|
2005 年 8 月 14 日 星期日 【晴】
α3 23-27
打z master果關一開波全軍60%血,60% en,50% sp
我記得gaogaigar動畫係話用木星既the power幫手打隻野既
所以應該會打到一半無端端出event回滿晒所有野
既然係咁,回復之前我唔盡量用晒果50% sp就太對唔住寺田(開發隻game條友)喇
結果唔止回滿,仲全部人300氣力
到而家改爆左star gaogaigar同strike (兩部都等緊佢出改造繼承)
搞左成個鐘入高登d icon落msn度
好多個入唔到
用icon真係好過用表情符號~
有時d諗法用唔到表情符號表達(例如 , 之類)
覺得好似kira渣開freedom換sf咁
用過另一個system,咩都順手好多
本日文書好似超過一個禮拜冇店過嚕...
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=481020
呢d叫唔叫濫用互聯網?
之前見過d人上網問某地方點去,又有人咁好肯答佢
衰在果陣唔係user(而家係,不過都淨係做cdrom )
如果係即刻鬧臭佢
>>August 15, 2005 at 5:23:13 PM GMT+8
2005 年 8 月 13 日 星期六 【晴】
gsd
呢集比athrun表演
所以kira要讓下佢,打左rey成集都切唔到一隻手
佢兩條友都唔係路既
用盾頂住對方個盾,每人另一隻手都渣左把劍
但兩個都唔出劍劈人  
9射王合左體做impulse先追隻穿梭機
核戰機好似有2粒飛彈架喎,射中左條友都死硬啦
開几槍射佢都冇槍中
下集好似有人用大炮射plant
呢個9射王真係功不可沒
唔怪得之前頒2個獎牌冇佢份啦
athrun粒seed整爛左頭個傷口
佢比路人插左一刀之後一路都行唔到路要後宮扶佢
開justice之前突然間自己行左几步
原來仲未好番架?!
最尾真假女神鬥玩信號干擾 @@
繼續α3
17-22
zz一炮map賺6萬几銀(用左幸運)
唔知點解唔用幸運會有4萬几咁多
睇到明日香果句對白喇
cagali琴左kira一巴,明日香:「敵人d彈你識避,女仔琴你一巴就唔識避」
以前玩親機戰都skip晒d對白
真係miss左好多笑位
>>August 14, 2005 at 3:21:36 PM GMT+8
2005 年 8 月 12 日 星期五 【晴】
羽毛球班上到一半見到禮 高軒 拉登
所以完左之後我同apple搵埋佢3個一齊食lunch~
都好耐冇返教會嚕...
玩多次另一set 100樣
http://www.xanga.com/home.aspx?user=dannyng
好多題目都係為左湊題數 -.-
問完床頭擺d咩問床上面擺d咩 (可能問果個認為後者唔包括前者)
佢問有咩疤痕果陣我突然間諗到點解自己一跑得太盡就會肚痛
icq個info已經擺左自己個msn好耐
不過唔知點解今日突然間有3個人add我 @@ (之前平均一日冇1個)
睇gsd 43 raw
athrun響gsd第1次seed
暫時佢仲保持到"seed左就冇人夠佢打"既紀錄
劈斷destiny隻手即刻閃去同佢背對背
destiny隻手條割痕果度過一陣間至爆
日本劍道...?!
>>August 13, 2005 at 4:59:23 PM GMT+8
2005 年 8 月 11 日 星期四 【晴】
同阿媽同埋佢d師奶fd飲茶
勁有范進中舉feel
當然我唔似某10a狀元同范進咁白痴
一個下晝打左6關α3
有吉姆王用喇
有一關全部都係b社原創敵人
打到一半佢整左隻紅色野出黎,4萬几血,有3招map炮
一野掃死勁多人
load番前面避開佢既攻擊範圍
點知佢可以移動再出另一招,又死一批
冇計,重新玩過果關,響佢開炮之前用晒全軍既人搞掂佢一隻
諗住冇事喇
點知敵人隻大艦又有map炮,再 一批
save錯左,冇計唯有啃左果5萬几銀既修理費
有一招bug技:
炎龍/冰龍中左敵人d武器既特殊效果可以合體再分體,咁就解到架喇
超龍神未試過,我諗都得
部部機體武器改造費都係465k
唔知點解係炎龍冰龍特別多d,要500k,又唔知超龍神計邊部既改造
30關前要改爆strike所有野,如果唔係冇左改1=改5既優惠
仲有好多人(e.g.主角,gaogaigar,nu,鐵甲,三一,)都要換機之前改爆晒佢
邊度黎咁多錢
re owl:
東方日報既創辦人響創報之前走粉(好似係出報紙之後先比人拉),因而得名
>>August 12, 2005 at 3:08:41 PM GMT+8
2005 年 8 月 10 日 星期三 【晴】
羽毛球班
個阿sir几堂都成日講
「慘咯,你地咁細個已經企唔穩,人地老人家先企唔穩o者」
「香港學生運動少呀」
買書 @@
兩本phy係舊書都160,180
剩番一本chem既野未出
行一轉見到勁多熟人
我覺得phy果份野好似唔駛做...
全mc,有答案,仲有一堆題目係d未學過既野
白粉報:
「拔萃男書院10a狀元李立邦被問及"三司十一局"是甚麼時,一時無言以對
後來在同學的提示下才指出"三司"是政務司,律政司同財政司但他又指曾蔭權是政務司司長」
原來要無知成咁先有10a既
唔怪得我冇啦
 
http://www.honwingbookco.com/act02.htm
我應該可以羅6本
不過果疊講強國既書對我黎講都唔知係狗屎定係垃圾
邊個對d書有興趣就同我講啦
>>August 11, 2005 at 2:22:37 PM GMT+8
2005 年 8 月 9 日 星期二 【晴】
放榜
6人7a+3人6a
唔知點解前者會多過後者
mst今年差左
好多人既成績都差過預期...
仲有好多人羅到d好神奇(甚至離奇)既成績
進進:「language果關你過到喇喎」^__________^
BC6A
實力勁過我但拔唔到尖既人大把
(睇科中文就知啦,我篇文又唔係作得好,咁o岩個marker鍾意咪比個b我囉)
所以話我或多或少都有d運
廢柴考官聽唔掂d地道英文就f左人
bobby一定要check卷!
其實佢應該check埋中文
因為呢科既分數好主觀,但chem就客觀d
6b phy chem pm
同班既同學黎打個招呼
即刻羅4科既功課
最多guideline果樣最想一開波搞掂佢(機戰language:殺左佢升氣力),同時我覺得會用得最少時間
份野上面最少字果樣最唔想做+肯定需時最耐(機戰:大boss,要儲夠氣力用大招分几個回合打)
跟住rono佢地去迦密聖道陪人
其實好似冇野做...@@
>>August 11, 2005 at 5:02:56 AM GMT+8
2005 年 8 月 8 日 星期一 【晴】
羽毛球班
thats why i wasn't at school this morning
個阿sir叫我地做一樣野20次
我搞掂之後覺得一定有人未做晒繼續做住等其他人
原來個個都係咁諗,搞到一人唔止40次
imo training
又係果個成日爆咪既dr.chan -.-
顯然佢唔識分配每堂教几多野
3堂教combinatorics,前2堂d野都偏淺,又2堂都早成個鐘放
應該將d野pack埋一堂教快d丫嘛
今日d野難,應該分2堂慢慢教啦
有一題係咁:a0=2,an=3*a(n-1) for all +ve integers n <-個n-1寫響a既右下角,唔係a*(n-1)
find the general value of a(n)
份notes之前一路講緊d好深既野
果題佢就用番果d野黎解
駛唔駛呀?
所以我響"solution"呢個字前面寫住"on9"
舊年追kelvin d科大功課果個ms fong無端端4點几走入黎
可能佢見係dr.chan就以為今日又會4點零放
我同巴金都以為係追d人冇交既科大功課(巴金差最尾一次)
放左學先知佢只係要搵一個學生
我今晚訓唔訓得著呢?
又睇唔睇尋秦記好呢?
全ては等価交換だ!
我覺得"等價交換"4隻字有時係可以表達"抵死"呢個意思
(相反黎講,人地得到成就亦可以話等價交換,努力既回報)
不過今年唔見左果6份卷既考生
唔通又係等價交換?
佢地又係為左整唔見份卷而努力讀書?(假設佢地係正常人,肯讀書)
re co:
可能因為光秀廢所以c廠整招吸血比佢 @@
一隻兵可以吸2次,每用一次可以補滿自己條血
不過睇佢個衰樣又係闇屬性 打人之前要扣自己血 -o-
打三方原咪避左隻機械人佢囉
我用真實女而家幫緊zaft
4隻ps裝甲恰1隻同一堆冇ps
好卑鄙...高登d人話打4部ps甲果陣自己好少beam兵器
但我用果4部就成日都比人用beam打 = =
re owl:
你估我會唔會 到唔識問番人今朝講左d咩丫拿?
>>August 9, 2005 at 3:20:22 PM GMT+8
2005 年 8 月 7 日 星期日 【晴】
繼續戰國basara
闇屬性武器好武怖
每次出招都會扣自己血,要打中敵人先會回
一紅血就會好危險 = =
濃姬招大蛇打唔到忍者 -o-
紅血同時比猿飛佐助追住
諗住用大蛇搞掂佢再算啦
佢雙跳call隻鷹出黎就避左
仲係未知晒α3 d隱藏機點羅
不過算啦
如果呢集咁多勁機,少一隻半隻應該冇所謂
反而驚花多眼亂唔知重用邊部好
我開真實女
細佬開超級女
共通點:每人出最勁果2招都會
機戰例牌既 劇情:
某版叫我阻止十几隻gaogaigar果d原種(圓柱體形態)落地球
過左關之後佢地逐隻出番晒黎,強制落晒去
咁我打黎做乜?
又有一版隻半壞SRX一死就game over (R3果part已經唔見左,點解アヤ仲未死既?!)
第2回合強制比敵人打爆部SRX,過版
咁我又保佢黎做咩呢?
話時話,好似SRX比周圍4隻卒一人打一野都唔會死
re co:
>gsd
把劍比佢隻手急停...
鋸鐵果d機器都不停出火花架啦
seed第1,2集ps裝甲比實體刀劈都有 @@
g開始=g同埋打後既高達都係超級系 = =
gsd最叻用舊片 -.- 鋪鋪d機打交既動作都一式一樣 -.-
>basara
dunno...總之6爪真係勁過單劍好多 @@
濃姬係火屬性,即係好似真三果d炎玉咁 @@
>>August 8, 2005 at 3:25:58 PM GMT+8
2005 年 8 月 6 日 星期六 【晴】
一起身當然即刻dl gsd
金色高達唔驚任何beam武器,不過一劍即刻斷手
「剛才的要是激光炮那我就完蛋,你想這樣說是吧」
佢有少少自知之明係好事
路人果然敗家
比佢用爛既機體部份(頭手腳之類,因為佢同kira打得多)同武器已經不計其數
連核能機都可以比佢用到冇電
唔通destiny既核能差過2年前部freedom既核能?
http://tinypic.com/a2ufy8.jpg
power inducator
部destiny既設計都几
手掌有炮,但通常隻手都渣住武器,點射?
1刀2槍 2隻手點渣得晒?頂多同時開2把槍 @@
athrun換親ms都要比人洗一次腦先
去之前仲要攬下件後宮
搞掂半本日語初階
真係學得好慢 -.-
re co:
>gsd
路人果把係sword strike果隻cutter @@
所以kira夾佢刀背部機唔傷都好合理 ~
kira應該狼死d開sf中間果支大beam炮 XD
套套高達都有呢個問題架啦 @@ 盾硬過身體又唔用盾既材料造身體
athrun試過用zaku斬斷chaos個盾tim
>日文
你聽得唔清楚 XD
人地講咁快,聽唔清真係好正常
除非佢字幕都係咁寫啦 @@
>戰國
まつ=爆濃姬->爆前田利家
你用政宗出死magnum step好冇癮o者 - -
機械人你想佢有咩對白? XD
濃姬果招香魚跳好廢 - - 用黎打今川義元死左几次 -o-
>睇日文
都話我真係用日文輸入法 = =
xp本身有架
re co again = =
金屬同金屬磨擦...出火花都好正常 @@
由佢吹o者 @@ 由g開始高達已經變左超級系
re owl:
我點知你
因為ps裝甲 @@
路人一彈開都講左句野啦
冇電係因為用果個既問題 XD
>>August 7, 2005 at 3:32:12 PM GMT+8
2005 年 8 月 5 日 星期五 【晴】
去學羽毛球
著錯涼鞋要返屋企換
imo training
今日果然係教miscellaneous(雜不lung野)
講左成個鐘有關几時test,每個test既比重係點,etc
06 imo 斯洛文尼亞
07 vietnam
08 germany 「呢個吸引力大d喇」
09 spain
跌左份notes
唔知係咪自己既,睇下入面d字先
有寫住"dr. chan's on9 method"
哦,肯定係我架喇 
雜不lung=樣樣數都有
4條imopsc,4條唔知邊度黎
其中一題我本來做到架
睇漏一個字即刻錯,仲有個b part佢打漏野 -o-
日本播左gsd,greedland同高登即刻勁多人講
http://get.yourfile.net/yj64998.gif
空手入白刃
kira識功夫
http://www6.plala.or.jp/private-hp/samuraidamasii/tamasiitop/robotyuugoku/robotyuugoku.htm
(全日文既網頁)
先行者
美國講咩中國威脅論,根本就多舊魚
威脅到先算啦
re co:
阿媽靠大聲靠武力就贏晒 -.-
佢叫我教細佬,有得唔教? -o-
你錯好多grammar XD
所以打親三方原強襲戰我都盡量避開隻機械人 = =
まつ好多招都同謙信一樣架喎
普攻,神斬,神烈,basara技都係 @@
政宗用6爪好勁(第3招固有技=限時內6爪,不過一中招都會即刻變番單劍)
等緊佢個專用道具(永遠都用6爪)
有排至打得α3 - - 暑假既缺點,太多game玩唔晒
我用濃姬開機關炮屈死島津義弘,完全唔覺得難打
用其他人就知喇
re rono:
我想用 既 版
不過搵唔到個url
re owl:
我用正宗日文輸入法打架喎 @@
強國乜都衰過人架啦,駛你講 XD
>>August 6, 2005 at 3:26:26 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|