寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 3 月 17 日 星期四 【晴】

我隻眼既blind spot真係太大 = =
今日又試睇漏題目

奶咀(同釗講) :「你個梁鳳思...(略)」
高登成日見到既對白圖(d人見到相中人擺某種pose就key一句野落去)
"wow! old news is so exciting!" XD

"laid off"
考英文 =.=

band同base係兩樣野黎 - -

最尾10分鐘勁磨兩條 <-響做晒50題之前都用左唔少時間響果度架喇
點知有一條錯 -o-

之前去自修室几次都唔係溫書係無聊睇下d人 <-覺得自己好摟小
今日終於有真係帶疊野去讀
係太耐冇吹過冷氣今日坐足三粒鐘唔係几慣o者~ @@

進度唔錯

re dreyer:
自己去搵
http://eant01.hkeaa.edu.hk/hkea/topper_hkcee.asp?p_coverdown=hkcee_3.html
如果佢出中文你就禁上面一個link轉做英文
(↑你是個爛忠厚沒用的人所以這些東西我不能不教你 XD)
話時話你讀8科點解淨係要chem一科syllabus既?

>>March 20, 2005 at 1:50:11 PM GMT+8


2005 年 3 月 16 日 星期三 【晴】

dl kfc份solution落黎改舊年份amaths mock
果然如rono所言
未溫過書做amaths係好刺激 =.=
錯得好離譜 !@#$%^&*

95/122=78% (滿分122係因為我做晒咁多LQ)
根據習慣,我通常唔做3-d既LQ
點知果條反而扣最少分
廿几分全部唔小心,夠激哩?

其實真正需要用腦既係maths,唔係amaths

係喎
原來我仲未睇過econ份 "垂死掙扎讀完有a" 既notes @@

幫細佬駁線
駁好之後見佢部機上到網反而我上唔到
shit!
好彩唔駛几耐就整番好

mud
冇野玩唯有玩下千蛛萬毒手 XD

你從懷裡取出錦盒,打開盒蓋,將雙手兩根食指伸進盒中。
盒中的毒蜘蛛慢慢爬近,分別咬住了你兩根指頭。
你深深吸一口氣,雙臂輕微顫抖,潛運內功和蛛毒相抗。
毒蜘蛛吸取你手指上的血液為食,但你手指上血脈運轉,也帶了毒蜘蛛體內毒液,回入自己血中。
你滿臉莊嚴肅穆之容,眉心和太陽穴上淡淡的罩上了一層黑氣,咬緊牙關,竭力忍受痛楚。
再過一會,又見你鼻尖上滲出細細的一粒粒汗珠。
你這功夫練了幾有半個時辰,毒蜘蛛直到吸飽了血,肚子脹得和圓球相似,這才跌在盒中,沉沉睡去。
你又運功良久,臉上黑氣漸退,重現血色。
你運功完畢, 長長的吐了口氣。

re 7:
我就係對呢種所謂責任覺得唔甘心

http://tak.jumbotak.com/video/Twin.wmv
一段3分几鐘既片
前90%既野唔睇都罷(肥賢應該睇埋 XD)
得最尾廿秒精彩

http://www.geocities.com/xpeter99/MhB1_chu_identity.jpg
趙海珠既真正身份喎~ @@!

>>March 20, 2005 at 1:27:47 PM GMT+8


2005 年 3 月 15 日 星期二 【晴】

phy

paper 1睇漏一條sub-que冇做到 -o-
不過算好彩架喇
臨尾check到勁多唔小心錯左既野改番o岩晒

paper 2就癲咯
45條,前果廿條core用左大半時間
後面廿几條全部extension反而做到勁快 @@"
最尾當然check唔晒啦

最尾一條講motor
我睇錯以為generator <-咁都睇得錯 =.=
之後又唔知諗錯d咩,答番o岩
double error特殊能力發動 XD

試左勁多次都執唔到陸遜把武器
話要月英出黎之前殺馬超
我打左几次都係馬超未肯閃出黎之前月英已經出左黎
原來我斬左姜維唔入城月英就有排都唔出 -.-

溫尋日補習份notes
覺得好無謂
尋日至考完中文今日溫 = =
我真係一個凡骨…
不過我唔會夾硬谷自己去做突出既人…

細佬部電腦到而家仲上唔到網
頭先又去一次間電腦鋪問點用個分線器 <-好耐之前以為自己識用就扔左本說明書 -.-
佢聽唔好,返到黎唔識用
某仆街:「頭先人地問你識唔識你又話識識識」

之後條仆街叫我跟細佬去電腦鋪聽人教我一次
話我同細佬都係佢個仔,上網條線兩份共用既
咩話?!
而家細佬嫌麻煩唔識扮識又係我既責任?!
細佬響學校抄唔齊老師交代低有咩功課要做所以成日欠交
有d同學交得好足
仆街唔去請郁個老師叫同學幫細佬記錄低d功課?同學既責任喎
全部都係老師既學生o者
你錯失左賺錢機會冇錢唔向李嘉誠乞兩粒米?有錢人有責任施捨架
都係香港人,應該同舟共濟丫

我好明白事理,我知佢諗咩
細佬去網吧打機,所以買部新電腦獎勵佢咁做
我讀書讀到張成績表有6隻a,所以罰我教晒細佬一切功課讀書唔識既野
獎勵佢獎得唔夠perfect等於冇用丫嘛
70歲退左休開飯靠佢架,今日咪咩都就晒佢囉
咁咪天時地利人和全部都要配合佢囉,我唔關事都比人扯埋落水
新電腦一日上唔到網我都不得清靜

識電腦就有責任幫人砌機整電腦全套服務free of charge
唔識既就有權叫識果d幫佢
↑又係高登人講既:
 "親戚朋友個個當我地呢d IT人砌機佬咋嘛,電腦有咩問題住天水圍都要即刻飛的去幫佢整"

結果我咪比人小囉
仆街響牆度扯條上網線出黎
冇扯斷到只係佢預料唔到既意外o者
哼,手下留情?我呸!
佢70歲自然識得黎搵我話:「仔,我當年手下留情唔扯爛你條線咋」搏同情乞飯食架啦
都係講開果句
佢老左冇飯食要乞米唔該諗清楚自己應該搵邊個

永遠都係咁樣架!
我為左自己而學一d知識
結果就變成我幫人既責任
讀書又係咁電腦又係咁
同學起碼好d,因為多數都會識基本禮貌同埋我真係唔識果時會體諒我
係兩個唔係同學既人衰o者
叫我幫細佬整電腦條仆街
同埋讀緊f.1唔聽書功課唔識做又識唔到同學做朋友要問我果個
當正我幫人係應份咁,教完唔該都冇句,唔識就話我衰我自私
我既電腦知識係靠不斷用下試下咁學番黎
我冇一個阿哥家姐可以比我問功課,咪又係咁樣由小一讀書讀到而家

>>March 17, 2005 at 12:57:24 AM GMT+8


2005 年 3 月 14 日 星期一 【晴】

考中文

寫反對少數服從多數
一路作篇文一路諗到勁多idea
所以作文一直最驚唔夠字數今日反而唔驚 @@

反而幅看圖寫作...
賢:「你唔駛講幅圖入面有d咩架喎」
我用左几十字 = =

co:「夾硬屈左星彩兩個字落去囉」
好一個戀物狂 =.=

paper 2讀本勁吹水
痴線...尋日花潮用得最多時間溫(只係完成同開始相隔最耐o者,中間勁分心 @@)
今日花潮第一part即刻唔識 =.=

ck:「做第7題(將進酒+歸去來辭+臨場睇一篇文)果d好夠疆」
唔好意思囉 - -
我有兩題仲唔識做過第7丫嘛...-o-

arthur kho終於教晒所有佢講既"熱門課文" (都唔知咩叫熱門,得6課佢冇教咋嘛 =.=)
首首詞最尾都列左個表
「呢d垂死掙扎位黎架,你入試場前一秒鐘就睇下啦」
黎亮:「咩叫垂死掙扎,讀左夠羅a喇喎」
係囉...@@
我:「可能盲拳打死老師父果隻掙扎」
黎亮:「臨死搏命先最勁」

聽過人話佢錄video錄到勁夜
我今日信喇...
又狂打呵欠又講錯勁多野
青玉案講極都係青玉碗 @@

「男人厚面皮d所以會直接抒情
 女仔唔鍾意一個男仔就唔會直接抒情架」
真正"將知識夾落日常生活"咪呢d囉

我諗起一件高登人講過几次既事(唔知係真定係設例)
有個男仔同個女仔表白愛意,條女話未ready到拍拖
點知唔夠一個月見佢拖住另一條仔
我覺得呢d唔叫間接抒情叫虛偽 @@

無無聊聊去自修室
又見到唔少人哩~

6點几7點返到屋企訓到9點几至醒...

re 提子:
係呀~
中英數都係恩主教 @@
你呢?

>>March 15, 2005 at 3:17:38 PM GMT+8


2005 年 3 月 13 日 星期日 【晴】

尋晚細佬係咁搞d上網線
未有電腦台之前響我部機裝online game玩
有電腦台又心急要12點几整好比部新機上網 -.-"""
搞得掂咁又點o者,即刻打通宵機呀?
仲拆左几次我部機條線出黎試
仆街
唔識就唔好亂搞啦
而家佢死佢事呀,咪帶挈我上唔到網

今朝佢又起身又試 -_______________-

考maths

paper 1有兩個位kick住左
其中一個響section b入面
我勁耐都唔填cover page果3個題號 <-有衝動想做埋剩番果條long que XD

最尾"立"下之前睇都冇睇過果題
原來果堆點全部響同一條直線上面所以超易做 -o-
好後悔冇揀到...

d技術真係生疏晒

paper 2

leo真係好得意...
望實佢背面個鐘,等搭正11:15宣佈開考
佢唔知hall後面(佢正前面)都有個鐘架?!

諗住時間應該夠用,就放慢黎做
點知就係咁搞到剩番15 mins仲未做完 = =
結果淨係check得有冇劃錯答案,check唔到有冇計錯數 =.=

成份卷都好多trap下喎 @@
嘿,連續6次全中既紀錄都比佢截斷埋

黎亮:「我勁用fu's theorem囉」
我:「咩黎架?」
黎亮:「符sir教人唔識就代d數落去,佢堅持話呢個方法係佢原創,不過大把人早過佢諗到
 應該話fu's method,fu's theorem係一見到符sir就唔開心,所以個curve係負既就要向下」

我發覺靠死計反而仲快過用果d所謂做mc既techniques =.=

知其不可而為之
一日讀6堂補習notes
而家先第2份 = =

真係几夾...
聽日上晝中文mock
下晝補中文 - -

>>March 23, 2005 at 1:51:47 PM GMT+8


2005 年 3 月 12 日 星期六 【晴】

上個禮拜gsd 20出21集預告
出左兩個鏡頭:mia訓響一張床度,同埋luna個樣好嬲
greedland有人估劇情
咁都比佢地吹得中 =.=

究竟mia真唔知定假唔知婚約已經取消左架?!
不過無論佢知唔知都好,乘機搏athrun懵就肯定係架喇
佢都知自己唔係lacus啦...

greedland有人post gsd後n集既預告
"由於kira的freedom介入戰鬥,導致海涅(橙髮)戰死"
條友仔出場都唔夠10集...咁就死架喇?!
佢走出黎做咩架? =.=
佢咁講法即係話橙髮唔係比kira殺死,不過佢既死係關kira事?
唔通有人暗算kira響後面射佢一槍,橙髮幫佢擋左即刻瓜老襯? XD

打左好耐機...
連溫中文都耽誤左 = =

搵到好多圖,大家慢慢睇 @@

http://vorlon.cwru.edu/~kalele/mirrored_album/funny/aah.jpg
一架火車n人
班友仔要小心...

http://img16.exs.cx/img16/4466/a384.jpg
個廁所結左冰...

http://www.gameweekly.net/phpBB2/files/2446427gbnug.jpg
地鐵desktop~

http://img2.exs.cx/img2/9742/3100.jpg
森林中既lv袋

http://waiway.com/bbsimg/usr/4/4_9140.jpg
大陸公車既無敵空調系統

http://img16.exs.cx/img16/3486/a01cat.jpg
d貓學生丫

http://img1.qq.com/news/20040722/497328.jpg
豬鼻火機

http://ent.no-ip.com/phpBB3/files/wccarta.jpg
個廁格都好多廁紙下喎 @@

http://www.talkec.com/photo/data/501/1348n_H_.jpg
睇清楚架電單車上面有几多個人?
會唔會焗死佢呢?

http://funimg.pchome.com.tw/img_upload/FUNNY/s/p/20040722_spark_205248.jpg
現代人要識得善用時間
最好做一樣野可以同時做到第二樣

http://bbs.china.com/images/2005-02-13/11082763512.jpg
熱狗

http://www.fightclub.com.pk/photos/3/1/1/1/6/31116_6870.jpg
識兩種技能搵工點都吃香d

http://www.talkec.com/photo/data/501/1364M_.jpg
個名一樣叫阿明,但身高就差得遠嚕...

http://img.photobucket.com/albums/v486/ymno1/special/20040808_yb221912802_163432.jpg
高招呀...
上堂想飲野要效法佢~

http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=25754
有意思~

http://www.effectoftwins.com/twinsmovie/act001.html
http://www.effectoftwins.com/twinsmovie/act002.html
http://www.effectoftwins.com/twinsmovie/act003.html
http://www.effectoftwins.com/twinsmovie/act004.html
4段twins flash動畫

>>March 14, 2005 at 9:19:11 AM GMT+8


2005 年 3 月 11 日 星期五 【晴】

好似有好多人小過套西廂奇緣
ole no taan! (俺,我的回合)
尋晚我無聊睇到几秒
係咪話醃船有左個皇帝既bb?
痴9線...
乜唐朝d女可以開放到未結婚之前比條仔搞大個肚既?!
仲要一個皇帝一個千金小姐

我諗起天龍八部
院星竹(段正淳其中一個情婦,阿朱阿紫老母)自言"家父甚嚴"
但佢家父甚嚴竟然夠疆同條仔拖兩年冇返過屋企仲生兩個女

臨尾千金小姐同生番公主交換身份
夾硬砌個good ending比兩對情人結得成婚
點解十几廿年黎同親生阿媽朝見口晚見面都搞得錯既?!

厚道少少啦,唔好話班製作組冇腦
佢地只係冇用過腦去諗d合理既情節出黎o者 <-跟原作咪几好囉 =.=

響高登睇到既圖
吳卓羲響屋企睇胡杏兒比佢封信
http://tinypic.com/230f8o
雖我地有緣無份,但是月都有陰晴圓缺,少少瑕疵又何需介懷?
"我地" "月有xxx" 好明顯係現代口語
"何需介懷"更明顯係佢想學古人舞文弄墨
佢做緊乜野...

胡杏兒寫信既情形
1.http://tinypic.com/230fbt
2.http://tinypic.com/230fhd
証明吳卓羲睇果封信唔係胡杏兒寫果封

細佬響我部機裝online game玩
頂佢!
已經有新電腦同就快有電腦台啦
一日都等唔到,係要咁心急

alan cheng響regular都鬧過几次精工本書架喇
今日又黎 @@
「呢個實驗佢寫10個point」
歷屆出親都係值兩三分
「本書真係好廢,d exercise又錯」
實迷途其未遠,覺今是而昨非

返屋企,婆婆話細佬頭先開我櫃筒
我記得自己出門之前收埋左條鎖匙
that means
佢知我收響邊 -.-!!!
唔放心,即刻存晒落銀行
就算佢開到都羅唔走我d錢

佢返到黎,阿媽問佢夾夾埋埋偷左我几多
佢話計唔到
「有冇500?」
佢唔講野,不過暗示有
我:「過千都有啦」

媽成日叫我而家唔好對細佬咁衰,世事無絕對,可能大個左會有求於佢
哼,講得o岩丫,真係無絕對
細時偷針大時偷金,點知佢第日響邊方面害死我架

用練滿左既人執4th武器係冇難度

終於有得用左慈喇! ^__________^
果然好屈機...
出招快過呂布,攻擊範圍(both angle and length)差唔多
羅佢把4th既條件係虎牢關擊破呂布
呢個條件真係唔o岩佢,因為太容易
玩無雙mode,個左慈冇乜練過都打到呂布剩番1/3血
衰在個人冇練過,防禦力太低,食呂布3招死左

其實呢几日我唔應該打機
我要響mock中文之前溫晒arthur kho d野...

http://hk.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1109476045?aucview=0x74
已故香港特別痕症手掌 董建華 神像 XD

http://www.winning11zone.com/viewtopic.php?t=25659
大家係咪聽過好多火警時既求生方法呢?
係就一定要睇下喇
有d睇左笑到pk
有d真係有point (例如佢一開始講果個)

>>March 12, 2005 at 2:23:54 PM GMT+8


2005 年 3 月 10 日 星期四 【晴】

訓醒熄左個鬧鐘又再訓過 =.=
8:25考paper 3,我7:40至醒
以咁既狀態黎睇,我都考得ok喎 XD
應該 - -

派左准考証
原來咁死大張架?!

咦?我果張抽得好靚喎~ ^__________^
雖然冇一日mst
不過全部唔係近屋企 (bio 沐恩) 就係近mst (amaths 王肇枝,其他全部恩主教)
唔駛專登搵路,又唔駛專登記住每一日去邊
oral個個都要去沙田就冇得講啦
我3/6,去果間學校個名好長 <-肯定唔係劉伯樂,因為我同粉腸考既地點唔同,而佢係去劉伯樂

ceci好似搵到几個人同佢完全一樣 @@
暫時我聽到最多人去既係神召會
有冇人好似我咁成日去恩主教架?

送飯比細佬
順帶一提
富善巴士總站行到過左麥記,之後順住最闊果條路行
右邊有間掛左橫額話自己公開試几多科合格率几高既就係圓玄(孫方中小學同三水小學中間)

高軒同jacky考oral既日期時間地點全部一樣
我:「同一組你就好玩 XDDD」<-講笑o者,我知同一間學校兩條友唔會落一group

>>March 11, 2005 at 7:52:36 AM GMT+8


2005 年 3 月 9 日 星期三 【晴】

第一日考即刻衰左 -o-
算啦,英文,我呢挺庸材都係睇運氣架喇

time's up pens down我仲差几十字至夠300
失敗 =.=

「佢要我300字寫2樣野,寫唔到先唔揀佢」
唔記得邊個講
原來真係難...
仲以為自己creativity真係差得咁緊要 @@

同co,蔡榮仲有唔知邊個4人行
蔡榮停低講電話
我:「蔡榮電話几多號呀?」
co:「xxxxxxxx,不過呢個好似唔係你要既電話號碼」
打去試下
我:「你有電話入呀? XD」
蔡榮:「你話呢!」

我地3個猛咁追問蔡榮究竟同邊個講得咁開心 XDDD

co講既野真係work @@
搵個未練過既人打一鋪easy赤壁,之後玩normal練爆佢為止
不過每打一鋪9999武勳
升max大將軍要6萬
都几麻煩 =.=

改自己好耐之前做落既04 phy paper 1
out syl唔計,5揀4 long que做晒5條
個結果有少少似f.4 final bio
呢度冇1,2,3分果度冇1,2,3分加加埋埋冇左成廿分 !@#$%^&*
我諗唔緊要掛...= =

響火車見到leo
「你去邊呀?」
「補習呀」
「我都去補習喎」

re owl:
咁你當我講既係連total都diminish埋囉~
都話明不合理推測咯 @@
唔係想托你手爭,不過你要明白一樣野
個人能力永遠都同教人教成點無關
有需要既話照樣黎搵我啦

>>March 10, 2005 at 2:57:02 PM GMT+8


2005 年 3 月 8 日 星期二 【晴】

呢排溫書最多打機最少既睇怕都係今日喇掛 @@

又執左兩把lv4武器 :P

聽日開始考lu~

re owl:
此乃非戰之罪實天亡你也 @@
不合理既推測係diminishing return apply落你身上 XDDD
合理d諗,中四上得成個syllabus一小部份,高分都唔代表d咩個喎

>>March 9, 2005 at 2:51:30 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111772

Design & Scripting by ShowHappy.Net