|
2005 年 4 月 16 日 星期六 【晴】
gsd
真果個lacus反而要冒充個假野去昆隻穿梭機上宇宙 @@
仲要學佢把勁姣既聲同d zaft兵講野
真相比假象淹沒 -.-
d飛彈追到隻穿梭機果段但我完全唔覺有咩緊張刺激囉
英雄救美條橋用得太濫 =.=
爸食完d唔知咩用報紙包住叫細佬幫佢扔
細佬死都唔扔
爸叫我禁掣cut細佬部電腦個電源
我本身都唔gur細佬無端端有部電腦用,梗係跟住做啦,今次仲有得奉旨喎
之後細佬對我做番同一樣野報復
屌!
我係聽個死仆街講既去做至比人報復架
叫佢做番d野懲治下細佬
佢再mung一次我條電線 -.-!!!
「而家你十几歲我養你都響度阿之阿左,第日叫你比一毫子我咪大鑊?」
佢唔駛再擔心會唔會發生呢d野丫
因為係必然
諗下點乞米好過啦
或者冇錢叫偷慣錢果個幫佢都得
我話番佢「聽你講mung細佬電線比佢mung番我呀」
佢一句駁我既野都講唔出架,係恃住拳頭夠大繼續大聲講野咋
不過我是非分明
阿媽冇對我做過d咩唔合理既衰野
>>April 17, 2005 at 2:48:13 PM GMT+8
2005 年 4 月 15 日 星期五 【晴】
alan cheng照例勁小精工chem textbook
「你唔好搵彩虹果本講既野黎同我呢度果d做對比」
↑"對比"...點解講到好似有對比就相形見絀咁既?!
雖然我諗佢係想話就算彩虹同佢有衝突都一定彩虹錯
精工
thematic training
number theory
今日個講者係舊年imo training第一堂果個 (我覺得當時咁多個入面佢教得最好囉)
跟住份notes有几張寫住ABCDE既紙比左我地
原來用黎上堂答問題 =.=
「上過我堂都知我一開始會有15分鐘廣告時間」
"mathdb由一班對數學有熱誠的年青人建立"
佢年青...=.=
建立果陣可能仲係既~ XD
佢話而家phase 1會教最簡單既野,係要幫最差果班人,難既留番phase 2,3先教
「如果你覺得而家教d野太簡單可以唔駛再黎之後果3堂喇,不過一定要黎28號個test」
仲有,原來imo training本身都預左係教d深野 @@
唔怪得我跟唔到啦 (←賴得就賴 :P)
份notes我有几題唔識做
聽完佢講(冇解到果几題,更加唔係教左既改少少就比我地做)就成份識做晒喇
去training勁少咁樣喎...
佢話自己考amaths唔帶計數機
一定要篤機既題目佢就唔揀
不過而家既試題模式係必答+選答
響section a難免有几題要篤機
唔知邊一屆培正佢出左條題目
123xyz789除得盡999,搵x+y+z
「有人唔識做都o岩,因為佢地撞456,點知答案係087,加埋都係15」XDDD
勁好人喎,落左堂仲問我地:「有冇同學覺得跟唔到今日教d野架?」
原來剩番廿日
新聞講大陸反日遊行
我始終都覺得最激果班友大嗌抵制日貨同搞破壞係好不智同冇意義囉
(唔知有冇人嗌住抵制又著緊件日貨呢? )
打錯晒人啦
衰既係右翼分子,唔關平民事
日本d右狗居然夠膽響度呻中國人對日本人構成威脅etc
從來唔識諗下自己做過d咩令到中國人咁嬲,淨係識得向共產黨施壓
共產黨又對外軟弱對內強硬,同當年滿清政府有咩分別
我聽過話有保釣組織比共產黨要求停止活動
kira佢地響呢個時候維持和平會好有用
高登人:「我地要反日又反共」
re co:
廿日唔訓咁勁 @@
re owl:
尋日我地冇賭錢喎
大伙兒加油讀呀,會考後面就是假期了! XD
>>April 17, 2005 at 3:52:30 AM GMT+8
2005 年 4 月 14 日 星期四 【晴】
返學校溫書
奶咀帶左副啤
有人話玩一圈
奶咀:「嘩帶返黎玩一圈不如唔好帶」
我:「帶返黎唔玩仲無謂喎」
結果就鋤左勁耐喇 XDDD
不斷有人玩野話出面有老師 @@
所以我今日溫得勁慢 /______________\
明報9up網講既:
從2004年度開始,附加數學科在考試的形式及範圍有重大的變化。由於考試範圍中不少課題被刪減,料考試題目的深度及種類必定會有所提高,尤其在乙部長題目方面,考生若要取得好成績,必先詳細及全面地操練每一個課題。
o下?!
今日睇04最尾一條LQ b part好簡單咋喎...
考basic concept咋嘛
不過要動下腦筋就係真既
一時諗唔到既可能係因為個腦實左
但exam report講到咁差
唔通班友整體能力廢?
>>April 16, 2005 at 12:54:07 PM GMT+8
2005 年 4 月 13 日 星期三 【晴】
返學校溫書
下晝勁眼訓...
聽日再黎過啦唯有
原來練武館屈金用前田慶次先最勁
4千几兩 @@! <-不過有時會以為自己夠時間去出口點知夠鐘輸左乜都冇 -o-
好似儲滿4500至去出口要打呂布,都係咪搞 = =
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=28094
唉...
曾經覺得E神唱果首鋼煉唔掂既人(我有份)見識真係太少 =.=
re co:
嘩一個禮拜兩科...比心機喎
re owl:
所以你復活節打機就抵_ XDDD
>>April 14, 2005 at 3:10:54 PM GMT+8
2005 年 4 月 12 日 星期二 【晴】
搞掂左chem
跟住輪到中文
其實我想兩科之間插番日打機 :P
聽日返學校先
拉登好耐之前講過几句野,我一直都深表認同:
某次civic堂,黃馬問我地几多個覺得中國人有必要認識祖國歷史文化
「你同我都係地球人你唔去了解下地球歷史?」<-我諗佢係指去讀geogra同做考古研究
仲有唔記得佢響邊度講過
「中國當年侵略左几多國家先有而家咁大領土呀?」
中史書果d少數民族唔係滅亡就同漢族融和左,中國至唔駛向佢地道歉咋嘛
經過千百年到左今時今日
你又知自己唔係以前比漢武帝打到pk既匈奴後裔?
日本人用"之那人",英文用chinese稱呼中國人你地話係侮辱
咁當年又係邊個國家既人發明倭寇洋鬼子呢d稱呼?
講係咁講,我都會話日本要對侵華史實作出承認,道歉,賠償
不過唔係出於咩垃圾國家民族使命感責任感,係我覺得做錯野要認錯要賠罪
好喇各位無聊既自稱愛國者(特別針住應屆會考生講)
4月17有反日遊行
先行其言而後從之,君子恥其言過其行,愛國唔係淨靠把口講就算
先國家之急而後私仇,國家榮辱大過你學業成績
到果日真係愛國既會考生唔該溫少一日書準時出席遊行,大隊唔散band你都咪諗住返屋企
做唔到呢樣野就唔好再9up自己愛國
聽講話篡改史實既唔止日本,中國都有做過
毛澤東唔知意圖定真係改寫過一d歷史書,話抗日係由共產黨領導作戰
當年日本入侵
南京守將(唔記得叫咩名,今日高登有人提過)封鎖晒離開南京既所有通道
又鐅沉晒d船留低自己隻遊艇 (唔好以為佢好似項羽破釜沈舟咁型,佢拍馬都追唔上)
搞到d平民想走都冇得走
之後佢坐遊艇走左佬
日本史書有"中國的守將逃跑了"呢句,唔係佢地吹出黎
你地f.3既中史書又有冇提過呢件事呢?
一堆gsd惡搞圖 XDDD
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=28018
曾經在中國留學的日本大學教師給中國人的信
http://www.voy.com/17883/4943.html
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=417598
高登人:「遊行要理智,應針對事件同日本政府,而唔係日本民族」
(provided that 個大學教師真有其人,而且佢講既野全部都係事實)
>>April 14, 2005 at 9:29:53 AM GMT+8
2005 年 4 月 11 日 星期一 【晴】
溫左几份chem notes
打陣機先啦~ XDDD
齊晒所有人物既第2件衫
本多忠勝好似基本防,間防,騎防3樣都有得升爆300 =.=
唔記得arthur kho講左句咩野
即刻全場爆笑 @@
佢講到應用文好易寫咁,我又完全唔覺喎
「我教學生看圖寫作一定羅a,b都唔會」
教法同閱讀理解根本一模一樣 =.=
一開始冇叫我地睇marking
佢自己又照住marking話幅圖邊度邊度就係marking scheme,咁咁咁寫就羅到分
你咁寫想b都難啦
問題係我冇得帶住份05 marking scheme入去考丫嘛
媽鬧細佬
鬧都算喇,響我耳邊咁大聲嗌真係唔知殺死我几多聽覺細胞 -.-
最唔gur係明明唔關我事,衰果個唔係我喎
仲啪熄埋細佬電腦個拖板駁去既socket
本來應該唔關我事
問題係router同細佬部電腦用同一個拖板
即係我部機都即刻斷線 -o-
>>April 12, 2005 at 4:51:50 PM GMT+8
2005 年 4 月 10 日 星期日 【晴】
試由屋企去恩主教既路程
恩主教個門口係響斜路上面
為左compensate返上斜落斜既時間差
返到屋企行樓梯唔搭 車立  
行慢左,用16 mins(冇違法過馬路呀)...
預20啦
搵到個好似係明報既會考攻略9up網
話會考就算困 車立 遲到都好多手尾跟,做唔足又有d唔知咩後果
例如abs你,扣分,唔補時間比你,etc
唉考果十几日我行樓梯唔搭 車立 喇唔好講笑
唔怕一萬至怕萬一 =_____________=
(住廿几卅樓或以上果d... )
果個網又奇奇怪怪
咁多恰當遲到既sound reasons唔寫係要寫困 車立
可能塞車唔計
to jacky: (作握手狀)我除左恭喜之外都唔知應該講d乜野.jpg XDDD
我都要諗諗自己考oral @@
仲有而家開始每日要早睡早起
我平時10點几訓醒
科科都係呢個鐘數考完paper 1,我唔較下自己生理時鐘會好唔掂 =.=
我覺得自己咁粗心大意既人一定要做好以上果d睇落比較次要既野
我唔可以唔小下明報果個網:
有個人講自己既經驗,佢個仔11日後有10科考試 (睇落應該係初中)
個o靚仔話一日溫一科都唔夠重溫一次
條友就叫佢「你不如一日溫兩科,5日溫晒咪仲有時間比你溫多次囉」
白痴...
如果一日溫得切兩科佢就唔駛諗一日一科啦 =.=
有綠提子食 ^_______________^
高登有人話4月12 microsoft會放win xp sp2既強制update
(消息指disable windows update都防唔到)
用老翻xp既人裝左之後再開一次機會有d唔知咩事發生,好似話鎖機喎
再有人post左一段野話microsoft根本冇話過要咁做
(雖然唔關我事 XDDD 我用廠機)
不過呢個謠言殺傷力太大,有懷疑既空間
細佬叫我send動畫歌比佢
不嬲都有時send到有時send唔到
今日又得喎
呢d router咪叫unstable囉 -.-
re co:
死仔祟日夾硬改個result做日文 -o-
英文既數值去左邊?
>>April 11, 2005 at 4:13:35 PM GMT+8
2005 年 4 月 9 日 星期六 【晴】
gsd轉左op @@
果然唔係之前睇過果段
greedland班友響25集出街唔夠一日即刻搵到佢抄野
都唔知佢地係咪路 =.=
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/copyop.jpg
op3入面kira變番做主角 ^^
女神夠疆!
早十几集有班coordinator暗殺佢失敗
今集最尾既預告片話佢上左去plant
唔通要幫kira偷freedom2? XDDD
shinn鬧自然人鬧得好!
"蔚藍清靜世界"話coordinator玩基因係違背自然
咁佢地自己整forbidden raider calamity果堆野出黎又合乎自然? <-又影射緊現實世界 @@
stella auel佢地細細個就要不斷殺人
shinn真係偷學左athrun好多野喎...
一劍掃過人地駕駛倉傷唔到入面條友淨係開個蓋
http://www.cuhkacs.org/~alanlee/aliceblog/archives/images/cha2_2.jpg
忍者服
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/gulf.jpg
和渣古不一樣!!! XDDD
http://cy.broadlearning.com/file/mail/u2195/d9c1ae577f4710dbe45f6381f09cb635.1100317687/001.jpg
又黎一張化裝前後既comparison
(絕對唔係n耐之前post過果張)
>>April 10, 2005 at 12:18:14 PM GMT+8
2005 年 4 月 8 日 星期五 【晴】
唔記得alan cheng講左d乜野
我即刻諗起rono同我講果條leaded petrol既past paper mc
爆左句:「shit...我唔睇新聞架喎」
加上而家d試題趨勢越黎越生活化
我唔係指phy叫你計交通意外部車有冇超速果d
係chem考LPG taxi,bio考沙屎之類
kooby:「乜有人(仲要係女黎)著背心既」
我:「阿媽叫我著多件褸,黎到勁熱除左(入面果件係短袖)」
kooby:「佢仲壯過你喎」<-我體弱多病喎...壯乜鬼 - -
我:「又有一個喇(又係女 =.=)」
今日好熱咩?!
尋日諗住溫chem <-等30號補埋最後一堂intensive再溫實趕唔切,所以而家溫晒regular d野一次先
溫一次今日上晝d野做埋佢派果份pp
覺得全日對住堆chem真係會冇心機 =.=
又唔想開第2科
結果
戰國無雙  
bobby:「本多忠勝把lv6執到我叭o係度」
exactly =.=
阻止一兵一卒入小牧山城
我發覺本多忠勝除左似龐德之外仲有少少似張飛 @@
佢其中一關有個叫"日本的張翼德"既任務
睇左瑋日記
好同意佢講既野
ex-3c o岩o岩散果几個月就話難捨難離
但我地呢班人完全經唔起時間考驗
過多一年已經疏晒 (舊年bbq我已經覺)
可能會好似d小學同學咁,几十年冇見又會多左野講
(但我地講得最多好似又係學業同考試 =____________=)
下晝補番之前調左既第3堂chem intensive
d野真係鑊鑊新鮮鑊鑊甘 !@#$%^&*
mole calculation竟然要用到"雞兔同籠"!
alan cheng
去自修室
冇位
賢:「你走左一分鐘就有3,4個位喇喎」
-o-
re owl:
要讀通識一日上多几次高登自修都好過比佢教啦 (我講得好認真)
http://gifted.hkedcity.net/Gifted/IMO/index.html
期待已久! ^^
>>April 9, 2005 at 4:07:28 PM GMT+8
2005 年 4 月 7 日 星期四 【晴】
想著夏季不過阿媽唔比 -o-
話會凍
不過晏晝我覺得熱 - -
見到co,佢話last day遲左都冇所謂費事趕返去
所以遲到 XD
原來今日要帶effective eng - -
讀一堆勁難既人名地名spelling
區永恆:「會考點會出到咁深呀」
本野根本係羅黎搞
真係出都未必係佢列晒出黎果d啦
彭狗準時chem堂之前返黎對卷
rono伸部相機入黎偷拍我地 - -
賢好似寫緊d咩野既時候比佢影到
我發現到,所以擺個for影相既pose比佢影左算 :P
題目冇叫人寫既equation響marking scheme值几分 -o-
連續4條mc分別衰唔同既野 !@#$%^&*
其他...嗯,有d係out syl啦
alan cheng理論:「你知你學校啦,咩都出得架嘛(指out syl既題目)」
彭狗佢地search左首唔知咩歌比田田即席演唱
落左堂隔離班勁多人走黎圍觀
「叫多几個人黎啦」
過冇几秒就唱完左 - -
talk on s6 admission
梁廣煒話6月29號開始至當我地係校友
之前入親學校都一定要著校服
「我3號考oral...」
佢講左大半野b班至到
「嘩你地唔好再早d」
梁sir(自然唔係上面提過果個)講maths-related subject
「pure maths要求你識concept多過機械式既運算,
鍾意做proof既同學(佢望住我,之後我周圍d人又學佢 !@#$%^&*)會適合d」
「math&stat成日都要涉及計算
鍾意計數(又望我 =.= 點解兩樣都有我份既?!)既同學就會o岩d喇」
bobby:「講緊你喎,鍾意計數」
我:「我成日唔小心計錯數,唔o岩我 = =」
其實除此之外梁sir講咁耐都望左我好多次 @@
比埋結論我prove果d題目我除左唔識prove之外都未試過做錯
↑廢話,正常人除左唔識同o岩之外仲有第3個outcome咩?!
計數既題目就成日都好大挫敗感 /_________\
進進:「我今日講既野8月9號都會再講多次架喇」<-講到明唔駛聽咁 @@
到結尾,「我頭先講既野都係根據上年經驗既o者,大埔聯校招生果d野今年係點我地係唔知架」
佢想再強調一次果d野可能唔o岩今年,聽左就笨?!
過左唔知邊個階段會「請冇收到表既人離開」
alice:「嘩佢咁講我即刻勁驚喎」
lily:「係囉」
命裡有時終須有,驚乜鬼野 =.=
陸耀明:「我地學校既通識教育淨係開兩個單元,xxxx係鄺小娟老師教,...(略)」
我:「即刻唔想讀,雖然我本身都冇打算讀通識」
alice:「嘩你...」
我:「比佢教次次都冇小息個喎,你話d大人物響一個重要場合比佢9up一個鐘就話o者
佢堂堂都有d唔知咩野可以9up我真頂佢唔順,f1 f2次次RE堂之後個小息都冇得剩既」
婧婧:「13612611610690」
唉.../___________\
不過我考前一日cram晒咁多份notes
同埋周sir可能唔受arthur果套 <-想話我地下硬隨便
我覺得今日唔係last day
去自修室
不過開頭個几鐘都勁眼訓
睇冇几頁就恰著左 = =
隔離條友(唔識)都唔係路既
一黎到即刻叭響張台訓覺
聽到個電話就執野走人
佢去自修室做咩架? =.=
>>April 8, 2005 at 3:46:15 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|