|
2005 年 7 月 5 日 星期二 【晴】
響高登聽過人話暑期工做二手書店(textbook)既多數都係mk
諗番今日見到既野,佢地果然冇講錯! XD
去賣自己d舊書 <-唔講明肯定有班友以為我話自己mk
我討價還價呢樣skill既level係0
又唔知正常應該賣几多
中英數既書全部賣唔出,正常
其他夾埋$400
econ果3本就係因為差一句"2004 reprinted"就比佢地眨值 -o-
reprinted version唔係同之前個edition一模一樣架咩?
activity book話做過唔值錢都合理
(其實佢地唔知,我寫落去果d全部標準答案用黎交比m sir -o-)
唔係喎
我分兩次搬d書過去
第一次賣左phy bio amaths econ,賣到$300
maths果3本...唔認膠都唔得
呢3本扔得就唔應該o徙力搬去啦
第二次chem果6本值$100 (仲整左句「呢几本賣唔貴」比我嘆)
中英文搵唔到人買,入左去藍廢紙黃鋁罐啡膠樽
我覺得phy,bio,econ,amaths分散羅去賣應該值錢過几十本同時賣比佢
隻手又唔駛咁痛喎
佢話chem果6本賣唔貴係咪因為精工口碑差呢?
用緊精工chem書既中四,而家後悔仲黎得切呀
而家開始讀modern view(火箭封面)自修
點都好過去到做past paper既階段先發覺用著本廢書
響大中周圍行
原來蔡榮響聚龍閣一間二手書局度做架?
日文書話教語法果d chapter要3,4個鐘頭一課
「如有適當導師指導,每課約需2,3小時」
點解佢專登講埋有老師教會點呢?因為出書既係一間日文學校,大埔榮暉花園有一間分校
可能比本書誤導左
我真係越讀越覺得自己既自修能力好掂
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=459849
小五生沉迷on9 game唔返學
on9 game害人不淺
有人提議搵條友入去勁殺佢個人物等佢冇心情玩落去
算係好方法之一
玩果個自發性唔玩,總好過用其他方法逼佢
不過我細佬玩巨商,佢話呢隻on9 game player之間冇得戰鬥
我今日都見到果隻on9 game既poster
講校園暴力,player身份係學生,周街買武器劈友
呢d教壞細路既野同讚黑社會既戲一樣
應該立法取締
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=459406
(這種事)…!
「通常女神都是得不到的」 
比錯signal真係好大鑊
http://www2.mst.edu.hk/30th/30thdinner.pdf
學校網頁新聞最頂寫住"三十周年校慶聚餐",就係呢條link
竟然有條友咁好心機整埋張pdf出黎比人睇
真係唔比個膠佢都唔得
佢響首頁打pdf果句野咪得囉,好做唔做
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=459946
肥賢專長喎
咪住先
有個阿伯響朗豪坊出面擺既殘局?!
廿蚊玩一局,贏左有$200
唔識象棋既人(特別mst f5)都記住d行法,聽日一人去贏佢兩舊水
3步搞掂佢,好易架咋
>>July 6, 2005 at 3:05:05 PM GMT+8
2005 年 7 月 4 日 星期一 【晴】
尋晚有個大陸官話咩71遊行d人既普遍訴求係「經濟繁榮,社會穩定」
普選特首呢?詐唔知?
上得高登多,關心多左時事 :P
搞掂左本"日語入門"
仲有基礎,初階,進階 = =
variety show
見到jeff細佬
佢比左jeff副眼鏡我,叫我見到jeff就比佢
到離場先見到 @@
其中一個主持:「講個秘密你聽丫,我地學校既xxxx隊響xxxx比賽羅到xxxx獎」
另一個:「車,仲以為咩秘密,我一早知啦」
即刻諗起:你來自潮州.jpg (話人潮,意思=old news is so...)  
花式跳繩失手不斷 
saying farewell to jing ke at yi shui打錯字幕
「忠奸義膽」
9up王徐贊生
加埋佢d死a姙牴y氣
「前任兩位校長離開左莫壽增仲要擔負更重大既責任」
潘鎮球好似退左休喎,責任?佢串緊人呀?
陳黃麗娟就真係有更重大責任喇
身為津中議會主席走去做直資名校校長,仲唔要埋個主席位
名校校長既責任梗係大過mst校長啦
最尾個音樂劇梗係   啦
黃興桂:「一個字,精彩」
我唔睇波,不過呢句野真係聽得太多喇 XDDD
如果甘sir呢個口水少既acting校長唔再acting真係好事
比起陳黃麗娟
「請歷任校長xxxx(唔記得係乜)」
"歷任"...講到好似有十几廿個咁   
我行到去出口既時候tony話:「綜藝晚會完滿結束」
巴士有個師奶響電話講:「睇個仔表演呀」
過多陣,「個校長出黎話講几句,仲唔即刻鼠左去咩,一陣散場咁多人點走呀」
我行得咁快架咩?!?! 
詭辯:
之前每一科會考完左我都好夠疆即刻上網對mc
不過果件事…
就拖左成半個月都唔肯去探求結果
!
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=459243
又話比人知自己係  喇
http://www.hkgolden.com/bannerad/chkcievent.swf
「全港IT精英問題比賽」
>>July 6, 2005 at 3:59:42 AM GMT+8
2005 年 7 月 3 日 星期日 【晴】
尋日婆婆話今日黎,叫定我今朝10點去接佢
點知我10點几至訓醒,婆婆已經到左屋企 = =
佢好唔開心,話之前几次阿媽都係遲左去到,佢一早到左屋企...
去遞表報羽毛球班
個counter寫住"停止付款",側邊又有個牌寫唔知几點至几點先可以交$
記錯左以為唔交得表,走左
見到高軒 @@
佢提醒番我淨係要「篤」( )張form落個箱入面等佢抽簽
原來李曉杰同bc響圖書館做緊架?!
同高軒響圖書館伏佢兩個放工
陶大宇響套新劇冇出掩眼法喎 @@
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=458697
新移民喎
「咁收番,我唔歧視你」
正一仆街,老奉送部電腦比佢架?
仲要嫌三嫌四,乜野打機太窒,送cheap機比佢係歧視,几多人連屋都冇得住?
將部機d野拆件賣左去仲值少少錢
個個月駛納稅人d錢仲想有得享受
所以話新移民係比人睇唔起係抵架
最好全部同我死鳩晒佢
近一年除左買/賣旗之外,我都冇乜做過慈善野(至少我冇為海嘯捐過一毫子)
你地可以話我冇善心,殘忍,孤寒,etc
但係上面講果d新移民我幫一個都嫌多
仲有,我諗起我細佬
佢上網慢就話多得我唔少
係我多得佢唔少呀?!
本身我一個人用晒成條線,而家多個人要加部廢柴router喎
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=458944
愛德華(鋼煉)喎
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=458588
嘩頂...笑鬼死 
http://www.akzone2.com/upload/photo/2005/07/371672.jpg
中六程度?!
根本冇呢樣野
講親都係會考程度/高考程度
因為f.4,5讀既野都係用黎考同一個試,程度相若,f.6,7一樣
>>July 4, 2005 at 3:19:20 PM GMT+8
2005 年 7 月 2 日 星期六 【晴】
一部卒機輸比兩隻核能既勁機
正常既事啦
athrun贏到至奇 @@
luna變心都變得好快喎...
跟據路人認為"kira殺左stellar"既邏輯
路人都殺左luna個妹啦
前作個orb大叔加入聯軍原來有劇情用途
剪頭髮 $30
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=458147
「事主的女友身材嬌小樣貌娟好,穿露肩上衣及牛仔褲,打扮略為性感;
但是對於男友以死要脅並未動容。」
報紙提及既女=樣貌娟好
死左既學生=成績優異品行良好
 
http://tinypic.com/6opjx3.jpg

個男仔又真係唔死冇用既,f.2開始唔讀書唔做野既頹青
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=458277
柒少陣啦迪士尼!
re co:
>golden
兩樣都有啦 @@
>比人玩緊
錯覺 @@
re hydro:
即係寫信個律師太膠
>>July 3, 2005 at 1:30:43 PM GMT+8
2005 年 7 月 1 日 星期五 【晴】
晨咁早出去羅獎
見就黎趕唔切就坐307
我舊年去過一次永隆大廈
今年唔記得左響邊
個司機都唔知,叫我下個站落
灣仔落車,不過應該中環落先o岩 = =
原來我他他調調坐271轉天星小輪慢慢去都唔遲 -o-
叫人8:15到,我遲左十几分鐘
到10點先開始頒獎,前面d開場白致辭9up佔既時間仲長 =.=
「越南個領隊去到柬埔寨同d學生講
要(響imo入面)贏中國俄羅斯果d數一數二既係冇可能架喇,不過贏香港就一定得」
返教會
遲到
個門鎖左
我禁門鐘又冇反應
send msg比威淘,搞掂
志興:「你有冇敲門呀?」
我:「有呀,敲左好多次」
個個即刻爆笑
志興:「高科技既方法呀」
走既時候再試一次個門鐘又得喎
bt又慢番 -o-
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=457639
「中四 ??
呢d女第日都唔可以做乜野工
跟住又冇錢,想要個有錢仔做bf
又一個貪錢港女誕生」
「周街女仔都係咁
樓主無須為此動氣
我都識個女仔會考讀 7 科仲想 drop」
http://tinypic.com/6nxwck.jpg
http://tinypic.com/6nysti.jpg
我一睇到條友講既野就聯想起一個人
不過就算佢睇到都未必估到我諗到邊個
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=457696
3件白痴妹一早應該收檔啦
網上有人踩佢地咪算比面囉
仲有
互聯綱,汚穢 <-呢個都唔係字黎既,點解香港字符會有架?
曹希聖律師事務所 
>>July 2, 2005 at 4:44:11 PM GMT+8
2005 年 6 月 30 日 星期四 【晴】
朝早出油麻地
聽個人教我地點教人
「盡早撤退,越快越好」
要 "教" 唔好 "講解"
 
超勁...
講者話佢個仔問佢一條數
佢唔識,又冇話過佢個仔知d乜野
都可以教到佢個仔識做
咦?
咁我可唔可以做到"自己教自己"呢?
精神緊張既時候我都可以用類似"另一個我"既方法黎cool down啦
>=4 out of 6來自全港top既名校 =____________=
有一個皇仁->港大year 3 @@
同威淘,阿lui佢地去富亨打波
我發覺雙打自己企右邊係打唔掂架 = =
最後生係我
肥ling:「o下?! 我以為咁多個最大係你喎」
而家開始日文要學得慢d嚕...
完成2本係冇問題
不過暑假完之前搞唔搞得掂頭3本呢?
cd入面d課文第一次讀得慢,第二次快
我跟住快果次黎讀即刻黐晒俐筋 = =
re owl:
自動完成係你響個吉既textbox入面禁上/下箭咀都有字比你揀
>>July 2, 2005 at 6:31:28 AM GMT+8
2005 年 6 月 29 日 星期三 【晴】
訓左4粒鐘
去camp唔應該訓咁多
尋日諗住今日游水
點知落大雨
所以繼續煲戲
尋晚睇咒樂園咪o岩囉...
夠得人驚,不過日光日白搞到冇晒癮
踩d單車去還
其實唔駛還架喎
我比張釘穿左個窿既學生証佢,羅唔羅番都得
響碼頭入左閘即刻好天
吹漲
奧校搵歷年既代表隊成員去做小老師教f.1-3 @@ <-我就係參加左 :P
聽朝要去油麻地聽人教我地點教
後日朝早要去灣仔羅獎
我又追緊創世記2
即係連續3晚唔夠訓 = =
(唔想訓晏覺 @@)
http://tinypic.com/6i5fdd.jpg
高登友話咁要罰錢喎
o下?! 子彈都唔駛賠淨係罰錢咁小事?! <-諗清楚,賠子彈=某件事之後要做既野
煽動台獨藏獨疆獨內蒙獨港獨澳獨喎
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=456064
mk神偷上左太陽報
re owl:
有樣野叫"自動完成"
我諗你用左就唔驚打錯password
>>June 30, 2005 at 1:31:32 PM GMT+8
2005 年 6 月 28 日 星期二 【晴】
梅窩2日1夜camp
佢入錯左張單,搞到原本book左間屋比人捷足先登 -o-
本來2點入得屋,搞到要3點几
有隻貓響屋出面睥住我地
個個都勁淆佢
林穎瑜仲話過會帶d魚黎比我地bbq
點知發一行出去嘈兩聲隻貓就走左
果隻貓都几慘(雖然世界上真係唔少呢d貓)
白色,長毛,明顯有人養過啦
同埋有比人虐待過既痕跡,多數虐待完遺棄左
有d毛唔同顏色,好似尖刺咁
2條尾
↑唔係毛黎架,冇咁幼,同埋行左勁耐都冇跌出黎
真係唔知點解
租麻雀$50
掠水
jeff:「我上次租都係廿蚊咋喎」
租dvd機$30,碟任借
原來佢地扣起左既係三色線,唔係電線
即係如果我地帶左三色線去就吹我地唔漲
不過到時佢就會"$30任租碟"
羅惠恩佢地去羅左成渣碟,得隻花好月圓唔係鬼片
bbq~
好彩間屋出面有個位遮到雨
如果唔係就唔駛燒嚕
透爐透到潑爛勁多報紙 @@
第一次bbq可以一件野食都唔燒 火農 :P
夜晚睇鬼片
見鬼2同不速之嚇
發聽梁德明話鬼會步住d大肚婆,等住bb出世就入去個bb身體度轉世做bb既靈魂
由頭到尾都係舒淇睇唔開,冇野好驚
原來阿拉伯人妖同未夠稱既雞果集奇幻潮係抄西片,不過當然完全冇得比
↑安個咁既名比前者關佢首新歌事,後者就因為年齡
tvb
發:「我睇奇幻潮估到佢兩個死左,睇呢套就估唔到喎」
jeff:「作文抄呢個古仔就正」
發:「點知原來阿sir睇過」
兩套都淨係識用音效嚇人,冇野好驚
>>June 30, 2005 at 3:22:24 PM GMT+8
2005 年 6 月 27 日 星期一 【晴】
聽日去camp後日返~
本日文書開頭話教50音果12課每課要讀1-1.5 hr
我0.5-1 hr就4課
後面教語法果d要3,4 hr
唔記得嚕,總之一課半個鐘以下
較語法果d每課都有一篇課文
仲講明要"朗讀各段課文十次以上" "背熟範句和課文"
而家小學生咩 =.=
背vocab就真係必要o者
背課文好無厘頭喎 @@
走左去圓玄諗住玩野
o岩o岩入到去有個老師問我學生定係校友 = =
「家長黎架,我係其中一個學生既哥哥」<-其實年齡同d高form一樣咋嘛
仲有一個老師(唔係細佬個班主任) :「我記得之前見過你架」
「吳家爵阿哥」
「佢而家考試有冇讀書呀?」
「有既,好少」<-我覺得直接話冇會比佢鵝 -.-
「頭先都有人問我學生定校友」
「冇辦法,因為你真係年青(佢stress左呢兩隻字)得太緊要」
推薦兒子既校長:「各位黎到呢度,好多謝你地對我地既支持」
我諗起高登個粗口filter...
打fuck(其中一個意思係"打倒",不過當然係粗俗講法啦)會變成"支持" 
不過在場50几個家長得我一個提出過一句質疑既野
再問落去會比人發現我係搗亂 -o-
我真係搵到佢d解釋有咩疑點架
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=455415
本來講緊黃大仙地鐵站
之後有人提出一人作一兩句整個古仔出黎  
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=455735
冷氣機的基本常識
几日前有人send左有關mk神偷既野比佢間學校個校長
得到個咁既答覆:
http://tinypic.com/6fxfgo.jpg
作埋d自己都唔信既理由
d人話佢個回覆係chinglish喎...
我真係學藝不精,完全唔覺
「佢都係唔見便利唔流眼淚架喇」
食住花生等便利  
係喎
而家澄清係咪遲左d?
"mk"原本既意思係旺角,而家比人引申為"流氓"/"無賴"之類既意思
>>June 28, 2005 at 2:31:36 PM GMT+8
2005 年 6 月 26 日 星期日 【晴】
尋日條mk女同佢d fd全部shut down晒自己xanga
高登有人講:「一早save低晒佢d日記啦,當我地高登人流架?」
 
又打左陣digimon world
養左隻安杜魯出黎
見有機會,即刻用晒所有晶片谷佢全能力max羅金牌
打v3盃,敵人招招都淨係扣我個位數字 XD
話說劉雀屎告唔知邊個網誹謗佢(定係咩造成心理傷害叫佢賠?)果單野今日審
高登勁多人提其他人要去灣仔聽審,結果16男1女(我當然響屋企 @@)
點知劉雀屎淆底冇現身
re co:
個post咁推法
我等佢地一話邊本雜誌有登出黎即刻買果期
電影都係咁
邊套賣座就繼續出2 3 4
真係唔怪得香港人bt晒唔入戲院睇,因為唔值得駛錢黎睇呢d爛片
(亦有另一個講法:而家d港產片廢,我bt都費事)
我o岩o岩至學晒50音(未學加2點或者加個圈響右上角果d)同d基本得好緊要既單詞 @@
我諗起間間學校都有人傳話果個地方以前係亂葬崗
>>June 27, 2005 at 2:40:55 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|