寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 1 月 16 日 星期日 【晴】

阿曉嘔...

進進:「兩個學生,老師鬧其中一個:你一拎起本書就訓覺,睇下隔離果個丫,訓覺都拎住本書」@@

feel到進進開始加快教最尾几課書...
o岩o岩完左ch.17抖几分鐘即刻開radiation @@
剩番廿几日返學,phy仲有3個chapter !@#$%^&*

又係d評論人地篇文既混帳文章 =.=
果篇評論文都識講啦
庖丁解牛成篇文得二百几字
佢寫几千字出黎把鬼 -.-
作為一個唔夠時間,讀每一科都要慳時間講求精簡既會考考生
篇野都係睇下算

做綜合改寫
睇漏左講d生果響樹上面跌晒落黎果句...
搞到寫左班細路朝早走埋去"摘"果字 -o-
之後派marking
賢:「有"摘"喎」
"答案不給分者" = =

用fx-3950p計bisection真係好方便 :P

對英文quiz
前几part肥西改左
賢高分過winnie!!!
所以個個section對完答案winnie都即刻問佢几多分 XD

廿個phrasal verb竟然比我o岩到一半 !@#$%^&*
狗屎運 @@
講真,我識既唔超過5個
賢o岩得3個比winnie笑 XDDD
唔記得係粉腸定肥庭:「如果我諗到要轉tense會o岩12個」
佢冇溫過
我果日有揭過下本grammar focus睇過下
law of diminishing marginal return 抑或 diseconomies of scale ? -o-

n個人冇帶book 1b
grace又教一堂通識喇~
解釋咩叫基金同基金既機制 @@

放學同肥庭講左陣電腦既大富翁
「用改建卡改人間5星級酒店做公園,呢招好賤」
「成日玩到嗌交,買左張黑卡
 『你唔好亂黎呀,等我放晒d股票先』等你放晒先我仲買張卡番黎做咩?」

行大廣見到co,威佢地
威聽電話
co:「女仔黎架?」
威即刻退避三舍 XD

婆婆打黎提我6點前打電話報名玩百萬富翁 @@!

「香港賽馬會提供既足球博彩統稱乜野呢?
 A.足智彩 B.足球彩 C.綠寶貝 D.(i forgot)」
揀左D果個,之後佢叫我輸入自己手提我打錯左,唯有再去報一次名
好彩打錯左o者~
上賽馬會個網見到"足智彩",再打去一次 :P

>>January 18, 2005 at 11:13:02 AM GMT+8


2005 年 1 月 15 日 星期六 【晴】

gsd新既op ed唔止兩首歌既節拍,連op個畫面都好快...
每一幕得一秒左右 = =
連不嬲果d "角色擺pose+機體出招表演"都係咁 @@
同埋個op暗示得太多劇情...

女神件衫好怪
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/kira_lacus.jpg
同前作果套好大分別架 @@
點解白色果件出面仲有條帶圍住成個人既? = =
條帶既兩邊響佢背面其實係相連,幅圖show唔到

http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/athrunVSyuna1.jpg
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/athrunVSyuna2.jpg
兩個男人既膽量真係好大對比~ XDDD

響遊戲王online同rono屈左勁耐卡~

婆婆睇睇下百萬富翁叫我報名上去玩 @@
報名熱線90030728
我都好想 :P
真係好睇運氣,especially d題目o岩唔o岩自己答
試過唔用任何錦囊直踩6萬銀
但係今日見到有條友答頭5題我已經唔識3題
我代入處境問左現場觀眾同朋友,仲有一題唔識答唯有棄權 = =

>>January 16, 2005 at 3:24:36 PM GMT+8


2005 年 1 月 14 日 星期五 【晴】

較左鬧鐘11點,in case太遲起身可能會返唔到補習
結果真係有需要用到個鬧鐘 !@#$%^&*

不過都係遲到左10 mins = =

教會今次個game同想帶出既野無關 @@
"7或7既倍數拍手"
錯果個同佢前一個抽簽
一個坐低擺個廁紙筒響頭頂一個射佢
即係錯果個有機會做射人果個~ XD

我大致明今次講既野掛...
耶穌同兩個強盜一齊釘十字架
周圍所有人都譏刺佢係神既仔就可以走落黎
「拆毀聖殿3日後便可重建」
唔係指果座建築,係耶穌基督

gsd好似有新op~!
我都唔知自己dl套raw片(冇字幕版)落黎做咩 = =
即日又唔睇,第二日一online就一定有字幕版架啦

re co:
我同釗係打左几日都升唔到龍之力 = =
之前我都練過几把龍之力,把把都係一兩日150 lv
bobby成日打機,唔似出得街多喎 - -

>>January 16, 2005 at 5:24:46 AM GMT+8


2005 年 1 月 13 日 星期四 【晴】

我係唔想比佢知
不過佢如果硬要知我都阻止唔到
亦都冇辦法知係邊個泄漏出去
肯幫我守秘密既人,我響度多謝你地

我諗大家對眼唔係盲,應該見到右上角寫左d咩(我講紅色字)
有人要扮啞繼續上黎睇我diary既話
係,我吹你地唔漲
正如whole school assembly好多人詐病
憑良心決定出唔出聲啦

compo
周圍個個都作得快過我多過我 = =
bobby唔隔行都寫左頁半 !@#$%^&*

我覺得genetic engineering果課同今日個econ test有d野几相似
一樣係叫你寫几個advantages disadvantages of sth
諗得野多,知識層面闊既人可以唔駛背書
一見到題目即刻識up几個羅到分既points出黎
不過我唔得...
睇左咁耐gundam seed
見到書入面果堆發揮題我都係唔識答 = =

鄭向然一野責落黎我膊頭
條腰即刻勁痛 >__________<
但係我好似不嬲都冇腰痛個喎...?!

揚同鄭向然飲一樣樣既紙包飲品
揚:「我咬飲筒,驚同你撈亂」
鄭向然又咬下佢自己支飲筒,「即係咁呀?」
笑爆咀 XDDD

高登好多人話籌錢幫bt upload果個人打官司 XD

放學,几個人去co屋企玩狐忍card game
張張都係日文,辛苦晒co喇 @@

威當黑
佢同李英睿玩左鋪,計damage冇左最緊要果張key card...

一開始唔識玩,李英睿佢地教教下就識喇~
好似我地咁根本就唔好玩...
几十個回合唔攻擊抽爆deck果下先黎打

都係遊戲王易玩+好玩好多~

遊戲王online有新update
d admin知道左好多人屈卡
所以set左用屈卡既方法抽唔到pack 3-5 (我原本都未有得抽4,5 @@)
不過暫時對我冇影響
因為我搵人正經打一鋪都係得pack 1,2
即係屈唔屈卡都羅到一模一樣既卡

>>January 14, 2005 at 3:43:09 PM GMT+8


2005 年 1 月 12 日 星期三 【晴】

今日凍過尋日勁多...><

re堂仲講緊果張ws
肥庭答點解個男仔會有衝動想同佢條女搞野
"雄激素"都講埋出黎 @@
果然係淫賊 -.-
尋日拉登講左個古仔,問我5條iq題
我轉述比肥庭佢地,肥庭答中左2個 !@#$%^&*
雖然中答案唔中位置

睇到份scmp真係好自卑...
5個字我唔識2個 /__________\

bio
又做past paper
不過今堂我地吹水多過做正經野 XD

英文個quiz超爆難 = =
phrasal verb果part廿條fill in the blanks
得get up果個識(好懷疑係送分...)
其他果d全部撞 @@
我覺得遲d對答案我地4個一中左d唔識既即刻會好興奮 XD

kfc話積(integrate?)左d唔知咩function會變成點
勁提個積字
tony:「織織復織織,木蘭當戶織...」
XDDD

你把神奇法則引申到意念之刃上了,意念之刃得到了龍之力。
真係好彩,差兩個屬性齊晒,咁都比我搏到...
剩番"超級"
釗就仲差不滅~ @@

釗把wp個龍之力練左几日都出唔到一野effect
所以佢懷疑究竟點先練到上去
今日終於唔到我唔信邪 - -
原來龍之力1 lv真係超爆難升 !@#$%^&*

夜晚
阿媽有個fd(就係阿媽之前問過我同唔同佢個女補習果個)搬屋,請食飯

細佬係都唔肯羅埋件褸(我諗佢知出面凍) -.-
要我幫佢羅埋

嘩...死喇
唔知溫唔溫得切econ呢? = =

行出廳,咁o岩亞視播緊新聞
果段新聞都算好彩...
比咁少睇新聞既我發現到
或者好彩既唔係段新聞而係我
↓就係呢單野
http://hk.news.yahoo.com/050113/12/18hq1.html
我頂!!!
個廢柴政府平時做野唔見佢咁快手
而家做呢d保障娛樂集團(多數都係有錢人)利益既野就咁快手架? -_____________-"""
條友仔比人捉到upload 3套"版權屬於美國電影協會所有"既戲
(留意,佢係衰"發放",即係如果好似肥庭咁set upload 0k我諗就冇事
 不過全世界個個都upload 0k後果會點大家都知)
版權持有人唔響香港佢都捉得?!?!
嗯...gsd...
要買定舊大磁石準備好隨時physically format HD先得~! -o-

高登d人既反應:
 全香港用bt既人數以萬計,冇咁易捉到
 六合彩夠難中啦,大家咪一樣期期買,為左搏個萬一丫嘛
 捉到好易,但告唔告得佢入就冇人知

http://www.3zonehk.net/php/files/l969081103985743_2xnh.jpg
買果堆lego用左几多錢? = =

re 神june:
仲以為你咁死蠢唔識開icq2go
睇完你diary先知咩事 @@
係咪個網頁一有icq 3個字母就會比學校既過濾軟件隔走?
雖然我呢d乖學生唔會響學校開icq :P
不過呢樣野好似對我有少少用...XD

>>January 13, 2005 at 1:37:00 PM GMT+8


2005 年 1 月 11 日 星期二 【晴】

進進:「1月28號有個感恩崇拜,本來唔駛返學既,你地唔好又病喇」
ck:「哦咁得喇,果日一定大把人病」
@@~

maths果堆stat真係易做錯 -.-
我未必會響mean果度計錯
而係入錯一個data...=.=v

好冇incentive
勁唔想做paper3...

form period講grad din既野
商量送咩比d老師
肥庭:「一張心意卡」
佢細聲講,冇所謂
我大聲講,都冇所謂 :P
當然我同佢都係吹水啦 @@

落左堂仲講去到之後點...
唔知點解講到化裝
我:「你唔可以唔化裝去」
區永恆:「係囉...」
kooby噴野...
「原來佢仲唔明」
XDDD

kooby改佢自己份paper 3 pastpaper
我好似冇寫過信比人
羅唔到果2分都好正常~

derek請大家食薯條~
區永恆:「睇下,你一包薯條就換到人咁多句多謝喇」
derek:「乜你咁衰架...」
我:「嘩請客!」

進進:「你用李嘉誠既收入去計你納几多稅,一定破產啦」
先唔會破產~ XDDD
我econ堂好留心聽grace講野架 :P
李嘉誠果堆cheap友周不時買埋d豪宅靚車
收入-支出=0,駛乜交稅

assembly
睇跳舞
我:「坐第一行訓著左係咪好discourage佢地?」
alice:「係」

咁我訓一覺囉 XD

music contest合唱組輪選
好似一睇&聽就知決賽會見到d咩人上去唱 @@
唔係既,估到一部份多數有份同多數冇份既人囉

返屋企坐低一陣就訓著左 @@!
呢排日日返到屋企都會想訓覺既?!
我真係 支力 得滯...

re winnie:
我知自己成績已經唔算差
所以唔想因為科英文d左而唔開心(都冇話咁樣好開心呀! =.=)
響學校中文e係有得救
周sir都講過啦,會考既grade應該會高過學校羅果個
英文d就多數係咁先 = =

>>January 13, 2005 at 8:46:43 AM GMT+8


2005 年 1 月 10 日 星期一 【晴】

作完文做paper 3 = =

今次篇作文一開始就諗到點寫! @@
不過後勁不繼 /________\

周sir今日話比我地知每個人各自既分數
我果然係庸材!
夠晒狗運
119.8佢計我120
c到喇 ^____________^v

bobby話考完05CE之後再去報CE英文搗亂 =.=
例如group discussion講中文喎...-.-"""

冇帶pe衫
諗住唔返去羅
不過有人提我今日有考試...= =
唯有返去羅啦~
橫掂半個鐘來回 :P

jeff響隔離班知道英文點cut grade
差兩分c
以我level算係咁啦
一科好彩一科唔好彩,平衡番
再努力少少,CE咪追到阿bug囉

大檸樂!
得番几個月邊有可能谷到英文 =.=
希望學校既英文真係難過CE啦
英文始終係我最大既敵人

leo教完書,而家開始堂堂做past paper同溫書~
六隻腳趾同先天性糖尿病都係dominant allele?!
好得人驚...
我覺得人既genetics一開始冇上列果兩樣野
係原之彈一類既野引發mutation整左d唔好既dominant allele出黎

pe落堂果時鋼棒叫我地執番d墊
區永恆走過黎伸隻手落張墊下面扮幫手
↑肯定佢隻手冇店到張墊!
 可能佢用超能力我唔知,搞到錯怪好人
錢煒易又走左過黎
我見唔到佢隻手,所以佢係咪同區永恆一樣我唔知
我同區永恆講:「你咁想幫手搬我放手喇」
張張墊都有人搬緊
我唔明點解佢要咁無聊走黎幫手囉
咁鍾意搬,我比佢求仁得仁又點話
區永恆:「嘩danny好賤」
不嬲架啦,我認架
睇對住邊個既o者,對方好人我咪好人囉
錢煒易同區永恆講:「你點可以咁講野架,因住人地個diary...(略)」
區永恆同我講:「對唔住呀sorry呀...(略)」
一日發生過d咩印象深刻或者想講既野我咪打出黎囉 <-大家嫌唔嫌我"尋"?話晒我都成日講呢句
作野抹黑其他人係佢兩個既興趣,我不屑

從此以後我呢個diary唔會再出現"區佬","cyrus","philip"呢d名
(except:引述對話,或者第日識到其他叫做cyrus或者philip既人)
取而代之係"區永恆"同"錢煒易"

白痴...
我pe堂點解唔羅埋個書包落更衣室?!

睇music contest
篩選?初賽?

坐低左
有個人想坐入面d凳,問rono借條路佢行
rono即刻撐起雙腳欄住佢 XDDD

brella走入黎比左罐汽水我 <-佢話之前問左n個人都冇人要罐野...
佢問我:「你黎做咩呀?」
我:「得閒冇野做」
rono:「你唔識講野呀,你應該話"黎捧你場"」

我pass罐野比ceci
ceci:「罐野邊度黎架?」
我:「唔知呀,有人擺左響度,又冇人喎」
彭狗:「你飲啦」
rono:「你唔識講野呀,你應該話"特登買比你"」

勁眼訓...

完場
rono想比罐野肥庭
肥庭:「有冇落毒架?」
rono:「你睇我為人就知我唔會啦」
佢地即刻勁大反應
因為冇人信得過rono既人格 XDDD

re owl:
如果中文個c係"120或以上"黎cut咁我咪冇囉...

>>January 11, 2005 at 3:53:26 PM GMT+8


2005 年 1 月 9 日 星期日 【晴】

grace:「你地個班主任正式隱形富豪黎架」<-佢自己就係現形 XD
佢話進進入黎mst教書果陣已經買落一堆匯豐既股票
匯豐每年都派d比佢,而家儲埋儲埋几萬股 @@!
肥庭:「匯豐大股東...」
grace:「每持有超過1%都要登報紙,匯豐到而家發行左几億股架喇」
原來進進呢個股東都唔係咁大o者~

kfc就黎教晒成個maths syllabus @@

周sir講cut grade
「xxx-119係d,120-xxx係c,(略)」
jeff講起b班好多人羅a <-因為婧婧份卷淺,比分又鬆
咁o岩周sir又話好少人a
我舉手
賢:「你同佢話b班好多人a呀?」佢至夠疆咁講既o者 =.=
我想知119.8xxx計c定d = =
其實都冇需要問,反正一到22號就咩都知道晒

"美中不足"首歌最美中不足既野就係把女聲
由此可見,個歌名改得好恰當~ XDDD

進進寫左cut每個grade既分數響黑板
區佬即刻爆一句:「阿sir,cut低兩分啦」

呢句真係最大公無私,最考慮後果,最為他人設想既建議呀!
如果進進真係為左你而cut低兩分你估會發生咩事丫拿?

jeff好慘...
佢同f.4上學期一樣,有几科都差少少可以高一個grade

alice話我一行近佢佢就會講錯野
嘩,個地下真係硬喇 XD
又唔見lily講錯野?
我又冇事喎,係佢咁奇怪咋嘛
佢講埋呢句:「擺明係你有問題」
哦,咁我明喇~
原來正常既佢係會成日講錯野既 @@

current大得滯熱熔左包電線果層膠 !@#$%^&*

細佬話成日上黎打機個同學係夾硬要上黎
嘿...
下次見到佢既話
少少武力係必要架喇,對付呢d厚面皮既人
佢冇理由會咁蠢比自己屋企個電話我搵佢老豆老母投訴丫

>>January 11, 2005 at 11:08:01 AM GMT+8


2005 年 1 月 8 日 星期六 【晴】

一online釗即刻同我話2分几dl完gsd第13集成個file @@!

呢集既主角係d舊人~
都ok好睇 ^^

議長係基因專家 @@
好有知人之明...
艦長:「我最初也不明白為什么被議長選作impulse駕駛員的是shinn不是rei」
即係話shinn唔爆seed就好廢 XDDD

沙漠之虎隻手好得意 XD

成集入面kira得一野打唔中敵人
避得開果個敵人有前途呀,好可惜...
臨尾几槍真係射得樣衰左d

細佬玩番ps好多年前出既digimon world <-養一隻野帶住周圍走
隻機械飛龍屈機...
樣樣能力都7字頭
冰招麻痺敵人+威力最勁既機械屬性
用左某一招個畫面就會移錯角度搞到咩都睇唔到
但係佢咁都贏 = =
雖然唔夠究極比多屈,咩效果都有,招式又勁

呢隻game個idea几好,不過d續集已經冇佢咁好玩

遊戲王online
同賢係咁拖時間打輸屈卡

講起黎真係神奇
下晝同賢打咁多鋪快速屈咁多卡 <-三盤兩勝是但一個輸2鋪都可以抽3張卡
就係羅到有用既唔多
夜晚同rono打左兩次三盤兩勝
兩次都係打足3場先分勝負,比我執到張hurricane
(魔法卡,城之內有,場上所有魔法同陷阱返去持有者的手牌)

>>January 9, 2005 at 4:35:36 PM GMT+8


2005 年 1 月 7 日 星期五 【晴】

alan cheng:「你學校d miss(以前佢話"阿sir"架 @@)會話咁咁咁,錯架,不過你唔好督穿佢喎
 遲d如果你考返黎marginal case佢會唔比你原校升中六,佢好記仇」
↗佢講呢句之前我仲以為唔可以督穿既理由係"由得d同學錯" @@

返屋企中途有兩個人叫我帶佢地去大埔墟麥記
諗住唔經北京桌球城,試下去自己冇乜行過果條路
居然就咁比我搵到由屋企去火車站另一條短d既路線 @@!
^__________^v

教會好似個個都叫我daniel = =
可能好耐之前自我介紹我已經讀得唔清楚個名 @@

mud
超爽! ^_____________^
gla開xunbu war,得我同佢打
限時半粒鐘,我地4個字之內打晒 @@
其中一隻ghost打爆左我把own wp
有d狀態唔想relogin整多次
所以去搵果個npc羅番把就算 (仲要咁o岩羅到一粒菩提子去贖)
打完d ghost再執番斷左果把relogin變兩把own wp玩二刀流 XDDD

你把神奇法則引申到意念之刃上了,意念之刃得到了不滅。
正呀!!!
不過不滅淨係防到打斷
防唔到人地燒左把野或者搶走既pfm,所以我唔敢渣做正手robot -.-
早知就裝晒d wonderful rule比把劍啦...

細佬好似溫緊書
佢搵到兩句野好好笑既比我睇
"周族始祖為姬棄" <-咩話?! 成個家族都係機械人? @@
"周文王姬昌" <-哦,機器既其中一個子孫叫機槍 XDDD

http://www.cityu.edu.hk/dao/game/lunchboxV1.swf
我最遠去到剩番廿秒就輸左喇...
如果mud入面有呢類game我相信冇人會輸,因為可以set robot XD

re owl:
呢個我就唔知喇

re christo:
駛唔駛咁謙 = =
個個一開始都係唔識踢波架啦
你有豐富經驗點都好d @@

re 神june:
我體能差,玩田徑次次最廢果個就唔開心 =.=

re 巴金:
可能人地覺你唔覺...

>>January 8, 2005 at 6:48:17 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net