寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

2005 年 2 月 25 日 星期五 【晴】

今日好似冇做過d咩野...除左打機 =.=

alan cheng又幫徐迅同k k wong賣廣告
一個教人背深字響compo用,教几多個字比考試局ban几多個
一個公認廢 <-好似有人話"勁果d會覺得補佢有用" (即係冇意思啦,勁仲駛補習咩?!)

細佬今日見家長
返黎比阿媽鬧左成個鐘 -.-

鋼煉!!! @@
除左首中文op同埋預左無線會狂cut片之外都冇咩衰架喇~
(有雙語廣播所以聲優差都唔緊要啦)
要最正既一定係bt version,可惜我搵唔到 -o-

>>February 26, 2005 at 3:17:10 PM GMT+8


2005 年 2 月 24 日 星期四 【晴】

濕度同尋日一樣係98%
但係今日好似冇尋日咁潮 @@

呢個學年終於有一日搭正8:10拍卡 :P

04份paper 3都几易做~

睇co本三國無雙4設定集 <-有米仔...買treasure box -o-
諸葛亮既新造型勁樣衰囉,畫到個pose似武將多過似個文官
陸遜又係,整到件衫完全唔似一個讀書人 <-明明係書生出身,官至大都督->丞相

作文
講自由行
賢:「我對自由行唔係好熟」
我:「我同d大陸哩唔係好熟」
jeff:「你個"哩"字好有歧視成份」
我:「吹水咋嘛」

吹水能力太差,每個point點expand都唔夠100字 =.=

失手禁左隻手落去賢支筆度(唔好白痴到以為我中招之前見到佢支筆 =.=)
篤左筆尖落隻手指入面 >____________<
痛就唔係几痛,但係個傷口既黑色維持左好耐至見紅
勁驚喎...= =

做做下份econ test聽到進進響隔離班教緊書
「香港醫鼻咽癌既技術咁好,係因為多人有
 印度d眼科醫生咁犀利,因為多人盲(佢地即刻笑到好大聲 XDDD)
 你有鼻咽癌去美國醫,佢地d技術都冇香港咁好,因為果邊100個病人走入黎先得1個係鼻咽癌」

到我地physics堂
佢地話聽到進進響隔離講既野
進進教到去某一頁,突然間吹下水
「呢d你地頭先都聽左我講架啦」@@

又打三國無雙~
凌統勁好用 ^___________^
不愧係李小龍既弟子 XD

>>February 25, 2005 at 3:51:58 PM GMT+8


2005 年 2 月 23 日 星期三 【晴】

歇後語 XD
kfc借bio堂
有(得)借冇(得)還~ XDDD

嘩剩番1個section咋喎好似~
其實kfc只係冇比到時間我地做exercise就快左 @@

今日勁潮喎
阿sorry,打漏左個濕字 XD
janet:「唔可以跌野落地下」

本書幅圖有少少misleading...
應該有兩個area,佢淨係畫一個,書後面既答案又淨計左一塊area
kfc:「你提出左個set題目既漏洞」:P

肥庭話英文個quiz要默番d idiom出黎
原來佢比隔離班昆左...
個section好似有10題
如果真係不供詞填充,我敢講全form響果個section既mean mark<=2

我冇溫過書,淨係睇tense估答案都識好多

chem test又試眼大睇過龍飛左d識答既題目 = =

今日出左無雙4 ^__________^
好似戰國無雙咁,每個武將有自己一條路線
(所以應該唔會再出現司馬懿打合肥,關羽打南蠻,陸遜打黃巾呢d時空錯配既情況)
都几難玩...
係難過前作 - -
easy同normal差勁遠囉 =.=
細佬用趙雲打easy,直至破晒5關為止淨係最尾果關夷陵戰死過一次
我用星彩打normal,第3關(一樣係夷陵)已經死左几次,仲有一鑊"總大將劉備敗北" = =
(其中一次細佬好事多為,趁我行開羅個手掣去玩,唔肯比番我又打輸左 -.-""")

>>February 24, 2005 at 3:46:37 PM GMT+8


2005 年 2 月 22 日 星期二 【晴】

進進:「今日assembly響課室聽,原本第6堂physics第7堂班主任既,咁你地好多人就會病喇」
正常丫
今日個assembly咩都聽唔到
(好認真)我有諗過test完即刻身體不適架

kfc驚教唔切書,問我地聽日調得d咩堂 <-我今日至知原來聽日放早 @@
個個都話借英文堂


RE,chem,bio都唔錯~
↑聽日除左呢4樣同埋amaths之外都冇其他堂啦 XD

剩番3個section咋嘛
驚咩教唔切o者
一日一個section仲有時間做一兩份past paper

英文堂discuss about ideal partner
我講左好多句"no photo is 9up"

我張台無端端有張廢紙,唔知邊度黎
第一個直覺諗係賢既
佢又話係我 =.=
「oh,no evidence is 9up」
我:「u also hv no evidence,u also 9up」

form period
叫我地講學校有咩要improve
ck:「我講左驚你寫我個名落去喎」
進進:「不記名架」
ck:「我都驚比倚天劍斬死喎」<-經典!!! XDDD

粉腸,賢響本值日生紀錄簿度老作左勁多野
detail講(吹)d人做成點
某日may同朱斤做值日生
"某孫同學主動幫忙清潔...(略)...某羅同學主動幫忙清潔...(略)...氣氛溫馨,場面感人" XDDD

phy test
冇睇清楚題目,寫到一半至懷疑有兩個frictional force acting on the plastic box
咁o岩條題目就係要人咁答 :P

計到個trolley重25kg
見唔對路再check都發現唔到有錯 =.=

進進比我地睇張名單,話sports day超多人冇返
叫我地寫番每個人點解缺席
我:「嘩(d訓導)懶得佢丫 -.-!!!
大部份(或者全部)冇返既人都應該交左請假紙架啦
自己唔check響度叫人做多樣野
我mind既唔係寫多次回鄉探親4隻字,係d老師懶成咁

錢煒易就醒哩,pa assembly全程訓足比佢
我除左眼鏡諗住訓陣,點知訓唔著 -o-

co:「應該由蘇主任(係咪主任黎架?)決定女生校服式樣」
佢吹水既o者~
我覺得咁樣講出黎,係可以"間接向校方提出意見"
that is,呢句野想講既唔係校服係老師既behaviour XD

http://forum.hkgolden.com/upload/050223151250-33666.JPG
用56k bt一舊>1gb既野喎 @@
同志們,辛苦了~ XDDD

高登有個topic講搭巴士比唔足錢
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=390078
我睇完覺得學到好多賤招 :P
下面講几個值得一提既古仔:

一對老夫妻搭一程$3.5既巴士,入左$3.5,個司機話佢地比少左一毫子
因為"不足一角亦須繳付整一角車資",每人$1.8
danny論曰:
 一毫子都計較,個司機爭到都冇佢份架啦,響度恰老人家 -.-"""
 果對公公婆婆後生果陣比多左散紙夠扔死個司機几多次都唔知呀


有人話司機欺善怕惡
d臭飛三五成群上車奉旨唔駛比錢
學生,阿婆入少左即刻小9佢地

有人讀中學搭車返學,個樣細個又生得矮,扮唔夠稱比半價
終於有一鋪衰左,比司機叫佢唔好搏大霧
個學生見朝早少人,即刻鼠上巴士樓上
某同學可以買張兒童八達通黎效法下

一堆人搭巴士唔知去邊,交晒比其中一個人負責入錢
果個人唔記得自己都要比錢,結果佢就免費搭左一程 XD

有人試過上車未羅足散紙,就企響下層等佢紅燈停車再入錢
個司機開開下停車,講好多難聽既野小佢
乘客伸隻手出黎比佢睇,司機即刻冇聲出

有司機為左一毫子停車追上樓上搵番條友,搞到後面d車同所有人等佢一個

有司機睇錯以為一個乘客冇o都八達通,話o都左佢又死唔信
之後個乘客抄低司機個名同自己張八達通no.,寄信去新巴投訴
公關部職員話佢好彩佢冇o都到,否則要個几月先退得番比多左果筆錢

有人次次$3.7冇毫子要比$4,一次冇帶散紙唔比錢比司機小
「我草草埋埋入多左既錢都夠搭几程啦」
有人評論:香港就係咁,你入多左佢唔會多謝你,入少几毫子就好似想報警拉人咁


有人搏懵比少錢
見前面條友入左錢部機未落格即刻入錢落去等司機數唔到佢入左几多

有人比足$1.7車費,司機睇漏個一毫子屈佢
又禁左掣倒左d錢落去錢箱下面死無對証
整停晒上車既人龍,果個乘客後面有個師奶幫佢比左五毫子


有人比少錢反而大條道理話個司機唔應該追數,即刻勁多人回覆小佢

有人同一個朋友搭一程唔知咩巴士,每人大約$20
兩個人夾埋得一張廿蚊紙,就撕爛佢摺少少扮兩張廿蚊入落去 @@

用大量毫子比車費係一個慳錢既做法
屋企有好多毫子既人唔咁做真係o徙晒啦!!! XDDD
(ck話法律有條唔知咩附例,搭車入大量毫子最多計$1.9,不過冇乜人知呢條規矩)

如果司機見你唔夠散紙都比你過
你應該寫封信去巴士公司點名表揚下佢
(我知咁做法對個司機有咩後果)

>>February 24, 2005 at 8:50:17 AM GMT+8


2005 年 2 月 21 日 星期一 【晴】

佢閂自己個位側邊隻窗
我知佢跟住會叫我唔好閂窗,等空氣流通
「我閂左窗,你唔好閂啦」
開自己隻窗會凍,又想空氣流通,咪叫第二個唔好閂囉
做相同既野,我就係輸在講左果句
我唔係計較凍果個零鐘呢d雞毛蒜皮
係要証明自己已經唔係一個任人點既白痴
比人昆比人利用得太多喇

中文
派左兩樣野,史上最高分同史上最低分
expect低分果樣高分,versa vice

我形住自己既能力decline緊
舊年都試過有一排係咁 = =

paper 3
原來淨係做part a~
肥西臨尾果句:「i will ask u to do part b later」
其實之前做過,不過佢唔記得左 @@

本野有幅圖畫左隻眼既side view
label左9樣野,要做matching
賢:「oh,not fair to arts students」
個個未聽餅帶講已經填晒,仲全部一模一樣 @@
阿唔係,肥庭有兩格同我地填既唔一樣 XD
我:「可能佢一陣9up到d野錯晒,等你班理科生響度懶醒丫拿」<-其實我有份 :P

今日派個bio test同f.4第一次一樣分
真係有始有終 - -

肥庭問我野
leo見到以為我傾偈 -o-

leo話有d人見今次唔計分就唔溫書,所以低分過平時
我有溫不過失手 = =
state 2 ways xxxx,我就shot左寫得一個 !@#$%^&*

執櫃筒
羅晒中四派落到而家既所有野出黎
將我認為冇用果d處決左佢
少左一半 @@

re 7:
你係邊個? 7days?
我尋日上高登,d人話淨係用和記既先有事,其他人冇影響喎

>>February 22, 2005 at 3:10:57 PM GMT+8


2005 年 2 月 20 日 星期日 【晴】

我尋晚至知部手提熄左機都可以當鬧鐘用 @@

GDP張ws條條要explain既題目我都寫漏一兩個pt -o-

我驚唔記得stat果堆formula,所以尋日睇過一次本書
結果今日又diminish !@#$%^&*
睇黎maths amaths有咩屍衣琵琶想做就要早廿日清晒佢 @@

賢:「integration都几難」
我:「我都覺得難呀」
賢:「吹水啦」
我:「咩呀?我唔可以覺得難既?!」
賢:「我話難已經夠假,你仲要講多句"我都覺得難"」

"匈牙利牛腩飯"
諗住個名咁騎呢未聽過就買啦
謝承恩:「盒飯咁似湯渣既?」
exactly! =.=

派左好大疊教人做paper 3既notes
點解唔一早派份野落黎教左我地至做果堆past paper呢? -o-

history of hk,肥西話我地至少要o岩10個
我不多不少~ :P

寫一張擇偶條件既野
問有几多人睇異性既personality最緊要
肥西:「only 24?!」
其實大大聲話呢樣野最緊要係好容易
真係有意中人果陣仲堅持到呢樣原則既就冇几多個喇

勁多條問題講appearance
我諗起"按圖索驥"個古仔:
 有個相馬專家寫左本書教人揀一隻好馬
 佢個仔跟住本書講既野響街市買左隻蛤蟆返屋企
fit晒果堆desired appearance又點?
靚係要靠面部器官 and/or 身形 "構成一個美的和諧"
唔係話面白鼻高眼大嘴細就靚
而且任何人(esp.女性)總有一日年老色衰,no matter你養生之道几好都避唔過

肥西:「which of the girls like a boy with long hair?」
我知佢係講長毛果類
不過我覺得高達w個迪奧長頭髮得黎都好型 ^^"

derek好認真咁喎...
落左堂仲帶埋去phy lab繼續寫
無獨有偶,melody又係 @@

個icq shot左 -.-
間歇性disconnect,之後又reconnect到
reinstall完都係咁 - -
高登人話用和記既個個都係咁 @@!
我諗我唔駛打去小佢,因為已經大把人做左同一樣野 XD

http://www.eolasia.com
$6-10 (mainly 8,9) dl一首mp3
只可以燒3次碟,"轉載到任何數碼工具"3次
睬佢果個都戇居啦
我bt winmx唔駛錢差得過佢?

>>February 21, 2005 at 3:03:28 PM GMT+8


2005 年 2 月 19 日 星期六 【晴】

去姨媽屋企拜年~

爸見到前面架車有d奇怪,「你架車corolla就唔好貼埋凌治個嘜頭啦」
佢話corolla係比凌治差既牌子喎 @@
果架車真係得意喇~ XD

條看更叫張國榮 @@!
佢坐住響度,所以我唔好意思羅部手機出黎影相...

原來尋晚上唔到網可以好容易解決到
抽插下用黎上網個plug就得...-o-
↑咪諗歪呀!
我係話拔條線出黎插番落去

原來呢個禮拜有hunter @@
星期五上jojohot見佢仲係寫231,原來係未update咋 - -

我都好多個月冇剪過指甲
加埋天寒地凍,打字成日禁錯掣 = =

今集gsd好睇!

athrun響作戰briefing度比shinn串嘴:「我能行,只要我想干」
「那就靠你了,我們在後方靜候佳音吧,突破了記得告訴我一聲」
「不,不是這個意思」

athrun:「認為你不行的話一開始我就會自己去」
講到明自己勁過shinn,公開串佢嘴
爽呀!
呢個作戰指揮果然唔係流架!
同部下鬥串 XDDD

luna:「名不虛傳啊,shinn很難駕馭吧?我們從進軍校開始就在一起,總是那副樣子
 他老愛頂撞教官或者長官,你卻能駕馭住,讓他聽話」
athrun:「才不是呢,駕馭什么的 挺蹩腳吧,很多地方 不是壞傢伙
 我也不算什么高手,人際交往方面」(即刻閂埋部 車立 個門走左)
luna:「我被打預防針了?」
我覺得athrun響度暗示自己知道頭頂有天線果條女溝緊佢 @@

impulse既分體式設計原來可以咁樣用 =.=
係咪伏筆黎架...?!

呢排真係好興玩棄盾 @@
athrun扔左個盾,saviour左手渣埋劍,使出一招棄盾十字斬
shinn見上司係咁又有樣學樣,不過佢用兩把匕首(個posture有向前大戰英雄kira偷師之嫌)

re owl:
咖啡...嗯...唔清楚~
你夜晚仲開大個喇叭真係抵x啦 XDDD

>>February 20, 2005 at 2:57:09 PM GMT+8


2005 年 2 月 18 日 星期五 【晴】

訓醒左,唔想起身又唔想訓 >__________<

alan cheng:「bio paper 1 90分羅65就有a架喇」<-仲有6分communication去左邊 ?_?
我唔信囉...
個requirement邊有可能咁低呀?!
佢話65分c我就信 =.=
年年得around 4%人a
「我讀書果陣個miss同我咁講」
可能佢個年代係咁我地唔係o者 @@
新課程,考試局要比多d人合格
所以core part應該會出得淺過以前
extension唔係深左就係同以前差唔多
err...我都係唔知咁多架喇~
以上為本人不負責任之言論 (卸膊既時候 XD)

「有內部指引架,我地呢d唔見得光既行業唔可以做改卷」
唔見得光 @@"

睇神鵰俠侶 <-miss左勁多集嚕~ :P

楊過用冇左隻手臂果個衫袖擋李莫愁既拂塵(古裝劇d太監手渣既野)
唔知兩條友內功勁既會以為佢地軟鬥軟 XDDD

有一度話楊過中左d唔知乜鬼野毒,個樣超辛苦,連行几步路都有困難
點知佢搵把玄鐵重劍劈左李莫愁几野
再當把劍係拐杖咁篤落地下一步步行去追殺李莫愁
痴拿線 !@#$%^&*
佢渣住把玄鐵重劍仲舞到咁輕鬆,係咪真係中毒架?!

殘酷一叮
上次做台主個6歲o靚仔...
佢唱到"輕輕的一個吻"個一字即刻豎起隻手指 @@
連月亮代表我的心首歌講咩都唔知就唱
「咁你又識唱?」
「媽咪成日唱囉」
好有表演慾既小朋友 = =

突然間上唔到網...-o-

re owl:
1點几咁夜好心你唔好玩找錯處呢d咁o徙精神既遊戲啦...XDDD

>>February 20, 2005 at 7:57:21 AM GMT+8


2005 年 2 月 17 日 星期四 【晴】

尋日高登有人話日本科學家做左個實驗
証明飲咖啡既人患肝癌既機率低過唔飲既人 @@!
仲唔即刻落超級市場買番兩盒咖啡粉?
"你今日飲左未呀?" XD

......
無論佢點兜,我都會覺得佢係有做過某d野,作賊心虛,etc

認同左rono對羅學校d獎既睇法
開始有自卑感...

我今日溫書既進度真係好x慢 =.=
主要原因係唔敬業...
check intramail
見leo答左人一大堆問題我又羅bio疊野出黎改,又做下有人問果d題目
算啦,放完假之前都係溫唔晒econ架喇

http://www.gamecity.ne.jp/smusougba/index.html
gba版三國無雙 @@
死啦點算呀...
會考都未到,我已經諗緊考完要玩d咩 !@#$%^&*

巴金,神june佢地hkmo...
唉,事實又一次証明law of diminishing returns

豹個diary講左好多pairs of opposite situations,e.g.
 工作順利不能講,會被嫉妒;
 工作不順不能講,人家會覺得你能力不足。
 要得到指導不能講,人家希望你獨立作業;
 想要單機運作不能講,會被抱怨不懂協調、真不合群。

頂!!!
我好想根據自己既經歷加多pair:
 有溫習不能講,會嚇壞旁人;
 沒溫習不能講,人家會說你囂張。
↓俺樣個人意思:
我見任何人高分都唔會信佢係不勞而獲
上堂留心/有溫書(臨急抱佛腳唔計)/有野唔識會問人/補習/果一科根底好/etc,實走唔甩是但一樣
好成績係某d投資既回報
想有就要投資(可以時間,可以精神,可以犧牲玩樂,whatever)
話人炒樓買股票賺得多之前,唔該諗下自己有冇投資同埋投資得有冇技巧

係時候講埋今朝post果段野既下文喇~
果段報導冇講過d科學家有冇搵"不含咖啡因"既咖啡黎做實驗
仲有,就算你飲得多咖啡真係對肝有益都好
心臟病同高血壓既risk一定會提高

http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
響兩幅圖入面搵3個不同之處
超難...= =

>>February 18, 2005 at 3:43:14 PM GMT+8


2005 年 2 月 16 日 星期三 【晴】

今朝我好早起身架喇~
尋日11今日10 :P

呢兩日係"holiday after sports day"...?
有假放梗係好
不過我想問:我呢d請左兩日假既混旦,係咪應該冇得放假? XD

snow個日記好掂...XDDD
話有人做左d唔知乜野,加句評論: "香港人真係..."
之後佢話自己都有份做, "我都係香港人 XD"

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=387020
佢一開頭講既野大家可以唔理
重點係佢貼圖打錯語法果度,個address暴露左佢身份
我最初都冇理個address,見再後d既人篤出黎我至知
再搵埋mst directory,仲有更驚人既發現
shit!!!
原來條友仔同我讀同一間小學 !@#$%^&*
so shocking...

我覺得讀果101個idiom真係冇意義
for long-term english improvement,點會一兩日背咁多呀?
應該係有興趣既人先會睇下用下咁學架嘛
而家唔夠100日就屍衣,你會唔會羅本中文成語字典出黎每個成語作几句句子丫?
for exam,paper 2,3佢會咁好彩整句咁既野?
oral,有咁既situation你都未必記得有果句野啦
compo,有同oral相似既情況出現
另一情況我打個比喻喇
某村蛇鼠一窩全部地痞惡霸,突然間話有個居民有d咩成就,o岩o岩獲選為十大傑青
你信唔信條友仔係響果度土生土長?

忽發奇想
我認為自己咁諗係"合理懷疑"
不過佢應該冇咁賤走去害自己既熟朋友掛?!
唔講係邊個同埋咩事喇
因為之前都試過mask左做果個人去講一件相似既事

嗯~
"mask左做既人"
我諗自己以後既日記都會係咁

大長今
韓尚宮:「你不要老是說自己不行」
so encouraging...

>>February 17, 2005 at 3:42:28 PM GMT+8


<< 101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111778

Design & Scripting by ShowHappy.Net