寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 4 月 26 日 星期二 【晴】

用手提比chem lab個lab tech捉到 <-狗捉老鼠 -.- 雖則我唔會話自己冇錯
陳冬敏:「唔緊要喎,冇事架」
我:「我知呀」
過一陣唐太上左黎
「頭先邊個用手提電話?」
原來佢衰左一次 @@
等唐太走左
「都話冇事架啦」

溫probability(只係代名詞 XD)比婧婧發現左
唔記得邊個話:「miss wong應該會比番d面我地既」
再鋤一陣鄺小娟帶一班學生走入黎 <-503
...過505囉
賢:「娛樂室」


比睿炒左13隻佢即刻話計埋果鋪鬥快輸夠80張 - -

老麥lunch
我頂...d茄汁又會滴得咁準既 =.=

婷:「AB型可以捐血比邊個呀?」
賢:「out syl架」
冇几耐
賢:「我想問呢題...(略,總之有關血型)」
玩野呀?
明知out syl又黎問 -.-

我記得之前有人上過高登問chem <-係屍衣野黎
其中一個人講左句"不要問只要信"(本來係佢地鬧基督教既其中一樣野)
為考試而讀書既人最好記住呢句無上至理,絕對冇錯架
溫書同考試作答既時間有限
有d野(特別係phychembio)你係要不求甚解,因為個解釋out syl你唔駛知

試過bio有野唔明走去問leo既人就知...
用一堆「a-level或者大學,甚至大學都唔會學既野」(rono既語例 XD)黎解比你聽 =.=

今日太慢

>>April 29, 2005 at 1:35:34 AM GMT+8


2005 年 4 月 25 日 星期一 【晴】

宋永平佢地講起瑋考music見到既野
我有d驚考試局今年玩野考多次驀然回首同唐山...-.-"

lunch@蔡潤
食錯左李英睿碗野 - -

唔記得邊個話落去打波
有几個f.1打緊,跟隊
黃盛麒射完籃之後個波打爆左其中一個副眼鏡 @@!
過多陣佢又打中另一個(冇爆)
rono:「又係你?唔係第一次喇喎」

佢地lunch time完左,羅埋個波走
有人問佢地借個波
rono:「我地好人黎架」
即刻爆笑 XD

下晝鋤左好耐啤 - -

李鼎傑話唔知點樣點樣就切(乜野呢?唔明就算啦)
結果真係發生左
臻:「君子恥其言而過其行」
我:「先行其言而後從之」<-專登講

做份phy mc衰左几次響"incorrect"呢個字手上 !@#$%^&*
我既死穴係唔睇題目 = =

就算最後速讀
我諗都應該要2,3日先搞掂bio

>>April 26, 2005 at 12:22:45 PM GMT+8


2005 年 4 月 24 日 星期日 【晴】

尋晚勁比蚊咬,搞到訓唔著 >_____________<

econを討ち!

排隊入自修室,聽到前面有條女話:「我試過4點開始排隊都入唔到去呀」
我即刻估佢咁講係想昆几個人走
真係睇得hunter太多 @@

聽到一句野
我feel到好多人對我既印象都唔係几好...

10點走
勁夜喎 = =

聽日phy!

10日

>>April 25, 2005 at 4:09:55 PM GMT+8


2005 年 4 月 23 日 星期六 【晴】

一起身做03 amaths @@
評價:出師不利大獲全勝 XD
試下估番我o岩d咩錯d咩啦

gsd
之前我只係9成懷疑議長係奸既
睇完今集,10成

洗腦機做得唔夠perfect XD
我大膽推測:
 到結局為止,stella sting auel三個至少要死兩個
 如果有一個死唔去既話就肯定係stella
 不過下場會好似高達x個強化人咁(醫唔好比人改造既後遺症,帶住痛苦生存落去)

eternal (女神艦)仲響度 @@
正常既~
freedom爆左大半都可以整到新既一樣
eternal響前大戰得少少皮外傷o者...

講起上黎,eternal個駕駛倉真係穩過archangel果個好多
睇前作,archangel一受少少衝擊即刻...(略)
反而eternal打咁耐都未出過果d鏡頭

夜晚做埋03 maths
講過架啦
做amaths反而冇maths咁駛用腦

re owl:
你估歐陽修咩...釀泉為酒 =.=

>>April 24, 2005 at 3:12:52 PM GMT+8


2005 年 4 月 22 日 星期五 【晴】

隻左腳唔知發生咩事
間歇性每行一步都痛 >____________________<

o岩o岩補完chem(今日教organic)返屋企
見細佬睇緊hunter ova3
我得閒又睇下
killua羅支酒淋落一件大隻佬個頭之後電佢
富奸有樣野錯左 XD (枉佢舊年休咁耐刊出外取咁多材,咁小野都唔留意)
理科人自己諗下係咩喇~
答案→酒入面主要係酒精同水,應該冇mobile ion所以通唔到電
同細佬講,佢唔識chem響度死拗
真係對牛彈琴 -.-

我用右腳跳到欄杆,但左腳又唔得
唔關腳痛事,係出唔夠力 @@

combinatorics

終於知個講者叫咩名喇~
羅家豪 @@

佢計"用大包圍買六合彩既回報"比我地睇
(如果你認為淨係得頭獎果筆超微薄既獎金就大錯特錯 XDDD)
完全冇用過計數機
又淨係計錯得一個數喎(佢唔知,我篤機至知),都唔係路架 =.=
我抄低左(更正埋錯既野)架 @@

「會唔會頭獎一千萬點知一千萬個人中搞到每人羅1蚊呢?係唔會既,有個最低派彩獎金,$36000」
所以以下佢係假設頭一二三獎全部都太多人中,搞到每人淨係羅得個最低派彩
佢講左d有關六合彩既史事
勁有吹水feel同時我又覺得佢係講真喎 @@
「97回歸之後第一次六合彩好多人買d 7呀 9呀 17 19,點知真係開呢d數喎,比人話唔知係咪造馬」
「1984年有一次30几人中頭獎,每人分到8,9萬」

有几多個組合中呢個獎中既字數最低獎金($)總獎金($)
1163600036000
265.518000108000
3252590002268000
46304.548003024000
51291543204132800
6172203.51602755200
7(安慰)2296003204592000

吹漲...中安慰獎得到既錢仲多過中上面d頭一二三 = =
大包圍要落既賭注係$69919080 <-「大約7000萬倒啦,冇記錯既話」
而上面條數既總和係$16916000 <-「加埋大約1700萬」
唔知几時聽過頭獎既獎金最多係3800萬
二三獎我唔知(不過中左二百几注三獎,當佢派最低獎金都得架喇 @@)
抵得諗喎 XDDD

做alan cheng份mock
如佢所言,超多野陰人 @@
section b(extension)o岩晒,淨係錯section a(core) !@#$%^&*

堅持唔寫草稿落去
結果有一題比陶大宇上左身,鬼捂眼mark錯答案


遊戲:「陷阱對神(紅黃藍三張神之咭)是無效的」
呢個特殊能力果然唔屬於我地呢d凡人

>>April 23, 2005 at 2:45:50 PM GMT+8


2005 年 4 月 21 日 星期四 【晴】

勁多人問我而家溫中文驚唔驚考果陣唔記得晒 @@
我係好多科都溫晒剩番中文
而家唔讀就會有成10日既schedule吉左唔知做咩好 = =

搭 車立 :P
聽日專心應該可以搞掂晒所有中文既野
之後轉去一兩日翻讀一科既最後階段

一路猛讀某一科,有其他科既野適量調劑係好事
不過做完50條mc exercise之後highlight十几廿條黎問人
(冇寫明past paper年份但好多條我都見過,唯一可能性就係某個補習教師響past paper度c&p出黎)
我見佢揭後面睇答案至知原來有埋explanation
咁都懶睇,係咪過份左少少呢?

婷做03 maths
有一題geometry几條友(婷,肥庭,rono,我,釗,etc)圍埋集思都做唔到
原來印得差,圖冇畫到出黎既given條件寫左響前一頁 =.=

婷話有几條響影印本度睇唔到
同埋果份好似係8條友一人訂一科03 past paper影出黎
我記得自己係其中一個 - -
大檸樂...
咁我咪即係冇任何一年既完整maths past paper?!?!

>>April 22, 2005 at 4:01:09 PM GMT+8


2005 年 4 月 20 日 星期三 【晴】

例牌返左學校

04冇出既讀本課文全部完成!

本身諗住遲d一日一科
睇黎2日都得~

原來申請自修室入場証抽唔到簽就有候補証架喇?!
算啦,反正返學校同去自修室溫書都冇乜分別
而且時間仲方便我
唔駛成10點至返屋企食飯 = =

隻防毒之前一開機就"執行作業無效必須關閉"冇得auto protect
今日裝個update用左成半粒鐘
終於冇左呢個問題喇~ ^_____________^

>>April 21, 2005 at 3:49:45 PM GMT+8


2005 年 4 月 19 日 星期二 【晴】

8點起身,10點至返到學校 @@

派mock成績表
一句講晒:上下不相稱

進進推翻d人話mock成績唔可以作準
咩咩一個月唔夠溫晒書(睇下co~)
又話真果鋪結果會同mock既成績差唔多
如果考之前佢咁講叫我地比心機考mock就話o者
而家講黎打沉考得差既人咩? =.=

區永恆:「28分想跳樓呀」
我:「即刻跳落去啦!」

係ellen臨時搵我上去架咋 - -

個杯寫住進進既名言:「珍惜生命」XD

不值得留在記憶裡的就消失吧…
這回沒可能猜錯…
可不是嗎?

http://www.fightclub.com.pk/photos/3/1/1/1/6/31116_9275.jpg
抵咩制丫,簡直放屁

>>April 21, 2005 at 3:34:32 PM GMT+8


2005 年 4 月 18 日 星期一 【晴】

返學校溫書

走火警
大鄺sir上黎同我地講,叫我地走
點解f5返黎溫書都要走埋一份既? -o-
又唔係真係火燭...

梁廣煒:「今日你地用左x分x秒,不過唔好忘記而家你少左几班同學架」
f5 f7每班都有d代表 XD

個課室真係太嘈 = =
所以我同臻落左圖書館

唔記得張八達通負左...
響大埔墟火車站買左2張單程飛 <-諗住兩張一樣,返果程唔駛再買一次
一入閘即刻唔記得左自己先前係用邊張 !@#$%^&*
黎亮:「試下你好唔好彩,勁人撞野通常會好彩d撞得中」
我:「庸才先好彩架」

去到沙田,用隻手一路渣住果張出閘
黎亮:「果然唔係庸才!」= =

咁都未算
最硬膠係返果程唔見左剩番果張要用多$5.5 - -

arthur kho玩野喎...=.=

黎亮:「咦mc陳喎」
我:「o下乜原來佢咁矮架?我見佢背影以為係日本人」<-身高同髮型估

一日見到阿wing几次 @@

大檸樂,仲有2張紀念紙未寫

瑋話k kwong話唔抵制得日貨,如果唔係我地d計數機全部唔帶得入試場

愛國學生快d以行動証明自己唔係9up丫
made in china又點?咁casio就唔係日本牌子喇咩?
我係鄙視愛國人士架喇,so wt?

我睇過新聞話咩中日關係緊張,假到爆
兩國之間好明顯已經係不和啦,仲緊咩張
同廉頗藺相如列傳果句咩"以絕秦趙之歡"一樣
秦趙之間有歡咩?
係其中一個得閒寫封信搶人舊爛石,另一個派條自殺狂過去鬧下佢咁咋嘛

http://www.istacey.net/project/exorcist/
兩幅圖搵5個唔同既地方
唔會好似上次果幅咁搵搵下彈d恐怖野出黎架喇~
係搵晒之後彈丫嘛 XDDD

>>April 20, 2005 at 10:19:09 AM GMT+8


2005 年 4 月 17 日 星期日 【晴】

尋晚睇新聞
話大陸有間味千拉麵比人扔石
↓同幅相入面果間一樣掛左張紅色野響當眼位置
http://pic.laifu.org/joke/pic/img02/b5488.jpg
由此可見
班大陸哩搞暴動根本唔係反日,係純粹想搗亂

尋晚見到中國個外交官話中國冇責任要向日本道歉
做得好!
睇下日本右派,賤到爆
搵條友黎中國係咁認錯係咁話日本唔o岩
講唔講sorry d教科書都仲係寫番果d野去昆學生

winning11zone有人估日本近排搞風搞雨既目的:
激中國出兵,之後同聯合國話自己受威脅,冇軍隊唔掂,想有番軍權

睇左兩集鋼煉 <-我硬係覺得鍊同煉係兩個唔同既字,鍊其實係個鏈字
話知個原名係點寫丫,日本漢字可能根本冇火字邊果個煉呢

穆斯唐:「恭喜你終於成為軍隊的走狗了」
果然夠風趣幽默~ @@

第7集(合成獸慟哭之夜) <-黎緊個星期六tvb播
一個sad+有深度(我覺得)既古仔...
為左功名利祿,為左科學研究,咁既野都做得出,冇人性!
睇到愛德華質問條友果陣我都好嬲
不過條友講呢一句野又好值得反思
「以醫學為代表,人類的進步是建立在無數的動物實驗的基礙上的」
今時今日醫學咁昌明,都係d科學家用左好多白老鼠換番黎

等價交換既條件
用左一日先o岩o岩好溫得晒一課漢字的結構 =.=

I've said many times that my progress's fast because i started early
and u shouldn't overlook my worry,which I've also told u repeatedly
why're my "past investments" always causing others' unhappiness?!

re co:
講得o岩,遊行果班友根本係趁火打劫
仲有唔夠廿日就考
你記得最尾几日要照番正常時間訓覺同起身喎 @@

>>April 18, 2005 at 3:59:55 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net