|
2005 年 1 月 6 日 星期四 【晴】
一入課室jeff即刻問我尋日查到有d咩野係out syl = =
「你自己唔去睇?」
「你知道咪問你囉」
即刻咩都唔識唔明唔知 =.=
同時我明白,唔理自己知道左d咩,諗到d咩
只要係讀書方面既就無謂響呢度講 !@#$%^&*
my diary is not an information centre!!!
講完
有乜理由隻牛會比人湯左都唔知 =.=
好明顯果段漫畫誇大得好緊要啦
無論技術几高超落刀几準確
我都唔信佢一刀吉落隻牛度佢都唔覺囉
周sir:「湯左隻牛都唔會支離破碎既」
bobby:「有乜理由唔支離破碎呀...」
高軒:「即係佢冇湯到囉」
講得好! XDDD
周sir講d男人保養皮膚
「個個都成個余樂文咁」<-我諗佢想講余文樂
ellen即刻呆左 @@
kfc睇ck佢地d補習notes
janet:「佢(ck)好似響補習社返學咁」
唔知禮同林堅誠講左d咩
林堅誠:「你咁即係歧視我bite腳o者...」
禮:「哦,咁我唔幫你買飯啦」
超勁,林堅誠即刻冇聲出 XD
拉登睇日本既game網(係好正經既game...我諗佢唔夠疆睇佢玩開果d game既網 XDDD)
個網話有中國既分站
拉登爆左句「之那」
李曉杰:「漢奸!」
XDDD
肥西比左堆有空缺要請人既廣告我地睇
話全部都係適合f.5 graduates既
叫我地揀一份工同隔離位做interview既role play
差唔多全部都講明xx years of experience is preferred
f.5畢業真係難搵工 @@
不過几多年experience係咪可以吹出黎? -o-
grace教左半堂書,剩番半堂比我地溫chem @@
22號家長日派成績表
我果張應該會好樣衰...
或者我唔應該奢求咁多既~
一來學校果張既成績只作參考,同最緊要果鋪無關
(philip:「d人咁講都係自我安慰」講得好,以上個point唔成立)
二來就算會考真係咁我都會認命
得之我幸失之我命
又唔係得我一個係咁
黎俊傑慘過我好多啦
乜個個maths人都識一兩樣運動既?!
巴金,高振翔,rono踢波,rono仲係田徑
神june以前係田徑隊 <-仲要係佢自己唔繼續玩,唔係落選冇得玩...
得我呢件廢柴咩運動都唔識 =.=
細佬有個同學
唔知係佢叫細佬帶佢上黎打機
定係細佬主動叫人上黎打機 (佢地間學校而家考緊試架...)
玩得耐,我同阿媽趕佢走仲要賴死
真係厚面皮 -___________-"""
媽:「同學,走喇」
細佬仲要留人:「唔駛」
2對1仲到佢咁大口氣話唔駛?!
re 神june:
你見過真實例子好正常
不過你唔知佢係咪真就唔正常喇 XD
re winnie:
alan cheng多左既咪係你話textbook少左既野囉 = =
上考評局個網dl whole syllabus啦~ @@
>>January 7, 2005 at 4:21:39 PM GMT+8
2005 年 1 月 5 日 星期三 【晴】
winnie話alan cheng份野ester果度多左勁大截
我對過CE syllabus,真係多左...
不過test會出几多書冇講過既野就冇人知喇
清晨廣播
寫心意卡比d受海嘯影響既人
除左必然少過一半既華人之外佢地識睇中文咩?
自問冇創意,唔想寫d一定有其他人寫既野
又唔識講安慰人既說話(是誠不能也,非不為也)
所以我交左白卷
羚羊越跑越快,為左逃避d跑得快過佢既獵豹
獵豹越跑越快,為左捕食d越跑越快既羚羊
無限循環 =.=
周sir:「d人抄抄下可能寫錯字,又未必個個睇得明篆書,譯錯都唔出奇
你又唔係莊子,點可以保證你知道莊子想講咩呀?」
absolutely agree!!!
莊子既思想就係咁:
想做咩就去做,唔好理世俗既善惡觀念
肚餓又冇錢,唔該自己去賣野食既地方打開d野就食
前面塊草地寫到明不准踐踏,你要直行去某個地方就直踩過去
講到咁好聽,咩拋棄社會既善惡觀念
簡單講即係"想做就去做"
個個學佢咁講咪死得人多? -.-"
膽量仍須鍛鍊 = =
我尋日diary係鬧過區佬呀
唔明頭先佢問我我怕咩講囉...
grace:「無論一個人同你几好朋友都好,佢做生意叫你做擔保人你死都唔好制」
唔知點解佢講人地d慘事都可以講得咁開心 =.=
訓導比左張list進進
話好多人詐病一有assembly即刻請半日假
「珍惜生命呀」
進進好掂呀! XDDD
唔知道訓導唔係近呢兩三日先留意到
不過我覺得呢個風氣應該係響呢個學年先開始擴大
bobby:「高form既特權」
ck:「請半日假都要交請假紙,實比d家長投訴死喎,半日就一定要睇醫生架喇?」
我記得以前學校一有whole school assembly就將低form既form period同assm對調,第7堂照教書
其實咁做唔錯呀
好似而家咁做法,d人走左都唔會聽少一堂書,冇後果咪可以放心走囉
(雖然肥庭咁講:「英文堂好重要呀,調去第7堂我一定走!」@@)
想借其他人做踏板做好人
唔講個踏板出黎都算喇 (我係唔想人講自己出黎果種人)
至少你應該徵得塊踏板同意丫
atv好似會播之前未播過既遊戲王 @@
日期時間未定
我就唔信佢會播到dartz篇咁遠喇
至多打贏馬利克(好似14x集)就唔播啦
之前去到9x,貘良輸比馬利克
>>January 16, 2005 at 5:25:40 AM GMT+8
2005 年 1 月 4 日 星期二 【晴】
清晨廣播
有一男一女兩個警民關係科既唔知乜水走黎講廢話
男果個:「大家好,我姓盧xxx」
全班笑爆! XDDD
我諗班班都笑架喇~
哦~之前估錯左tim
以為海關用"侵犯版權"呢條罪黎告人用bt
原來係"偷竊"...=.=
唯有以後我每次bt野都save d filename做 "自製動畫" "自製片段" etc 啦~
(佢話自製片,我好奇咪dl黎睇下囉,dl完開左先知係戲,delete都黎唔切呀,我無辜架...><)
再唔係我買定舊大磁石等警察上黎拉我囉 XDDD
基本上isp(互聯網服務供應商)應該唔敢同警察/海關合作
就算香港數埋冇10間isp都好
任何一間肯合作都即刻收皮,所有人轉晒去第二間
除非佢間間都合作,或者政府立例逼isp合作
kfc講experimental probability
話假設骰仔每一面都係同等機率出面
城之內擲果d骰仔數字越大越高exp't probability架喎 @@
leo叫我地做activity book -.-
plot全班人身高既graph
d人玩野亂舉手,十几個13x cm 十几個17x cm
做唔到正常既結果,佢作一個出黎比我地抄
肥西話有個美國網數左14樣一個人一定要識既職業技能
好多人搞錯左以為佢講survival skill所以出左driving,swimming,etc @@
賢最勁,fishing,farming,hunting XDDD
堂chem訓左
醒果時睇野唔清楚
懷疑壓歪左眼睛前面果d唔知咩膜 = =
禮:「估唔到a班都有人唔聽書」
kfc同我地計同花順(唔係鋤dee,係就咁抽5張牌)同埋中六合彩既probability @@
想靠大包圍買中六合彩既話要用大約7千萬
馬會set死左中一鋪頭獎既最高獎金係3800萬 XDDD
睇遊戲王聽過一隻怪獸個名係"ro-i-ya-ru su-to-re-i-to de-su-to-ro-i-ya"
字幕寫"同花大順毀滅者"
所以我估同花順既英文係"royal straight" :P
我成日都覺得動漫畫係好過大部份tvb劇集
group discussion
區佬成日截人講野 -.-"""
都唔知佢做到咁為乜
keating同肥西都講過好多次interrupt會比人扣分架啦
又句句都勁fluent,擺到明串人
得喇我知你oral勁到冇人有喇
"貶人可以抬已"係好無聊而且錯得好緊要既諗法
exam practice講gd and bad teachers
有個細topic係"relationship between teachers and students"
區佬當然講得好流暢好清楚好有point啦
好清楚聽到佢完全冇提過"students respect teachers"呢類野
我英文差,可能佢有講過d alternative words我聽唔明o者
諗番起f.3梁德明教中史
佢問我地三民主義係邊3樣,個個都即刻撞民主
佢講過:「中國係冇民主」@@
mud
雪球大戰完左
用之前打雪戰既分數黎換d唔知咩驗運棒,隨機抽獎
我頂!!!
比貪狼星打瓜左
禁左miansi佢先比張pingan seal我 -.-"
>>January 5, 2005 at 3:13:55 PM GMT+8
2005 年 1 月 3 日 星期一 【晴】
日日返學咁練法
我覺得自己行路既速度會越黎越快 =.=
某程度上黎講
考試局唔係牟利機構
係茂利機構 -.-"
past paper賣到咁貴
根本就係牟取暴利迫人去影印 <-雖然佢冇可能賣得平過影印
grace:「佢唯有減出題目d老師既人工囉,我唔做d咁cheap既工架喇」
amaths個test冇我預期中扣得咁多分
maths書probability果課開頭有句野
"fine and bad weathers can be predicted with knowledge of probability"
我就唔信佢可以夜觀天象計到海嘯既probability出黎呀 =.=
嘩 @@!
我phy test真係記錯左自己邊隻左手邊隻右手 !@#$%^&*
所以用錯method都做得o岩果題囉~
呢個故事教訓我
做錯野唔好錯一次,要錯夠兩次負負得正 XDDD
jacky好卑鄙!
assembly佢有份講野架嘛
lunch time詐病請假
真係鬼唔望佢聽日比mrs lam或者陳尚芸召見 -o-
朱叫我幫佢開個飯盒
「孫方中下晝班既絕技...」<-呢句邊個講既呢? 我印象中係brella/alice @@
「我唔響度果時點?」
「叫lily幫我開囉」
哦,原來brella/alice講果句係因為咁 =.=
好似係f.3,我唔響課室果日朱就自己開到個飯盒架喇
賢:「我準備緊5,6月架喇」
佢講緊準備換部新電腦5,6月搞掂會考即刻喪打機 =.=
我覺得呢個assembly真係discourage緊我參加數學比賽同埋爭取好成績 -.-"
因為有成績就要講野 @@
不過唔緊要既~
就算出年再整一個咁既assembly都係巴金,神june佢地咋嘛
bug同黎俊傑今日都唔駛講野,提下個名就算
神june做乜鬼野要縮到咁入 -.-
lily:「究竟有d咩類型既題目呢?」
rono:「咩類型都有架(下面勁笑) 要用到d a-level,大學甚至大學都學唔到既野去做」
真架,我記得好似有d theorem好簡單但正規課程真係唔會教
tony:「恭喜你喎,...(略)」
巴金:「首先多謝你先」
做得好!!! XDDD
賢同我揮手
我有揮番手架,佢地見唔到咋 = =
個獎座既獎好明顯唔關我事...
係巴金羅左一等獎果個乜鬼野young high achievers
中間果舊好似天使既物體同兩邊既圓柱識轉架 <-巴金話因為螺絲鬆左喎
側邊果兩碌柱差d比我整甩左...= =
威話rono個笑位我拍手比梁廣煒影到 !@#$%^&*
又打遊戲王online
有個對手超賤
3張落穴3張地割,出左好多勁既獸都比佢爆晒
肯定佢果3張係搵人開新account交換架 -.-!
我一出到青眼白龍即刻撞到鏡之力 =.=
不過副deck 40張卡剩番10張我先輸,都算係咁啦 @@
抽到張"the right leg of the forbidden one"
唔鍾意用呢類型既咭
而家未用得,不過就算我第日用得都係咁話架喇
re owl:
你要知道多人睇你日記都唔係好事
>>January 4, 2005 at 4:04:28 PM GMT+8
2005 年 1 月 2 日 星期日 【晴】
05年第一日返學~
我全身除左頭同頸之外全部都有衣物包住 :P
用正常步速返學要4個字
不過爭3個字夠鐘既話我咪3個字返到囉 XDDD
好似近几年都有好多大災難...
01:911
03:沙屎
04:年尾先黎一鑊海嘯 =.=
希望今年個世界可以平平安安啦~
周sir終於著長袖喇 @@
不過我覺得佢件長袖褸入面果件都係短袖囉
肥庭覺得我地
肥西問我地想今日兩堂英文做咩
比左几樣野我地揀
個個都話tsunami~ XD
派左一堆article叫我地分組一人睇一張
我睇果個講一個女人響水上面捉住佢兩個仔,一個5歲一個2歲
但係唔知點樣佢如果捉實晒兩個就全部一齊冇命,唯有放甩一個
佢放左個5歲走
個女人既老公響間屋企入面,道門比出面d水封住左出唔到去
結果5歲果個捉住d唔知乜野保住條命仔同家人團聚
賢:「5歲果個知道實恨死佢阿媽」
當然啦,咁既情況下個5歲事後憎佢阿媽都唔出奇
我覺得放左個2歲佢多數唔識好似5歲咁捉住d野救命,死硬
5歲就算甩左手,比起2歲都會有greater chance of survival
兩個都唔放可能死晒,佢媽都係迫住要壯士斷臂既o者
咁做係殘忍,不過必要
肥西問我地邊個識游水
好似冇乜人舉手
邊個唔識游水,都係冇乜人 @@
我係學過之後唔記得晒果隻 :P
香港整一鑊海嘯我死硬 XD
唔係淨係我
香港人口同建築物都咁密集
有任何天災都肯定死好多人
i mean 死得多過其他地方發生既天災
(大煲過唐山都唔出奇)
jeff佢地上網睇個唔知乜鬼forum
有幅圖係一個好靚既女仔
下面d人回覆話佢係人妖 !@#$%^&*
E沙冇化裝既學生look
好唔掂...=.=
雖然我唔覺得上鏡既佢有几掂
leo話5a第8,9堂唔駛上pe,留番響501
應該淨係男仔
winnie,kooby佢地唔想上pe <-我明白
見張野淨係寫5a,冇話boys only
覺得唔駛落去
不過好似賢咁講囉
「賴死都冇用架啦,一陣比佢上黎鬧」
鯨魚返左黎同我地上bio
leo點名果陣班人勁嗌佢數清楚全個課室有几多人
派test,鯨魚話自己冇
leo一時唔知點解
「咁得閒返黎一齊上堂呀?」
哦~終於知咩事喇
不過好似有人提過佢 XDDD
leo:「其實呢度講血型係out syl架」
粉腸:「咁你又出?」
講得好呀!!!
即刻勁多人好認同/讚賞咁望住佢 @@
jeff:「danny你不如響你個日記寫低每日有咩功課丫」
尋日jacky問我amaths hw做邊几題
我都有咁諗過架 =.=
不過咪喇,我有好多against既理由
第一,我唔想自己個diary有d咁樣既用途!!! -.-"""
而且我深信就算打出黎都仲會有一批人問我 =.= <-你問我我又冇乜所謂,打出黎冇意義
最緊要果樣,咁做法日記會多左讀者,但我一直都唔想太多人睇既
(淨係少左我唔想要既讀者同埋d根本唔識既人就夠喇)
rehearsal for assembly
lily既開場白:「(略)...你地又知唔知道佢地羅咩獎呢?」
過一陣
mrs lam話d比賽同獎既名太長,唔駛讀晒出黎
真係自相矛盾喇 XDDD
神june果然係神june @@!
巴金話全班得佢一個中文75分,其他冇人高過70
屈機...
maths果批雖然人最多
但係講既野好少
mrs lam話我地好簡潔
梗係啦,大家都冇乜野想講,又不擅吹水
就算聽日overrun得太耐都絕對唔關我地7個事
要搵一個代表晒7個羅獎(o下?羅咩獎?!)
佢地本來叫我去
我淆底,rono:「女仔啦」
所以就搵左神june喇~
rono做得好! XDDD
jeff幫阿wing補econ
教GDP
我覺得自己以後都有必要現身 @@
jeff:「我買死(輸賭?睇死?)你(danny)唔會送埋佢(wing)返屋企架啦」
就憑佢呢句!
wing講左几次:「我覺得你送到呢度已經算送左我返屋企囉」
我都係要見到佢行入佢屋企樓下個大閘先走 :P
http://pya.cc/pyaimg/img200412/2004120502233F0.jpg
隻狗跟到架車既速度,都跑得好快下 @@
http://www.akzone2.com/joke_image/nn4gsr5jnh02p955lt52.jpg
嘩...@____________________@
http://img144.exs.cx/img144/1508/1605313.jpg
http://img144.exs.cx/img144/6083/1605317.jpg
http://img144.exs.cx/img144/1299/1605321.jpg
http://img144.exs.cx/img144/8920/1605324.jpg
聖誕老人送禮物比三隻小豬既時候發生意外 XD
http://www2.hkedcity.net/citizen_files/aa/nz/op6548/myresources/200408/199110/1476162334.jpg
嘩董生係勁喎~ @@
無頭照樣也活的很瀟灑的母雞
一隻很命大的雞,因為殺它的時候,刀下的太快,沒有切到神經,所以它沒有死。
於是這只雞就出名了,還去各地表演,幫它主人賺了不少銀子!
http://www.qoos.com/bbs/attachments/forumid_51/20048115202541080_pA77qRNc1VGU.jpg
>>January 13, 2005 at 8:55:38 AM GMT+8
2005 年 1 月 1 日 星期六 【晴】
尋晚都唔知點解會2點几至訓落床 = =
另一樣唔知點解既事
坐低同企起身右邊膝頭都勁痛 >____________<
行路又冇事喎
又去左教會~
今日聚會既內容有個名架...不過我唔記得左 :P
好似係xxx交通xxx
每人講自己04年響信仰方面既得著/成長
食盤菜~ ^__________^
從威淘口中知道原來amber係教授黎架 @@!
媽又鬧我見細佬讀書唔掂都唔幫佢
又搵jeff同佢細佬補習黎做比較
我聽過人話親兄弟姊妹係難教過比錢響出面請果d
而家我冇幫佢咩?
佢問我d功課成日都係n題全部同一個pattern (類似grammar focus)
教左佢兩三題又要繼續問晒咁多題為止
佢問我maths,我解釋點做到個答案佢又嫌煩
叫我逐個數字講出黎比佢抄左算
我講左好多次唔係我唔肯教係佢唔受教!!!
係呀,講左好多次佢聽過好多次都係唔理架
媽又無端端話埋乜野第日會考衰左要出黎做野,冇學校肯收都唔會比錢我讀私校
唔係串嘴或者過度自信
不過我點都知自己咩斤兩啦
有乜理由會衰到佢講咁呀? -.-"
成日搵人地屋企黎比較,一日到黑話jeff幫佢細佬補習
人地父母或多或少會響言語/行動上支持仔女應付考試
我父母點丫?
爸從來唔理我讀書讀成點既 <-咁都好d
媽就一日到黑得果3句,出黎做野,冇學校肯收,讀私校
佢搵人地屋企黎比較就得
我講人地屋企佢就成日話人地咁好我投胎去人地度
你大晒啦,你講晒啦,神又係你鬼又係你咩都你o岩晒啦
人地阿哥咁好細佬又要投胎黎有我呢個咁衰既阿哥?
(我當然唔信投胎呢回事)
揚diary有條咁既問題(其實我尋日睇到,不過唔記得左post = =) :
在有一天的晚上,你一個人開著一輛雙人座的跑車行駛在郊外,
但卻發現不遠的前方有三個人在向你攔車。
這三個人分別為一個身患重傷的老奶奶、一個曾經是你救命恩人的醫生、
以及你夢寐以求的夢中情人,但是你的車僅能搭載一個人,你該怎麼選擇呢?
睇黎assembly會問我兩條問題
一條諗左個超好講既point
另一條唔想出行貨,又諗唔到d worth saying既野 =.=
聽日返學嚕~
唔知我起唔起得切身呢? @@
>>January 2, 2005 at 3:31:24 PM GMT+8
2004 年 12 月 31 日 星期五 【晴】
新一年
係喎~
我舊年完全冇彈過琴! ^___________^v
今年要keep住呀 :P
睇埋遊戲王最尾几集
有几句超kai
「法老王是抽了自己想象的卡」
「我也認為抽牌是遵循命運的引導而決定的
但是現在的法老王連命運也是由自己的信念和意識引導著的」
「那兩人在戰鬥已經不是他們個人的意識了,是因為在牌組中決鬥者靈魂的原因」
佢話玩card game抽到d牌既順序唔關洗牌事
係兩條友想要咩牌就抽到 =.=
少年團契
玩遊戲
每組派一張紙
上面寫住一個頭銜同埋作左一個完全唔匹配既人落去
要我地作d理由解釋點解呢個人可以得到呢個頭銜
(e.g. 阿爾蓋達首領 德蘭修女)
loklok:「因為冇左一個好既領導(德蘭修女瓜左老襯)所以佢地行左歪路喇」
唔記得邊個話呢句講得好
將神sub落個"領導" @@
至少第3次聽既聖經古仔:
群眾寧願放個強盜都要處死耶穌
唉,真係公道自在人心
我諗當年咁樣嗌果班友都心知真正應該死既係強盜唔係耶穌
不過班有權有勢既宗教領袖行賄
佢地唔照做一來同錢作對二來得罪果班友唔知有咩後果
就算冇受賄既行過都唔敢話放耶穌,因為群眾壓力
我當然唔係幫果堆民眾講好說話
不過公道真係只會留響人既心裡面
通常邊個以言語或者行動表達出黎就邊個蝕底
傳賢話之前果場海嘯波及既地方有d人係死於自己錯誤既行動
佢地見到大海浪扔左d大魚上岸就衝過去想執左去
「我唔係話佢地抵死,不過有時一個決定真係可以影響好大甚至連命都冇」
我覺得自己應該唔係冷血既
不過知道有場咁既災難,死左好多人,有好多生還者痛失家園/死晒d親人etc
我覺得受害者好慘,同情佢地,但係未至於好sad
可能始終對自己冇切身關係,自己又唔睇新聞啦
人生無常呢個道理我一早就明,講唔上"呢場災難令我明白"
我亦都明白人係逃唔過死亡,爭在how,when and where
amber生日 @@
有蛋糕食~
屋企今晚打邊爐 ^^
呢個禮拜gsd同hunter一齊冇出...-o-
>>January 2, 2005 at 2:41:08 AM GMT+8
2004 年 12 月 30 日 星期四 【晴】
2004最後一篇日記
丫係喎
happy birthday to lily~ <-真係今日架 @@
神june話rono尋日有返學校
有d慚愧tim...
o下?!
最緊要係我果part?!?!
仲要講一段solo...= =
算係一種訓練啦~
無論一個人几叻都好
唔識present出黎都係冇用
而且我最擅長果樣都好微不足道咋嘛
有得玩遊戲王online喇 @@!
發比左有得(用bt)dl隻game既網址我
http://hksod.com/cdb/viewthread.php?tid=176175
個個人一開始果副deck都一樣...=.=
每回合限時都唔係問題
係有時無端端lag機斷線果下唔掂囉 -o-
玩到差d唔記得時間去補習 !@#$%^&*
去到等上堂果時好眼訓...
坐左響d玻璃窗側邊訓陣
有個人走黎叫我地唔好坐響果度,因為之前爛過玻璃
車,玻璃爛左都唔關我事架
我又唔係i落塊玻璃咁訓既 :P
一開始真係響度數佢講左几多次果兩句口頭禪 XDDD
不過佢講得太多次喇
一路數住係會抄唔到notes =___________=
所以數左好短時間就 迫住要停 @@
響吉之島出面聽到
「大家好,我地係民主黨大埔...(略)...東南亞賑災籌款,請大家多多益善,解囊」
有冇人可以話我聽"多多益善"呢個動詞點解? XDDD
send happy newyear比成張contact list每一個人
即刻有成10個reply lag爆個icq !@#$%^&*
>>December 31, 2004 at 5:09:15 PM GMT+8
2004 年 12 月 29 日 星期三 【晴】
做左一半既bio past paper
原來要用既時間都冇想像中咁耐o者...
聽日做埋果半佢就冇晒功課喇~
睇遊戲王
我唔明點解埃及人可以咁誠心奉法老王為神... <-至少中國人唔會,一有天災就話天都要亡個皇帝
法老王用3幻神都輸比大邪神
如果瑟特搵隻青眼白龍就搞掂
d民眾會唔會認為瑟特先係真正既法老王呢? XDDD
由尖東站去尖沙咀站行左成10分鐘 = =
snow:「有邊個到左?」
我:「唔知呀」<-因為全部都係未見過面既網友丫嘛
uki:「我見你響度用手機講緊,都知你係其中一個架喇,不過唔知邊個o者」
uki好靚仔!!!
一表人才,一睇就知佢唔係讀緊大學就係grad左 (係前者)
hy好似卅歲...(其實大我一歲咁多o者)
可能佢著果件衫似大人啦
我覺得snow有d似劉錦 @@
入機鋪~
冇乜game o岩玩...
uki玩槍game超勁!!!
玩第一關完全冇中過槍
打死某d敵人會羅到d勁槍既子彈
即係無限彈 @@
有隻係踩單車,不過超難
co踩得超快,不過限時內都係差少少先衝到線
釗搵入黎join左我地
「打去你屋企,問你細佬你既手提,佢話冇就收左線
之後唯有打去屋企叫人開icq問發」<-點解唔打比發呢? @@
lily打黎問我今日rehearsal (我冇去到) 到時assembly要講既野
未諗 !@#$%^&*
佢話9點再打黎
snow話諗住食埋晚飯10-11點先走 = =
響麥記食野+吹水
電腦同mud
snow部機好勁...
佢有時要出街熄唔切機,索性"猛"條電線出黎
都用左11年未壞 -.-
pizza hut
我尋日至食完pizza = =
佢地吹hacking
tomcom:「全香港今晚上唔到網!」
釗:「好呀,到時我第一個隊你出去!」
XDDD
o下?!
佢地話響尖東站坐返去貴成3蚊
所以行去紅磡搭火車
返到屋企都係11點几~
re 巴金:
連擊好廢架咋...
要連擊不如用胡家刀好過啦
>>January 3, 2005 at 1:49:02 PM GMT+8
2004 年 12 月 28 日 星期二 【晴】
again,好凍 = =
有pizza食~ ^__________^
媽比我睇張9折卡,問上面印左果兩個女仔邊個黎
我知係女生宿舍
不過唔好問我邊個係邊個,我一定唔識答 =.=
mud
...sh!t
ky改左出"神奇法則"既機率
尋日1/15,今日1/50 -o-
不過有樣野超正!!!
我提起佢之前講過identify熟練去到几多就會出雙屬性gwp
佢查番有關既code,原來之前set左個要求超高
而家低番d喇 ^________^
即刻比我iden到一把不滅強化刀出黎 @@! <-雖然都唔算好勁
我諗遲d要幫人iden item :P
問高軒同jacky聽日返唔返學校比人訪問 <-已經冇同co,snow佢地撞時間
rono響大陸,問唔到
本住教壞d f.4既心態(XDDD)
神june話唔想,問番我
巴金話會返
尊重多數人,我唔返去嚕~
手機顯示左個"無法識別"既電話
我估係陳尚芸打黎,希望唔係所以聽 =.=
仲要好既唔靈醜既靈 -.-"
佢話我就算聽日唔返都要搵日夾番到時要講既野
↑好,就因為佢呢句
我要再唆擺一次聽日打算返去既人唔好返~ XD
聽日一定唔齊人架喇,佢會唔會為左冇返既人而再去搵你地夾多次呢?
如果放完假都一定要夾一次,咁點解放假果時特登返一次學校呢?
陳尚芸話我要講既野以03年去福州果個比賽為主
嘩呢d陳年舊事我點記得 = =
教人鋤dee同搶 食送 咩?! XDDD
>>December 29, 2004 at 2:47:10 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|