寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 2 月 15 日 星期二 【晴】

朝早見釗玩snow尋日玩果個咩100條問題
我又玩下
http://www.xanga.com/home.aspx?user=dannyng
我發現自己個xanga account有另一個功能:
呢個日記既"影武者"
有長篇野就扔過去,貼條link出黎比大家禁過去睇 XDDD

突然間想睇番克魯澤響seed最尾一集出左果半塊面
(前几十集唔係有面具遮住就係刻意避開影佢塊面既鏡頭 -.-)
我發現佢塊面具真係好硬 @@
克魯澤坐響部providence入面
部機比genesis大量gamma ray插穿,爆埋炸
點知到最尾播ending歌,佢塊死人面具仲完完整整響宇宙飄浮
如果有ms或者城壁堡壘用果隻材料造,防禦力當堂屈晒機 = ="
穆個頭盔弱少少,食左兩隻艦既陽電直炮仲保持到一個完整既頭盔形狀 @@

無聊睇下atv既遊戲王
好似播左几集架喇 @@
遊戲變左男聲
早就應該咁做啦!
法老王要man少少至o岩架嘛,有乜理由搵個女人配丫?
(tvb播gundam seed都有類似既問題:配左把女聲比yzak)
我諗佢會播50集倒啦,去到打完決鬥城市

>>February 16, 2005 at 3:49:09 PM GMT+8


2005 年 2 月 14 日 星期一 【晴】

尋晚無線播個唔知咩風水迷信節目
唔知點解搵左曹博士上去講science同迷信野玩對抗 @@
「α,β,γ係輻射黎既」
打字幕條友仔唔知痴左邊條筋整一句:
"α,β加起來是輻射" =.=
gamma=加埋 XDDD

冇份參與sports day既人返去有咩意思呢?
睇人比賽?
年年都係咁,睇2次已經算多啦
前4年我仲去足晒,蝕都蝕晒比佢

最記得某一年几隊老師玩4*100接力
校長大人既"所謂高層隊"贏左
果隊有鋼棒(好高層咩?)
一個大學生嘉賓(好似係校友,乜突然間升到咁高層既?)
同埋唔知邊個,總之成隊得一個跑得"叫做唔係咁快"囉

睇鬼呀?係人都知高層隊贏硬架啦
其他几隊全部唔知跑緊定行緊
臨尾陳黃麗娟仲好意思話:「有佢(嘉賓)幫手先贏到」
睇下佢唔係校長會點?前3棒拉遠距離都包尾呀
所以我超唔gur呢場馬 馬留 戲
為人師表做埋d阿諛奉承既榜樣教壞全場學生

咁多同學請假,成朝早淨係見到巫瑩一個online =.=

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=385448
仲離譜過前几日個"jenny" -.-"""
一來曬命
二來,咩叫"一次半次冇所謂,多就唔得" ?
佢咁樣同袋住几萬銀因為跌左一毫子喊苦喊忽有咩分別?

個几鐘教60頁notes !@#$%^&*
人地考試一分鐘一分,佢一分鐘一頁

re christo:
html tag要咁寫:<font color=red size=64></font>
forum就通常用 [] 多
窒得好丫 XDDD
我都有諗過覺得好奇怪,藺相如几時做左將軍架?!

>>February 15, 2005 at 1:04:51 PM GMT+8


2005 年 2 月 13 日 星期日 【晴】

嗯~今日係咩日子呢?
細佬生日
seed既自然人響呢一日扔核彈上plant炸左junius7(mainly民區),呢鑊慘劇是為"blood valentine"
athrun阿媽死忌 @@

leo遲到 -o-

一提起長頸鹿我即刻諗起薛凱琪 XDDD

究竟謝承恩講左句乜野令佢地咁大反應?!

leo講左個唔知咩pro term,好似係"s乜鬼野 cells"
「你考試寫body cells就得,做醫生果d既要識呢個term」
係時候引用下尋日聽唔知邊個講果句:不求高深但求高分
對我呢d自命為凡骨既渾旦黎講絕對係至理名言!

"conflicts between genetic modified humans and the normal ones may lead to war"
criticisms of genetic engineering我如果寫個咁既point真係誇張左d...XDDD

leo請食金莎~
我即刻講自己早几日響高登見過幅影到金莎入面有條虫既相(應該係一條唔係半條) XDDD
however,我有check過先食

alice今日講左做左好多蠢野
可惜唔記得晒同埋佢叫我唔好講出黎 - -

蔡榮早晨呀~
個補課9am-1pm,佢11點几至到
仲一有電話即刻行出去聽 @@
女朋友call得咁密就咪鬼返黎啦 XD

細佬:「我生日,不過唔志在生日旦糕」<-想講志在封利是 -.-
哦,咁生日旦糕都唔好買比佢喇~

溫書既plan嚴重脫期...= =

re owl:
會展對住個海咪大風囉 @@

>>February 14, 2005 at 4:39:51 PM GMT+8


2005 年 2 月 12 日 星期六 【晴】

屍衣講座@會展

朝早冇睇電視唔知temperature著得2件衫
聽日病多鑊都唔奇 = =

唔知點解我近排成日將屍衣呢樣野link左去hunter既"地下拍賣會" @@
話說個地下拍賣會係由黑幫主持
幻影旅團想要其中几樣拍賣品,就去破壞呢個活動,殺左唔少人
黑社會知係旅團搞事即刻懸賞追殺
古拿比加同旅團有仇,知道拍賣會係一個殺團員既好機會
就短期內將自己力量催谷到足以單挑殺死任何一個團員
結果黑幫既主要勢力全滅
古拿比加殺左2個旅團成員(剩11人),不過比旅團知道左佢既致命弱點隨時會死
未死又有露過面果d全部出晒假屍體詐死
拍賣品既實物比旅團偷晒
唔知內情既其他人個個以為拍賣品冇事
出巨額買晒d短時間會消失既複製品返屋企

我自己都覺得個比喻唔多恰當:
屍衣=拍賣會
考評局=黑幫
多數考生=買錯假野既大眾
少數成功人士=古拿比加
補習社=旅團

kevin ko果几個字時間根本係推銷緊自己 -.-
「有補開我既同學舉一舉手唔該」
坐響度睇好似好多咁
我懷疑只係每個唔知几大既area入面有一個舉手,平均分布搞到好似好多咁
「得啦,差唔多個個都係喇」
唔好吹水啦,我唔信"大埔某名校"有一個form超過10人幫襯佢喎

仲有d加大你憂慮既心理手段,目的當然係昆你幫襯佢
 屍衣講座係教人點溫書,所以冇人會溫晒書至去聽既
 所以佢就專登問几條問題,比d冇一個o岩既options你揀
 你覺得唔對路都揀左是但一個答案
 聽佢講知道錯左,就會有錯覺以為自己好唔掂

「從來只有同學話我播video你地轉去x補習社幫襯x老師,冇相反既」
佢都知自己衰哩~ XD
我夠淨係聽過人地用"全live"做賣點啦
邊有聽過人話"求學不是求真人"將播video講到好光榮咁丫?

show左段video
超,同grace lo講d野咪一模一樣
不過grace用海水舉例
佢就賤格左d,話36 24 36既女多人溝就scarce

計起上黎grace既教學表現勁佢多多聲啦
舊年40隻a,當佢教兩班,即係40/8x差唔多一半
條所謂補習天王教百几隻a出黎,學生人數肯定過千,除開唔知有冇10%呢?

f.shum上下晝兩場講左n次同一句野:「呢d你唔識就返學校問老師啦」=.=

佢上下晝用唔同wording講同一件事
上:「我舊年都tip過呢題,不過tip唔中 (略) 今年我會再tip」
"過而憚改",一錯再錯,就算勇於認錯都冇意思,同唔同意?
下:「呢題舊年好多老師包括我在內都有tip過,不過佢冇出」
同樣話緊自己tip錯題,將focus落左去出卷既人果度,卸膊 @@

derek liu話04其中一題要寫某樣野(topic x),題材夠爆炸性
k.oten話topic x牽涉鬧老師,係考評局借刀殺人既陷阱,閱卷員睇到會唔gur
contradiction,我信得邊個? -.-"

d所謂"名師"既宣傳字眼真係咩都講得
以上面兩者為例
份場刊寫derek liu皇仁同港大畢業,又律師資格又剩
k.oten讀band 5中學,屍衣英文羅A(01)
高招,原來無論條友響好學校定衰學校畢業都可以寫出黎做賣點 =.=

上晝咁多人出過聲
我個人覺得淨係wilson liu同dick hui兩個聽左有用囉
(如果k.oten同derek liu是但一個冇出黎,我可能會比單方面意見誤導以為有用)
講完真係令我充分感受到自己係"族庖月更刀"...=.=
或者未至於族庖咁差既,"良庖歲更刀"囉,一定差庖丁几十皮架喇
面對maths既考試,應該用考試既technique
好似我咁樣用蠻力死計仆直
會衰唔小心(呢樣我弱項,冇得救)
夾硬做又間接導致冇時間check卷

arthur kho身體不適冇到
失望...
我見下晝冇佢份先咁早到 -o-

徐迅果然名不虛傳,真係好廢

黎亮講得冇錯
ken chan係 也母 型
mc chan教書好似講武俠小說
兩條友本係d冇人想聽書,靠notes贏人既
=_________________=

8點几去住北角既舅父度拜年
几個大人圍住張台講野
好彩係d我有得講埋一份既野,唔係實悶死 = =
細佬訓左覺,結果冇去都有利是逗 -o-

gsd phase 17
首 靜夜 remix 好難聽呀 -.-
main pt係偽女神唱
片尾寫左首歌譯到超核突既英文名
"quiet night CE73(指版本)"
silent得唔得呀? =.=

女神唱歌既風格係柔和
假野remix出黎果首快歌唔知應該話溝仔feel定係hyperactive -.-"""

兩個修理工人響度傾偽女神個演唱會(睇黎佢地唔知果個係冒牌貨)
甲:「她曲風變了不少啊 我覺得和以前相比現在這樣也不錯」
乙:「感覺好像更年輕了,最近更可愛 而且這次的衣裝不是更大膽了嗎?」
殺!!!
不過官網既人物設定都話假野比真果個女神更加吸引到群眾 -o-
甲:「是啊是啊 還有胸部 還真大啊」<-o shit! 日本人真係好鍾意講呢d野 -.-
athrun行過聽到,即刻走埋去
「savior的整備紀錄呢?」借d意講公事 XD
乙:「呃,在這裡」
甲,乙鬆一口氣
乙:「是他未婚妻吧,真羨慕」<-原來seed入面解除婚約單野冇人知...
甲:「要不要把savior的電纜拔他兩三根?」<-fu_k him! 最睇唔順眼呢句
athrun:「我聽到了,你們兩個(甲乙震得好犀利 XDDD) 包括剛才全部」

>>February 14, 2005 at 9:56:26 AM GMT+8


2005 年 2 月 11 日 星期五 【晴】

細閱以下一段文字(from高登,高登既人又轉載自唔知邊度) :
 主題: 我去city super買左幾十蚊野 主題舉報 | 主題管理
 我去city super買左幾十蚊野,但我男友眼白白睇著我俾錢都唔幫我俾,我覺得佢幾cheap.
 我買左幾包零食,佢都有份食同俾意見,跟著就排隊俾錢喇,咁個cashier話$63.8,咁我就好
 自然Q埋雙手等佢俾錢喇,點知佢好似無意識咁,郁都唔郁,咁我扮攞銀包出黎等佢醒目下
 喇,佢都仲係咁,我咪自己俾law....
 雖然買野之前餐飯&買野之後齣戲都係佢俾錢,(d零食都係睇戲時食,佢都有份食ga ma)
 我都係同佢開始左無耐,真係要諗清楚同唔同佢一齊呀! 總之$63.8就睇清楚佢喇
 JENNY
shit!
睇完火都黎埋
我既評論base on "個男仔唔係太過有米"既假設 (如果係就男仔唔o岩囉 @@)
"好自然Q埋雙手" <-咩心態...
原來一對情侶出街,男仔出晒所有expenditure響佢眼中就唔cheap喇 -.-"
佢都識講啦,買野之前餐飯同睇果齣戲係佢男友比錢
男仔已經出左大份,佢出細份仲咁不滿,要上網鬧衰個男友
(我以旁觀者身份先會理d咩大份細份,比我係當事人就唔會)
應該話"總之$63.8就睇清楚個女仔"先o岩囉
如果你地覺得以上個女仔冇唔o岩,我只可以咁樣推測:
你係男->1.你知道/認為自己好有米,用銀彈溝女對你黎講濕濕碎 或 2.你結左婚都整定要做老婆奴
你係女->你真係影衰晒香港女性,唔駛搵男友/老公架喇,嫁比疊錢終老好過啦
(如果個女仔真係好窮,佢可以唔玩呢d高消費既活動)

睇殘酷一丁
細個聽到首美少女即刻起晒雞皮,今日又有人唱 =.=
李克勤:「咁你覺得你係咪美少女丫?」
唱者:「係」
頂...佢真係都算喇,而家唔係丫嘛 =_____________=

「你知唔知咩叫失戀?」
「男同女分開左囉」
「果d叫分手」
失戀都唔知咩黎響度唱失戀歌
6歲果位小朋友做得好!
我有少少懷疑係佢父母等錢駛叫佢去玩 -.-

http://www.eddiezone.net/flashgame/airport_logistics.swf
機場送貨 flash game
超難玩 =.=

>>February 12, 2005 at 4:46:33 PM GMT+8


2005 年 2 月 10 日 星期四 【晴】

11點起身
3餐時間:12pm 5pm 11pm
好明顯係jet lag XDDD

響greedland搵到個在線睇動畫既網
連26年前既機動戰士高達0079同埋最新既gsd都有 @@
仲要咁多集齊晒果下好野
大家慢慢欣賞啦~
http://home.zccn.net/skysk/go/movie/index3.asp

http://forum.hkgolden.com/upload/05021133313-114029.jpg
嘩,大特價喎 XDDD

http://forum.hkgolden.com/upload/05021023634-104498.jpg
zeta...
日本竟然係第一個開發出ms既國家 @@!
(我諗msz-006果几隻字係有人改圖果陣加上去,原本應該冇)

>>February 11, 2005 at 4:47:19 PM GMT+8


2005 年 2 月 9 日 星期三 【晴】

一起身見到個銀包響枕頭底
我尋晚明明冇擺響度個喎...?
羅番出廳,細佬羅去開鐵閘比我發現到
(到下晝佢走左出去我至知原來佢開左我冇鎖番)
哦! 我明點解個銀包響度喇 @@
原來阿媽要我收埋個銀包唔好比細佬開門出去 = =

爸(問細佬) :「(隻雞)同你食開果d有咩分別呀?」
我:「一聽你咁講即刻知隻雞響大陸買」
見d菜個樣都有d唔同,原來響香港買既 @@

又試溫緊書比人鬧 -.-
大佬,個廳開住電視我溫咩書呀?!
響房又比人話我玩話我打機
自己一味響度9up,自己講晒,靠自己估,死都唔聽我解釋
一個section讀左一半停左聽日要再讀番前果半先記得d野架嘛
而家我又唔係一兩點至訓
放緊假喎,而且我今朝都好晏至起身,夜晚遲d都冇所謂啦

http://forum.hkgolden.com/upload/050210144844-111362.jpg
3 2 1
6 5 4
9 8 7
跟呢個順序睇果9個格仔,就睇晒成套機動戰士z高達架喇 @@ (大約廿年前既動畫 XD)

>>February 10, 2005 at 4:04:46 PM GMT+8


2005 年 2 月 8 日 星期二 【晴】

今朝一開機個防毒即刻同我話detect到一隻毒 !@#$%^&*
乜新年溜溜整d咁野呀?! = =
即刻full system scan
23隻infected file -o-
好彩全部都clean得晒 @@

今日對我黎講冇乜節日氣氛囉...
除左夜晚去左一家人屋企拜年之外
又係可能會搵我幫佢個女補數果個姨姨

起身直至夜晚我出門之前都冇開手提
我心諗:好似好耐冇叫過我交電話費喇喎...
一開機即刻有個新message,就係講呢件事 @@

返屋企,爸又提返鄉下
話聽朝7點起身返去
好呀,鬥早丫,驚佢6點起身執野所以我5點出門口避禍一定冇事
佢試過講明「我話知你讀書丫,總之xxxx」唔比我讀書既
但係大家都知剩番唔夠90日就會考
返鄉下一來阻我一日時間
條x街今日要昆我就話即日去即日返o者
去到我証件又冇錢又冇
佢反口要我響果度過夜我吹得佢脹咩?
我返鄉下不嬲都會水土不服
尋日病左今日至有少少好番既跡象
我唔想3個禮拜內病3次呀!

好野!!!
正當我諗緊上面果堆野唔知聽日點算好既時候,阿媽突然話我知一個好消息 ^^
媽搵番我同細佬既証件出黎發現過左期
兩張回鄉卡都係04年12月唔知几多號
細佬張回港証05年2月8日 <-冇錯就係尋日 ^____________^v
連早起身都慳番~
拿,老豆最好同我蠢少少,唔好經過今次學精左d咩呀 (之前好似有經驗 XD)

re owl:
我老豆唔知呢件事咪冇所謂囉
而家我一萬個理由唔返去喎 @@

>>February 9, 2005 at 3:52:59 PM GMT+8


2005 年 2 月 7 日 星期一 【晴】

高軒打黎話出去羅影印左既野
叫我駁比jeff
jeff話要做家務,唔得閒黎
jacky即刻又話自己要做家務,有人信佢至奇 -.-

約好左1點去羅
我冇睇鐘搞到冇左件事 !@#$%^&*
點知間野真係好準時
講好星期二下晝2點羅得就唔會1點 @@!
我1:5x去到佢都話未影好叫我地等多陣 =.=

jeff問我溫左几多書 =_____________=
bobby:「danny串嘴喎」
串嘴就係好似佢咁樣唔溫書啦 -.-"

d notes好cheap...
隔几頁就整一句 "非xxx學生請切偷看 除非你自願內疚 無法面對群眾"

聽到一件事,諗到几廿個area既野

「我有去過呢d workshop,所以佢地打心理戰我即刻睇得出」
可能因為我睇得hunter多
所以就算冇去過果d乜鬼野workshop都睇得出
動漫畫萬歲 ^__________________^v

原來d人真係有用到某種影響人地心理既手段
仲以為我小人之心到一個咁恐怖既程度 = =
好彩唔係o者~

咁做法其實好傷身喎
效果又好有限,至少我同另一個人響聽到之前都唔知道有d咁既事
進進舊年都成日講:「你真正既競爭對手係出面几萬個考生」
咁樣作賤自己去塑造一個咁既形象同人玩心理戰,值得咩?
我淨係諗到3個可能性:
1.同我講呢件事既人只係9up吹水,目的不明
2.果個人真係咁蠢走去做埋d咁唔抵既野
3.佢其實別有用意,想間接陷害其他人 (我係兜好大個圈先諗到呢樣,所以冇乜可能)

間接做出黎既野,效果永遠都比直接既勁好多

可能我今日轉數突然間快左,諗得太多野

媽成日講佢一個fd個女以前應付會考晚晚較几個鬧鐘起身溫書
我覺得好成績唔係靠咁黎個囉...
年年睇報紙電視,10A既人個個鬼打冇咁精神,完全唔似挑燈夜讀既
再睇埋果個女仔考出黎既成績
個例子對我真係完全冇說服力囉 XD

arthur kho堂堂都無端端背d弔古戰場文出黎dum波鐘 -.-"""
以為佢一句起兩句止架啦,次次都整到十几廿句 =.=
真係有料到既野又講得咁快 <-雖然份notes有齊晒
一寫錯字要改即刻miss左成大截野 -o-

佢教教下將進酒突然間渣兩枝筆敲下張台敲下個visualizer
學古人將d詩詞當歌仔唱,笑爆咀
alan cheng話d人對住部錄影機講野成個傻佬咁,就係咁囉 XDDD

每一堂到最尾佢都會講番句byebye
佢唔係expect我地byebye番佢呀?!

我一行出廳,媽即刻問:「你聽董建華講野呀?」=.=
好似有新聞報告講老董d乜野新春9up賀詞
新年見著呢件野都唔開胃 @@

>>February 8, 2005 at 4:04:53 PM GMT+8


2005 年 2 月 6 日 星期日 【晴】

又病過 >______________<
我懷疑係上次未清得晒拖到而家至復發...
爸,媽,細佬全部都出事
所以阿媽覺得可能尋日/前日成家人食錯左d唔知乜野

試過辛苦到行唔郁,去唔到睇醫生
好彩最後都係行得番

個病waste左我一日既溫書時間 =.=
今日訓左好耐...

我諗今年又會好似舊年咁大年初一病緊同埋食緊藥架喇~ @@

>>February 7, 2005 at 1:49:32 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111778

Design & Scripting by ShowHappy.Net