寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 5 月 6 日 星期五 【晴】

paper 3
今年易喎!

part a 4個task得一個要撞,其他聽得好清楚 ^__________^

監考企我左前面check准考証既時候reception勁差(佢一走左就正常番)
左前面果個揚下佢自己張准考証時又係咁(一擺番低又冇事)
好彩佢唔覺o者,唔係pk = =

task 2封email有14分content
但係就算chairperson+english club+xxxx school夾硬計3分
我都諗唔到份marking可以點樣整夠14個point !@#$%^&*
where & when我short左冇寫到

整體黎講我几滿意自己今日既表現
爆seed大晒! XD
oral要醒醒定定

thematic training
開始好似以前d maths training咁...
上堂聽得明d examples,但係做番類似既題目又唔識

唔係吹水呀
一個梯形兩條diagonal切開4塊三角形,上面12下面27問total area
kfc之前擺左條題目落份exercise比我地做
我響今日份notes見過 @@

打戰國無雙 (除左全u都冇所謂既人之外,呢排應該冇几多個人好似我咁hea掛? XD)
新武將育成打贏前田慶次(紅血hit&away)
執左新武將服飾
同埋兵糧丸!!!
不過隻服部半藏變態左少少
打到一半出d少血既分身
再打到佢少d血,整一堆同佢一樣咁多血(防禦力低好多)既分身 = =
呢個唔駛hit&away,或者應該話冇得咁做
hit&away果個係半藏 -.-" 好彩佢比我打到特別少血有記認

前田慶次打奈落
隻呂布好蠢...
我入第30層條血仲差唔多滿
中間打一隻武將比d爆忍炸到剩番1/3血
埋去呂布身邊冇耐就比佢打到紅血
之後玩hit&away,行遠儲滿條無雙埋去放
我行遠左果下佢竟然蠢到企定定唔郁 @@
咁打法有咩難度o者...

聽日要爆埋虛空~
不過我又想最後睇多次中文 (feel到自己而家唔記得左d野 !@#$%^&*)

http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/gsdeg.zip
gsd惡搞漫畫~ XDDD

>>May 7, 2005 at 3:09:51 PM GMT+8


2005 年 5 月 5 日 星期四 【晴】

第一日
英文paper 1,2

早左少少起身~

呂家同阿tim每日去考既學校同我全部一樣 @@

派卷之前我feel到自己心跳加速 = =!
不過派落黎聽到几句咩don't turn over,write candidate number就慢番
估唔到咁快就習慣左真正既公開試 :P

wow! old news is so exciting.jpg
paper 1 Q2維港巨星匯,Q3走左條鱷魚,兩單舊聞

揀左2
題目叫人talk about at least 1 of the following
點知我寫寫下插晒佢比果咁多樣野落去 XDDD

個監考硬膠架 -.- (高登圖:比一個膠你.jpg)
有人手機響
我考緊都知係門口個corner啦
佢聽左勁耐至約略估到聲音來源(i should have told her where the source of sound was = =)
行到埋去已經冇晒聲
收晒卷仲問一次邊個手機響,以為真係有人會答佢
同媽講呢件事,「發緊夢」

仲有,個監考講野完全冇高低抑揚
比佢教d學生真係慘,訓死都似

考完paper 1個監考冇收番d草稿紙
得我同呂家兩個擺番響台面
之後考完paper 2佢話要收
肯定佢係見兩張台有草稿紙至記起要收
早知我地都唔擺出黎啦 @@

原來autobiograph解"自傳" -o-

proofreading轉玩法...
每題漏一個字,比晒漏果d字你自己搵位填番晒落去
我記得錯左一個
即係最低消費錯兩個啦

open cloze變左open half-cloze(每題比前半個字你填埋後半落去)
做落覺得易過做開果隻 :P
係我好彩o者
咁出法有好有唔好
好:open cloze成日完全唔知要填個咩字既人(例如我)見到前半咪識做囉
唔好:如果諗唔到佢要既字,淨係諗到個同意思唔同spelling就大檸樂

剩番~15mins做matching
可能因為急躁,覺得難
冷靜做晒咁多題又覺得其實唔難喎
全部都係keyword對keyword或者idea對idea咋嘛

監考最尾叫number thirteen羅支pencil出去寫野
嗌左几廿次,到監考員指住佢至知係自己
仲要乜都冇羅就行出去
社會上每個人都有用,包括上面果位小姐
佢既作用係幫我拉curve XDDD

睇黎考試局唔想我地做咁多past/mock paper

唔知邊個網見到有人post "paper 2 grading" 出黎
都唔係第一次,中史果日我見好多地方都有人post "某學校教師做既mc ans"
打心理呀?
所以話呢,考完試出黎永遠唔好同人討論份卷既任何野

吾聞之,有人一考完paper 2出黎就大大聲話好易
邊個恩主教考maths既見字即刻用任何聯絡方法搵我丫
有d野想搵人幫幫手

考完唔受得打擊既唔好入
proofreading既原文 (出卷人當然有edit過)
http://forum.comicfreakz.net/phpBB/viewtopic.php?topic=9&forum=12
ck響miniforum搵到
我響高登
朱就唔知喇

第1頁除左一開始果篇野之外唔駛睇d回覆架喇
由第2頁中間唔知邊度(你覺得似香港人打既野)開始睇啦
講粗口果堆真係影衰晒香港人!
有一堆人話唔識應該怪自己英文廢,而且作者冇諗過篇野會比人用黎做試題
理性+中肯既分析

細佬同佢老師駁咀,之後老師的佢出去唔比佢上堂喎 @@
婆婆講既事發經過係咁既:
 細佬渣兩支筆做果d罰抄n次比老師捉到
 佢話校規冇規定唔准用兩支筆
 個老師唔知講左d咩,細佬話個老師「咩階層咁樣同我講野」
(響高登用呢隻公仔可以表示"話人硬膠"既意思)

打戰國無雙練武館
終於打到呂布喇
真係不堪一擊 -.-
一開波儲氣變攻*2
即刻比我打到還唔到手死左

re 中:
聽日你mo camp呀?
你都要加油喎~
10點FM 95.3有paper 3 listening script,得閒聽下啦 XD

>>May 7, 2005 at 10:26:01 AM GMT+8


2005 年 5 月 4 日 星期三 【晴】

英文冇野好溫
所以今日hea下先啦~

睇左差唔多10集鋼煉 :P
隻庖丁同阿爾既對答好得意 XDDD
不過係第20集既事嚕

西方古代真係有樣野叫"煉金術",英文叫"alchemistry" (同鋼煉果個無關)
係今時今日chemistry既前身
即係a-level班人讀緊d古代妖術...XDDD

仲有玩左兩個鐘倒既戰國無雙
響練武館upgrade左好多item~

10點訓就perfect喇
不過...如果聽朝早得滯起身點算?

re owl:
唔知呀...尋日我都係聽人講 @@

>>May 5, 2005 at 12:10:19 PM GMT+8


2005 年 5 月 3 日 星期二 【晴】

做arthur kho份mock
白痴...1分既野suggested ans答4行字 =.=
明顯係佢壓縮分數搞成架啦
為左每題都出到3篇課文,每條細題都將個分額減到正常既一半
有問作者用左d咩手法1分
我真係夠膽死寫"借景抒情"4隻字落去算數 XDDD
不過會考又肯定唔會咁著數

拎作文
衰既野居然唔係文筆係內容 !@#$%^&*

聽講中史翻炒舊年好多野
即係考試局今年想帶出個訊息叫我地唔好睇住前一年past paper skip課題?!

早d訓

>>May 4, 2005 at 2:42:45 PM GMT+8


2005 年 5 月 2 日 星期一 【晴】

溫左好多probability XD

所以書就溫得好慢 = =

搵婧婧羅番篇文
原來佢病左早走...

2
考之前應該有半日或者一日既時間得閒
已經癲峰狀態
我諗考果排可以日日考完返屋企即刻打機 XDDD

kira:「僕君討!」
之後即刻seed+1x hit五馬分屍saviour
氣勢超勁! @@

已經諗定晒試後活動 XD (我覺得2,3個月絕對唔夠我做晒 !@#$%^&*)
鋼煉
macross7
戰國無雙 (好似夏天會出2 = =)
三國無雙4
學maths(imo),我要試下自己極限可以去到邊
得既話,要正正式式咁學打羽毛球
斷定冇希望既野放棄吧啦…

>>May 3, 2005 at 2:16:13 PM GMT+8


2005 年 5 月 1 日 星期日 【晴】

冇返到學校,即刻冇乜心機溫書 = =

我覺得有批人係用慢鏡睇gsd架 =.=
佢地話28集15-16分鐘有一幕minerva入面多左3條友
分別係athrun cagali 議長,根據劇情三個都應該身在艦外 (即係c&p頭几集既片)
亦証明左製作組連人物動作都懶畫...-.-"
其實runa個妹做通訊員講野果set motion都c&p左好多次架喇 @@

做左出版社果份bio mock既mc
冇料到既題目唔做好過 -.- 成份野我擺左去用黎墊煲底果疊紙既reserve
↑愚者多勞,我唔會阻止鍾意做多d無謂野既人
用字含糊,出錯題,錯答案,out syl樣樣都有

係,會考都可能會有out of 考果年個syllabus既題目
不過就算有你都可以用已有知識合理推論,或者佢根本係考緊common sense

考評局班官識檢討試卷架
所以錯答案響會考係impossible
用字含糊同出錯題佢會delete
有一條問which is correct,3個o岩1個錯,答案係o岩果3個其中一個

3
應該唔會脫期既

re owl:
今日用winmx有5xx-6xx kb/s
以前最勁果陣試過8xx-9xx架 -o-

>>May 2, 2005 at 2:16:24 PM GMT+8


2005 年 4 月 30 日 星期六 【晴】

尋晚睇鋼煉
見到個屠夫我即刻諗起...
當肢解人體係一種"藝術",仲唔係庖丁?!

今朝6點几阿媽鬧細佬,嘈醒埋我 -.-"
話細佬又早起身打機喎
佢要返學果陣朝朝冇7:30都唔駛旨意起身
星期六日唔駛返學就較定鬧鐘 -_________________-"""
之後爸好似羅左細佬部電腦d唔知乜野走
我起身睇
部router都唔見左
喂,點解無端白事我要陪佢一齊冇得上網呀?!?!
(想講"仆街"呀,但係呢兩個字一出口件仆街即刻唔知會拆爛我d乜野)

訓多几粒鐘
起身見細佬打緊online game
唔係羅走左d咩野架咩?!
原來佢偷左我部電腦個mouse自己用,駁大廈條上網線佢就插落自己電腦

哦...
原來阿媽擺左部router響佢間房o者
唔係阿爸拎左出去

仲話細佬上網影響唔到我速度
冇佢部機我bt即刻快左几多...-o-
每個禮拜dl gsd 50kb/s都好難有,多數10~20,用2粒鐘dl廿几分鐘既片
今日維持住几十,最高峰200倒 (可能我連果d seed慢,或者個router本身都負荷唔到几百kb/s)
想再好似以前steadily 3xx kb/s,發下夢就得

部次貨saviour爆得好,正係時候比athrun換新機
greedland班友估佢渣knight justice之後會勁番喎 @@

睇黎sting要比人洗多次腦嚕~

kira未seed vs shinn seed左 平手

又係勁唔公平,應該死既唔駛死,唔應該死既死左
紫頭呢個魯莊公行軍魯莽次次都死唔去
個軍官係好人,就自願留響orb旗艦比自己救過既shinn劈

部sword impulse行埋去orb旗艦個指揮室好有末世feel~

頂佢...下集又係回顧 =.=
縮咁d集數好過啦,作得40集野就插10集回顧落去

bio sample paper 1,2玩野喎
完全冇問過genetic engineering
份mc我真係離譜左d !@#$%^&*

某forum有人打左CE cit其中一條mc出黎
22. 以下那一個是無效的劃一資源定位器(URL)?
A. http://147.8.145.50
B. http://a.b.c.hkeaa.com
C. http://h-k-u.hk
D. http://www.eaa_hk.com
無論你有冇考呢科都可以禁下果4個...
出題目條友仔串嘴 -.-
我禁過c同d都唔得,所以"無效"既意思應該係"網頁address唔可以係果個"

>>May 1, 2005 at 10:36:10 AM GMT+8


2005 年 4 月 29 日 星期五 【晴】

補埋最後一堂chem
alan cheng叫我地比個email address佢
等考完chem之後send答案比我地喎 @@
kooby:「好殘忍」

「你今朝作左邊題呀?咦你作第3題呀?我又係喎,你寫左d咩呀?喂你離題喎」
所以考完死都唔好同其他人discuss
不過如佢自己所言,呢堆真係廢話
因為冇几多人會真係記得佢咁講 @@

細佬有個同學黎左
果個人話另一個同學一日比人扣左十几分操行分剩番4x(一開始70,學期尾低過50唔比升班)
但係d老師話佢一段唔知几長既時間內唔好再犯事就加番到50
↑我細佬都係咁 =.= 佢話而家46喎
如果係咁間學校整呢個制度出黎有屁用呀?
低過50就比次機會佢
(我知道冇比機會比既話負比你睇都有之 XDDD)
如果"比機會"呢句係呃人就另當別論

不過我都係睇死細佬要讀334架喇
sorry,講錯野,4應該冇佢份,得33 o者

大長今去到結局都仲用緊差d死又死唔去果條formula =.=
呢個叫咩寫作手法呢?
反復?首尾呼應?(我記得佢老母又係大難不死)

我覺得醫道會冇大長今咁收得
兩套都係韓國古代醫生,睇唔厭架咩
以前播遊戲節目又係咁,亞視已經播到冇癮無線仲繼續播

好記得亞視播還珠格格收視贏無線果陣一份報紙用既字眼
話無線輸到"慘不忍睹"
慘不忍睹,陶大宇咩
輸極都有4x%叫慘,亞視長期都冇20%算乜野?

>>April 30, 2005 at 2:54:22 PM GMT+8


2005 年 4 月 28 日 星期四 【晴】

返學校溫書冇限時間
所以就算較左鬧鐘8點半起身,結果都係癱到9點 @@
之前試過較9點10點醒架 XD

作文
試下用arthur kho d skills作描寫文
好彩有今日呢個機會比我試o者
如果唔係真係考果日用唔到咪pk...
我feel到派番黎其中一句評語係話有個修辭手法用得太濫 =.=

今日冇溫過probability ^____________^v
rono:「好手痕呀...有冇dee呀?想鋤」

http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=29147

我知佢諷刺d咩丫,咁又點?
中國真係有好多野值得認識值得威咩?
乜鬼野愛國思想咁巴閉呀,仲大過幫d智障兒童投入社會?
(國民教育中心個咪好撚大聲係威係勢咁喎,我想問果撻地原本間匡智松嶺學校去左邊?)
學人地既科技爭取一時既光榮都唔救濟下d貧民
(徐sir講既:扔支火箭上太空要用既錢=整一舊同等質量既黃金)
我以識唱國歌同身為呢個國家既國民為恥!
(識講普通話係好事,因為呢種語言有利用價值,第日出黎做野一定避唔到大陸厘)

>>April 30, 2005 at 10:45:38 AM GMT+8


2005 年 4 月 27 日 星期三 【晴】

本來上晝都好有心機溫書架
溫左陣probability就...- -

搭 車立 落教員室 XD
響其中一層撞到姚潔 @@!

下晝佢地食過番尋味搭多次
無獨有偶又撞到姚潔一次 @@
部 車立 響
恆:「超重呀?」
姚潔即刻黑面...

搵梁sir
「我今朝打去你屋企你發晒脾氣," 唔去喇唔玩呀!@#$%^&* "」
rono問番梁sir几點打去,話果陣佢未起身,嗌果個肯定唔係佢
梁sir:「我唔係咁小器覺得乜你咁樣應我,不過你都唔好咁對你daddy囉」

之後rono講左n次:「(雙手抱頭)真係唔係我黎架...」

「我打過去你屋企呀,但係點解打唔通既?」
「我今朝就返左黎學校...」

「係喎,點解你兩個又識得黎搵我既?」
「我尋日聽黃慧中話你搵佢玩prelim丫嘛」

張form要寫埋出生日期
年份果格冇問題啦
月...睇下錶,04
日...又睇錶,28
到rono寫
「喂,我寫左d咩呀?!?!」
唔緊要,錯一格o者,改番囉
冇問題丫,我今日16歲生日喎 XDDD

佢地話尋日7點比阿yan趕
黃盛麒同佢鬥串
(陳冬敏今日引述左佢地既對話勁多次 XDDD)
今日等人趕,遇著蕭太 -o-

痴線
本身諗住一兩日夠讀晒3本textbook+做past paper
聽日搞唔搞得掂book 3都成問題 =.=

re ceci:
leo不嬲睇人架啦
有d問佢答半粒鐘都唔緊要 -.-
不過...我尋日想講既野唔係呢樣 @@
係"讀書唔好尋根究底,不要問只要信"

>>April 29, 2005 at 1:34:02 AM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net