|
2005 年 8 月 4 日 星期四 【晴】
今朝無間音樂播晒鋼煉果4首ed
無線驚人小佢播鋼煉用中文歌,唔敢播op1
好似話北出菜奈係因為唱鋼煉ed1所以紅喎
同玉置成實一樣,比動畫歌捧紅
動畫對日本真係舉足輕重
from 朱 diary:
http://yhhk.englishtown.com/home/test/skilltest.asp
我呢d咁既人都53/60
証明個test好唔準
臨放榜先黎做呢個test,真係好大對比
我諗起之前果幅賭能改圖
http://tinypic.com/69pd7d.jpg
5日後英文pass唔到既人,話知你60/60都冇用
re co:
>日文
popgo @@
即係返大陸先買到啦 = =
>我細佬
我都想由佢去死
爸,媽會咩?
我都唔知自己夠唔夠細佬打
不過我肯定打佢會互有損傷
>on9 dr. chan
佢個method真係on9喎
要用d好長既方法計几個數出黎再加加減減
我做就兩句講完
>商場
では、一緒に 行くよ。
>>August 5, 2005 at 1:37:56 PM GMT+8
2005 年 8 月 3 日 星期三 【晴】
imo
又係果個博士
今次有d野識有d唔識
佢講左一半我已經睇晒份notes識晒入面d野
結論:notes正,但個人教得差
有一題exercise:
x1+x2+x3=15
x1 x2 x3 are all integers
3>=x1>=1,4>=x2>=2,x3>=3
find the no. of solutions
響exercise前一兩頁講緊一個唔容易(亦都唔算難...)既counting method
我用果個method做到答案
之後諗諗下,好簡單咋喎,有乜理由搞到咁複雜
所以響複雜方法側邊寫住 "dr. chan's on9 method"
再寫番個簡單方法落去
聽巴金講神june一件 事
爆錯左  
呢個人把聲好難聽
加上成日爆咪
好在佢兩次都低估自己既進度,擺得太少野落去
預5點落堂佢未夠4點就講完放我地走
同巴金行荃灣d商場
全部都相連,仲有一條大直路穿晒咁多個商場
諗住搵老翻鋪
點知一間都搵唔到
打戰國basara
前田利家屢戰屢敗左十几鋪都打唔贏機械人本多忠勝 = =
近鏡影隻野塊面個位仲有少少位似皮膚
開戰果陣 "戰國最強 本多忠勝 起動"
果然變左隻機械人 =.=
re co:
>日文
隻cd真係有條友睇住d vocab同課文讀
佢d發音好清楚,我覺得應該準確 <-因為學到聽得明少少動畫對白 @@
尋日雖然咁講,咩scmp對hkcee冇用
不過我真係為左學language,唔係為考試 (只不過學到咁上下會走去考 XD 始終考左有用)
冇官方認可架,你行入書局通常見到几十套唔同出版社兼唔齊既書...= =
得past paper呢樣野係官方,不過冇諗住買~
>我細佬
佢出去劈友返黎劈屋企人點算
阿媽唔明呢d野丫嘛
講親佢都話我囉嗦叫我唔好嘈 -.-
>>August 4, 2005 at 2:53:24 PM GMT+8
2005 年 8 月 2 日 星期二 【晴】
尋日細佬比人收左電腦d線
佢趁我出左去即刻拆我d線駁落自己部機用
我同阿爸講,話除左主機之外收邊樣都冇用
佢話咩收主機麻煩,叫我比埋自己d線佢
正一用屎忽窿諗野
真正有用果樣唔做,冇用既就多多都做足
夜晚我諗住趁個個訓晒收細佬部主機響天花板上面既地方
失手差d pk,爸,媽聽到即刻出黎小9我
媽仲講咩細佬走去網吧比人帶佢食煙吸毒點算
又一個用屎忽窿諗野
鎖鐵閘咪得囉
細佬有大門鎖匙冇鐵閘果條
阿媽自己講野最大聲響度話人大聲
野蠻唔講道理,永遠都以為自己諗既就一定冇錯
饑饉檢討會
有張野寫晒玩果批人既feedback
116/118話垃圾山帶得出要人體驗既野(剩番2個係咪我hold果陣玩既呢? )
每人寫頭5個最鍾意既主題game
有71個填左垃圾山,第2名果樣好似5x人
總之樣樣都最勁啦
有人玩野
問卷結果講埋班友覺得成個饑饉每樣野有乜好improve
垃圾山係"唔夠污糟"
為佢地著想先抽晒d紙包飲品盒出黎費事惹蟻咋
其他活動真係好失敗 
資源,人手,時間樣樣都多過我地
但最成功係我地
食住薯片等睇戲
檢討到最後變左罵戰
paul同陳紀然唔夠講仲含糊其詞賴地下硬
阿paul掂啦
節目部(主流,唔關我事 )衰乜野佢都講成全世界都有做
文宣有人幫手砌節目部d game,同一時間節目部班友響度吞pok
(果日我唔響學校,好似係imo training)
paul:「唔駛分得咁清楚每人負責邊樣野邊樣唔關我事」
係分得清楚既文宣就睇住你死啦
rono自己最禽獸食得最多薯片話人地禽獸
通渠
體力太差,所以多數粗重野例如揭渠蓋都做唔到
re co:
>最重要係發音
好不幸,我讀果套書本本都有cd,錄齊晒所有vocab同課文
>好書=好老師
>anime
嗯,正如好多人話睇英文台既新聞同scmp可以improve eng,對考試有幫助之類
(一般係d狀元吹水或者老師,父母好心做壞事,幫到你學英文幫唔到你考試)
>>August 3, 2005 at 3:24:50 PM GMT+8
2005 年 8 月 1 日 星期一 【晴】
尋晚細佬又好帶挈
阿爸收左個router
所以今朝我費事以後麻煩
拆左條上網線出黎直接駁落自己電腦 -.-
imo training
今堂教果個係博士黎喎~
又一次印証學歷同教學表現唔成正比
d野全部我同巴金都一早識
佢把聲難聽,又完全照notes讀
所以想走堂 -.-
點知佢唔放break
好彩3點几教晒成份notes d數
但仲有份問卷要做
做到4點倒啦
有一題問你點解唔參加某d活動
又有一題問點解唔報名參加某d活動
我響後者答左"is it asked in Q8?"  
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=472467
有冇睇尋日果集多啦a夢?
re jacky:
sorry 尋日唔記得覆你
我讀緊萬里機構出果4本野
日語入門,日語基礎,日語初階,日語進階
>>August 2, 2005 at 2:41:10 PM GMT+8
2005 年 7 月 31 日 星期日 【晴】
去沙田英皇聽升學講座
果然絕大部份既野都唔關我事
e.g.:repeat,6-13分點算 (唔係串,只係合理推測,我冇理由要諗埋得6分點算呀嘛?!)
關我事既又好多都一早知
bt chen成日搞爛gag同賣廣告
收皮啦佢 -.-
ken chan介紹a-level phy
「只要中五的物理基礎概念夠清晰鞏固,加上適當練習,配合老師精闢的講解
要在高考中考取比會考更高的成績,實在絕非難事」
又一個應該收皮既人
a-level pmaths 4.3%人A,phy 4.0% A
history都有4.2% A就 左d
http://www.miniclip.com/sudoku/sudoku.htm
>>August 1, 2005 at 3:00:46 PM GMT+8
2005 年 7 月 30 日 星期六 【晴】
7點几自己醒左,但仲好眼訓
再訓過
有份唔知咩號外,話5am打出黎既
訪問左2個人話印象最深刻係我果組個game
雖然尋日佢地玩果陣我響荃灣 @@
我尋日冇hold過game,所以今日要hold
做得勁差
成組得3個冇偷食d玩遊戲用既花生 -.-
我餓多人3粒鐘(因為尋日冇食lunch),又出過學校,都冇偷食過啦
饑饉既目的係要人體驗捱餓
不過我唔多體驗到
原因係到7點前最尾果1,2個鐘我先覺得有少少肚餓,之前完全冇
我突然覺得自己好"魔鬼"...
每個工作人員可以換4支礦泉水,3盒維他奶/鈣思寶,2盒果汁
我樣樣都淨係用左1個quota
食完飯要將成間學校還原
支力 到死,不過唔知點解"感覺良好"
點良好法又唔識講
體能真係差得好緊要
速度快,hp同攻擊力低
>>August 1, 2005 at 12:47:23 PM GMT+8
2005 年 7 月 29 日 星期五 【晴】
饑饉
食左條長形類似麵包,入面包芝士既野(叫咩?係咪芝士條?)就返學校
媽叫我帶d餅返去偷食
乜咁睇少我 -.-
落雨打lum左大半個迷宮要重新砌過
1點去imo training
走之前有人叫我唔好食野
うるさい!(囉嗦)
今次教d唔係ineq既algebra
一開波比半粒鐘我地自己試下做d題目
家豪:「10條都係雜不lung既題目,所以d方法都几雜不lung既」
「2004年會考既amaths有一題 prove that 8^n -1 is divisible by 7 for all natural numbers n
好難得佢冇講明要用MI,咁就唔用啦,最好就mod左佢
比我改卷見到你咁寫就好開心喇,因為兩句講完,唔駛睇你d長篇運算,數學歸納法變左演繹法
但係咁做又有個危機喎,因為香港既教育制度係唔駛讀mod既
而大學又唔一定要讀number theory,所以改卷果個未必睇得明
(↑我真係好唔gur呢樣野,你叻過改卷條友反而比佢話你錯 -.-" 雖然我好守規矩用MI做)
如果你覺得5分豪得起,冇左呢5分都a硬既咪冇所謂囉」
成堂講左10題
不過全部都勁難 = =
有題話要証明一條4次方程有至少一個real root
「如果5次方我就識做喇,因為x→∞既話成舊野係正,x→-∞既話成舊野就負,中間一定穿x軸」
↑佢咁講我都應該要估到係用類似bisection既方法啦...
「中四或以下既maths冇bisection讀喇,中五或以上既應該知係咩黎」
↑我自己寫個bisection program出黎點知05CE一條mc都唔出 -o-
等家豪講完成個solution,我覺得每一步都係可以合理諗出黎
証有real root->bisection括住一個範圍係方法之一
given一條quadratic equation唔知點點點->用呢樣野果個step都好合理
我真係太差
返mst
樂施會派左條友黎講野
講得最好果句永遠都係「我要講既野就係咁多」
old news is so exciting!
又show番之前梁廣煒比我地睇果幅相
有個bb差唔多餓死,一隻鷹響後面等住食佢條屍
黃定康:「如果經過今次饑饉你地淨係記得玩左d咩,邊個黎唱歌
學唔到其他野既,我會好唔開心」
同高潮一組,報左名排隊入地牢個鬼屋
多人得滯,羅左4號籌但1號果堆人都冇得個個玩晒 - -
聽勁膠金曲
訓課室最入面個corner
搞到自己好似自閉咁 =.=
>>August 1, 2005 at 12:36:46 PM GMT+8
2005 年 7 月 28 日 星期四 【晴】
今朝睇完尋秦記之後做左一樣勁削精神既野
搵番舊年imo training inequality果疊野出黎
用余學斌's method做
咁都未算
做到一半見眼訓,睇野都睇唔清楚,唯有訓覺
訓低左即刻諗到個勁簡單既方法prove到  
去油麻地教小學生maths
其實都唔係教,淨係做個阿sir既助手 @@
劉家昌:「呢題唔用similar triangle你諗唔諗到點做呀?」
見到林sir個method...真係大開眼界
玩搶答 @@
林sir寫條題目響黑板,d細路最快做到就舉手
按舉手次序排隊,公布左答案之後foul晒錯果d再計分
「係咪好過學校d數學比賽呀?學校一定爭崩頭,呢度唔會」
我個背囊長期都裝住荃灣d maths野果個folder
林sir解緊小學數,我同劉家昌見悶悶地就羅果d數出黎計
班細路見林sir晏晝走左,一食完lunch即刻羅d白板筆粉刷間尺出黎周圍扔
我制止唔到佢地,只可以「你地扔還扔,唔好羅d間尺同原子筆,如果唔係會整傷人」
不過test果陣大致都好合作
"識果d好快做晒"呢個現象係咩年齡既人做數都會遇到
我見佢地做緊數,又羅一張黎自己做下
淨係識用中學method做 = =
雖然我唔駛好似上次咁解比佢地聽點做
(地下好硬:我小六入唔到隊架,中三至入到,所以我做小學數差都有得賴 )
聯想起天龍八部一段情節:
蕭峰響一個唔知咩地方要以一敵百
佢淨係用太祖長拳(當時係人都識既一套普通武功)已經贏晒全場人
係人學到降龍十八掌都會勁架喇,所以咁唔算得乜野
用太祖長拳都天下無敵既先至真係勁
我?降龍十八掌果批咋嘛
返大埔買左几隻game
有排打嚕~
戰國basara個濃姬 
對比起戰國無雙果件
渣2把手槍,攻擊角度超窄射程超遠 @@
>>July 29, 2005 at 3:16:48 PM GMT+8
2005 年 7 月 27 日 星期三 【晴】
繼續做饑饉野
今次搬泥
黃文威:「所以話要讀書囉」
李龍:「但我地讀書都要做呢d野喎」
imo training
以下几句家豪今日講左几次:
「比余學斌做就會爆開佢」(几個括號乘埋或者几個分數加埋,爆=拆括號/通分母煉成第樣野)
「有個馬後炮既做法」/「呢個做法就好馬後炮既」/「當然唔係我諗出黎啦」
「余學斌響度就會話:"係咪低b呀,咁(爆一種常見既括號)都要諗"」
「咁做法就比較合理(即係可以合理地諗到,唔會馬後炮)」
有一年imo出左一題,本來有條一般長度既solution
有個德國學生自己諗到另一個方法重新factorize題目比果條式
羅到"special prize"(參賽者用出題目果個諗唔到既方法做到任何一條題目)
今堂我初時覺得余學斌=鋼煉個scar(刀疤男/破壞之右手,淨係識分解野唔識重組)
之後覺得果d應該叫煉金術(分解完再重組) !@#$%^&*
余學斌係03年imo港隊既金牌得主(hk第一個金牌)
家豪話佢做數通常都係死做
geometry佢係唔係都trigo或者coordinate
algebra就係唔係都爆開佢慢慢砌
有人漏左舊擦膠
我同巴金method of bisection分左佢
roadshow講街頭騙案
話有個勁窮既人比$40個師奶變左$80
就將成副身家几舊水比晒佢,變左3個蘋果一疊舊報紙
我諗起細佬尋晚打on9 game
又係有條友話人地比$佢可以變多d出黎
細佬就話比$10k佢試,如果得就比$1m佢變
收左超過$40k即刻閃
高登友講機戰α3講左17頁
變態...龍虎王招招都7格射程,最強招3-9 7700 damage(唔知改爆左未,睇個樣似未改爆) = =
睇黎買左都唔可以即刻玩
等知道晒邊d機會有改造繼承,以免錯失左d改一部=改几部既情況
e.g.正路應該strike->freedom,但好似話連後期既strikerouge同穆果部strike都有 @@
>>July 28, 2005 at 3:41:23 PM GMT+8
2005 年 7 月 26 日 星期二 【晴】
繼續返學校做饑饉野
冇野做,去幫dalu佢地手
陳冬敏佢地畫左張高登野
紫禁城啤牌
張張都係似男人多過似女人既慈禧太后
dalu個game好似就搞掂喇喎~
我發現自己個schedule呢几日所有時間都有野做,除左夜晚之外
>>July 27, 2005 at 2:57:06 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|