寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 3 月 27 日 星期日 【晴】

拜山
得個軀殼去,為去而去既無聊活動
唔係既,至少好過返鄉下拜

回程架巴士roadshow播左一首twins既新歌
唔記得咩黎,乜鬼野莫斯科xxx
最初見 (我諗果部巴士個播放器壞壞地,一路都聽唔清楚) d歌詞勁怪
再聽落去
點解d旋律咁熟既...肯定聽過喎
哦,原來國語歌黎既,唔怪得歌詞咁文縐縐啦
有衝動想dl黎聽下佢有冇唱錯字 XD
可惜winmx用唔到 -o-

唔知邊度(好似又係高登)有人話twins響台灣市場實輸比she
佢地話台灣人普遍已經接受左形象相似既she
↑she係oligopolist
同埋twins冇實力 (今時今日香港既當紅歌手有几多個/几多group真係有料到哩...)

又打左好耐戰國無雙

稻姬超靚
打晒d任務,不知不覺間練滿左佢d能力 @@
任務差一個,未執lv6
睇過執佢把lv6既條件
嘩!!!
我玩天國都做唔到果堆野佢要我用地獄搞掂一次?!
要儲錢買"第6武器難度低下"先得...

每個武將既每一樣能力上限都唔同,不過全部都過250
儲100萬買"武將成長突破"全部變晒300好似冇乜意思...=.=
稻姬間接攻擊力同間接防禦力都298,升多2格有分別咩? @@

有件道具要響今川義元某一關同上杉謙信 "格劍" 壓倒性打贏至有
格劍要雙方一齊出招,兩把武器相撞先出現
問題係今川義元出第一招慢過佢 (抑或我reaction time慢?)
所以佢斬先既話我會反擊唔切比佢劈中冇得角力
我斬先佢識避開
几經辛苦打到雙方都剩得果少少血至成功
(當然我有響同謙信碰頭之前save,如果唔係雙方是但一個死左即刻前功盡廢 = =)

事後我發現
搵個出第一招快既人同佢鬥會簡單好多 -o-

>>March 29, 2005 at 3:29:05 PM GMT+8


2005 年 3 月 26 日 星期六 【晴】

教會有復活節佈道會 @@
去緊果陣見到derek
我一見佢果陣仲諗住問下佢而家有冇好番d
講多兩句就唔記得左 = =

同班長,威淘佢地去食飯~ ^_______^

gsd
點解stella比人電左一野都冇事既?!
道current應該唔細架喎...
未死得都即暈啦下話 =.=

haine打得2鋪就勁兒戲咁瓜老襯 -.-
真係比我吹中左,幫kira擋一招 @@
勁切題囉,"命運驅使佢走埋去食果下致命一擊"

被屈機既人反而片死屈佢機果個
運氣問題 -o-

kira軍割禾青 -.-

greedland有人話haine把聲害死佢 @@
因為佢個聲優係日本一個好出名既歌手,把聲好貴
佢地仲話前作沙漠之虎條女都係咁
出場次數同對白夾夾埋埋都勁少
↑咁樣就可以解釋到點解保志總一朗(kira)今集冇乜出聲喇,因前作而成名 XD
但係又有疑問喇
唔通田中理惠(女神同冒牌貨)好唔出名?!
d歌好聽丫
一人配兩角,其中一個仲超多對白
石田彰(athrun)又好明顯講得野多

>>March 28, 2005 at 5:54:27 PM GMT+8


2005 年 3 月 25 日 星期五 【晴】

喪打戰國無雙 XD

勁覺得今川義元有47條chromosome(唐氏綜合症) =.=
distinctive round face,smaller ears <-呢兩樣你可以話遊戲設計者畫出黎
shorter than average (有個講戰國無雙既網話據史書記載,佢"腳短得滯騎唔到馬")
mentally retarded
(例子太多不能盡錄:有部下報告話前線戰況危急佢個樣仲傻傻地繼續踢波
 打贏每一場戰鬥佢都會做個勁似個弱智既pose+表情)

re co:
我尋日終於買到 @@
唉...係女你就o岩 -.-
經常255 =.=
就算玩最高難度,百几hit係唔係都死左啦
邊有可能整到條屍浮空咁耐 = = ?

幫人係美德唔係必要,比人幫只係bonus唔係必然

衰在呢個道理唔係generally accepted - -
唔幫人會比人小至係必然 -o-

more work hard more responsibility更加唔合理 - -
努力既回報就係令自己有幫人既責任?! -o-

部機係邊個既就邊個自己搞掂
我梗係明啦,不過咁都冇用
因為我爸唔明,佢有武力就迫到我做野 -.-

好多謝你同我講左咁多呀...*touch
你講d野好似搗亂其實又好有道理 @@

>>March 26, 2005 at 5:10:22 PM GMT+8


2005 年 3 月 24 日 星期四 【晴】

用未練過既武將執4th真係好刺激 XD
輕鬆打晒全武將,點知隻大佬勁難打
好彩中途save左,如果唔係比佢片死左就前功盡廢 = =

細佬玩無雙4執左勁多把4th @@

7點出去搵多次戰國無雙猛將傳
去左廣福先
又係冇開
返大廣
兩間都擺左勁多game響度 (唔知點解尋日兩間一齊勁少貨 -.-)
好野!!!
終於買到喇~ ^____________^v

今川義元既武器係"蹴踘"
如果係個細路仔就几得意
不過佢其實係唔知中年定阿伯
所以就核突 =.=

>>March 26, 2005 at 10:06:06 AM GMT+8


2005 年 3 月 23 日 星期三 【晴】

細佬尋日同我講:「道教學校真係好,有得放道祖誕(今日)」
我:「你學校唔係基督教唔好放復活節丫」

打兩個鐘頭波+行兩個鐘頭(冇收穫)+10分鐘趕返學+屋企去廣福去火車站去沙田
=跛腳 >____________<
右肩都有d痛...

肥庭同賢搵到之前話寫比肥西張卡
佢兩個即刻對鬧
有戲睇有戲睇!
可惜冇帶花生 XD

我:「ck同jacky身體不適呀?」
高軒:「聲稱」<-呢個我知丫~ @@

進進:「唔駛拎袋落去喇,一陣仲要上黎架」
我知佢冇昆我地丫
帶左袋冇拎去hall既咪要返上課室囉
need not同must not係兩回事

決志
"由懦夫變做精英"
希望我都得
該有信心吧...

頂!!!
唔請病假換返黎既係一隻玩唔到既碟 = =
(唔係怪你,我知唔關你事)
真係難免要小下果句"等價交換原則" -o-

雖然我深信自己maths有而家既能力係等價交換返黎

早几日睇過個古仔
 有個阿婆一日到黑拿埋口面,成日去d唔知咩廟度祈福
 人地問佢點解,佢話有兩個女一個賣扇一個賣遮
 佢好天驚d遮賣唔去,落雨又擔心d扇
 旁人就叫佢換個角度睇問題
 雨天d遮會好賣,好天又多人買扇

本來好後悔今日有返學,諗過"早知聲稱身體不適啦"
換個角度睇:
如果我今日真係咁做
就會白白等左成個假期(到時就係需要搏殺既時候,唔打得機)至羅到果隻玩唔到既碟
果下會更加失望更加後悔

無雙4差24把 :P

>>March 26, 2005 at 10:30:07 AM GMT+8


2005 年 3 月 22 日 星期二 【晴】

最後一科
amaths
今日我好似几清醒下喎 @@

第一題即刻玩野 =.=

嘩頂...
我搞掂晒一條long que佢先同我話要改一個數字 -o-
原來改左野之後淨係一part改一兩個step既數字,其他全部原封不動
虛驚一場 = =
仲有,改果個位其實本身有錯
不過我做果陣唔覺
真係錯有錯著 XD


果然對自己太自信
有d formula根本唔記得左既

冇錯真正屍衣要做果份係會淺過mock
不過我相信唔會簡單到咪埋眼都識做囉

正呀!
有波打 ^________^
好耐冇打過嚕~
個個d技術都生疏晒 @@

散左我仲周圍行到5點几至返屋企
買戰國無雙猛將傳 @@
大廣兩間都冇
問co
就係咁,我走左去從來未去過既廣福 XD

去到搵唔到再問一次
佢教左我點行都仲係唔知響邊
之後撞到丁子誠
「不過間野成日唔開個喎」
佢話埋我知鋪頭個名
哦!!!
原來真係冇開,唔怪得搵極都搵唔到啦...=.=
唔該晒上面果兩個~ ^___________^


學校聽日有9up節目
我初頭諗住如果搵唔到co就身體不適請左假佢算 XDDD
↑兩者其實有關

好野~唔駛病喇~

shit!
用唔到bt同winmx
我懷疑係個分線器既影響 -.-"

>>March 23, 2005 at 1:48:23 PM GMT+8


2005 年 3 月 21 日 星期一 【晴】

我好似成日唔睇晒成條題目就答野 = =
夠鐘至知最尾一條要"write relevant chemical equations" -.-"""

draw electronic structure of C3H6
痴9線...
要執呢1分真係夠晒煩 =.=
畫得黎都響第二題寫左d值2分既答案啦

老翻鋪今日冇開
仲諗住買戰國無雙猛將傳轉個save落去...

許錦洲講佢學校份chem mock有d咩唔合理既題目
我得到既結論:
多數學校d衰野都比alan cheng講中晒 - -
補習教chem真係超好賺

arthur kho教作文
d notes範文多過skill =.=

黎亮好唔gur
覺得咁樣為左作文而作文真係冇意思
同意 -.-"""
我覺得真係有料到果d大作家去考反而冇a囉
標點都值5分
店鋪無可否認係一篇好文
不過用會考marking scheme去評佢反而有可能失左標點果5分
唔怪得香港d文字創作水平不斷下降啦
科舉流弊
荼毒學子

「26篇課文你最鍾意邊課?」
「我諗唔到最...不過揀几篇既話敬業,請客,庖丁,弔古,最唔鍾意驀然回首同唐山」
「白先勇作篇文出黎冇諗過你羅黎做課文既,係考試局衰o者」
好明顯
我一路都當左勇哥寫驀然回首既原意係"做公開試課文"
而且不自知

睇晒疊野覺得有好多篇都唔係範文囉
反而係講人生哲理既多d
呢個我好有深刻印象:
 一堆o靚仔企響條正常既火車路軌度玩,另外有一個響條爛既路軌
 有架火車埋緊去,司機見前面有堆o靚仔就轉向,諗住撞死1個好過死几個
 但係要死果個最初其實做得o岩
如果mock果篇少數服從多數寫左呢個設例就正咯...@@

今日份notes有個唔知咩人(教chem)既capture a宣傳單張
話d人唔識"影響rate of reaction果3個factor"
(唔記得exactly wording,總之講到好似係佢自己既獨門秘技)
lily之前話果條友響會展個講座 "講到d人好似好唔掂咁"
補習界公認廢既textbook都有寫齊果3個factor
除左冇讀/讀唔熟呢堆"冇得講"既原因之外
我唔信邊個會唔識佢果d講到好似秘技咁既野囉

聽日考完嚕~
雖然我今日都打左好耐機 :P

我驚聽日果兩粒半鐘細心d放慢黎做反而會唔夠時間要趕後面果d =.=
150 mins 110分...

>>March 22, 2005 at 3:41:35 PM GMT+8


2005 年 3 月 20 日 星期日 【晴】

bio份paper 1易喎~
體現到past paper既一個特性:改問法唔改答案
好多題目都好standard

同肥庭,腸,rono佢地討論份paper 1
見到梁廣煒
搵個身位"得"住rono
不過梁廣煒都係見到,行埋黎
原來佢3個都冇扣頸喉鈕
最衰係我同佢地一齊搞到好似我都冇扣咁 -o-

比尋日段片聊起條癮,勁想打番戰國無雙 @@
之前成日儲唔夠技能點,學唔晒d想要既技能所以唔想玩 - -

想申請自修室入場証
不過太遲嚕...
而家剩番21/4-5月唔知几多號既有得報名
都冇意思啦,剩番十几日頂多咪溫得3科

今日去到(遲左十几分鐘)搵到絕無僅有1個位 @@

re dreyer:
我都估唔到自己吹水咁準,咁都講得中你 =.=
http://hk.yahoo.com
要最standard果份syllabus梗係search 考試局/考評局 架啦
我大膽假設你係search左 syllabus/課程/etc 之後見到一堆咩明報咩學友社果d教人考試既網

>>March 21, 2005 at 2:14:56 PM GMT+8


2005 年 3 月 19 日 星期六 【晴】

今集gsd最精彩係最尾十秒~
比喻:
一個肌肉佬渣住拳頭準備打另一個肌肉佬
出拳前一個instant比東方不敗(笑傲江湖果件不男不女老妖怪)飛一針出黎挑斷手筋 XDDD
不過我prefer冇呢段野既結果多d囉 XD

班製作組真係懶得好緊要
搬圖過片都算喇
之前見開果d搬圖過片出黎既片段起碼仲會改下入面部機呀,laser既顏色呀,etc
唉,今集真係...-.-"
ms戰鬥淨係得尾十秒同埋 "saviour一出黎即刻避開几百發導彈回身開槍" 係新畫既野
↓呢幅圖
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/strike.jpg
impulse一劍斬落隻卒仔度,眼前一閃就變左strike喇 @@
變魔術

紫髮條友坐戰艦暈船浪 =.=
扔几多隻卒出去死几多隻
佢見咁情形反而下令全軍出擊務求爆impulse同saviour為止
好多個鏡頭都表示班軍人唔服佢 XD
都係neo有腦~

橙髮:「我們zaft的軍人沒有貴賤」
可能因為知佢冇几耐就要死
我見佢咁講諗起弔古果句"無貴無賤,同為枯骨" XDDD
開朗豁達既人真係註定短命...

阿爸搞個分線器果堆線
提佢勁多次唔好將條線壓到咁實,如果唔係我上網會慢
點知佢都係冇理到 -.-"""

資優網比人報名參加"數學專題訓練"
第1階段4月几個星期六
第2階段7月,第3階段8月
我報第1期會唔會癲左d哩? :P

re owl:
group discussion係人都會叫人手下留情亦係呢個道理囉

http://www.gameplayersonline.com/zh_hk/content/free/0402_5/TV_MOVIE_20040225164321_7820.wmv
戰國無雙 @@
痴拿線...一招都冇中過就炒呂布perfect =.=

>>March 20, 2005 at 3:31:37 PM GMT+8


2005 年 3 月 18 日 星期五 【晴】

考oral

好多人都同我一樣早左好多到 @@

原本我9:40要返到去點名
跟慣例早15分鐘囉
點知佢前面既一路delay落去,搞到9:50都唔當遲到

李鼎傑:「文科最弱(佢話自己喎)對理科最強(朱)」
臻:「最勁果d先會比你講野喎」


欣欣派左張interviewing form比林堅誠,「dun turn it over」
又比一張我,「唔好打開呀」
串緊我嘴? -o-
林堅誠:「講中文?!」

我覺得自己role play做得ok喎~ ^___________^v

group discussion依然好差
不過對住兩個勁人
表現仲可以(我認為)好過平時上堂practice
算係咁啦~

最初見龐德有頭盔呢個出招同行路慢果d人既典型特徵,以為佢廢
原來佢企響度同騎馬都超勁 @@!
執埋把驚天動地肯定屈機,至少重量係輕先啦
隨時比得上呂布...
當然,騎馬一定唔夠馬超黎
打左右兩邊既charge完全唔係全方位爆氣果皮
好明顯製作商唔想呂布集集都屈機
起碼星彩c3+無雙已經贏晒

除左曹丕被公認為廢同埋關平我未用過之外
個個新人物都好勁 @@

as i said
左慈打hard虎牢關呂布係冇難度
用正方+三角打到佢冇左半條血,自己都係中左佢一兩hit
執到玉璽即發
4x hits既無雙->貴重品發現報告
痴線...= =

去做回鄉卡
頂...今日做左清明都未羅得切架啦
就算羅得切我都會以讀書為由唔返鄉下
又整漏勁多野搞到要來回几轉喎 -.-"

>>March 20, 2005 at 1:49:41 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net