰超好賺錢
皮薩.索路=屈錢工具
敵人死到咁上下就出多一批,無限次增援
可惜出得5隊,如果唔係我唔會羅得50萬咁少
睇個樣44有新SRX
>>August 22, 2005 at 3:40:55 PM GMT+8
2005 年 8 月 20 日 星期六 【晴】
gsd
女神話議長想令個世界最終變成"個個都係coordinator,所有人出世前已經plan好晒佢一世做d咩"
kira:「這就是我們coordinator社會的究極形態」
其實咁都几好呀
至少唔會好似某人棍狂徒咁
將一個殺人狂切做人棍
對方就羅過第二部ms出黎殺多一批人,結果戰爭永無休止
能量偏轉廁紙筒
本書睇到去甲午戰爭果章
我覺得崇日冇咩問題,因為人地真係有料到 (當然二次大戰就永遠都係佢唔o岩)
反而崇華先唔合理,呢個廢民族唔滅亡都算好彩啦
人地一個島國,進步得快過你五千年文明古國几多
明治維新 天皇同全國平民一齊節衣縮食儲錢買戰艦
清朝半個世紀內搞左2,3次改革冇次成功
起條電報線都咁多gi gut,又斷龍脈又拆祖先墳墓又呢樣果樣
α3
打到去勇者王final d故事既關
怠惰粒子每回合扣氣力同sp
我記起之前凱由改造人進化成生機融合體果關有段對白
鋼鐵シーグ個人:「而家你唔係改造人,咁我就係最強既改造人喇」
最強招得4600仲話自己最強
>>August 21, 2005 at 3:09:34 PM GMT+8
2005 年 8 月 19 日 星期五 【晴】
imo training遲左少少
diophantine equation (solve一條超過一個variable既equation)
好似係上年唯一一個要人交功課既講者 (就係因為要交功課,所以我地唔返下一堂 )
冇記錯佢就係"用大半堂証明a>b,b>c就a>c,有用既野又用勁少時間飛左佢"果個廢人
又一個用powerpoint黎教既人
如果佢肯好似on9 dr.chan咁整份完整既notes比我地都好d
佢淨係響個powerpoint度打一套完整既solution出黎(dr.chan都係咁,但有notes唔駛睇powerpoint)
唔知几時轉另一頁,所以唔聽書就會聽漏野
原本條equation有3個variable
佢整多3個出黎,最後做左几頁搵到答案
 
用勁多時間黎即場做四則心算
佢唔係寫solution果陣已經做晒呢d野架喇咩?
咁佢淨係話「試過晒呢十几個之後,得xxx yyy zzz係o岩既」咪得囉
驚人叫佢即場試晒咩 =.=
果然又要人交功課
廿題(其中一題重覆左前面既一題 )
響巴士度搞掂左4題
夜晚繼續諗份野
暫時做多3題~
睇黎我有得交功課
有d題目問得1999 (高登用語:1999=講野一舊舊舊)
show that the equation x^3-2y^3-4z^3=0 does not have any integral solution
x=y=z=0點睇?
show that the equation x^3+3y^2+9z^3=0 does not have non-zero solutions
你是但擺兩個唔係零既value比y,z都可以搵到個irration no.既x啦
唔記得講
尋日打α3
佢話成隊人響宇宙同敵人打打下遇到衝擊波
几隻戰艦分散開2批,各自盡力回收晒d唔係艦既機
又咁o岩得咁橋macross7同大空魔龍收得番晒macross同大空魔龍系列既機
而拉格林("林友德隊長"果隻)同大天使又收得番晒d高達系列
macross7天才艦長問美穗(一個艦上工作人員)佢地收左d咩機返黎
工作人員report晒有d咩機響佢地度,又有d咩機響另一邊,冇講到主角機
所以最後艦長問主角機去左邊
隻game就出左個 "美穗選擇"
比player "揀主角機比邊一面既艦回收左"
成劇情黎睇,就係比美穗選擇究竟邊隻艦回收左主角機
即係改變過去?!
>>August 21, 2005 at 1:12:17 PM GMT+8
2005 年 8 月 18 日 星期四 【晴】
α3 60關爆機
我打到37已經覺得以後關關都好屈機喇
因為唱歌機有左SB裝備
可以全部人集中晒響一個範圍用熱血出map炮既歌
第一回合就大部份人14x氣力
馬煎power,野生化,seed果d樣樣都開齊晒
有氣力要求既招又差唔多全部都用得晒咁滯
仲有隻伊迪安
派佢入敵陣做沙包,捱到咁上下個計就發光
(37關我好彩,佢仲未紅血就開到力場,我驚遲d未爆計先爆機 )
全日淨係睇左一陣書同埋打好耐機
冇做過其他野喇
>>August 19, 2005 at 3:45:20 PM GMT+8
2005 年 8 月 17 日 星期三 【晴】
一起身...羽毛球班遲到喇
揮左几下拍覺得右邊膊頭勁痛
姿勢應該冇錯架喎...
又諗唔到邊度用錯力
imo training
巴金錄梁sir把聲比神june聽,唔知做乜
梁sir:「個proof一講出黎你地就覺得好簡單」
好多題目都係咁
舊年家豪話imo有時會好似iq題咁
諗爆頭都唔知點做
睇完solution即刻覺得好簡單
我就係諗唔到
冇理由次次都歸咎於冇靈感架
睇完大清留美幼童記既第一章
佢話果班細路冇滿洲人報名
送出去果班仲冇人出身於漢人高官既家庭
我即刻聯想到今時今日既香港
教統局d高官一日到黑話母語教學點好點好,天上有地下無
(雖然我覺得呢樣野本應係合理,太空強國/日本果d全部都係母語教學架啦)
但果班官響發揮創意之前已經一早送晒d仔女去外國
冇人比仔女響自己搞出黎既教育制度之下讀書
唔怪得洋務運動會失敗喇 
曾國藩李鴻章果d個個官職都唔低
我就唔信佢地d仔女全部都唔o岩年齡或者適齡既個個都落選(人為令佢地落選唔計)
>>August 19, 2005 at 2:58:44 PM GMT+8
2005 年 8 月 16 日 星期二 【晴】
全日響度打α3
佢真係好重視seed既劇情,原作所有野都擺晒落去
偷4部高達,yzak誤殺難民,打沙漠之虎,大天使入orb,kira殺nicol,aegis自爆,獨眼巨人,orb防衛戰
連沙漠之虎老婆幫cagali化裝呢d微細野都有
將blitz,skygrasper,aegis,strike 4部擺響同一關度爆(其實我都覺得咁會正常過tv版劇情)
下一關即刻出freedom,佢話過左2個禮拜喎
kira都復原得好快
積加同隻馬果然繼承主角機既改造!
不過佢衰在冇全體攻擊,破壞力超勁都唔方便斬卒(可能呢個弱點係為左balance)
頂佢...
freedom最強招要130氣力
justice果招一樣係全體攻擊,110氣力就出到,威力差200咋嘛
好後悔買左d隊長用既技能比kira...
athrun響自爆果版(佢係敵人)有3x擊墜數
過几版加入,唔知點解得番2x
戰功抹殺?
玩到而家改機/武器真係好輕鬆,兩三版就改得爆一部
一隊3隻既卒多數都祝福/幸運+全體招爆佢
可能我真係太濫用呢d野
育成系統個個都買盡晒sp up
睇左本書几十頁,一路講容閎呢個人
我就一路都唔識讀佢個名  
re 巴金:
學校成日都犧牲CE chem
>>August 17, 2005 at 4:38:11 PM GMT+8
2005 年 8 月 15 日 星期一 【晴】
羽毛球班
我企響左半場真係成日都開唔到波
今日呢堂imo training期待已久!
巴金之前話自己為左呢2堂先返phase 1
number theory
又係好似家豪教果陣咁
上完堂我覺得自己明顯勁左
梁sir果然係"好恰樣" (樣/講既野令人覺得佢好恰)
「之前d阿sir有冇放break架?」
好自然個個都話有
(我記得on9 dr.chan冇架,佢將個break擺去4點,兩粒鐘講晒要講既所有野)
「哦...我4:30放你地break好冇呀?(每堂都係2-5pm) 講笑o者,佢地通常放几耐呀?」
「半個鐘」
「嘩...邊有咁多呀,你地黎呢度聽2個半鐘野放半個鐘break,成本效益高唔高丫你地自己話」
「高」
「仲話高tim,死未」
出年既5a班慘咯
phy,chem都比田田教
梁sir話f.6 chem既安排會好奇怪
每個cycle 9堂
大鄺sir同新果個林sir一個教6堂一個教3堂
唔好問我邊個6邊個3
因為我都唔記得左梁sir點講,而且兩樣都有理據
林=6:據聞大鄺sir教晒f.4 3班,f.7 2班佢又教晒,一個老師教咁多班都好羅命o者...
鄺=6:林sir冇exp,唔放心比佢教大半form既AL
梁sir叫我地比前几堂d notes佢睇下
伸到隻手落背囊先諗起combinatorics果几份寫左d唔應該寫既野
(我之前有講過架,唔記得既自己搵番)
我係一個好學生
所以巴金比佢~
買左CLC本書
好多圖,d字又唔係几密
α3
打機界新種(凱女友變成果隻)果關話6回合殺左佢有熟練度
第2回合自軍增援,比佢地用呢個回合行埋去
下個回合就搞掂左隻野
聽日打到strike比athrun打爆果關
之後出全改造freedom
尋日唔記得講
全部人300氣力
鐵甲萬能俠斷空我果d個個開晒hyper
連吉姆王個計都去到lv4
kira有140氣力就應該爆seed
隻z master食左佢粒seed?
聽到朱打去電台講野
不過我聽到下一個人講完都未知果個係咩節目
msn真係正過icq好多
淨係冇得開彩虹炮(freedom全彈發射同時削n件人棍,好易明我講緊咩掛?)同offline msg咋嘛
其他常用既功能都齊晒啦
inequality份野一路都差一題唔識做
突然間有靈感,即刻搵番出黎
搞掂埋
>>August 17, 2005 at 4:37:22 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|