|
2005 年 3 月 7 日 星期一 【晴】
又帶飯盒去比細佬
見到d野几有得駁
一個比傷殘人士落樓梯既機器寫住:
"maximum weight xxxkg"
weight既單位好似係newton...XD
有塊唔知咩壁報板寫左一句
"若只有善歌的鳥兒可以歌唱,則山林會死寂無聲"
我知佢係想話鼓勵學生參加比賽/活動/etc
不過就係因為佢講果句野
william hung先至咁出名,同埋殘酷一叮可以咁popular XDDD
迦密柏雨掛左個橫額
"建立整全信念 抗衝潮流歪風"
so.se.ven
展慧佢地都同我講過有d咁既野
唉,自稱整全信念既偽君子響度抗衡佢講既所謂潮流歪風
arthur kho今日講d野真係好過癮 @@
黎亮話補習d人見aristo果几本野係勁敵所以話佢out syl去打擊佢喎 @@
「你買第4版梗係out syl啦,第5版今年先出既」
漫無目的咁去自修室搵人
真係同黎亮講既一樣
「200個位40個mst」
re owl:
做得好! XD
>>March 9, 2005 at 5:58:22 AM GMT+8
2005 年 3 月 6 日 星期日 【晴】
一開手機即刻見到個msg
又係就咁打個題號出黎問野...=.=
算啦,果題要refer一幅圖,我一定要羅番相關既野出黎睇條題目
rono同我講起一條chem past paper mc
兩條statments果d麻煩野
1st: the use of leaded petrol has been banned in hk
2nd: lead compounds in car exhaust can cause damage to human brains
我諗有溫過下書都識判斷2nd true or false
問題係1st
政府99年立法禁止使用含鉛汽油
但果條係98年既題目
所以當年既答案應該係c (1st false,2nd true)
rono:「呢個都留意得到先叫做勁人,我地都係麻麻地醒目」
不過我毫無時事觸覺,到考果日見到d咁既題目有可能會答得o岩 XD
我:「咁今時今日既處境咪a (both true,and 2nd can explain 1st)囉...」
rono:「都未必係架,可能係b (both true,but 2nd CANNOT explain 1st)」
「依家既人做果題9成都會死囉,個個都以為政府立左法...」
今日仲有打機
我諗自己響識既人入面都算最夠薑果個嚕 :P
當然唔係用晒全日時間啦,有溫下書既
balance到咪得囉
一日到黑痞響間房讀書反而會diminishing return <-咩歪理...XDDD
我覺得大長今套劇有樣野好誤導
呢個年代,大把人都有古人努力奮鬥既決心
不過佢地絕對冇份擠身成功人士之列
>>March 8, 2005 at 1:33:12 AM GMT+8
2005 年 3 月 5 日 星期六 【晴】
頂佢...gsd至今為止出左几多集回顧過去dum觀眾波鐘呀?!
15同16之間整左集"edited"
20又黎一次
想當年都唔駛想得咁密呀? =.=
睇段預告片
stella跌落水真係跌得好糯皮 XD
shinn塊面有3條貓爪印,睇黎stella隻手冇左兩隻手指 @@
greedland有"號稱官方發表"既野
話ed2畫面透露左gsd結局既生死名單
右邊向下跌既人全部都會死,左邊向上升果d就生還
左:shinn,athrun,luna個妹,minerva艦長,rey,archangel艦長,橙髮,yzak,abyss駕駛者,偽女神,kira
右:stella,cagalli,luna,議長,一個未見過既人,沙漠之虎,diakka,chaos駕駛者,女神
女神要死反而冒牌貨生還?!
擺明9up啦!!!
sunrise真係咁玩法實聽比人小死喎
話時話,d人物大致上一pair pair咁出
每pair死一個,都好切合destiny呢個題目...=.=
三國演義原著響曹操兵敗赤壁之後逃亡果段有個笑位:
曹操:「哈哈,諸葛亮和周瑜畢竟不懂用兵,要是他們在這裡設下伏兵,我就必死無疑了」
「趙子龍在此!」<-曹操畢竟糯皮 XDDD
有几員曹將幫佢殿後(佢地響果度好似死唔去架,個個都die another day)
曹操再行一段路,又講番之前果句
張飛同佢d伏兵現身 <-糯一次唔夠,係都要糯多次
又走几個殿後(又係死唔去)
最後去到"華容道"呢個地方,曹操同一句野講第3次
靜候多時既關公出左黎 <-事不過三,第3次亦係最後一次
曹操話自己當年厚待過佢(送左好多野籠絡佢,包括赤兔馬,結果關羽過五關斬六將)
關公有義氣放佢走
真三4玩曹操軍既赤壁逃亡戰
曹操行到某個位置會講一句:「他們(孫劉聯軍班人)果然無能,要是在這裡設下伏兵的話」
「趙子龍,參上」
每次打低張遼佢都會講同一句野:
「與其帶著恥辱死去,不如活著再洗雪污名」
我好有同感,覺得佢真係插住古今中外自殺果d人黎講
前作既長板之戰(趙雲百萬軍中藏阿斗+張飛喝橋+劉備比曹操追殺果場戰役)有兩樣野唔合理
估唔到今集都有 =.=
1.我用曹操軍,敵人反而仲多兵過自己
比我係劉備就返轉頭同曹操死過啦,仲走乜鬼野?
曹操軍既赤壁之戰都有呢樣野
明明演義話83萬大軍 vs 孫劉聯軍5萬,點解自己仲少兵過人地既...
2.player ko劉備之後會出一段 "劉備負傷逃走" 既動畫 (冇錯,只係逃走,冇死到)
o下?! 殺唔殺佢都走得甩?! 咁我殺黎做咩?!
打工仔工作表現良好只會得到更多工作 (好聽d就話升你職)
樂於助人只會有更多人求助於你 (好聽d叫改善人際關係)
我冇几可估得中將來發生既野,但今日竟然應驗左 @@!
真係有人講個年份同題號黎問我past paper...- -
問我野唔緊要
不過你就咁比年份題號叫我慢慢搵條題目出黎答你
我會覺得自己比人當左係機器囉
如果我冇果份卷,你咪又要打番一次條題目,點解唔慳番大家時間呢?
當時第一個念頭係同佢講上面呢堆野
之後諗:不如響日記唔提佢個名講件事啦
到夜晚又黎一個人做同一樣野 = =
不過佢知我做過果題,諗住我記得點知估錯o者
而且佢提到 "果題問幾耐先冇哂d水嘛" 我就知佢問果題係咩黎喇
re 死人頭(XDDD) :
千祈唔好留意自己會玩得太投入唔記得左考oral...XD
>>March 7, 2005 at 2:48:45 PM GMT+8
2005 年 3 月 4 日 星期五 【晴】
shit - -
原來有一堂chem intensive撞左oral mock exam = =
我本notes畫左勁多個"結界" @@
忠伯響真三4勁左超多 @@!
冰玉+火矢會冰唔到敵人
試下用陰玉先~
如果得就屈機咯 XDDD
我想知點解火燒藤甲兵個event唔可以用忠伯放火矢發動 -o-
↑of course i know it's the setting of the game
"想得到任何東西都得付出同等代價,這是煉金術的基本原則"
明顯係鋼煉個作者想帶出既人生道理
好多睇過果套動畫既人都copy左果段文字落icq info/diary/etc
但係不勞而獲響呢個世界上真係存在
所以我覺得現實世界既真理應該係咁:
"人類(以古今中外所有人作為一個整體去考慮)想得到任何東西都要付出同等代價"
舉例:
愛迪生用n年時間+天文數字既經費去研製電燈膽
你而家買一個駛几多錢?
re owl:
兩個收字用得好正 XDDD
thx,改了
係相反
我amaths不嬲都低分過maths
>>March 5, 2005 at 4:08:35 PM GMT+8
2005 年 3 月 3 日 星期四 【晴】
我發覺起唔起切身係mock同會考既大患 = =
assembly about 國民教育中心 =__________________=
暫時我覺得座死人野最需要改善既係擴音器既音量
腸佢地真係買左張卡寫比肥西 @@!
之前咁多次maths test又唔見我做得小心d...
呢鋪無關痛癢既先黎小心有鬼用
re
寫自己優點缺點
同肥庭,賢,腸佢地大家開心見誠講
我覺得朋友可以做到咁樣真係perfect架 ^^
區永恆用求情既語氣同毛韋淇講:「你group discussion唔好講咁多野,比d機會我講呀」
group discussion羅過滿分仲響度扮廢既人唔該同我收皮 -.-"""
↑唔排除佢真係一個冇絲毫自知之明,得佢一個滿分都唔知自己勁既白痴
所以我可能錯怪蠢人,當事人覺得有需要就澄清啦
jacky:「嘩,你唔好講咁多比d機會佢講就差唔多」
咪係!
比我估中左
劉國田果然唔會咁有心機逐張mc ans sheet入落部機改
派ans比我地對左就算
係,補習老師可能真係好似grace講咁樣,冇教育理想
不過我亦唔見得響學校教我chem果個有
bobby:「你有冇溫過書呀?」
我:「你指cram for exam定係...(未講完,不過大家都知我想講咩架啦)」
bobby:「cram for exam」
我:「冇呀,不過我補一次習溫一次計唔計?」
近几個月黎,我有cram for exam/test既反而會低分 = =
熄晒燈講鬼古~ ^____________^
威果個真係壓軸好戲!!!
佢扮死左個人頭d神態勁掂 @@
一路講我已經一路凍緊 <-都唔知係因為個古仔定係佢個頭 = =
最尾一句心血少d都當場暈低 XDDD
真係太耐冇做數,而家個腦鈍晒
kfc估我地几個人出到去屍衣既情況
「你(danny)就難講d (因為我好易衰唔小心)」
jeff:「fluctuating」
好中肯既分析 = =
talk on exam regulations
進進hold
佢講錯野搞出勁多笑位囉 XDDD
講->講錯野->笑->重覆一次錯果句->繼續講->...呢個loop不斷重覆
例:
「千祈唔好留意xxxx(本來係緊要野)」
全場人笑
「記住喇,千祈唔好留意xxxx」
賢訓著左
我同腸一人影左佢一幅相 :P
返課室,有一批人響度影相
其實今日唔係last day呀...
係時候要搞掂佢地比我寫既紀念冊
睇黎我phy,chem既根底都唔差
少d human error已經夠
>>March 5, 2005 at 12:12:12 PM GMT+8
2005 年 3 月 2 日 星期三 【晴】
科科都去到最後總結
grace:「唔知佢會唔會出d填充題,又冇一份sample paper比我地睇下喎...(略)」
睇左考評局網既syllabus嚕~
section A=short que,section B=3 or 4 long que,all questions are compulsory
太高估自己喇~
一粒鐘做兩粒半鐘既野,邊有可能丫
bobby,jacky同我對某一題答案
我寫出黎個樣唔同佢地果個,value一樣
「你兩個係咪做到同一個答案?如果係一定我錯」
jacky:「一樣呀」
我擦晒d working再做左勁耐再同bobby對
bobby:「你頭先個答案咪o岩囉」
原來佢係話做到同我一樣既答案...
我誤解左jacky既意思 = =
肥西又冇返
賢:「寫張卡比佢」
腸響101個idiom果張handout左抄一句右抄一句 @@
進進冇好似上次咁自己同自己調堂
6th phy 7th form period
lily:「咁一陣會好多人走堂喎」
進進:「你地唔好又病喇」
我:「我真係病左喎,o岩o岩至食左次藥」<-周圍好多人都見住架 -.-
諗住assembly係leo講science野我先唔請病假
點知悶到爆 -o-
算啦,想唔overrun既話講咁多野已經好勉強
bobby:「係咪leo d功課黎架?」
janet:「佢講d野咁複雜form 1明唔明呀」
good point!
今日係whole school assembly =.=
我覺得用一個人既stem cells黎救佢自己條命冇咩唔道德囉
stem cells都係身體一部份
用一個人既身體部份幫自己醫病,咁就唔道德?!
咁響腳剪一條血管駁落心臟既"搭橋手術"又點?
等於用電腦本身有既command(例如"format")去整番好部機咋嘛
http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/FUNNY/a/n/20031023_ansen01_093117.gif
甄姬招c3 (2正方+n三角) @@!!!
>>March 3, 2005 at 3:42:43 PM GMT+8
2005 年 3 月 1 日 星期二 【晴】
周sir同我地講d佢估既重點課文
「我地學校d老師出mock卷不嬲都好認真
不過我都建議你同其他學校d學生交換mock卷黎做」
爽死!
肥西今日又冇返
結果我地4個響兩堂吹左好耐水~ :P
mock exam group discussion分組名單出左黎
勁多人圍住睇,係爭在冇扯爛張野 @@
rono f.4對janet,f.5對winnie
我去搵佢
「(想握手既動作)我除左講恭喜之外都唔知有咩好過」 XDDD
↑響高登成日見到呢幅電影cap圖
超多人問其他班:「邊個xx號?」@@
睇黎我果組一個勁兩個廢一個唔知
舊年final羅5/10,你地話我會點樣自評丫?
chem whole syllabus mc test <-pre-mock? =.=
好明顯抄past paper
好明顯有d題目out syl (e.g.alloy)
好明顯太偏重一兩個topic
每補一次習溫一次書既效果
leo講多個careers talk =_____________=
咩都唔做比我地自己溫書好過啦
26分至入到6b
几個"爭在29定30"既人慘聲不絕響度妖言惑眾 -.-"
6b讀pm 6c讀bio?
唔係兩班都有得揀架咩?!
(我睇過6b同6c既timetable,6b冇econ,6c有,點會要求高d果班反而少d選擇架?!)
最後一次pe
閃避球
正! ^___________^
我記得高登有人開過topic問呢個世界有冇可能真係用大型機械人黎打仗
有個人回覆:「對腳根本係整黎等人打中」
今日終於明佢點解咁講
因為我比人打中得最多既身體部位係腳 @@
肥庭同奶咀回避力超勁 @@!
陰玉(取代斬玉,每次發動要扣無雙計)超唔好用 -.-
比1將n卒圍,諗住出連招儲無雙爆武將
點知一放charge即發特殊能力
秒左成堆本身已經比我片到冇乜血既卒仔,仲空晒成條無雙
不過守城果陣打攻城兵器都几有用
re christo:
我諗係你個人物唔夠勁
或者收你工既係虎牢關呂布...
或者你果三樣野lv太低
re owl:
你係時候配番副喇~ XD
re ying:
反正買果三本野既係黎亮唔係我 XDDD
今日都冇問佢借黎睇tim
要睇下先可以下定論
"本來諗住e之後有a"呢句野十年前可能都仲有ddd說服力
不過而家係人都咁講就冇晒啦
>>March 3, 2005 at 2:13:17 PM GMT+8
2005 年 2 月 28 日 星期一 【晴】
嘿
就算係自己唔鍾意既野
都可以好好利用,變成幫到自己
開始認同一d自己本身反對甚至憎既行為
朱cut左張鋼煉既剪報比我
唔該晒!!!~ ^_____________^v
我自己都未睇得清楚d字就比前面班友仔搶左去睇 -.-"""
搶去果個見再前面d人話想睇又比左佢地
結果越傳越遠 -o-
做03語文運用
shit!
我真係生不逢時 - -
派maths test
如我所料
算啦,rono都衰過几次
好邪,呢排每個test前一日我溫過考既野都會低分 !@#$%^&*
做一份geometry既exercise
好野~終於有得做番d要靈活變通既數嚕~
比d amaths同計數機既數(bisection,stat)搞到個腦實晒 = =
我玩MO見過既題目響今日份exercise只係值一條mc既分數 =.=
係涉及既method完全唔out syl果下羅命
maths同amaths都係做番几份past paper穩陣d
ceci話佢早几日睇大長今睇到3點至訓 @@
遲d我試下51集鋼煉破唔破到佢既紀錄先 :P
cloud chamber睇α β γ
失望...
都冇野好睇既
我正常速度去火車站去沙田會剩超多時間 <-全速返屋企再去火車站又好勉強
所以專登放慢腳步黎行
都係早到 = =
響火車度i住轆柱訓
一feel到自己跌緊落去即刻醒番 @@!
繼續i,又跌落去又紮醒
諗住行一陣popular
黎亮諗住買一set phy補充練習
「一個人買晒三本真係好熔,所以我諗住搵多几個人一齊買黎影印囉」
今時今日作為一個中五學生
除左bt之外,我唔可以唔承認影印機都係一個偉大發明
正確d講,我應該好耐之前已經發現
「我聽d師兄講架,『我本身諗住physics羅e算架喇,做完就羅a喇』」
wt the...
佢(或者果個師兄)咁講,背後收左人几多錢?! =.=
「你暫時搵到几多個人?」
「一個都冇」
「我其實同你推銷緊本野」
feel到丫~
遲左少少去英皇 = =
唔知點解呢一班intensive既video成日out of order -.-
arthur kho「呢課書我呢份notes一定係最勁」*∞ =.=
黎亮話本死人野搶手,所以真係去買左book 2,3既最後一本(佢有book 1)
沙田popular本本補充練習都擺左几本響度,得呢set特別少
↑我聽佢講咁多野都唔係好信,見佢真係買左本我就開始考慮(仲未認真睇過d題目)
果然action sounds louder than speech
個出版社好似係aristo (f.1-3 IS書果個)
「d題目係難,但係唔out syl囉」
佢行出popular門口,指住一本書(xxxxx推銷員)
「我要學下」@@
同黎亮講d唔知咩,無端端拉到去textbook
「最離譜係chem,彩虹果本根本冇人用既」
「好似而家d form 4都用緊」
「佢地唔好彩囉,梗係用火箭(modern view)架啦,alan cheng都話彩虹廢」
「拉登話有d補習老師既notes都響果度抄出黎...」
「alan cheng咪係囉」
不嬲玩真三格劍輸左同打和都要重新儲番滿條無雙計
細佬尋日話咁樣係用黎防止d人格劍一輸即刻出無雙
佢講之前我完全唔知呢個設計有咁既用途 = =
>>March 1, 2005 at 3:11:06 PM GMT+8
2005 年 2 月 27 日 星期日 【晴】
一起身,手機鬧鐘冇響,個畫面仲得一隻色
壞左?!?!
抽插舊電再開一次機,又變番正常喎 @@
今日不斷諗起果日田田話chem test改期之後我同腸既對話
腸:「syllabus點串?」
我:「s y ...(略)...econ書有」
因為三本econ textbook出現得最多既完整句子係(underline)
"xxxxx is for further studying purposes. it is not required in the HKCEE syllabus"
雖然我絕對disapprove英皇教econ最勁果條友既人格
不過佢講得o岩
「出版商年年出新版,其實update左d咩呢?價錢」
past paper既版權
a piece of shit! -.-"
kfc講左几句教完一個section <-理論真係得果几句,題目就大把 =.=
賢:「得咁多咋?」
kfc:「你係咪要d咩special service?」
XDDD
聽co講,佢打無雙真係好勁...
應該話我廢
朱雀翼玄武甲都比人片得死,佢用其中一個已經夠
對英文quiz
idiom果part肥西講過要更正一d typing error
肥庭冇聽,搞到錯左勁多
腸話比佢改
賢指住佢講左一句(嚴格黎講只係一個字)
肥庭諗住改都即刻停手 @@
同co佢地行左大廣勁耐
co去配眼鏡
我想試下5米距離睇果塊板讀到几多隻字
個視光師提出幫我驗眼 ^^"
「莫記呀?我係你師兄黎架,87年畢業,都好耐嚕,學校而家點呀?」
「甘sir做acting校長囉」
o...
唔夠一年深左成百度 = =
不過冇co咁嚴重 :P
>>February 28, 2005 at 3:27:31 PM GMT+8
2005 年 2 月 26 日 星期六 【晴】
尋晚睇鋼煉
tvb cut片既技術太差嚕...
本來講緊主角(我唔記得左佢叫咩名 :P)響間廟/教堂擺神像既地方打個敵人
鏡頭突然間轉左去一個類似"headquarter"既地方
好明顯cut左講佢點去既片段 -.-"""
有日好凍,阿媽叫左細佬出街要著多件褸
擺埋件褸響sofa,細佬專登唔著
搞到第二日病
我同佢訓同一間房,佢夜晚咁咳法我梗係比佢傳染到啦
今朝媽再鬧過細佬一次(我訓緊覺比佢嘈醒 =.=),唔知點樣又燒埋我果疊
咁都算喇
爸又無端端走黎鬧我,mung埋電腦條電線
媽講細佬尋日學校見家長既野
爸:「我會鬧埋佢」
咩叫"會鬧埋佢"?!
有鬧過佢咩?! 我淨係見佢鬧我咋喎
早排細佬成日走去網吧玩online game,爸唔想佢咁就話買多部電腦比佢
果日爸叫我跟埋出去幫手揀
係咁話自己係求我,語氣又似迫人多過似求人,當我幫佢應份咁
所以我冇去囉
一個上網account兩份用,分慢我一半速度喎(而且玩online game通常流量大),睬佢都傻啦
得,細佬去網吧打機就買部電腦獎佢
我響電腦前面溫書就話我打機,剪上網線剪電線
佢最好睇住自己收尾几年呀!!!
對呢個死左好過響度既細佬咁好,投資咁大呀?
第日老左要乞飯食唔該去搵細佬,唔好搵我!
媽:「你咁講因住天收你」
我從來淨係聽過好人會比天收既o者,壞人唔會
gsd
文戲,第一個disappointed
睇預告知下集連文戲都冇,淨係得回憶,第二個disappointed =____________=
橙色"gulf ignited"(根本就係0079既老虎 =.=)同埋另一隻卒仔扶住偽女神部"演唱用zaku"著陸
我一見到覺得呢種工作好cheap <-類似某j字頭男歌手既"職業fans"
所以見到呢一幕我勁睇唔起渣gulf果條橙髮友 (唔知點解我第一下唔係諗到"大材小用")
話晒佢響前大戰有顯著功績丫(官網講)
仲係zaft精英部隊既成員
一個勁人甘心做埋d咁cheap既野
之後見班zaft男士兵個個為佢歡呼喝采 <-更見minerva副艦長之平庸及"地位與能力不相稱"
連控制緊演唱用zaku條友都跟住節拍"up"頭
得athrun,shinn,rey,橙髮几個唔係咁
我知議長派橙髮做呢樣野既原因:
偽女神係zaft軍士氣既最大支柱,唔可以死,所以要搵個勁人保護
我唔明點解一個人短期內開兩場演唱會,仲要唱同一首歌,兩次都可以激勵到軍心囉 =.=
luna個妹企athrun隔離,比人撞到,即刻搏晒懵捉實athrun,再i埋落去 -.-"
luna叉住腰,好明顯唔抵得佢 XD
athrun:「這裡危險,到那邊吧」
shinn:「這樣好嗎?不看表演」
哦~明晒 @@
嘩!!! rey同議長究竟咩關係?!?!
乜今集咁多人面紅既? =.=
議長果然係奸架...
睇佢今集d表情已經知
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/sameface.jpg
"zaft全軍都係coordinator"既最佳証據 @@
d士兵既父母生左好多胞胎 XDDD
唔駛睇tvb既鋼煉嚕~ ^______________^v
>>February 27, 2005 at 3:38:46 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|