|
2005 年 1 月 26 日 星期三 【晴】
佢地話班訓導尋晚開會到8點
winnie話學校打比佢媽話唔比用補習請事假
我頂 -.-!!!
尋日至扔左print出黎果張投訴信,連電腦個file都delete埋
唉我星期六病左算
橫掂都預左甘sir實會企響訓導果邊
訓導質疑我係咪真病我都可以即刻病比佢地睇
講核突d,我而家可以under conscious control 將食左一兩個鐘既野反芻嘔番出黎
周sir話中東人長期比美國壓迫,發動恐怖活動係佢地唯一可以做既野
我有同感...
布薯一日到黑話人地邪惡軸心國要打佢
其實最邪惡最大野心果個係佢
當正自己世界警察,好多國家一有爭執美國都要叉隻手埋去
順手培植其中一個國家做自己控制既政權去監察周圍d國家
打伊拉克都無非為左d石油o者
遣責恐怖份子之前,唔該英美遣責下自己d侵略行為先
美軍做左戰俘放左返美國會有一堆乜鬼野又榮譽又勳章etc
解放軍比人俘虜放返中國就抄家滅族
大陸果然好唔人道...
周sir話駐伊拉克既美軍虐待戰俘情有可原
因為佢地生命長期受威脅,精神壓力好大,"腷臆誰訴"
唯有搵d冇反抗能力既人發洩
怪只怪布薯亂咁侵略人地
如果真係有乜野大殺傷力武器既話washington,new york等等一早就比人夷為平地啦
美國自己收埋咁多核彈唔拆咁d,一味淨係識話人 -.-
成課弔古戰場文我最鍾意一句:王道迂闊而莫為
又做paper 3 =.=
grace尋日話學校有個英文老師隻external harddisk壞左,整左成個月先搞番掂
所以個老師心情勁差
高軒懷疑係肥西,我睇都似 XD
落堂聽到電腦logout既聲
原來paper 3既作用係攝時間比佢上網 -o-
賢:「唔做喇」
我勁聽唔切
唔知點解,可能我一開始都唔想做
chem lab玩paper chromatography
原來黑色係深紫+墨綠 @@
整出黎d紙好靚~ ^^
威睇朱果本讀者文摘d笑話
我又睇
曉叫我地講几個佢聽
佢全部既反應都係「哦,(過了半晌)係明架咋,唔會笑個喎」@@
鄭向然玩一隻攻城game
淨係得最廢果d步兵平過弓兵
騎兵/大砲/氣油筒兵(恐怖份子?!)全部都貴過佢
但係弓兵反而最勁
放30隻出黎城堡既HP就叭叭聲勁扣
大砲射几粒落城牆先扣佢少少
其他全部都係衝80隻上去得唔夠廿隻可以埋到塊城牆
真係吹漲 =.=
見到近攻果堆兵,我諗起今朝早周sir派果張野
講漢朝唐朝同外族打過既大仗
有一鋪超經典,殺敵萬餘人,漢軍死傷二萬
前後几句仲寫到好似打贏左咁 =.=
lily睇一本超廢既書,好似叫會考攻略
星島日報送,教會考生點讀書
好明顯係鳩up囉
"操練歷屆試題"
鬼唔識咩,駛佢教? -.-
"限制時間"
佢舉左個例,話做英文paper 2既past paper要限自己粒半鐘內做晒
嘩,我未睇之前仲諗住3粒鐘做一份paper 2呀
↓我想串嘴下 :P
睇maths果几頁,話想羅C至少要做5年past paper,羅A,B至少要做10年
死喇...我屋企一份past paper都冇喎,咁咪仆直?!
lily揭到去chem果几頁,alice即刻表現得勁熱衷 @@ <-睇呢本鳩up既野把鬼 =.=
"考生須認清電解的陰極和陽極...(略)"
叫人認清,不如教人點認清好過啦 =.=
leo:「我同你地講左阿媽係女人個case未呀?」
o下? 有d人阿媽係男人黎架?! 唔講唔覺喎 XD
朱,kooby,區永恆三個舉手問leo野
「我第一個呀」「我第二」「我第三」
仲要排次序tim,死未 @@
唔駛上pe,要落地牢
有几份f.7派剩左既04 UE pastpaper
區永恆即刻去羅番份 @@
我都想羅,不過見佢第一版寫住"data file"估佢係listening既卷,羅左都冇用
而且到我地讀果年自然有老師會比我地做
「你兩年既英文都唔會勁左好多架啦,而家做差唔多架喇」
咪吹水啦 =.=
CE同AL require既skill點會一樣呀?! -.-
有几個人玩五子棋
terry:「我唔識玩架,亂畫架咋」
亂畫既人好似淨係輸左一鋪比波羅布果個唔知咩陣 @@
細佬亂禁野剷左我打左大半篇既日記 -.-"
>>January 27, 2005 at 3:10:00 PM GMT+8
2005 年 1 月 25 日 星期二 【晴】
econ堂對past paper mc答案
grace expect我地搞掂晒就熄左個visualizer
教long que <-咁當然我都聽緊啦
有人問我借
我未話比佢就"立"左去,佢次次都係咁 -.-
主觀判斷佢咁做既原因→就算我話唔借都吹佢唔漲,因為份野響佢度,佢鍾意几時還都得
「你頭先點解唔對?」
「我唔知自己原來有帶」
「你都可以抄低d答案返屋企對架」
「我知你一定會抄低丫嘛」<-我覺得佢咁講即係有intension要"掠奪別人勞動成果"囉
「即刻羅番黎!」
「等陣先啦」
↑我想問咁樣係咪証明我既主觀判斷正確?
離譜呀! -.-"""
搵進進,諗住同佢講補習早退既事
(尋晚諗好晒d points,佢唔同意既話我一返屋企即刻寄信)
進進應承星期六會簽比我早退
有得和平解決最好啦~ ^^
尋晚打定封信用黎做最後既手段,而家大概用唔著嚕~
雖然我硬係覺得進進咁講好信唔過 -o-
我有個自己都覺得好賤既idea
嘿...
返到課室,佢地話原來speech day請假唔計缺席
我:「嘩我有去原來蝕左比佢」
↑對而家既我黎講,有返過之前任何一次whole school assembly都係蝕左,特別係我有份講野果次
朱:「唔係呀,我覺得余若薇講野几有深度」
近排我好鍾意講兩隻字:鳩up
因為我發現呢兩個字係"演講"既最佳代名詞 <-會考講座同埋政治性質"講話"唔算
例句:我覺得余若薇鳩up得有冇深度唔重要,反正我已經唔記得晒佢講過d咩
響一大班人面前鳩up同孔乙己既作用一樣
你識搞下爛gag,人地至多笑兩聲當回應你
不過無論有冇你果段鳩up,台下絕大多數人既生活都係咁過
kooby話我星期六早9個字走可能都會當我請半日假 @@!!!
做過prefect副組既人咁講,我梗係信啦
橫掂都要請假,加多兩日都冇所謂
sports day我都係為返學而返學既o者,有乜意思?
kooby:「我舊年都請左一日」
我:「舊年我唔請假真係蠢左」
kooby:「低form果陣我地都蠢左几年啦,f.5 f.7一定好多人請假既」
篇死人弔古戰場文超難
文字同內容都係 =.=
周sir話最尾一句守在四夷係全篇文最中心果句
"守在四夷"真係講得好呀~ XD
如果布殊做得到"守在伊拉克"
教伊拉克人放棄國家機密,由得美國查佢d咩大殺傷力武器
甚而乎教到佢地自願送塊油田比美國人管
就唔駛打仗,唔駛咁多恐怖份子出黎脅持人質喇
哈~
睇黎一次amaths滿分都冇得我羅
禮:「danny,我想問下你,f.5咁多次maths test有邊次你唔係100分架?」
我:「除左之前一次之外全部都唔係」
禮:「你講真架?」
謝承恩:「101呀?」<-咪無聊啦 = =
我:「得一次滿分囉」
進進用G-M counter度radiation
原來有得咁樣估佢個大約數值...@@
好眼訓
響屋企著住校服訓左個零鐘 Z_Z
re 神june:
係喎,都唔記得左你星期六hkmo @@
加油啦~
不過你講出黎可能會自己羅黎衰 XD
如果訓導叫我睇fun fair既帶,我實會咁講:
「讀music同hkmo果d 29號唔駛返黎學校,佢地唔駛睇帶既話我都應該唔駛」
again,結果又會變成 "我要睇fun fair錄影帶 if & only if 你都要"
>>January 26, 2005 at 1:26:01 PM GMT+8
2005 年 1 月 24 日 星期一 【晴】
進進話學校policy係唔批以補習做理由既事假
混帳!!!
補習一來係為學業唔係去玩
二來個個都比左錢
「你知道果日要返學應該自己轉班就時間」
係咪要鬥早同鬥inflexible丫?
几個月前alan cheng講過佢regular course已經爆晒,所以冇可能轉班
而且十几個人果朝早要補習,點會個個都轉得班? -.-"
唔記得進進几時話我地知29號要返學喇
不過我肯定佢舊年仲未同我地講過
校曆淨係寫"fun fair",大家expect係玩架啦
鬼知果日連冇份做野既學生都要返學呀?
「考琴,睇牙醫果d請假我就比喇」
咩話?!
乜學校(或者進進)咁多重標準既?
補習有得改期考琴睇牙就冇得?! 唔好昆我喎
雖然我04年一次琴都冇彈過
但係都記得考琴係可以早兩個禮拜申請改期
book左睇牙醫更加唔合理,點會唔比你改期架?!
我:「咁我果日一定病喎」
衰唔夠大聲囉
我想進進聽到我講呢句並作出回應架
jeff:「你唔好講出黎丫嘛」
我講出黎既用意係要作出控訴:
照實講自己要補習佢唔批,詐病就一定請到假
即係等於努力打工逗到一份仲少過綜援既人工
我今日終於體會到果d人點解咁不滿
「我知你地上有對策下有政策,果日會請病假架喇...(略)」
parents day我心平氣和響阿媽面前交張請假紙比進進
佢話唔方便簽比我,冇講明比或者唔比,叫我星期一至交比佢
好啦,尋日交左,佢今日話學校規定唔比用補習請事假
哦,即係響阿媽面前佢就唔敢講學校有咁既規定喇係咪?
佢唔係上有對策下有政策,我地d學生就係,有冇講錯?
我有效法彭狗打一封intramail比甘sir既念頭
進進:「你望上個天,見到d人造衛星...(略)」
jacky:「邊度睇到呀?」
嘩進進真係超好眼囉...
winnie:「醫生紙我要几多張就有几多張」
我:「羅多几張比大家同學仔丫」XDDD
佢仲摺左張響銀包入面
做得好~!!
"店鋪"係咁講舊式鋪頭,手工藝果d野逐漸消失,比現代化野取代
我好同意架
都市化/現代化永遠都沒完沒了
搵新一樣發明黎"琴"晒d舊野,之後又有更加新既野推出
傳統手工藝樣樣都有佢無可代替既價值,一失傳左就冇
有d野係機器永遠做唔到,取代唔到
響出面買一條唔知搵d咩材料造,勁保暖既頸巾
都唔夠你阿媽織比你既暖啦
而家呢個科技發達既世界係用好多人既屍骨砌成
yeah! ^____________^v
一次滿分真係好難得...
grace講oligopolist
惠康百佳真係好賤
十几蚊斤豬肉拉走晒街市檔d客,同時以本傷人迫晒佢地執笠
最串嘴係李嘉誠講左句:「賣豬肉賺既錢都唔夠我每年捐出去既多」
咁就唔好亂黎啦 -.-"
某程度上屈臣氏開一間響惠康隔離都係賤鬥賤
「香港仲未有呢方面既法例去protect d消費者,所以成日比人話官商勾結」
jeff有野要搵黎亮
不過b班作緊文
「miss呀...你快d出黎啦...」
就係咁好彩比婧婧聽到 XDDD
去沙田補中文
arthur kho講野講到咁機關槍
我覺得堂堂都係live佢會啞 =.=
份notes一條past paper既題目都冇 @@
第2次機戰α有段古仔
積加原本既機械人比人劈爛左
咁o岩比佢搵到部超勁既機可以用
係好多年前既inventory
機械師話佢知部機原本有好多勁既武器不過壞晒,問積加駛唔駛修理番
佢全部都唔要,話淨係有把斬艦刀就夠
同媽講今朝進進講既野
佢話:「你唔好講(補習比左)錢,同佢話補習緊要」
吾聞母之言,得養生焉~ XD
近排我成日諗起法老王vs貘良 同埋 vs遊戲 兩次用到天空龍既情況
呢d情況真係好dum心架...
原來ms tong個icq睇到中文架 !@#$%^&*
不過算啦,當練下自己英文囉,反正自己咁差 @@
↓吊頸戰場文 XD
浩浩乎禮堂無垠,敻不聞音,勒緊褲帶,埋頭搶分。黯兮慘悴,腦脹頭昏。腸斷髮枯,無晒精神。字寫不下,慘成亡魂。考官告余曰:「此考試場也,常覆考生。往往冤哭,放榜則聞。」傷心哉!明歟?清歟?將近代歟?
吾聞夫唐宋常科,明清詔募。萬里應考,連年肥佬。歷屆試題,日做夜做。字多卷長,走投無路。寄身試場,腷臆誰訴?入學而還,多事考試。精力耗斁,無世無之。古稱科舉,考讀四書。誰知辛酸,考生用記。記憶有異於明白,課程迂闊而莫為嗚呼!噫嘻!
吾想夫出卷之時,老師伺便,暗隙盡出,考生受箭。模擬考試,早練晚練。任人擺佈,考生命賤。補習天王,搏命貼題。考試之時,誤答流料。以為係堅,勢必歸天。至若會話考官,質素參差。講錯一句,笑你白痴。休想合格,說話踟躕。頓感無癮,狂爆俗語。當此良機,天假考員,憑陵殺氣,搏命降grade,徑截考試,橫攻考生。繼而臭罵,全組覆沒。屍填維港之岸,血滿張保仔洞。無勝無負,一齊肥佬。可勝言哉?手衰兮力盡,口竭兮言絕,白卷交兮爛命折,師長父母齊處決。降矣哉?終身殘廢。戰矣哉?亦被打跛。日日考到戆直直,全部課目無題識。前後左右眼望望,試卷皆是白茫茫。題目多兮時短,面色苦兮腳軟。傷心慘目,有如是耶?
吾聞之:零四放榜,十四分生,頻撲不已,無學校收。覆查考卷,財殫力痡。已入雞校,還有用乎?周朝公旦,聆聽試時,突然來訪,最大禍患。改卷容易,marker開心,穆穆棣棣,checker之間。中英文科,一半肥佬,荼毒生靈,萬里朱殷。主攻一科,雖得B3,除此以外,全部零蛋。
蒼蒼書徒,誰是電腦?經常考試,畏其不死。誰考中文,不寫斷手?誰考兩史,不記爆頭?過關何恩?交叉何咎?其對其錯,已莫聞知。人或有言,將信將疑。派卷之日,全部紅字。萬念俱灰,慷慨就義。跳橋跳樓,死無全屍。分數不至,升讀何時?必有凶年,學生流離。嗚呼噫嘻!時耶命耶?從古如斯。為之奈何?廢除考試!
>>January 25, 2005 at 3:02:15 PM GMT+8
2005 年 1 月 23 日 星期日 【晴】
2堂英文做paper 2 = =
不過唔做paper 2都冇乜其他野好做
哼
某人次次都高分過我
今次比我高分過佢,即刻係咁話我屈機
仲夠膽死話「我几分鐘講一次咋嘛,唔係一分鐘一次,所以唔係成日講」(此禮義廉君子也)
佢test羅滿分果次唔識話自己屈機?
我有表明立場話過自己唔想比人神化,唔想比人當我天下無敵
(↑趁呢個時候同大家講埋)
話過某人好多次,佢咪一樣繼續亂up野
佢反擊話唔想我響diary鬧佢
好丫,一開始係邊個衰先丫?
肯定係佢神化我先喎,紅色字鬧佢都係冇几耐之前既事
當然我唔係報復心理,更加唔係想同佢鬥衰
我冇直接講明上面係邊個呀可?
粉腸問我野,答佢果時比leo以為我同人傾偈 - -
唔知點形容我擰番向前既posture...
伏響台面,不過頭仲係望前面既
leo:「你覺得自己一定羅a可以訓低唔駛聽」
嘩頂! 即刻坐番直先 !@#$%^&*
賢聽到leo講就扮想訓覺 XD
粉腸問隔離班羅料知道中文test d題目
賢:「咁狗架...喂,考d咩呀?」
我:「你咪一樣」
拉登佢地捉西洋棋~
我初時以為係國際象棋,原來另一樣野黎 @@
grace搵隻股票舉例
話匯豐今日$126
phy堂d人即刻問進進匯豐今日几錢
「唔係127咩?」
粉腸即刻扮進進:「我自從70几蚊果陣買左到而家都冇理過嚕~」XDDD
落堂
kooby:「喂唔好走住呀! 我仲要交請假紙」
thx...
差d唔記得,好彩佢講一講提左我 @@
kooby:「你羅咩excuse呀?」
我:「補習囉」
kooby:「佢比你呀?」
我:「係呀,我話條友太受歡迎轉唔到班」<-講真架,不過就算唔係都會比我吹到係 :P
仆街!
細佬學校考試佢逃學走去網吧
佢老師打比阿爸
爸走返黎丟遊戲機丟game碟 <-比晒d野我鎖起佢唔得?! 佢衰要累埋我咁話喇喎? -.-"""
阻都阻唔到,「你過黎我一陣連電腦都扔埋呀」
等佢走左
媽:「你咪去同佢搏囉,扑爛你部電腦都有之呀」
亂扔野既人同我記住!
今日既我唔會再咁蠢衰衝動架喇
我部電腦擺響度就受制於佢丫嘛
君子報仇十年未晚,亂扔野條友仔又大我几廿歲
驚就即刻殺左我以絕後患
http://www.oldmasterq.com/archivehtml/20000101.shtml
大量老夫子漫畫~
其實我尋日搵到,不過唔記得post出黎 @@
re christo:
梗係未啦 =.=
我進度仲慢過你,好似16x定17x%咋
仲o岩o岩比人扔晒d野...
>>January 24, 2005 at 11:34:55 AM GMT+8
2005 年 1 月 22 日 星期六 【晴】
greedland顯示既seed數完全唔符合實際數目 =.=
佢話1粒seed零個下載者
我dl完果陣連左4xx粒seed
高登人引述長毛講既野:屯門條友仔發布野冇實際得益,所以拉左都9成告佢唔入
不過我法律知識唔多,而且連佢有冇咁講都唔知 @@
唔多想溫以後既test...
不過又驚hea慣左到3,4月仲係冇心機讀書就大檸樂 !@#$%^&*
http://img2.uploadimages.net/55698133.jpg
咩黎架?!
http://forum.csn23.com/uploads/post-24-1077155800.jpg
個樣都算有跡可尋 @@
http://makefriend.net/forum/attachments/S4MY_untitled.jpg
好似話係阿富汗既護照喎
超掂! XDDD
>>January 24, 2005 at 9:31:10 AM GMT+8
2005 年 1 月 21 日 星期五 【晴】
朝早打gundam vs z gundam
細佬個save玩到個個人都停響相同果几關玩唔落去
好明顯佢廢先至贏唔到 XDDD
打自護號果關好得 =.=
自己渣隻吉姆part阿寶既高達,死是但一個都會輸
次次輸都係因為號稱"聯邦軍皇牌"既高達死左,吉姆仲剩超過一半血 =______________=
parents day
淨係針住我科英文黎講
都預左
家長日不嬲彈得多讚得少架啦
進進:「外國人見我地中國人識講英文會覺得我地好叻
正如d鬼佬識講中文,就算講得唔正,甩甩cutcut,你都會覺得佢地好叻」
所以我f.4英文高分過f.3咁多完全係virtual image from convex lens
媽話我成日打機
進進即刻拎左張namelist出黎
我:「打左*果d都係打機呀?」
進進:「係呀」
媽問進進好唔好cut我上網 !@#$%^&*
車,如果我係懶散既話cut左都冇用架
而且我有玩到唔識溫書咩?!
講到好似一日有一個鐘頭唔溫書都死得人咁 -.-"""
講到遲左補習 -o-
又一次証明
阿媽講親野督促我溫書都會有反效果,妨礙我讀書
alan cheng:「我知某間學校今日家長日,其實見家長黎做咩o者,中一二三先要見咋嘛」
近排好似日日都打呢個symbol出黎:
我諗佢係因為見到我地几個平時著便服今日著校服至知 @@
「f.4有跟開我果d如果真係咁乖背晒個series都冇用,響呢度根本用唔到出黎」
係囉
而家d試卷靈活變通左,冇以前咁straight forward
一日到黑對住疊書死咪爛咪係已經outdated既讀書方法
几十年前冇乜人咁做,所以佢地咪成日肥囉
今時今日都係冇,因為淨係勤力而且讀之不得其法既人先會咁做
佢話下堂派一份淨係計數既notes
30頁,勁淆 = = <-最得人驚係佢話除左果30頁仲有一份past paper !@#$%^&*
「成套13份,好似vcd boxset咁」=.=
補完習食完飯再去一次學校 @@
因為聽人話有得度脂肪比例同血壓 :P
terry上同我講既野唔係吹架嘛?!
中左喎
danny you shut up!
i think i shouldn't complain anything about my report
男性理想身體脂肪比例:14-20%,我13
「低得滯會點架?」
「冇乜野」<-我唔多信...有冇人知? @@
血壓 97/50
偏低
「低得滯會點?」
「會有少少頭暈」
駛唔駛上堂食糖呢? XDDD
幫瑋度果兩個red cross一副嚇窒左既表情
瑋:「嘩勁驚喎」
佢地以為部野壞左,再度一次 <-我都係用同一部機黎度
下壓已經同我上壓差唔多 !@#$%^&*
勁擔心佢...
突然間好想知有冇唔食藥又冇副作用既方法可以降低同升高個血壓
loklok:「嘩同學,你揹埋書包黎呀?」
仲以為今日教會得我一個著校服好odd,原來仲有一個 :P
蔡榮除左校服條tie,鬆頸喉鈕,yap高衫袖
變到成個不良少年咁 XDDD
剪左頭髮
我唔明白咩叫random囉
有乜理由阿媽次次走入我間房我都係玩緊架丫?
溫緊書又唔見佢走入黎,講真架
我唔係溫得書少丫
又同阿媽嘈
佢想象中既溫書節奏根本就唔o岩我 -.-"""
溫書都好睇溫果陣既心情
佢咁樣鵝我,咩心情都冇晒啦,溫個屁咩
講到我好似完全唔緊張咁
媽又同我話朱「識得同個叻過自己既人做朋友」<-佢係指"有所圖謀"去搵一個叻人做朋友
我認識既朱先至冇咁賤呀!
i said before (其實係聽周sir講既)
如果全世界都係抱住呢種心態,仲邊會有"朋友"呢樣野?
大檸樂
未做paper 3,星期一仲有個3課書既中文test...
>>January 23, 2005 at 11:45:02 AM GMT+8
2005 年 1 月 20 日 星期四 【晴】
尋晚試左勁耐都係用唔到winmx search歌
bt dl野max speed 10k/s = =
見到leo
佢問我有冇做d past paper @@
「做晒genetics果d囉」
kfc:「唔知點解d人講野好鍾意夾d助語詞,例如"law"(寫響黑板)咁樣囉」
dead左 XD
re堂仲講緊果張ws =.=
alice:「阿won...(略)...佢女朋友就會...(略)」
kooby:「請病假比佢查到唔係可能要比佢審」
佢話之前有人有"以補習為由請事假進進唔批"既經驗
一提出左事假衰左就冇得請病假
所以我唯有聽日parents day響阿媽面前同佢講,保証自己贏硬
wahahahahaha...
leo之前話今日要做陪審團
(今朝唔記得左件事,所以見到佢都唔覺有問題 !@#$%^&*)
今日有人收到風話佢比人foul左 XDDD
leo話冇野審所以唔駛去 <-搵鬼信佢 @@
難哩...個test
winnie見有人用緊電腦
一路行埋去一路講「唔好呀唔好呀唔好呀...*n」
ck跟隊,催winnie快d
winnie即刻玩野,托住個下巴,坐響度唔郁 XDDD <-好得意 ^^
ck:「我唯有用暴力架喇」
jacky:「雲妮~」
賢即刻諗周圍d人既英文名點譯做中文
「珍妮特?」
janet:「兩個字架」
再多個提示,話係繞絲邊既
賢:「納?」
janet:「你點知架?」
係我響手機打個糸搵出黎 :P
賢:「真係難聽」
janet:「所以叫番janet啦」
同賢,janet勁send sms ^^
肯德雞既農場養左d十隻腳冇頭既GM雞?!
用基因技術或者藥物谷到d雞特別大隻特別多肉我會信
不過十腳無頭我就點都唔信喇 = =
邊有可能真係冇頭呀?! 頂多咪整到個頭細d...
賢(至少半班聽到既聲量) :「好眼訓呀,訓一覺先」
kfc:「唔准訓呀」
我:「我都好眼訓,比我訓陣先」XDDD
kfc:「睇黎眼訓真係會傳染」
winnie話今日終於星期五,好開心
janet即刻話聽日parents day,比肥庭話佢冷血 @@
group discussion
每組都整一個企圖dominate the discussion,一個stop佢
一個扮怕醜唔出聲,一個encourage佢
肥西話"one going to dominate"即刻十几個人指住區永恆 @@
唔記得左行山既英文,講左舊垃圾出黎 /__________\
區永恆:「do u mean hiking?」
肥西:「it's good that u provide him with the word」
"ar"
將網絡果堆線既連接還原番去裝寬頻電話之前
即刻用到bt同winmx
shit!!!
要用winmx同bt就唔用得電話(暫時仲未係咁)
咁同撥號連線有咩分別?! >_____________<
re 朱:
記錯晒,講句sorry先
你睇我几冇記性...
改左喇 @@
(好認真)你個point講出黎真係贏硬...
好勁呀朱! ^^
re owl:
我都覺...
所以sports day請假應該冇後果 XD
>>January 22, 2005 at 2:25:08 AM GMT+8
2005 年 1 月 19 日 星期三 【晴】
一返到去bobby即刻同我講尋日紅色bold type左既事
佢話我斷章取義,曲解左佢既原意
ok,咁佢睇到果時唔留番個言澄清下?
「我留左言d人都未必會睇」
今朝我問佢真正原意係想講乜,我曲解到點樣,佢又話尋晚睇完今日唔記得
佢唔可以睇果陣留個言叫我幫佢澄清架咩?
jacky:「我再講多次,你唔好理佢」
exactly!!!
jeff話bobby陷佢於不義
「即係bobby冇同我講就唔係陷你於不義喇?」<-呢度我就真係斷章取義喇...sorry
其實我唔明bobby點樣陷jeff於不義,几乎連件事係點都唔多清楚
究竟係jeff話比bobby知我響diary講過d乜
抑或bobby自己上黎睇過?
唔該搵個人話我知我入課室佢兩個分別做左d咩...
bobby:「你日記講我,我有知情權知你講d乜」
o岩,不過同時我都有知情權知有邊個睇我日記
當然,你睇唔睇唔會影響我打既野
我唔會因為一個鬧得多既人有睇就鬧少d佢
尋日問過佢知唔知我日記address,佢話唔知
今日佢就話唔記得自己屋企電腦有個address
我問佢係咪選擇性唔記得
佢唔明呢句點解,我解釋清楚囉
replace "選擇性" with "扮" ,understand?
記憶呢家野你點講都得,冇得証明true or false
所以我判斷唔到佢扮野抑或真係唔記得,唔考慮佢真定假喇
或者我響呢度用既文字應該隱秘少少
我鍾意 忍者/特務/間諜 果d地下工作者架嘛
不過就算有機會我都唔會真係打呢d工
因為自己身手唔夠好 :P
派econ test
"派 phase" "explain phase" "check phase"
最後"改分 phase" XD
grace話某條mc響marking scheme度寫錯左答案
「改錯左你比番個tick自己啦」
唔計分所以唔比改 @@
粉腸(我諗佢講笑既o者) :「改錯左冇得減番d虛偽分」
我(指住佢) :「shit!」
多左分唔改,或者明明錯左走去改ans sheet拗分係非常之狗既事黎喎
賢:「聽日apple生日呀」
我:「你focus既都唔係apple啦,係另一個同一日生日既人丫嘛」
賢:「係呀你又知既」
我:「阿gill丫嘛」
賢:「個樣同apple差好遠」
我:「係呀,你想話阿gill靚過apple好多丫嘛」
黎亮周圍問人男仔有几多個scrotum
佢話勁多女仔答錯 @@
paper 3
9/25.../__________________\
冇乜所謂啦,唔計分
仲有個英文勁我好多既人墊我屍底 :P
form period睇f.1影過既班相
粉腸話賢當年個樣好鹹濕 @@
winnie比人搵到出黎唔忿氣,篤埋alice出黎 XDDD
派左張ws,寫響mst既經歷
想多謝既人,難忘既事,etc
我竟然失晒憶 !@#$%^&*
「真係要去記憶世界走一轉」
rono:「咦?我舊積木呢?」
進進(同lily定係brella講?) :「唔駛抄喇,冇遊戲玩架喇」
mrs lam話以後邊個請假唔返assembly就第二日留佢堂逼佢睇番餅錄影帶
「唔想浪費老師同同學既心血」
就算唔得閒都要再過一日補番
高招!!!
都唔知邊個咁有腦諗到呢招出黎...@@
我真係覺得勁唔抵囉 -o-
ck,jacky佢地話晒都請過几次假,算賺左啦
我想keep零缺席先唔詐病咋嘛,而家先黎話我聽唔得?! (尋日講過今日唔重覆喇)
錢煒易問過我點解要keep
唔怕講,我咁做真係純粹無聊,冇任何實質目的既 :P
口古月...
我用自己既表面人格做祭牲
出黎啦,黑暗人格
返課室,d人勁嘈,猛咁話播帶果招好賤
 
本來呢招係對付詐病請假既人
不過實會一竹篙打一船人,累埋少數真係病果d
我病得多有經驗(XDDD) 講下真係有人病左會點↙
病左又唔可以或者唔想第二日留低睇帶,更加唔想miss左果日d堂
唯有唔請假啦
打個hut chi或者嘔一野即刻變左map炮
周圍所有人被傳染/波及(大家知道hall d凳排得几密架啦)
請假,好喇,我第二日上完咁多堂好 支力
一個鐘訓11個字有咩意思?
朱提出左個超正既point!
佢話阿曉果日第一堂就嘔,請左全日假
學校點解又唔將果日上過d堂錄番晒比佢睇?
assembly有human efforts involved,平時上d堂就冇?
sports day果日病左或者人返左大陸點算?
唔通又要睇番十几個鐘頭帶? -.-"""
個運動場咁大,你一部機肯定錄唔晒
唔好話我聽几部機錄晒成個場要我睇晒佢喎
逼人睇几廿個鐘仲冇家長投訴?我唔信呀
嘿嘿嘿嘿嘿嘿...
一有爭拗家長永遠都贏硬老師
同kooby,winnie落去問陳尚芸fun fair如果請假駛唔駛睇帶
因為勁多人星期六上晝補習,我有份
我諗到d超賤既招:
一開始問左補習既人點算先
唔駛就大家安樂
要既話,我睇左餅帶就代表有參與過fun fair架喇?可笑!
果日有几個人讀music可以唔返,咁佢地駛唔駛睇番餅帶先?
如果唔駛,點解補習既人又要?
個個都係為左讀書唔係玩,點解學校咁多重標準既?
否則我死都扯到一批人落水~ XD
尋日阿bug教既野 XDDD
students going to tutorial have to watch the video tapes if & only if those learning music have to watch
見唔到陳尚芸,咁聽日至算啦
玩遊戲王online
有鋪勁好笑
我出左隻summoned skull (2500攻)
佢剩番700 LP
佢每回合出一隻哥布林突擊隊(攻擊表示)食我兩招就剩300
比佢抽到張死者蘇生,羅我隻青眼白龍出黎
黑洞爆青眼白龍
最尾抽到300攻既armed ninja XDDD
有人上黎裝寬頻電話
我問佢影唔影響電腦上網
「冇乜影響」
我上greedland dl一集gsd試速度
百几粒seed,几個字都連唔上,大家覺得有冇問題?
死啦...阿媽仲同人簽左21個月約 !@#$%^&*
>>January 20, 2005 at 1:19:37 PM GMT+8
2005 年 1 月 18 日 星期二 【晴】
嘩乜咁早就有人book定我d past paper存貨既?!
彤響黑板平時寫有咩功課交既地方寫左句:請交一張生日咭或講一句生日快樂 (30)
賢:「我欠交喎」XDDD
威抽埋之前佢想要但肯定抽唔到(因為另一隻已經攝左落機底)果隻青蛙扭旦~
幫佢譯d日文出黎~ :P
日文漢字既字義有時同中文既同一個字有關
不過係同千几年前d文言文有關果隻 = =
有個網可以將翻譯做中文,不過譯出黎d文字好怪兼好難睇
http://www.excite.co.jp/world/text_cn/
派左張30週年音樂劇既通告
賢即刻話唔去,比janet "蟻"佢去 @@
「去啦,準備得好辛苦架大佬呀」
廖鈞良好拿煩呀 -.-
周sir講几時背默揚州慢
佢叫我打個日期落日記方便大家
老師講有咩功課/几時默書/几時test
學生根本應該有責任要用任何方法記低 <-我咁講唔係想插任何人,唔好對號入座
話我咁樣做可以幫人
咁想幫人佢唔自己開個日記record低晒所有功課? -.-"""
都係jacky講得o岩,「你唔好理佢啦」
上個禮拜做完paper 3今日又做一次 =.=
賢:「做咁多practice都冇用架啦」
<-"同意"咁解
我聽過人講,覺得好o岩:如果真係practice makes perfect,tri-peat果d咪天下無敵?
上次做effective eng
比6分鐘我地睇d relevant information
我同賢睇左今次做既野 =.=
今日賢提番起
我同janet講,佢聽唔到
send message比佢 XD
double chem唔駛float lab = =
(不過float既話坐正田田面前仲痛苦 ><)
訓左唔記得几耐...一堂到掛
感覺好似訓左几個鐘咁 @@
拉登同黎亮lunch之前捉一盤棋捉到一半,最尾輪到黎亮
我地響度幫拉登諗晒黎亮每一個行法
feel到對黎亮好唔公平 XD
bio
希望CE考evolution果條long que唔好黐埋其他我讀得熟既野...
真係好唔想讀呢課書
而且書後面d題目又難喎 =.=
粉腸,肥庭見一堆人畫左張生日卡比kerry
佢地又畫一張,一人貼一張相落去
得我一個冇相,其餘3個都有帶相返學(賢係搣舊年張學生証幅相出黎 @@)
粉腸唯有畫我個半身像落去
我響額頭個位用綠色筆畫左個結界 :P
好野~唔駛欠交喇~ ^___________^
pe
手倒立
勁危險,差d斷頸 !@#$%^&*
教踢波
打橫擺左張長凳,側邊有兩個雪糕筒
我射中個筒 =.=
阿bug hold maths so既talk
"other students are welcome"
去聽下先~
原來鄭向然係maths so架?! @@
bug解釋"ab上面加一橫"呢個notation
黎俊傑即刻搞屎棍,「57咪即係5乘7?係咪要加一橫響上面?」
bug問邊個冇修amaths,成村人(我有份,好似仲有几個4b)舉手 XD
條問題勁屈"if & only if"
o下?!
原來兩個statment之間冇任何因果關係都用得iff架?!
1月29 fun fair要返學
我冇理由為左學校零缺席放棄補習零缺席呀? <-比左錢架大佬
既然冇得零缺席咯
我唯有將今年既缺席日數谷到歷年最多啦
以後whole school assembly同sports day病晒佢算 XDDD
http://u-maker.com/5583.html
gsd人物占卜~
個textbox係用黎入你個名
我唔知自己血型,所以試晒全部
A->kira B->haro(女神隨身攜帶果隻機械寵物,athrun送既) O->shinn AB->ray 不明->athrun ^^
アスラン・ザラさんは、浮ついた考え方を嫌う堅0cな人。
どちらかと言えば地味なほうですが、着0cかつ慎重に物事を進め、自分の目標をしっかりと手に入れるタイプです。
勉強や仕事にもきちんと取り組むので、周囲の評価も上々です。とても真面目で控えめな人なので、恋愛面では割と古風な考え方をするでしょう。
恋愛そのものを楽しむよりは、その先にある結婚を念頭においたおつきあいをしていきそうです。
そんなところが、あなたにちょっぴり近寄りがたい雰囲気を植え付けているかもしれません。
だからと言ってお手軽な恋愛に走るくらいなら、仕事や趣味に没頭したほうがベター。
自分磨きの期間があなたにさらなる輝きを与え、より大きな幸福へと導いてくれるはずです。
● dannyさんの恋愛運最高デーは、5月17日です!
re owl:
你唔好彩囉 XD
>>January 19, 2005 at 1:56:14 PM GMT+8
2005 年 1 月 17 日 星期一 【晴】
同co一齊行就包保準時返到學校喇~ XD
唔會遲到又唔會行快左搞到早左~
舊年(上個月)同網友出街果日
snow話几年前玩mud,仲有得結婚離婚濫交,夫妻互教skills
佢用個女char教勁多人"training"
屈機玩贏隻game學shengxiao-gong
佢將呢招比喻做bt
一本phy借比n個人抄
我諗起snow講既野
「bt...」@@
乜個個dl完都唔做seed架 -o-
尋晚睇到釗個留言,同佢講左几句
佢話佢計bisection可以淨係入條equation禁好多下EXE就出晒所有要寫出黎既資料
(我用開既方法係每次自己計個mid-value出黎...= =)
佢話唔講得個program我知,因為一講左就千夫所指
我明咩事...所以想自己鑽研一個計bisection用既program
首先整左個試作型出黎
不過一定要f(A)>0,f(B)<0先得,好煩
唔服輸心態,想再整過個
又草稿又篤機搞左几個鐘,終於掂左~ ^__________________^v
9x byte
釗話我set個program仲短過佢響補習抄果個 :P
econ教完integration,amaths又教 @@"
周sir introduce店鋪果課書
講左d中醫入面古老又有用既技術,刮沙,拔罐
我總係覺得中醫勁過西醫囉~
聽人話西醫係壓抑住d病徵 (我認為治標唔治本)
中醫就係幫病人調理好個身體,對付d病菌既 (治本之道!)
如果唔係華陀d醫書比人燒晒
而家響世界普及既醫術應該係中醫唔係西醫
當然,我知道兩者各有千秋
中國人經歷過几千年既智慧,好多野都好勁
只不過一代差過一代搞到d知識失傳晒,好可惜...
有片睇~
上環一帶d古老店鋪
周sir話果度賣d凳二千几蚊張
製造過程完全唔用機器,每張凳入面一粒釘都冇,d筍位o岩o岩好fit晒
最勁果樣係「由你阿爺果代用到你果代都唔爛」
好犀利既手工藝!...
kfc三扒兩撥講左几句,就話:「咁我地就搞掂左16.3喇」
突然間話教完兩個section,嚇死好多人 @@
不過睇番又真係用多d時間去教先唔合理既基本野~
同拉登捉盲棋
佢睇背面認到隻帥出黎 -o-
derek好畫功~ ^^
許錦洲打左几次比我...@@
睇music contest
原來今日合唱組初賽 =.=
29,30其中一日決賽
玩野咩,星期六日一定要返學校
呢兩日form 5成村人要補習,真係搵鬼去
玩mud
好邪 !@#$%^&*
話說danny個char壞左,login唔到
我開dummy等wiz上黎load我個backup
做左以下既野:
啃蛋死小孩全身清潔溜溜走了過來。
啃蛋死小孩往西方離開。
平安門
啃蛋死小孩(Child)
二位官兵(Guan bing)
啃蛋死小孩說道:可惡,跑不了了,那便同歸於盡吧!
│ 成長武器的神奇法則(Growable weapon wonderful rule) │
你撿起一條成長武器的神奇法則。
成長武器的神奇法則價值二十兩。
你已典當太多物品了。
唯有開另一隻dummy上黎pawn左條rule佢
等danny開得番至用得 @@
好彩wonderful rule有得pawn...
>>January 18, 2005 at 3:23:16 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|