|
2005 年 6 月 5 日 星期日 【晴】
今日好涼爽,覺得咁既環境好舒服 ^^
一日到黑都上高登 @@
突然間想知本多忠勝(打左5x場仗都冇傷過果個武將)係點死
search到一段咁既野,應該係史實:
(前文話德川家康打敗馬騮個仔建立幕府政權,忠勝向家康提出引退)
隱居後的忠勝鍾情於彫木刻,但由於有一次不小心割到,
最後傷口被細菌感染引起併發症,這位作戰從未受傷的猛將,
終因第一次受傷而於慶長十五年(1610)十月十八日於桑名城病死,
結束勇猛果敢的人生,享年六十三歲。
咁就死左
打仗都唔受傷竟然因為咁小事傷左
仲要因此而死,真係化學
果篇野好長架
勁講本多忠勝點樣英勇作戰
有几場戰爭仲話:
「單騎衝入敵陣,不久即拿著剛斬獲的敵人首級回來」
「得首級八十餘」
殺人唔眨眼
資優網d人既工作效率真係
28/5考thematic training phase 1既test
比盡佢咪得百几條友去考...
18/6至肯公佈收邊個入phase 2
家豪:「我唔係d咁冇效率既人黎既,應該即日就改好晒d卷架喇」
尋日5/6 imopsc
「超過800個參賽者」喎 (actually 801>800 )
14/6公佈公銀銅獎同其他獲選入imo training既名單
梁sir話即日下晝已經改得晒d卷同cut晒grade
一個確定左既名單過成10日先公佈都算喇
imopsc既結果仲要後發先至
諗番起
我考屍衣真係超好彩喎
各科筆試試場唔係近mst就近屋企呢樣唔講
oral考得早,可以早d放鬆個人,都算喇
oral果日夠鎮定,兼且對三個弱者,冇f.6 (或者當中有人係f.6之中既弱者都唔定)
↑我承認自己係五十步笑百步,唔識得take advantage on佢地已經証明左呢一點
真係時也命也運也
你地知啦,好多f.6 retake英文架嘛
前一年考得差想考多次好正常
我聽人話有唔係尖子就係鈍子既人都走去retake,都唔知搏乜,踩死三個f.5幫自己C/B變A呀?
↑笑傲江湖其中一隻桃x仙:「不是姓左便是姓右的人」
借黎用下
我既道德標準係隨年齡上升而降低既
所以如果我真係尖到,就可能會"明天的我打倒今天的我"
趁出年英文屍衣仲未改syl...
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=444909
高登人討論墮胎應唔應該合法化
有識之士
我覺得 亂倫/因姦成孕/bb有問題(例如3條chromosome 21)/孕婦唔墮胎會有生命危險 果d落左就得
一對男女你情我願搞出黎既就要自己負責任
re owl:
我相信一個"擴展人"冇咁易因為吉到几塊碎片+周圍有輕微爆炸就冇命囉...
你上得2kf多自己膠化話人地膠,我唔怪你
你之前同我話你有2kf account
popgo几快喎
我尋日上去dl,十几廿%開始就7粒seed+2,3個下載者 9xx kb/s直至搞掂
>>June 6, 2005 at 3:25:17 PM GMT+8
2005 年 6 月 4 日 星期六 【晴】
imopsc
全人類搭9到齊差吳學銘一個
同埋見唔到梁sir架車,以為梁sir又未到
過左8點几,黎俊傑叫我打比吳學銘
有人玩野喎...-.-
自己搭巴士去左喇沙又唔同我地講聲
搞到我地几個等佢咁耐 -o-
梁sir話下晝要幫手改卷同cut grade,「定晒你地生死」
所以比定錢我地搭的士
佢一走左我地几個即刻分左佢 XDDD
3粒鐘真係過得好快
完全冇停過,用足晒d時間黎計數
做左>15分既野,唔計撞有14分係識
一出黎同佢地對答案已經錯左几題
黎俊傑:「呢題個個f.6都一定識做」<-佢係話讀p.maths既f.6呀?
rono:「呢題你試下頭几個term加埋就估到點做架喇」
...近排做得數多唔記得左呢個最終方法 = =
「唔係呀?! 英文paper 2要a唔係話淨係扣得几分咋咩?!」
「咪聽d老師吹高個數啦,邊有可能丫,我地果年好多人a份paper 2」
咁我都有機喎唔好講笑
黎俊傑問左rono一堆f.6打算點既問題
「諗住放棄邊科呀?」
嘩而家諗定?!?!
上巴士
咦?唔見左神june既?
哦 原來走左 @@
gsd
shinn扔左stellar條屍落湖底
之前部destroy個駕駛倉又冇嚴重爆炸
佢見stellar冇知覺就以為佢死左,唔比暈左既...
就咁沉屍湖底嚕
re co:
我覺得條友大言不慚囉
淨係自己心裡面想正視歷史係冇意思
係開網果個比錢玩咋嘛
申請email唔駛錢
係呀,個oral mock係tutor果d @@
串左...?
係掛 @@
re owl:
>>June 6, 2005 at 5:16:35 AM GMT+8
2005 年 6 月 3 日 星期五 【晴】
第2次做04 imopsc (第1次係舊年比賽果日)
唔小心錯4分剩16/30 XDDD
係喎
高登人話響中國yahoo search "六四事件"會令自己以後都用唔到中國yahoo既search engine
我試左次
淨係"六四"都已經有效
同埋search左都唔會出result
只係短時間內search唔到野o者
唔影響你用其他地區既yahoo,放心
強國網管,世界第一
係喎
講起上黎太空強國都係數學強國之一
舊年個prof賽前9up有講過呢樣野架 @@
聽日比賽嚕
唔知你地信唔信呢個email address係真既呢?
dannyng@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com
(呢個只係開黎玩野,我既primary email仍然係yahoo果個)
http://www.abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com/
XDDD
>>June 4, 2005 at 3:36:20 PM GMT+8
2005 年 6 月 2 日 星期四 【晴】
正正式式考晒咁多科會考嚕
課室d冷氣好夠凍
由waiting rm同走廊既temperature勁大對比 = =
第3個做role play
examiner 1一路都係dup低頭望住張紙答問題,冇乜望過我 -o-
可能淨係得我dup低頭寫答案果陣佢先有望我
如果因此而比佢小我冇眼神交流就pk
希望examiner 2睇得出我有表情同有望e1問問題啦
見第4個超細聲,又有一條問題詞不達意比e1叫佢ask the next question
就知有一個弱對手喇 XD
去到group,發現原來3個對手都几差
頭先第4果個比e2叫佢speak up
一個細聲,講得少,又漏口講錯「係呀」
(我覺得小對方講中文有得加分,但覺得佢無心之失而且得一次就費事)
一個講几廿次"education the people"
不過我又只係流暢過佢地少少,grammar錯得少d
我今日夠冷靜喎~
之前咁多次學校考試,同尋日個mock都冇今日咁定 @@
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=444129
呢個蜘蛛俠都算冇用咯 
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=444036
「我們說日本篡改侵華歷史,但香港教科書對六四所提不多,某程度都算篡改歷史。」
cut左某程度三隻字就完全正確喇
「中學生身為中國公民,應有勇氣指出國家錯誤」
呢句講得好有智慧
你響高登"指出"就話冇所謂o者
夠疆上北京"指出"囉,otherwise=9up
中四,咁得閒返屋企溫書好過啦
就算真係爭取到平反咁又點?有得死者蘇生咩?
>>June 3, 2005 at 4:28:22 PM GMT+8
2005 年 6 月 1 日 星期三 【晴】
出沙田oral mock
本來有6個人填左名響果段時間
得3個到
另外兩個勁熟口面
其中一個又好驚奇咁望住我
原來3個都係mst既 @@
今日第一次做4分半group discussion
inter-class singing competition
不過全部同一間學校,而且mst年年都有搞同類比賽,所以冇野好講...
4分鐘都用唔到,作左2個"anything you think is important"
任何一個提出意見其餘2個都一定agree
venue梗係hall架啦,唔通地牢果間唔知乜野細hall咩
(後尾其中一個examiner話要反對下人地講既野,講playground都好,真係吹脹 = =)
who should be invited as judges and guests
有一個話搵ms chan...大家都知講緊邊個ms chan !@#$%^&*
examiner 2:「你地個discussion好悶呀,講黎講去都係agree,冇火花」
個examiner 1几靚架
不過我知:  
(冇上開高登既人自己估4幅圖夾埋點解,應該唔難)
剩番2份imopsc
聽日做唔做得晒呢?
可以既話想試下做多次04果份,睇一年黎進/退步左几多 @@
聽日正式oral!
唔知點解驚74A塞車...
唉算,預多d時間坐馬鐵
講起上黎
馬鐵個站同d列車入面都有陣唔知咩味
>>June 2, 2005 at 3:32:47 PM GMT+8
2005 年 5 月 31 日 星期二 【晴】
大家知唔知今日咩日子?
返學校搵梁sir拎通告
...為果几分鐘著校服,都好有謂 =.=
又做左2年imopsc
題目真係一年比一年淺...
好多geometry既題目佢都有個純geometry既方法
不過我多數冇咁勁自己諗到呢個method
唯有屈個coordinate plane落去慢慢計
衰在用親都做錯咁d野 =.=
http://tinypic.com/5l18cw
三國志10 既圖喎

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=443187
呢招係得喎
發佈謠言條友值得我比無限個膠佢 *∞
疑點太多,我即時諗到既已經有呢堆:
1."police"做呢樣野咁勁?! 咪越權做左海關果份喎
2.巡街既cid一人帶一舊有關儀器check你?
3.如果我真係自己買左几廿隻碟每隻dub一首歌落mp3咁點?
4.道高一尺魔高一丈,肯定有人會諗到或者而家已經有方法可以整走個乜野code
5.唔比我首mp3係由電台播既歌dub落去架?
以前聽講過有間唔知咩唱片商用好大筆錢研究一套防止人dub碟既technology:
隻碟既資料果面有一圈顏色特別怪
你用cd機聽果隻碟部機睇唔明果圈野就會skip
但燒碟既時候電腦會試圖dub埋果圈,一睇唔明果圈就dub唔到隻碟
好似好勁咁,點知有人用鉛筆劃滿個圈,電腦就會視之為唔關事既資料唔理佢
開估:up唔出"國際兒童節"冇所謂,因為睇緊既人多數唔係兒童
應屆會考生記唔記得05CE英文syl B mc cloze篇文講咩?
6月1號無冷氣日
>>June 1, 2005 at 3:28:59 PM GMT+8
2005 年 5 月 30 日 星期一 【晴】
開始冇mood打真三4
個個人都係咁練既
打n鋪連合軍赤壁之戰練滿個人->執4th wp
7月要玩果兩隻game一隻14一隻21號出...點捱呀 = =
突然間諗起:
我係咪有少少"神的不在場証明"果種情況呢…
送飯比細佬果陣見到有個返緊學既小學生著住件冷衫 !@#$%^&*
得人驚...
晏晝廿几卅度
佢媽都響佢側邊擔住把傘擋陽光喎
中學d女覺得件校服太透或者要遮身材就可以理解o者 <-不過我今日見圓玄都冇乜女著冷衫
小學生至多咪青春期發育緊,點都未發育完掛,有几好身材需要遮呢?
校服透得滯更加不成理由
佢著校服即係今日冇pe堂啦,運動量有几大呀?
孫方中又有冷氣,邊似得隔離圓玄個雀屎hall
冷氣凍? 12點几響室外佢唔熱架?!
問大家一個閱讀理解問題: (唔係對答案都唔好再睇一次上文)
頭先講果個學生讀邊間學校,如果有分上下晝班既話唔該講明
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=442725
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=442710
兩個post都係話海關既體能測試對男女應徵者既體能要求一致
有女投考者complain,話男女體能有差異,用同一套標準係歧視
有人回覆:「d女權要平等,咁男女用同一套體能標準有咩問題,平等嘛,輸打贏要,Stop la...」
有d人真係以為 "男女平等=要令女性壓倒男性" 架
最精彩果句:「女關員甲:"喂,我係女仔黎架,你(匪徒)好跑慢d,如果唔係告多你一條歧視女性罪"」
    
「有分別又點?人地海關係有基本要求
唔通一個白痴仔去考哈佛,考唔入就去告哈佛歧視弱能人仕?」
「呢班女人都on99,有著數就話男女平等,無著數就話分開評核先公平,都痴線既
小學升中試本來都是男女分開,因為男孩的發育包括腦部的成熟程度都比女仔遲
但班女就話唔公平,而家統一,女孩既成績比男孩好,又唔見佢地話分開評估」
我只可以話自己好彩,係末代學生,唔駛比呢樣野影響
↑但係好似輪唔到我講呢句 :P (←諗下我冇講呢句既話你地會點回應上一句,就明點解我咁講)
「可能d港女見薜凱琪咁既體能都考到學警就諗住自己都考到呢」
↑其實人地真正體能好唔好都冇人知 =.=
希望海關d官有少少腦,識判斷咩叫歧視咩叫工作需要
都話架啦
上高登自修通識點都好過響學校聽百變小娟,球會老師果班人9up <-呢兩個稱號唔係我發明
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=442868
話有間東華三院學校(冇講邊間)逼學生去賣旗
「東華係咁 不過我讀左7年慈善機構學校 d阿sir都係教我地點樣推d活動」
 
好心個miss啦
逼晒成班學生賣旗影響唔到佢份time rate人工架
(話係咁話o者,比心機教書係一個教師既本份,正如我地比心機考試,係責任
我只係覺得逼學生賣旗呢d extra work extra得太離譜o者)
http://tinypic.com/5jvblg
佢做呢個動作既動機係咩呢
http://tinypic.com/5jvbfc
有冇人可以解釋下咁同冇打格仔有咩分別?
仲有點解薜凱琪唔駛打格仔長毛又要呢? XDDD
http://tinypic.com/5kjzn9
總統大人果然有修養
re co:
你係咪想講interested? XD
問題係我細佬educate唔到唯有rule佢...
中國不嬲都差,呢個係客觀事實
你唔係讀迦密柏雨先覺得佢製造校風有問題o者
人地嚴禁學生響校外拍拖,唱k,甚至唔比一路行一路食野(不論校內校外,著校服與否)
仲有羅定邦,規定全校學生既書包都要黑色
理由係"整齊"喎,都硬膠膠架
比起上黎,禁網上講粗口算小事啦
>>June 1, 2005 at 3:48:57 AM GMT+8
2005 年 5 月 29 日 星期日 【晴】
今日冇野好做
打真三4
capcom有隻日本戰國既動作game 7月出
α3又係7月
...6月冇game玩,7月就整夠2隻搞到冇時間玩晒 -o-
imopsc d solution有漏洞既...
肯定唔係我睇唔明,係佢寫唔足
find the integer n such that n-1佢prove到8<1/2 S咁咪16之後佢話n=17
?!
>>May 31, 2005 at 1:46:55 AM GMT+8
2005 年 5 月 28 日 星期六 【晴】
gsd
部destroy都好化學o者...
出黎第2集就爆 = =
stellar死左
我完全唔明真正死因係咩囉...
kira插爛左駕駛倉附近一個砲台之後destroy就仆左落地喇
但我點睇都覺得個駕駛倉爆得好輕微咋喎 @@
shinn有咩好怨kira...
唔吉果劍佢呆響果死咋嘛,kira又冇發呆,走得甩駛死咩?
kira:「maryu艦長,後面交給你了」
maryu:「?」
kira即刻開兩槍削左neo做人棍 @@
佢個ms形態揹住咁大個龜甲,唔會跌落地架咩?!
有傳言freedom vs destroy嚴重損壞
之後波鞋艦奉命令打大天使,freedom比shinn擊落
但今集freedom淨係爆隻盾咋喎...
咁之後kira究竟點比shinn打爆架?
http://blogimg.goo.ne.jp/user_image/60/72/7bdfe989fe81015176f3f9dc55da44b4.jpg
又抄經典作 -o-
睇百發百中 @@
曹博士搞爛gag...=.=
「是但罰佢一兩毫子之後頒個榮譽市民比佢」
我發覺頭兩個case(女人響餐廳仆街,追賊撞跌花瓶)
都係合乎正義果個答案少d人揀 -.-
「我知道美國有d律師係叫人去人地d餐廳專登跌低屈人賠錢既」
我知道美國有d律師係教爆竊比狗咬傷既賊仔屈屋主賠錢既
餐廳果三條cream真係...
樣衰不在話下
鬧經理既語氣真係好典型港女
(高登人認為香港女仔普遍醜樣+野蠻+貪錢+見異思遷+30歲未婚搵1,2萬都要個老公搵3,4萬)
比人打荷包條女唔要得喎...
捉到個賊唔該都冇聲,仲幸災樂禍話人唔駛撞跌人個花瓶
律師講追賊單野個正義市民唔駛賠錢
媽:「係囉,要賠就冇人正義啦」
搶答果round有個肥仔條條都搶黎答又答親都錯   
高登當然有人小佢同笑佢
不過同時又有人話:「佢策略o岩架,一開始落後人咁多分係應該咁追」
呢個就冷靜醒目喇
睇到一半爸話夜,要熄電視
媽:「呢d野有用你就比佢地睇啦,應管果d又唔管」
叫佢收細佬電腦線就講乜Q野走去網吧點算
我4月溫書佢響度叫人做運動
是非不分
我:「你幫人追賊撞跌花瓶點呀?」
爸:「撞跌花瓶點呀?」
明係見唔夠我拗就想靠大聲靠拳頭
比大家見識下大陸既指導思想洗腦教育几勁
「爹親娘親都不及毛主席親」
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=441950
父母排高位有咩咁出人意表,應該係合理喎
毛澤東第一佢又唔評論下
嘿
不愧為太空強國既人民
高登人話有一個version既毛語錄輯左一句(有d捧東伯上天既ver咪冇呢句囉)
毛賊曾經多謝日本人侵華,因為比左個機會共產黨趁打仗擴展勢力
↑記住,我係覺得咁講唔o岩,但依然堅持反愛國既立場
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=441788
話學校check人xanga邊個爆粗就重罰邊個喎
勁多人講同一句:你唔認點知個xanga係你
擺到明d老師比學生響日記鬧唔gur公報私仇
為人師表  
題外話:m sir几時引用呢個機制呢?
>>May 29, 2005 at 3:47:51 PM GMT+8
2005 年 5 月 27 日 星期五 【晴】
份卷真係几淺下喎~
頭8題得1題唔sure @@
後面5條LQ
有一條我覺得就算係小學時代既我都識做(以當時既解題技巧+知識)
不過都有一題好難...
number theory果然最唔掂 = =
跑去個巴士站果陣見唔到地下係濕既
收掣不及成個人仆左落去
果d仲要係泥水 !@#$%^&*
好彩有條友洗緊個公廁,有條水喉可以借比我...
沖泥果陣除左隻錶出黎擺褲袋,之後唔見左
隻錶f.1,2戴到今日架喇
教會
sybil聽完d有關進化論既唔知咩野
講得勁熱衷 @@ (當然係講反對)
佢搵到有d資料同我自己諗出黎既野一樣...
evolution對簡單既生物(e.g.食過antibiotics既細菌)黎講係o岩
不過對人類呢d結構複雜既高等生物就錯
「進化論就係話成個世界既野都係漫無目的咁撞出黎既,你同我都係漫無目的無端端走左出黎
聖經就話呢個世界背後係有一位高智慧既神去創造」
 
「我地生存係好似進化論咁漫無目的,定還是應該為左榮耀創造我地果位神呢?」
hunter o岩o岩出果回
有隻蜥蜴既念能力係"神的不在場証明"
覺得個term好得意 ^^"
佢解釋呢樣能力果陣咁講:
「你有聽說過比較沒有存在感的人吧?
比方說一群人一起去簡餐店(快餐店?)
但服務員卻總是沒有給他水的傢伙
這(神的不在場証明)就是那個的究極狀態
我雖然人在這裡,但卻不會被任何人發現」@@
>>May 29, 2005 at 1:06:39 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|