|
2005 年 9 月 3 日 星期六 【晴】
朝早阿媽鬧細佬嘈醒左我 -.-
好似係佢唔做功課
我開左機,發覺好似上唔到網就出去搞下個router
細佬話佢部機開住個on9 game,比我郁一郁佢就斷左線
咁佢就開左個mon,比阿爸小
仲唔知拆走左d咩線,總之我上唔到網
ps2既線都拆埋
我:「佢唔做功課又要牽連我?!」
爸:「你唔駛同我講咁多,總之你一撩起我把火就電腦都拆爛埋你」
仆街啦佢
之前叫佢收起細佬部電腦主機就推三推四講咩野驚佢走去網吧
今次可以借d意牽連到我就突然間冇晒顧慮喇?
算,我忍
而家你拳頭大
我又同你一齊住,有日我唔響屋企你整爛d乜野點算?
(我知自己響度講過好多次→)等我拳頭大過你再算
反正我而家得十几歲,仲有大把年日
一切問題既源頭都係吳家爵
其實搵日殺左佢都唔錯
搞唔掂條鹹魚大不了咪自首囉
親兄弟又點?
我永遠都信一樣野:
一個乜都害你乜都陀衰你既親人,連一個唔識既人都不如
睇gsd
無奈的男人果段
lacus同meylin去一間應該係百貨公司既野度掃貨
唔打仗既時候女神都係一個普通女仔o者
(seed果陣好似係16歲...即係而家18?! )
lacus試左件衫,「怎么樣? kira」
kira:「嗯,不錯」
lacus再換一件,「這件怎么樣?」
kira:「嗯,我覺得挺好」
lacus:「看來根本無所謂」
kira:「不是這個意思」
果然無奈!
唔記得greedland定高登d人話係樣既問題,lacus著乜都靚
lacus同男友講野都用敬語唔用簡語既?!
athrun同lacus都著潮衫
athrun戴住第一集戴果副眼鏡
seed時代lacus響大天使訓覺果陣已經戴過呢集用黎遮頭髮果塊布
點解班殺手動作咁慢架...
lacus向meer用緊洗腦術仲搵把槍瞄住佢唔射
tori一飛出黎(athrun當年響隻野度裝左雷達?!)殺手就開槍
人既槍戰果然好睇
下集又係一d類似回顧既物體
>>September 4, 2005 at 2:52:56 PM GMT+8
2005 年 9 月 2 日 星期五 【晴】
終於得閒返教會 = =
個個星期六都imo training
遲下都係星期日返喇 @@
greedland出既gsd cap圖
http://tinypic.com/dbjcsl.jpg
http://tinypic.com/dbjd68.jpg
無奈的男人!   
(文邪術語,即係女友/老婆shopping,唔等唔得既時候百無聊賴既男人)
http://tinypic.com/dbjfgp.jpg
"i am going to killed, ms lacus"
日本仔grammar  
http://dat.2chan.net/18/src/1125741482099.gif
死前都要跳番part舞
re co:
我都係 @@ 好耐之前已經比人tag中左
>>September 3, 2005 at 3:28:21 PM GMT+8
2005 年 9 月 1 日 星期四 【晴】
聽f.6 talk
甘sir話有人想讀唔知邊科,成績ok但衰interview
我死穴都係呢樣呀
進進:「你既目標可以話係入大學,亦可以話唔係,因為你仲要揀邊間大學同入咩科」
好似係揀左科再揀大學喎
舉親d例子都係唔知邊個想讀醫科入唔到
睇考試局既數據,講同一批人考CE,AL分別羅到既成績
話大半都跌grade
wow! ___(3) ____(4) __(2) __(2) ________(8) ! <-括號=几多個字母,估下啦
鄺sir:「好多同學中一至中五都冇遲到,一升上中六就成日遲」
我係咪有份?
「中六某班尋日就有4個人遲到」
有人第一日就遲到都比人揀左做班長  
net addicted...?
上高登就唔會同時代脫節架啦
日日都有人post新聞 (雖然10篇有9篇係太空強國既負面野)
「你考過香港既a-level,世界上已經冇咩考試難到你架喇
因為香港a-level係全世界最難既大學入學試
你去到外國話考呢個試羅c,都等於果度羅個a架喇」
問題係100個香港人有99個崇洋
渣一張外國既乜cert都著數過hkale cert
爆左α3既1st round
開超級男打ex-hard
d人話超男係4個主角最廢
唔掂咪當少一部機囉,自己都咁多部勁野
好似話真男係黑天使個教官轉世
我以前個網名就係來自機戰果隻黑天使喇
媽:「食唔食脆皮雪條?」
我:「好呀」
媽:「咁去惠康買啦,買一送一呀」
我真係好昆  
唉呀 (掩眼.gif)
我又唔記得左ue oral係單數留低定雙數走
問左好多人好多次架喇
人類總要重覆相同的錯誤.jpg
http://www.xanga.com/dannyng
又有新野
>>September 2, 2005 at 4:15:36 PM GMT+8
2005 年 8 月 31 日 星期三 【晴】
開學果日遲到
明明7點我醒左,有一段几長既時間都訓唔著
等手機個鬧鐘一響左即刻禁熄佢
唔知點解又即刻訓得著  
一醒就係9點
冇理由架喎,我明明將兩個鬧鐘較左去唔同時間(7:40同7:45)
不過有樣野賺左
因為遲左返學,賴錦璋既訓勉我聽少左大半
梁廣煒叫人唔好大熱天時著冷衫
「我地唔想用懲罰黎阻止你,因為咁係好消極既做法」
↑3 cheers for 迦密柏雨! hip hip,hurray
「你冇自信先會著冷衫黎遮遮掩掩既o者(全場人即刻諗到佢講緊乜野自信 )
件校服証明你係莫壽增既學生,你應該覺得自信先o岩既,冇理由要靠件冷衫遮遮掩掩」
唔比再擺書響櫃筒
本本書都几百頁喎大佬
唉,禍不單行
(我想用掩眼.gif...可惜冇)
大鄺sir一叫人提名几個人
kooby即刻up我個名...
ex-3c lunch@稻香
一張台坐16人
影左好耐卡同貼紙相 @@
返屋企再較鬧鐘for聽日
就知咩事喇
原來其中一個時間set錯左pm  
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=491868
講梁廣煒今朝講既野
我之前諗過呢個問題
但諗唔到佢地d勁既points
好似有大約5個理由:
1.女仔覺得自己身材太好,驚透晒校服入面d野 (但出街玩就吊帶小背心低胸大露背 )
2.女仔覺得自己身材太差,自卑 (佢地好似冇反駁,我又一時諗唔到 )
3.課室冷氣太凍 (室外3x度都大把學生著冷衫,而且係佢地著冷衫先要再較凍d)
4.覺得校服樣衰 (樣衰極都有几萬人同佢著同一個款丫,返學又唔係歌手出show)
5.跟風 (應該係最主要既理由 )
有人鍾意著冷衫本來就佢死佢事
不過呢d人覺得熱要求開大d冷氣
結果要其他正常人去就一班唔正常既人
即係火車司機為左唔想犧牲響正常路軌玩緊果10個細路
就衝入隔離條爛路軌撞死響果度玩果1個
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=491887
大陸乜都屈9香港
>>September 2, 2005 at 10:43:29 AM GMT+8
2005 年 8 月 30 日 星期二 【晴】
尋晚學校網終於出左timetable喇
http://class.mst.edu.hk/timetable/class.php?class=6B
day 2下晝唔訓覺對唔住自己
仲要過左3:30之後先好醒,因為百變小娟例遲
隔離兩班就好啦
又有固定課室
RSC之後又即刻上另一堂,唔駛上多兩三個字堂
我好憎果d對住一渣人9up個零兩個鐘懶有道理既人
你講得野多講得有point又點?
有冇你響度人地既生活都係咁過架啦(孔乙己 )
響度阻大家時間
陳黃麗娟係代表人物之一
雖然我好鄙視佢 "過檔做直資校長搵真銀仲講到懶有目標理想" 呢件事
但佢走左都係好事
我知RSC係RE既新名,新既full name=?
12點起身
α3 56-59
59前半戰真屈機
要阻止敵人入一個7格*7格既範圍
我有7隻艦+20個小隊
一到第11回合即刻後半戰
最渣果d得5050血一隊3隻我唔驚呀
唔用精神是但放一個全體攻擊都可以爆一隊
不過其他有4萬血,6萬血,18萬血同25萬血
集眾人之力先爆一隻
仲要打成10個回合,邊有咁得閒呀
唔好煩喇,搵24隻圍城
後半戰要守另一個4*4範圍
以為真係咁簡單過5個回合就贏
第1回合成班友行埋去準備圍城,第2回合又郁左一半人埋去
之後先發現睇漏左個熟練度條件,要敵全滅
打到最後一回合狂用期待覺醒,終於搞掂
聽日爆最後一關
http://gifted.hkedcity.net/Gifted/ActReview/2005IMOTraining1/index.html
留意"專心聽講"果幅
我一禁入去即刻見到有人講電話,訓覺,聊隔離果個傾偈etc 
有一幅有我份 
>>August 31, 2005 at 3:11:41 PM GMT+8
2005 年 8 月 29 日 星期一 【晴】
唔駛問又打左成日α3
我諗後日爆機
每關一開始都唱定歌先推班人上去打
53話無限敵機,打到第7回合
宇宙怪獸窮左d喎
4隻"兵隊"得果千几銀,4萬血上陸艇=$4000 -o-
大放補給
主角,SRX,兩部meteor都唔知放左几多次map炮 XD
打左兩隻30萬血人造神
每次$12萬(有祝福)
兩次都係打剩少少血比艦長(大天使,女神)執雞
http://php.chol.com/~pyjh7971/tt/attach/0717/050717014325130717/247744.asf
match得o岩o岩好喎
http://www.parkyourpic.com/uploads/b1f208fcd9.gif
呢個唔算乜野
http://www.parkyourpic.com/uploads/cec2e4f240.gif
呢個至堅料
 
re co:
你上次係打左"700000萬"
我4回合爆左230部見冇野
就知要第7回合先比熟練度我喇
好似爆左4xx機
你過唔過到千?
>gathering
ask hrzo and snow = = ~
re christo:
唔記得邊間喇...
我打麻雀唔多掂
>>August 30, 2005 at 1:03:22 PM GMT+8
2005 年 8 月 28 日 星期日 【晴】
打機打到成5pm先食lunch
52話個標題係"在世界的中心呼喚愛"?!?!
eva劇場版d野黎 @@
每隻量產機4萬血
主角一野都係扣到佢3萬几差唔多死
所以前半戰屈唔到錢
http://csclub.smcc.edu.hk/~leekinlun/kiss.gif
哦,忍一時風平浪靜 
http://i6.photobucket.com/albums/y206/bbss12341234/ad21dg.jpg
http://tinypic.com/b8me7n.jpg
對聯  
我見到人化左裝(特別係整到成塊面又紅又綠果d =.=)就好唔鍾意
但如果人地係用整容黎改變自己個樣,我又唔係好care喎
可能因為細個睇得機械人多
化裝=隻腳穿左,補塊鐵皮落去,隻手斷左,黐兩張膠紙
整容=部機爛到咁,我不如整過部新機黎用
如果男人味係汗臭
咁女人味係咪即係香水呢?
>>August 29, 2005 at 3:54:24 PM GMT+8
2005 年 8 月 27 日 星期六 【晴】
gsd
9射王今次唔再9射喇喎
浮遊炮打穿一隻艦
網聚
釗 snow tomcom uki hydro
tomcom話食野
點知行左一轉朗豪坊返去出口 = =
再入一次去,snow比左張唔知咩餐廳既coupon佢用
去機鋪
seed,z dx,z vs gundam果d全部坐滿晒人
其他又冇隻o岩打...
所以睇人打 @@
snow打seed超勁
打一部有好多隻mini game既機
photo hunt->分工合作
餐廳waiter
6個人係咁篤,搞到個mon好似壞壞地
百萬富翁
一有得揀數學題snow即刻篤落去
食日本野
果間唔記得叫咩名
7點-9點半任食,我地8點坐低
食到咁上下就勁吹水
吹到差唔多11點都冇人過黎
snow打seed好有心得 @@
snow同uki講d大學野
我好似諗到自己揀咩科喇
唔知做咩成晚訓唔著
所以開機打日記
>>August 29, 2005 at 10:19:47 AM GMT+8
2005 年 8 月 26 日 星期五 【晴】
最後一堂羽毛球班
我睇attendence張表
一班12個人,有几個淨係黎過一兩堂
imo training test
6題做到2題半
我諗已經算唔錯嚕
inequality果題分a b part (兩者好似冇關係)
a part明明好簡單
但點解我係識做b先,仲要諗多陣先識做a呢?
其實b都唔係難
余學斌應該唔駛兩分鐘搞掂
我用佢最擅長既方法,當然慢過佢啦
given that there are some points in (唔係on咩? ) a plane, it is known that the area of the triangle formed by any 3 of the points is less than 1. show that all points of the set lie inside or on the boundary of a triangle with area less than 4.
>>August 28, 2005 at 9:14:17 PM GMT+8
2005 年 8 月 25 日 星期四 【晴】
繼續α3
有關隻大佬call番晒α2果批大boss出黎
闇之帝王,地獄大元帥果d
隻隻都有5位數字既血同5位數字既錢
即刻濫發祝福
call班野出黎果個18萬血
但佢反而唔夠班o靚有米,殺左佢(祝福左)得萬8
2周目會繼承1周目既50%資金
而家玩一關都几十萬啦
遲下玩2周目咪一開波即刻比几千萬我駛?!
真實女真係好屈...
sp up練爆9 lv,剩番既pp用晒黎谷格鬥,而家29x
搵佢同zz既波蕾兩姊妹一隊,一人一個覺醒
必殺技3連發,一隻boss級敵人即刻冇左10萬血
遲下癲少少仲可以試下一回合單挑殺boss
佢招map移動後使用可能+打爆擊點既3格範圍
得1發子彈都唔緊要,因為副駕駛員識"補給"
而家佢長駐擊墜榜榜首
聽日imo training test
3個鐘做6條數
舊年做到題半
競猜遊戲:我今次做到几多題呢?
>>August 26, 2005 at 3:30:27 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|