|
2005 年 5 月 26 日 星期四 【晴】
仆街
細佬欠交功課欠到佢老師要是但一個屋企人放學去學校監佢做 -.-
imopsc出左張參賽者名單
安排好晒每個人要響喇沙既邊度考
神june 35號,去hall
我422號,又係hall
嘩...佢個hall都好大下喎,夠坐4xx人
今年學校的提名情況極為踴躍,共有超過160所中學提名超過八百名學生參加。
我數果張名單,802冇人,801就有
果然係超過800人
不過有樣野好
參賽學生於比賽開始後的首30分鐘及比賽完結前的15分鐘均不得早退。
早退的參賽學生均須經監考員允許方可離開比賽場地。
 
聽日上晝thematic training test
係喎
個筆袋擺響電腦側邊,差d唔記得擺番落背囊 :P
原來收起左ps2條電線細佬仲有一條
哦
咁連部主機都收埋佢囉
imopsc 94第一題:
In a trapezium ABCD where AB is parallel to DC, the diagonals intersect at E. The area of DABE is 72 and the area of DCDE is 50. What is the area of trapezium ABCD? (1 mark)
呢1分送架?!
http://hk.yimg.com/a/hk/inhouse/325788_0525_super.swf
yahoo個廣告好串嘴下喎 @@
>>May 29, 2005 at 12:48:58 PM GMT+8
2005 年 5 月 25 日 星期三 【晴】
尋晚叫阿爸收埋細佬部電腦d野等佢開唔到機
佢話咩咩開唔到電腦細佬會走去網吧etc潑我冷水
今朝我想開ps2唔見左條電線
媽話自己冇收起野
......shit!
之後同爸講
「我考完試仲冇得玩?! 細佬讀緊書就話o者」
唔記得佢點講,總之死雞撐飯蓋,點都死拗到自己o岩晒咁
好彩最尾說服佢比番條電線我
腦佢有冇呀 -.-
多9餘
收細佬部電腦d野就夠啦
駛乜收埋ps2既線呀
我鎖落櫃筒細佬咪冇得玩囉
爸收左去我唔知響邊就難搵
去網吧?
等佢一返屋企我鎖住屋企鐵閘佢仲去得邊呀?
唔返屋企呀?阿媽check住佢帶几多錢返學咪得囉
細個開始已經係咁 -.-"""
我衰->我一個受罪
細佬衰->連坐法
我唔gur呀!
戰國無雙全武器取得!
薙刀lv6超麻煩...
入真田丸打幸村
等佢響第二個位出黎殺夠200人之後去殺左佢
一比佢走入德川本陣即刻出event,自軍敗北
試過佢未殺夠200人就入左本陣 = =
執到個貴重品都仲未完,果關有城內戰
上到頂層又要打一次幸村 -o-!!!
打既表現好飄忽
第一次我剩半條血佢剩少少比佢出連招屈死
第二次炒佢perfect !@#$%^&*
開始睇macross7
同埋做imopsc past paper <-因為懶,所以我睇完題目即刻睇solution :P
考完imopsc我做d咩好呢...
http://hometown.aol.co.uk/hk666mic/IMG_2718.jpg
小朋友心邪喎  
(唔明呀?睇清楚個o靚仔對眼望邊度?)
http://forum.i010.com/ShowPost.aspx?PostID=24451
>>May 26, 2005 at 3:43:56 PM GMT+8
2005 年 5 月 24 日 星期二 【晴】
學校notes,test,補習notes,past paper夾夾埋埋執左3大疊出黎 = =
棟高佢應該有1米 !@#$%^&*
「___(唔記得佢點講,總之係搵阿媽)o係唔o係度呀?我係吳家爵既班主任」
結果送飯比細佬就要聽埋佢老師既投訴 -o-
3樣野
1.成日交唔齊功課
old news is so exciting
聽朝要收起佢部電腦既某d野
2.交唔足功課要留堂,擺低個書包淨係拎左個飯盒返屋企
「你留唔留意佢呢几日返屋企都淨係得個膠袋冇書包架?」
「o下?! 我完全冇留意喎...」
「星期四開始有3日係咁喇(即係4個上課日有3日?!)
佢做個假象比我睇就係佢個人未走,但其實一早走左,再咁落去我可能要一放學就步響佢班房」
「但係咁樣真係好麻煩」
「係囉,同埋我唔係淨係教佢一個架嘛」
真係嫌人地太得閒專製造多d麻煩出黎 -.-"""
3.病,上堂成日咳,老師叫佢落校務處拎口罩佢一羅左即刻扔落垃圾筒
「有一班一個學生病左之後傳黎傳去搞到成半班上唔到堂」
「嘩...@@!」
「你個口罩呢?快d戴番佢,淨係食飯果陣可以除低」
「而家咪食飯囉」<-lunch time同食緊飯都分唔清 -.-
「拿,你(同緊我講)睇下,今日第2個口罩喇」
「都唔係」
「仲話唔係?」
「第3個喇」<-仲好威咁既樣喎 -____________-"""
「你仲好意思講?」<-咪係
可能細佬見而家操行分唔夠肯定要留班就本pair...
全部都係自己羅黎
2個由大埔去台山商會中學既方法
1.74A去到麗豪酒店個站落,間學校響酒店後面
呢條線既巴士全部冇冷氣,路牌話17-20 mins一班,我咁樣去會預50 mins
2.kcr去大圍轉馬鐵,沙田圍落,由C出口開始一路行死前面盡量唔轉左右
出隧道過埋T字路口就係學校既背面 我預1 hr
媽:「唔駛你做足十成呀,學到你阿哥5成都算好喇」
我:「係囉,我會考30分(估),你15分已經好喇」<-係對細佬黎講15算好呀,唔係對所有人
from hkgolden:
頭先我先睇完學警雄心大結局
發現........
李文昇(1958-2004)
而米雪本《思維邏輯》度就寫住「送給我最喜歡的人 1979」
李文昇同米雪係中學舊同學,呢本書係中學時送
即係話,李文昇21歲仲讀緊中學  
講起上黎高登近排都好慢喎...
唔記得邊個forum,總之唔係高登
有人提出問題:會考3,4分既人係咪垃圾?
後面一堆人小佢,話自我放棄既人先係垃圾,讀好耐書都得3,4分果d唔算
我覺得
first attempt既會考生至少考6科
肯讀書兼有認真溫過書(even臨急抱佛腳)5科合格應該唔難
我聽過話唔讀書既人先會f同u
所以正常應該唔存在"讀好耐書3,4分"既情況,智力有問題既人先會,正常人返既學校唔會有
結論:智力正常,考6科得3,4分既人肯定係唔讀書,所以絕對係垃圾
>>May 25, 2005 at 2:59:51 PM GMT+8
2005 年 5 月 23 日 星期一 【晴】
一日執左8把lv6武器 @@
有個戰國無雙攻略網講d野勁錯...-.-
把把lv6都話自己全將健在...
馬騮果關小牧長久手肯定冇可能先啦
極速殺左第一個mission果兩個武將(小牧山城前面)
城後面已經"森長可討死" =.=
一開波走去後面救森長可,前面就死兩個
另一個網話淨係池田恆興唔死(正史係死響果場戰役)就執到,正確
雜賀孫市又係要全將健在
但自軍得自己同總大將兩個武將
死是但一個都game over,即係全將健在呢句講左=冇講
剩番武田信玄同三個新武將
信玄果把應該唔難執
新武將就麻煩 = =
個個都冇乜練過,要練勁晒先夠打
「不過我maths,amaths既past paper最少囉」<-我記得有d有marking冇題目 =_______________=
「都估到架喇」
終於可以釋放番屋企d空間出黎喇
past paper,notes,textbook年几以黎擺滿晒d櫃 = =
3本maths textbook燒得,或者留番第日bbq用 XD
http://www.ceocio.com.cn/bbs/upload/2005/20050511/5652402509.jpg
d柱究竟圓定方既呢?
re co:
>同佢講 "我出去賺人地d錢"
 
>「無心插柳柳成蔭」 -.-??
威早過你講左喇
http://www.hkedcity.net/sch_files/a/mst/mst-0010061/myresources/200407/185086/oldnews.jpg XDDD
>主角大能 係 連佢d 朋友都會得到既大能 -.-
我諗起大長今formula =.=
比人屈->就黎死->死唔去->回復正常/升職/被貶->比人屈->...
re 中:
某程度上我覺得冇睇都唔緊要...@@
因為有水準既數學比賽一般都唔會翻炒past paper (大陸果d初中數學比賽為之冇水準 -o-)
>>May 24, 2005 at 12:59:37 PM GMT+8
2005 年 5 月 22 日 星期日 【晴】
戰國無雙全人物任務完成
白痴...
已經買左成長限界突破,d石高數值仲繼續係咁升
升黎比我on/off敵人樣貌變更咩? =.=
(自己用個人既第2件衫打,有特別樣既敵人同自己友都會著第2件)
阿國把lv6都几難執
取得條件講出黎好簡單,"敵總大將以外全武將擊破"
打就一定夠打架喇
難就難在三軍混戰
有時自己打個武將之前已經比其他敵人殺左 -o-
係喎
咁耐都冇睇過d imopsc...@@
http://forum.showhappy.net/index.php?showtopic=25355
re 提子:
梗係好賺啦,起碼唔駛曬太陽身水身汗 @@
m記...有同學話好雜,去做野有人教你食煙 -.-
>>May 23, 2005 at 2:01:17 PM GMT+8
2005 年 5 月 21 日 星期六 【晴】
教會個唔知叫咩活動...
去個唔知咩展能運動中心
上下晝各打左陣籃球
兩次都係打唔夠廿分鐘就好 支力 ...= =
最過癮都係loklok搵我玩果樣野~
話說果度有個搖搖板(整得几好,乜都冇擺上去既時候真係打平架)
玩筋肉擂台果樣野
將個水樽由一邊拎去另一邊,搖搖板兩邊都唔可以店到地面 @@
臨尾影相
威淘話擺一個黑人既pose (我唔識形容,不過估到個pose響網上既原圖係點)
我地几個青少年都跟住做 (有5x人去,10個左右係青少年 @@)
之後問番威淘個pose點解
「唔關我事/冇所謂之類啦」
真係"who fu_kin' cares?".jpg @@!
執左信長第6武器 <-今次係有心去執既 @@
"神滅第六天"
個描述好得 -.-
"宿有第六天魔王的力量的邪劍"
果位"第六天魔王"唔係信長咩?
gsd
「拘留中的擴展人逃跑後死亡一事確實遺憾(生勾勾比人放走=逃跑後死亡)
考慮到貴艦至今為此的功績(戰績係嘛?)和當前戰況
對於本次事件不予追究責任」
athrun搶左部justice去打zaft軍d ms
2年後歸隊,議長比過部新機佢渣仲升佢職
zaft果然軍紀嚴明
「不予追究?不會吧?」
「司令部說的」
「不愧是超級王牌啊」
渣ms勁既兵響zaft有特權,衰咩都冇罪 @@ (打完仗審戰犯都有得赦免)
爸問我同細佬几時放暑假
細佬:「7月」
我:「我都係7月」<-其實係5月20開始,不過見佢咁問肯定冇好野所以死都9up -o-
爸:「放暑假返黎車房做暑期工,一日100蚊」
一日$100我自己去搵份工做好過啦...=.=
撈補習肯定好賺好多,一到8月仲有得升值tim
同埋最緊要係
我今年想盡量去足晒咁多次imo training喎...
re 威:
好似係 @@
re co:
時間有限你咪放棄一d唔玩囉...
唔到你玩晒咁多樣架喎 XDDD
re 中:
我以前睇d大陸mo數既solution都成日有咁既反應
後來因為睇得太多麻木左 :P
我諗你睇都覺得其實用得好少你未學過既theorem
好多數學比賽都唔係鬥知識,係鬥解題技巧
係喎,你預自己出年有得玩多次,今年淨係睇一半咪夠囉(我舊年都係咁)
>>May 22, 2005 at 3:07:14 PM GMT+8
2005 年 5 月 20 日 星期五 【晴】
有句唔知咩諺語,我唔記得左d字
意思係話有心想做某件事會做唔到
但冇呢個動機又會不知不覺得到一d成果
今日玩織田信長第1關 桶狹間之戰
想做埋果關剩番兩個未出過既任務 <-濃姬,阿市都有呢關,所有任務一式一樣 =.=
打打下無端端有輸送部隊 @@!
咪去殺埋佢囉
咁就比我執到把"蛇之xT正"
我本身唔知佢把野點執架...
隻game將信長描繪到成隻魔鬼咁
信長把把劍都比d紫色既妖氣包圍住
每個有信長份既ending(e.g.雜賀孫市,濃姬,etc)信長都會一路行一路跌黑色羽毛 @@
光秀其中一個ending連信長身體周圍都有紫色妖氣 = =
荃灣thematic training
唔知點解家豪今日講咁多同05屍衣有關既野...@@
「test份卷會用question answer book架喇,今年興丫嘛
會考phychembiomaths科科都用晒question answer book」
好學唔學...=.=
「會考mc成日都會有一句all the above is wrong,呢句通常錯既
但我個女考完physics返黎同我話有題計voltage
有一個insufficient information,佢好開心話錯,點知今次o岩既」
"power chord theorem"
「呢個你本書唔會講,但會考又差唔多年年都會問既(←咁講野勁似教緊補習 =.=)」
嗯,至少兩次paper 1出左半條long que叫你証明呢樣野送分(05有,所以06考既放心得喇 XD)
mc就通常去到第5x題會問一次
「呢題有好多個方法做,其中一個,死做法
擺落個coordinate plane逐個point搵晒d座標出黎,一定做到,萬試萬靈」
↑問題就響呢度...最簡單既方法我唔識,反而諗勁耐走去用個唔知咩menelaus theorem = =
冇真正計過時間
我估自己今日用左0.5-1粒鐘既時間做到一條circle geometry既proof
雖然做好耐,但好有成功感 :P
佢今日教d知識多數都係f.4野...
in other words
做imo題目要用到既知識大部份都係f.4學過
剩番少少未學既theorem都好易明
同賢去跑海濱
竟然冇學校一里跑咁 支力 喎 @@!
但我估今日跑左至少有兩倍距離 = =
re owl:
你隻手既震動頻率係9.8 Hz
冇乜野既,應該仲未聽得出聲 XD
re 中:
係呀
姓陳架嘛
好似仲有一個代課姓姚 @@
>>May 21, 2005 at 3:14:09 PM GMT+8
2005 年 5 月 19 日 星期四 【晴】
返學校練oral
個代課miss靚喎
張comment依然係果句old news:should speak louder
但我覺得自己今日夠聲量喎...
(今日就話3個fd o者,出到去對住3件唔識既會唔會淆,會唔會細聲得滯就另一回事)
同kfc吹左陣水
左手3次右手2次比蚊咬 -o-
上杉謙信全任務+lv6
之後再打左一堆明智光秀既任務 @@
http://www.hudson.co.jp/hde/vol006/omake/tr16/index.html
鬥快連續禁keyboard
我最高紀錄84
禁到手抽筋...= =
re co:
我講既係功績唔係個人智慧/能力...
信長一早打左大片江山,馬騮只係繼承佢
乜日本人咁尊重天王既?
唔係話figurehead架咩?
我打戰國無雙打到對日本戰國史好有興趣...
同打三國無雙打到上網睇左好多三國時代重要既史事一樣
面子關係->我mock exam amaths好可能係全form最高分...會考如果b左就仆街 - -
>>May 20, 2005 at 1:39:13 PM GMT+8
2005 年 5 月 18 日 星期三 【晴】
之前腸話amaths 2粒半鐘係折磨
imopsc 3粒鐘(十几條short que,好快做得晒自己識做既題目)
imo training既考試 3粒鐘(LQ*6,又係可以好快收得工)
結果我自己反對早走 = =
主要原因係條co-geo後半
搵個locus出黎kick左我成3,40分鐘都有 !@#$%^&*
成份卷好似有至少兩個(可能o岩o岩好兩個)答案係"y=4/3 x"
我記得之前去過一次數學比賽(冇記錯應該imopsc04),十几題有几個答案係6 @@
可能做條co-geo搞到有錯覺以為份卷好難
section a好快做晒
vector都好快
做做下co-geo驚唔夠時間
勁緊張走去做16,18都好快搞得掂
出黎阿tim又話3-d其實好易(後來rono都咁講)
即係今年淺啦
揀co-geo果題黎做真係硬膠左 -______________-"
我真正既考試期係6/5-5/6,唔係今日完
o岩o岩好一個月
28/5 thematic training test
3/6 oral
5/6 imopsc
戰國無雙
九之一全mission+lv6
把武器勁難執...裝左陣太鼓都好快有自軍武將死 -.-
真田幸村入城搵馬騮個仔(豐臣秀賴,係秀吉個仔)
其中一個必要條件係我要快過幸村搵到馬騮仔
有個攻略網教人趁幸村行緊入城既時候殺晒城外d敵將保自己友
點知我試左几次都係殺完追唔切比幸村快我一步 = =
用速成打個豐字有"臣秀吉"既配詞 @@
打織又冇"田信長"喎 -o-
我點都覺得信長既功業係大過馬騮架,有乜理由馬騮仲出名呀
為左統一天下(算吧啦,日本仔坐井觀天所以覺得全天下得一個島國)
信長打既仗點都多d喎
馬騮只係食晒信長既勞動成果咋嘛
冇本能寺之變都冇豐臣秀吉啦
隻game有件道具"武尊環"
個說明度寫"倭武尊(我諗係日本人果d神靈)之力xx宿xx環"
原來佢地都認自己矮
"鐵炮"(類似今日既手槍)係日本戰國時代最強既軍用兵器
但有三個缺點
1.價錢貴
織田信長控制晒當時日本最主要既工商業區
係全日本最有米+唯一一個大量使用鐵炮既大名
但佢全軍都只係得大約4500支
2.射到冇彈之後上彈麻煩,要好耐時間
信長(或者佢既部下)諗左一套戰略黎克服呢樣野
前線士兵分開三排
頭兩排係渣鐵炮既兵,最尾一排唔係負責打,只係細路同婦女
首先第一排d兵開槍,冇晒彈就遞比班後勤人員上彈
之後輪到第二排射
等第二排射完同時第一排d槍已經上好晒彈可以拎去前面再射
如是者全軍可以不斷射擊
其他大名通常冇錢買咁多鐵炮
所以呢個"三段銃擊戰法"係信長既專利 @@
3.落雨用唔到
夠晒糯! XDDD
我想講既就係呢樣野
好多教人考公開試既tutor都發明左d所謂獨門秘技
話考試可以好快做得o岩條問題
當中有几多係"鐵炮"呢?
仲有十几日imopsc
係時候做晒d past paper佢
都唔係路架,會考除左oral其他考晒,仲有十几份past paper要做 - -
驟眼睇可以當個會考已經完左
好耐之前有人叫我將一件事擺去"會考之後"
果陣係我kai先至睇唔出人地咁講係緩兵之計o者
而家已經明白晒,所以考完都唔理件事喇
算9數啦我!
re owl:
你同我7少陣 -.-!
為左面子同拔尖,我唔會好似黎俊傑咁 =.=
re co:
套套稍為新既高達片都係爆晒d高達(或者到最尾唔用得)架喎...
w x turnA seed
>>May 23, 2005 at 6:43:47 AM GMT+8
2005 年 5 月 17 日 星期二 【晴】
新武將三把lv 5
阿市全任務+lv 5,6
剩4把lv5同15把lv6
打個比喻
我會考既plan=6塊花瓣+2塊葉
聽日最後一塊花瓣
我想早走有冇人反對?
部3950p計integration頂多係用黎對答案 @@
一條expression計成分鐘...夠我做1,2分既題目啦
http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=30300
雖然中文考完,都可以睇下
成篇孔乙己變左seed/gsd kira版 XDDD
re co:
pokemon銀版我都試過儲251隻 :P
(儲左249隻之後有人用d唔知咩方法call隻夢夢同251號出黎send比我 @@)
之後餅帶個save冇左 -o-
gsd成日翻舊片 =.=
shinn爆seed劈艦,有几個表情用左2次 - -
仲要翻片都整錯野
impulse打打下變左strike,minerva響海面打打下多左athrun cagali 議長三個
z結局部zeta都冇爆...@@
zz,馬沙之反擊,w,x,seed几套都係爆高達=和平 XD
pump air果句我估考試局唔會玩野解釋做from tank 1 to tank 2掛 @@
(我諗多數懷疑既人都解做from external,所以年尾賣05試題佢可能會modify左果題 - -)
唔係話整一個max voltage既cell咩?
我冇解錯題掛...
mass temp keep constant係"試晒咁多pair metal睇邊個voltage最大"先要咋喎
mc 36我見3個chem properties都肯定係increase with going down
剩番個phy properties唔肯定...就揀左a喇 XD
兩年咁耐淨係臨尾讀左一兩日就有c/d你仲想點 - -
高達主角年輕化得最離譜 - -
阿寶初次出擊好似18
嘉美尤16
捷度15
v果個胡索13 -o-!
re 7:
消失左同被破壞都冇乜分別架啦...
>>May 18, 2005 at 2:19:37 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|