寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 6 月 15 日 星期三 【晴】

尋晚神june問左我几題amaths
見textbook原來有好多數我都冇計過
橫掂又得閒,自己揀一堆題目黎計 :P
考之前又唔計,而家amaths都考完成個月先黎計 =.=
係做數都應該做果本problem book啦

無雙4練滿晒所有人+4th武器全取

搵到個響video入面cap圖既software
又得閒無聊睇番seed
發現原來freedom響之前一集後空翻個動作都係舊片 =_________=
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/cappic.zip

不過開完個program之後就算閂左都成日lag機

>>June 16, 2005 at 3:22:05 PM GMT+8


2005 年 6 月 14 日 星期二 【晴】

睇黎真三4又唔玩得好耐...= =
一路打d容易屈攻防既關就練滿左几個人
不過粒活丹lv19打極都冇20 -.-

唔係喎
macross7仲有大半未睇

唔見左學生body check果張通知書
有冇人知我點樣可以知道番自己個日期時間?
(咪答我搵番張野 )

上學校網見到
http://www.mst.edu.hk/news/contents.shtml#1323
"There are totally over 600 secondary students participating this competition this year."
咦,冇再"over 800"咁諷刺喇喎
神june:「可能801個有好多個冇黎 仲咩唔over 700lei..」
我:「可能都冇」

re co:
我想自己打晒d 4th武器 @@
o下?! 你份工短期咋喎,放假都有野做?
今日響街度見到几壇你既同行 :)
唔得閒學 @@ 要打機 XDDD
你想講乜野...咩地步...? = =

>>June 15, 2005 at 3:01:07 PM GMT+8


2005 年 6 月 13 日 星期一 【晴】

出信和搵林穎瑜佢地book渡假屋
7個firm左會去7個未firm
間屋10個床位
超過10人咪disecon of scale?
睇鋪果個:「有張麻雀台比你地開架嘛」
我唔識打

終於打爆左og2既sp mode嚕 ^______________^
之後輪到無雙4 XD

個個唔係打緊工就係學緊d有用既野
好似得我一個最頹 /___________\

舊年imo training派左本maths problem book
miscellaneous果part好多都唔係計數 @@
其中一題完全唔駛計數,似iq題多d,係咁既:
用一個無限長無限闊既棋盤玩五子棋
淨係打直/打橫連成5格先可以當贏,打斜唔計
証明行後果個一定阻止到行前果個贏 <-當然有個條件,就係assume佢唔會行錯棋
↑提示:"証明有辦法"咁講到好似好複雜,其實你諗到一個唔會輸既方法就得
3日後開估
如果我到時仲記得既話 XDDD

>>June 14, 2005 at 2:02:54 PM GMT+8


2005 年 6 月 12 日 星期日 【晴】

訓醒唔夠一個鐘就送飯比細佬 = = <-由此推斷我几點醒 XD

出門果陣諗住返到黎阿媽會響屋企,就唔羅鎖匙
...羅左鎖匙阿媽就響屋企,冇羅到佢就出左去 -o-
仲要去到粉嶺咁遠 = =
媽話阿爸響屋企樓下個村公所附近食飯
好彩o者...@@

睇完釗個日記好想笑...XDDD

imopsc話14號出結果點知今日就有
我退左步喎...
雖然拉curve黎睇係冇退到
同我之前諗到最差既情況一樣
(6個全部入唔到=冇選擇=做暑期工冇opportunity cost,得我一個入到就要煩去唔去好)
不過睇神june日記見到呢樣野
http://gifted.hkedcity.net/Gifted/IMO/pdf/motrain05-06.pdf
第11,12堂
所以我決定返晒佢
(神june唔好彩...佢生日果日梁sir教training但冇得去)

>>June 13, 2005 at 4:35:10 PM GMT+8


2005 年 6 月 11 日 星期六 【晴】

tvb用番鋼鍊op2喎

gsd
kira為左換新機,比路人打爆部freedom

用左几幕慢鏡特寫描述路人既打法係專針對freedom
射頭果陣淨係輕微郁下個頭就避開左
射渣槍既手就抬高少少
好同意greedland一個人既評論:
「他建基於敵人一個可能會改變的習慣去擬定戰法」
勝之不武,不過之後議長又實會造新聞話zaft super ace天下無敵 @@

kira無心戀戰,又分心archangel,又讓人,梗係輸啦
shinn大把空隙,kira有心殺佢一早搞掂
格完劍鬆開果下如果唔係斬頭係吉心
impulse換手腳之前扔個背囊出去,kira可以開是但一支炮射核戰機
最尾決勝負互插果1 hit kira又夠時間隊把劍落impulse駕駛倉

kira仁慈累事
impulse可以向波鞋號無限量索取頭手腳
咁o岩kira淨係對敵ms頭手腳有興趣
咁打法是但搵件新兵去打都贏硬啦
遲d部destiny冇後備手腳睇佢點死

牛角包都睇穿左archangel玩不殺,發炮只係凶人,唔郁就永遠唔會中彈 = =!

大魔原來係第三軍架 @@

睇完呢集我已經估到shinn下場
1.死 2.瘋(嘉美尤關係 -.- seed抄uc系列)
3.如果健康生還,就一定覺悟前非(咁講唔等於"覺悟就避到1,2"),最終退役或者做不殺門弟子 XD
部destroy應該要爆,兼且續集唔會再出現
兩軍統帥(議長同logos養貓人)到最尾必死
化不可能為可能男如果恢復唔到記憶就要死(同上面一樣,可能有番記憶都死)

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=447729
將軍澳有個男人一日做15粒鍾賺$7.5k/month養一家六口,跳樓死左
佢堅持唔羅綜援,搞到一路捱窮
應羅綜緩既人響度堅持埋d無謂氣節(懶型)
唔應羅既又鬼咁狼死

我諗起細個睇電視講d新移民家庭
個老豆係香港人,打一份好low pay既工,而個阿媽就係大陸喱,有一兩個好生性既仔女
當時細個唔識野,加上自己都係細路仔梗係響仔女既立場睇,覺得佢地好慘
而家我就覺得佢地搞成咁根本係自己羅黎
我唔信佢地響大陸既生活會好似落到黎香港之後咁艱難囉
一心走黎刮綜緩做蛀米大虫
真係口臭講句,陷家餓死都唔抵可憐
呢件事亦改變左我幫人既諗法:
以前我寧願幫錯一個唔抵幫既人都唔想害死佢
而家就算因此害死一百個無辜都唔想幫錯一個
諗係咁諗,不過因為"孺子落井之惻隱心",我做唔到咁冷血

>>June 12, 2005 at 2:24:21 PM GMT+8


2005 年 6 月 10 日 星期五 【晴】

我今日究竟做過d咩呀?! @@

好似淨係上高登
同埋返教會

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=447141
人類滅亡年表喎
頭兩樣係馬後炮,後面全部吹水
不過有冇人發覺作者真正既用意?
後面d人又高達又星戰吹左勁多野出黎
「咁唔好,不如咁啦,20xx年,xxxx 20xx年,xxxx,...(略)」
但唔知點解就係冇人提過任何有關genetic engineering既野(果度都有人問起)

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=447106
堔圳有人響車度扔個bb出馬路
d途人淨係響度食花生睇好戲,見住個bb比另一架車輾過都冇人理
有人解釋點解:
如果你執個bb去比公安,班仆街公安會當係你既叫你唔好棄嬰
你可以比錢疏通佢地,或者去第二度比錢驗DNA証明個bb唔係你既
幫自己製造麻煩仲要駛錢,有乜謂?

http://hk.geocities.com/cchpwssweb
http://hk.geocities.com/cchpwssweb2
第1個唔work入第2個
講一間唔當學生係人既學校
mst學生真係好幸福架喇
入面講間學校好多衰野
其中一樣真係好硬膠:
話教師唔准響學校影印任何上堂既notes
理由係"環保"
不過學生每年都要交几十蚊"講義紙費用",唔知筆錢去左邊
mst一年收$3xx冷氣費(書簿津貼者唔計)開得半年冷氣,小事啦
出於人道理由,惻隱之心,forward個網址比其他人搞大件事唔該

>>June 11, 2005 at 3:02:56 PM GMT+8


2005 年 6 月 9 日 星期四 【晴】

og2 ex-hard 一日打左十几關 XD

http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/nophoto9up.gif
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/9upcan.jpg
響高登做左咁耐cdrom,終於比我搵到呢兩幅圖喇 XD

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=446772
話司機衝紅燈既懲罰改為扣5分
d職業司機反對
有几個話佢地反對好正常好合理
「燈通常唔會無原無故裝晌度既、一係要停燈俾人過馬路、一係要讓路俾其他車過
 衝燈發生意外帶黎既後果遠比果位司機扣滿分披停牌3、6、或12個月大
 一位有責任既司機係可以完全控制到車輛唔會衝紅燈既」
「好似之前將垃圾蟲罰款加到$1500,就話對低收入人士有影響
 我都係唔明點解低收入人士一定要做垃圾蟲先得,乜佢地又係唔可以唔做垃圾蟲的」

「你撞死人之後同個官解釋原因係職業司機長時間使用道路,出錯o既機會一定多」


係喎,咁人響冇斑馬線既地方過馬路咁點?
我返親學都咁行架喎 :P

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=446727
中國人真是最不喜歡排隊的民族
就算你好早就開始排隊,你既位置都可以越排越後
標榜文明既強國

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=446741
可憐天下父母心
我有諗過比自己係果個老豆都會咁做架

re co:
>上個msg = danny postING diary
比你發現左 @@
周街搵人對戰係電子寵物果隻數碼暴龍 <--
諗番起,咁多同數碼暴龍有關既商品都係由有人發明左電子寵物開始 @@
我以前打digimon world係玩到加入晒所有獸先上最尾果座山 XD
都話xanga麻煩 - -
<--懶 @@

>>June 10, 2005 at 3:08:43 PM GMT+8


2005 年 6 月 8 日 星期三 【晴】

高登有人講ps好耐之前(我讀緊小學)出果隻digimon world,帶隻野周街走果隻
即刻有人放果隻game比人bt
個post仲講到十几頁 @@
我又想dl落黎過下癮
不過唔識用個模擬器既金手指,所以delete左~

神june佢地果班真係超勁
上學期課室自我管理好似全form最低分,甚至全校尾几名
佢地諗住再接再厲再創新低
點知過左下學期即刻反彈上全form第一
原來上學期咁低分係做出黎呃人架

賢同腸管理不力,f.5尾二 XD

打og2
d隱藏武器勁變態
未改造已經4千几威力
至衰ex-hard冇得改武器 -o-
遲d打最尾個special mode改爆埋佢先~

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=446576
大陸d細路以後都只可以睇藍貓冇得睇高達嚕
美國限制中國紡織品就大條道理話人出橫手
轉頭又要保護國產動畫,支持本土創作

「內地觀眾喜愛的魔神英雄瓦他魯(cho majin hero wataru)」
呢個咪係tvb重播到唔重播既超魔神英雄傳?
果然係潮片!

「抗衡美、日文化入侵」
咁易比人入侵,唔好話自己文化脆弱?
又係既,愚家思想一早應該取締啦

「不但阻礙相關影音產品的銷售,甚至有可能影響未來香港迪士尼樂園的內地遊客的客源」
個政策唔係淨得壞影響既,至少有樣好
促進互聯網資料傳輸技術發展
就算香港搞d咁既政策唔關我事

re owl:
周sir教歸去來辭話陶淵明冇飯開都掛住飲酒
窮到要鄰居接滯
係囉,三隻唔同色用多d材料又可以再賣貴d

re 7:
改左呀
全能力400比隱藏關d卒仔打都有4x%命中率

re co:
你咁多留言講咁多野
我唔記得一兩樣你都唔可以怪晒我 XDDD
一落左商業成份就咩創作都差架啦
其實我有xanga架
不過xanga d野好麻煩,唔想用~ @@
$10飯盒你仲要食上癮...
冇記錯杯麵仲平 actually @@
我遲d可能有份補習撈 :)
有人同阿媽講過想搵我補小學生
我有肚腩咁又點?腰圍31吋... <-o岩o岩度 :P
boss血多冇乜所謂,都係几萬几萬咁打落去咋嘛

>>June 10, 2005 at 3:54:44 AM GMT+8


2005 年 6 月 7 日 星期二 【晴】

日日都好晏起身~ XD

姨媽打黎問我一陣跟唔跟阿媽去同佢地飲茶
「o下?! 好呀,阿媽冇同我講既?」
所以出左荃灣 @@~

完全冇見我表姐(唔係教琴果個)食過野
佢又一路話自己食左好多 = =
我同阿媽去到之後先叫左ok多野食,咁之前應該叫左唔多啦,至少我食飽左 @@
減肥減到咁樣真係...

我有責任要串下嘴:
媽周不時買d餅呀糖呀咁既野食返屋企
我成日食又冇乜運動,不過BMI從來都唔夠21 XD

og2
無限金錢改爆晒d機同武器我仲覺得難打
敵人既回避力命中率根本係亂set既
每個有樣既敵人都要下下必中+閃+集中(因為唔知佢出手會打邊個)+熱血(for 破力場/打快d) = =
命中率又冇天理,佢3x,4x%同埋我7x,8x%都要靠s/l大法 -o-
有d敵人我用最勁果d人熱血+最強武器扣佢2,3萬
到1/3血,條hp bar仲係5個問號/5個問號(剩番超過10萬) !@#$%^&*

http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=446099
「佢一定係扮驚逃走, 令個賊分心大意, 從而伺機突襲!」

所謂"世界警察"國內既警察

re co:
>係for d 真係唔讀書+唔識讀既人架
你做緊野...

我知stellar係抄 "4.村雨" 呀
不過我覺得而家班o靚仔睇番79,z果d經典作反而會話唔明/唔好睇 -.-
gsd太商業化
greedland同高登都大把人話其實logos(gsd響幕後煽動人打仗既軍火商)=bandai
一套野出十几部高達,以前79得一部咋嘛
strike同impulse各有3 set裝備,一部ms可以分3盒賣,齊晒3套又可以賣一盒
為左賣多部strikefreedom模型要比shinn打爆freedom
睇佢几時整到每部高達3 set =.=

香港而家真係有唔少既人真係癲倒是非架 (2kf,mini - -)
高登有人post過一條港女既xanga
話佢媽減佢零用錢減到$200/week佢都打阿媽,仲理不直而氣壯講出黎

佢計字數既program有問題 XDDD
你下次都係打落notepad再post上黎好d @@

有樣野好恐怖
我發覺mini果班"名校尖子"一考完即刻懶勁/吹水既風氣竟然響imopsc都有 = =
mini有條友話o岩o岩考完聽到另一條友講:「我sure o岩既野得21分咋(full=30)」
但有人收到風,知道全場最高分都係20

我諗selfish+aggresive係各行各業都必備
你做唔到,得,冇飯開囉

>>June 8, 2005 at 3:50:13 PM GMT+8


2005 年 6 月 6 日 星期一 【晴】

原來部電腦仲有隻機戰og2既rom @@
打埋佢先~

証實左一樣野
高登人多數係大學生/在職人士/成績唔標青但冇學壞既中學生,講粗口但有良知有見識
響mini講野既係一批為讀書而生活既人,甚至有d所謂名校尖子,唔會講粗口既賤人好多
hydro話mini有人講imopsc
又証實自己錯多一題嚕~
正方形果題本身已經錯,而家發現自己本身睇錯左野
有人話"from a maths website"知道cutting score:gold 15 silver 10 bronze 7 training 5
入到training掛...
冇再錯其他野就8
識做唔小心錯左既野加埋有7分

如果mst 6條友最後得我一個去training我會冇心機去...
但我又想學埋佢phase 2,3教既野
真係有早知冇乞衣 - -
原來我呢3個月時間最應該做既野係打工
以前咁多年都係得讀書一個option,冇野要自己諗,所以唔會有後悔
而家我至切身體會到揀錯野影響几大

re co:
stellar死我諗冇人會喊囉...
佢死唔去都大把擴展人後遺症啦,一樣要定期訓果張唔知咩床
死對佢黎講反而好d
靠pk黎墮胎隨時大果個都會死埋一鑊熟
咁你都諗得出
我有popgo同greedland既acc
不過popgo好似唔駛acc都入到佢個bt頁面? -o-
几個月黎我淨係睇hunter漫同gsd動畫 :)
又關稻姬事?
話時話,佢點死架?

re owl:
我上popgo好快喎 @@
唔知呀,dl gsd時快時慢

>>June 7, 2005 at 3:01:28 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net